Slo-Tech
Prijavi se z GoogleID

» »

Avtomatski menjalnik v avtu

Avtomatski menjalnik v avtu

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3 4

finpol1 ::

Pri takem menjalniku res sploh nimaš sklopke in ne premikaš prestav,vsaj tako berem tu: http://www.wikihow.com/Drive-a-Car-With...

ahac ::

Da.

edit:
Na tistem linku prav piše.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

finpol1 ::

Samo vseeno imaš nekaj številk in črk na menjalniku in menjaš, piše: Select your gear. Keep your foot on the brake pedal and shift the gear lever into "Drive." This gear is marked with a "D" on the display panel, and will be highlighted when you've successfully selected it.
o For shift levers mounted on the steering column, pull the lever towards you before moving it up and down to select a gear.
o For shift levers mounted on the floor, there is usually a side button to unlock the lever. It can then be moved along its track into position.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: finpol1 ()

jernejl ::

Stvar je precej preprosta. Ko je avto parkiran, je v položaju P (običajno niti ne moreš obrniti ključa, da bi avto zagnal, če ni menjalnik v tem položaju).
Če želiš peljati naprej, ga prestaviš v D (drive). Če želiš peljati vzvratno, pa v R (rear).


Ostale črke in številke so tam za določene specifične situacije. Recimo za dalj časa trajajočo vožnjo po klancu navzdol.

konspirator ::

OP
Cvt, tiptronic, multitronic, klasični "ameriški", oni z dvojno sklopko (VW DSG), renault ima en robotiziran menjalnik.

modelno1 ::

Pa vse avte z avtomatskim menjalnikom voziš samo z desno nogo. Na levo pozabiš, če nočeš bit na nosu, med ustavljanjem.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

StreetRacer ::

Osebno prisegam na ročni menjalnik.

Sem peljal avtomatika in to je pomoje samo za neko sproščujočo dolgo turo za vikend.

Najbolj me je zmotlo, ko je en cincal pred mano in bi običajno z ročnim menjalnikom dal v tretjo in šal komot mimo, sem lahko pri avtomatiku samo stisnil na gas in je šal v isti prestavi naprej, tako da ne dela avtomatski menjalnik to kaj bi jaz rad in ne gledam avtov sploh s takšnim menjalnikom.

Kaj šele, če se avtomatski menjalnik pokvari ;((

Aja pa še višja poraba je z avtomatskim menjalnikom.
Intel i5 3570K ~ Gigabyte GA-Z77X-UD3H ~ G.Skill RipjawsX 16GB ~ KFA2 GTX 1070
Zalman 11X Extreme ~ Samsung SSD 120GB ~ Seagate Barracuda 3TB ~ WD Green 4TB
XFX TS 650 Gold ~ Antec 902 V3 ~ LG UltraWide 34UM69G ~ Logitech Z906 ~ PS4 PRO

Bellzmet ::

Avtomatika je zakon. Višje porabe pri novejši ni. Ne vem katerega (starega?) avtomatika si vozil oz. najdi kaj pomeni "kick down", ki hitreje kot ti zamenja prestavo.

win64 ::

StreetRacer je izjavil:

Osebno prisegam na ročni menjalnik.

Sem peljal avtomatika in to je pomoje samo za neko sproščujočo dolgo turo za vikend.

Najbolj me je zmotlo, ko je en cincal pred mano in bi običajno z ročnim menjalnikom dal v tretjo in šal komot mimo, sem lahko pri avtomatiku samo stisnil na gas in je šal v isti prestavi naprej, tako da ne dela avtomatski menjalnik to kaj bi jaz rad in ne gledam avtov sploh s takšnim menjalnikom.

Kaj šele, če se avtomatski menjalnik pokvari ;((

Aja pa še višja poraba je z avtomatskim menjalnikom.


Poraba je res nekoliko višja kot pri optimalni vožnji pri ročnem menjalniku. Moreš pa se vprašati koliko časa se res voziš optimalno. Če večino časa voziš neoptimalno razlike v porabi ne bo oziroma bo poraba lahko celo nižja na avtomatskem.

cink44 ::

@StreetRacer: je cel kup različnih avtomatskih menjalnikov, DSG recimo ima boljše pospeške in manjšo porabo kot enak avto z ročnim menjalnikom.

kixs ::

Ce je dober avtomatik, potem je kar uzitek vozit. Slabi avtomatik je sigurno slabsi kot rocni.

