Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Izi ::
Shootgun pod sniperjem tega nisem videl še nikjer.
Zadeva dejansko obstaja v praksi.
Imenuje se MASS (Modular Accessory Shotgun System). Link: M26 Modular Accessory Shotgun System @ Wikipedia
Zadevo se je dalo videti že v Call of Duty, ampak tisto je bil stari Masterkey iz leta 1980.
Ime Masterkey (univerzalni ključ) je zadeva dobila zato, ker je ta dodatek vgrajen v prvi vrsti prav za "odklepanje" vseh mogočih zaklenjenih vrat. En strel v praktično katerokoli ključavnico in vrata so odklenjena
Tole kar smo videli v STALKER 2 Trailerju pa je močno nadgrajeni Masterkey sistem MASS, ki ga Američani uporabljajo od leta 1990 naprej.
Bistvena razlika je da ima MASS vgrajen svoj dodatni šaržer, kar pomeni nekaj več municije (5 strelov) za šibrovko in predvsem mnogo hitrejše polnjenje saj samo zamenjaš šaržer. Za povrh je MASS tudi občutno lažji od Masterkeya. Masterkey je tehtal skoraj 3 kg, MASS pa polovico manj. Ta tako ni več namenjena samo "odklepanju" vrat, ampak tudi dejanskemu bojevanju, če ti sovražnik pride preblizu.
Američani so to nadgradnjo uspešno uporabljali v Afganistanu in se je menda obnesal odlično.
V STALKER 2 bo kot mogoča nadgradnja na voljo ta moderni MASS sistem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
WizzardOfOZ ::
šaržer -> Nabojnik v slovenščini. Se veliko lepše sliši.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Izi ::
WizzardOfOZ je izjavil:
šaržer -> Nabojnik v slovenščini. Se veliko lepše sliši.
SSKJ pravi da je oboje pravilno. Jaz sem bil v vojski in zame bo vedno šaržer
WizzardOfOZ ::
Tudi jaz sem bil v vojski, samo pri nas je bil magazin.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Izi ::
V slovenščini imamo kar 4 izraze za to isto zadevo.
Statistika kaže da gredo po številu uporabe takole:
Šaržer, magazin, okvir in na zadnjem mestu nabojnik.
Nabojnik mi zveni nekako prisiljeno, podobno kot zgoščenka za CD
Statistika kaže da gredo po številu uporabe takole:
Šaržer, magazin, okvir in na zadnjem mestu nabojnik.
Nabojnik mi zveni nekako prisiljeno, podobno kot zgoščenka za CD
Polda ::
Shootgun pod sniperjem tega nisem videl še nikjer.
Zadeva dejansko obstaja v praksi.
Imenuje se MASS (Modular Accessory Shotgun System). Link: M26 Modular Accessory Shotgun System @ Wikipedia
Zadevo se je dalo videti že v Call of Duty, ampak tisto je bil stari Masterkey iz leta 1980.
Ime Masterkey (univerzalni ključ) je zadeva dobila zato, ker je ta dodatek vgrajen v prvi vrsti prav za "odklepanje" vseh mogočih zaklenjenih vrat. En strel v praktično katerokoli ključavnico in vrata so odklenjena
Tole kar smo videli v STALKER 2 Trailerju pa je močno nadgrajeni Masterkey sistem MASS, ki ga Američani uporabljajo od leta 1990 naprej.
Bistvena razlika je da ima MASS vgrajen svoj dodatni šaržer, kar pomeni nekaj več municije (5 strelov) za šibrovko in predvsem mnogo hitrejše polnjenje saj samo zamenjaš šaržer. Za povrh je MASS tudi občutno lažji od Masterkeya. Masterkey je tehtal skoraj 3 kg, MASS pa polovico manj. Ta tako ni več namenjena samo "odklepanju" vrat, ampak tudi dejanskemu bojevanju, če ti sovražnik pride preblizu.
Američani so to nadgradnjo uspešno uporabljali v Afganistanu in se je menda obnesal odlično.
V STALKER 2 bo kot mogoča nadgradnja na voljo ta moderni MASS sistem.
