Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Izi ::
Kje si naročil na Steamu ali fizično izdajo ? Jaz bom naročil kar fizično pa je še nekaj EUR ceneje :)
To bo prva igra katera bo uporabljala A-Life 2.0 ? Saj zaradi tega bo menda tudi bolj zanimivo igrati igro večkrat ?
Na Steamu bom igral.
A-Life je GSC-jeva pogruntavščina in jo imajo že prejšnji deli Stalkerja. Menda je ravno zaradi tega ta franšiza tako popularna. Za Stalker 2 pa so jo popolnoma predelali in poimenovali A-Life 2.0. Pravijo da je ta umetna inteligenca 2.0 precej pametnejša in so zelo ponosni nanjo.
oo7 ::
Kje si naročil na Steamu ali fizično izdajo ? Jaz bom naročil kar fizično pa je še nekaj EUR ceneje :)
To bo prva igra katera bo uporabljala A-Life 2.0 ? Saj zaradi tega bo menda tudi bolj zanimivo igrati igro večkrat ?
Na Steamu bom igral.
A-Life je GSC-jeva pogruntavščina in jo imajo že prejšnji deli Stalkerja. Menda je ravno zaradi tega ta franšiza tako popularna. Za Stalker 2 pa so jo popolnoma predelali in poimenovali A-Life 2.0. Pravijo da je ta umetna inteligenca 2.0 precej pametnejša in so zelo ponosni nanjo.
Potem so verjetno skrbi odveč ;)
oo7 ::
Malo gledam cene po SLO trgovinah za igro Stalker 2 pa so cene kar razgibane.
Zaenkrat najcenejše kar sem našel - 46,99 eur - https://www.bigbang.si/s-t-a-l-k-e-r-2-...
Zaenkrat najcenejše kar sem našel - 46,99 eur - https://www.bigbang.si/s-t-a-l-k-e-r-2-...
Skyman ::
Meni je obljubleno gratis pc game pass xbox day one
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
Gagatronix ::
Jaz sem samo prvo igro iz originalne trilogije kupil, ostali dve sta mi bili podarjeni, ker sem bil moderator na STALKER forumu. S tem da Clear Sky je bil nemska tincase izdaja, kjer sem zraven dobil se neko bukvo, ki se je nisem spravil brat, ker je moja nemscina obupna.
Skyman ::
STALKER 2: Heart of Chornobyl PC Specs Revealed
Minimum PC Specs:
OS: Windows 10, Windows 11
Processor: AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-7600K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 580 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
Storage: 150 GB available space
Additional Notes: SSD
Recommended PC Specs:
OS: Windows 10, Windows 11
Processor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7-9700K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5700 XT 8GB / NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti 11GB
Storage: 150 GB available space
Additional Notes: SSD
Minimum PC Specs:
OS: Windows 10, Windows 11
Processor: AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-7600K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 580 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
Storage: 150 GB available space
Additional Notes: SSD
Recommended PC Specs:
OS: Windows 10, Windows 11
Processor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7-9700K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5700 XT 8GB / NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti 11GB
Storage: 150 GB available space
Additional Notes: SSD
oo7 ::
yayo ::
Gagatronix je izjavil:
Jaz sem samo prvo igro iz originalne trilogije kupil, ostali dve sta mi bili podarjeni, ker sem bil moderator na STALKER forumu. S tem da Clear Sky je bil nemska tincase izdaja, kjer sem zraven dobil se neko bukvo, ki se je nisem spravil brat, ker je moja nemscina obupna.
jaz imam vse tri, precej žalostne, collectors edition izdaje za zahodno Evropo. Druga je verjetno ista kot tvoja, ker je izšla le v Nemčiji.
Gregor459 ::
Nagi Bator je izjavil:
RX 580
Kupljeno še v času kriptonorišnice za 80€
Možnost za igranje.
