Prijavi se z GoogleID

» »

Kater avto vzet (prvi)

Kater avto vzet (prvi)

strani: « 1 2

dzoniboj ::

Živjo,

Cca 2 leti nazaj sem naredil izpit.. ker in jaz in foter delava blizu doma (walking distance), dozdaj en avto ni bil problem. Ker jaz menjam šiht, in foter občasno dela drugje, se pojavljajo problemi, in sem se odločil za nakup svojega avta. Zanima me, kaj je trenutno nek "best buy"?

Torej nekaj rabljenega. Najbolj všeč so mi hatchbacki, torej nekaj ne-prevelikega, da se ga da parkirat po mestu. Budžet ... 2500-3500eur.. mogoče plus minus kakih 100eur, če bi res blo kaj ekstra.

Zahteve (padajoča prioriteta):
- 4/5 vrat
- poceni (mala poraba, da se ne kvari pogosto (torej ne Alfa), poceni deli, vzdrževanje,...)
- "malo močnejši" motor (brez pretiravanja.. nekaj kar je s štirimi noter še sposobno prehitet kamion na avtocesti v nekem uglednem času.. ne rabim nič dirkalnega.. še posebej ker je to ne-ravno-kompatibilno s prejšnjo točko)
- varnostna elektronika (ABS ipd je že itak standard.. če ma še kaj zraven, toliko bolje.. mogoče še kak tempomat)
- standardna luknja za radio (brez da treba armaturko rezat, da ga zamenjaš)
- ne preveč nizko podvozje (beri: da gre čez robnike brez skrbi)

Rabim predvsem za day-to-day use.. 10, 15km do šihta, vsake tok malo po AC,, parkrat na leto dlje (morje, hribi,...)

Torej, kaj je takega zdej, kar se splača kupit? Gledal sem vse od Cliotov, do Getzov, polotov, Jazzov ipd, pa se ne spoznam tok :/

Hvala!

T-h-o-r ::

focus 1.6 :P
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Janac ::

Skoraj vsak avto omogoča vgradnjo 1,2 DIN radio a s ustrezno masko

Beri moj podpis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

Hayabusa ::

Max starost vozila (če igra vlogo) ?

cena od 2 do 3 k eur, 4/5 vrat, fizične osebe, bencinar, moč do 96 kW
http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?z...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

PacificBlue ::

Vsi bencinarji za tolk keša pijejo dosti. Tko, da bi ti pripoeočal dizla, pa da se malo več z njim voziš. Clio, Ford, Mazda..nekaj v tej smeri i guess.

dzoniboj ::

Mah nekaj igra.. čim novejši :) >10 let raje ne

francek1 ::

Renault Megane 1,5 dci. Pije pod 5 litrov.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Hayabusa ::

PacificBlue
Tko, da bi ti pripoeočal dizla, pa da se malo več z njim voziš.


Za vse brihte z dizlom:
Rabim predvsem za day-to-day use.. 10, 15km do šihta,


dzoniboj je izjavil:

Mah nekaj igra.. čim novejši :) >10 let raje ne

Poglej moj link, sortiraj po letnikih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

francek1 ::

Hayabusa je izjavil:

PacificBlue
Tko, da bi ti pripoeočal dizla, pa da se malo več z njim voziš.


Za vse brihte z dizlom:
Rabim predvsem za day-to-day use.. 10, 15km do šihta,


dzoniboj je izjavil:

Mah nekaj igra.. čim novejši :) >10 let raje ne

Poglej moj link, sortiraj po letnikih.

In zakaj bi bil brihta z dizlom? Že trideset let vozim izključno dizle, povprečno delam 8 km v enem kosu in nikoli težav. Ravno bencinar je problem pri porabi prvih nekaj km....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

PacificBlue ::

PacificBlue
Tko, da bi ti pripoeočal dizla, pa da se malo več z njim voziš.


