Forum » Na cesti » Servis Citroen
Servis Citroen
v2dot0 ::
Živjo,
imam citroen c4 dizel letnik 2005. Še nikoli nisem peljal avta na servis zato sem, kar neizkušen.
Pa tude ne spoznam se ravno na avte.
Imate kaj predlogov, kam naj avto peljem na servis v Ljubljanji ali njeni okolici.
Hvala za predloge. Lp
imam citroen c4 dizel letnik 2005. Še nikoli nisem peljal avta na servis zato sem, kar neizkušen.
Pa tude ne spoznam se ravno na avte.
Imate kaj predlogov, kam naj avto peljem na servis v Ljubljanji ali njeni okolici.
Hvala za predloge. Lp
D3m ::
Pooblaščeni Citroen servis ali pa Euroservis.
Jaz sem imel avgusta redni servis za C4 1.6 HDi (90km) na Euroservis (AC kondor) Letališka 9, LJ.
Cena servisa: 150€
-olje
-oljni filter
-filter goriva
-kabinski filter
-zračni filter
-manjava žarnic
-delo
lp.
Jaz sem imel avgusta redni servis za C4 1.6 HDi (90km) na Euroservis (AC kondor) Letališka 9, LJ.
Cena servisa: 150€
-olje
-oljni filter
-filter goriva
-kabinski filter
-zračni filter
-manjava žarnic
-delo
lp.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Aston_11 ::
Še raje pa potipaj domače, znance itd., h kateremu popoldancu oni vozijo, ker na popoldancu pride recimo taka zadeva brez žarnic cca 90 EUR, pa še to bi lahko bilo dosti.
...:TOMI:... ::
Olje stane tam okoli 7 EUR na liter, filter goriva 7 €, filter kabine 6 €, oljni filter 5 €, zračni filter 6 €. Žarnice so itak poceni. Skratka 150 € je nateg.
Tomi
Olórin ::
če je bilo narejeno na uradnem servisu, je to zelo ok cena.
dejanski strošek pa je približno tak:
30eur za motorno olje, vsi filtri okoli 40 eur.
narediti bi moral v 1 uri.
je pa znano, da so pri mehanikih motorna olja draga, računajo tudi ekološko odstranitev olja in filtrov itd ;) :)
dejanski strošek pa je približno tak:
30eur za motorno olje, vsi filtri okoli 40 eur.
narediti bi moral v 1 uri.
je pa znano, da so pri mehanikih motorna olja draga, računajo tudi ekološko odstranitev olja in filtrov itd ;) :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
...:TOMI:... ::
Moje vozilo uradnega servisa ne vidi iz večih razlogov. Prvič so predragi, drugič so šalabajzerji, slabo plačani serviserji nimajo volje posvečati pozornosti avtomobilu. To je zadostni razlog, da imam svojega serviserja, ki si vzame čas in sem vedno zraven, ko dela. Na uradnem servisu ne moreš biti v delavnici.
Tomi
Olórin ::
ti ne verjamem, že s filtrom zraka si zajebal. Je vsaj še enkrat dražji.
k tvojemu linku prištej še 5 eur poštnine.
filter goriva
http://www.silux.si/izdelki/motor/filtr...
filter zraka
http://www.silux.si/izdelki/motor/filtr...
....
Ti si našel nekaj čudnega.. :) ;)
k tvojemu linku prištej še 5 eur poštnine.
filter goriva
http://www.silux.si/izdelki/motor/filtr...
filter zraka
http://www.silux.si/izdelki/motor/filtr...
....
Ti si našel nekaj čudnega.. :) ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Super Sonic ::
Imate kaj predlogov, kam naj avto peljem na servis v Ljubljanji ali njeni okolici.
http://www.autonova.si/
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
duque ::
mimogrede ... če se včlaniš v moj citroen imaš konkretne popuste.
http://my.citroen.si/pogosta-vprasanja-...
sam vozim peugeota, pa sem s temi popusti pridem do znosnih cen (-35%).
http://my.citroen.si/pogosta-vprasanja-...
sam vozim peugeota, pa sem s temi popusti pridem do znosnih cen (-35%).
v2dot0 ::
Hvala za predloge. Nekaj se bom pač odločil :)
Da bi pa sam delal servis, naročal dele in popravljal.
