» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
32 / 69
»»

billy ::

Res je, poštena igra @ RBR.

Glede lojze, dirkača in moštvenih ukazov pa; kako imajo eni dvojna merila.
Včeraj, ko je pač popušil in poslušal ukaz moštva, je krivda 100% na strani moštva on sam pa nič.
Ko pa pred lani (predlani?) namerno ignoriral ukaze moštva pa je bil car, saj je on voznik in on odloča, moštvo pa takrat ni imelo pojma?

In če je res, to kar je zapisal SuperSonic zgoraj, da je lojza sam želel v bokse, se mi zdi spet sila posiljen odnos iz strani moštva, ki spet (tako kot v spaju lani) stopi v bran lojzo in ga pestuje skoraj kot otroka, češ we are sorry sorry sorry, bla bla bla.

Grow a pair porkamadona, ste deci al peechke, samo to je še manjkalo, da bi se brko opravičeval...

PS, pa pomoje imajo vsi inženirji in tisti, ki se odločajo v boksih (visoko šolani ljudje), manjšo plačo kot lojza, tako da bi pač dokazal, zakaj je vreden 100mio, če sploh je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

PrimozR ::

Okej, malce razlike je, če ti moštvo teži, da spusti naprej prvega konkurenta v boju za naslov. Ni bilo kul pod črto (moštvu se gre pač za konstruktorsko zmago), po drugi strani je bilo pa lani to tudi malce smešno glede na mercedesovo dominanco.

Je pa zdaj krivo moštvo ja. Dirkač lahko jamra in da feedback, na moštvu je pa da ugotovijo, kako nevaren je ta feedback in če imajo dovolj časa, da gredo menjati gume. Včeraj je brezpogojno zajebala ekipa. Hamilton tudi ne bi ostal zunaj na lastno pest, ker je bil prepričan, da ima fuč gume ter da gredo tudi drugi v boks. Torej bi se ekipa morala dreti v mikrofon, naj ostane zunaj, pa še tako bi bilo bolj verjetno, da bi prišel v boks, kot pa da bi pri dejanski situaciji ostal zunaj.

Po drugi strani Lewis še vedno obrača volan, ekipa je tam za podporo. Res je, da bi bil z mercedesom na vrhu marsikdo, a vseeno. Vedno je bilo s plačami tako in vedno bo, dokler ne bodo avti na daljinsko upravljanje.

Sicer pa lepo, da ti Lewis ni všeč ;-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

billy ::

No...moštvo ima raw data, dirkač pa ima feedback iz volana. Številke v računalnikih so lahko zgolj približek dejanskega stanja, nihče pa ne ve bolje, kaj se dogaja z dirkalnikom, kot voznik.
In že tako je bil ves vikend problem z gumami, merc je vozil dva hitra na qualy, da je segrel gume, tako da je bojazen okoli gum znal biti upravičen, potem pa še malce paničnih izjav lojze, in je napaka tu.

Všeč mi ni njegova pojava, oz to kar predstavlja, čeprav zadnja leta kaže tudi na to, da ravno ni biser od človeka. Poglej si pretekle "idole" F1...fotr: Garač, Senna: bog, Prost: garač, Lauda: garač. A ta lojza špila nekega ne-može-mi-niko-ništa gangsta. Dobro, sa je NBA tudi poln takih, očitno imajo to črnci v krvi al kaj. Mayweather je podobna cvetka ja.

Super Sonic ::

In če je res, to kar je zapisal SuperSonic zgoraj, da je lojza sam želel v bokse

Sej so ti lepo povedal: šlo je za skupno odločitev. Lewis je gledal po velikih zaslonih v času VCSja in videl, da se v boksih nekaj dogaja. Prepričan je bil, da sta šla za njim oba v bokse. To je sporočil tudi moštvu; pa ne to, da sta šla oba v bokse, ampak to, da ima zanič gume.

V moštvu so šli čez kalkulacijo (tu je treba biti pošten; pri teh zadevah gre to v sekudah. Nimajo lih pet minut časa, da se usedejo in pogovorijo, ter zraven srkajo vino, ampak imajo prakitčno 10,15, 20s da se odločijo) čisto sistemsko in nobenemu se ni zdelo čudno, dabi naredil kaj takšnega. Da boš pa to razumel pojdi pa enkrat v Monaco in probaj razmišljat v tistem dogajanju; enostavno se napake dogajajo in to je del tega športa, ki ima velik del na psihološki ravni. Praktično celo leto, v vseh koncih in krajih sveta je treba biti 100% in ja; nobene maše ni, če narediš tako napako. Jo pač narediš.

Vendar tu se stvar ne konča. Zadaj v tovarni imajo ducat inženirjev, ki skrbijo za dogajanje nad stezo in tudi njim, ki so odmaknjeni od dirke, se ni zdelo nič čudno, da opravijo postanek.
To pa kaže nato, da so se pri MBju malo razvadili lansko leto, ko tega dela praktično niso imeli. Toto Wolf je sedaj na potezi, da "užge" po mizi in spravi moštvo v red.

V tej igri mačke z mišjo bi celo rekel, da se je Rosberg včeraj premalo veselil. Moral bi bil še bolj zoprn, še bolj "retardiran" na odru; tudi tako nekako se spravlja kolega ob živce. Upam in želim si, da pri MBju ne bodo česa kompenzirali sedaj na drugi dirki.

A ta lojza špila nekega ne-može-mi-niko-ništa gangsta.

To da človeka sodiš po izgledu je vsaj patetično in dokaz, da še nisi odrastel. Ok, lahko ti ni všeč kot človek, lahko ti ni všeč kot viziualna podoba, kar pa še ne pomeni, da je slab dirkač. V F1 gre samo zato in Lewis je vrhunski dirkač, ki pa ima še največ nihanj na čustvenem področju, zato bo zelo zanimivo videti formo Lewisa v Kanadi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Saj sem napisal, da očitno tudi biser od človeka ni, spomni se lanskega monaca, kako je delal po qualy in dirki, podn pač, patetik.

