Forum » Loža » Kje dobiti solidne letne gume in seveda katere vzeti ?
Kje dobiti solidne letne gume in seveda katere vzeti ?
Brane2 ::
Tudi olje lahko dostaviš na pumpo, seveda v razumni količini.
Imajo sod za te zadeve.
Imajo sod za te zadeve.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
dejansan ::
saj to me zanima
ker nekdo trdi da je tako po zakonu
npr. kupiš 4l. olja in naj bi ga toliko tudi potem morali vzeti ali akumulator, gume, tam kjer si zadevo nabavil
ker nekdo trdi da je tako po zakonu
npr. kupiš 4l. olja in naj bi ga toliko tudi potem morali vzeti ali akumulator, gume, tam kjer si zadevo nabavil
dejansan
El Barto ::
Zagotovo. Ampak za manj kritične zadeve ni treba vedno imeti gum za formulo 1, sploh ker so pa dražji modeli ekonomsko nevarni.
Sem podobno razmišljal, a po dveh situacijah (hudo kritičnih) ki so se izšle v redu (tok, tok, tok) vozim raje gume tipa F1 - na prejšni Alfi Romeo 75 so original dimenzija gum 175/70-13" a sem za poletje imel 195/50-15" (dimenzija v kateri se že dobijo prave gume), no ta platišča so še vedno doma in jih uporablja mami na svoji 75 -ki.
Kaj ti koristijo drage gume, če jih potem vlečeš do plešavosti, da bi jih imel čimdlje ?
To je pa zelo odvisno od posameznika ali ima vsaj malo odgovornosti, da poskrbi zase, če pa že zase ne pa vsaj za druge udeležence prometa.
Kot sem že napisal te gumijaste stvari so edina povezava med avtom in cesto.
Aja jaz jih menjam, ko dosežejo starost 4 - 5 let , ali ko profil letnih pade na okoli 3 - 4 mm (raje 4 mm) oz. če postanejo pretrde in nimajo več pravega oprijema (zato sem ene zamenjal po 3 letih z več kot 5 mm profila). Zimske pa itak prej dosežejo starost oz. izgubijo oprijem (postanejo trde) kot pa izgubijo toliko profila.
PS
Jaz sem za gume (zimske in letne) za svojo Alfico 166 dal nekaj manj kot 1000€, pa mi nebo problem dat spet, k bo potreba. Vendar bom takrat tudi zimske kupil od Goodyeara ali pač tistega, ki bo v danem trenutku najboljši.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Brane2 ::
Update glede gume direkta:
15.1 sem prijavil dve napačno dostavljeni gumi. Po živciranju ob čakanju na to, da me kdo pokliče nazaj sem poslal fax na nemško cifro z reklamacijo.
Relativno hitro sem dobil email s sporočilom o tem, da pridejo po gume in mi dostavijo nove- ne naenkrat ampak dva ločena kurirja.
Tako se je tudi zgodilo. Nalednji dan so prišli gumi iskat, dan zatem torej danes, mi je pa drugi kurir dostavil druge.
Hitro, brez modrovanja in komplikacij. Pravi Speedy Gonzales.
Sedaj edino čakam še na uradni račun. Celotna izkušnja z gume-direkt je kar v redu.
15.1 sem prijavil dve napačno dostavljeni gumi. Po živciranju ob čakanju na to, da me kdo pokliče nazaj sem poslal fax na nemško cifro z reklamacijo.
Relativno hitro sem dobil email s sporočilom o tem, da pridejo po gume in mi dostavijo nove- ne naenkrat ampak dva ločena kurirja.
Tako se je tudi zgodilo. Nalednji dan so prišli gumi iskat, dan zatem torej danes, mi je pa drugi kurir dostavil druge.
Hitro, brez modrovanja in komplikacij. Pravi Speedy Gonzales.
