» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
24 / 69
»»

no comment ::

BT52 je izjavil:

Drugače pa je zame edina prava barva Mcl-a oranžna. Vse drugo je vsaj zame PR.

Itak, vsi se še vedno tako živo (oranžno) spomnemo tistih dveh ali treh let v njihovi celotni zgodovini, ko so bili poštrihani v oranžno...

BTW, v oranžno so jih takrat poštrihali zgolj zaradi PR-a, pa še neoriginalni trik je to bil. Pomarančo so skopirali od enega drugega moštva.

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

Bomo vidli kakšne barve bo dirkalnik v Barceloni. Morda bo ostala ista, ampak Dennis je namignil, da se bo barva dirkalnika spremenila v Španiji, in ravno tako je dejal slednje pred sezono, da se bo to zgodilo med sezono. Nekak se mi zdi, da bo dirkalnik bel z japonsko zastavo. Sam meni je bil najlepši McLaren v oranžni in beli barvi.

MaterVola ::

Raje naj se posvetijo izboljšanju dirkalnika :)

TribesMan ::

To je bolj bistveno ja, mislim da so dovolj pametni da bodo najprej to rihtal, potem pa livery... razen če bo prišel kak title sponzor.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

vilser je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Livrea? :D

A maš kak vir za tole? Ker nos zgleda zlo Marlboro. Vprašanje kaj bi rekli odvetniki...

Livrea se reče v italijanščini. Sem uporabil italijanski jezik. V slovenščini je zelo podobno. Vir je pa deep web.

A. V angleščini je livery, sem mislil da si narobe natipkal angleško verzijo.

vilser ::

PredatorX je izjavil:

Kaj pa ALonso... oba imata kar težave pri Mclaren hondi.

McLaren Honda počasi napreduje. Baje, da imajo največ električnih težav, in tukaj ima še posebej veze software in električni komponenti, kar se lahko popravi z nekaj žetoni. Termične težave so bolj zaje**ne. No morda imajo tudi slednje, kar je večji problem. Bi pa moral McLaren naredit konkreten korak naprej v Barceloni, in motor Honda bo imel več konjev.

BT52 ::

no comment je izjavil:

BT52 je izjavil:

Drugače pa je zame edina prava barva Mcl-a oranžna. Vse drugo je vsaj zame PR.

Itak, vsi se še vedno tako živo (oranžno) spomnemo tistih dveh ali treh let v njihovi celotni zgodovini, ko so bili poštrihani v oranžno...

BTW, v oranžno so jih takrat poštrihali zgolj zaradi PR-a, pa še neoriginalni trik je to bil. Pomarančo so skopirali od enega drugega moštva.


To je tudi res. Ampak kdo je kaj kopiral od koga je tudi potrebno debate še posebaj ko se gre samo za enolično izbire barve.

Kakorkoli tisto je Bruce Mclaren začel uporabljat, ko je resno konkuriral in dominiral v prvenstvu. Sam tole vidim, kot glavno prelomnico, ko so ljudje spoznali ime Mclaren. Tisti dirkalnik je imel dušo. Ne pa PR zmaski, ko si misliš "whatever" še ena muha enodnevnica. Recimo krom ni napačen, ampak je preveč podoben "silver pfeile". Moje mnenje pač.

BT52 ::

TribesMan je izjavil:

Močno dvomim da bo letos Mclaren spreminjal barve, razen če dobijo glavnega sponzorja, ki bo potegnil spremembo za sabo... Kar tako na lepe oči, zato da bodo ugajal splošni publiki sigurno ne bodo menjaval barv.


Za koga pa potem dirkajo? Ali ne morejo prikazati malo emocij? Ne pa ta pretirana "steliliziranost". No dobro če jo to njihov način dobiti PREMIUM kupca naj bo OK.

Oranžna pa tudi mislim da nima šans. Zadnji oranži McLaren je bil na pisti v začetku 70ih, kar je 40 let nazaj.


Zakaj ne? Retro je celo IN. Zame bi bila lepa gesta dokler ne bi dobili sponzorja, kot so tole v preteklosti že počeli. Pa še pokazali bi svoj ponos do svojih korenin in dediščine. Relativno nova tovarna si vsekakor mora ustvarit nekje svoj renome.

Recimo za RB se ve kaki je njihov logo in bravna shema.
Ferrari pravtako.
Mercedes enako.
Williams vedno imel nekako navezanost na belo ali modro osnovo (tudi LOGO).