Bolj me zanima forma ferarija, če ferari res upgrejda mašino in se uspe vettel tudi realno približat mercu, je to idealen čas, da potamanijo merca, in nam to daje upanje za zanimivo sezono. Da bi še dodatno bila vročina na stezi, pa so že pobožne želje ;)

pirlo ::

Sem pravkar prebral, da v Kanadi ne bo upgradea. Ne ve se kdaj bo :(

bzp ::

Problem pri Hamiltonu je bilo to, da je ujel SC v drugem sektorju, in je v in-lap izgubil 10s v primerjavi z ostalimi, ki so naredili isto (ni edini menjal gum pod SC). In na teh 10 sekund je moštvo računalo da jih ima, potem pa jim je dejansko zmanjkala sekunda ali dve. So lepo povedali da SC žal nima GPSa (da bi vedeli kdaj ga bo ujel) in da so jim kalkulacije kazale da imajo dovolj prednosti za free pit stop - če ti zraven dirkač še jamra da bo gume kasneje težko ogreti in imaš časa za odločitev par sekund, je to win-win situacija. Ampak potem ni bila.

vilser ::

Kako je Mercedes za komandantnim pultom zajebal Hamiltona. Pa to ne moreš verjet.
Hamilton se je bal, da se mu bojo uničle gume in to je tudi povedal po radio moštvu. Pol je moštvo tisto, ki mora preverit kakšen je rizik, da do tega pride. Preprosto Mercedes mu ne bi smel reč, da naj gre na postanek. Pa tudi, če je Hamilton čivkav po radio in zahteval menjavo pnevmatik, moštvo bi mu moral reč (NE!) in da naj ostane na stezi. Kolikokrat smo vidli kako dirkači pritiskajo na moštvo, ker hočejo na postanek, pa moštvo jim tega ne dovoli. Tako bi moral včeraj naredit Mercedes.

vilser ::

PredatorX ::

Hmmm...
mene sam zanima kako so lahk "zajebal" z kalkuliranjem?

Billy Ham si je tole zmago zaslužil. Če ga sovražiš ti ni tega treba razlagat na 1000 načinov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

McClane ::

Ukinejo naj že enkrat radijsko zvezo pa bo za vse enako. Kvaliteta dirkača se bo tako še bolj poznala, ne pa da kalkulirajo in imajo prave debatne krožke po TR. Naj bo dejansko samo obvestilna tabla na ciljni ravnini, ostalo pa prepustijo dirkaču.
Tole zdaj ni ničemur podobno - dirkaču ne smejo direktno povedati stanja, ampak če pa vpraša za "vreme" mu pa povedo ali je dobro ali slabo..
Mercedesovo opravičevanje HAM se mi ne zdi potrebno, dirkač sam se je napačno odločil, ekipa je samo odreagirala. Zajeb, ampak kaj češ, tudi to je del dirkanja.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

PrimozR ::

Kaj pa se je dirkač napačno odločil?

Modri dirkač ::

Don't feed the trolls ...
Everybody lies!

McClane ::

"Videl sem, da so mehaniki pred boksom. Mislil sem, da je krog predtem tudi Nico opravil postanek, saj - jasno - za seboj nisem videl nobenega. Mislil sem, da so se vsi odločili za postanek," je še dodal in poudaril, da je moštvo sprejelo odločitev, potem ko je sam izrazil prepričanje, da bodo tekmeci opravili postanek.

Komu še ni jasno? Napačno se je odločil, moštvo pa se je zakalkuliralo.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

PrimozR ::

Napačno se je odločil, ko je poslušal moštvo, naj pride v bokse? Tole smo že predelali, preberi moje prejšnje poste.

vilser ::

Krivo je moštvo, ker ne glede nato ali je Hamilton želel menjat pnevmatike ali ne, mu mora to dovolit moštvo in so mu dovolili. Napaka moštva.

no comment ::

vilser je izjavil:

Krivo je moštvo, ker ne glede nato ali je Hamilton želel menjat pnevmatike ali ne, mu mora to dovolit moštvo in so mu dovolili. Napaka moštva.

Če hoče moštvo/dirkač zamenjat gume, mora najprej dirkač SAM zavit v bokse. Hamilton JE zavil v bokse. Čeprav bi lahko "špilal" Raikkonena in bi rekel "f*ck this, I know what I'm doing". Hamilton IN Mercedes sta se napačno odločila oz. naredila napako.

Tega opravičevanja* Mercedesa pa tudi ne razumem. A bi se Hamilton cel teden opravičeval Mercedesu, če ne bi bil Rosberg kolk-tolk pr seb in bi Mercedes ostal brez zmage v Monaku zaradi (tudi Hamiltonove) neumnosti?

* Lahko tudi, da je to samo pred javnostjo (ker bi sicer otoški drekači spet vpili o favoriziranju nemškega dirkača) in so mu na samem lepo povedali, da naj svoj jamr o fuč gumah drugič prišpara oz. da naj jamr drugič odraža realno stanje dirkalnika. Namreč, ni bonus pik za "po feltnah sem vozu in vas vseen nascal za 20 sekund"...

vilser ::

no comment je izjavil:

vilser je izjavil:

Krivo je moštvo, ker ne glede nato ali je Hamilton želel menjat pnevmatike ali ne, mu mora to dovolit moštvo in so mu dovolili. Napaka moštva.

Če hoče moštvo/dirkač zamenjat gume, mora najprej dirkač SAM zavit v bokse. Hamilton JE zavil v bokse. Čeprav bi lahko "špilal" Raikkonena in bi rekel "f*ck this, I know what I'm doing". Hamilton IN Mercedes sta se napačno odločila oz. naredila napako.

Ni res. Moštva kličejo dirkače na postanek. Večkrat se sliši, ko rečejo inžinirji " box in this lap" in dirkači zavijejo v boks. Dirkači nikoli ne grejo, kar na slepo v boks oz zelo, zelo redko. To se ponavadi zgodi, če sta se dirkač in inžinir narobe razumela.

Pa tudi večkrat se je že slišalo kako dirkači težijo in pritiskajo na moštva, ker želijo menjat pnevmatike in inžinirji jim tega ne dovolijo in jim rečejo, da naj ostanejo na stezi.

no comment ::

vilser je izjavil:


Ni res...

Je res. Moštvo ne more zavit dirkalnika v bokse. Hamilton je zavil SAM.

Še prej pa je napol prepričal moštvo, da s takimi gumami nihče ne more ostat pred nekom, ki ima super soft.

“The team said to stay out, I said ‘these tyres are going to drop in temperature,’ and what I was assuming was that these guys would be on [super-soft] and I was on the harder tyre.”

“So they said to pit. Without thinking I came in with full confidence that the others had done the same.”


Game over.

