Prijavi se z GoogleID

» »

Servis - težave

Servis - težave

megy ::

SE Xperia X10 - poslal na servis, ker mi ni delalo polnjenje.
Po 40 dneh dobil odgovor, da gre za mehansko poškodbo in naj se odločim ali plačam 300 eur za popravilo. Seveda ne mislim tega plačati, ker zihr ni bila
mehanska poškodba. Sem vprašal, po čem sklepajo, da je mehanska poškodba in so mi napisali, da je zbita matična plošča. In kako bi jaz lahko zvil matično? Če bi zvil aparat bi verjetno počilo vse, a ne?
V glavnem kaj naj storim?
A lahko uveljavljam zamenjavo aparata po 45 dneh?

RejZoR ::

Naj uganem, servis je Top Time? Ne pomnim niti enega uporabnika, ki bi rekel, v Top Time so mi takoj in korektno porihtal telefon. Čist vedno neki komplicirajo in najdejo neke fantomske razloge za okvare, ki to niso.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

HDvideo ::

Primer (Top Time):
Isto so meni napisali ko je šel ekran da je ukrivljena plošča in potem menjam ploščo sam in še vedno ne dela. Potem mejam ekran in ugotovim da je bil kriv ekran.

Je pa v tvojem primeru 100% slab stik med ploščo in usb-jem (to je povsem normalno po tolikih polnenjih).
Jaz sem imel tak problem pri c902i in sem nesel k enemu privat serviserju in mi je menjal samo konektor za 10 € in je potem nazaj polnilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: HDvideo ()

Lakotnik29 ::

megy je izjavil:

SE Xperia X10 - poslal na servis, ker mi ni delalo polnjenje.
Po 40 dneh dobil odgovor, da gre za mehansko poškodbo in naj se odločim ali plačam 300 eur za popravilo. Seveda ne mislim tega plačati, ker zihr ni bila
mehanska poškodba. Sem vprašal, po čem sklepajo, da je mehanska poškodba in so mi napisali, da je zbita matična plošča. In kako bi jaz lahko zvil matično? Če bi zvil aparat bi verjetno počilo vse, a ne?
V glavnem kaj naj storim?
A lahko uveljavljam zamenjavo aparata po 45 dneh?


Če ti niso priznali okvare v garanciji, potem seveda ne moreš zahtevat novega aparata. Zdaj ali so ti upravičeno ali neupravičeno zavrnil zadevo je pa druga zgodba. Stvar je v tem, da se konektor/matična/spoj lahko mehansko poškoduje zaradi številnih priklapljanjih in izklapljanjih polnilnega kabla. Slednje seveda ni v domeni garancijskega popravila, lahko bi bila stvarna napaka samo boš to precej težko dokazal.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Če pa aparat ne zdrži par 100 vklopov adapterja pol pa najboljš da taka firma kar propade. Moraš res pohodit aparat, da se skupaj v vključenim adapterjem vse skupaj zalomi. Sam pol bi se na polnilcu videlo, da je fizično poškodovan.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

HDvideo ::

Poškoba v takem pimeru kot sem ga imel jaz ni vidna saj se spoj med ploščo in usb-jem sam razrahja in to ni vidno.

RejZoR ::

Jah, to pa ne more bit tvoj problem, če se zadeva razpade ob normalni uporabi. Sam po slovesu tega servisa bojo trdil, da si za vse kriv sam...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Lakotnik29 ::

hja, problem je to dokazat. Namreč to več ni garancija ampak stvarna napaka. torej predmet ni imel lastnosti, ki so bile oglaševanje oziroma jih je bilo od njega mogoče pričakovati.

megy ::

Se strinjam, da gre verjetno za sistemsko napako, saj sem na internetu zasledil nemalo težav s polnjenjem pri teh telefonih. Imamo pa tudi še enega doma in ima podobne težave.

A to, da so mi poslali mail šteje za zavrnitev garancije. Ali morajo to oni sporočiti v teh 45 dneh ali lahko sporočijo npr. 50 dan, da je mehanska poškodba?