Lotus je na drugi strani bila znana prodana duša, ker ni imel preveč samostojnega financiranja. Colin se je tukaj zelo dobro znašel, ironično slednje ga je tudi pokopalo (finančna afera z kanadskim avtoproizvajalcem). Recimo v tole kategorijo vsaj po moji oceni ne bi smel past Mclaren. Recimo Ferrari je neglede na glavnega sponzorja skoraj vedno vsak do 75% barve vedno imel rdečo. Izmenjevali so se izključno dodatni rumeni, beli in črni odteki.

TribesMan ::

McLarni so bili oranžni par let (mislim da 6)...
Potem so bili rdeče beli več kot 20 let...
In nazadnje so bili črno-srebrni z rdečimi povdarki od sredine 90ih... torej skoraj 20 let.

Če greš na ulico in ljudi vprašaš kakšne barve je McLaren, ti bo 99% ljudi reklo rdeče bel, ali črno srebrn.
Dvomim da se kdo še spomni oranžnega mclarna, razen tega da so brali enkrat o tem.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

1. Še predogled VN Bahraina in kaj bo tole pomenilo za strategijo
http://lastwordonsports.com/2015/04/14/...
Zapomnit si je potrebno:
-izbrani sta spet SOFT in MED zmesi
-varibilne temp steze; od vroče do hladnješe (zakjuček se potegne v mrak oz. kar temo)
-4 zelo resne trakcijske cone + 1 resna hitra sekcija S ovinkov

2. Ferrariju ne gre dobro samo na stezi... :D

Sicer so tole že frizirali že od leta 2013 od kadar imajo najboljše povprečje časov postankov skozi sezono.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

TribesMan je izjavil:

McLarni so bili oranžni par let (mislim da 6)...
Potem so bili rdeče beli več kot 20 let...
In nazadnje so bili črno-srebrni z rdečimi povdarki od sredine 90ih... torej skoraj 20 let.

Če greš na ulico in ljudi vprašaš kakšne barve je McLaren, ti bo 99% ljudi reklo rdeče bel, ali črno srebrn.
Dvomim da se kdo še spomni oranžnega mclarna, razen tega da so brali enkrat o tem.

No ja...



:)

billy ::

Gregor5816 ::



Primerjava hitrosti 4 dirkalnikov s 4 različnimi PU na najdaljši ravnini na Kitajskem. Mercedes in Ferrari sta glede na ta video zelo blizu, Honda pa ne zaostaja veliko za Renaultom.

no comment ::

LOL! McLaren bo "potegnu" Ferrarija. Eno moštvo se jim približa na samo sekundo zaostanka na krog in imajo že plan za team orders.

Otočani se bistveno manj zgražajo kot v Ferrari+MS časih, seveda.

vilser ::

TribesMan ::

Shots fired:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

Ehh Toto W ga malo sračka. Naj ga Suzzie malce našeška...

Sicer pa "split" ali deljene strategije nekaj običajnega. Upam, da se tole ve, kajti to je "timski" šport.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Skyman ::

BT52 ::

Skyman je izjavil:

koliko je to res?
http://www.svet-hitrosti.com/posoda-mot...


Kaj res? Kaj ti ni jasno?

1. Naslov članka je malce prenapihjen. Razumevanje zakaj se postavlja oljni tank v "težiščno točko dirkalnika pred motor" avtorju očitno ni jasen in njegovega pomena na inercijo, ter +/- ne razume, ter zakaj bi z lanskim koncepton temu lahko ušli.
2. No tisto z oljom in toploto niti ne more biti res, ker je ravno v lanskem letu sedel zraven trubine, ki komot žari na 800 °C. Če je tole ugodno me naj koklja brcne.

Slutim, da je tukaj zmešani lanski Omnicorse in letošnji članki. Ker pa opažam po prebiranju tega sicer zelo ažurnega ITA medija delajo, kar nekaj napakic. Kot avtor članka bi se mogel malce bolj potrudit in pogledat več mnenj in vsaj pogledat v ZGO, kaj so ekipe počele in ZAKAJ?

3. Sicer to me je najbolj zmotilo ostalo pa korektno pravilno napisano.

PrimozR ::

Correlation does not imply causation @ Wikipedia

Tako kot deljena turbina ni razlog za uspeh Mercedesa.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Correlation does not imply causation @ Wikipedia

Tako kot deljena turbina ni razlog za uspeh Mercedesa.