Seveda, Mercedes nosi svoj del krivde, tako kot Hamilton. Ampak njihov "first call" je bil "stay out". Če bi Hamilton poslušal, bi zmagal. Pa ni. Mogoče bo sedaj začel verjet, da je moštvo v povprečju pametnejše od njega.

vilser ::

no comment je izjavil:


Je res. Moštvo ne more zavit dirkalnika v bokse. Hamilton je zavil SAM.

Še prej pa je napol prepričal moštvo, da s takimi gumami nihče ne more ostat pred nekom, ki ima super soft.

“The team said to stay out, I said ‘these tyres are going to drop in temperature,’ and what I was assuming was that these guys would be on [super-soft] and I was on the harder tyre.”

“So they said to pit. Without thinking I came in with full confidence that the others had done the same.”


Game over.

Seveda, Mercedes nosi svoj del krivde, tako kot Hamilton. Ampak njihov "first call" je bil "stay out". Če bi Hamilton poslušal, bi zmagal. Pa ni. Mogoče bo sedaj začel verjet, da je moštvo v povprečju pametnejše od njega.

Pa točno to sem jaz napisal nad tvojim postom. Se pravi, da včasih dirkači pritiskajo na moštvo, da menjajo pnevmatike in inžinirji tega ne dovolijo. Se pravi, da moštvo Mercedes bi moralo v tem primeru stat za svojim, ker ta postanek je bil skrajno neumen. Pri Mercedesu bi morali biti bolj odločni.

PrimozR ::

no comment je izjavil:

vilser je izjavil:

Krivo je moštvo, ker ne glede nato ali je Hamilton želel menjat pnevmatike ali ne, mu mora to dovolit moštvo in so mu dovolili. Napaka moštva.

Če hoče moštvo/dirkač zamenjat gume, mora najprej dirkač SAM zavit v bokse. Hamilton JE zavil v bokse. Čeprav bi lahko "špilal" Raikkonena in bi rekel "f*ck this, I know what I'm doing". Hamilton IN Mercedes sta se napačno odločila oz. naredila napako.

Tega opravičevanja* Mercedesa pa tudi ne razumem. A bi se Hamilton cel teden opravičeval Mercedesu, če ne bi bil Rosberg kolk-tolk pr seb in bi Mercedes ostal brez zmage v Monaku zaradi (tudi Hamiltonove) neumnosti?

* Lahko tudi, da je to samo pred javnostjo (ker bi sicer otoški drekači spet vpili o favoriziranju nemškega dirkača) in so mu na samem lepo povedali, da naj svoj jamr o fuč gumah drugič prišpara oz. da naj jamr drugič odraža realno stanje dirkalnika. Namreč, ni bonus pik za "po feltnah sem vozu in vas vseen nascal za 20 sekund"...

Tvoj nick pove vse.

no comment ::

PrimozR je izjavil:


Tvoj nick pove vse.

Tvoj pa nič. Niti tvoj post ne pove ničesar. Well done!

Izdelava strategije se zanaša na mnogo inputov. Eden je tudi dirkačev feedback dogajanja z dirkalnikom in stezo. Mercedesova strategija je naračunala "stay out". Ko so dobili še Hamiltonov input, je naračunala "change for super soft". Hamiltonov input je bil zanič. To je objektivno.

Možno, da je strategija tudi po Hamiltonovem inputu še vedno kazala "stay out" in je nekdo, ki ima takšno moč, overridal strategijo in kot pridna Hamiltonova flufferka takoj zašajtral na Hamiltonovo špuro... To je zelo mogoče.

Meni se je zdel Hamiltonov prvi odgovor zelo iskren. Tudi opis vsega kako je prišlo do te odločitve. Priznal je, da je bilo prvo navodilo, da ostane zunaj. Prav lahko bi to zamolčal. Recimo Toto tega v nedeljo ni povedal. Se mi zdi, da je bil Hamilton tako poklapan, ker je vedel, da je tudi on zajebal. Pri Mercedesu pa kakor da tekmujejo kdo se bo bo bolj posul s pepelom.

Ne štekam, res. Mercedes je imel nalogo zmagat Monako. A je to Hamilton ali Rosberg bi jim moralo biti vseeno. Hamilton si je pa absolutno bolj zaslužil zmage, ja.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

A naj izrazu 'no comment' na tvoj post dodam še odkimavanje z glavo? Bo tako bolj jasno?

Kako lahko govoriš, da je dirkač, ki je itak želel v bokse, naredil napako, ko je upošteval moštvo in ni ostal zunaj. Kot da je dirkač bog. Jasno je, da ti marsikaj okrog dirkanja ni niti približno jasno.

no comment ::

PrimozR je izjavil:


Kako lahko govoriš, da je dirkač, ki je itak želel v bokse, naredil napako, ko je upošteval moštvo in ni ostal zunaj. Kot da je dirkač bog. Jasno je, da ti marsikaj okrog dirkanja ni niti približno jasno.

Jasno je, da je menjava gum bila napaka.

Jaz hočem skočit z mosta in tudi skočim. Kdo je večji norec, jaz ali sosed, ki mi tega ne prepreči?

Kot pravim, Mercedes je imel nalogo zmagat Monako. 15 krogov pred koncem so imeli 1 & 2 in po SC je bila edina možnost, da ne zmagajo ta, da gre Vettel v bokse oni pa z nobenim avtom ne in se na koncu izkaže, da je nekako s super soft gumami možno prit v Monaku mimo. Zelo mala šansa, ampak neka mala možnost je obstajala. Ker je Vettel tretji v koloni, morajo pokrit njegovo (še neznano strategijo) z enim od obeh avtov. Hamilton je bolj primeren, ker ima prednost in obstaja možnost, da pride kljub menjavi še vedno iz boksov pred Vettlom. Kljub temu so Hamiltonu popolnoma korektno predlagali bolj varno strategijo - "stay out". Ampak, če že vztraja in pametuje po svoje...

Tip je star 30 let in IMHO najhitrejši dirkač zadnjih let. Na slo-techu pa še vedno menimo, da rabi cel štab varušk?! Ccc...

PrimozR ::

Če je sosedova naloga, da ti prepreči, potem sosedova, jasno. Predvidevam, da se nikoli nisi ukvarjal s tekmovalnim, fizično zahtevnim športom? Če bi se, bi vedel, da v takšnih situacijah glava ne razmišlja popolnoma trezno.

no comment ::

Tebi verjetno ni jasno, da Mercedesova naloga ni zagotovit zmago Hamiltonu, ampak Mercedesu.