Za vse brihte z dizlom:
Rabim predvsem za day-to-day use.. 10, 15km do šihta,


Jaz imam še manj in imam dizla. Par let. Brihta?

Janac ::

Crkne turbina. Brihta?

Dražje vzdrževanje(servisi, mogoče kak DPF filter).Brihta?

LJUDJE, SDI is the only way!

PacificBlue ::

Ja če ne znaš vozit dizla pol že.
In kak dvotaktol, deci pomaga na vsake tolk časa.

francek1 ::

Janac je izjavil:

Crkne turbina. Brihta?

Dražje vzdrževanje(servisi, mogoče kak DPF filter).Brihta?

LJUDJE, SDI is the only way!

Ma kaka turbina. Ta crkne tistim, ki dizla vozit ne znajo. In ja, za tiste pa je bencinar. Sicer pa bo tudi večno več bencincov s turbinami...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Janac ::

francek1 je izjavil:

Janac je izjavil:

Crkne turbina. Brihta?

Dražje vzdrževanje(servisi, mogoče kak DPF filter).Brihta?

LJUDJE, SDI is the only way!

Ma kaka turbina. Ta crkne tistim, ki dizla vozit ne znajo. In ja, za tiste pa je bencinar. Sicer pa bo tudi večno več bencincov s turbinami...


Turbino pa je treba plačat, veš.

In guess what, SDI nima turbine! Je bil pametneje zasnovan očitno.

hojnikb ::

SDI je nepremičnina in niti ne ustreza zahtevam OPja...
Poglej za kakimi fordi z 1.6 TDCI...fiesta, focus...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Janac ::

- poceni (mala poraba, da se ne kvari pogosto (torej ne Alfa), poceni deli, vzdrževanje,...)

Pomoje ustreza:P

hojnikb ::

- "malo močnejši" motor (brez pretiravanja.. nekaj kar je s štirimi noter še sposobno prehitet kamion na avtocesti v nekem uglednem času.. ne rabim nič dirkalnega.. še posebej ker je to ne-ravno-kompatibilno s prejšnjo točko)

;)
SDI out
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Janac ::

to pa je pririteta enos tošničko nižje ;)

Zheegec ::

če je moderen dizel in se vozi malo kilometrov so lahko težave z EGR (nič resnega sicer), so pa lahko tudi večje težave z DPF. DPF imajo avtomobili stari cca 8 let in novejši (moja Alfa letnik 2006 je en prvih z DPF).

RejZoR ::

Zdej bo uletel še nekdo, ki bo na vse pretege priporočal SDI kripo...

Kupi Hyundai Getz 1.3. Luštni in trpežni avtomobili.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Janac ::

RejZoR je izjavil:

Zdej bo uletel še nekdo, ki bo na vse pretege priporočal SDI kripo...

Kupi Hyundai Getz 1.3. Luštni in trpežni avtomobili.


Je lušten tudi ko se zaletiš nekam?

RejZoR ::

In ti pričakuješ 5 NCAP zvezdic od avta za 2 jurja. Right. Pol pa naj vzame Hyundai i20. Ampak ga za 2,5k EUR ne bo dobil. Je pa varen avto, to pa.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

PINki ::

Renault Megane ni napačen. Glede bencina ali dizla se pa sam odloči. Tudi jaz uporabljam dizla za kratke in dolge relacije pa še nisem imel težav v 125k prevoženih. Sorodnik z novim dizlom 30k prevoženih 2 dveh letih kratkih relacij še ni imel težav. Ne misliti, da nekaj pametujem tukaj, ampak predlagam in povem osebne izkušnje.

Enemu sorodniku je npr. EGR šel pri novem dizlu, pa ima izključno dolge relacije par 100km.
EDIT: Je pa res, da avta nič ne špara, ko je mrzla mašina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PINki ()

ttommy ::

PacificBlue je izjavil:

Ja če ne znaš vozit dizla pol že.
In kak dvotaktol, deci pomaga na vsake tolk časa.