Nimam časa, orodja, prostora in se mi ne da ...
Da bi pa sam delal servis, naročal dele in popravljal.
Nimam časa, orodja, prostora in se mi ne da ...
win64 ::
mimogrede ... če se včlaniš v moj citroen imaš konkretne popuste.
http://my.citroen.si/pogosta-vprasanja-...
sam vozim peugeota, pa sem s temi popusti pridem do znosnih cen (-35%).
Kako pa to, če pa piše da je samo za citroen vozila?
Pa če sem pravilno prebral teh 0-35% popusta velja samo za originalne nadomestne dele.
Sem se navdušil nad tem klubom, ko pa preberem pogoje, pa nevem če kaj bistvenega sploh pridobiš. Z novim avtom pa ne pridobiš nič.
Še Citiram
Članstvo v klubu vam prinaša različne popuste in ugodnosti tekom celega leta. O aktualnih ugodnostih vas obveščamo prek kontaktnih podatkov, ki ste nam jih zaupali ob vpisu v klub MyCITROËN plus. Hkrati ste upravičeni do popustov pri vzdrževanju vašega vozila. Koristite lahko popuste do 35% na originalne nadomestne dele, vezane na starost vašega vozila Citroën.
Ali lahko koristim popuste na servisu tudi za vozilo druge blagovne znamke?
Ne. Popusti in ugodnosti članov kluba lahko koristite le za vozila blagovne znamke Citroën.
Velja samo na vzdrževalne dele (filter olja, čep …) na olja in maziva pa popusti ne veljajo. Popusti v nobenem primeru ne veljajo za nadomestne dele iz skupine: karoserija, dodatna oprema, pnevmatike, dopolnilna paleta nadomestnih delov Eurorepar, olja in maziva ter kemični produkti.
Pa če dlakocepimo offtopic: s tvojimi podatki delajo v nasprotju z zakonom, ker morejo ob prijavi natančno navesti komu bodo posredovali tvoje podatke:
nih igrah Citroën ter drugega reklamnega gradiva in sicer s strani Citroën Slovenija d.o.o., proizvajalca, njegovih morebitnih podizvajalcev, njegove komercialne mreže in drugih družb skupine PSA Peugeot Citroën.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: win64 ()
Lukzii ::
Jaz sem pred leti imel Citroena in lahko fante pri servisu Jerovšek (sicer Grosuplje) samo pohvalim...so mi šli tudi na roko, ko je injektor za gorivo crknil 1 teden čez garancijo...
Dr_M ::
Jerovsek v grosuplju je eden boljsih citroenovih servisov pri nas, je pa tudi najdrazji v tem delu evrope.
Fotru so hotel za velik servis na C5 zaracunat dobrih 300e vec, kot ga je prisel servis v kranju (oz blizina brnika, pravtako pooblascen citroen servis).
Fotru so hotel za velik servis na C5 zaracunat dobrih 300e vec, kot ga je prisel servis v kranju (oz blizina brnika, pravtako pooblascen citroen servis).
duque ::
Kako pa to, če pa piše da je samo za citroen vozila?
Pa če sem pravilno prebral teh 0-35% popusta velja samo za originalne nadomestne dele.
Sem se navdušil nad tem klubom, ko pa preberem pogoje, pa nevem če kaj bistvenega sploh pridobiš. Z novim avtom pa ne pridobiš nič.
PSA ima tak način poprodajnih storitev. Peugeot klub je isti šmorn http://www.peugeot.si/moj-peugeot/
Kaj so pa s tem dosegli - naj vsak presodi po svoje. Meni osebno je tole kul, ker mi je vsak šalabajzer hotu vzet jurja za novo turbino (hotel sem garettovo, original), preko tega sem jo dobil za 1100 z delom vred. In garancijo ... za katero se pri garažmosjtrih obrišeš pod nosom.
deja ::
Pozdravljeni.
