Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

billy ::
Zanimivo...gpupdate NL ima live coverage, EN verzija pa ne?
http://www.gpupdate.net/nl/testuitslage...
http://www.gpupdate.net/nl/testuitslage...

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jst ::
Zgleda, kot da ne ve, kje je, oz. zakaj je tam. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

galimim ::
Me prou zanima kolk od teh sprememb bomo dejansko vidl...
Random fact, očitno v Sauberju dela tudi en slovenec
Random fact, očitno v Sauberju dela tudi en slovenec
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: galimim ()

vilser ::
Od 2017 naprej bomo spet tankali med dirko:
https://twitter.com/BBCSport/status/599...
Hm, mislim, da bo od 2017 naprej konec prevlade od Mercedesa.

PrimozR ::
Končno! :)
A se morda kaj ve, koliko Slovencev je zraven v F1? Vsaj eden je v MotoGP-ju. Pa kako je z zaposlitvami, na katerih področjih delajo (če jih je več)?
A se morda kaj ve, koliko Slovencev je zraven v F1? Vsaj eden je v MotoGP-ju. Pa kako je z zaposlitvami, na katerih področjih delajo (če jih je več)?

TribesMan ::
Jezus...
http://www.fia.com/news/f1-strategy-gro...
Nevem kaj naj rečem.
Lansko leto so avte upočasnil z omejitvijo aerodinamike, in zdaj sanjajo kako bodo pohitril avte z boljšo aerodinamiko in širšimi gumami. O_o
Dovolil bodo refueling, ampak ohranil limit 100kg goriva na dirko... wtf?
Dovoljene izbire gum moštvom. To bo tud epsko...
Motorji naj bi se vrteli višje... ja če verjameš... pri trenutnih pravilih ne bo noben idiot šel vrtet motorja nad 12krpm, če pa imaš fuel flow limit. Višji obrati predstavljajo samo višje izgube.
"Aggressive" looks... W T F...
Resno so zgubil kompas.
http://www.fia.com/news/f1-strategy-gro...
Nevem kaj naj rečem.
Lansko leto so avte upočasnil z omejitvijo aerodinamike, in zdaj sanjajo kako bodo pohitril avte z boljšo aerodinamiko in širšimi gumami. O_o
Dovolil bodo refueling, ampak ohranil limit 100kg goriva na dirko... wtf?
Dovoljene izbire gum moštvom. To bo tud epsko...
Motorji naj bi se vrteli višje... ja če verjameš... pri trenutnih pravilih ne bo noben idiot šel vrtet motorja nad 12krpm, če pa imaš fuel flow limit. Višji obrati predstavljajo samo višje izgube.
"Aggressive" looks... W T F...
Resno so zgubil kompas.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

roCkY ::
Ko ima nekdo monopol in nič ne kaže, da se bodo drugi kmalu priključili se gre v spremembo pravil. To se je dogajalo vedno v večji ali manjši meri tako ali drugače odkar spremljam. Edino Ferrari je imal v času MS en čas nekoliko mir okoli tega. Očitno dobro lobiranje.

win64 ::
Dotakanje goriva potegne za sabo tudi lažje avtomobile(~50kg) in bolj konstantno težo skozi celo dirko.
To pomeni, da je lažje skonstruirati dirkalnik. Najbrž tudi cenejše.
Skupaj z zmanjšanjem teže to najbrž prinese tudi nižjo porabo in si bodo lahko več časa privoščili vožnjo na višjih obratih. Vendar čez 15 tisoč, kolikor je sedaj limit je zelo malo verjetno da bodo šli. Tukaj govori v prid tudi, da imajo še 2 leti časa za posodobitve motorja in nekaj moči bodo stisnili še iz tega naslova.
Zaradi dotakanja goriva bodo postanki najbrž dolgi 2-3 sekunde več. Med tem časom lahko npr. skoraj že zamenjaš sprednje krilce.
To je vse dobro, upam pa da ne bodo preveč pretiravali s tem "Agressive look". Navsezadnje to ni modna revije, kjer je videz pomemben. Je bolj pomembna sama hitrost in tehnologija.
To pomeni, da je lažje skonstruirati dirkalnik. Najbrž tudi cenejše.
Skupaj z zmanjšanjem teže to najbrž prinese tudi nižjo porabo in si bodo lahko več časa privoščili vožnjo na višjih obratih. Vendar čez 15 tisoč, kolikor je sedaj limit je zelo malo verjetno da bodo šli. Tukaj govori v prid tudi, da imajo še 2 leti časa za posodobitve motorja in nekaj moči bodo stisnili še iz tega naslova.
Zaradi dotakanja goriva bodo postanki najbrž dolgi 2-3 sekunde več. Med tem časom lahko npr. skoraj že zamenjaš sprednje krilce.
To je vse dobro, upam pa da ne bodo preveč pretiravali s tem "Agressive look". Navsezadnje to ni modna revije, kjer je videz pomemben. Je bolj pomembna sama hitrost in tehnologija.