Veron ::

@StreetRacer, verjetno ne poznaš avtomatikov ravno najbolje :)

Pri avtomatiku imaš tudi možnost ročnega določanja prestav, veliko jih je opremljenih tudi z obvolanskimi kontrolami. Tako da lahko poljubno "šaltaš".
Kaj šele če crkne ročni? Ali pogosto crkovanje dvomastnega vztrajnika in sklopke, cilidrov itd... niso nevem kako velke razlike
poraba višja? Delno imaš prav, če gre za klasiko (torque converter) ali kak cvt potem da, v primeru dsg/s-tronic pa ni temu tako. dsg/s-tronic pripomore k nižji porabi.

Sicer če sam izbiram, je moj vrstni red nakupa DSG/s-tronic, potem ročni, klasični torque converter, na cvt rešitve pa mi niti na pamet ne pridejo

StreetRacer ::

Avtomatski menjalnik z dvojno sklopko, dvomasni vztrajnik, injektorji, turbo...

Dokler gre je ok, ko pa kaj crkne pa je veselica.

Prisegam na ročni menjalnik in raw power bencinarja.
Intel i5 3570K ~ Gigabyte GA-Z77X-UD3H ~ G.Skill RipjawsX 16GB ~ KFA2 GTX 1070
Zalman 11X Extreme ~ Samsung SSD 120GB ~ Seagate Barracuda 3TB ~ WD Green 4TB
XFX TS 650 Gold ~ Antec 902 V3 ~ LG UltraWide 34UM69G ~ Logitech Z906 ~ PS4 PRO

Veron ::

menjalnik je po večini (pustimo tisti 1% izredno dobrih voznikov) veliko bolj prizanesljiv do vztrajnika in ostalih komponent.
Injektorji, turbo (to niti ni povezano z avtomatiko).

3.2 VR6, to je moja naj izbira :) sicer v kombinaciji s s-tronic (dsg) menjalnikom, je zame prava poezija

cink44 ::

StreetRacer je izjavil:

Avtomatski menjalnik z dvojno sklopko,

Prisegam na ročni menjalnik in raw power bencinarja.


Ti kar prisegaj kot so mnogi ki jih poznam. Se pa prav nobeden (jih je kar nekaj) ki je nekaj nekaj časa vozil DSG ni nikoli več vrnil na ročnega ...

womb ::

Jst sem predkratkim kupil BMW F30 rocnega in mi je zdej prav zal da nisem vzel avtomatika. bolj elegantna voznja, manj cukanja, ce hocem lahko zmeraj povozim avtomatik in prestavljam po svoji volji, v koloni ne zgubljam zivcev zaradi 1->2->1->N; ponovi vajo saltanja.

Edin k folk rad strasi ko je drazje popravljat avtomatik kot rocnega.

Bellzmet ::

Eh folk vedno straši. Da bo avtomatik crknu, potem bo turbina šla, pred leti se je govorilo NE klima ker crkuje...pa jo imamo sedaj vsi.

Unknown_001 ::

Danes so avtomatski menjalniki čist kul. Se spomnem ko sem vozil eno starejšo ladjo, avtomatik 4 brzine :)) je blo kr zanimivo ker si moral že v štartu dost zahodit gas, da se je odzival tako kot treba je pa pol če si ga tiščal vleku skor na rdeče in mal na grobo prestavil.

Dočim na drugem novejšem avtu (l.2005) z avtomatikom 6 brzin je veliko bolje, tploh ker je multitronic ko lahko sam pokaš prestave gor dol kar je fajn za prehitevanje in bremzanje z motorjem.
Edin tist S-sport je bolj brezveze (ni hude razlike med navadnim D-drive načinom)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

StreetRacer ::

Poglejte malo na avto.net koliko je okvarjenih avtov z avtomatskim menjalnikom in koliko z ročnim...
Intel i5 3570K ~ Gigabyte GA-Z77X-UD3H ~ G.Skill RipjawsX 16GB ~ KFA2 GTX 1070
Zalman 11X Extreme ~ Samsung SSD 120GB ~ Seagate Barracuda 3TB ~ WD Green 4TB
XFX TS 650 Gold ~ Antec 902 V3 ~ LG UltraWide 34UM69G ~ Logitech Z906 ~ PS4 PRO

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

Delno imaš prav, če gre za klasiko (torque converter) ali kak cvt potem da, v primeru dsg/s-tronic pa ni temu tako. dsg/s-tronic pripomore k nižji porabi.


zakaj pa naj bi cvt več porabil, če je odprt stalno v optimalnem razmerju?