Jaz pa imam naslednje leto namen kupiti dizla, tako, da prosim, če kaj več poveš.
Gamer

andromedar ::

V velikem loku se izogibaj motorjem 1.6 hdi (citroen, peugeot), 1.6 TDCI (Ford, Volvo,...) in Mazdi 1.6 diesel...

Vse to so Fordovi motorji DV6ATED4 z velikimi težavami (predvsem karbonizacija v olju). Kaže se tako, da navadno najprej crkne turbina...zaradi oblog na notranjosti cevi za dovod olja turbine, oljnem situ in vseh kanalih. Če ne razdereš popolnoma cele mašine in očistiš popolnoma vseh poti olja (največkrat nerentabilno), ti nova turbina gre po kakih 2000-3000km. In naslednja isto...

http://www.theturboguy.com/psa-ford-dv6...

Na Citroen servisu so mi rekli, da so včasih kar cele mašine menjavali, če je bil avto še v garanciji. Čiščenje bi bilo predrago, vprašanje če sploh mogoče.

Osebno poznam 2 primera s tem problemom. Jaz sem se svojega Citroena C4 1.6 Hdi na brzino rešil po (zelo dragih) problemih z injektorji...ampak na srečo še pred nastopom zgoraj navedenega problema.
Eh?

vorantz ::

Matr čisto vsaka taka tema rata dizl vs benz z istimi argumenti

suhi ::

Jaz sem za 2200 lani poleti kupil Getza, '06 letnik, 1.4 mašina in 97 konjev. Sem zelo, zelo zadovoljen, tudi poraba je za bencinarja solidna (ni pa izjemna).

eric_cartman ::

Govorite lih tko kot da bencinar do 110hp popije 20 l +/100 km. Naj si sam preračuna porkaduš kaj se mu bolj splača in kaj ne. Razlika je mogoče cca. 3 l/ 100 km. Bencinarji cca. 8l/100 km in dizli pri lepi vožnji med 5 in 6 litri / 100km povprečne porabe seveda.

Če bo prišel do zaključka, da se mu bolj splača bencinarja vzet potem naj si ga vzame, sicer pa naj kupi dizla. To je na njem..Ker tistega, ki celo življenje fura dizle ne bo noben prepričal, da so bencinarji boljši in obratno. Jst pa imam bencin + LPG in sem super srečen.. Pa rečte kar hočete..

Sicer pa pridejo v poštev že 1000krat omenjene znamke avtomobilov s katerimi ne bo imel problemov in so v njegovem cenovnem rangu: Mazda, Toyota, Honda, Hyundai, Ford, Renault, VW.

Če se bo odločil za Nemce pa naj pri 2500 EUR močno pazi kaj bo kupil. Nemci so občutno dražji in bo za ta denar dobil ološ vsaj v večini primerov.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

FireBurn ::

- Ford Focus/Fiesta
- Hyundai Getz
- Fiat Grande Punto (?)
- Mitsubishi Colt
- Seat Ibiza ali pa Cordoba (galeja + vidljivost slaba)

Hayabusa ::

1) 20 dni* 10*2 km - 1 mesec pomeni 400 km -> na leto 4800 km
2) 20 dni* 15*2 km - 1 mesec pomeni 600 km -> na leto 7200 km

bencin 95 1.451 eur/l
nafta d2 1.3510 eur/l

10*2 km
1) poraba bencin 8 l/100 km
384 l oz 557.184 eur

1.2) poraba bencin 8 l/100 km
576 l oz. 835.776 eur
---
15*2 km
2) poraba nafta 6 l/100 km
288 l oz 389.088 eur

2.2) poraba nafta 6 l/100 km
432 l oz 583.632 eur


diff1 168 eur
diff2 252 eur


Če ti pri +6 let starem TDIju z XY km nekaj crkne na motorju, bo številka večja kot je zgoraj razlika.
Turbine, injektorji, ležaji, pick one :D.


