» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
36 / 69
»»

billy ::

BT52, zakaj pa potem pravijo da vsak kg goriva vpliva na čas kroga. Ziher se kg goriva ne odraža enako, kot 10KM, ali pač? Dobro, o 0.75 nihče ne sanja, ampak jaz vidim razliko med vettlom in mercom v nekaj desetinkah, kimi pa je žal preslab, da bi sledil temu tempu, je pa čisto kul, da pobira 4. mesta, vettel pa gre v boj za prvaka. Kar je prava receptura, dokazana, še iz časov šumaherja :)

pirlo ::

Prepozno je za letos. Še kakšno zmago verjetno lahko dobi Vettel, za kaj več bo premalo. Drugo leto pa zna bit zanimivo.

billy ::

Pomoje se bodo v moštvu odločili kako in kaj po naslednji dirki, torej po Avstriji. Če bo le "normalna" dirka, ker iz kanade se ne da nekih zaključkov vlečt glede moči merc vs vettel.

Čeprav vprašanje, če so sploh za letos imeli načrt/plan za borbo prvaka, jih je verjetno dobra forma kar malce presenetila v začetku sezone...saj niso edini, tudi mene je, no predvsem forma vettla, kimi je tradicionalno slab ;)

Super Sonic ::

Nimam pa pojma zakaj bi držal štartno mapo vklopljeno tako dolgo?

Edini logični odgovor bi bil, da jo uporabljajo na dotičnih dirkališčih zaradi potiska temperature v gume, saj gre za agresivni setup. Samo potem se ne moreš pritoževat nad tem oz. zadevo vsaj sprobaš enkrat v dveh dneh prej. Obstaja pa tudi preprost pomislek, da je Kimi pozabil preklopiti.

Sicer Vettel zaradi same strategije ni primerljiv s Kimijem v Kanadi, se mi pa zdi, da so pri MBju precej dobro zadeli svoj setup in nadzorovali celotni vikend. Dejansko pa imam ta občutek, da bo, v kolikor na naslednjih dirkališčih tudi Ferrari razišče bolje svoj potencial in bo dirkač na ritmu dirkališča, Ferrari res blizu na desetinko ali dve že na kvalifikacijah.

Skratka celotna slika dogajanja med vodilnima moštvoma je trenutno odvisna od potenciala razvoja inženirjev od petka do sobote, pri čemer velja, da je Kimi trenutno najbolj nestabilen dirkač od štirice spredaj, MB pa razpolaga z bistveno več uporabnih podatkov (od lani).

BT52, zakaj pa potem pravijo da vsak kg goriva vpliva na čas kroga.

Ko so tankal gorivo med dirko (V8, 2.4) je bilo 3 kg goriva vredno okoli dve desetinki (odvisno od dolžine steze in motorja samega). Dans je to povsem drugače in ni primerljivo.

Prepozno je za letos. Še kakšno zmago verjetno lahko dobi Vettel, za kaj več bo premalo. Drugo leto pa zna bit zanimivo.

Ne preveč pričakovati drugo leto, ker ne morejo kar po sekunde napredovat. Recimo lanski pole 1:14.874s (Rosberg) in letošnji 1:14.393s (Hamilton). Kimi je po drugi strani dobil 1,2s napram lani tako, da ustavilo se bo tudi Ferrariju in na neki točki bodo tudi oni lahko zašli. Vsekakor bi bilo pa super če bi imeli dve močni moštvi spredaj ujeti v desetinko ali dve.

Enako bi znal biti problem pri Ferrariju ta, da v kolikor Kimi odleti in pride kakšen mladenič (kaj šele Bottas), bo kar pestro v garaži.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

billy ::

Sicer Vettel zaradi same strategije ni primerljiv s Kimijem v Kanadi, se mi pa zdi, da so pri MBju precej dobro zadeli svoj setup in nadzorovali celotni vikend. Dejansko pa imam ta občutek, da bo, v kolikor na naslednjih dirkališčih tudi Ferrari razišče bolje svoj potencial in bo dirkač na ritmu dirkališča, Ferrari res blizu na desetinko ali dve že na kvalifikacijah.


