Forum » Igre » Strelna luknja v igrah
Strelna luknja v igrah
marjan_h ::
Zanima me, kako se doseže ta efekt?
Trikotniki, ki sestavljajo OpenGL so ponavadi veliko večji za teksturiranje zidu od hiše. Če bi se delilo vedno na manjše komponente, na velikost metka bi zmanjkalo pomnilnika. Na koncu se verjetno zlije tekstura alpha kanal strelne luknje in zidu z senčilniki.
Hvala za odgovor.
Trikotniki, ki sestavljajo OpenGL so ponavadi veliko večji za teksturiranje zidu od hiše. Če bi se delilo vedno na manjše komponente, na velikost metka bi zmanjkalo pomnilnika. Na koncu se verjetno zlije tekstura alpha kanal strelne luknje in zidu z senčilniki.
Hvala za odgovor.
garamond ::
Tvoje ugibanje je kar pravo, geometrija se pri strelnih luknjah tipično ne spremeni (za trenutni standard ne vem). Lahko da se temu efektu reče "decals" oziroma "decal system", primeri tega pa so lahko tudi kri na steni ali bolj statične stvari -- pač teksture, ki pridejo čez osnovno teksturo. Sicer bo pa povedal kdo, ki pozna kaj več :-)
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.
opeter ::
Po mojem je to samo tekstura z bump-map efektom ali nekaj podobnega.
Sicer pa se strinjam z garamondom, počakaj na stručkote tipa Sentinel ipd., ki vedo, kako te zadeve funkcionirajo
Sicer pa se strinjam z garamondom, počakaj na stručkote tipa Sentinel ipd., ki vedo, kako te zadeve funkcionirajo
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Vesoljc ::
kot ste omenili, se vecinoma take efekte doseze z decal-i. mesh projeciras na geometrijo v sceni, in ga tako prilimas na obstojece mesh-e. je pa vec rendering metod:
http://blog.wolfire.com/2009/06/how-to-...
http://www.popekim.com/2012/10/siggraph...
http://blog.wolfire.com/2009/06/how-to-...
http://www.popekim.com/2012/10/siggraph...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Unreal Tournament III (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 15137 (2792) | kuglvinkl |
» | Grafični Motorji (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4443 (3143) | Senitel |
» | CSS graficna nastavitev?Oddelek: Igre | 964 (870) | jRk0 |
» | problem pri haloOddelek: Igre | 1219 (989) | WarMaker |
» | Quake1 : TenebraeOddelek: Igre | 1429 (1111) | R33D3M33R |