Močni motorji z veliko kW/Nm praviloma tudi bolj kurijo gume, tudi vozila so težja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

RockyS ::

Da si sposodim temo, kakšne izkušnje pa imate z avtohišami, ki nudijo 50% popusta zasklenitev zavarovanja/registracije ob nakupu rabljenega vozila? Glede nato, da ta popust velja tudi za take, ki nimamo bonusa se mi zdi super. Ali je kak haklc?

ncc2000 ::

dzoniboj je izjavil:


- poceni (mala poraba, da se ne kvari pogosto (torej ne Alfa), poceni deli, vzdrževanje,...)


Tole s kvarljivostjo Alf je preživeta sinonimika iz nekega davnega preteklega časa ...
Alfe prejšnjega destletja in naprej so daleč od te sinonimike, za diesel 8V se ve, kam sodi, vzdrževanje je poceni, vožnja pa nadpovprečna za vložen cekin.

Steinkauz ::

Ka pa podvozje pri alfi? Menjava rok skor tolk pogost k redni servis.

ncc2000 ::

Steinkauz je izjavil:

Ka pa podvozje pri alfi? Menjava rok skor tolk pogost k redni servis.


Ja, zgornje so šibka točka, na 40-50K km treba računat zamenjavo. Strošek 60€ + delo.

win64 ::

suhi je izjavil:

Jaz sem za 2200 lani poleti kupil Getza, '06 letnik, 1.4 mašina in 97 konjev. Sem zelo, zelo zadovoljen, tudi poraba je za bencinarja solidna (ni pa izjemna).

No ja, z lastnih izkušenj povem, da je poraba nekje v povprečju 8 l/100km. Na avtocesti pri 110 km/h se to povzpne na 10 l/100km. Kar se mi zdi za tak avto občutno preveč.

suhi ::

win64 je izjavil:

suhi je izjavil:

Jaz sem za 2200 lani poleti kupil Getza, '06 letnik, 1.4 mašina in 97 konjev. Sem zelo, zelo zadovoljen, tudi poraba je za bencinarja solidna (ni pa izjemna).

No ja, z lastnih izkušenj povem, da je poraba nekje v povprečju 8 l/100km. Na avtocesti pri 110 km/h se to povzpne na 10 l/100km. Kar se mi zdi za tak avto občutno preveč.

Jaz se z njim fijakam skoraj izključno po mestu, pa sem še vsakič do zdaj izmeril 8 litrov ali malenkost manj, kar se mi zdi za bencinarja čisto normalno in OK. Ni pa to ravno avto za relacije, to se pa strinjam.

SkIDiver ::

andromedar je izjavil:

V velikem loku se izogibaj motorjem 1.6 hdi (citroen, peugeot), 1.6 TDCI (Ford, Volvo,...) in Mazdi 1.6 diesel...

Vse to so Fordovi motorji DV6ATED4 z velikimi težavami (predvsem karbonizacija v olju). Kaže se tako, da navadno najprej crkne turbina...zaradi oblog na notranjosti cevi za dovod olja turbine, oljnem situ in vseh kanalih. Če ne razdereš popolnoma cele mašine in očistiš popolnoma vseh poti olja (največkrat nerentabilno), ti nova turbina gre po kakih 2000-3000km. In naslednja isto...

http://www.theturboguy.com/psa-ford-dv6...

Na Citroen servisu so mi rekli, da so včasih kar cele mašine menjavali, če je bil avto še v garanciji. Čiščenje bi bilo predrago, vprašanje če sploh mogoče.

Osebno poznam 2 primera s tem problemom. Jaz sem se svojega Citroena C4 1.6 Hdi na brzino rešil po (zelo dragih) problemih z injektorji...ampak na srečo še pred nastopom zgoraj navedenega problema.