Sem lastnica citroena c elysee 1.6 bluehdi 100 bvm, ker imam sploh prvič dizla me zanima ali je vožnja kaj drugačna, na kaj moram pazit, a so te mašine vzdržljive, se kaj kvarijo itd.? Ima kdo izkušnje s tem vozilom?
Prej sem imela bencinarja 1.4 nissan nota,tako da sem naredila velik preskok. Na leto delam do 35.000 km, trenutno imam prevoženih 100 km. Za odgovore se vam zahvaljujem in opravičujem ker sprašujem pod drugo temo
Sem lastnica citroena c elysee 1.6 bluehdi 100 bvm, ker imam sploh prvič dizla me zanima ali je vožnja kaj drugačna, na kaj moram pazit, a so te mašine vzdržljive, se kaj kvarijo itd.? Ima kdo izkušnje s tem vozilom?
Prej sem imela bencinarja 1.4 nissan nota,tako da sem naredila velik preskok. Na leto delam do 35.000 km, trenutno imam prevoženih 100 km. Za odgovore se vam zahvaljujem in opravičujem ker sprašujem pod drugo temo
Zgodovina sprememb…
- spremenila: deja ()
harvey ::
Deja največ praktičnih izkušenj in nasvetov ti bodo posredovali na forumu citroenar.eu
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Janac ::
Pozdravljeni.
Sem lastnica citroena c elysee 1.6 bluehdi 100 bvm, ker imam sploh prvič dizla me zanima ali je vožnja kaj drugačna, na kaj moram pazit, a so te mašine vzdržljive, se kaj kvarijo itd.? Ima kdo izkušnje s tem vozilom?
Prej sem imela bencinarja 1.4 nissan nota,tako da sem naredila velik preskok. Na leto delam do 35.000 km, trenutno imam prevoženih 100 km. Za odgovore se vam zahvaljujem in opravičujem ker sprašujem pod drugo temo
Glede na to da ma turbino:
1. ne teraj mrzlega motorja, šaltaš pr 2000rpm
2. po dolgi vožnji motorja ne ugasneš takoj ampak pustiš laufat par minutk...
maco-maco ::
Glede na to da ma turbino:
1. ne teraj mrzlega motorja, šaltaš pr 2000rpm
2. po dolgi vožnji motorja ne ugasneš takoj ampak pustiš laufat par minutk...
Resno vprašanje. A to velja tudi če nisi doma na Vršiču ali cestninski postaji. Koliko km ali min normalne vožnje bi zadoščalo, ali je obvezno še mal počakat na parkingu?
Kaj?
111111111111 ::
deja ::
Danes sem prišla na 3,8 povprečne porabe , pomeni da dobro vozim ;). Nisem šla čez 1900 obratov, 105 po AC. Sicer je bilo veliko nestrpnih voznikov :) , saj jih razumem...
Mal me še matra po mestu.
A ko prestavljam ne sem it čez 2000 obratov??
Mal me še matra po mestu.
A ko prestavljam ne sem it čez 2000 obratov??
Zgodovina sprememb…
- spremenila: deja ()
fikus_ ::
Občasno ga je dobro pognati malo bolj. Biti mora že ogret motor. Če voziš samo pod 2000 obrati boš zapacala filter trdih delcev.
Mrzlega ne smeš gnati, se mora turbina ogreti. Vročega pa ne takoj ugasniti, npr potem ko ga priganjaš po avtocesti. Nekaj minut umirjene vožnje pomaga.
Zato so dizli bolj primerni za daljše vožnje.
Sodelavec je po treh letih in ~40 k km moral menjati filter. Cena filtra 600€ + delo. Vzrok kratka vožnja vsakodnevno v službo, motor ni prišel na delovno temperaturo in vedno z malimi obrati.
Mrzlega ne smeš gnati, se mora turbina ogreti. Vročega pa ne takoj ugasniti, npr potem ko ga priganjaš po avtocesti. Nekaj minut umirjene vožnje pomaga.
Zato so dizli bolj primerni za daljše vožnje.