Lakotnik29 ::

megy je izjavil:

Se strinjam, da gre verjetno za sistemsko napako, saj sem na internetu zasledil nemalo težav s polnjenjem pri teh telefonih. Imamo pa tudi še enega doma in ima podobne težave.

A to, da so mi poslali mail šteje za zavrnitev garancije. Ali morajo to oni sporočiti v teh 45 dneh ali lahko sporočijo npr. 50 dan, da je mehanska poškodba?


to da so ti poslali po emalu šteje kot uradno obvestilo, da ti ne priznajo garancije. Email je enakovreden navadni pošti. Zdaj je pač na tebi, da zahtevaš ugotavljanje stvarne napake, z obrazložitvijo, dagre za napako, ki je prisotna pri celi generaciji telefonov. Ko ti bodo to zavrnili, pa greš preko sodišča v civilne postopku dokazovat svoj prav na podlagi mnenja sodnega izvedenca.

megy ::

Ja, poenostavljeno povedano, OBRIŠEM NAJ SE POD NOSOM NE....

Žalostno, da v bistvu nimaš nobenih pravic in če nekdo nekaj odloči je to to in pika, čeprav je vsakemu jasno, da mehanska poškodba to ni.

Lakotnik29 ::

Seveda imaš pravice, kako pa bi moralo bit po tvoje? Če stranka reče da je garancija, potem servis to popravi brez vprašanja in naknadno toži vsakega posameznika kjer menijo, da ni bil upravičen do garancije?

HDvideo ::

V pimeru da je šel usb je to seveda logičnio mehanska poškodba.

Jaz ti priporočam da neseš mobi k privatnemu serviserju in da ti pogeda kaj je ker na Top Time-u nimajo pojma od pojma.

RejZoR ::

Greš v Top Time, tam enmu telefon vržeš v glavo, tolk da dobiš zase neko zadoščenje in greš kupit telefon, ki ga oni ne servisirajo. Največji drek je da imata najbolj razširjene telefone čez ravno najbolj šalabajzerska servisa od vseh. Top Time in RAM2 (Sony, Samsung in HTC). Pol pa good luck. Ostane ti praktično samo še Nokia in LG kjer je dost manj teh horror zgodb okoli smotanih servisov...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

kmetek ::

Kaj pa pritožba na SONY ERICCSON podjtetje itd? Ne more TOPTIME tako blatiti imena?

RejZoR ::

Očitno se jim jebe glede na to kaj berem po forumih. Zdej kako priti v stik z matično firmo glede tega problema zna bit pa precej težavno.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Pyr0Beast ::

A jih lahko kdo prijavi matični firmi, da ne opravljajo ustreznega servisiranja ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

šernk ::

seveda, da se jih lahko. vsaka firma ima svoj support in verjemite mi, tem ni vseeno kako so predstavljeni po svetu. bi bilo najbrž pa najprej na sony ericsson slovenija za pisat, potem pa naprej.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

SkyEye90 ::

Jaz sem prejšnji teden dal SE Vivaz že tretjič na servis, ker sem ga vedno nazaj dobil nepopravljenega (je zmrzioval). 100% je fuč hardware, oni so mi enkrat nalagali software, drugič menjali ohišje. Če še v tretjič ne bo nič, pišem direktno na SonyEricsson, upam, da tam so kaj bolj pametni.

V tvojem primeru predlagam, v kolikor se vsaj malo spoznaš na elektroniko, da se sam lotiš popravila. Slab stik boš najlažje popravil kar doma. Na servisu so eni navadni bebci, ki ne znajo nič drugega kot ponovno nalagat software.