Sedaj edino čakam še na uradni račun. Celotna izkušnja z gume-direkt je kar v redu.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Update:
Skočil sem v štacuno po solidne gurtne in se oglasil pri vulkanizerju, da vzamemo šlaufe ven.
Tista fora z gurtnami NE DELA. Sedaj ko sem probal, tudi ne vidim, kako bi lahko. Ko ti gumo stisneš z gurtno, se ne razširi po debelini, ampak jo gurtna zmečkatočno pod mehanizmom za zategovanje.
Edina rešitev, kot jo vidim sedaj je, da daš v gumo zračnico (brez feltne), jo napihneš in pustiš kombinacijo stati nekje v garaži par dni, da se guma izboči, nato pa montiraš.
ALi pa kot je rečeno, da jo naležeš na eno rame feltne, in jo potem potegneš ročno do drugega, a to je lahko solidno problematično.
Skočil sem v štacuno po solidne gurtne in se oglasil pri vulkanizerju, da vzamemo šlaufe ven.
Tista fora z gurtnami NE DELA. Sedaj ko sem probal, tudi ne vidim, kako bi lahko. Ko ti gumo stisneš z gurtno, se ne razširi po debelini, ampak jo gurtna zmečkatočno pod mehanizmom za zategovanje.
Edina rešitev, kot jo vidim sedaj je, da daš v gumo zračnico (brez feltne), jo napihneš in pustiš kombinacijo stati nekje v garaži par dni, da se guma izboči, nato pa montiraš.
ALi pa kot je rečeno, da jo naležeš na eno rame feltne, in jo potem potegneš ročno do drugega, a to je lahko solidno problematično.
On the journey of life, I chose the psycho path.
SkIDiver ::
Ni mi jasno kako imaš lahko take probleme, da vulkanizer ne spravi gume na platišče brez zračnice. Kakšna je širina in višina gume pa širina platišča? Cel čas, ko tole berem imam občutek, da imaš preozke gume oz preširoka platišča.
El Barto ::
Hja no, gurtna pomaga malo, ker v veliko primerih odoča ali bo guma sedla ali ne, pa s stiskanjem jaz raje končam preden se guma zmečka pod mehanizmom.
Enkrat sem uporabil kombinacijo obeh variant - guma z gurtno, platšče z zunanjo stranjo obrnjeno navzgor leži na tleh, poskačem gumo (lahko tudi obrneš platišče in potegneš gumo navzgor), da se nekolko prime nortanjega roba na platišču, nakar odstraniš ventil iz stebla.
Natakneš pištolo , začneš pihat ter potegneš gumo navzgor - stvarca se v trenutku začne polnit (stvar deluje v tretjem poskusu, ker ti dvakrat pri potegu gume pade pištola iz rok - lažje je če ti kdo pomaga). Odstraniš gurtno in zadevco napihneš toliko da skoči za rob, vstaviš ventil ter napihneš na željen pritisk.
Aja ko potegneš gumo navzgor je treba stati na platišču.
Tak postopek sem uporabil za montažo gum na aluminjasta platišča (širina 6,5") za tovorno prikolico, gume so bile pa Sava Exact (175/70-13"), ki so bila prej na platiščih širine 4,5".
Enkrat sem uporabil kombinacijo obeh variant - guma z gurtno, platšče z zunanjo stranjo obrnjeno navzgor leži na tleh, poskačem gumo (lahko tudi obrneš platišče in potegneš gumo navzgor), da se nekolko prime nortanjega roba na platišču, nakar odstraniš ventil iz stebla.
Natakneš pištolo , začneš pihat ter potegneš gumo navzgor - stvarca se v trenutku začne polnit (stvar deluje v tretjem poskusu, ker ti dvakrat pri potegu gume pade pištola iz rok - lažje je če ti kdo pomaga). Odstraniš gurtno in zadevco napihneš toliko da skoči za rob, vstaviš ventil ter napihneš na željen pritisk.