Zato pa sem jaz rekel, da je verjetno deževen petek in hladna sobota (FP3) deloval prej v korist mercu, saj bi ferari potreboval veliko več krogov, da izkoristijo do konca nov paket.

Zato tudi upam na vročo in jasno avstrijo, brez tehničnih težav ferarija, pa da vidimo kje sploh so, glede na merca, oz kje sploh vettel je.

Super Sonic ::

Avstrija ima prekratek krog za moj okus. Tudi sicer manjka dobra ravnina na dirkališču. SPA, verjetno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Vseeno pa je kar zahtevna, kar se tiče motorja, oz je bolj odvisna od moči motorja, podobno kot kanada. SPA pa je spet nekaj drugega, ogromno hitrih ovinkov.

Blinder ::

BT52 je izjavil:

Je pa DRSu navkjub zradi lift&coast vožnje le ta veliko nižja na dirki, kot z kvalifikacij. Recimo Williams je dosegal z lahkoto 336, na dirki 297. Ferrari 333 na dirki sicer najhitreje od vseh 300. Potem Lotus 239 v primerjavi z 297.


Explain pls? Kar 30-35 kmh razlike v topspeed med qualifikacijami in dirko?? Zakaj pride do tega? :O
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

TribesMan ::

Na začetku imaš 90 kil goriva več, kar ubije pospeške (to je skoraj več kot 10% razlike v teži avta). Potem imaš gume ki jih moraš pazit in ne smeš pretiravat, ker jih boš prehitro uničil, potem imaš zavore ki jih moraš pazit, in na koncu imaš še omejeno količino goriva s katero moraš prepeljat celo dirko in pač moraš lift and coastat na koncu ravnine.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

Jap točno tako verjetno se še spomnite enačbe F==m.a

Kakorkoli tole je seveda stalnica skozi tole novo "eko&turbo" dobo. Je pa bila tale razlika v Montrealu na "backstrait-u" na pram drugim dirkam še bolj izrazita. Recimo ponavadi je razlika hitrosti res za 30 km/h, tupaj pa je bila skoraj 40 km/h. Tako kot je rekel DI resta v Kanadi se da upešno "šparat" in spuščat gas, da prideš skozi dirko, navkljub številnim ubijalskim pospeševalnim conam. Recimo, dirkači so spuščali gas do 100m pred idelano kvalifakacijsko zaviralno točko. V tem trenutku se, da tudi zelo uspešno regenerirat nekaj odvečne vrtilne energije turbine (ERS-H), ter gibalne energije koles (ERS-k), ter napolnit baterijo. Energy store lahko polniš do 4 MJ, na krog pa lahko porabiš 2MJ, kar je bil tudo zelo velik omejevalni faktor za proizvajalce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

In imam občutek, da je Merc sklop veliko bolj "učinkovit", ter prilagodljiv, kar se tiče porabe energije na pram Ferrariju. Vsaj takrat, ko pridejo v trakcijsko-mehanska stop&Go sekcije ovinkov, kjer je obremenitev baterije, ter ostalih ERS na vrhuncu.


Je pa bojda Malezija pokazala, da pa je imel Merc dirkalnik zaradi celotne zasnove ("na robu" mogočega) z povišano zunanjo temperata težave z "knockom" in da niso mogli razviti vsega potenciala. Seveda turbači niso tako občutljivi na "zunanje" dejavnike, kot recimo atmosfreci. Recimo tole pri mopedih se tole kaj hitro opazi. Morma pa poudarit, da ni pa nobenega končnega dokaza zato, ker se tole zelo hitro zamaskira v performanco šasije, vzmetenja in posledično oprijema pnevmatik, ki so taisti vbikend ob takratnih pogojih na voljo.