Še nekaj, glede pritožbe v matično podjetje. Tudi mene skrbi, da bo tam mail obravnavala neka tajnica in ne bo šel kam naprej. No, vsaj tako se dogaja pri nas. Na prodajnem mestu se izgovarjajo, da nimajo nič s tem (čeprav so mi tako rečeno prodali zanič telefon), na Simobilu ne dobim nobenega odgovora, čeprav bi pričakoval, da se kot operater potegnejo za stranko, ki je pri njih kupila telefon. Žalost od žalosti!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkyEye90 ()

šernk ::

to ni samo v SLO. na hrvaškem je servis za SE isto sranje (kupil rabljen mobi v eni izmed trgovin v LJ z hrvaško garancijo). 3x so mi v LJ v trgovini resetiral software in nato končno poslali na servis na hrvaško (kao očitno je treba kaj drugega zamenjat). no po 3 tednih se je mobitel priplazil nazaj do mene in seveda ni deloval. z omembo stvarne napake, so nato mi menjali za drugega malce boljšega, ki zaenkrat dela kot dela. ni popolen, bil že na servisu toptime (oz. poslan naprej) in bil popravljen po partizansko (drugega ne morem reči, da namesto popravit software menjajo hardware). dela kot dela pa zato ker ene 3 malenkosti ne delajo pravilno...ampak po izkušnjah bo prišel mobitel iz servisa vsakič slabši.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

megy ::

Še eno vprašanje. Sedaj ni in ni od njih odgovora. A lahko sedaj moj gsm zadržujejo al kako? 45 dni je že zdavnaj preteklo, 2 dni pred potekom sem dobil odgovor, da je mehanska poškodba. Napisal, da se ne strinjam. Sedaj pa nič.

RejZoR ::

Če so te obvestili, da je reklamacija zavrnjena se 45 dnevni rok ne šteje več. Od te točke naprej se smatra interni datum podjetja za prevzem izdelka iz servisa. Pri enih je 30 dni preden izdelek preide v njihovo last ali pa ga dajo reciklirat, pri drugih več, pri tretjih manj. To velja za primer, da ga ne prideš iskat.
Zdej kako pa je v primeru, da se ne strinjaš z ugotovitvijo pa nimam pojma kakšen je nadaljni postopek, da ovržeš njihovo mnenje. Kar pa zna bit problem...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

bobby ::

recimo dishki (za računalnike), pri njih imamo opcijo, da neseš disk na pooblaščen servis ali pa da ga pošlješ kotRMA v tovarno in ti ga oni popravijo/menjajo.
ali je ta RMA ali kakšna opcija podobna tudi na voljo pri telefonih recimo?
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~

RejZoR ::

Enkrat je en neki pisal o tem, da je mobitel po tem ko so ga pri nas zavrnili češ da je prišel v stik z vodo, poslal v matični servis v tujino kjer so mu vse zrihtal brez problema in se še opravičili. Se pa ne spomnim katera znamka mobitela je bila.

Tud jezst sem v dilemi za naslednji nakup. Po eni strani me mika aparat tipa Xperia Arc S, po drugi strani pa me odbija že misel, da bi moral v primeru okvare vlačit telefon na Top Time, ko po vseh forumih bereš kaj mutijo tam...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

SkyEye90 ::

Meni so Vivaz-a, ko sem ga tretjič poslal zaradi iste napake končno zamenjali z novim. Sem jih pa klical preden sem poslal, če bodo menjali, ali naj se obrnem kam drugam, poleg telefona sem oddal še pismo in obrazložil situacijo, da so mi po telefonu zagotovili menjavo.

Če bi ga pa še četrtič dobil nazaj nepopravljenega, pa bi pisal kar direktno na SonyEricsson in opisal težavo.
Sem pa pisal tudi na SiMobil, kjer sem dobil uraden odgovor (prav po pošti) da razumejo situacijo, a da so le na servisu dovolj strokovnjaki za odpravo težave in naj se obrnem na njih, v primeru če pa štirikrat ne bo popravljen pa naj na prodajnem mestu to povem in bodo ukrepali veljavno z zakonodajo. Tudi toliko niso, da bi na servis preverili zadevo in se potegnili za svoje stranke!