Da ne boš taval v temi... To je PSA motor ne Ford motor. Me pa močno zanima od kje pride nafta v motorno olje;) Drugje kot preko visokotlačne črpalke ne more, pa še to je bolj domena VW PD motorjev, ki so imeli to težavo in Fordov 1.8 D in 1.8 TDDi. Vse novejše s skupnim vodom... enostavno nemogoče, da se meša nafta z motornim oljem.
Osovina kompresorja/turbine pa se ne ustavi kar na lepem;) Tako debelega dreka filter olja res ne spusti skozi, da bi prijel ležaj osovine. Če se nabira nesnaga pa se postopoma in se to lepo sliši in tudi čuti, če greš preverjat rotor kompresorja.
Tudi tvoja teorija o basanju sita ne bo pila vode, ker bi moral avto zaznat padec tlaka olja. Pazi to! ECji novejših motorjev z višanjem obratev višajo tudi mejo min. tlaka olja.

Osebno poznam samo XX primerov, ko jim je uscalo mimo tesnil injektorjev. Strošek v vrednosti 34€, če ne računaš dela za menjavo tesnil na injektorjih. To je common known težava. Druga težava je pa DPF zaradi motornega olja, ki proizvaja preveč saj pri izgorevanju (določen del olja kljub vsemu zaide v valj kjer zgori). Sicer pa vsi klepljejo veselo po 200, 300k km brez težav. In to celo še kot službena vozila.

No je pa tu še en del resnice. Nobeden od naštetih (Citroen, Ford, Mazda, Peugeot in Volvo) ki uporabljajo 1.6 PSA motorje nimajo identičnih pritiklin. Različne turbine, različni injektorji, senzorji, elektronika, ... Eni jo na račun pritiklin odnesejo bolje, drugi slabše.

Pa še odgovor OP-ju.
Pri Focusu se boš ukvarjal z rjavino spodnjega roba vrat, če napaka še ni bila sanirana. Bencinska paleta z izjemo anemičnega 1.4 16V motorja je solidna. 1.6 16V bo opravil svoje delo, vendar ne računaj na pretirano ekonomijo. Če že je boljša izbira fiesta z 1.25 ali 1.4 16V motorjem. 1.25 zna bit ugodna pri porabi. Imaš pa pri fiesti med 2001 in 2005/2006 še opcijo 1.3 8V motorja z verigo, ki te bo zagotovo preživel. Ustrezno svoji motorizaciji je tudi anemičen. Poraba pa primerljiva z 1.25 16V motorjem.
Pri Ibizi/Fabiji se izogibaj oz bodi pozoren pri 1.4 8V motorjih. Sicer niso napačni, ampak če ni vzdrževan kot more bit boš lahko nezadovoljen. Motor ima sicer verigo, vendar je njegova težava poraba olja in s tem povezani stroški. Še hujši so glede tega 1.4 16V motorji z 75 in 100 oz 101KS. Če gledaš novejši letnik z 1.4 16V 86KS pa samo go for it, vendar bo verjetno izven predvidenega cenovnega okvirja.
Dobra izbira je še Clio z 1.2 16V motorjem. Ni žejen, dogledno prehiti šleper na AC in nima nekih težav. Tudi dobra izbira. Opcija je tudi 1.4 16V motor, vendar o njem ne vem nič reči. Verjetno tudi ni napačna izbira.

Če so ti čim manjši stroški tudi vodilo pri nakupu avtomobila potem se usmeri v 1.2 motorje. Pri 1350ccm je prestop v višji razred za cestno takso, ki je isti do 1800ccm. Razlika znese 34€, če ti igra vlogo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

SkIDiver ::

RockyS je izjavil:

Da si sposodim temo, kakšne izkušnje pa imate z avtohišami, ki nudijo 50% popusta zasklenitev zavarovanja/registracije ob nakupu rabljenega vozila? Glede nato, da ta popust velja tudi za take, ki nimamo bonusa se mi zdi super. Ali je kak haklc?


Ni haklca. Komercialen popust je. Mogoče je haklc v tem, da bonus in popust skupaj ne presežeta 50%. Običajno ponujajo popust za dobo financiranja, če vzameš določeno financiranje pri nakupu vozila.