Kakorkoli Merc je imel (mislim ,da Force Indina) tudi okvare ojnice, ter "kurblwelle" (kolenčaste gredi) *vir AMUS. In če ima Kravitz prav je bil tole razlog pojavljanja knocka v višjem ragnu vrtlajev, kar je oviralo Merc inćenirje razviti boljšo povprečno moč, čez daljše časovno obdoblje (dirka). Seveda imajo vsi tovrstne težave, ampak Merc jih je izkoristil za unovčenje posodobitev na podlagi vdržjivosti že v Kanadi (mislim ,da tole @Billy prvi tudi napisal).

Skratka z visoko nadmorsko višino se Avstrija postavi ob bok ti. "power circuit" in bomo dobili odgovor, kake so še dodatne omejitve obeh "front runnerjev".

PrimozR ::

BT52 je izjavil:

Energy store lahko polniš do 4 MJ, na krog pa lahko porabiš 2MJ, kar je bil tudo zelo velik omejevalni faktor za proizvajalce.

Porabiš lahko do 4 MJ, polniš lahko do 2 MJ na krog.

BT52 je izjavil:

Kakorkoli Merc je imel (mislim ,da Force Indina) tudi okvare ojnice, ter "kurblwelle" (kolenčaste gredi)

Ročična gred.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

BT52 je izjavil:

Kakorkoli Merc je imel (mislim ,da Force Indina) tudi okvare ojnice, ter "kurblwelle" (kolenčaste gredi)

Ročična gred.

No ja ne bodimo pikolosvki. Doma imam številne prospekte in servisne, ter sestavne risbe pa na večini piše sldenje. Kakorkoli kolenčasta gred je pravtako ustrezni tehniški pojem te kategorije ročičnih mehanizmov. Sicer potem smo na UNI Mb vsi blesavi, če https://dk.um.si/Dokument.php?id=48093

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

Kaj potem niti ni več upanja, da bo imel merc težave v vročini, ker če so še to rešili, potem pa res ni upanja več, niti za par sezon naprej ne...

Jst ::

billy: Meni se tudi tako zdi. Sicer pa, takrat ko so imeli težave z vročino, so navrtali nekaj lukenj in se jim ni poznalo prav nič v aero smislu. (vsaj glede na FP1 in potem FP2,3). Mislim, oziroma hočem reči, da verjetno aero ni bil 100% optimalen, ampak če jim pomaga par lukenj in so bili več kot konkurenčni (sekundo glede na Ferrari), jim par lukenj ne more odvzeti več kot polovico odstotka.


---

Pa še nekaj se mi zdi zanimivo. Alonso je vsakega "team mate" v vsaki ekipi dominiral. (Pustimo razloge ob strani.) Sedaj v McLarnu, pa Button konkretno konkurira Alonsu.

Se spomnite tiste spletne strani - https://f1metrics.wordpress.com/ -, kjer je človek naredil statistično primerjavo voznikov, glede na rezultate prejšnih "team mate" (jebemu, se sedaj ne spomnim, kako bi se po Slovensko izrazil!) skozi sezone in dal rezultate.

Zelo izvirna statistika in dejansko je boljša, kot razne F1 Top Drivers v revijah, kjer dirkače izberejo nekdanji dirkači, razni komentatorji,... In v njegovi lestvici se je lepo videlo, da je Button visoko. IN sedaj, ko imata oba enake "kante", je Button konkurenčen. Dobra ideja, ki je dala tudi dobre rezultate (kvalitetne, z obrazložitvami zakaj je kje kakšen outlier),...

Torej še enkrat link, ki sem ga poiskal, preden sem stisnil "pošlji":

https://f1metrics.wordpress.com/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

billy ::

Pa kaj vem, no..saj je recimo tudi button bil boljši od hamiltona eno sezono, če se ne motim. Pa tudi rikiardo je bil boljši od vettla.

