» »

Pillars of Eternity

Pillars of Eternity

Tr0n ::

Za ljubitelje old school RPGjev in Obsidian Entertainment iger (Kotor, Neverwinter Nights, Fallout: New Vegas,...) a must have. Release = danes! :)

http://eternity.obsidian.net/



  • zaklenil: ahac ()

mgermo ::

Vikend bo zanimiv :)

Zmajc ::

Hype do konca...

Tr0n ::

Se nekaj uporabnih vodicev (ni veliko spoilerjev).



Izi ::

Tr0n je izjavil:

Za ljubitelje old school RPGjev in Obsidian Entertainment iger (Kotor, Neverwinter Nights, Fallout: New Vegas,...)

Bistvene igre pa nisi omenil. Gre se za duhovnega naslednika Baldur's Gate. Tudi navdih za Pillars of Eternity je prišel iz Baldur's Gate in po njemu so se zgledovali pri izdelavi.

Igra se odklene danes ob 17:00 po našem času.

Tr0n ::

Visoke ocene in dobri opisi.

http://www.reddit.com/r/Games/comments/...

Pillars of Eternity is the Baldur's Gate 3 we never got, returning to the Infinity Engine style of role-playing with flair.

Izi ::

Par stvari, ki jih je dobro vedeti ob začetku.

Ne pretiravajte z izbira težavnosti. Igra je težka ko hudič.
Najprej je treba vedeti, da težavnost prav nič ne vpliva na moč sovražnikov, level, količino zdravja, obrambo, učinkovitost ali umetno inteligenco. Se pravi ne glede katero težavnost izbereš bodo sovražniki enako ubijalski.
Težavnost vpliva edino na količino sovražnikov, včasih pa tudi na njihovo vrsto.

Levelov je samo 12, zato je treba biti pazljiv pri nadgradnji naših junakov. Vsak level je velikanski korak naprej.
Pa še to bodo level 12 dosegli samo največji kompletionisti, normalni igralci ne bodo prišli niti blizu level 12.

Še ena posebnost je, da za ubijanje sovražnikov ne dobivamo izkušenj.
Izkušnje dobivamo za končanje questov, za odkrivanje novih ozemelj in za vsako novo vpisano basen (bestiary) v naš žurnal.

Pa kot se za RPG stare šole spodobi, niso NPCji s questi nič posebej označeni, pa quest lokacije seveda tudi niso nič označene. Vse je treba prebrati in raziskovati.

Prebiranja pa je spet za cele debele knjige. Mislim, da je tukaj izdelovalce celo malo zaneslo v pretiravanje.
Ena izmed sposobnosti našega junaka je, da zna razbrati zgodovino in ozadje vsakega lika, ki ga sreča in tudi najbolj nepomembni liki imajo po 500 besed dolg opis :))

mgermo ::

Tako kot Torment?

Zmajc ::

Branja je kar dosti, ne tako dosti kot ga je blo v Tormentu, je pa več kot v BG2.

Artwork je neverjetno lep, za vse veterane infinity engina pa je občutek kot da si se vrnil nazaj domov. Prav vse je narejeno v tem stilu. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

ahac ::

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Baldur's Gate 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
26730701 (1128) oo7
»

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20123537 (9484) oo7
»

Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
16830435 (10013) yoco
»

Fallout: New Orleans

Oddelek: Igre
132123 (1341) ahac
»

Apocalypse Now - the Game

Oddelek: Igre
192268 (1542) oo7

Več podobnih tem