Bil sem športnik vso svojo mladost in dobro vem, da je bila trezna glava ena glavnih razlik med top in so-so. Zdaj pa, prosim, nehaj z ad-hominem napadi, ker samo kažeš, da ne znaš debatirat na ravni spodobnega foruma.

šernk ::

Ubistvu no_comment je podal dober razlog, zakaj je morda mercedes šel v postanek: Oni morajo kot prvo zmagat dirko in dobit konstruktorsko čimveč točk, potem pa gledat kdo je prvi in kdo drugi na koncu.

15 krogov pred koncem so imeli 1 & 2 in po SC je bila edina možnost, da ne zmagajo ta, da gre Vettel v bokse oni pa z nobenim avtom ne in se na koncu izkaže, da je nekako s super soft gumami možno prit v Monaku mimo. Zelo mala šansa, ampak neka mala možnost je obstajala. Ker je Vettel tretji v koloni, morajo pokrit njegovo (še neznano strategijo) z enim od obeh avtov.


to je pomojem zelo dober razlog za prihod v bokse. Enostavno če bi Vettel skoču po SS gume in bi mercedesa ostala zunaj bi bila oba ranljiva tudi iz strani Riciarda, se je pa na koncu izkazalo da je praktično nemogoče prehitet drugače kot na silo ampak sedaj je lahko razpredati kaj bi bilo če bi bilo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::

Krona neumnosti vsega v Monaku je bil taktični oddelek MBja. Namreč z enko so šli "pokrivat" trojko, pri čemer so imeli dvojko aktivno. Če te kombinacije ne razumeš ne moreš čez OŠ in če prišteješ "track position v Monaku" potem je jasno, da kakšne posebne hirarhije ni v moštvu MBja.

Naj se vrnem k Alonsu.

Alonso je en tak tipičen koštrun, ki skače in politizira na vse konce. Na njegovo žalost pa se mu je vrnilo (z obrestmi) vsaj 2x v času Ferrarija. Preveč je zadušil dvojko in enostavno so ga taktično razpenjal koliko so ga hoteli. Upam, da Vettel ne bo tak moron in da bo pustil dvojki do življenja. Ampak to je posledica karakterja Alonsa; tak pač je in s tem (in drugimi aferami) mora živeti. Še vedno je pa briljanten dirkač.

Sedaj pa nazaj do Lewisa.

Tudi on ni tako daleč stran od Alonsa. Ne sicer po teh stvareh (on dejansko nima določene dvojke v pogodbi in je prepričan v svoje kvalitete), ampak smo pa videli v preteklosti cel halo ko se mu je godila "krivica". In povsem jasno je kaj se v moštvu dogaja oz. kako je postavljeno: ko Lewis nekaj "pokliče" ni nikogar, ki bi mu zalepil kajlo tja v mikrofon ampak ga ubogajo. Se pravi dirkač je nadvladal svojo ekipo. Še enkrat, šlo je za več dejavnikov:
- napačni podatki o razmerju prednosti,
- aktivni VSC,
- kar verjetno nihče ne ve tule: 1 črta v Monacu za pravi SC se začne tam nekje kjer je uvoz v bokse, druga črta se pa konča tam kjer je izvoz v bokse: torej POZOR; aktivni dirkači, ki so ostali na stezi so lahko med tema črtama, kljub stanju VSC v SC peljali s polno hitrostjo (torej strateg izgubi še nekaj sekund),
- čas ko so se odločali o tem je bil manjši od 15s.

Glede nato, da je imel Hamilton "šurlo" nekje na tleh po končani dirki, se je verjetno dovolj naučil, da bo mogoče storil kaj v tej smeri, da bo manj egoistično deloval znotraj ekipe. Ali pa ne in bo ostal točno tak kot je. Nenazadnje ima dva naslova in ve kaj dela.

Sicer pa ima PIPI prav: dirkač, ki ne upošteva moštva je ponavadi kaznovan. Je res, da ima v rokah volan ampak sankcije po dirkah so lahko brutalne (en tipičen primer je Piquet jr., ki ga danes ni nikjer več). Ima pa prav tudi no_comment: ko dirkač postane večji kot moštvo se dogajajo stvari kot so se zgodile v Monacu.

15 krogov pred koncem so imeli 1 & 2 in po SC je bila edina možnost, da ne zmagajo ta, da gre Vettel v bokse oni pa z nobenim avtom ne in se na koncu izkaže, da je nekako s super soft gumami možno prit v Monaku mimo.

Če bi šel Vettel v bokse bi tvegal ogromno, saj bi ga dobila oba Red Bulla. Druga stvar, ki je pomembna, so bili časi dirkalnikov. Rosberg je šel z obrabljenimi gumami okoli 1:18s, torej tudi če bi Vettel dirkal neke nenormalne čase iz tretjega dela kvalifikacij bi bilo to +1:16s. To je pa praktično nič v Monaku, kjer rabiš za dober pass +3 ali bolj +4s.

In seveda to se da zračunat: Saints jr. je šel 61 krogov na mehkih (rumenih) gumah, Hamilton je imel prevladujočo dinamiko pri tyre managemantu (zadnji je šel menjat) in je bil daleč stran od te številke. In ja, vse to se računa v petek (v tem primeru četrtek) in kot sem pisal stran nazaj BT52ju: je hudič če pada dež in teh podatkov nimaš ;P Tudi undercut je v Monacu relativno nemogoč, saj gume rabijo en krog da dobijo temperaturo.

Pač: Monaco je posebna steza.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

no comment ::

Super Sonic je izjavil:

Krona neumnosti vsega v Monaku je bil taktični oddelek MBja. Namreč z enko so šli "pokrivat" trojko, pri čemer so imeli dvojko aktivno. Če te kombinacije ne razumeš ne moreš čez OŠ in če prišteješ "track position v Monaku" potem je jasno, da kakšne posebne hirarhije ni v moštvu MBja.

Če imaš 1 in 2, pokrivaš s tistim, ki ima boljšo pozicijo. Če pokrivaš z 1, ki ima 20s prednosti in možnost, da vseeno pride ven kot 1, je to BOLJŠA strategija kot pokrivat z 2, ki NUJNO izgubi pozicijo, če 3 ne gre v boks.