To so pomoje anomalije, ki jih ne bi preveč gledal oz jemal kot merilo.

Obstaja sploh voznik v zgodovini F1, ki je vsako sezono, kar je bil aktiven v F1, bil boljši od svojega moštvenega kolega? Senna, šumaher mogoče, da ne gremo ravno v čase fangia, ipd, o katerih pa res nihče tu nima pojma ;)

šernk ::

Alonso za moje pojme zahteva zelo specifičen dirkalnik. Zato pa prvo sezono sovoznik še je nekako konkurenčen, potem je pa konec ko gre razvoj v smeri Alonsa (a ni eden redkih dirkačev, ki želijo prekrmarjen dirkalnik? Ali nekaj v tej smeri mislim da je pri Alonsu).

podobno je bil tudi MSC v svojih najboljših letih, ko je vozil izrazito prekrmarjene dirkalnike in je bilo celo enkrat govora po povratku h mercedesu ravno o tem, da kako se lahko pritožuje nad prekrmarjenim dirkalnikom, če je pa nekoč slovel ravno po tem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BT52 ::

šernk je izjavil:

Alonso za moje pojme zahteva zelo specifičen dirkalnik. Zato pa prvo sezono sovoznik še je nekako konkurenčen, potem je pa konec ko gre razvoj v smeri Alonsa (a ni eden redkih dirkačev, ki želijo prekrmarjen dirkalnik? Ali nekaj v tej smeri mislim da je pri Alonsu).

podobno je bil tudi MSC v svojih najboljših letih, ko je vozil izrazito prekrmarjene dirkalnike in je bilo celo enkrat govora po povratku h mercedesu ravno o tem, da kako se lahko pritožuje nad prekrmarjenim dirkalnikom, če je pa nekoč slovel ravno po tem.


Finta je ravno v tem, da z Buttnom išćeta podoben slog, če ne identičlnega vsaj kaj se avta tiče. Je pa res, da je BUtton še za kako nianso bolj "soft-hand". Alonso pa je skozi zgo vedno imel preferenco k bolj agresivni obliki vhoda v zavoj. Kakorkoli največja ALO odlika pa je zmožnost prilaganja sloga avtomobilu (seveda v nekih zmernih okvirih). Že v časih Renoja, ko spreminjali tisto z gumami itd je imel različne pokrmarne sloge.

vilser ::

šernk je izjavil:

Alonso za moje pojme zahteva zelo specifičen dirkalnik. Zato pa prvo sezono sovoznik še je nekako konkurenčen, potem je pa konec ko gre razvoj v smeri Alonsa (a ni eden redkih dirkačev, ki želijo prekrmarjen dirkalnik? Ali nekaj v tej smeri mislim da je pri Alonsu).

podobno je bil tudi MSC v svojih najboljših letih, ko je vozil izrazito prekrmarjene dirkalnike in je bilo celo enkrat govora po povratku h mercedesu ravno o tem, da kako se lahko pritožuje nad prekrmarjenim dirkalnikom, če je pa nekoč slovel ravno po tem.

Alonsu najbolj ustresa morda malenkost podkrmarjen dirkalnik, ampak on je tip dirkača, ki prilagodi stil vožnje na dirkalnik in se zelo hitro navadi na spremembe in novosti. Lani je imel Alonso podkrmarjen dirkalnik pri Ferrariju in zaradi tega je imel Räikkönen velike težave, ker mu to ne ustreza. Vettel in Räikkönen imata pa podoben stil vožnje in zato gre Kimiju letos veliko bolje. Namreč obema najbolj ustreza prekrmarjen dirkalnik.

Tisti, ki zahteva specifičen dirkalnik je Räikkönen. On, če ne čuti dirkalnika kot svojega 100%, pol se ne znajde in postane slab.