For those who want to play some of the best upcoming games but don't have the most powerful rig to be able to run them, GeForce NOW is a subscription service that allows you to stream the games from their powerful rigs onto your own screen.
oo7 ::
Jaz sem prednaročil fizično kopijo igre :)
Čeprav sem rekel, da ne bom nikoli več pred naročil nobene igre bom naredil dve izjemi Stalker 2 in Kingdom Come Deliverance 2.
Čeprav sem rekel, da ne bom nikoli več pred naročil nobene igre bom naredil dve izjemi Stalker 2 in Kingdom Come Deliverance 2.
Izi ::
yayo ::
Če bo igra spodobna štartam takoj, če bo šagra jesenskih hroščev pa razmišljam, da igranje preložim na januar. Khm, Nvidia 5000, khm...
yayo ::
dokler ne postane neigralno je vse del Stalker izkušnje, pardon, tudi, ko postane neigralno. Oziroma toiko bolj.
Izi ::
Mapa:
- Mapa je velika približno 8 x 8 km
- Celotna mapa je narejena ročno
- Mapa je razdeljena na 20 različnih regij
- Vsaka regija ima svojevrstno okolico, arhitekturo, prebivalce, sovražnike in seveda anomalije
Zgodba:
- Filmskih vmesnih sekvenc bo za okoli 3 ure
- Vse so narejene z "motion capture" in "voice acting"
- Teh "filmčkov" bo okoli 45
- V enem igranju bo nemogoče videti vso zgodbo in srečati vse NPC-je
- Naše odločitve bodo odločale koga bomo srečali in kako se bo zgodba razvijala
Igranje:
- Igra nima leveling sistema
- Napredujemo skozi znanje, ki ga nabiramo v vsaki regiji posebej
- Na voljo bomo imeli 35 različnih orožij
- Vsako orožje bo imelo kup nadgradenj in dodatkov
Preživetje:
- Poleg kupa sovražnikov in anomalij bomo morali jesti in spati
- Jesti in spati bo nujno drugače boš hitro začel hirati in nazadovati na vseh mogočih področjih
- Teža predmetov bo spet velikanski in stalen problem.
- Ob kupu opreme in orožij bomo s seboj lahko nosili komajda kaj.
- Ker bomo takoj preobteženi se bo treba zanašati predvsem na stvari ki jih najdemo sproti.
Umetna inteligenca:
- Kompletno mapo in vse NPC-je bo ves čas upravljala in vodila napredna UI
- Vse se bo dogajalo, razvijalo in živelo ves čas ne glede če smo mi v bližini ali ne
- Sovražniki ne bodo kar čudežno vedeli za našo točno lokacijo. Morali nas bodo videti.
- Če se bomo skrili bodo izbrali možne lokacije in potem začeli sistematično preiskovati lokacije od bolj verjetnih do manj verjetnih skrivališč.
- Sovražniki bodo znali pripravljali pasti za nas
- Neki mutirani mačkoni bodo znali oponašati človeški jok da nas zvabijo v past
- Vedno bo treba biti previden ko bo kdo klical na pomoč
- Različne frakcije ne bodo ves čas na enem mestu. Lahko se bodo tudi selili če bo potreba.
- Kot pri prejšnjih delih bodo frakcije spet naokoli pošiljaje svoje patrulje in če se bodo različne frakcije srečale se bodo lahko razvile velike bitke. Kjerkoli po mapi tudi če nas ne bo nikjer v bližini.
- Po novem bodo posamezne frakcije lahko tudi razpadle, se razdelile v več frakcij ali celo zamenjale svojega voditelja, kar bo močno spremenilo usmeritev te skupine
- Kakšna frakcija bo tako lahko naredila kakšno neznačilno potezo za njih, ki nas bo presenetila ali pa nam bila popolnoma nerazumljiva.
- Tudi stari Stalker igralci, ki majo prejšnje igre v malem prstu bodo včasih izgubljeni in se bodo morali precej naučiti na novo
- Načeloma pa bodo frakcije imele bolj izražene svoje značilnosti kot v prejšnjih igrah. Na primer v skupini "Duty" lahko pričakujemo strogi red in vojaško disciplino. Dokler seveda ne bo šlo kaj močno narobe.