Tega ne razume samo tisti, ki meni, da je Mercedesova naloga, da zagotovi zmago Hamiltonu. Ja, sucks, če si Hamilton in padeš v tak mlin. Še bolj sucks, če si sam skuhaš to. Mercedes JE svetoval Hamiltonu, da ostane zunaj.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Če bi šel Vettel v bokse bi tvegal ogromno, saj bi ga dobila oba Red Bulla. Druga stvar, ki je pomembna, so bili časi dirkalnikov. Rosberg je šel z obrabljenimi gumami okoli 1:18s, torej tudi če bi Vettel dirkal neke nenormalne čase iz tretjega dela kvalifikacij bi bilo to +1:16s. To je pa praktično nič v Monaku, kjer rabiš za dober pass +3 ali bolj +4s.


to je res ampak kot si rekel imeli so nekaj sekund za reagirat in so najbrž izračunali da ima Lewis dovolj prednosti za cel postanek, no saj je tudi imel takrat 22 sekund prednosti se mi zdi, kar v normalnih pogojih v monaku zadošča. Pač splet nesrečnih okoliščin.

če bi šli z Rosbergom pokrivat Vettla, bi pa Rosberg padel daleč nazaj, če nihče od ostalih ne bi šel v bokse. Za moje mnenje so naredili najboljšo potezo za zmagat dirko in kot drugo tvegat najmanjšo izgubo konstruktorskih točk, se je pa na koncu izkazala za napačno. Ferrari je letos ravno dovolj blizu, da jim ne dovoli zadihat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Če pokrivaš z 1, ki ima 20s prednosti in možnost, da vseeno pride ven kot 1, je to BOLJŠA strategija kot pokrivat z 2, ki NUJNO izgubi pozicijo, če 3 ne gre v boks.


Nikakor.

1) Ničesar ti ni treba pokrivat saj se ne braniš. Oni niso bili v fazi, ko bi se branili ali pokrivali. Imeli so vse v svojih rokah; od gum do pozicije na stezi. Ti. prevladujoča dinamika.
2) Če že pokrivaš, potem pokrivaš dejansko "pit lane". Torej veš, da gre tudi "trojka notri" (mora it, ker jo pokrivaš). Se pravi pokrivaš z ena in dva.

Da pa "pokrivaš" samo z enko (trojko), pa pomeni, da boš izgubil: ali z dvojko ali enko (Bahrain letos).

Ampak to ni Bahrain in dejansko, v pravem pomenu besede jim ni bilo treba pokrivati ničesar 10 krogov pred koncem. Karkoli so šli v deviacijo od stanja na stezi so izgubil.

Tribes: ta o Maldonadu je že stara. Tudi tole je imel podobno blizu:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

no comment ::

Super Sonic je izjavil:


2) Če že pokrivaš, potem pokrivaš dejansko "pit lane". Torej veš, da gre tudi "trojka notri" (mora it, ker jo pokrivaš). Se pravi pokrivaš z ena in dva.

Da pa "pokrivaš" samo z enko (trojko), pa pomeni, da boš izgubil: ali z dvojko ali enko (Bahrain letos).

Za Vettla niso vedeli kaj bo naredil, vozil je za obema Mercedesoma. Če bi se Hamiltonov strah (super soft bistveno hitrejši od "hladnih kamnov", ki so jih takrat imeli vsi gor) izkazal za upravičenega, je najbolj ziher* stvar ta, da daš Hamiltona na super soft. Po vsaki varianti (Vettle menja ali pa ne) je eden od tvojih PRED Vettlom in na ISTIH gumah kot Vettel.

* Če ti gre za zmago enega od obeh v tvojem moštvu. Če hočeš, da zmaga točno določen izmed dveh tvojih dirkačev, je matematika seveda drugačna.

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Za Vettla niso vedeli kaj bo naredil, vozil je za obema Mercedesoma.

Vettel ni imel nobene izbire. Nobene. Če bi šel v bokse bi kvečjemu lahko izgubil; dejansko se takšno tveganje izplača nekje na zadnji dirki, ko nimaš več kaj in ti gre za naslov. Dobil bi tiste gume, ampak... a je kdo vedel če bo šel SC do konca dirke? A je kdo vedel kje bi se dalo prehitet? Tudi če bi se dalo; za obema RedBulloma verjetno ne bi šlo najhitreje mimo in potem še mimo prvega tvojega in drugega... Mislim, to so stvari, ki spadajo v ZF kadar je govora o Monacu, med tem, ko je na ostalih dirkah drugače. Tam smo pa dejansko videli že 1000x kako je SC nekomu uničil dirko iz takšnih razlogov menjav.

Sicer je pa sam dokaz vsega tega Hamilton, ki je potem imel to "strašno" prednost gume in... ja, rezultat je bil nula. Ok, ni resno za jemat, ker motivacije ni imel nobene, samo vseeno. To so najboljši dirkači ta hip in ne moreš kar mimo (Raikkonen se ne šteje, ker ni bil ravno pri stvari ta cel vikend) s tako malo prednostjo dobre sekunde. Poleg tega še veš, da če narediš en "spot" na gumi so vibracije moteče do te mere, da se lahko samo še jajcaš do cilja.

Po vsaki varianti (Vettle menja ali pa ne) je eden od tvojih PRED Vettlom in na ISTIH gumah kot Vettel.

Ja, sej kot moštvo so uspeli, ampak če tako pogledaš so uspel kaj? Najboljši možni rezultat je takrat, ko moštvo dobi največ točk zase in za dirkača (gre eno z drugim). Tako, da gledat samo zmago: ja, jim je uspelo, ampak kot rezultat pa ne. In so s SCjem izgubil, pri čemer jim ni bilo ničesar treba pokrivat.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

no comment ::

Super Sonic je izjavil:


Sicer je pa sam dokaz vsega tega Hamilton, ki je potem imel to "strašno" prednost gume in... ja, rezultat je bil nula.

Da je super soft guma v Monaku kaka "strašna" prednost nisem nikjer trdil. To je Hamilton prodajal Mercedesovemu pultu. Izkazalo se je, da čisto nemogoče ni bilo. Če bi kdo Hamiltona s super soft prehitel, bi Mercedes enako pribijali na križ. Damned if you do, damned if you don't...

Super Sonic ::

Če bi kdo Hamiltona s super soft prehitel, bi Mercedes enako pribijali na križ.

To itak drži, ampak so bile možnosti zato manjše kot obratno.