SkIDiver ::

StreetRacer je izjavil:

Poglejte malo na avto.net koliko je okvarjenih avtov z avtomatskim menjalnikom in koliko z ročnim...


Če voziš multitronica potem ja. Če voziš s-tronica pa ne. Ni vse isto čemur se reče avtomatski menjalnik;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

womb ::

StreetRacer je izjavil:

Poglejte malo na avto.net koliko je okvarjenih avtov z avtomatskim menjalnikom in koliko z ročnim...


Poglej ti mal na mobile.de kolk jih je z rocnim in kolk jih je z avtomatikom

RedDrake ::

StreetRacer je izjavil:

Poglejte malo na avto.net koliko je okvarjenih avtov z avtomatskim menjalnikom in koliko z ročnim...

Zato, ker pri nas folk kupi rabljeno bosansko motorno wozilo (ali podoben naziwagen ekvivalent) za 15k na lizing, potem da gor 18/19 col obnovljene litke in čimcenejše rabljene gume, pa tankaj benz in furaj dokler ne crkne.
Avtomatiki so pač precej bolj občutljivi na redno servisiranje (ki tudi ni poceni!) kot ročni.
Moj avtomatik je bil tudi na dobri poti na pokopališče, ko sem ga kupil je bil star 10 let z manj kot 70kkm. Menjana tekočina v AT menjalniku?
Nikoli.
Interval predpisan na 6 let ali 80kkm.
Mehanik je rekel da je bilo že kar nujno, še kako sezono bi šlo, potem pa crkjot.
Strošek pač 150 EUR, ampak tko je, za luksuz se tut kej požre ...

Unknown_001 ::

SkIDiver je izjavil:

StreetRacer je izjavil:

Poglejte malo na avto.net koliko je okvarjenih avtov z avtomatskim menjalnikom in koliko z ročnim...


Če voziš multitronica potem ja. Če voziš s-tronica pa ne. Ni vse isto čemur se reče avtomatski menjalnik;)



S tronic je mislim da audijeva fora, ne moreš pa pri NOBENEM novem avtomatiku nič zajebat. Tud če ga boš probal tiščat na ročnem načinu do meje bo na določeni točki sam prešaltal gor isto je če ga pozabiš menjat dol, avtomatik skos deluje v ozadju tak da je praktično idiot proof razen če se zabiješ ampak s tem getriebe nima ničesar.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

konspirator ::

V Slo (Eu) je nekaj problemov z am, in sicer ta, da uradni servisi pri določenih znamkah ne znajo/nočejo menjati olja, ki seveda 300 k km ni tak, kot je bil na začetku.Zaradi nevzdrževanja am crkujejo in začno širiti krog nezaupanja vanje.
Medtem so v ZDA, Kanadi in Japonski praktično vsa vozila z am.

http://www.alter.si/tabla/showflat.php?...
stran 1

Zgodovina sprememb…

black ice ::

150€ za servis menjalnika? Kaj še spada zraven poleg menjave olja?

RedDrake ::

black ice je izjavil:

150€ za servis menjalnika? Kaj še spada zraven poleg menjave olja?

Bom pogledal na račun, vsekakor je vključevalo testno vožnjo, menjavo tekočine in celoten pregled menjalnika.

konspirator ::

Kateri motor, letnik ?

RedDrake ::

B207R, letnik 2004 - 5 stopenjski avtomatik.

Veron ::

menjava sita/filtra, menjava olja, ki pravilno poteka tako da se staro olje izpira in zato porabi bistveno več, kokr gre notri. Olje za menjalnike pa žal ni voda, zato tudi to nekaj stane.

finpol1 ::

modelno1 je izjavil:

Pa vse avte z avtomatskim menjalnikom voziš samo z desno nogo. Na levo pozabiš, če nočeš bit na nosu, med ustavljanjem.