TribesMan ::
Že danes nihče ne vrti motorjev do 15krpm, niti v kvalifikacijah. Se ne splača, če imaš fuel flow limit od 10000rpm naprej, nima smisla da greš višje kot 12k, saj se moč motorja ne zvišuje, ampak samo povečuješ izgube in obremenitev materiala. Sploh pa kake hude razlike v zvoku med 12k in 15k pri turbo motorju ne bo... Brca v temo uglavnem.
Ampak OK fuel flow limit je v osnovi dobra omejitev, zelo neumna omejitev pa je 100kg na dirko. S tem dosežeš to da se ne dirka na polno, ker morajo šparat z gorivom 3/4 dirke, kar pomeni da je veliko manj dirkaških napak, kar pomeni dolgčas.
Podpiram dolivanje goriva, ampak samo če se ukine to šparanje z gorivom.
F1 se mora vozit na polno, tako da vsaka najmanjša napaka pomeni kazen, ali odstop ali pa veliko izgubo časa, tako se bo pokazalo kdo je top šofer in kdo je le "povprečen".
Razkrivajo se še nove podrobnosti, tole je tud za ckrnit:
https://twitter.com/tgruener/status/599...
Tale graf je pa še najbolj pomenljiv:
Procesije!
Ampak OK fuel flow limit je v osnovi dobra omejitev, zelo neumna omejitev pa je 100kg na dirko. S tem dosežeš to da se ne dirka na polno, ker morajo šparat z gorivom 3/4 dirke, kar pomeni da je veliko manj dirkaških napak, kar pomeni dolgčas.
Podpiram dolivanje goriva, ampak samo če se ukine to šparanje z gorivom.
F1 se mora vozit na polno, tako da vsaka najmanjša napaka pomeni kazen, ali odstop ali pa veliko izgubo časa, tako se bo pokazalo kdo je top šofer in kdo je le "povprečen".
Razkrivajo se še nove podrobnosti, tole je tud za ckrnit:
https://twitter.com/tgruener/status/599...
Tale graf je pa še najbolj pomenljiv:
Procesije!
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

TribesMan ::
Lotus je očitno prva ekipa, ki je pripravila nov dirkalnik za 2017, z agresivnejšim videzom in širšimi gumami:
:D
:D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jst ::
A ni ta za Maldonada?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::
Že danes nihče ne vrti motorjev do 15krpm, niti v kvalifikacijah. Se ne splača, če imaš fuel flow limit od 10000rpm naprej, nima smisla da greš višje kot 12k, saj se moč motorja ne zvišuje, ampak samo povečuješ izgube in obremenitev materiala. Sploh pa kake hude razlike v zvoku med 12k in 15k pri turbo motorju ne bo... Brca v temo uglavnem.
Ampak OK fuel flow limit je v osnovi dobra omejitev, zelo neumna omejitev pa je 100kg na dirko. S tem dosežeš to da se ne dirka na polno, ker morajo šparat z gorivom 3/4 dirke, kar pomeni da je veliko manj dirkaških napak, kar pomeni dolgčas.
Podpiram dolivanje goriva, ampak samo če se ukine to šparanje z gorivom.
F1 se mora vozit na polno, tako da vsaka najmanjša napaka pomeni kazen, ali odstop ali pa veliko izgubo časa, tako se bo pokazalo kdo je top šofer in kdo je le "povprečen".
Razkrivajo se še nove podrobnosti, tole je tud za ckrnit:
https://twitter.com/tgruener/status/599...
Tale graf je pa še najbolj pomenljiv:
Procesije!
This. Tankanje in nič splošne omejitve, naj se pa omeji pretok. Pa zajebali so, ko so tako omejili konfiguracije motorjev. Naj imajo svodobo, saj so omejeni s pretokom. Jaz bi dal pravila 'anything goes', dokler gre za batni motor z notranjim izgorevanjem. Tako je v WEC. Pa ajd, če je F1, naj bo v igri še bencin :)

Boobiz ::
Zanimiv pogled o refuellingu: http://motorsportstalk.nbcsports.com/20...
I'm drunk, what's your excuse?