Sodelavec je po treh letih in ~40 k km moral menjati filter. Cena filtra 600€ + delo. Vzrok kratka vožnja vsakodnevno v službo, motor ni prišel na delovno temperaturo in vedno z malimi obrati.
deja ::
ojej nisem vedela da je to vse tako zakomplicirano če imaš dizla. Pazit moram da ne bom preveč šponala, po drugi strani pa da ne bom premal. Vse zna bit problem , očitno.
111111111111 ::
Do koliko obratov pa je spremenljivo terati nov avto?2000-2500?
Dizla nikakor. To se lahko greš tam po 5000 prevoženih kilometrih. Pri dizlu je 3000 maksimum, da ne obremenjuješ mašine. Če voziš avtocesto z vpeljanim avtom potem je do 2500 sprejemljivo. Ne pa z novim avtom dosegat takih obratov, še posebej ne takoj ko je motor še hladen. Če voziš samo mestne relacije potem pa se splača vsak teden enkrat (ko imaš preseženih cca. 5000 km) malo stopit na gas zunaj naselja v 3 prestavi, da ga poženeš malo čez 3000, da se ti filter ne zapaca. Bo potem držal čez 40k kilometrov. :)
Skratka na začetku po pameti, pa ti bo služil precej časa. Jaz ga imam 4 leta in prevoženih 110k kilometrov in dela kot urica, kako vozim si pa lahko predstavljaš, da sem samo enkrat menjal zavorne ploščice pri 100k kilometrih. :) Precej forumašev se ne bi peljalo z mano. :D
EDIT: Realno porabo zračunaj z zapisovanjem kilometrov in tankanjem bencina. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
deja ::
Jaz imam do AC dobrih 15 km vožnje čez naselja, potem pa samo AC...Prej sem imela 5 let nissana bencinčka, zavornih ploščic sploh nisem rabila menjat pa sem z njim naredila skoraj 200.000...Bili so samo servisi in nič druga.
Nisem nek divjak, to kar imam pazim in redno skrbim da je vse kot mora bit, zato pa bi rada, da mi tudi ta zdrži...Fajn je da vem kaj sploh imam in kako moram tale plehec vozit.... No zdaj bo lažje, hvala fantje.
Nisem nek divjak, to kar imam pazim in redno skrbim da je vse kot mora bit, zato pa bi rada, da mi tudi ta zdrži...Fajn je da vem kaj sploh imam in kako moram tale plehec vozit.... No zdaj bo lažje, hvala fantje.
videc ::
3.8 porabe nimaš. Prej tam okrog 5L. Kot prej omenjeno
Dizla sploh ni treba priganjati, ker zadosti dobro vleče že do 2500 obratov. Ampak očitno že tako ali tako voziš lepo.
En Citroen servis imaš tudi v Mengšu, samo če ti bodo menjali žarnice, preveri, če so jih dali pravilno v ležišča. Da ti ne bodo svetile pravokotno na cesto, ne pa naprej. :D
Ko začneš z vožnjo lepo počasi pospešuj do željene hitrosti. Počasi ne pomeni, da se vlečeš kot polž, samo ne priganjanj motorja v visoke obrate.
Ko prideš na cilj se pa tako ali tako ponavadi že zadnjih par sto metrov pelješ bolj počasi in lahko avto ugasneš brez, da bi pazila še na kaj.
To, da počakaš, preden ugasneš avto je pa samo takrat, ko je avto bil priganjan (beri, ko si se kakšno uro vozila s 150 km/h in da bi potem takoj ugasnila avto). Če se pripelješ iz AC v naselje ne bo nobenega problema, da ugasneš avto takoj, ko parkiraš.
EDIT: Realno porabo zračunaj z zapisovanjem kilometrov in tankanjem bencina. :)
Dizla sploh ni treba priganjati, ker zadosti dobro vleče že do 2500 obratov. Ampak očitno že tako ali tako voziš lepo.
En Citroen servis imaš tudi v Mengšu, samo če ti bodo menjali žarnice, preveri, če so jih dali pravilno v ležišča. Da ti ne bodo svetile pravokotno na cesto, ne pa naprej. :D
Ko začneš z vožnjo lepo počasi pospešuj do željene hitrosti. Počasi ne pomeni, da se vlečeš kot polž, samo ne priganjanj motorja v visoke obrate.