BT52 ::

:))


vir Uporabnik turbof1 na F1T

theBill ::

šernk je izjavil:

Alonso za moje pojme zahteva zelo specifičen dirkalnik. Zato pa prvo sezono sovoznik še je nekako konkurenčen, potem je pa konec ko gre razvoj v smeri Alonsa (a ni eden redkih dirkačev, ki želijo prekrmarjen dirkalnik? Ali nekaj v tej smeri mislim da je pri Alonsu).

Točno to, zaradi tega mu letos Button kar dobro parira, naslednje leto bo avto narejen po meri Alonsa (podkrmarjen) in Button bo daleč zadej. Ravno to ustvarja iluzijo, koliko je Alonso boljši od moštvenih kolegov. Ni toliko boljši, kolikor izgleda, samo moštveni kolegi so prisiljeni voziti podkrmarjene avtomobile, narejene po meri Alonsa.

podobno je bil tudi MSC v svojih najboljših letih, ko je vozil izrazito prekrmarjene dirkalnike in je bilo celo enkrat govora po povratku h mercedesu ravno o tem, da kako se lahko pritožuje nad prekrmarjenim dirkalnikom, če je pa nekoč slovel ravno po tem.

Niti ne, ustrezal mu je prekmarjen avto tako kot veliki večini voznikov v F1. Zakaj se oni toliko težje navadijo na podkrmarjen avto? Ker s prekmarjenim avtom obračajo avto v ovinku z dodajanjem gasa in posledičnim zdrsavanjem zadka, pri podkrmarjenem avtu pa to ne gre.

Martin Brundle razlaga vozniške stile Alonsa, Buttona, MS in Raikkonena.

Gregor5816 ::

https://twitter.com/JolyonPalmer/status...

Mislim, da bo pri Lotusu (vsaj) en dirkač dobil nogo po letošnji sezoni.

šernk ::

No ja mal sm zamešal ker sm iz glave govoril, bistvo smo razumeli pa vsi :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

vilser ::

Button je rekel, da imata z Alonson podoben stil vožnje. Sam jaz se ne strinjam. Meni se zdita precej različna.
Letos je dirkalnik McLaren narejen po meri Buttona in to, da mu Alonso parira samo potrjuje, da Španec prilagodi stil vožnje dirkalniku in da se zelo hitro prilagodi na spremembe. Pri temu imata več težav Räikkönen in Vettel.

Letos Räikkönenu poteče pogodba pri Ferrariju. Pa neumnosti dela po stezah. Šef Arrivabene mu je že večkrat navil uha, zanima me kako se bodo odločli pri Ferrariju, nekaj se govori o Ricciardu, Hulkenbergu in Bottasu.

pirat ::

vilser je izjavil:

Button je rekel, da imata z Alonson podoben stil vožnje. Sam jaz se ne strinjam. Meni se zdita precej različna.


jasno, button pa res ni merodajen za ocene, "kavčkomentator" vilser sigurno ve bolje...
Se opravičujem za sarkazem, ampak res mi gre na q****, kako so nekateri prepričani v to, da vse vejo bolje od profesionalcev..

vilser ::

pirat je izjavil:

vilser je izjavil:

Button je rekel, da imata z Alonson podoben stil vožnje. Sam jaz se ne strinjam. Meni se zdita precej različna.


jasno, button pa res ni merodajen za ocene, "kavčkomentator" vilser sigurno ve bolje...
Se opravičujem za sarkazem, ampak res mi gre na q****, kako so nekateri prepričani v to, da vse vejo bolje od profesionalcev..

OMG. HAHA. =)
Poglej si video, ki ga je objavil theBill. Martin Brundle govori tudi o vozniških stilih od Alonsa in Buttona in se strinjam z njim. Španec in Britanc imata precej različna sloga.

billy ::

Šef ekipe Ferrari v svet pošilja negotove signale. Kimija Raikkonena namreč enkrat pohvali, potem spet kritizira. Italijan trdi, da lahko v minuti najdejo nadomestilo za Finca.