Je lahko biti men tle pamtn zdej dan po dirki, sploh, ko so bili inženirji brez info od četrtka (ne pozabiti, Pirelli je naredil povsem novo SS gumo letos in moštva so jo uporabljala prvič), ampak še vedno je tisti kanček zdrave pameti in občutka pri vseh enak, konec koncev je pa dirkač s 20 sekudno prednostjo padel na tretje mesto.

Vsekakor slab klic, ki ga ni nihče preklical, sprožil ga je pa Hamilton sam, ampak še vedno je moštvo tisto, ki MORA (če je odločitev neumna) to preklicat, saj deluje za svoj lastni interes.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

A ve kdo, kje je bil lojza na stezi, ko se je začela dogajati "drama"? Koliko pred boksi?

In pa..ima kdo čase krogov pred SC, če se ne motim, je rosberg takoj po restartu dirke postavil najhitrejši krog (katerega je sicer potem rikiardo skinil), zato bi me zanimali njegovi časi krogov pred SC. Ker vseeno...je rosberg naredil 7 ali 8 sec prednosti v nekaj krogih pred vettlom, kar tudi ni tako malo. Res, da je vettel vozil 100% obrambno, ali ipak...

BT52 ::

a)

Super Sonic je izjavil:

Če bi kdo Hamiltona s super soft prehitel, bi Mercedes enako pribijali na križ.

To itak drži, ampak so bile možnosti zato manjše kot obratno.


Točno to.

b) Navzkrižje dogodkov, ki je povzročilo napačno odločitev:
0. Dokaj preseneltjiv Race pace VET, ki je zgledal "racey"
0. Ham je imel pred SC-jem teoretično povsem dovolj veliko prednost za opravi postanka tj. 21s
1. Potem je Ham malce naredil paniko zaradi "coldowna" pnevmatik. To smo videli izrazito na RAI in nekaj manj na VET.
2. Moštvo je zafrknila pozicija SC-ja relativno na Ham in ostale. Saj ga je slednji ne predvidoma "zadržal".

Te točke so bila pa nerodne okoliščine, ki so moštvo skrenile in z zdrave kmečke logike (alineja a).

c)
Vsekakor slab klic, ki ga ni nihče preklical, sprožil ga je pa Hamilton sam, ampak še vedno je moštvo tisto, ki MORA (če je odločitev neumna) to preklicat, saj deluje za svoj lastni interes.


Jup na koncu je moštvo ki da (kot tudi sam pravilno praviš z verjetno 30 ljudmi on track in off track v tovarnah za "superračunalniki", ter ob podpori "real time" "simulacijami") z pomočjo oddelka strategije zadnjo besedo.

c.1) Naj še dodam, da je trik še malce v tem, kar je omenil Allison po BAH. Moštva imajo ponavadi zelo dobre podatke o degradaciji gum. Recimo, če je obraba linearna so bili v Kimmijevem primeru zelo sigurni, da se niso zmotili, ko so ga pustili na progi več časa. Težava postane, ko so vpletene dodatne spremenljivke, ko je bil tale cool down pnevmatik. Simulacija recimo odpade tudi, ko pa gre pnevmatika v bližino klifa performance, saj tam se dogajajo nelineenarnosti sodvisne glede na performanco dirkalnika tj. setup, driver input, karakteristika dirkalnika, razmere na stezi in tukaj postanejo zadeve zelo čudne, ter posledično se zadeve eksponentno zakomplicirajo.

Teoretično bi se ga dalo malce predvidevat oz. testirat "colldown" ampak moštva tega v 2eh urah treningov ne upejo opravit, če je sploh tole možno v 50% gotovosti tole izvest. Ponavadi tole storijo samo za kratke kvali rune in ne za long runne (pustimo tisti vidik testa uporabe obrabljene kvali gume, ki gre potem na race pace, tisto je malce drugačno, saj so stresi in temp padanja zelo drugačne), če so pnevmative podhlajene in iščejo optimum 1 warm lap ali dva, ter kako močna. Pravzaprav običajno v zadnji 1 uri FP2, no dobro Monako je zelo specifičen že z vidika nenehno se spreminjajočega ponavadi izbošajujočega nivoja oprijema steze.

Namreč šele takrat morajo dirkaški inženirji (hierarhija strategije tukaj odigra odločilo vlogo, ter sam sistem odločanja) poseč zraven "človeška pamet" in sama včasih tudi po občutku (izkušnje) sprejeti odločitev. Pa še tole v recimo 10-30s (odvisno od situacije, kje je dirkač na stezi ipd.).

Vsekakor kakorkoli obrnemo lahko sklenemo, da so imeli inženirji težko odločitev in smo mi lahko po vojni generali vsekakor jih lahko razumem/-o. Marsikdo nebi poizkusil "rešiti" HAM dileme zmage zaradi cooldowna in zaradi tega moštvo ne moremo kriviti "neumnosti". Bo drugič pač bolje. Vsekakor je VET z Ferrarijem bil na race pace veliko bližje od pričakovanj (no vsaj relativno do ROS). Kaj bi šele bilo, če bi VET undercuttal ROS v prvem stintu v tistem krogu, ko mu je bil v DRS coni, celo v nekem trenutku dokler ga ni zafrknil tist promet z Marussijami celo na 0.5s. Šele takrat je ROS postopoma pohodil plin in se dokončno odlepil.


d) Drugače @Sonic ti imaš najbolj močen argument proti uvedbi proste odločitve glede zmesi manjko testiranj?

d.1)Še enkrat poudarim, da da varnost namreč se ne morem strinjat za določene dirke Pirelli lahko "zaklene" nekatere zmesi, pa zraven Pirelli še objavi optimalno kalkulacijo izbire zmesi. Pač poda javno optimalno izbiro (default krivulja). Enostavno enako, kot bi bilo, če bi imeli oni besedo pri izbiri pnevmatik. Če katera moštva nimajo kadra ali zmogljivosti, ki bi tole računal se naj naslonijo na Pirelli in ga upoštevajo. Vsaj na začetku sezone seveda, ker ekipe rabijo ob obtoječem tempu recimo pol sezone da "srečajo" (da pridejo skozi cikel potrebe zmasi za vse vrste dirkalnišč) in pogruntajo vse pnevmatike.

