» »

Zamenjava blaga za dobropis

Zamenjava blaga za dobropis

marceb ::

Živjo,
včeraj sem kupil sesalnik, fizično v trgovini. Ko sem ga danes odprl, sem videl da ima zlomljen ročaj, česar pred nakupom nisem opazil. Kaj lahko sedaj storim, ali ga lahko odnesem nazaj v trgovino in zahtevam drugega ali pa dobropis za kakšen drug izdelek? Ali se bo to štelo da sem jaz poškodoval in ne bom upravičen do menjave?
  • spremenilo: marceb ()

Assass1n ::

Šel boš tja in boš dobil novega, če ga pa nimajo ti bodo dali pa drugega. Če pa tudi tega nimajo ti bodo dali pa denar nazaj.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

marceb ::

Nocejo mi zamenjat, ker pravijo da je blago poskodovano :/

St235 ::

Precej težko boš dokazal,d a si dobil zlomljen izdelek in ga nisi poškodoval sam.

radmannsdorf ::

kako nočejo zamenjat. mal zanor ane. kaj pa so oni tam, zakaj bi pa oni mel prav, ti pa ne. povzdign glas in jasno povej da si dobil zlomnjeno robo. ne pust se jim. tud sam sem prodajalec in vem kolk je stranka pomembna, morjo zamenat. jao banda nategunska:)

...:TOMI:... ::

Najprej bodi prijazen. Če s prijaznostjo nič ne dosežeš, začni govoriti bolj naglas, da bo prodajalcu jasno, v čem je problem, mogoče pa slabo šliši. Če to ne zaleže, vzemi en plakat, pojdi pred trgovino in napiši gor neko besedo, recimo nateguni. Poleg sebe imej sesalec in račun, da bodo mimoidoči videli, v čem je problem. Po največ parih urah, boš dobil nov sesalec ali vrnjen denar.
Tomi

Ziga Dolhar ::

St235 je izjavil:

Precej težko boš dokazal,d a si dobil zlomljen izdelek in ga nisi poškodoval sam.


Misliš, da tule domneva o obstoju stvarne napake ob nakupu prvih 6 mesecev ne bi prišla v poštev? (Bi šlo lahko kupcu v breme to, da ni takoj ob prevzemu zadeve v štacuni odprl škatle?)
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Problem je v tem, da gre za mehansko okvaro. Če je bil izdelek v škatli res zlomljen že ob nakupu potem je brez dvoma to stvarna napaka. Samo kako sedaj dokazat, da je takšna situacija?

Trgovina se mirno lahko postavi na stališče, da oni so izdelek prodali v enem kosu in, da je strnaka odlomila ročaj. Ravno tako si v priemru sodnega postopka ne znam točno rpedstavljat, kako bi rpepričal sodnika, da se ročaj ni zlomil po tistem, ko je uporabnik začel uporabljat napravo. Po mojih izkušnjah se pri mehanskih poškodbah (večinoma upravičeno) sodišče postavi na stališče, da za takšno poškodbo odgovarja kupec. Drugo bi blo, če bi šlo vsaj za neko okvaro, ki se pojavlja pri več enakih izdelki. Brez vsaj nečesda IMO pred sodiščem/inšpektoratom ni možno nič doseči.

BorutK-73 ::

marceb je izjavil:

Nocejo mi zamenjat, ker pravijo da je blago poskodovano :/

Katera trgovina se odpre ob 6h?

marceb ::

Jah nič očitno mi ne preostane drugega kot biti naslednjič bolj previden, sedaj se bom še bolj veselil sesanja s takim sesalcem X)

spirit ::

probaj še na servisu, pojdi tja povej kakšna je situacija, če ne boš tečen, se zna zgodit da ti pomagajo. ne garantiram da ti bodo ampak lahko se zgodi da ti.

radmannsdorf ::

a tko hitr se boš vdal? 8-O

St235 ::

spirit je izjavil:

probaj še na servisu, pojdi tja povej kakšna je situacija, če ne boš tečen, se zna zgodit da ti pomagajo. ne garantiram da ti bodo ampak lahko se zgodi da ti.