- Bodo tudi manjši kampi, ki sicer pripadajo določeni skupini ampak živijo ločeno.
- Pa precej samotarskih Stalkerjev bo, ki ne pripadajo nikamor. In ker so samotarji lahko pričakujemo da ne bodo ravno navdušeni nad našo družbo.
...
- Mapa je velika približno 8 x 8 km
- Celotna mapa je narejena ročno
- Mapa je razdeljena na 20 različnih regij
- Vsaka regija ima svojevrstno okolico, arhitekturo, prebivalce, sovražnike in seveda anomalije
Zgodba:
- Filmskih vmesnih sekvenc bo za okoli 3 ure
- Vse so narejene z "motion capture" in "voice acting"
- Teh "filmčkov" bo okoli 45
- V enem igranju bo nemogoče videti vso zgodbo in srečati vse NPC-je
- Naše odločitve bodo odločale koga bomo srečali in kako se bo zgodba razvijala
Igranje:
- Igra nima leveling sistema
- Napredujemo skozi znanje, ki ga nabiramo v vsaki regiji posebej
- Na voljo bomo imeli 35 različnih orožij
- Vsako orožje bo imelo kup nadgradenj in dodatkov
Preživetje:
- Poleg kupa sovražnikov in anomalij bomo morali jesti in spati
- Jesti in spati bo nujno drugače boš hitro začel hirati in nazadovati na vseh mogočih področjih
- Teža predmetov bo spet velikanski in stalen problem.
- Ob kupu opreme in orožij bomo s seboj lahko nosili komajda kaj.
- Ker bomo takoj preobteženi se bo treba zanašati predvsem na stvari ki jih najdemo sproti.
Umetna inteligenca:
- Kompletno mapo in vse NPC-je bo ves čas upravljala in vodila napredna UI
- Vse se bo dogajalo, razvijalo in živelo ves čas ne glede če smo mi v bližini ali ne
- Sovražniki ne bodo kar čudežno vedeli za našo točno lokacijo. Morali nas bodo videti.
- Če se bomo skrili bodo izbrali možne lokacije in potem začeli sistematično preiskovati lokacije od bolj verjetnih do manj verjetnih skrivališč.
- Sovražniki bodo znali pripravljali pasti za nas
- Neki mutirani mačkoni bodo znali oponašati človeški jok da nas zvabijo v past
- Vedno bo treba biti previden ko bo kdo klical na pomoč
- Različne frakcije ne bodo ves čas na enem mestu. Lahko se bodo tudi selili če bo potreba.
- Kot pri prejšnjih delih bodo frakcije spet naokoli pošiljaje svoje patrulje in če se bodo različne frakcije srečale se bodo lahko razvile velike bitke. Kjerkoli po mapi tudi če nas ne bo nikjer v bližini.
- Po novem bodo posamezne frakcije lahko tudi razpadle, se razdelile v več frakcij ali celo zamenjale svojega voditelja, kar bo močno spremenilo usmeritev te skupine
- Kakšna frakcija bo tako lahko naredila kakšno neznačilno potezo za njih, ki nas bo presenetila ali pa nam bila popolnoma nerazumljiva.
- Tudi stari Stalker igralci, ki majo prejšnje igre v malem prstu bodo včasih izgubljeni in se bodo morali precej naučiti na novo
- Načeloma pa bodo frakcije imele bolj izražene svoje značilnosti kot v prejšnjih igrah. Na primer v skupini "Duty" lahko pričakujemo strogi red in vojaško disciplino. Dokler seveda ne bo šlo kaj močno narobe.
- Bodo tudi manjši kampi, ki sicer pripadajo določeni skupini ampak živijo ločeno.
- Pa precej samotarskih Stalkerjev bo, ki ne pripadajo nikamor. In ker so samotarji lahko pričakujemo da ne bodo ravno navdušeni nad našo družbo.