Aja ko potegneš gumo navzgor je treba stati na platišču.
Tak postopek sem uporabil za montažo gum na aluminjasta platišča (širina 6,5") za tovorno prikolico, gume so bile pa Sava Exact (175/70-13"), ki so bila prej na platiščih širine 4,5".
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Brane2 ::
Aja, pomagalo je ko sem vprašal vulkanizerja a je on registriran za vulkaniziranje gum ali pa za opazovanje vulkanov.
Se je tip zamislu. Zračnice mi je zmontiral v tubeless gume.
Sem ga vprašal, če se zaveda, da ti zaradi take stvari v primeru nesreče lahko tudi zavarovanje odpove in da se zna sprožiti veriga tožb, ki se konča pri njemu.
Blo jih je ene par pametnih strank zraven, ki so začeli z "eh dejnodej kdo pa še bere ta droben tekst" a smo debato prav hitro končali.
Se je tip zamislu. Zračnice mi je zmontiral v tubeless gume.
Sem ga vprašal, če se zaveda, da ti zaradi take stvari v primeru nesreče lahko tudi zavarovanje odpove in da se zna sprožiti veriga tožb, ki se konča pri njemu.
Blo jih je ene par pametnih strank zraven, ki so začeli z "eh dejnodej kdo pa še bere ta droben tekst" a smo debato prav hitro končali.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Skidiver. Guma je bila 175/70-R13 in feltna čisto nosrmalna 13 colska jeklena feltna. Nothing fancy.
Edini štos je bil v tem, da je bila guma očitno med skaldiščenjem tako močno stisnjena, da so bili tisti obroči, s katerimi sede na ramena feltne veliko preblizu skupaj- mogoče 5 cm narazen...
Edini štos je bil v tem, da je bila guma očitno med skaldiščenjem tako močno stisnjena, da so bili tisti obroči, s katerimi sede na ramena feltne veliko preblizu skupaj- mogoče 5 cm narazen...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
El barto:
Nekaj mi pravi, da bi ti znal posneti silno poučen video o natikanju kondomov...
Nekaj mi pravi, da bi ti znal posneti silno poučen video o natikanju kondomov...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Eru ::
Aja samo eno opzorilo, ko gledate teste, glejte točno vašo dimanzijo gume. Recimo če se 195/65 r15 odreže dobro, lahko da je 185/65 r15 isti model zanič...
Brane2 ::
Eru:
vzeto na znanje že prej, ni pa nobene škode če slišim še kdaj, da ne bi pozabu...
Hvala vsem.
vzeto na znanje že prej, ni pa nobene škode če slišim še kdaj, da ne bi pozabu...
Hvala vsem.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
zile ::
Hey!
Rabil bi en novejši test letnih pnevmatik za osebni avto, letnik 2007, za gume dimenzij 175/r65/14". Sem mal pogledal na ADAC.de in majo sicer tak test , amapk je že rahlo zastarel (marec, 2005).
Trenutno pa kolebam med Continental EcoContact 3 In Bridgestone B250.
Rabil bi en novejši test letnih pnevmatik za osebni avto, letnik 2007, za gume dimenzij 175/r65/14". Sem mal pogledal na ADAC.de in majo sicer tak test , amapk je že rahlo zastarel (marec, 2005).
Trenutno pa kolebam med Continental EcoContact 3 In Bridgestone B250.
jk ::
Imam kak teden Bridgstone B250 po tem ko sem kolebal med istimi gumami kot ti. Zaenkrat zelo dobre izkušnje - res pa da jih ni še ravno veliko.
Ejsi_Disi ::
Evo ti test 2006, samo ni za tvoje dimenzije. Jaz sem si letos nabavil Bridgestone Touranza ER 300. Imam šele par dni, atko da ne morem še nič reči. Prodajam pa Goodyear Excellence, vožene pol leta.
