Forum » Na cesti » kateri terenec do 5-6k eur diesel ?
kateri terenec do 5-6k eur diesel ?
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
Ja prav, sej 1.5 dci je najboljši.
Samo ne vem zakaj so na domačem (mama ga ima) cliotu potem že 2x menjal ojnične ležaje, če je pa buletproof.
To se je dogajal pr taprvih dci izvedenkah. Problemi z lezaji se pojavijo zarad okvarjenih sob, ki pjuvajo nafto v cilinder tudi ko ne smejo(to je sicer random tezava ki se pojavlja pri vsej cr masinah, ni nek problem ampak reno je pac poddimenzioniral lezaje in gred). Zarad okvarjenih sob se pojavljajo random eksplozije-klenkanje in tolcenje motorja, zarad tega se unicujejo lezaji ki morjo prenasat backfire kontra eksplozije.
Pri novejsih dci izvedenkah so glavno gred in lezaje dimenzioniral tako da prenesejo tudi backfire eksplozije brez posledic po motorju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
Ležaji se večinoma uničujejo zaradi slabo predpisanega intervala za menjavo olja. Olje naj bi se menjalo na 30.000km prevoženih. Kdor menja olje na 10.000km ima lahko tudi 400k kilometrov s to mašino, pa nima problemov, četudi ni menjal ležajev.
Drugi problem so pa sklopke in vstrajniki. Ko se dvomasni vstrajnik počasi uničuje, pride do tega da ni več centriran in vleče v eno stran bolj. Če je slaba glavna gred (subaru dizel od 2008 do 2010) le ta poči, če je gred premočna, poči ali ohišje motorja ali pa crknejo samo ležaji (nissan, dacia in renault DCI). Seveda pri dci-ju bolj malokrat poči ohišje, ker zadeva že prej ribne.
Drugi problem so pa sklopke in vstrajniki. Ko se dvomasni vstrajnik počasi uničuje, pride do tega da ni več centriran in vleče v eno stran bolj. Če je slaba glavna gred (subaru dizel od 2008 do 2010) le ta poči, če je gred premočna, poči ali ohišje motorja ali pa crknejo samo ležaji (nissan, dacia in renault DCI). Seveda pri dci-ju bolj malokrat poči ohišje, ker zadeva že prej ribne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Unknown_001 ::
Jaoo pa gospod potrebuje stroj, ki ne bo zdihnu v prvem klancu, ko bo malo bolj otovorjen. 1.5 mlinček to ni, za manjši osebni avto za občasno več oseb peljat iz sela v selo je ok, za tovort v klanc in vleko pa nikakor to ni. Vse kar je pod 2.0 se sploh pogledat ne splača.
Pa še nekaj, za ta namen uporabe se ne gleda konjev ampak navor motorja.
Pa še nekaj, za ta namen uporabe se ne gleda konjev ampak navor motorja.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
Ležaji se večinoma uničujejo zaradi slabo predpisanega intervala za menjavo olja. Olje naj bi se menjalo na 30.000km prevoženih. Kdor menja olje na 10.000km ima lahko tudi 400k kilometrov s to mašino, pa nima problemov, četudi ni menjal ležajev.
Drugi problem so pa sklopke in vstrajniki. Ko se dvomasni vstrajnik počasi uničuje, pride do tega da ni več centriran in vleče v eno stran bolj. Če je slaba glavna gred (subaru dizel od 2008 do 2010) le ta poči, če je gred premočna, poči ali ohišje motorja ali pa crknejo samo ležaji (nissan, dacia in renault DCI).
To da nekateri bebci menjajo olje na 30k je povsem druga zgodba. Ampak tezava je pri sobah, okvarjene sobe ni glih prava beseda, oslabljene je bol primerno. Klenkajo in tolcejo pa vsi CR dizli ko sobe slabo drzijo.
krneki0001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Jaoo pa gospod potrebuje stroj, ki ne bo zdihnu v prvem klancu, ko bo malo bolj otovorjen. 1.5 mlinček to ni, za manjši osebni avto za občasno več oseb peljat iz sela v selo je ok, za tovort v klanc in vleko pa nikakor to ni. Vse kar je pod 2.0 se sploh pogledat ne splača.