d.2) Pa še tukaj (glej podrčtano) bi lahko pomagali moštvom, ko bi uvedli Petkove trenigne prosto po prešernu. Recimo "nek" open practice session dolg 8 ur. Tukaj bi pomedrali še ostale probleme, glede voznosti lovljenja zaostakov zaostalih ekip. Ampak ostanimo pri pnevmatikah. V slednjih oprtih razširjenih testih bi Pireli prinesel vse zmesi, da jih moštva spoznajo. Seveda bi bilo na voljo več pnevmatik in s tem višja cena. Toda ali bi bilo tole res toliko več? MIslim ,da ne. Še več sem mnenja, da bi lahko delili "komplete" pnevmatik glede na namebnost za dirkački vikend. Torej delili bi jih na te, ki jih je moštvo izbralo za dirkaški vikend pred 4 tedni. Ter na ostale preostale zmesi, ki se bodo uporabljale v sezoni (seveda) IN JIH BI JIH LAHKO potestirale v tem "treningu". Recimo število slednjih bi bilo majhno, recimo 1 komplet zmesi na dirkača (ali celo moštvo).

d.3) Ampak "cmon" je tole res to tak strošek v primerjavi z tem koliko bi privarčevali z zastonjskim "free" vetrovnikom, ki bi predvsem moštvo z manj kakovostnega kadra v CFD in vetrovniških oddelkih, ki se mučijo v korelacijo (dimenzijska analiza simulacij je ena daleč najtežjih stvari v predvsem v fluidnem inženirstvu, ampak je NUJNA) in trošijo zradi tega desetine milijonov (samo obratovanje vetrovnika stane 30mil+). Še več ponavadi moštva, ki se mučijo z tem so tista, ki zaostajajo. Torej bi s tem pospešili "spoznavanje" in odkrivanje pravilka (law of diminishing returns) za kar je posledica čedalje bolj tesen "grid", ki pomeni bolj napeto dirkanje in "show". Aja pa da bi preprečil "petelinjenje" moštev bi se lahko število "uporabljenih" upadateov lahko omejilo na kilograme podobno, kot ima tole urejeno INDY.

e) Ko vsmo že pri INDY-u Montoya je zmagal INDY 500. Ter s tem vložil dokončno zelo resno kandidaturo za prvaka. Celo leto že pramljam INDY in sem zadovoljen, da mu gra dobro. Bv to je bil odbit zaključek dirke. Ta 2 zmaga Montoye na "brickyardu" je tudi prišla po dobrih 15ih letih.
Standings
RK	DRIVER	              POINTS  
1	Juan Pablo Montoya	272	
2	Will Power	        247	
3	Scott Dixon	        211	
4	Helio Castroneves	206	
5	Graham Rahal	      204	
6	Josef Newgarden	      173		
7	Sebastien Bourdais	161		

billy ::

Obstaja sploh realen predlog, kako bi se moštva lahko boljše razvijala tekom sezone in ujela vodilno moštvo ali je to zgolj utopija in vedno se bodo kopja lomila ob začetkih sezon? Pa dajmo prosto pot idejam, torej izven trenutnih omejitev?

PS, jaz ga namreč ne vidim...in to je eden izmed faktorjev, ki bi naredil formulo bolj gledljivo, torej menjava forme sredi sezone, ne pa zdaj, ko se že skoraj sigurno ve, kdo bo prvak.

Super Sonic ::

Dokaj preseneltjiv Race pace VET, ki je zgledal "racey"

To je bil izvor vseh težav. Odličen Vettel in Ferrari. Vidi se, da MB se boji te konkurence.

Zdej če pogledamo malo iz distance: enostavno jim je zmanjkalo le kakšno sekundo oz. par metrov. Ker če bi Hamilton prišel pred drugo črto za SC po izvozu iz boksov samo 2m naprej, bi bil pred Vettlom. To napako bi se dalo potem popraviti s team radijem in "Nico umakni se". Tko da manjkalo je zelo, zelo malo, kljub vsemu kar so počeli.

Kaj bi šele bilo, če bi VET undercuttal ROS v prvem stintu v tistem krogu, ko mu je bil v DRS coni, celo v nekem trenutku dokler ga ni zafrknil tist promet z Marussijami celo na 0.5s.

Jaz ne verjamem, da je bil letos mogoč undercut. Smo že na kvalifikacijah videli, da pnevmatika rabi vsaj en krog da zalaufa. Temperature niso bile ravno najbolj visoke, težave so imeli pa že z rdečo zmesjo. In ta teorija s tem 0,5s je bolj laž samemu sebi: ja, teoretično absolutno je mogoče, praktično pa ne verjamem, da je imel Rosberg pnevmatike tako na psu, da bi Vettel v prvem krogu z neogretimi pnevmatikami karkoli dobil. Nič ne bi dobil, resnica je bila pa ta, da Vettel ni bil edini v gužvi in tudi Rosberg je izgubil čas za vsemi temi dirkalniki.

"Cooldown" so pa že jemali v Monacu - sedaj že četrto sezono, sploh pa 8 krogov pred koncem na tej stezi to ni nekaj kar bi vzel v precep pri računanju. Vsaj jaz ne. Na vseh drugih stezah; itak, ampak tu pa ne.

To smo videli izrazito na RAI in nekaj manj na VET.

Kimiju se že iz TVja vidi da dela premalo na dirkalniku. Vettel je švigal levo desno res očitno pred restartom, on pa... precej manj. S tem da je že itak znan po tem, da zna izgubit temperaturo hitreje od ostalih. To je čisto tehnični detalj kjer ne dela dovolj.

Še enkrat poudarim, da da varnost namreč se ne morem strinjat za določene dirke Pirelli lahko "zaklene" nekatere zmesi

Sej to že zdej dela.

Enostavno enako, kot bi bilo, če bi imeli oni besedo pri izbiri pnevmatik. Če katera moštva nimajo kadra ali zmogljivosti, ki bi tole računal se naj naslonijo na Pirelli in ga upoštevajo.

Če kaj gledaš njihova priporočila za dirko se skoraj vedno izkažejo za najboljša. Zelo redko se zgodi, da moštvo naredi odklon od njihovega predloga in dobi boljši rezultat. Potem bi pa ostala samo še kakšna takšna divja taktika.

Recimo Monaco to nedeljo: Ferrari in MB pripeljeta zmesi, ki jih priporoča Pirelli, Force Indija pa vzame indijansko taktiko: en SS + M za Pereza in en SS + H za Hulka.