Priporočam vsakemu, naj piše direktno na support SonyEricsson-a in opiše težavo. Več ko bo pritožb, prej se bodo verjetno zganili in ugotovil, da s TopTime servisom nekaj ne štima.

SrcoLomac ::

Živjo,

Jst mam en problemček če ima mogoče kdo kakšen predlog kaj lahko naredim.
Pred pol leta sem kupil Samsug galaxy sII in je že na začetku blo velik težav.
Prekinjanje klicev - šum med govorjenjem, občasno ne delujejo menijske tipke "več" in "nazaj".
Simbol za odklepanje prekinja ipd...
Nato sem oddal telefon v servis in zahteval zamenjavo telefona (stvarna napaka) in so mi odgovorili, da je za vse težave
vzrok prisotnost tekočine.
Vsaj trije kolegi (uporabniki Samsung galaxyy sII-ke) pa imajo podobne težave... Ima kdo predlog kaj naredit?

T-h-o-r ::

Prekinjanje klicev - šum med govorjenjem,



tak problem je imel kolega, so mu zamenjali telefon, je bilo isto


nato je pa vzel omnio
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

SkyEye90 ::

Kot jaz vem, stvarno napako lahko uveljavljaš le prvih 8 dni od nakupa. Vse kar je kasneje, je garancija, kjer menjave ne moreš več zahtevati.
Telefon lahko oddaš torej le v garancijo, kjer imajo 45dni rok za popravilo. Če pa najdejo napako, katero naj bi povzročil ti (stik s tekočino itd.), pa lahko garancijo zavrnejo in se obrišeš pod nosom. Kaj je za storit v tem primeru? Jaz bi se obrnil direktno na firmo (torej Samsung) in jim razložil, da naši nočejo priznati garancije.

šernk ::

od kje vam ta čas 8 dni? ko ni ne tič ne miš?

stvarna napaka je 2 leti, garancija pa minimalno 1 leto.

če pa trdijo da je prišel v stik s tekočino pol pa jajc...naj gre kdo proti njim, če se upa, to da mobiteli danes ne zdržijo malce pota je že totalno preveč. stari mobiteli so hitro občutili zid ko niso delal...pa so delal naslednji 2 leti, a sedaj bo treba pa še v 5% vlažnosti ga uporabljat?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

SkyEye90 ::

Garancija je 2 leti na mobilne telefone, 1 leto na baterijo in slušalke. Rok za popravilo je 45 dni, v tem času so ti dolžni telefon popravit ali v kolikor to ni mogoče dati novega.

Stvarna napaka pa je drugo. To je napaka, ki se ne pojavi po določenem času ampak je že takoj, ko telefon kupiš. Za prijavo te napake imaš le 8dni časa in v primeru, da ti stvarno napako priznajo ti morajo takoj dati nov telefon (se ga ne pošilja na servis) ali pa na tvojo željo vrniti denar.

amigo_no1 ::

SkyEye90, za dobro tvojih strank (in tebe) upam da nisi pravnik...

http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...
Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

RejZoR ::

Ma dej s temi "stik z vodo" tolk nabijajo da je veselo. Upam, da bojo začel indikatorje vode vgrajevat pod prozorno plastiko, da lahko tud uporabnik vidi če je bil obarvan preden odda telefon v servis. Ker to je pa že mal smešno da kr vsem userjem zavrnejo zaradi vode. C'mon the fak no, prav smešno je že!? Sej ne živimo na Floridi kjer je 100% stopnja vlažnosti zraka in voda na vsakem koraku. Kako pol delajo telefoni v Braziliji al pa v Indiji če se indikatorji takoj obarvajo za vsak mlačen prdec v aparat? Kaj a pol v južnoameriški in azijski regiji kar vse zavračajo na servisih zarad tega?