Pa še nekaj, za ta namen uporabe se ne gleda konjev ampak navor motorja.
Ja to smo že povedal, pa ...
-valvoline- je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Ležaji se večinoma uničujejo zaradi slabo predpisanega intervala za menjavo olja. Olje naj bi se menjalo na 30.000km prevoženih. Kdor menja olje na 10.000km ima lahko tudi 400k kilometrov s to mašino, pa nima problemov, četudi ni menjal ležajev.
Drugi problem so pa sklopke in vstrajniki. Ko se dvomasni vstrajnik počasi uničuje, pride do tega da ni več centriran in vleče v eno stran bolj. Če je slaba glavna gred (subaru dizel od 2008 do 2010) le ta poči, če je gred premočna, poči ali ohišje motorja ali pa crknejo samo ležaji (nissan, dacia in renault DCI).
To da nekateri bebci menjajo olje na 30k je povsem druga zgodba. Ampak tezava je pri sobah, okvarjene sobe ni glih prava beseda, oslabljene je bol primerno. Klenkajo in tolcejo pa vsi CR dizli ko sobe slabo drzijo.
Ne nekateri. Večina, ker je tako tovarniško predpisano.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
-valvoline- ::
Unknown_001 je izjavil:
Jaoo pa gospod potrebuje stroj, ki ne bo zdihnu v prvem klancu, ko bo malo bolj otovorjen. 1.5 mlinček to ni, za manjši osebni avto za občasno več oseb peljat iz sela v selo je ok, za tovort v klanc in vleko pa nikakor to ni. Vse kar je pod 2.0 se sploh pogledat ne splača.
Pa še nekaj, za ta namen uporabe se ne gleda konjev ampak navor motorja.
Te pa poisci na netu kolk navora ima tale 1.5dci 110konjev. Vec k nekateri 3.0NA bencinar.
Jaz sem evo za primerjavo na hitro zbrskal. Tale 1.5 dci 110 konjev ima 240nm navora, santa fe 2.7 v6 190km bencinar pa 250nm. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Unknown_001 ::
-valvoline- je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Jaoo pa gospod potrebuje stroj, ki ne bo zdihnu v prvem klancu, ko bo malo bolj otovorjen. 1.5 mlinček to ni, za manjši osebni avto za občasno več oseb peljat iz sela v selo je ok, za tovort v klanc in vleko pa nikakor to ni. Vse kar je pod 2.0 se sploh pogledat ne splača.
Pa še nekaj, za ta namen uporabe se ne gleda konjev ampak navor motorja.
Te pa poisci na netu kolk navora ima tale 1.5dci 110konjev. Vec k nekateri 3.0NA bencinar.
Jaz sem evo za primerjavo na hitro zbrskal. Tale 1.5 dci 110 konjev ima 240nm navora, santa fe 2.7 v6 bencinar pa 250nm. :)
No pa ti še poglej navor pri nizkih obratih ne pa samo pri 2.500-3.000rpm.
Poglej si kak dyno graf in pol govor. Bošprec videl kje je poanta večje kubature mašine.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
-valvoline- ::
VGT turbine dvignejo navor tudi pri nizjih obratih. Sploh pa novejse turbine, prakticno ni turboluknje. Najvecji navor ce se ne motim je itak tam na okol 1700 obratov tak da...
Vecja kubatura je danes nesmisel,sploh pri dizlih, visja poraba in drazja registracija. Downsize is the way to go.
Vecja kubatura je danes nesmisel,sploh pri dizlih, visja poraba in drazja registracija. Downsize is the way to go.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Naslednje leto pride nov opelov(fiatov) 1.3cdti mjet ki bo lahko izstisnil celo 200 konjev.
Unknown_001 ::
No ne bit preveč brihtn, ker ni pri vseh motorjih isto, da bi lahko tako nesramno posploševal. Sem tud 1.5 dci vozil (starejšega) pa morm rečt da je bolj tuga od tuge ta motor Za vozit, je pa šparvček. Trebutno vozim 1.6 TDI občasno tud 2.0TDI pa 2.2D od toyote in na vsake kvatre tud 2.5TDI 110KM pa V6 3.0TDI in je razlika med motorji ko dan in noč.
