» »

Strelna luknja v igrah

Strelna luknja v igrah

marjan_h ::

Zanima me, kako se doseže ta efekt?

Trikotniki, ki sestavljajo OpenGL so ponavadi veliko večji za teksturiranje zidu od hiše. Če bi se delilo vedno na manjše komponente, na velikost metka bi zmanjkalo pomnilnika. Na koncu se verjetno zlije tekstura alpha kanal strelne luknje in zidu z senčilniki.

Hvala za odgovor.

garamond ::

Tvoje ugibanje je kar pravo, geometrija se pri strelnih luknjah tipično ne spremeni (za trenutni standard ne vem). Lahko da se temu efektu reče "decals" oziroma "decal system", primeri tega pa so lahko tudi kri na steni ali bolj statične stvari -- pač teksture, ki pridejo čez osnovno teksturo. Sicer bo pa povedal kdo, ki pozna kaj več :-)
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

opeter ::

Po mojem je to samo tekstura z bump-map efektom ali nekaj podobnega.

Sicer pa se strinjam z garamondom, počakaj na stručkote tipa Sentinel ipd., ki vedo, kako te zadeve funkcionirajo :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Vesoljc ::

kot ste omenili, se vecinoma take efekte doseze z decal-i. mesh projeciras na geometrijo v sceni, in ga tako prilimas na obstojece mesh-e. je pa vec rendering metod:

http://blog.wolfire.com/2009/06/how-to-...
http://www.popekim.com/2012/10/siggraph...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Unreal Tournament III (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
18414246 (1901) kuglvinkl
»

Grafični Motorji (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
554230 (2930) Senitel
»

CSS graficna nastavitev?

Oddelek: Igre
5870 (776) jRk0
»

problem pri halo

Oddelek: Igre
121127 (897) WarMaker
»

Quake1 : Tenebrae

Oddelek: Igre
211350 (1032) R33D3M33R

Več podobnih tem