BT52 ::
a) O spremembah nebi komentiral, ker sem svoje že povedal. In mimogrede se strinjam z napisanim @Tribesman-a in @PIPI-ja. Še enkrat predizbira gum pa ni slaba ideja.
b) Zanimivo, kako se karakteristike dirkakov Ferrarija in Merca nekoliko razlikujejo. Tako bo k mojemu videju dirke v Špa dodal še dodaten komentar, ki sem ga podal pred dirko v ŠPA;
#5 Še vtisi po dirki v Španiji: Očitno je Ferrari bil izgubljen z prevelikim številom posodobitev, tako niso našli idealne nastavitve, ki bi dale odgovor na spremenjen balans ali kombinacija obeh. Mercedes je pa na drugi strani še bolj izrazito izpostavil premoč v podtlaku. Ter dodatno podkrepil zelo dober mehanskem oprijemu v srednje hitrih in predvsem počasnih šikanskih predelov (zadnjega sektor Bar, srednji Bah, AUS). Ferrari je bojda po poročanjih govoric še najbližje v srednje hitrih ovinkih. Za kaj več pa mora Ferrari imeti pač idealne temp razmere, ki Merc potisnejo iz delovnega okna. Kakorkoli gledamo Merc je trenutno bolj kompleten in uravnotežen dirkalnik.
#6 Povem vam Merc W06 bo imel v monaški ruleti daleč največje možnosti. Mislim, da bo tole z lahkoto 1&2 za Merc. Če se motim naj me koklja brcne.
Je pa žogica na ROS strani, če hoče letos naslov bo mogel narediti čisti "dunk&slam" vikend (lahko tudi za samozavest izvrši popolni "grand slam" tj. vodilni po vseh treningih, kvali, dirki), ter obdržati ta "moementum".
c) Autosport poroča, da bo danes popoldne Hamilton in Merc objavila že dolgo čakano podaljšanje pogodbe.
b) Zanimivo, kako se karakteristike dirkakov Ferrarija in Merca nekoliko razlikujejo. Tako bo k mojemu videju dirke v Špa dodal še dodaten komentar, ki sem ga podal pred dirko v ŠPA;
#1 Avstralija: Mercedes imel zelo "slabo" končno hitrost. Čas je pridobival ppredvsem po zaslugi pridobivanja v zaviranju in pospeševalnih "trakcijskih" conah (narava stop&go steze). Dirkalnika sta bila v tisti najhitrejši sekciji ovinkov (št. 11, 12) prilepljena. Enostavno sta Merca ta vikend bila v zavitih zaviralnih conah najhitrejša, kar je nakazovalo izjemni neg vzgon in mehansko nastavitev.
#2 Malezija: Ferrari je tokrat pokazal poleg ugodne delovne točke v kateri so se znašle njihove gume v takratnih vročih pogojih, tudi izjemno neobčutljivost pogonskega sklopa na povečane hladilne potrebe (nikakršne potrebe po novih režah na pram AVST). To pomeni, da so Scuderio vroči pogoji z AERO in vidika moči manj kaznovale, kot Merc ekipe. Dejansko je Ferrari enostavno kraljeval v 1 in zadnjem 3 hitrem sektorju proge. To sta sektorja sestavljeno z hitri ovinki z ravninami, brez veliko počasnih "trakcijskih" pospeševalnih con. Tole tudi potrjujejo končne hitrosti Sauberja in Ferrarija ki so bile na obeh ravninah (glavna in nasprotna pred zadnjim ovinkom) med največjimi (zraven se je nekaj mešal Lotus&Williams). Merc je recimo samo v 2 sektorju na pram ferrarija pridobil pol sekunde. Gre za tehnični del kjer je brutalni aero najbolj pomemben. Mercovoa končna hitrost pa je bila podobno, kot v AUS( sicer za manj) vendar še vedno veliko manjša od Ferrarija. Zopet se je nakazovalo podobno kot v Melbournu, da ima Merc očitno karakteristično nastavitev z več podtlaka, katera za kazen prinaša večji upor, kar se prikaže v "nizkih" hitrostih na ravninah.
#3 Kitajska: Kitajska proga, ki izrazito obremenjuje za razliko Malezije prednjo os dirkalnika (oprijem definira najslabša pnevmatika v tem primeru spredaj leva). Ferrari in Merc sta bila na stranski ravnina praktično izenačena (+/- 1 km/h). Mercedes enostavno potrdil izjemen aerodinamični balans, ki se je kazal izpred prvih 2eh dirk. Avto je bil dominanten, čez vse sektorje. Z novim prednjim krilcem in zadnjim krilcem, ki jim je pomagalo izgubiti nekaj upora na račun zadnjega podtlaka so zopet ujeli kompromis med oprijemom in končno hitrostjo. Tendenca odličnega dirkalnika na vseh podlagah dež, suho, vroče, trakcija se je tako ohranjala. Ferrari je še vedno v zaostanku, kaj se tiče podtlaka.