...
oo7 ::
oo7 ::
oo7 ::
Considered a lucky find, Mama's beads is a thermal artifact that is highly profitable due to its demand on the black market and beneficial biochemical effects on the bearer.
A game-changing booster that influences the bloodstream, it allows stalkers to almost forget about using bandages or other conventional ways to stop bleeding.
Kresnik ::
Izi ::
Ce bo dinamicna in ne prevec odprta, zna bit super. Ce bo prevec odprta, pa bos hitro dobil obcutek, da je zelo majhen svet.
Če si igral kakšen prejšnji Stalker veš da je to Survival game. Praktično vsak korak je treba pazljivo načrtovati. Brezglavi tek 100 metrov v katerikoli smeri se hitro konča s smrtjo. Če te ne pokonča krogla kakšnega sovražnega Stalkerja ali te ne raztrga kakšna izmed številnih mutiranih pošasti, boš pa verjetno stopil v kakšno nevidno Anomalijo ki te bo v sekundi razcefrala na drobne koščke
V Zoni prehoditi 8 kilometrov pomeni tedenska odprava.
Po oceni izdelovalcev igre bo potrebno okoli 100 ur da bomo obiskali vse lokacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
It's time to pack your backpacks, stalkers, the Perimeter entrance will be open soon. We are ready to reveal what awaits those who pre-ordered S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl in the Zone, in addition to gratitude from our team!
Also, pre-orders for physical editions are still open until November 10. More information can be found in the blog:
https://www.stalker2.com/news/physical-...
Also, pre-orders for physical editions are still open until November 10. More information can be found in the blog:
https://www.stalker2.com/news/physical-...
Nagi Bator ::
Fajn, da so ohranili poimenovanja NPC-jev - "ime + nadimek".
To je fajn popestrilo ze prvo igro.
To je fajn popestrilo ze prvo igro.
yayo ::
Gregor459 ::
Izi ::
Meni vse zgleda super
Se pa bojim da ob vsem tem Hypeu mnogi pozabljajo da Stalker nikoli ni bil igra za velike množice. Stara Stalker trilogija je precej nišna igra, zato je tudi toliko igralcev ki se bodo v Zono tokrat podali prvič, pa še 15 let je že minilo od zadnje igre.
Grafika je super in morda celo najlepša do sedaj videna. Vsakemu je torej všeč na prvi pogled. Potem je videti kot Streljačina ali pa kot RPG, kar je spet všeč večini. V resnici pa ni niti Streljačina niti RPG. Je preživetvena igra in to prekleto težavna.
Streljanja, ki ga tako vneto izpostavljajo po Trailerjih je v resnici precej malo, saj imamo ves čas hude probleme s pomanjkanjem municije, pomanjkanjem denarja, pomanjkanjem prostora v inventarju, lahkoto, zaspanostjo in pa precej hitrim kvarjenjem vsega kar imamo...
Za orožje je treba ves čas skrbeti bolj kot zase. Čim ga zanemariš se začne zatikati in potem ponavadi ravno sredi napada sovražnikov popolnoma zašteka in takrat je najbolje da kar takoj začneš z nalaganjem stare shranjene pozicije.
Pokvari se vse, od orožja do opreme, celo nož se ti polomi, tako da se nikoli ne smeš zanašati ali navezati na eno stvar. Tista oprema, ki jo imajo ubiti sovražniki je ponavadi pokvarjena in ničvredna.
Denarja je vedno premalo, težko ga je dobiti, v Zoni pa je vse hudo drago.
Municija je draga in ima težo. Zaradi denarja je ne moreš nakupiti dovolj in zaradi teže je niti ne moreš nositi dovolj.
Dostikrat se zgodi, da ostaneš brez municije še preden prideš na začetek lokacije kjer naj bi začel določen quest, in potem razmišljaš ali je bolje iti nazaj do prodajalca ali brez municije začeti quest kjer te čakajo horde sovražnikov.