Pa ne me razumet narobe, sej ok turbo res navije zadevo ampak hudih čudežev spet ne naredi. In zelo težko ti verjamem da lahko ena sama turbina zadosti čez celotno polje vrtljajev, ker potem me čudi da še vedno obstajajo biturbo in celo triturbo rešitve.
Pa ne me razumet narobe, sej ok turbo res navije zadevo ampak hudih čudežev spet ne naredi. In zelo težko ti verjamem da lahko ena sama turbina zadosti čez celotno polje vrtljajev, ker potem me čudi da še vedno obstajajo biturbo in celo triturbo rešitve.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
#000000 ::
Če bi blo po mojem, sploh dizla iskal nebi, bi vzel v8 4.7 ali 5.2 ali celo 5.9 bencinarja, ga predelal na plin in zadeva končana, samo registracija nas ubije tukaj, zato se išče nekaj nekaj do 3.0 pa da je dizel.
ma bomo našli nekaj ki je v tem sorazmerju, ampak 1.5 je res prešvoh pomojem ?
ma bomo našli nekaj ki je v tem sorazmerju, ampak 1.5 je res prešvoh pomojem ?
francek1 ::
krneki0001 je izjavil:
Ja prav, sej 1.5 dci je najboljši.
Samo ne vem zakaj so na domačem (mama ga ima) cliotu potem že 2x menjal ojnične ležaje, če je pa buletproof.
No, ti bom jaz povedal. Ker folk glupi vozi te avte tako kot bencince. Mrzlega vžge pa prva puni hamer do zapore.
-valvoline- je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Jaoo pa gospod potrebuje stroj, ki ne bo zdihnu v prvem klancu, ko bo malo bolj otovorjen. 1.5 mlinček to ni, za manjši osebni avto za občasno več oseb peljat iz sela v selo je ok, za tovort v klanc in vleko pa nikakor to ni. Vse kar je pod 2.0 se sploh pogledat ne splača.
Pa še nekaj, za ta namen uporabe se ne gleda konjev ampak navor motorja.
Te pa poisci na netu kolk navora ima tale 1.5dci 110konjev. Vec k nekateri 3.0NA bencinar.
Jaz sem evo za primerjavo na hitro zbrskal. Tale 1.5 dci 110 konjev ima 240nm navora, santa fe 2.7 v6 190km bencinar pa 250nm. :)
Če pa folk kar nekaj na pamet nabija. So slišali za dva DCI-ja od smrkavcev, da so jim crknili, ine je to kar naenkrat oznaka za zanič motor.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
-valvoline- ::
Crkujejo vsi CR dizli. Znacka ni pomembna. Najvecji problem pri vseh so sobe. Nekateri motorji lahko terajo tudi po 500tkm z zanic sobami, nekateri pa ribnejo v 10.000km. Tu je glavna razlika.
Jaz osebno CR dizel neb nikol kupu. Raje NA bencinar pa na plin.
Jaz osebno CR dizel neb nikol kupu. Raje NA bencinar pa na plin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Ja prav, sej 1.5 dci je najboljši.
Samo ne vem zakaj so na domačem (mama ga ima) cliotu potem že 2x menjal ojnične ležaje, če je pa buletproof.
No, ti bom jaz povedal. Ker folk glupi vozi te avte tako kot bencince. Mrzlega vžge pa prva puni hamer do zapore.
Mame še nisem videl tako peljat. Avto ima skoraj 200 jurčkov kilometrov, pa so preventivno menjali ležaje. Pa s tem, da se avtu menja olje na 10k kilometrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
francek1 ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Ja prav, sej 1.5 dci je najboljši.
Samo ne vem zakaj so na domačem (mama ga ima) cliotu potem že 2x menjal ojnične ležaje, če je pa buletproof.
No, ti bom jaz povedal. Ker folk glupi vozi te avte tako kot bencince. Mrzlega vžge pa prva puni hamer do zapore.