#4 Bahrain: Idealna proga za najboljši motor, ki ima največjo "POVPREČNO" moč, čez več krogov. Torej gre za zmogljivost v zaporednih krogih na dirki, saj se pravila, ter pristopi med kvalifikacijami in dirko močno razlikujejo. Recimo na kvalifikacijah je Ferrari lažje pariral Mercu, saj niso bili omejeni z 2 MJ energije na krog (kvali način lahko troši do 4 MJ), ki jo moraš previdno in učinkovito regenerirat in porabljat. Izraz povprečna moč se tako praktično razen v tehničnih krogih ne uporablja. Ampak v tej novi hibridni dobi je TOLE ključnega pomena za uspeh. Po navadi se za izrazom pod tole besedo skriva že večkrat poudarjena »učinkovitost« in »nizka« poraba.
Mercedes je imel prvič po 3eh dirkah končno nekaj višjo končno hitrost od Ferrarija. Rosberg je prehiteval Vettla, kar 3 krat na dirki brez večjih težav. No dobro ROS imel je DRS ki doda preko 16km/h, ampak navlkjub temu radarji na dirki in prostih treningih so nakazovale spremembo trenda. ZAKAJ? To pa zaradi spet drugačne narave steze. Kajti Merc je pridobival na pram Ferraraiju največ v počasnih ovinkih, ki zahtevajo izjemno trakcijo (sklop 8, 9, 10 je bil impresiven). Torej lastnost, ki jo je Merc kazal že 3 dirke nazaj. Ferrariju pa je na koncu ravnine tudi po zaslugi slabšega izhoda iz ovinka, spodletelo »premagat« Merc. Merc je še hkrati bil enostavno izjemno stabilen v srednjem sektorju, ampak niča manj od Ferrarija. Dejansko se ta dirka po karakteristikah obeh dirkalnikov, kar izenačila. Oziroma sta se kar posrečeno sešteli tako gledamo iz vidika kvalifikacij in dirkaškega tempa.
KONČNI sklep?
Mercedes W06 izkazuje zelo dober bolid, ki ima po zaslugi dobrega lanskega predhodnika W05 zelo dober aero&mehansko ravnotežje eng. »balans«. Zato jim spremenljive razmere ne delajo takih težav, kot konkurenci. Dirkalnik je predvsem stabilen z srednje počasnih ovinkih, kjer je potreben podtlak. Vse tole so žrtvovali za malce več upora. Tole so si tudi zaradi nekaj več moči tudi lahko privoščili (čeprav posodobitve nakazujejo, da so se mogli odvzvat na Ferrari »grožje« in specifike prog). Trakcija pa je še vedno za razred boljša od ostalih.
Ferrari SF15T kaže zelo dobro stabilnost preko grbin. Praktično dirkač se lahko v osredotoči na zaviranje in pospeševanje brez težav. Trakcija tudi po zaslugi novih programskih map in geometrije vzmetenja za 3 razreda boljša od lanskega predhodnika F14T. Dirkalnik uživa v hitrih sklopih ovinkov. In če po takih ovinkih sledijo hitre ravnine, dirkalnik pridobi. Zelo velik napredek pa so v naredili pri hlajenju, kjer so inženirji izbrali, kar inovativen sistem z notranjimi "usmerjevalci". Slednje jim omogoča generalno manj kompromisa na količino upora dirkalnika, ki ga nepotrebno mešetarjenje z izhodnimi odprtinami v večini povečuje ali spreminja. Iz tega naslova dirkalnik dodatno izkazuje učinkovitost pri porabi in prijaznosti do gum v hitrih ovinkih . Torej ni se jim potrebno zanašat na trakcijo ,ki praviloma "žere" gume. Ampak lahko dirkač tipi Raikkonen v stilu LMP1 dirkalnikov nese več hitrosti skozi ovinke in blažje bolj »konservativno« pospeši.
#5 Še vtisi po dirki v Španiji: Očitno je Ferrari bil izgubljen z prevelikim številom posodobitev, tako niso našli idealne nastavitve, ki bi dale odgovor na spremenjen balans ali kombinacija obeh. Mercedes je pa na drugi strani še bolj izrazito izpostavil premoč v podtlaku. Ter dodatno podkrepil zelo dober mehanskem oprijemu v srednje hitrih in predvsem počasnih šikanskih predelov (zadnjega sektor Bar, srednji Bah, AUS). Ferrari je bojda po poročanjih govoric še najbližje v srednje hitrih ovinkih. Za kaj več pa mora Ferrari imeti pač idealne temp razmere, ki Merc potisnejo iz delovnega okna. Kakorkoli gledamo Merc je trenutno bolj kompleten in uravnotežen dirkalnik.
#6 Povem vam Merc W06 bo imel v monaški ruleti daleč največje možnosti. Mislim, da bo tole z lahkoto 1&2 za Merc. Če se motim naj me koklja brcne.