Ampak na linku v 1. postu vseeno piše: pritisnite "left brake pedal" tako da vseeno rabiš sklopko oz. nekaj takega?

Unknown_001 ::

Avtomatik nima pedala za sklopko. Samo pedal za plin, zavore in mogoče za ročno zavoro.

Navodila ti samo poudarjajo, da je pedal za zavoro levi. Mogoče neumno da omenja ampak marsikdo se je hudo zajebal ker je zamešal pedala za plin in zavoro.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

c3p0 ::

Vozim 7G-tronic in mi ne pade na pamet, da bi še kdaj šel nazaj na ročko :) Ne opažam problemov kot nekateri, verjetno imajo izkušnje le s kakimi starimi avtomatiki.

Lakotnik29 ::

Pa z lastnim gostilniškim egom, ker pravi moški pač ne rabi avtomatika. Še sklopka je tam samo zato, ker se žena drugače pritožuje, da škrta, ko po moško z rokami prestavlja zobnike.

Pithlit ::

Unknown_001 je izjavil:

Avtomatik nima pedala za sklopko. Samo pedal za plin, zavore in mogoče za ročno zavoro.

Navodila ti samo poudarjajo, da je pedal za zavoro levi. Mogoče neumno da omenja ampak marsikdo se je hudo zajebal ker je zamešal pedala za plin in zavoro.

Prva izkušnja z avtomatikom je lahko precej čudna, ja. Sploh če greš iz nekega plebejskega wagna (v mojem primeru Stilo) na nekaj bolj luksuznega (joyride v X5). Sem pristala z nosom v šipi (je pa to instant šola :P ).

Sem včasih trdila da avtomatika pa nikoli nočem. Po tisti prvi izkušnji si pa upam trdit da bo naslednji wagen avtomatik (če se le da, z ročkami ob volanu, seveda). Na pravih nastavitvah zna bit zabavno.
Life is as complicated as we make it...

kixs ::

Js sem samo enkrat peljal avtomatika. Neki Audi A4, po moje kaksen letnik 2012 - drugega nimam pojma. V glavnem v tem avtu se mi je avtomatik precej dopadel. Menjaval je tako tekoce in hitro, da prestavljanja skoraj ni bilo cutit, tudi pri bolj hitrem speljevanju. Res pa je, da ima gas malo zakasnitve. Pohodis in potem miiiiiiiiiiiine nekaj delckov sekunde, da bi on nekaj naredil - tudi v Sport nacinu.

V svojem avtu bi takoj imel taksen avtomatski menjalnik :)

#000000 ::

Men je en Američan razlagal da pri njih skor ni manual gear avtov, razen stare klasike, ko sem ga vprašal kaj vozi je reku avtomatika, tako honda kot GMC SUV, sem malo vrtal v smislu da pravijo da so ameri glupi in ne znajo vozit manual avtov, je reku takole, Poglej ponavad kupim avto v rangu 25-35k US$ in da bom za ta denar zraven še gonil ročko, NO NO NO fuck NO

Itak so avtomatiki zakon, jest ga nimam ampak mism da v kratkem bo en prišel k bajti, sem pa vozu že avtomatike in nič posebnega, prvič mi je kolega razložu, levo nogo odpiš, pač jo naslon nekam in vozi z eno nogo in se ne boš nikol zajebal, po ene par križiščih si pa itak not in ni problema.

Bellatrix ::

Avtomatik je precej varnejsi od rocnega, tudi zato ker imas vedno obe roki na volanu. Za tiste, ki pa nocejo vreci 'rocnega na odpad' je se vedno moznost obvolanskega menjavanja, tako da je volk sit in koza cela.
People are quick to judge and slow to correct themselves.

lovro535v2 ::

Bellzmet je izjavil:

Avtomatika je zakon. Višje porabe pri novejši ni. Ne vem katerega (starega?) avtomatika si vozil oz. najdi kaj pomeni "kick down", ki hitreje kot ti zamenja prestavo.
kick down pomeni da če je pred tabo avto ki ga hočeš prehiteti pohodiš gas do konca in je na koncu pedala stikalo za kick down, ki prestavi tudi za 2 prestavi nižje da lahko prehitiš avto.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

darkolord ::

Tisto stikalo na koncu pedala je samo override za omejevalnik hitrosti. Menjalnik pošteka že prej.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

GrimReaper ::

Ravno danes sem poslušal dva, ki gledata novo Kio Ceed: sedemstopenjski menjalnik, to morš skos šaltat, kmalu bomo na 10 prestavah
Sam sem takoj vedel, da mora it za avtomatski menjalnik z dvema sklopkama kot je DSG.
Sem se pa seveda spraševal, če res obstaja 7-stopenjski ročni, in je res pri Corvetti in 911, ampak da bi to tlačil na 100-200KM kot ima Ceed pa res ne gre.