Mame še nisem videl tako peljat. Avto ima skoraj 200 jurčkov kilometrov, pa so preventivno menjali ležaje. Pa s tem, da se avtu menja olje na 10k kilometrov.
Ja zdaj se odloči; ali si moral 2x menjat ležaje ali so jih menjali preventivno....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
-valvoline- ::
Malo za intermezzo, the good old days :)
http://www.gtspirit.com/2014/05/31/the-...
BMWjev all time winner 1.6 motor:
......The amount of power provided by the BMW engine almost doubled since its debut. In 1986, the thirsty BMW M12/13 engine was in during the race limited to 850 horsepower, but in qualifying trim the turbo boost was maximized as far as possible. Everything was tried to get more power from the engine. For instance, the wastegate was sealed shut and within three laps the engine was gone. The exact amount of power delivered by the Bavarian four-cylinder was unknown, but according to Rosche: "It must have been around 1,400 horsepower; we don't know for sure because the dyno didn't go beyond 1,280 horsepower." .......
http://www.gtspirit.com/2014/05/31/the-...
BMWjev all time winner 1.6 motor:
......The amount of power provided by the BMW engine almost doubled since its debut. In 1986, the thirsty BMW M12/13 engine was in during the race limited to 850 horsepower, but in qualifying trim the turbo boost was maximized as far as possible. Everything was tried to get more power from the engine. For instance, the wastegate was sealed shut and within three laps the engine was gone. The exact amount of power delivered by the Bavarian four-cylinder was unknown, but according to Rosche: "It must have been around 1,400 horsepower; we don't know for sure because the dyno didn't go beyond 1,280 horsepower." .......
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Ja prav, sej 1.5 dci je najboljši.
Samo ne vem zakaj so na domačem (mama ga ima) cliotu potem že 2x menjal ojnične ležaje, če je pa buletproof.
No, ti bom jaz povedal. Ker folk glupi vozi te avte tako kot bencince. Mrzlega vžge pa prva puni hamer do zapore.
Mame še nisem videl tako peljat. Avto ima skoraj 200 jurčkov kilometrov, pa so preventivno menjali ležaje. Pa s tem, da se avtu menja olje na 10k kilometrov.
Ja zdaj se odloči; ali si moral 2x menjat ležaje ali so jih menjali preventivno....
Saj sem povedal, na 80k kilometrov jih preventivno menjajo. Ni to nek strošek, ampak vseeno to pomeni, da nekaj v mašini ni dobro narejeno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Domobrancek ::
no ja js sm lih u sredo govoru z mehanikom ki je rihtu moj avto in je debata nekak pršla na renaultove dizle..in mi je reku da ima folk z 1.5dci motorji od renaulta skos težave z neko črpalko ki ustvarja opilke in je zato treba pr nekje 130kkm nardit precej drag servis kjer morš zamenat to črpalko pa neke cevke pa nevem kake olne ležaje (govorim na pamet..za črpalko sm zihr) drugač mašina zariba...nism pa zihr a mi je to govoru za starejše al novejše 1.5dci motorje (če je sploh kaka razlika..)
Arctander ::
To je bil problem do leta 2006, mogoče 2007. Po tem je bila težava odpravljena. Če kupiš 1.5 DCi narejen leta 2008 ali kasneje, si na varni strani.
krneki0001 ::
Dejte o renaultovih DCI mašinah odpret novo temo. V temo o terencih ne spada 1.5 dci motor.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
#000000 ::
Itak so te dci mašine baje vse v riti, en znanec ima Renault Espace mislm da 1.9 ali pa 2.2 dci
enkrat mu je zaribal, drugič pa mu je stolklo samo ležaje na glavni gredi tko da francozi in dizel sta dva pojma
enkrat mu je zaribal, drugič pa mu je stolklo samo ležaje na glavni gredi tko da francozi in dizel sta dva pojma
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31728 (16758) | OChack |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28487 (24289) | krneki0001 |
» | Mnenje o Renault Megane Grandtour, 1.5 dci, 63kw (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20101 (13088) | MeGreat |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 196611 (161624) | Spajky |
» | Bencinerji: Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C vs. VW PassatOddelek: Loža | 7335 (6916) | IvoJan |