Ko prideš na cilj se pa tako ali tako ponavadi že zadnjih par sto metrov pelješ bolj počasi in lahko avto ugasneš brez, da bi pazila še na kaj.
To, da počakaš, preden ugasneš avto je pa samo takrat, ko je avto bil priganjan (beri, ko si se kakšno uro vozila s 150 km/h in da bi potem takoj ugasnila avto). Če se pripelješ iz AC v naselje ne bo nobenega problema, da ugasneš avto takoj, ko parkiraš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
Invictus ::
Danes sem prišla na 3,8 povprečne porabe , pomeni da dobro vozim ;). Nisem šla čez 1900 obratov, 105 po AC. Sicer je bilo veliko nestrpnih voznikov :)
Ni nujno da dobro voziš.
Ko ti bodo na servisu povedali da imaš s sajami zabasane filtre in katalizator, te bo to vse stalo več kot prihranek goriva. Že videno.
In ne spravljaj ob živce voznikov, ki normalno vozijo. In ne prehitevaj s 105 na uro.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
R1710 ::
Danes sem prišla na 3,8 povprečne porabe , pomeni da dobro vozim ;). Nisem šla čez 1900 obratov, 105 po AC. Sicer je bilo veliko nestrpnih voznikov :) , saj jih razumem...
Mal me še matra po mestu.
A ko prestavljam ne sem it čez 2000 obratov??
Z vožnjo v (pre)nizkih obratih mučiš vztrajnik. Vozi kakor želiš.
111111111111 je izjavil:
Do koliko obratov pa je spremenljivo terati nov avto?2000-2500?
Dizla nikakor. To se lahko greš tam po 5000 prevoženih kilometrih. Pri dizlu je 3000 maksimum, da ne obremenjuješ mašine. Če voziš avtocesto z vpeljanim avtom potem je do 2500 sprejemljivo. Ne pa z novim avtom dosegat takih obratov, še posebej ne takoj ko je motor še hladen. Če voziš samo mestne relacije potem pa se splača vsak teden enkrat (ko imaš preseženih cca. 5000 km) malo stopit na gas zunaj naselja v 3 prestavi, da ga poženeš malo čez 3000, da se ti filter ne zapaca. Bo potem držal čez 40k kilometrov. :)
Skratka na začetku po pameti, pa ti bo služil precej časa. Jaz ga imam 4 leta in prevoženih 110k kilometrov in dela kot urica, kako vozim si pa lahko predstavljaš, da sem samo enkrat menjal zavorne ploščice pri 100k kilometrih. :) Precej forumašev se ne bi peljalo z mano. :D
EDIT: Realno porabo zračunaj z zapisovanjem kilometrov in tankanjem bencina. :)
Prve kilometre bi naj vozil previdneje, ker so komponente podvozja nove, da se usedejo.
Mašina, kot nova - testirana v tovarni, je narejena, da dela od štandgasa pa vse do blokade (dizel bo po 3.500-4.000 sicer izgubil navor, ampak...). Vozi, kakor želiš. V tovarni nažigajo blokado, potem pa nov kupec merka do amena
Kar se tiče ohlajevanja turbine, pa tudi, če nisi šumaher na 9.000 obratih z žarečim kolektorjem, ni potrebe. Kar pa ne pomeni, da avto ugasneš že med vožnjo.
deja ::
Ojla
Še eno splošno vprašanje. A je normalno, da pri novem avtu (imam ga 4 dni ) zacvilijo zavore, ko narahlo zapremzam (klanec na vzdol, ustavljanje pri semaforju)...? Res, da je te dni tudi kar mraz pa me zanima, če je vse to možno pri novem avtu, ki še vrjetno ni vpeljan in če bo to nehalo?
Še eno splošno vprašanje. A je normalno, da pri novem avtu (imam ga 4 dni ) zacvilijo zavore, ko narahlo zapremzam (klanec na vzdol, ustavljanje pri semaforju)...? Res, da je te dni tudi kar mraz pa me zanima, če je vse to možno pri novem avtu, ki še vrjetno ni vpeljan in če bo to nehalo?