Izi ::
Še točno 9 dni. Štart bo globalen. Po našem času bo to 20. november 2024 ob 17:00
Glede na 150 GB download bi pričakoval kakšen Preload ampak zaenkrat ni o tem še nič znanega in se nikjer ne omenja. Bomo vsi naenkrat dol vlekli 150 GB?
Glede na 150 GB download bi pričakoval kakšen Preload ampak zaenkrat ni o tem še nič znanega in se nikjer ne omenja. Bomo vsi naenkrat dol vlekli 150 GB?
oo7 ::
Zdaj, ko imamo optiko ni več problema 150GB je dol verjetno v pol ure :)
Nekaj let nazaj pred optiko pa bi tole trajalo več ur.
Nekaj let nazaj pred optiko pa bi tole trajalo več ur.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
Saj me ne skrbijo naše linije. S 500 Mbit gre to dol v 40 minutah
Skrbi me kako je Steam pripravljen na tak naval in tako količino podatkov hkrati Menda gre za najbolj pričakovano igro letošnjega leta.
Skrbi me kako je Steam pripravljen na tak naval in tako količino podatkov hkrati Menda gre za najbolj pričakovano igro letošnjega leta.
yayo ::
Ma hvala bogu, če gre za najbolj pričakovano igro, ker v preteklosti sem s strani američanov v glavnem bral o "bugfest" in "overrated" zadevščini katere niso kapirali niti 5%. Če si slovan ki je otroštvo preživel v socualizmu in služil v JLA ti je očitno veliko bolj razumljiva.
oo7 ::
Na Xboxu je menda pre-load že možen.
Za PC pa po moje ne bo pre loada glede na to, da igra nima nobene proti piratske zaščite. Če dajo ven preload bodo pirati dejansko igrali pred tistimi kateri bodo igro kupili.
Za PC pa po moje ne bo pre loada glede na to, da igra nima nobene proti piratske zaščite. Če dajo ven preload bodo pirati dejansko igrali pred tistimi kateri bodo igro kupili.
Izi ::
Prvi trije Stalkerji so ob izidu res bili močno bugasti.
Kar se tiče prepoznavnosti v Ameriki pa mislim da je HBOjeva miniserija Chernobyl sedaj precej povečala prepoznavnost po celem svetu. Serija je mojstrovina in tudi obvezen ogled pred igranjem novega Stalkerja, če jo kdo še ni videl. V bistvu je to zelo dober uvod v Stalkerja.
Stalker Timeline:
Stalker zgodba oziroma zgodovina je tja do leta 1989 enaka pravi zgodovini. Sama Černobilska jedrska nesreča sploh ni kriva za mutante, anomalije in ostale dogodke, ki ne upoštevajo fizikalnih zakonov.
"Stalker Lore" pravi da je jedrska nesreča povzročila edino to da se je območje (Zona) izpraznilo, kar pa je bilo odlična priložnost za Rusijo da tja pošlje kup znanstvenikov, ki so v miru razvijali, preizkušali in izvajali najbolj čudaške eksperimente in poskuse. Po Zoni je raztreseno na desetine skrivnih laboratorijev.
Ti experimenti in poskusi so vzrok da je tam okoli leta 2006 prišlo do druge černobilske katastrofe. Nebo je začelo žareti, pojavili so se hudi potresi, radiacija je podivjala, vse naokoli so se pojavile raznorazne anomalije, kmalu zatem pa so naokoli začele divjati še raznorazne mutirane pošasti...
September 2011 se dogaja 2. Stalker: Clear Sky. Igramo kot Scar, veteranski plačanec.
Maja 2012 se dogaja 1. Stalker: Shadow of Chernobyl. Igramo kot Marked One, kasneje pa se izkaže da smo v resnici Strelok, ki mu je bil izbrisan spomin.
Avgusta 2012 se dogaja 3. Stalker: Call of Pripyat. Igramo kot Major Degtyarev, skrivni agent SBU, poslan v Zono pod krinko običajnega Stalkerja, da raziščemo kaj je šlo narobe pri neki vojaški operaciji.
Stalker 2: Heart of Chornobyl, se bo menda dogajal celo desetletje kasneje. Se pravi okoli leta 2022.