Invictus ::

Vzemi si avto, ki si ga lahko privoščiš.

Da ne boš samo za avto delal ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

andromedar ::

SkIDiver je izjavil:

andromedar je izjavil:

V velikem loku se izogibaj motorjem 1.6 hdi (citroen, peugeot), 1.6 TDCI (Ford, Volvo,...) in Mazdi 1.6 diesel...

Vse to so Fordovi motorji DV6ATED4 z velikimi težavami (predvsem karbonizacija v olju). Kaže se tako, da navadno najprej crkne turbina...zaradi oblog na notranjosti cevi za dovod olja turbine, oljnem situ in vseh kanalih. Če ne razdereš popolnoma cele mašine in očistiš popolnoma vseh poti olja (največkrat nerentabilno), ti nova turbina gre po kakih 2000-3000km. In naslednja isto...

http://www.theturboguy.com/psa-ford-dv6...

Na Citroen servisu so mi rekli, da so včasih kar cele mašine menjavali, če je bil avto še v garanciji. Čiščenje bi bilo predrago, vprašanje če sploh mogoče.

Osebno poznam 2 primera s tem problemom. Jaz sem se svojega Citroena C4 1.6 Hdi na brzino rešil po (zelo dragih) problemih z injektorji...ampak na srečo še pred nastopom zgoraj navedenega problema.


Da ne boš taval v temi... To je PSA motor ne Ford motor. Me pa močno zanima od kje pride nafta v motorno olje;) Drugje kot preko visokotlačne črpalke ne more, pa še to je bolj domena VW PD motorjev, ki so imeli to težavo in Fordov 1.8 D in 1.8 TDDi. Vse novejše s skupnim vodom... enostavno nemogoče, da se meša nafta z motornim oljem.
Osovina kompresorja/turbine pa se ne ustavi kar na lepem;) Tako debelega dreka filter olja res ne spusti skozi, da bi prijel ležaj osovine. Če se nabira nesnaga pa se postopoma in se to lepo sliši in tudi čuti, če greš preverjat rotor kompresorja.
Tudi tvoja teorija o basanju sita ne bo pila vode, ker bi moral avto zaznat padec tlaka olja. Pazi to! ECji novejših motorjev z višanjem obratev višajo tudi mejo min. tlaka olja.

Osebno poznam samo XX primerov, ko jim je uscalo mimo tesnil injektorjev. Strošek v vrednosti 34€, če ne računaš dela za menjavo tesnil na injektorjih. To je common known težava. Druga težava je pa DPF zaradi motornega olja, ki proizvaja preveč saj pri izgorevanju (določen del olja kljub vsemu zaide v valj kjer zgori). Sicer pa vsi klepljejo veselo po 200, 300k km brez težav. In to celo še kot službena vozila.

No je pa tu še en del resnice. Nobeden od naštetih (Citroen, Ford, Mazda, Peugeot in Volvo) ki uporabljajo 1.6 PSA motorje nimajo identičnih pritiklin. Različne turbine, različni injektorji, senzorji, elektronika, ... Eni jo na račun pritiklin odnesejo bolje, drugi slabše.