V tej "streljačini" se za najboljšo taktiko izkaže skrivanje pred sovražniki Čim manjkrat te opazijo bolje prideš skozi. Pobijanje ne prinese nič, izkušenj v tej igri ni, sovražniki odmetavajo bore malo uporabnega, trošiš pa ogromno dragocene municije.
Upam da nisem koga prestrašil
Pravijo da bodo tokrat 3 težavnosti. Normalna (srednja) težavnost bo kot pravijo in kot se tudi pričakuje hudičevo težka, zato so dodali eno lažjo težavnost, ki ji omenjajo kot "story mode", ampak zna biti da bo tudi ta pretežka za marsikaterega mladega konzolnega igralca. Bo pa še ena najtežja težavnost, za mazohiste in za tiste ki bodo igro igrali že desetič in tam poleg nemogoče težavnosti ne bo nobenega vmesnika HUD in UI elementov na ekranu. Nič, samo gola slika brez vseh obvestil in pomagal.
Se pa bojim da ob vsem tem Hypeu mnogi pozabljajo da Stalker nikoli ni bil igra za velike množice. Stara Stalker trilogija je precej nišna igra, zato je tudi toliko igralcev ki se bodo v Zono tokrat podali prvič, pa še 15 let je že minilo od zadnje igre.
Grafika je super in morda celo najlepša do sedaj videna. Vsakemu je torej všeč na prvi pogled. Potem je videti kot Streljačina ali pa kot RPG, kar je spet všeč večini. V resnici pa ni niti Streljačina niti RPG. Je preživetvena igra in to prekleto težavna.
Streljanja, ki ga tako vneto izpostavljajo po Trailerjih je v resnici precej malo, saj imamo ves čas hude probleme s pomanjkanjem municije, pomanjkanjem denarja, pomanjkanjem prostora v inventarju, lahkoto, zaspanostjo in pa precej hitrim kvarjenjem vsega kar imamo...
Za orožje je treba ves čas skrbeti bolj kot zase. Čim ga zanemariš se začne zatikati in potem ponavadi ravno sredi napada sovražnikov popolnoma zašteka in takrat je najbolje da kar takoj začneš z nalaganjem stare shranjene pozicije.
Pokvari se vse, od orožja do opreme, celo nož se ti polomi, tako da se nikoli ne smeš zanašati ali navezati na eno stvar. Tista oprema, ki jo imajo ubiti sovražniki je ponavadi pokvarjena in ničvredna.
Denarja je vedno premalo, težko ga je dobiti, v Zoni pa je vse hudo drago.
Municija je draga in ima težo. Zaradi denarja je ne moreš nakupiti dovolj in zaradi teže je niti ne moreš nositi dovolj.
Dostikrat se zgodi, da ostaneš brez municije še preden prideš na začetek lokacije kjer naj bi začel določen quest, in potem razmišljaš ali je bolje iti nazaj do prodajalca ali brez municije začeti quest kjer te čakajo horde sovražnikov.
V tej "streljačini" se za najboljšo taktiko izkaže skrivanje pred sovražniki Čim manjkrat te opazijo bolje prideš skozi. Pobijanje ne prinese nič, izkušenj v tej igri ni, sovražniki odmetavajo bore malo uporabnega, trošiš pa ogromno dragocene municije.
Upam da nisem koga prestrašil
Pravijo da bodo tokrat 3 težavnosti. Normalna (srednja) težavnost bo kot pravijo in kot se tudi pričakuje hudičevo težka, zato so dodali eno lažjo težavnost, ki ji omenjajo kot "story mode", ampak zna biti da bo tudi ta pretežka za marsikaterega mladega konzolnega igralca. Bo pa še ena najtežja težavnost, za mazohiste in za tiste ki bodo igro igrali že desetič in tam poleg nemogoče težavnosti ne bo nobenega vmesnika HUD in UI elementov na ekranu. Nič, samo gola slika brez vseh obvestil in pomagal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Meizu ::
Tipičnemu IGN plejerju to ziher ne bo fora ker je preveč poženščen igralec in pričakuje, da že ob inštalaciji igre dobi možnost podaljšanja naročnine. Haha!