Medtem ko smo v prvih treh igrah igrali v vloge zelo izkušenih oseb in poznavalcev Zone, bomo tokrat igrali nekega neizkušenega neznanca z imenom Skif, ki prvič pride v Zono na neko nalogo, ki pa gre seveda takoj po zlu in znajdemo se sredi Zone brez vsega in popolnoma neizkušeni. Bomo uspeli preživeti?
Kar se tiče prepoznavnosti v Ameriki pa mislim da je HBOjeva miniserija Chernobyl sedaj precej povečala prepoznavnost po celem svetu. Serija je mojstrovina in tudi obvezen ogled pred igranjem novega Stalkerja, če jo kdo še ni videl. V bistvu je to zelo dober uvod v Stalkerja.
Stalker Timeline:
Stalker zgodba oziroma zgodovina je tja do leta 1989 enaka pravi zgodovini. Sama Černobilska jedrska nesreča sploh ni kriva za mutante, anomalije in ostale dogodke, ki ne upoštevajo fizikalnih zakonov.
"Stalker Lore" pravi da je jedrska nesreča povzročila edino to da se je območje (Zona) izpraznilo, kar pa je bilo odlična priložnost za Rusijo da tja pošlje kup znanstvenikov, ki so v miru razvijali, preizkušali in izvajali najbolj čudaške eksperimente in poskuse. Po Zoni je raztreseno na desetine skrivnih laboratorijev.
Ti experimenti in poskusi so vzrok da je tam okoli leta 2006 prišlo do druge černobilske katastrofe. Nebo je začelo žareti, pojavili so se hudi potresi, radiacija je podivjala, vse naokoli so se pojavile raznorazne anomalije, kmalu zatem pa so naokoli začele divjati še raznorazne mutirane pošasti...
September 2011 se dogaja 2. Stalker: Clear Sky. Igramo kot Scar, veteranski plačanec.
Maja 2012 se dogaja 1. Stalker: Shadow of Chernobyl. Igramo kot Marked One, kasneje pa se izkaže da smo v resnici Strelok, ki mu je bil izbrisan spomin.
Avgusta 2012 se dogaja 3. Stalker: Call of Pripyat. Igramo kot Major Degtyarev, skrivni agent SBU, poslan v Zono pod krinko običajnega Stalkerja, da raziščemo kaj je šlo narobe pri neki vojaški operaciji.
Stalker 2: Heart of Chornobyl, se bo menda dogajal celo desetletje kasneje. Se pravi okoli leta 2022.
Medtem ko smo v prvih treh igrah igrali v vloge zelo izkušenih oseb in poznavalcev Zone, bomo tokrat igrali nekega neizkušenega neznanca z imenom Skif, ki prvič pride v Zono na neko nalogo, ki pa gre seveda takoj po zlu in znajdemo se sredi Zone brez vsega in popolnoma neizkušeni. Bomo uspeli preživeti?
oo7 ::
Nvidia ima že na voljo nov driver verzijo 566.14 - WHQL
Game Ready for S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl and Microsoft Flight Simulator 2024
This new Game Ready Driver provides the best gaming experience for the latest new games supporting DLSS 3 technology including S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl and Microsoft Flight Simulator 2024.
Game Ready for S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl and Microsoft Flight Simulator 2024
This new Game Ready Driver provides the best gaming experience for the latest new games supporting DLSS 3 technology including S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl and Microsoft Flight Simulator 2024.
oo7 ::
Modanje verjetno odpade ker je igra na UE5ki?
STALKER 2: Heart of Chornobyl will support mods on all available platforms, the highly anticipated FPS' developer, GSC Game World, has confirmed.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
Če bo FSR 3.1 dobro deloval bom mogoče celo 1080p 60 fps dosegel
Drugo leto moram pa res kupiti novo grafično. Že šparam za RTX 5070.
Drugo leto moram pa res kupiti novo grafično. Že šparam za RTX 5070.
Gregor459 ::
Meizu ::
Nisem še sprobal FSR ampak DLSS je kar zanič zadeva. Toliko latence nabije da sem imel filing kot da plavam (sem sprobal enkrat na hitro Cyberpunk na DLSS3 z gtx4070). Neuporabno razen za kake strategije in podobne igre.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 130314 (14392) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 90348 (8228) | Meizu |
» | Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16000 (9923) | oo7 |
» | ArealOddelek: Igre | 4371 (4100) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7233 (6949) | yayo |