Glede stvarne pa vsi nakladate neke neresnice. 8 dnevni rok sploh ne obstaja, imajo ga nekatere trgovine za vračilo brezhibnega blaga, za katerega se je stranka odločila vrniti.
Stvarno napako se lahko uveljavlja v obdobju 2 let s tem da se v prvih 6 mesecih smatra, da je bila napaka že ob nakupu. Po 6 mesecih pa moraš sam dokazovat, da je bila napaka prisotna že od začetka.
Stvarno se uveljavlja v trgovini, mora pa prodajalec zadevo poslati na servis in v 8 dneh kupcu podati rešitev.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

SrcoLomac ::

Kar se tiče prijave stvarne napake je takole:

Stvarna napaka
uveljavljanje
Za vsak izdelek, ki ga potrošnik kupi od podjetja.
rok
Potrošnik mora obvestiti o napaki prodajalca v 2 mesecih od odkritja napake
(subjektivni rok). Po preteku 2 let od nakupa prodajalec ne odgovarja več.

odgovornost
Reklamacijo se uveljavlja le pri prodajalcu.
pravice
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:
- odpravo napake ali
- vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali
- vračilo plačanega zneska
Pripravila: Barbara Gnilšak, univ.dipl.prav.
Svetovalka TZS

Več na http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...

Mene samo zanima če ma kdo idejo kaj lahko naredim v mojem primeru. Serviser trdi, da vse napake izhajajo iz naslova "stika s tekočino".
Se lahko komu pritožnim, prosim za drugo mnenje ali lahko preprosto pozabim, ker so na servisu tako dogovorjeni, da se s tem ne ukvarjajo.
Serviser mi je vzvišeno odgovoril da se lahko pritožim na inšpekcijsko službo. Tam pa zadeve grejo počasi in jih ne zanima nič.
Sedaj so mi razveljavili garancijo in vse...

SrcoLomac ::

T-h-o-r je izjavil:

Prekinjanje klicev - šum med govorjenjem,



tak problem je imel kolega, so mu zamenjali telefon, je bilo isto


nato je pa vzel omnio



No meni pa so rekli, da se takšna napaka pojavi pri stiku s tekočino. Vem pa, da nisem neumen in da sem slišal vsaj od treh isto napako.
In sedaj niti ne vem kaj lahko sploh naredim. Serviser je napisal svoje mnenje in pravi da garancije ni več.

Prosim za kakšen nasvet

RejZoR ::

Najboljša opcija je da pošlješ telefon na servis Samsung Netherlands (če se prav spomnim) direktno in napišeš, da na servisu trdijo, da si ga imel v vodi čeprav je to nemogoče. Pa obvezno napiši za kateri servis se gre (no, itaq vemo da je RAM2, ker je edini ampak vseeno, da bojo oni vedli), ker več pritožb kot bo dobil Samsung direktno, prej bojo nabrcali RAM2, da naj se nehajo zafrkavat in da naj že začnejo servisirat. Ker toliko zavrnjenih reklamacij iz naslova "stika z vodo" je pa že mal smešno in kratkomalo nemogoče. Če en aparat pade nekomu v WC ajde, da pa kr 3/4 folka posatvijo isto diagnozo ob normalni rabi, c'mon? Po pravni poti, dvomim, d aboš kaj dosegel razen tega da jih prijaviš tržni inšpekciji (sklepam, da tud oni pokrivajo to). Pol pa se raje ubadaj z uradnim servisom od Samsunga direktno.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

BladE_ ::

Če se ugotovi stik s tekočino oziroma kakršnakoli zavrnitev garancije potem mora servis imeti dokaz, da je garancijo zavrnil z razlogom... v primeru vode ali razbitega telefona obstajajo slike in jih stranka lahko dobi če to želi!

Za drugo mnenje se lahko obrneš na sodnega izvedenca in potem on "ugotovi" ali je bila garancija zavrnjena upravičeno... tega seveda ne bo ugotovil, ker se servisi takšnih stvari ne izmišljujejo pa naj gre za servis telefonov, računalnikov ali pa karkoli drugega... Morajo imeti dokaz s katerim ti dokažejo zaradi česa so zavrnili garancijo.