Rock n' roll ain't noise pollution!
koyotee ::
15" goodyear eagle F1, the best ;)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Calligula ::
Po vseh testih za razlicne dimenzije pri ADACu in sirse je povsod tako, da sta na prvem in drugem mestu Pirelli P7000 in pa Bridgestone touranza E300. (ADAC je npr delal teste z 195 in 225 dimenzijami).
Pirellijeve so se malo boljse na suhi cesti a slabse od Touranze na mokri. Skratka E300 je bolj uravnotezeno dobra na mokri in suhi podlagi, tisti, ki radi predvsem po suhem pritiskate pa vzamete P7000.
Kot trgovca priporocam GUMI CENTER Gabrje:
GUMI CENTER GABERJE d.o.o. Marof 4, Gaberje, 9220 Lendava T: 00 386 2/578 86 30 F: 00 386 2/578 86 32 e-mail: info@gumi-center.si
Spletna stran www.gumi-center.si ki pa ta hip ne deluje (vsaj meni ne).
Cene primerljive z Gumi direkt le, da je slovenska firma, dostavljajo s kurirko sluzbo in so zelo vredu. Zanesljivi in prijazni.
Pirellijeve so se malo boljse na suhi cesti a slabse od Touranze na mokri. Skratka E300 je bolj uravnotezeno dobra na mokri in suhi podlagi, tisti, ki radi predvsem po suhem pritiskate pa vzamete P7000.
Kot trgovca priporocam GUMI CENTER Gabrje:
GUMI CENTER GABERJE d.o.o. Marof 4, Gaberje, 9220 Lendava T: 00 386 2/578 86 30 F: 00 386 2/578 86 32 e-mail: info@gumi-center.si
Spletna stran www.gumi-center.si ki pa ta hip ne deluje (vsaj meni ne).
Cene primerljive z Gumi direkt le, da je slovenska firma, dostavljajo s kurirko sluzbo in so zelo vredu. Zanesljivi in prijazni.
TeraSonic++ ::
A je firma Continental ok ?
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"
marsovcek ::
Continental je načeloma v redu firma. Ampak ne pozabi, če se na testu guma neke dimenzije odreže dobro, to še ne pomeni, da so vse dimenzije tega modela enako dobre.
Jaz sem se vozil z Eco contact 3 165/65 13. Sicer je bila guma malo bolj mehka, oprijem pa tudi v mokrem dober (za moje potrebe; lahko si predstavljaš, kak avto je na 13'' kolesih :).
Jaz sem se vozil z Eco contact 3 165/65 13. Sicer je bila guma malo bolj mehka, oprijem pa tudi v mokrem dober (za moje potrebe; lahko si predstavljaš, kak avto je na 13'' kolesih :).
Davids84 ::
Jest mam Dunlop SP9000 in so mega super gume.Po obrabi starih gum sem se odloču za isti model in sem zelo zadovoljen,Dimenzja je 225/45/17 original pa so 195/65/15 in morm rečt da je velika razlika v legi avtomobila,nafte pa popije 1,5-3l več.Je pa res da so vozne lastnosti veliko bolše.Po mojem mnenju se splača.lp
Phoebus ::
Davids: boš videl vozne razlike ko se bodo začeli črički in ko boš menjal končnike
Avto ima pač podvozje dimenzionirano za fentne take pa take felikosti. Večje feltne imajo nižji presek gum, kar pomeni da gume manj blažijo.
Seveda se tudi manj deformirajo v ovinkih in zaradi širine nudijo več oprijema, ampak vibracij se pa na avto prenaša bistveno več.
Pa slabše pospeške in končno imaš
Vse za izgled, pač.
Avto ima pač podvozje dimenzionirano za fentne take pa take felikosti. Večje feltne imajo nižji presek gum, kar pomeni da gume manj blažijo.
Seveda se tudi manj deformirajo v ovinkih in zaradi širine nudijo več oprijema, ampak vibracij se pa na avto prenaša bistveno več.