Kakor sem bral, bi pa sam od avtomatskih res samo DSG, ampak ker ga še nisem probal, težko postavim na prvo mesto ali ročnega ali DSG, vsak ima svoje prednosti.
Primer slabega menjalnika:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
Kombinacija motorja in menjalnika v tem primeru išče zelo specifičnega kupca. Dvolitrski turbobencinski motor najprej obljublja športne zmogljivosti, ki pa jih ne ravno dinamičen samodejni Proactive6 takoj ubije. Menjalnik v samodejnem načinu sicer lepo, nežno in skoraj nezaznavno pretika navzgor, morda le rahlo zaznavno tudi navzdol, kljub šestim prestavam in tehnično obljubljajočemu imenu pa takoj v začetku zasluži grajo, ker nima (kar bi ob motorju 2.0T zagotovo pričakovali) bolj dinamičnega (dodatnega) športnega programa.

Dovoljuje sicer ročno pretikanje, a je v takšnem načinu vožnje zelo neprijazen, na trenutke celo surov. Potnike bo motilo cukanje pri prestavljanju predvsem navzdol. Pri do konca pohojenem plinu je tudi počasen (zelo verjetno se njegova počasnost sešteje še z reakcijskim časom turbomotorja), zaradi česar je težko tesno prehitevati: preden prestavi eno, dve ali celo tri prestave navzdol, priložnost za prehitevanje že mine. Pogonska kombinacija ima zaradi tega zelo omejene športne zmogljivosti ali povedano preprosto - s tem menjalnikom na primer (v samodejnem načinu) iz ovinka vedno pripeljete eno do tri prestave previsoko.

V Cliu IV GT in RS tudi ni ne vem kaj.
Nima Laguna GT zastonj ročnega menjalnika.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

1spam4you ::

Stvar je sledeča, da je evropa kot taka bolj usmerjena na ročne menjalnike (majhni avtomobili, manjše prostornine motorja, višje cene goriva) za razliko od severne amerike.
Se je pa razvoj na področju avtomatskih in polavtomatskih menjalnikov v zadnjem desetletju drastično premaknil naprej, večja uporaba računalnikov, boljši izkoristki, več prestav,... Športni avtomobili kot so Ferrari, McLaren koristijo dvojno sklopko ter Lambo z robotiziranim menjalnikom (opustili so ročne). Večji modeli avtomobilov BMW 7 serija, Audi A8, Mercedes-benz S razred imajo samo avtomatske menjalnike, prav tako največji SUV, tako avtomatiki prodirajo v nižje modele tudi kot standardna oprema. Velja omeniti, da v prihodnosti z električni avtomobili bomo imeli le "avtomatike", če tržišče ne bo zahtevalo da bi ponudili sklopko + "palčko" za menjavat (ker marsikomu je gušt). Zato debata je zanimiva, saj bojo vedno zagovorniki enih in drugih tipov menjalnikov. Potem nastopijo banalne stvari, ja kaj če se pokvari,.... ja če boš kupoval da se pokvari, rajše ne kupuj nič, pa bodi s použi na trati in glej v nebo. Večini ljudi, da bi dali za testno vozilo v avtosalonih vozit avtomatike, bi na njih ostali, ker bi se ljudje razvadli, težko je pol preit nazaj ko ti je enkrat lagodno. Je pa res da ljudje namesto da dajo 1-2k € (ali celo več) za avtomatika, rajše vzamejo, kak drugi paket opreme (ne govorim za vse). Ljudi je pomojem tudi strah (starejše) kako lahko avtomobil sam menjava, populacija sploh ne ve, pa še neke komercialne kratice, DSG, S tronic, 7G tronic, easytronic 3.0, ....