Dokaj jasno vsem bi rekel :)

TribesMan ::



Če zamenjamo Nasrja in Maldonada med sabo... dobimo... še bolj dolgočasno sezono kot lani...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

šernk ::

saj edino kar dela zanimivo sezono je čakanje, da Ferrari pobere še kakšen skalp Mercedesu, to je pa to :|

Pa čakanje če se morda Rosberg zbudi, kar je malo verjetno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

theBill ::

Letos zna ob takem trendu Lewis postaviti nov rekord v številu zmag v eni sezoni.

billy ::

Čisto možno ja, MS je takrat pustil nekaj zmag rubensu, za zahvalo :)

Rosberg je gotov, lanski SPA ga je čisto zjebal in si še ni opomogel, oz pomoje ga je ekipa "prizemljila" in zdaj imajo dokaj jasna navodila kako in kaj, v dirki. Zaradi tega tudi vidimo veliko manj dvobojev med njima, na stezi.

no comment ::

billy je izjavil:

Rosberg je gotov, lanski SPA ga je čisto zjebal in si še ni opomogel, oz pomoje ga je ekipa "prizemljila" in zdaj imajo dokaj jasna navodila kako in kaj, v dirki. Zaradi tega tudi vidimo veliko manj dvobojev med njima, na stezi.

Realno je verjetno dejansko razlika kakšne desetinke v hitrosti v prid Hamiltona. Ni tako neumno, da moštvo več stavi na Hamiltona.

Mi je pa bilo zanimivo kako so v Kanadi Hamiltonu na dolgo in široko razlagali o vsem kar mora počet na stezi, sami od sebe razlagali o stanju Rosbergovega dirkalnika itd., potem je pa Rosberg enkrat vprašal kako z gorivom stoji Hamilton in dobil zgolj "Can't comment on that". Huh?! Enaka obravnava obeh? Laudi in Wolfu vsakič uide, tako sta vesela zmage Hamiltona. Ob zmagi Rosberga zgledata kot da bi jima nekdo polizal marmelado iz krofa.

V čem je problem jasno dat vedet kdo je nr1 v moštvu? Tako kot to npr. ponavadi naredi Ferrari.

billy ::

Ne vem, zato tudi ne razumem te igre, ki se gredo od lani.

Mogoče pač gradijo tak brand firme, ne vem zakaj, ker je itak vsem jasno kam pes moli taco in potem izpadejo nič drugega kot hinavci.

Jst ::

Ko so prepovedali preko radia kje na stezi dirkač izgublja, kje naj zavira,... od takrat je Rosbergu VIDNO padla forma. To kar mi slišimo, je en odstotek, kar se pogovarjajo. In ničkolikokrat je Rosberg spraševal, kje Hamilton bremza ali kje izgublja proti njemu, je pač "we cannot tell you that".

Priznavam pa tudi, da je velika verjetnost, da je interno Hamilton dirkač #1, ampak iz team radia, se tega ne da sklepati.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

billy ::

Jaz se spomnim, da je tudi lojza na veliko spraševal kje zgublja vs nico.

Jst ::

To je tudi res.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

vilser ::

Alonso je rekel, da se bo čez 3 leta poslovil od karavane F1.

TribesMan ::

Kje si to slišal?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

Španec je podal intervju za El Mundo in spregovoril je tudi o prihodnosti. Rekel je, da se slovo od karavane F1 počasi bliža in, da ima trenutno sedaj pred seboj 3-letno pogodbo z McLarnom, pa, da zaključiti s tretjim naslovom v žepu bi bilo perfektno. In pol na koncu je še dodal, da binom McLaren Honda je eden od razlogov, da je on sedaj še vedno dirkač od F1.

Sicer on je od vedno trdil zase, da ne bo do 40 leta starosti v F1.