Kayzon ::
Gagatronix ::
STALKER serija v nobenem primeru ni za igralce, ki pricakujejo, da jih bo igra za rokico drzala in peljala cez.
oo7 ::
Meni vse zgleda super
Se pa bojim da ob vsem tem Hypeu mnogi pozabljajo da Stalker nikoli ni bil igra za velike množice. Stara Stalker trilogija je precej nišna igra, zato je tudi toliko igralcev ki se bodo v Zono tokrat podali prvič, pa še 15 let je že minilo od zadnje igre.
Grafika je super in morda celo najlepša do sedaj videna. Vsakemu je torej všeč na prvi pogled. Potem je videti kot Streljačina ali pa kot RPG, kar je spet všeč večini. V resnici pa ni niti Streljačina niti RPG. Je preživetvena igra in to prekleto težavna.
Streljanja, ki ga tako vneto izpostavljajo po Trailerjih je v resnici precej malo, saj imamo ves čas hude probleme s pomanjkanjem municije, pomanjkanjem denarja, pomanjkanjem prostora v inventarju, lahkoto, zaspanostjo in pa precej hitrim kvarjenjem vsega kar imamo...
Za orožje je treba ves čas skrbeti bolj kot zase. Čim ga zanemariš se začne zatikati in potem ponavadi ravno sredi napada sovražnikov popolnoma zašteka in takrat je najbolje da kar takoj začneš z nalaganjem stare shranjene pozicije.
Pokvari se vse, od orožja do opreme, celo nož se ti polomi, tako da se nikoli ne smeš zanašati ali navezati na eno stvar. Tista oprema, ki jo imajo ubiti sovražniki je ponavadi pokvarjena in ničvredna.
Denarja je vedno premalo, težko ga je dobiti, v Zoni pa je vse hudo drago.
Municija je draga in ima težo. Zaradi denarja je ne moreš nakupiti dovolj in zaradi teže je niti ne moreš nositi dovolj.
Dostikrat se zgodi, da ostaneš brez municije še preden prideš na začetek lokacije kjer naj bi začel določen quest, in potem razmišljaš ali je bolje iti nazaj do prodajalca ali brez municije začeti quest kjer te čakajo horde sovražnikov.
V tej "streljačini" se za najboljšo taktiko izkaže skrivanje pred sovražniki Čim manjkrat te opazijo bolje prideš skozi. Pobijanje ne prinese nič, izkušenj v tej igri ni, sovražniki odmetavajo bore malo uporabnega, trošiš pa ogromno dragocene municije.
Upam da nisem koga prestrašil
Pravijo da bodo tokrat 3 težavnosti. Normalna (srednja) težavnost bo kot pravijo in kot se tudi pričakuje hudičevo težka, zato so dodali eno lažjo težavnost, ki ji omenjajo kot "story mode", ampak zna biti da bo tudi ta pretežka za marsikaterega mladega konzolnega igralca. Bo pa še ena najtežja težavnost, za mazohiste in za tiste ki bodo igro igrali že desetič in tam poleg nemogoče težavnosti ne bo nobenega vmesnika HUD in UI elementov na ekranu. Nič, samo gola slika brez vseh obvestil in pomagal.
Katero težavnost boš izbral ?
oo7 ::
Še strokovna analiza videa Smoking Barrels Gameplay
STALKER Veteran glee: Smoking Barrels Gameplay Glance and Mini Stalkerverse Update Overview
STALKER Veteran glee: Smoking Barrels Gameplay Glance and Mini Stalkerverse Update Overview
Izi ::
oo7 ::
Kayzon ::
Gagatronix je izjavil:
STALKER serija v nobenem primeru ni za igralce, ki pricakujejo, da jih bo igra za rokico drzala in peljala cez.