Antony Sheriff:
We took one look at the gearbox mix of Ferraris and saw that the F1 transmission take-rate was something like 99.1%. You've got to special order [a manual] on most of these vehicles and, of course, the 458 isn't a manual. Why design something the people don't want? And the dual-clutch gearbox is so good if you want to go quickly and drive easily. If you want to drive manual, buy a vintage car. That's what I do.
If you want to drive manual, buy a vintage car.


http://www.autoguide.com/auto-news/2015...

Šimpanz ::

Jaz nikoli nisem bil pristaš avtomatike, ampak ko sem pred dvemi leti kupoval avto so mojega imeli na voljo samo z avtomatskim menjalnikom. Pri prvi vožnji je res full hecen občutek, ampak če bi danes kupoval avto bi bil avtomatski menjalnik prva izbira. Avtomatika pazi na previsoke in prenizke obrate tako da je sigurno tudi manjša obremenitev motorja. Je pa res da če furaš kakšne gorske proge raje prestavim na ročni menjalnik.

womb ::

THE FUTURE 'DOESN'T LOOK BRIGHT' FOR MANUAL TRANSMISSION, SAYS HEAD OF BMW M

http://www.digitaltrends.com/cars/bmw-m...

xda develope ::

Sam sem navajen na ročni menjalnik.
Ko sem se vsedel v avtomatika sem avtomatično dal nogo kjer je ponavadi sklopka pa nisem nič zadel.

Lakotnik29 ::

Veliko jih to naredi na začetku, samo večina potem tudi najde bremzo... in sovoznik armaturo.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Zanimivo kako to da jaz nisem imel problemov pri menjavanju med ročnim in avtomatikom. Pa baje ene dost spiga ko en cajt avtomatiko vozijo pol pa na ročnega ko se včasih zašaltajo :P
Mogoče posledica ker sem vajen pogostega menjanja avtomobilov in ker prej mal pogledam kje so kontrole razporejene ko grem v novo vozilo?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

blackbfm ::

Zmotiš se prvič ko pelješ avtomatika...sicer pa se ni nič kej posebej za navajat.

tintorel ::

Čeprav sem se v vojski na kamionu navadil šaltat tudi brez sklopke (brez škrtanja zobnikov!), sem si vedno želel avtomatika. Zakon. Sproščena, penzionerska vožnja. Med vožnjo lahko jem, kadim...
Ko grem na manuelca pozabim stisnit sklopko edino, ko mi kaj okupira nevrone, kot je cestninska postaja, iščeš drobiž, listek ti pade na tla, ipd.

fujtajksel ::

konspirator je izjavil:

V Slo (Eu) je nekaj problemov z am, in sicer ta, da uradni servisi pri določenih znamkah ne znajo/nočejo menjati olja, ki seveda 300 k km ni tak, kot je bil na začetku.Zaradi nevzdrževanja am crkujejo in začno širiti krog nezaupanja vanje.
Medtem so v ZDA, Kanadi in Japonski praktično vsa vozila z am.

http://www.alter.si/tabla/showflat.php?...
stran 1


Jep. Proizvajalci celo napišejo da se to olje sploh ne menja. Seznam rednega vzdrževanja izgleda krajši, pač računajo da bo zdržalo čez garancijsko obdobje, naprej pa je tvoj problem. In znano je da če olje ni zamenjano 200kkm+, po menjavi dejansko rade nastopijo težave, zato ga nekateri pooblaščenci neradi menjavajo, čeprav ga po drugi strani računajo ultra drago. Poleg tega pooblaščenci avtomatikov ne popravljajo ampak le menjajo, kar je pri starejšem avtu relativno velik strošek glede na tržno vrednost avta.
Je pa enih par specializiranih mehanikov za avtomatike tudi v SLO. Ti priporočajo menjavo olja na največ 60kkm (kompletno ne delno). Evropski za razliko od ameriških menda nimajo izmenljivih oljnih filtrov, le mrežico do katere se pride šele s precej razdiranja. Zadnje čase se je menda izboljšala tudi dobavljivost rezervnih delov.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24622620 (1284) jocoj
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1989563 (3540) damirj79
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1659314 (5083) Unknown_001
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19727545 (20155) SuperVeloce
»

Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6112095 (9688) Mavrik

Več podobnih tem