Pokliči, pošlji mail... zahtevaj slike poškodbe potem pa na inšpekcijo, če se z njihovimi ugotovitvami ne boš strinjal.

RejZoR je izjavil:

da pa kr 3/4 folka posatvijo isto diagnozo ob normalni rabi, c'mon?


Preberi kaj sem napisal zgoraj... Servis ima dokaz in ti ga lahko pokaže... teh 3/4 ljudi ima možnost videti ta dokaz... Ne morejo si oni kar zmislit "padel je v vodo"...
Akcija - Reakcija

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BladE_ ()

SrcoLomac ::

BladE_ je izjavil:

Če se ugotovi stik s tekočino oziroma kakršnakoli zavrnitev garancije potem mora servis imeti dokaz, da je garancijo zavrnil z razlogom... v primeru vode ali razbitega telefona obstajajo slike in jih stranka lahko dobi če to želi!

Za drugo mnenje se lahko obrneš na sodnega izvedenca in potem on "ugotovi" ali je bila garancija zavrnjena upravičeno... tega seveda ne bo ugotovil, ker se servisi takšnih stvari ne izmišljujejo pa naj gre za servis telefonov, računalnikov ali pa karkoli drugega... Morajo imeti dokaz s katerim ti dokažejo zaradi česa so zavrnili garancijo.

Pokliči, pošlji mail... zahtevaj slike poškodbe potem pa na inšpekcijo, če se z njihovimi ugotovitvami ne boš strinjal.

RejZoR je izjavil:

da pa kr 3/4 folka posatvijo isto diagnozo ob normalni rabi, c'mon?


Preberi kaj sem napisal zgoraj... Servis ima dokaz in ti ga lahko pokaže... teh 3/4 ljudi ima možnost videti ta dokaz... Ne morejo si oni kar zmislit "padel je v vodo"...


Super :) bom jutri še malo "težil", serviser uglavnem ni dons hotu nič niti poslušat. Klicu bom pomoje njih, nato uvoznika in nato v tujino.
3/4 galaxy sII ma take probleme oni pa mene šponajo s takimi.

SkyEye90 ::

amigo no1, nisem. Ampak sem na SloTechu že velikokrat pisal, ker sem imel sam težave s servisom TopTime in sem dobil pač take odgovore. Tudi od prodajalca in Simobila, ki jim je bilo očitno vseeno za svojo stranko. Kot kaže so me prinesli okoli in se opravičujem za napačne podatke.

"Stvarno napako se lahko uveljavlja v obdobju 2 let s tem da se v prvih 6 mesecih smatra, da je bila napaka že ob nakupu." ..to mi je sicer malo smešno, saj če je napaka že ob nakupu greš ponavadi v nekaj dneh reklamirat. Sam ne poznam nikogar, ki bi pol leta odlašal, ali pač? No, če je čas 2 leti, pač toliko bolje.

Sam sem se s servisom TopTime ukvarjal pol leta (ki je mimogrede isto sranje kot RAM2), poslal telefon 3x zaradi iste napake preden so ga zamenjali. Vmes sem se obrnil na prodajalca, ki je odgovornost prelagal na servis, obrnil sem se tudi na SiMobil, kjer so mi odgovorili naj to uredim s strokovnjaki na servisu ("strokovnjaki"). No, če nebi dobil novega, bi se obrnil z vsemi papirji še na Sony.

Zato vsem s podobnimi težavami toplo priporočam, da se čimprej obrnete direktno na support podjetja, le tako se bodo mogoče zganili in ukrepali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkyEye90 ()

SkyEye90 ::

PS: ko že govorimo o stvarni napaki. Zakoni so mi nekoliko nejasni, zato vprašam tukaj: zakaj bi torej kdorkoli sploh uveljavljal splošno garancijo, če bi za vsako malenkot lahko uveljavljal stvarno napako in imel zato boljše pogoje, krajši rok, možnost zahteve novega izdelka...?

Lakotnik29 ::

Razlika je v načinu dokazovanja.