c) Autosport poroča, da bo danes popoldne Hamilton in Merc objavila že dolgo čakano podaljšanje pogodbe.

Super Sonic ::
Dovolil bodo refueling, ampak ohranil limit 100kg goriva na dirko... wtf?
Nebuloze tega tipa kažejo samo nato, da si lahko privoščijo kar si želijo. Če gledamo iz stališča kaj je smelo, kaj je dobro, ipd, to ni isto kot iz stališča kaj si lahko nekdo privošči. V gori denarja, ki ga ta šport pretaka, si lahko dovolijo vse. Skratka, kar so zdej pogruntal je to, da so avtomobili prepočasni. Sainz Jr. je recimo na testiranjih v Španiji talal nasvete Pierru Gasly-ju in prav zanimivo je bilo slišat, kako avto pravzaprav, poleg gore dela na volanu, ni prav nič posebnega in je podobno hiter kot GP2. Tudi v tem je razlog, da je en 17 letnik tako hiter.
Včasih je bil ta šport zelo fizično zahteven. Danes ni več, saj so časi med dirko za pol štartne vrste na nivoju gp2. Je pa ta turbo zadeva komplicirana za vozit (btw, ste opazili, da je bil MBjev čas le dobre pol sekunde hiterejši od lanskega v Španiji, med tem, ko je Ferrari dobil 2s// nisem pa gledal kako je bilo z gumami). Ja, Brundel je sigurno imel velike oči, ko je to testiral, ampak, ko enkrat ugotoviš kaj dela in kaj ne, je stvar preprosta.
Povem vam Merc W06 bo imel v monaški ruleti daleč največje možnosti.
Sploh ni za pričakovat drugega, je pa res, da vprašanje vremena. Jutri bo, baje, deževalo; biti brez obeh treningov pa lahko malo premeša karte. Da sploh ne govorim o plohi. Sicer se pa strinjam z napisanim, saj so bili v Monaku pregovorno dobri zadnji obe sezoni in točno vedo kaj je treba.
Še enkrat predizbira gum pa ni slaba ideja.
V tej fazi je katastrofalna. Če bo pa Pirreli izdelal drugačne zmesi, pa ne bo več tako slaba, čeprav bo še vedno slaba. Enostavno bo sreča prevelik faktor.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Še enkrat predizbira gum pa ni slaba ideja.
V tej fazi je katastrofalna. Če bo pa Pirreli izdelal drugačne zmesi, pa ne bo več tako slaba, čeprav bo še vedno slaba. Enostavno bo sreča prevelik faktor.
Šreča je že zdaj faktor, kot pri vseh športih. Samo z to razliko, da ti (razen, če gre za lobiranja) pač Piurelli diktira. Zakaj nebi ekipam položil na roke, da optimizirajo svoj trenutni dizajn na pnevmatike, ki so jim bližje?