Yup! Direktno ne, neposredno pa. Ampak spet smo pri celotnem paketu, ko odštevaš +/-, delaš kompromise v okviru resursov in zmožnostih dizajneskih ekipe itd. Že letos imamo zelo plastični prikaz etga protislovja (tj. nek "paradoks laika") je recimo Honda, ki ima pravtako deljen kompresor pa jim ne gre...

Meni gredo te izjave v stilu to ne narobe in to je zanič zakaj tol in ne one gredo že kar na jetra. Ampak dobro to bi še šlo skozi, če bi bilo pokrepljeno vsaj z argumentacijo (pa tudi če je napačna se pač popravi in obnovi oz poglobi razumevanje in znanje). Tega pa žal manjka.

BT52 ::

Pa še članek je govoril o zadevah, ki se jih da LEPO pokazat z slikami in lepše razložit. Zdaj drugo je forum, tam se lahko nejasnost vpraša. Mogoče se še nakdandno pokaže kaka skica. Pri članku pa popravnih izpitov NI. No ja tudi odvisno na kako bralno skupino ciljaš... Ampak POINT sem napisal.

pirlo ::

Skyman je izjavil:

koliko je to res?
http://www.svet-hitrosti.com/posoda-mot...

Je res, ampak ni to glavni razlog za neuspeh lani. Najpomembnejše izboljšanje letos je bilo povečanje turbine. Tu je bila glavna napaka, ker so iz prejšnje dobili premalo energije. Tisti oljni tank so dali nazaj, da so lahko čim bolj zožali dirkalnik. Fry in Tombazis sta žrtvovala motorno moč za aerodinamiko. Enzo bi ju ubil, če bi še živel :).
Pa še malo bolj previdno so šli v vse skupaj, kar se je pokazalo tudi na vzdržljivosti, kjer so imeli najmanj kritičnih težav.
Sky-jev povzetek sprememb.

billy ::

Kaj je bilo s mercom zdaj v FP1? Ali se pač niso trudili, ker bo itak dirka nočna, torej vročine ne bo...

vilser ::

win64 ::

billy je izjavil:

Kaj je bilo s mercom zdaj v FP1? Ali se pač niso trudili, ker bo itak dirka nočna, torej vročine ne bo...

Dosti krogov so naredili. Je pa po FP1 težko karkoli sklepati.
Samo za referenco lanski časi :
poll: 1:33:185
najhitrejši čas na dirki: 1:37:020

billy ::

Že ja, ampak sila redko se zgodi oz se je zgodilo, da bi bila merca tako zadaj.

Pomoje se ni imelo smisla naprezat zdaj, ko je vročina, ker dirka bo v "senci" in bodo podatki čisto drugačni.

Bil bi sila presenečen, če ne bosta merca na vrhu po FP2.

Jst ::

Ferrarija sta naredila pol manj krogov, torej so se verjetno osredotočili na Qualy. Mercedesa sta sicer uporabljala enake gume, in tudi če so testirali race pace, je zaostanek vseeno relativno velik.

Mogoče so testirali kakšne nove komponente in se jim ni izšlo. Bomo videli jutri, v kakšni formi sta. Potiho upam, da jih bo Ferrari prehitel in končal dirko pred njimi. Bi bilo zelo zanimivo za sezono.

Lahko pa so furali moč na 80%, enote motorja so namreč dragocene in oba uporabljata še vedno prvi set.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Spet vozijo (Ham) sekundo in pol za Kimijem, ki je prvi z 1.35.1. Rosberg celo 2 sekundi.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

roCkY ::

V petdeseti minuti je bilo konec tvojih "skrbi". Mečke sta debele pol sekunde pred rdečimi.

ALO je kar soliden čas dosegel (+1.544, 12 mesto). BUT spet težave s pogonskim sklopom, že takoj na začetku prvega treninga. Sedaj je odpeljal 15 krogov a zaostanek 4.5 sek.
Mclarna tam daleč zadaj se nekako ne morem navaditi.

billy ::

ALO je že včeraj napovedal, da bodo tokrat šli v Q2.

ampak zanimivo, kako napreduje honda, iz dirke v dirko so veliko hitrejši..a prej pa so na testiranjih dosegli...nič...par krogov samo naredli pa ende :)

PrimozR ::

Jah, nekje je treba začeti, ane?

vilser ::


Imam občutek, da Mercedes rahlo blefira. Vettel je imel težave z zavorami, pa do trka je prišlo med njim in Perezom. Button je imel skoz neke težave, sam na koncu je vendar naredil 15 krogov. Alonso dobro. McLaren Honda postaja vedno hitrejši. Morda se bo Špancu jutri uspelo vriniti v Q2.