Pa slabše pospeške in končno imaš
Vse za izgled, pač.
Ejsi_Disi ::
Mogoče kdo ve, če je kaka velika razlika v porabi med 185 in 195?
Rock n' roll ain't noise pollution!
marsovcek ::
@Ejsi_Disi: lahko ti odgovorim, ampak z odgovorom si ne boš mogel nič pomagati .
Širša guma načeloma pomeni večji kotalni upor. Razlika v porabi bo seveda odvisna od moči avtomobila. Npr: če na take valjarje postaviš katrco, te bo desna noga precej bolela, preden se boš kam premaknil. In po drugi strani za neko 200 KM mašino tile štirje centimetri ne bodo predstavljali omembe vredne obremenitve.
Da se pa bolj zakomplicira: gume so iz različnih materialov, kar pomeni različen upor. In tudi vse gume dimenzije 195 niso enako široke! Ponavadi je to bočna širina, širina tekalne površine je pa lahko nekaj popolnoma drugačnega .
Širša guma načeloma pomeni večji kotalni upor. Razlika v porabi bo seveda odvisna od moči avtomobila. Npr: če na take valjarje postaviš katrco, te bo desna noga precej bolela, preden se boš kam premaknil. In po drugi strani za neko 200 KM mašino tile štirje centimetri ne bodo predstavljali omembe vredne obremenitve.
Da se pa bolj zakomplicira: gume so iz različnih materialov, kar pomeni različen upor. In tudi vse gume dimenzije 195 niso enako široke! Ponavadi je to bočna širina, širina tekalne površine je pa lahko nekaj popolnoma drugačnega .
sid911 ::
Da ne odpiram nove teme: Nucam letne gume za megana( letnik 98 če prav vem) dimenzije 170/70 R13 ( vsaj take so zimske). Iščem neko zlato sredino med kakovostjo in ceno, pa sem naletel na Nankang CX668, po ocenah uporabnikov sodeč gre za solidne gume za odlično ceno. Ima kdo še kak predlog do nekje 40 eurov za gumo?
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
Steinkauz ::
Jst pa nameravam kupit pirelli p7 gume pa me zanima kakšna so vaša mnenja. Lahko pa predlagate kake druge v tem ranku
Ejsi_Disi ::
Bridgestone Turanza ER 300, lahko ti pa jest prodam pol leta vožene Goodyear Excellence
Rock n' roll ain't noise pollution!
Steinkauz ::
Er 300 so kao bolš po suhi cesti, p7 pa po mokri. Pa na testu par postov višje, piše da majo p7 tut manjšo obrabo. Aja dimenzije so 205/55 r16. Med er300 in p7 rajš vzamem pirelli. Še kakšen predlog al pa kak link do testov, sm neki iskal sam dobim same nemške teste
username ::
A je firma Continental ok ?Je dobra do odlična, ampak so razlike med modeli.
Imam Conti EcoContact 3 na golfu (take dobiš na avtu) in so čisto OK.
So pa ta serija malo cenejša, pa delajo jih na Češkem ali pa kje drugje. "Prave" Continental so pa serije Premium Contact in Sport Contact. Ponavadi so na testih gum v samem vrhu, ustrezna je pa tudi cena (čeprav morda celo malenkost ugodneje kot alternativni izdelki visokega razreda, kot npr. Bridgestone).
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Ejsi_Disi ::
Ko sem gledal zadnje teste (ne vem kje), so bile Bridgestone boljše od Pirelli. MAlo poglej leto testov.
Rock n' roll ain't noise pollution!
mimax ::
Večina proizvajalcev ima več modelov, ki ustrezajo različnim velikostim in hitrostnim razredom. Continentala Premium2 ali Sportcontacta(2 ali3) npr. ne moreš dobiti v 185/65 R 14, temveč le Premium 1 in Eco3. Ravno obratno pa velja npr. za 205/55 R 16.