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::
Šreča je že zdaj faktor, kot pri vseh športih. Samo z to razliko, da ti (razen, če gre za lobiranja) pač Piurelli diktira. Zakaj nebi ekipam položil na roke, da optimizirajo svoj trenutni dizajn na pnevmatike, ki so jim bližje?
Kako jim bodo bližje če dve zmesi praviloma niso nikdar testirali na stezah? Če Pirelli zmesi; strukturo, material, whatever; kako bodo v naprej vedeli kako se kakšna guma pelje, pri čemer velja, da ni testiranj.
Sploh pa, zakaj bi to delal? Ravno ta isti razlog, da moštva zmečejo miljone v avtomobile, potem pa odločijo gume, je botroval temu, da so zorganiziral gume tako kot so jih. Ne vem, sam pač vidim da bi kmalu (ali bo kmalu) po uvedbi te nebuloze prišel konflikt. Ampak sej je tako ali tako vseeno; delajo kar hočjo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::
Nevem če je prepuščanje izbire gum moštvom najboljša ideja.
Pa tudi to pravilo da morajo med dirko uporabljati obe zmesi je zelo za lase privlečena.
Od tega nimamo nič, razen da so avti počasnejši.
F1 mora bit flat out, na "meji odstopa" vsak ovinek, edino tako bo zanimivo, in edino tako se bodo pokazale razlike med res dobrimi in povprečnimi dirkači.
Pa tudi to pravilo da morajo med dirko uporabljati obe zmesi je zelo za lase privlečena.
Od tega nimamo nič, razen da so avti počasnejši.
F1 mora bit flat out, na "meji odstopa" vsak ovinek, edino tako bo zanimivo, in edino tako se bodo pokazale razlike med res dobrimi in povprečnimi dirkači.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::
Pa to debato smo že imeli. Pirelli lahko vsili navodila oz. določi omejitve od dirke do dirke. Kot zadnje moštva pa še vedno lahko pokličejo P Hemberya.
To da ne gre se ekipe samo izgovarjajo, čeprav pravijo, da je tole "črna" magija znanosti. Nič drastičnega se nebi spremenilo, kot je zdaj tole cjazenje z kompromisnimi nastavitvami za obe zmesi. Včasih so si 2 zmesi tako daleč, da avto v eni podkrmari v drugi pa predkrmari. Kakorkoli ekipe imajo dovolj znanja in podatkov o asfaltnih podlagah (recimo delajo celo mavčne odlitke površine asfalta, da potem zmerijo površinsko hrapavost), vzmetenjih (razni "test rigi", simulacije, lanske podatke), vetrosniki, CFD, meterologija na enih prizoriščih tudi predvidnjiva.
To da ne gre se ekipe samo izgovarjajo, čeprav pravijo, da je tole "črna" magija znanosti. Nič drastičnega se nebi spremenilo, kot je zdaj tole cjazenje z kompromisnimi nastavitvami za obe zmesi. Včasih so si 2 zmesi tako daleč, da avto v eni podkrmari v drugi pa predkrmari. Kakorkoli ekipe imajo dovolj znanja in podatkov o asfaltnih podlagah (recimo delajo celo mavčne odlitke površine asfalta, da potem zmerijo površinsko hrapavost), vzmetenjih (razni "test rigi", simulacije, lanske podatke), vetrosniki, CFD, meterologija na enih prizoriščih tudi predvidnjiva.
Se pa čedalje bolj strinjam z Tribesom. Poln "flatout" ali kot rečejo ENG "pedal to the metal".
Hibridizacija ali motorizacija prosto po prešernu z več meh oprijema z cca 1000 HP, ter z balasno tehnico bi bil zelo atraktiven, pošten, ter nenazadnje privlačen za privatnike (on lahko "fura" old school reguliran V10) in tovarnaje (uporabijo interen know&how ali pa izkoritijo odprtost za reklamiranje svojih tehnologij). Ter mogoče za lažje nastavljanje in malce varčevanja z komleksnimi "pasivnimi" vzmetinimi sistemi uvest standardiziran "active suspension sys". Slednje bi ekipam pomagalo ironično znižati stroške same konstrucije kinematike, obremenitve osebja na stezi, ter AERO stroške v CFD-jih, vetrovnikih. Namreč YAW-Roll-pitch lahko z nekaj programske kode uspešno nadzoruješ. Še za prehitevalni manever izza zavetrja eng. "splitrem" bi tole bilo veliko bolj prebavljivo, kot recimo DRS, ki je mnogim preveč očiten.

BT52 ::
Meni osebno so monaški FP, FP3, ter qually čisti užitek za gledat. Vedno me impresionira ta kulisa ograj, zgodovine, dirkaških jajc...
Se pa kažejo že zametki Merc premoči v meh pogledu. Trenutno vse teče po "pričakovanjih". Počakamo kako daleč zadaj je Ferrari, katerega bi celo znal presenetit Will ali pa Mclaren. No z zadnjim se malce šalim, amapk gremo na resno noto. V Barceloni sta imela Hondina nosilca zelo dober zadnji sektor v Barcelona, kar je nakazovalo na zelo ogresiven in začuda vsem težavam z "cukanjem" pogonskega sklopa še zelo dober izhod iz šikan.
Se pa kažejo že zametki Merc premoči v meh pogledu. Trenutno vse teče po "pričakovanjih". Počakamo kako daleč zadaj je Ferrari, katerega bi celo znal presenetit Will ali pa Mclaren. No z zadnjim se malce šalim, amapk gremo na resno noto. V Barceloni sta imela Hondina nosilca zelo dober zadnji sektor v Barcelona, kar je nakazovalo na zelo ogresiven in začuda vsem težavam z "cukanjem" pogonskega sklopa še zelo dober izhod iz šikan.