R1710 ::
Normalno ni, pač švoh material paken, se bodo z kilomeri usedle in bo nehalo.
Mraz na to ne vpliva.
Mraz na to ne vpliva.
msjr ::
No takole, ne se sekirat, če počasi voziš, pa če lepo nižaš porabo.
Fantje, ki tukaj pišejo o zapacanih filtrih večinona niti nimajo dizla in pišejo po rekla kazala sistemu. Meni je enkrat pred par leti javil zabasan filter, pa ni nobene panike. - pičiš na 3000 obratov (JTD in ekvivalentne mašine - po moje velja tudi za druge dizle) en krog po obvoznici da lepo pokuriš vse skupaj in to je to. Avto dela ko urica. Je pa problem, če računalnik tega ne javlja (se velja pozanimat) ali pa če se ta napaka ignorira (se tudi zgodi).
Kar se pa tiče turbie se jo je vsaj pri volvotu 850 (_the_raketa_) skuril takole. V Milanu gas do daske, potem pa do Benetk na polno, na pumpi pa kuj ugastnit. Dijo turbina. No potem se pa ljudje malo postarajo in zresnijo in se take napake ne pojavljajo več.
Fantje, ki tukaj pišejo o zapacanih filtrih večinona niti nimajo dizla in pišejo po rekla kazala sistemu. Meni je enkrat pred par leti javil zabasan filter, pa ni nobene panike. - pičiš na 3000 obratov (JTD in ekvivalentne mašine - po moje velja tudi za druge dizle) en krog po obvoznici da lepo pokuriš vse skupaj in to je to. Avto dela ko urica. Je pa problem, če računalnik tega ne javlja (se velja pozanimat) ali pa če se ta napaka ignorira (se tudi zgodi).
Kar se pa tiče turbie se jo je vsaj pri volvotu 850 (_the_raketa_) skuril takole. V Milanu gas do daske, potem pa do Benetk na polno, na pumpi pa kuj ugastnit. Dijo turbina. No potem se pa ljudje malo postarajo in zresnijo in se take napake ne pojavljajo več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msjr ()
Aston_11 ::
Itak, dizla se vozi normalno kot vsak drug avto, za DPF pa AC z normalno vožnjo, pa ne kot je gor napisal, gas do daske v 3. - ne škodi, vendar filtra to ne spuca, ker morajo saje v njem zgoret, za kar pa je potrebno nekaj časa.
fikus_ ::
Filtra ni težko zapacati, če voziš zaspano in lokalne vožnje! Motor se mora segreti na delovno temperaturo, šele potem dela filter tako kot je potrebno!
Sicer pa ni panike, če voziš vsaj 20-25 kkm letno, ko je segret občasno malo bolj poženeš konje in jih pred koncem vožnje umiriš.
Sicer pa ni panike, če voziš vsaj 20-25 kkm letno, ko je segret občasno malo bolj poženeš konje in jih pred koncem vožnje umiriš.
deja ::
Se lepo držim navodil. Po AC do 2000 obratov (bom se držala vsaj 5000 km) potem pa umirjeno do cilja. Par sekund še počakam (za ziher :) ) potem pa ga ugasnem. Ajnfoh ko pasulj. Sam moti me to cviljenje zavor.Ni pretirano glasno vndar slišim ob ustavljanju...
Mal sem paranoična, saj vem . Po mojem preveč razmišljam med vožnjo
Mal sem paranoična, saj vem . Po mojem preveč razmišljam med vožnjo
Zgodovina sprememb…
- spremenila: deja ()
deja ::
Bom videla , bom še počakala kak mesec potem pa bom pač šla na servis. Se se ne spomnim, da bi mi to pri novem nissanu delalo.
ChawaSi ::
mtjz33 ::
A je že kaj znanega o 1.2 turbo motorjih? Zanima me cactus turbo bencinski motor, kakšne so kaj napake?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 66131 (49897) | kljhjkhkjh |
» | mnenja o avtuOddelek: Na cesti | 8402 (6392) | IL_DIAVOLO |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199850 (164863) | Spajky |
» | Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23053 (19984) | RejZoR |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53168 (50049) | Matwic |