Namreč, če se nekaj pokvari to še ni avtomatično stvarna napaka. Dokazat je treba, da je izdelek dejansko imel napako recimo temu prirojeno oziroma, da ni imel neke lastnosti, ki so jo obljubljali oziroma se je od njega pričakovala. Recimo stvarna napaka bi bila, če TV ne bi imel 4 hdmi vhode, pa so to oglaševali. Če pa eden od vhodov crkne pa to ni stvarna napaka, razen če se dokaže, da gre za napako v celotni seriji kot taki.

Je pa tukaj en zelo pomemben catch. Šteje se, da če se kakršnakoli napaka pojavi v 6 mesecih od nakupa, da je izdelek to napako imel že ob nakupu. V takšnem primeru pa definitivno lahko zahtevaš uveljavitev stvarne napake, saj so ti (zakonsko gledano) prodali pokvarjen izdelek.

Tako je smiselno, če se nekaj pokvari v roku 6m od nakupa zahtevat stvarno napako, po tem roku pa je bolj smiselna garancija.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

to mi je sicer malo smešno, saj če je napaka že ob nakupu greš ponavadi v nekaj dneh reklamirat. Sam ne poznam nikogar, ki bi pol leta odlašal, ali pač? No, če je čas 2 leti, pač toliko bolje.


sam poznam sebe. prenosnik sem zaradi nedelovanja črke o na tipkovnici odnesel na servis po slabega pol leta. tako je bilo pa od prve minute uporabe prenosnika, ampak če imaš itak drugo tipkovnico in prenosnik nujno rabiš, boš zadevo odnesel na servis, ko boš imel čas, enako je bilo z mobitelom, odnesel sem ga na servis šele dober mesec dni po napaki, ker prej sem tisti mobitel nujno rabil in me napaka ni toliko ovirala. pač ko neko stvar kupim, jo ponavadi tudi rabim takrat in če je neka malopomembna napaka na njej, se bom z njo ukvarjal ko bo čas.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

GeForce ::

SkyEye90 je izjavil:

amigo no1, nisem. Ampak sem na SloTechu že velikokrat pisal, ker sem imel sam težave s servisom TopTime in sem dobil pač take odgovore. Tudi od prodajalca in Simobila, ki jim je bilo očitno vseeno za svojo stranko. Kot kaže so me prinesli okoli in se opravičujem za napačne podatke.

Sam sem se s servisom TopTime ukvarjal pol leta (ki je mimogrede isto sranje kot RAM2), poslal telefon 3x zaradi iste napake preden so ga zamenjali. Vmes sem se obrnil na prodajalca, ki je odgovornost prelagal na servis, obrnil sem se tudi na SiMobil, kjer so mi odgovorili naj to uredim s strokovnjaki na servisu ("strokovnjaki"). No, če nebi dobil novega, bi se obrnil z vsemi papirji še na Sony.

Zato vsem s podobnimi težavami toplo priporočam, da se čimprej obrnete direktno na support podjetja, le tako se bodo mogoče zganili in ukrepali.

Ah, jaz sem jim pisal direktno na support mail (sicer prvič na Novo Zelandijo, ker kar naenkrat ni več slovenske Sony Ericsson spletne strani!??!? in mi je izgleda avtomatsko izbralo NZ in ker je bila stran v angleščini sploh niesm opazil :)) ) in jim opisal težavo z Xperio Arc (problemi z zaslonom ko je povezana na PC) ter seveda takoj omenil da s TopTime nočem imeti opravka zaradi njihovega načina "dela/servisa". In odgovorili so mi da je njihov edini servis v Sloveniji TopTime in naj telefon na popravilo odnesem tja. Zraven so sicer še dodali da ima telefon Evropsko garancijo in da ga lahko na servis pošlem kamorkoli v Evropi (seveda na svoje stroške), niso pa bili tako prijazni da bi mi vsaj napisali nekaj servisov v državah sosednjih Sloveniji (za TopTime pa so mi poslali "cel obrazec informacij", kljub temu da sem jim že jaz poslal link do njihove spletne strani).