Super Sonic ::
Vedno me impresionira ta kulisa ograj, zgodovine, dirkaških jajc...
To moraš it tja. Mi imamo srečo, smo zelo blizu temu dogodku in na vsake toliko časa se mora it tja. Tudi ni toliko drago, je pa res, da si strašansko omejen pri gibanju (kot "nihče"). Če imaš kakšen boljši "pass" pa prideš malo bližje oz za dobre 3 jurje zelo blizu. Načeloma pa F1 težko bližje pride ljudem za 250€/vikend, ker to je zelo natlačeno in dirkalniki švigajo mimo praktično na 50m od gledalcev; Monaco je res zelo majhen. Sicer pa tisto kar je najbolj posebno v Monacu je vzdušje; energija. To je res neverjetno kaj človek lahko naredi v teh pogledih in koliko zgodovine je tam. Ena najboljših dirk na planetu, ki jo imamo pri nas skoraj pred nosom. V pogledu dirke je pa to en živ dolgčas če je sonce in triler če dežuje.
(in potem lažje razumeš nebuloze komentatorjev ki so takrat za mikrofonom) :)
Pirelli lahko vsili navodila oz. določi omejitve od dirke do dirke.
Saj to Pirelli že sedaj dela. Fino je v toliko, ker imamo vsaj v tem segmentu dovolj preglednosti in se lahko ocenjuje šasije. Tudi enaki pogoji so za vse. Glede ostalega smo pa imeli že vojno med Michelinom in Bridgestoneom zadnja leta; kaj se je pokazalo? Določena konstrukcija gum za določeno moštvo; celo dirkača. Brezvezna manipulacija.
F1 mora bit flat out, na "meji odstopa" vsak ovinek, edino tako bo zanimivo, in edino tako se bodo pokazale razlike med res dobrimi in povprečnimi dirkači.
Tako. Zato je pa potreben vsaj 2s hitrejši dirkalnik od tega spodaj, vse ostalo je lahko enako. :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

xplicit90 ::
GPDA (Grand Prix Drivers Association) bi radi spoznali mišljenja gledalcev in navijačev Formule 1 in tako tudi izboljšali Formulo 1 kot celoto. Če želite, lahko izpolnete to anketo: http://gpda.motorsport.com/

videc ::
Pa to debato smo že imeli. Pirelli lahko vsili navodila oz. določi omejitve od dirke do dirke. Kot zadnje moštva pa še vedno lahko pokličejo P Hemberya.A ni Pirelli že 2013 zapovedal maksimalne vrednosti camberjev in ostalih nastavitev pri uporabi gum? Pri Lotusu se je hitro poznalo, ko niso več mogli nastaviti, da bi se gume zagrele tako hitro, kot so se prej. Poleg spremembe zmesi.
Če me spomin ne vara so to naredili zaradi varnosti, čeprav bolj mislim, da je bilo zaradi "varnosti". In se mi zdi čista bedarija. Če nastaviš gume tako, da se ti ogrejejo hitro, zaradi tega pa pokajo, si si pač sam kriv.

BT52 ::
Pa to debato smo že imeli. Pirelli lahko vsili navodila oz. določi omejitve od dirke do dirke. Kot zadnje moštva pa še vedno lahko pokličejo P Hemberya.A ni Pirelli že 2013 zapovedal maksimalne vrednosti camberjev in ostalih nastavitev pri uporabi gum? Pri Lotusu se je hitro poznalo, ko niso več mogli nastaviti, da bi se gume zagrele tako hitro, kot so se prej. Poleg spremembe zmesi.
Ja točno tako. Ravno o tem govorim. Obstoječa praksa pač. Sicer dizajnerske napake se bodo dogajale (ali proizvodne), ampak za top motošport bi tole lahko bilo malce na nekem višjem nivoju. Sicer pa je tole manjhen problemček v celotni sferi F1. Trenutno imamo težave z indenditeto in stabilnostjo. kot smo tole že večkrat omenili.
Če me spomin ne vara so to naredili zaradi varnosti, čeprav bolj mislim, da je bilo zaradi "varnosti". In se mi zdi čista bedarija. Če nastaviš gume tako, da se ti ogrejejo hitro, zaradi tega pa pokajo, si si pač sam kriv.
Za debatirat. Recimo tisto od Pirellija je bilo res malce čez rob okusnega. Pravilno bi bilo, če bi Pirelli prej opozoril na "potencialno" grožnjo. Kolikor vem so se sami tega dokaj zavedali. Zdaj namermo šparat z materialom ali stroški proizvodnje na račun varnosti (ne da nebi bilo tehnologije) je tole skrajno skoraj neodgovorno. Pa naj FIA zahteva kaj hoče, oni bi mogli storitev bolje pripraviti. Je pa resnica nekje vmes, saj je krivda deljena enako na 33% z vseh strani (FIA, moštva, Pirelli). Je pa res,da se v motošportu se išče limite, kar bi bilo po mojem menju oproščeno samo v primeru, če bi se potrudili po najboljših močeh in izkoristili trenutno tehnologijo do konca. Tako pa ima Pirelli skoraj zastonjsko vstonico sponzorstva pa še zraven lahko počne, kar hoče po moćnosti tudi na ukaz. Mislim, da je najslabša varianta 1 opremnjevalca v tem ,da slednjega ne potiskajo do limitov trenutne tehnologije. Ali celo prihaja do klasičnega tržnega inženirstva ali cenovnega inženirstva (ne mešat tole z enostavnimi rešitvami). Slendnje menim, da ne spad v top motošport.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::
Še vedno se je izkazalo, da več gumarskih opremljevalcev ni dobra ideja. Razen če bi lahko ekipe katerikoli trenutek v dirkaškem vikendu namontirala kateregakoli opremljevalca. To se pa jasno ne bo zgodilo zaradi pogodb, denarja in vseh teh komplikacij.