Stint Vettel Soft 1:38.916, 1:39.573, 1:39.221, 1:39.226, 1:39.742, 1:39.733, 1:39.790, 1:39.793

Stint Raikkonen Soft 1:38.943, 1:39.357, 1:39.351, 1:39.629, 1:40.667, 1:39.663, 1:40.077, 1:40.204

Stint Rosberg Soft 1:39.453, 1:40.097, 1:39.630, 1:40.000, 1:40.994, 1:45.806, 1:40.160, 1:40.363, 1:41.001, 1:40.370, 1:40.048, 1:41.455, 1:41.191, 1:41.028

Stint Hamilton Medie 1:40.724, 1:40.840, 1:40.470, 1:40.313, 1:50.022, 1:41.737, 1:40.577, 1:40.686, 1:41.625, 1:40.714, 1:42.313, 1:40.902, 1:44.811

Če pogledam zdaj čase od dirkačev od Mercedesa in Ferrarija. Hamilton malo niha pri časih, ampak je zelo hiter na srednjih. To bi lahko bila težava za Mercedes, kot je bila za Ferrari na Kitajskem.

SportBild pravi, da se Sergio Marchionne in Dietmar Zetsche dogovarjata, da Ferrari zapre vsa vrata za Hamiltona. Jaz si zadevo nekak tako predstavljam; vi se ne vmešavajte med Hamiltonom in moštvom glede podaljševanja pogodbe, Lewis ne more pritiskat in zahtevat določe cifre v pogodbi. In v zameno česa? Morda kakšne odobritve za spremembo pri pravilih (slednje sem jaz dodal).

billy ::

Zakaj bi sploh ferari želel lewisa, imajo nekoga boljšega, mlajšega, čez par let pa bodo itak že drugi vozniki na sceni.

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jst ::

>Imam občutek, da Mercedes rahlo blefira.

Isto sem si mislil jaz med P1,2,3. Bomo videli.

Squirrelstrems mi šteka. Zadnjič sem to rešil z ZenMate VPN. Izhod v Švici. Čudno, da je to delalo dosti bolje, kot direkt.

What should I do? Kje vi gledate?

edit: DAMN!!! Ko sem stisnil refresh mi javi tole: "Error establishing a database connection".
edit2: Kje bom pa sedaj gledal, OMG, ne da bom moral na rtvslo... ://

Dela mi pa mobile verzija. Dobro da imam tablico.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

TribesMan ::

Bravo Alonso... +1.3s... not bad.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

connel ::

Squirrelstrems sedaj dela bp, šteka na začetku, verjetno zaradi vsega folka k se connecta.

Jst ::

Button je imel pa električne težave. Ugasnilo se je vse. Električni mrk. Tudi radio zveza. Predvidevajo, da je z pogonom vse v redu.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

TribesMan ::

Wow... Hamilton :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jst ::

Trenutno v Q2:

Ham: 1:32.669
Rai: 1:33.540
Mas: 1:33.551
Vet: 1:33.623
Ros: 1:33.878
Bot: 1:33.897
---
10. Sai: 1:35.963
edited.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

TribesMan ::

Bo Raikkonen danes pokazal kaj zna? Malo računam da bi danes lahko on bil prvi Ferrari...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jst ::

Jep, isto. Bravo Raikkonen.

Da vidimo sedaj Ferrarija, ko je tema, Predvideva se, da imajo prednost, ko se steza hladi. Tako je govoril novi šefe.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Jst ::

Ups. Kimi postavil ta čas, ko je bil v drugem ovinku z vsemi štirimi gumami izven steze.

Mogoče bo Charlie dovolil...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

billy ::

Uf merc spet dominanten, a upajmo na zanimivo dirko..

Jst ::

Q3. Takoj oba Ferrarija ven.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Ricciardio preseneča. 3 desetinke za prvim Ham, kateri je odpeljal 1:33.522.

Kimi ima težave z zadnjim delom bolida v treh ovinkih.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

TribesMan ::

Rosberg je pogorel letos...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Tole pa ni bilo slabo...oba ferrarija sta zraven mercov in mercova qualy prednost ni tako bizarna kot nazadnje....tako da tole obeta zelo zanimivo dirko!

edino, če je merc sandbagal tudi race pace simulacije...

Zanimivo je tudi tole: http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3244...
««
24 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251190223 (121782) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899256628 (162454) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189191681 (154926) WarpedGone

Več podobnih tem