BT52 ::



Evo Michelin uradno dal v vlogo za opremljevalca F1:

"In making a proposal we are trying to change the situation a little. We believe the image of tyres in Formula 1 is not what we would like to do, or makes sense.

"The tyre used as an object you throw away after a few laps, or whatever, is not really something that is good for the tyre industry.

"We say there's another way to ensure a good show, as we saw over the weekend (at Le Mans), with high-technology tyres lasting with good grip, and you can have a show."


"I also understand people say Pirelli has done a good job, but if I listen to the teams and drivers, not everybody agrees on that.

"If the request is for more pit stops then there is a way to provoke them, but also with tyres that do not degrade as much. Maybe we need to find a solution that respects some guidelines.

"What's important for us is being able to propose some ideas."


Vir http://www.autosport.com/news/report.ph...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Pixy222 ::

Zdravo,
mene zanima ali gre kdo v živo pogledat dirko v Avstrijo? Jaz grem jutri, ker se gre baje lahko tudi skozi bokse ter v soboto in nedeljo na dirko. Če koga kaj zanima lahko še posebej vržem oko, drugače pa upam da kakšno fotko ali pa video potem prilepim ;)
Aja če kdo rabi karte za petek, dam za neko simbolično ceno ker mi zaradi obveznosti nebo uspelo iti gor. Info na ZS

Scorpia ::

Skozi bokse bos tezko prisel, edino ce imas press dovoljenje. Ponavadi imajo za boksi dogajanje, kaksne predstavitve, supersportne avtomobile, kaksen dirkalnik. Skratka nic posebnega. Najbolj zanimivo je videti porsche serijo ali pa nizjo serijo formule, kjer nic ne skrivajo. Lahko stojis zraven njih, dozivis nepozabno dozivetje, ko zahrumijo motorji in startajo pred teboj, ko grejo na stezo. Sem v Monzi imel cast Brunotu dat roko, ko je cakal v vrsti na izhodu za na stezo. Ce hoces videti voznike, sefe mostev, da se postavis pred vhod za boks oziroma vhod do bivalnikov. Takrat dajejo podpise, ali pa slikajo, ce se jim le da. Drugace je formula 1 toliko izolirana, da nic ne vidis.
Mene je po 10 letih minilo hodit na dirke.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

Skyman ::

Kaksno bo kaj vreme ta konec tedna?

roCkY ::

MaterVola ::

Nove kazni za Mclaren v Avstriji...

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/331...

BT52 ::

MaterVola je izjavil:

Nove kazni za Mclaren v Avstriji...

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/331...


En na redditu je pribil, da bo imel Fernando toliko kazni, da bo štartal iz Nemčije :D

Skyman ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

billy ::

Očitno se ferarijeve težave nadaljujejo, oz vettlove:


09:23

"I lost drive in fourth gear," he reports



09:23

Vettel has pulled off track in his Ferrari


Pa ravno, ko je izjavil: Vettel: Ferrari needs 'flawless' weekend to beat Mercedes

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3269...

huh, 20 grid drop majo kot možno kazen, nisem vedel, da obstaja tako opasna :)

btw, vettel je na fp2 očitno prisoten 100%, trenutno namreč vodi, napaka je bila zgleda marginalna.

Trenutno na sky hudo obdelujejo hondo, da so nepripravljeni prišli v F1, da so podcenjevali, etc etc...to kar meni že od začetka sezone ni šlo v glavo, kaj so delali ves ta čas prej.

Napovedali so jim vsaj 3 leta, da pridejo "nekam"..to bo zanimivo, ker bi naj alonso nehal čez 3 leta. Bi pa bila finta, da bi se ponovila šumaher zgodba..da alonso neha, pride namesto njega nek malinovec in potem naenkrat mclaren začne ownat ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()
««
36 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251190002 (121561) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899256548 (162374) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189191542 (154787) WarpedGone

Več podobnih tem