billy ::
Tretji FP:
vettel prvi, rosber 2., lojza 3., kimi klasično nespo v ograjo.
Če nista merca sandbagala, se nam obeta zanimi qualy, joj, da bi vettlu ratalo!
vettel prvi, rosber 2., lojza 3., kimi klasično nespo v ograjo.
Če nista merca sandbagala, se nam obeta zanimi qualy, joj, da bi vettlu ratalo!

SebaR ::
acestream://a6192e7122c79a02346f674f7f9d964e713f8194
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>

PrimozR ::
Ena ura kvalifikacij, a Miheliču vseeno uspe sproducirati toliko WTF-jev, da je kar joj. Saj vem, da se je jamralo nad Ališičem, ampak ne vem če ni bil res boljši od trenutnega stanja...

šernk ::
Pa toliko so si vsi želeli Miheliča

In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Master_X ::
Eno delno on topic vprašanje... če kdo spremlja prenose preko RTV 4D, a HD ni več na voljo ali kako? Ker mi že pri prejšnji dirki ni šlo prestavit na HD, delalo je pa na drugih ločljivostih, zdaj pa imam še samo možnosti "avtomatično", "360p" in pa "216p". Pa ne vem če je to zdaj to ali je pri meni kaj narobe.

billy ::
Vettel pravi, da je bilo danes prehladno. Je kakšno upanje, da bo jutri na dirki vročina, ali pa vsaj dež, al bi naj bili razmere podobne danes na qualy?

Super Sonic ::
Ena ura kvalifikacij, a Miheliču vseeno uspe sproducirati toliko WTF-jev, da je kar joj. Saj vem, da se je jamralo nad Ališičem, ampak ne vem če ni bil res boljši od trenutnega stanja...
Vsaj pustita team radio pri miru. :) Klobasata pa marsikaj, ampak kot že rečeno na RTV se nihče sploh ne zaveda kaj je F1 in jim lahko ure in ure prodajaš neboluze ali pa prave stvari; mislim, da je vodilnim povsem vseeno. Z menjavo so prišparal kar nekaj soldov, je pa dejstvo, da manjka v Sloveniji en pravi navdušeni dvojec v komentatorski kabini (po vzoru MotoGp).
Tale video me je nasmejal:
Jutri dirka; če bo dež bo zelo zanimivo, sicer pa...
ps:
Ted je čedalje večja legenda:
http://www1.skysports.com/watch/video/s...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

billy ::
Se ti zdi? Meni pa je bilo slišat edino pametno, ko je en "veljak" napovedal, da lahko zaradi vmešavanja EU komisije, pride do drugačnega deljenja denarja, kar bi naj pomagalo manjšim moštvom. Ostalo pa bolj kot ne trič trač...

TOP ::
Toliko smo imeli vsi čez Alešiča sam je bil bolši kot tale dva kalibra.Eden sploh ne zna dosti,tadrugi pa zna vse kar se je dogajalo 20-30 let nazaj.

TribesMan ::
Men so Tedovi notebooki top zadeva. Skoraj bi rekel da je to high-point celega vikenda.
Velikokrat ima precej dobrih opazk.
In mislim da ima tudi tokrat prav, Berger ima nekaj v planu... (Audi)?
Velikokrat ima precej dobrih opazk.
In mislim da ima tudi tokrat prav, Berger ima nekaj v planu... (Audi)?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 189718 (121277) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 256231 (162057) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 191277 (154522) | WarpedGone |