Pa še odgovor OP-ju.
Pri Focusu se boš ukvarjal z rjavino spodnjega roba vrat, če napaka še ni bila sanirana. Bencinska paleta z izjemo anemičnega 1.4 16V motorja je solidna. 1.6 16V bo opravil svoje delo, vendar ne računaj na pretirano ekonomijo. Če že je boljša izbira fiesta z 1.25 ali 1.4 16V motorjem. 1.25 zna bit ugodna pri porabi. Imaš pa pri fiesti med 2001 in 2005/2006 še opcijo 1.3 8V motorja z verigo, ki te bo zagotovo preživel. Ustrezno svoji motorizaciji je tudi anemičen. Poraba pa primerljiva z 1.25 16V motorjem.
Pri Ibizi/Fabiji se izogibaj oz bodi pozoren pri 1.4 8V motorjih. Sicer niso napačni, ampak če ni vzdrževan kot more bit boš lahko nezadovoljen. Motor ima sicer verigo, vendar je njegova težava poraba olja in s tem povezani stroški. Še hujši so glede tega 1.4 16V motorji z 75 in 100 oz 101KS. Če gledaš novejši letnik z 1.4 16V 86KS pa samo go for it, vendar bo verjetno izven predvidenega cenovnega okvirja.
Dobra izbira je še Clio z 1.2 16V motorjem. Ni žejen, dogledno prehiti šleper na AC in nima nekih težav. Tudi dobra izbira. Opcija je tudi 1.4 16V motor, vendar o njem ne vem nič reči. Verjetno tudi ni napačna izbira.

Če so ti čim manjši stroški tudi vodilo pri nakupu avtomobila potem se usmeri v 1.2 motorje. Pri 1350ccm je prestop v višji razred za cestno takso, ki je isti do 1800ccm. Razlika znese 34€, če ti igra vlogo.


Očitno je resnica nekje vmes:

The Ford DLD engine is an automobile engine family - a group of compact straight-4 Diesel engines developed jointly by Ford of Britain and the automotive-diesel specialist PSA Group (Peugeot/Citroën).


Ford DLD engine @ Wikipedia

Za ostalo pa predvidevam, da si prebral link in pogledal PDF, ki je na koncu linka...

Glede tega, kako se ustavi turbo pa...turbo se ustavi, ker oglje zašopa sita v votlih banjo vijakih, s katerimi je pritrjena cev za mazanje turbine. Mazanja turbine seveda takrat ni več. Kaj se pa zgodi pri 25k obratih turbine, ki ostane brez olja, pa menda ni treba navajat. Novejši banjo vijaki nimajo več vgrajenih sit...tako da puščajo svinjarijo direkno v turbino (yeah, much better :)). Maš problem pol malo kasneje :)
Eh?

SkIDiver ::

Sem pogledal link in PDF. Po slikah se lahko samo za glavo primem. Tole ni napaka motorja, ampak lastnika. Tukaj ni bilo pravilnega zgorevanja. Če ima zažgano olje in garež v kanalu glave kjer pride injektor se ne čudim, da so mu odpovedale 3 turbine.
Ne rečem, odpove turbina, so napake. Ampak tole je prek meje kar je na slikah.

Utk ::

In kaj je lastnik delal narobe?

TehDucky ::

@OP

Sem imel čisto iste zahteve za svoj prvi avto kot ti. Gledal sem med Clioti, Focusi, Megani, Ibizami in se na koncu odločil za zadnjo.
Gledal sem tudi v cenovnem razponu 2500-3500EUR in ni bilo nekaj kar bi bilo resnično Vau. Sem šel par Cliotov pogledat, vse zarjavet pod mašino, vse 2x več kilometrov kot je pisalo na števcu.

Nato je pa sestra našla eno Ibizo iz Celja, kjer jo je mlada gospodična/gospa peljala le iz enga konca Celja do drugega, kar je prišlo le kakšnih 10km v eno smer dnevno med tednom. 6 let stara Ibiza je imela 28,5kkmm , tako da sem še dodal malo zraven in šel izven budgeta.

Moja Ibiza je sicer Sportrider, kar pomeni da ima le 3je vrata, kar je bila edina slabost tega avta, ko sem ga kupoval, ampak se zadaj usede kdo le 1-2x na mesec, kar pa se da potrpet, glede na to da sem našel avto, ki je brezhiben.