@Steinkautz - kakšen hitrostni razred? V(240km/h) ali H(210km/h)?
Kar se pa testov tiče so nemški ponavadi vodilni, pri nas povzema po njih tako Motorevija kot Delo. Letos pri ADAC-u v 205/55 R 16 V je zelo priporočljivo - po vrsti - Pirelli P7, Bridgestone ER300, Continental Premium2, Dunlop FastResponse in Uniroyal R550. To si si gotovo že ogledal.
Testiral je letos v tej dimenziji tudi AutoBild, kjer mislim da je bila prva Continental, nato Bridgestone, pa Dunlop...
Pirelli je precej solidna, Bridgestonke dajejo bolj športen (trd) občutek med vožnjo, Continentalke so rahlo mehkejše in udobnejše, Dunlop je nova kvaliteta na trgu z novo smerjo razvoja profila, Uniroyalka pa je edina klasično usmerjena pnevmatika (ostale so bolj ali manj izrazito asimetrične) in tudi cenejša od ostalih.
Dobre so tudi Michelin PrimacyHP (precej nov model, od polovice 2006), ExaltoPe2 je malo bolj športen. Goodyear pa ni priporočljiv, saj je Excellence preveč povprečna, Hydragrip, ki pa je lani ali predlani zmagala na enem testu, pa se zelo neenakomerno obrabi (postane žagasta).
@Steinkautz - kakšen hitrostni razred? V(240km/h) ali H(210km/h)?
Kar se pa testov tiče so nemški ponavadi vodilni, pri nas povzema po njih tako Motorevija kot Delo. Letos pri ADAC-u v 205/55 R 16 V je zelo priporočljivo - po vrsti - Pirelli P7, Bridgestone ER300, Continental Premium2, Dunlop FastResponse in Uniroyal R550. To si si gotovo že ogledal.
Testiral je letos v tej dimenziji tudi AutoBild, kjer mislim da je bila prva Continental, nato Bridgestone, pa Dunlop...
Pirelli je precej solidna, Bridgestonke dajejo bolj športen (trd) občutek med vožnjo, Continentalke so rahlo mehkejše in udobnejše, Dunlop je nova kvaliteta na trgu z novo smerjo razvoja profila, Uniroyalka pa je edina klasično usmerjena pnevmatika (ostale so bolj ali manj izrazito asimetrične) in tudi cenejša od ostalih.
Dobre so tudi Michelin PrimacyHP (precej nov model, od polovice 2006), ExaltoPe2 je malo bolj športen. Goodyear pa ni priporočljiv, saj je Excellence preveč povprečna, Hydragrip, ki pa je lani ali predlani zmagala na enem testu, pa se zelo neenakomerno obrabi (postane žagasta).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mimax ()
Ejsi_Disi ::
Imam od marca Bridgestonko in sem zelo zadovoljen. Sploh po dežju se zelo pozna, da je malce bolj kvalitetna.
Rock n' roll ain't noise pollution!
creative ::
oky na avtu mam letne gume 2+2 2 michleinovi pa 2 pirelijevi kateri sta obrabljeni in sta oh in sploh bli zanič. zdaj me pa zanima, je bolše imet vse 4 pnevmatike iste firme in modela ali 2+2 kot sem imel. mam pa še tile dve Michelin Energy E3A 195/65 R15 91H ki sta še uporabni. pirellijeva p600 je znucana čist.
Azrael ::
Koliko so stare Michelin gume?
Če so starejše od 4 let so zanič, ne glede koliko profila imajo. Pravzaprav je problem Michelin gum, da zelo hitro postanejo trde (lahko že v enem letu), zato se ne obrabljajo praktično nič, žal pa je zato oprijem cestišča katastrofalno slab. Dobre samo za kres.