EDIT:Sedaj sem jim še enkrat malo bolj obrazložil zakaj nočem imeti opravka z TopTime in jih lepo prosil če mi pošljejo seznam njihovih servis centrov v Evropi ali pa vsaj sosednjih državah. Mogoče kdo ve kako je z njihovim servisom v Avstriji, na Hrvaškem, itd.?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GeForce ()

RejZoR ::

To je klinac, ko imaš na voljo samo en servis pa še ta je šalabajzerski. Ni mi jasno zakaj nimajo tud telefonov čez splošni Sony servisi? Slednjih je precej več in nasplošno imam z njimi ok izkušnje. In če se ti en zameri z glupim obnašanjem greš k drugim. Tle pa nimaš izbire in zato se pomoje tud obnašajo kot največji oprostite izrazu kurci, ker vejo, da nimaš druge izbire kot njih.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Lakotnik29 ::

"Stvarno napako se lahko uveljavlja v obdobju 2 let s tem da se v prvih 6 mesecih smatra, da je bila napaka že ob nakupu." ..to mi je sicer malo smešno, saj če je napaka že ob nakupu greš ponavadi v nekaj dneh reklamirat. Sam ne poznam nikogar, ki bi pol leta odlašal, ali pač? No, če je čas 2 leti, pač toliko bolje.


Teh šest mesecev ni mišljeno, da ti čakaš doma z pokvarjenim laptopom. Ampak to pomeni, da če se laptop pokvari kadarkoli v tem obdobju, še šteje KOT da je bil že prodan z okvaro.

denabiker ::

imamo doma enega galaxy S, kateri ima rahlo težavico pri konektorju za slušalke (včasih izgubi stik in dela samo en zvočnik itd.) in pri izgubi stika je potrebno malo zasukat konektor in je spet OK, ampak mora biti pri miru, če ne zopet izgubi stik. Probal sem več slušalk in na vseh isto. Pa nimam nek klump od slušalk, da bi bili priključki 3,5mmm izven toleranc ipd.
Serviser iz RAM2 ( mislim da je g. Andraž), da na S samo pašejo original slušalke za galaxy S!? Ker sem rekel, da je ista težava, če vzamem slušalke iz galaxy S2, je nato rekel, da galaxy S2 ima zopet druge slušalke in da na S2 pašejo samo original slušalke za S2. Pravi tudi da slušalke za S2 ne delajo na S??? WTF???
Ker imamo doma več original samsungovih slušalk (od galaxy TAB, Galaxy 5, Galaxy S, Galaxy S2) sem se lahko pošpilal in na nobenih ne dela lepo na prej omenjenem galaxy S.
Naj povem, da sem že to napako reklamiral, pa sem dobil nazaj aparat češ, da je vse OK. Ni se mi dalo, zopet nosit nazaj na servis in čakat pa zopet po njega itd. ga pač nisem ga toliko uporabljal, ker imam na voljo druge telefone. Ampak, sedaj bi hotel to zrihtat, saj je v garanciji in bodoča lastnica bi rada tudi uporabljala slušalke.
Kaj menite?

PINki ::

Zahtevaj drugega serviserja, tega pa poslji nekam. Vsaj jaz bi tako storil. Zna se pa zgodit, da bos dobil reklamacijo zavrnjeno zatadi stika telefona z vodo, kot to pravijo vsakemu drugemu


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
40676444 (25478) next3steps

Serviserji ne znajo telefona popraviti

Oddelek: Mobilne tehnologije
234008 (1784) OmegaBlue
»

Mobitel, uveljavljanje garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5518270 (14088) Tilen
»

HTC servis - garancija in nov telefon

Oddelek: Loža
93817 (3644) icurk
»

Garancija SonyEricsson in servis TopTime

Oddelek: Mobilne tehnologije
103220 (2588) šernk

Več podobnih tem