My 5 cents

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TehDucky ()

SkIDiver ::

Prva stvar, ki bi jo moral opaziti je smrad po nafti v kabini. To se pojavi takoj, ko se vščije mimo tesnila injektorja. Druga je smrad po zažganem olju, ki se pojavi, ko začne spuščati tesnilo na pokrovu ventilov. Olje lepo teče v kanal injektorja. To sicer ni težava in je bolj lepotna napaka dokler se ne pojavi še težava s prebitjem tesnila pod injektorjem. Najbolj problematična je defenitivno težava s tesnilom injektorjev, ker upade kompresija motorja kar pa je pri dizlu lahko problem, da gorivo ne zgoreva v celoti. To pa ni dobro ne pri bencinarju ne pri dizlu.
Če pogledaš slike v PDF-ju boš videl, da ima motor za 109k milj precej zdelan valj za tako kilometražo. Jaz kaj takega pri manj kot 300k km nisem videl pa še to enkrat ali dvakrat. Lahko gre za napako materiala, izdelave, uporabe, ... Lahko ugibamo. Ampak na celotno stanje motorja bi prej rekel, da je problem uporabnika in vzdrževanja kot pa materiala.

No saj še bolj se je za vprašat kaj je pri vsem skupaj počel servis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

al1976 ::

Huh mava z zeno sreco.... Peugeot 307Break 1.6HDI (66kW) letnik 2007 ima sedaj 220kKM na stevcu in dela kot urca zadnje leto samo na kratkih relacijah. Razen rednih servisov dela brez problema. Ravno motor bi rad tu posebej pohvalil. Seveda v drugih kombinacijah je lahko zgodba zase...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: al1976 ()

Er333 ::

dzoniboj je izjavil:


- poceni (mala poraba, da se ne kvari pogosto (torej ne Alfa),

Kdaj bo že folk dojel, da današnje alfe niso iste kot alfe 30 let nazaj??
Alfini dizli JTD so najbolj zanesljivi dizli svojega časa, razvil jih je fiat za cel svoj koncern, če se ne motim jih je uporabljal celo Volvo. Sigurno so boljši kot tako strašno opevani TDI.

Buggy ::

...meni pa ta zaplankana miselnost cisto ustreza;)
Za normalno ceno namrec dobis 2-3 leta star super avto/motor, ki na nasem trziscu zaradi takega mislenja nima pretirane cene. Po drugi strani pa VAG koncerna iz kontra razlogov tudi povohati nocem.
Drugace pa je ta 1.9JTD motor tudi v SAAB-u in v nekaterih Oplih.

MTB ::

Koliko od vas pristašev dizla se pelje pozimi 10 km v službo brez rokavic in brez tega, da bi avto prej 10 minut laufali na mestu?
Samo za info me zanima, glede na to da sem imel možnost voziti že 2 dizla (laguna 1.9 dci in golf plus 2.0 tdi), pa se do službe niti ogrela nista.

andromedar ::

Jaz sem svojega nekdanjega dizla vozil še na krajše razdalje :) Je pa res, da ima C4 vgrajen keramični grelec in je pihal toplo praktično takoj, ko si ga zakurblal.
Eh?

iso2000 ::

MTB je izjavil:

Koliko od vas pristašev dizla se pelje pozimi 10 km v službo brez rokavic in brez tega, da bi avto prej 10 minut laufali na mestu?
Samo za info me zanima, glede na to da sem imel možnost voziti že 2 dizla (laguna 1.9 dci in golf plus 2.0 tdi), pa se do službe niti ogrela nista.

Ne vem če sem pristaš dizla, ga pa zadnjega pol leta vozim, ker sem se preselil in se mi razlika v porabi kar pozna.
No, moj C5 se ogreje zelo hitro, po ca. 2 km že kar lepo greje. Pa ga praktično nikoli ne laufam na mestu ne glede na mraz, ker se mi zdi to nepotrebna obremenitev za okolje.
Za kratke relacije bi imel sam rajši bencinarja, mi je bolj pogodu.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15432238 (8541) krneki0001

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33134934 (28319) bluefish
»

Nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
528429 (7015) Blinder
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14815952 (11985) Buggy

Več podobnih tem