Dirka se začne, prvi krog takoj oba v bokse in via na zmagovalni oder (pomoje). In takšnih imaš praktično 12 dirk lahko. Kaj je tu fora, da mečeš kocko in gemblaš še dodatno ne vem, vem pa, da bi bila vsa najboljša moštva zelo negativno razpoložena. Kar je tudi logično.

Meni se še vedno zdi:
1) Tega modela dirkanja ne rabimo (ker imamo pa ravno 20 drugih čist bolj sfalenih stvari pa popravit),
2) Pirelli sploh ni pripravljen na takšno stvar,
3) ni fer. Potem je skoraj bolj pametno obtežit dobre dirkače in dirkalnike (kar je zame itak metek v glavo: jaz bi tiste športe še kako gledal samo enostavno ne razumem tega kaznovanja)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

V čem je sploh finta, da imamo na dirki samo dve zmesi in zakaj niso na voljo "vse zmesi"? V tem primeru bi lahko recimo ferari šel za eno stopnjo na bolj mehko zmes (v monacu sicer ne, ko je bila v uporabi itak najbolj mehka) in bi mogoče na tak način lahko premešal štrene na dirki, ker recimo kak merc jih ne bi mogel uporabiti, ker jih preveč "radirajo".

Ampak ja, v tem primeru bi morali imeti na voljo daljši petek, da bi lahko potestirali vse zmesi. In recimo...za nižanje stroško, bi pač pirelli častil vsako izmed zmesi posebej za petek, potem pa v soboto/nedeljo moštva dejansko "kupijo" tiste gume, ki jih potrebujejo?

Super Sonic ::

V čem je sploh finta, da imamo na dirki samo dve zmesi in zakaj niso na voljo "vse zmesi"?

Zato, da so pogoji za vse čim bolj enaki; da razliko naredi avto, ne guma. TO je dober argument, ker pred tem, smo videli, da so se proizvajalci preveč osredotočal samo na eno moštvo, poleg tega, se je pa še med proizvalci naredila razlika in moštva so bentila, da zapravijo miljone, potem jih pa "zjebejo" gume.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

To o proizvajalcih bi rekel da bo prišlo bolj do izraza, če pride spet mišelin, potem bo pirelli imel "svoje" moštvo, mišelin pa spet svoje...in bo krneke.

So pa, IMO, letos zajebali z gumami, da so tako trde, če se ne motim so zmesi za eno stopnjo trše, kot lani, če bi pustili mehkejše gume bi bilo veliko več akcije? Žal je realnost takšna, da le zmeda okoli boksov lahko naredi dirke zanimive, lep primer je letošnji monaco. Na stezi itak ne morejo prehitevat, zgolj v boksih torej...

vilser ::

Prve točke za McLaren Hondo. Buttonu se je tokrat dobro izšlo. Njegovemu moštvenemu kolegu pa ne. Alonsu se na zadnjih dveh dirkah skoz kvari dirkalnik. Naprej so mu šle zavore fuč, pol ga je dirkalnik pustil na cedilu in predvčerajšnjem mu je šel menjalnik fuč. Te okvare se morajo 1x končat. Dovolj je tega.



Tukaj dirkalnik niti ne zgleda tako slab. Na stezah kjer ni ključnega pomena moč motorja, McLarnu Hondi gre solidno. Se pravi, da glavni krivec za njihovo štalo je PU.

billy ::

Saj alonso je bil še bolje na poti, kot button, do odstopa, tako da bi bile to verjetno dvojne točka moštva.

Škoda, ker v kanadi bo, IMO, spet en velik polom.

Super Sonic ::

Se pravi, da glavni krivec za njihovo štalo je PU.

Si opazil porabo goriva pri Hondi ta vikend?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::

Super Sonic je izjavil:

Se pravi, da glavni krivec za njihovo štalo je PU.

Si opazil porabo goriva pri Hondi ta vikend?

Ne, zakaj?

broken/link ::

ti bom kar jaz odgovoril: ker je bila cca 10% višja od konkurence :)

BT52 ::

broken/link je izjavil:

ti bom kar jaz odgovoril: ker je bila cca 10% višja od konkurence :)


To pa zato, ker električnega dela pogonskega sklopa ne spravijo na max performance. Ali pa vsaj za malo dalj časa relativno gledano na konkurenco. Vse je povezano. Zelo težko delat sklepe vsaj do točke, ko bodo sami "priznali" ali pa bo zanesljivost že na taki ravni, da bomo lahko tudi malce gledali tudi na to.

V resnici pa sta si termični del (ICE motor), ter oba ERS-a (H in K) medsebojno soodvisni. Kadar malce zataji en drugi nastrada. Nmareč ironično v tej dobi kjer je energijska učinkovitost ključ je "downanje" past v veliko jamo. Recimo tako, kot lani Ferrari, ki je očitno letos (oz lani, saj konstruiranje je potekalo za leto nazaj) tole dobro spregledali in raje šli v tole smer.

Pojavljale so se težave z tesnili v ERS-K sistemu, potem raznorazni elektronski hrošči, da ne omenjam "sofware kode", ki ga šele spoznavanjo, ter odkrivajo skrite desetinke oz. Joule energije. Potem težave z senzorji, ter posledilno z očitnimi "missfire" motorja (preseason), ter nazadnje se pojavljajo govorice, da je kompresora vendarle premanjhen. Ampak za slednje ne moremo potrdit, ker tole širi "sky" in omnicorse (ita).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Super Sonic ::

To pa zato, ker električnega dela pogonskega sklopa ne spravijo na max performance. Ali pa vsaj za malo dalj časa relativno gledano na konkurenco. Vse je povezano. Zelo težko delat sklepe vsaj do točke, ko bodo sami "priznali" ali pa bo zanesljivost že na taki ravni, da bomo lahko tudi malce gledali tudi na to.


Ja, dobro razloženo, hkrati pa za posledico: dirkalnik Honde je bil pač toliko težji v dirki od ostalih; sej to je že vseskozi, samo prostor za izboljšanje je pri njih zares velik in avto se je odlično držal obziraje nato kaj ga poganja.


Tole je stanje pred nesrečo, torej Vettel, če bi šel v bokse samo on, bi izgubil 3 mesta v vprašanju je bil pa celo Perez. Kaj hočem s tem povedat: tveganje na strani Vettla je bilo izjemno visoko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
32 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251189752 (121311) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899256302 (162128) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189191301 (154546) WarpedGone

Več podobnih tem