Dobr pretiravati ni treba,ni nek presezek glede tezavnosti. Je pa res napram console shooterjom zna bit tezka ampak nam pc gamerjem ne sme predstavljati ne vem kaksn izziv.
Gagatronix ::
Gagatronix je izjavil:
STALKER serija v nobenem primeru ni za igralce, ki pricakujejo, da jih bo igra za rokico drzala in peljala cez.
Dobr pretiravati ni treba,ni nek presezek glede tezavnosti. Je pa res napram console shooterjom zna bit tezka ampak nam pc gamerjem ne sme predstavljati ne vem kaksn izziv.
Moj point je, da ni koridorska streljacina, kjer imas waypointe vidne v svetu
Kayzon ::
To je res,edina podobna igra tisti cas je bila Crysis 1,tudi glede na tezavnost. Skoda da ni vec tega.
Izi ::
Izdelovalec GSC Game World je včeraj uradno sporočil, da je S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl... Gone gold
Če kdo ne pozna teh strokovnih izrazov iz igričarske industrije. "Gone Gold" je včasih pomenil, da je izdelovalec takrat ko je bila igra popolnoma končana, izdelal posebno zlato (Gold) ploščo, ki so jo potem poslali v tovarno za tiskanje CD plošč, kot originalni kalup.
To seveda danes ne poteka več tako ampak izraz se je ohranil. "Gone Gold" sedaj pomeni da je igra uradno končana.
Karkoli bodo na igri delali od danes naprej bo šlo že v Update vsebino po izidu.
Verzija 1.0 je pripravljena za distribucijo oziroma naš download In to bo kot kaže hudo zajetnih 150 GB.
To seveda tudi pomeni da izida ne morejo več prestaviti. 20. november je sedaj fiksni datum.
Če kdo ne pozna teh strokovnih izrazov iz igričarske industrije. "Gone Gold" je včasih pomenil, da je izdelovalec takrat ko je bila igra popolnoma končana, izdelal posebno zlato (Gold) ploščo, ki so jo potem poslali v tovarno za tiskanje CD plošč, kot originalni kalup.
To seveda danes ne poteka več tako ampak izraz se je ohranil. "Gone Gold" sedaj pomeni da je igra uradno končana.
Karkoli bodo na igri delali od danes naprej bo šlo že v Update vsebino po izidu.
Verzija 1.0 je pripravljena za distribucijo oziroma naš download In to bo kot kaže hudo zajetnih 150 GB.
To seveda tudi pomeni da izida ne morejo več prestaviti. 20. november je sedaj fiksni datum.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
What drives stalkers through all the perils of the Zone? Habar, achievements, glory -- or maybe a sense of belonging? Most likely, it's a bit of everything.
We invite you to support your favorite faction on November 11th in our Discord event: Faction Wars. Here's your chance to show the Zone that your faction is the most powerful and to compete for a stash of amazing loot.
The more you support your faction, the greater the prizes you can win in our giveaways, including treasures like LOTZ copies, Ultimate Editions of S.T.A.L.K.E.R. 2 on Steam and Xbox, and more!
Interested? Join our Discord a https://discord.com/invite/stalker and choose your faction in Faction Wars.
Good hunting, stalker!
We invite you to support your favorite faction on November 11th in our Discord event: Faction Wars. Here's your chance to show the Zone that your faction is the most powerful and to compete for a stash of amazing loot.
The more you support your faction, the greater the prizes you can win in our giveaways, including treasures like LOTZ copies, Ultimate Editions of S.T.A.L.K.E.R. 2 on Steam and Xbox, and more!
Interested? Join our Discord a https://discord.com/invite/stalker and choose your faction in Faction Wars.
Good hunting, stalker!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 130384 (14462) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 90371 (8251) | Meizu |
» | Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16008 (9931) | oo7 |
» | ArealOddelek: Igre | 4374 (4103) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7236 (6952) | yayo |