servis kaj dosti tukaj nima, ker ne gre za okvarno ampak stvarno napako. Vprašat pa vsekakor ne škodi, lahko se na priemr probaš obrnit tudi na uvoznika.

spirit ::

s servisom sem seveda mislil, da v dobri volji popravijo/zamenjajo polomljen del, za to sem tudi rekel da prosi, ne da zahteva, ker jim ni treba, lahko pa to naredijo. Kot je rekel Lakotnik, se lahko obrneš tudi na uvoznika, ampak tukaj moraš biti povsod prijazen in niti pod razno ne zahtevaj ničesar, ampak povej kaj je bilo in prosi če lahko kaj uredijo.

...:TOMI:... ::

Jaz sem kupil kompresor, ki je bil razbit. Peljal sem ga nazaj in dobil novega. V trgovini so izpolnili reklamacijski zapisnik, katerega sem podpisal in dobil nov kompresor, katerega sva skupaj s prodajalcem odprla in pogledala, če je ok.

Kasneje so ugotovili, da je cela serija razbita, saj naj bi se prevrnil kamion in so nato samo na novega premetali robo. To sem izvedel kasneje, ko sem se pogovarjal z enim znancem, ki dela tam.

Ne vem, kaj tale prodajalec misli, ko ti noče menjat robe. Če ni zakonsko obvezno zanj, je pa vsaj nehigienično z njegove strani. Povej vsaj katera trgovina je to, da se je ognemo.
Tomi

šernk ::

St235 je izjavil:

Problem je v tem, da gre za mehansko okvaro. Če je bil izdelek v škatli res zlomljen že ob nakupu potem je brez dvoma to stvarna napaka. Samo kako sedaj dokazat, da je takšna situacija?

Trgovina se mirno lahko postavi na stališče, da oni so izdelek prodali v enem kosu in, da je strnaka odlomila ročaj. Ravno tako si v priemru sodnega postopka ne znam točno rpedstavljat, kako bi rpepričal sodnika, da se ročaj ni zlomil po tistem, ko je uporabnik začel uporabljat napravo. Po mojih izkušnjah se pri mehanskih poškodbah (večinoma upravičeno) sodišče postavi na stališče, da za takšno poškodbo odgovarja kupec. Drugo bi blo, če bi šlo vsaj za neko okvaro, ki se pojavlja pri več enakih izdelki. Brez vsaj nečesda IMO pred sodiščem/inšpektoratom ni možno nič doseči.



glede nato, da je prvih 6 mesecev dokazno breme na strani trgovine, mora trgovina torej dokazat, da ti ni prodala polomljene robe? Slednje bo pa precej težko, če trgovec ob prodaji ne odpre škatle in pregleda in če prineseš takoj drugi dan nazaj. Sploh tako kot se dela s temi paketi med dostavami, pade iz palete se enostavno pobere in meni nič tebi nič pelje naprej.

jaz sem nesel hladilno torbo lani nazaj cca 3 ure od nakupa. Vmes sem jo vse 3 ure uporabljal in nato šele opazil rahlo počen rob panta. Vprašal v trgovini na drugem koncu slovenije, če mi jo lahko zamenjajo smo izpolnili zapisnik in preverili, če je nova cela. Če mi zavrnejo takšno zamenjavo me ne vidijo več, ker taka trgovina ni vredna niti centa.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

glede nato, da je prvih 6 mesecev dokazno breme na strani trgovine, mora trgovina torej dokazat, da ti ni prodala polomljene robe?


trgovina mora dokazat, da je prišlo do okvare zaradi mehanske sile in ne napake v materialu. Ne rabijo pa dokazovat kdaj je do loma prišlo, oziroma morajo samo vzpostaivti z zadostno verjetnostjo da to ni pri njih. (ustrezno skladiščenje, transport, nepoškodovani ostali izdeli itd...).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466636 (5332) next3steps
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914805 (8027) solatko
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27048045 (42839) Okapi
»

Tožba ram2 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
726160858 (134481) markezii
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
458401 (7042) PINki

Več podobnih tem