In še nekaj, letne gume in temperature pod 5°C, to ne gre skupaj, gume uniči mraz (spokajo, postanejo trde itd) in nimaš kaj spraševati, gume so hin.
Michelin je bil dober dokler, ko so bile alternativa Tigar in Trayal gume, danes so precenjena žalost. Za manj denarja dobiš mnogo boljše gume.
Če so starejše od 4 let so zanič, ne glede koliko profila imajo. Pravzaprav je problem Michelin gum, da zelo hitro postanejo trde (lahko že v enem letu), zato se ne obrabljajo praktično nič, žal pa je zato oprijem cestišča katastrofalno slab. Dobre samo za kres.
In še nekaj, letne gume in temperature pod 5°C, to ne gre skupaj, gume uniči mraz (spokajo, postanejo trde itd) in nimaš kaj spraševati, gume so hin.
Michelin je bil dober dokler, ko so bile alternativa Tigar in Trayal gume, danes so precenjena žalost. Za manj denarja dobiš mnogo boljše gume.
Nekoč je bil Slo-tech.
Ted ::
No ja, letne gume čist ok delajo tudi pozimi. Sem bral teste v enih nemških revijah kjer je povprečna letna guma na tako na suhem kot mokrem vozišču tudi pri temperaturah le malo nad ničlo nesla vse zimske. Dokler ni poledice ali snega je letna guma vedno boljša od zimske. Kolikšen je vpliv temperatur na strukturo in prožnost gume pa vedo le v raziskovalnih oddelkih in laboratorijih, moje mnenje je da je strah pred zimo glede tega bolj marketinški nateg kot kaj drugega. Je pa dejstvo nekaj drugega, in sicer da so pa zimske gume v toplejšem vremenu pa res katastrofa, tako glede voznih lastnosti kot tudi glede obrabe. Ta vikend bojo temperature blizu 10 stopinj + sonce (asfalt verjetno okoli 15 stopinj), kdo se bo potem bolj varno peljal, tisti z dobro letno al tisti z dobro zimsko gumo?
Da se razumemo, tudi pri meni so na avtu zimske gume. Se pa vedno bolj sprašujem zakaj...
Da se razumemo, tudi pri meni so na avtu zimske gume. Se pa vedno bolj sprašujem zakaj...
Mah...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ted ()
mastr1 ::
Jaz kupujem pri vulkanizerstvu Lašič (Brežice)...posljejo tudi po hitri posti...in se vedno sem vsaj za 15-20% ceneje skoz...pa tudi feltne majo (nove ne rabljene) in so precej cenejse kot pri original zastopnikih...poskusi poklicat.
Jaz tud priporočam tega vulkanizerja-zelo poceni in korekten v poslovanju!!
Drgač pa sem jaz tam plačal za eno gumo SAVA Eskimo m+s malo več kot 31 eur/kos (165-70-13) + 4 eur centriranja/gumo. Da je kvalitetna ponudba velja vedeti, da je tam ogromno hrvatov in slovencev s cele slovenije (tam sem videl celo primorce).
Jaz tud priporočam tega vulkanizerja-zelo poceni in korekten v poslovanju!!
Drgač pa sem jaz tam plačal za eno gumo SAVA Eskimo m+s malo več kot 31 eur/kos (165-70-13) + 4 eur centriranja/gumo. Da je kvalitetna ponudba velja vedeti, da je tam ogromno hrvatov in slovencev s cele slovenije (tam sem videl celo primorce).
creative ::
michelinke so stare 1 leto, sej za zimo mam sava eskimo s3, pač kr sm v prejšnji sezoni stare pirellijove zlizal jih moram zamenjat. meč vprašam zdaj katere bi mi pripororočali za dimenzijo 195/65/15. gledal sm iste michelinke pa so kr dražje od kakšnih goodyerovih. po ceni so v zgornji tretjini.
Sc0ut ::
Malo poglejte amzs revijo. Kake 3 tedne nazaj.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
perci ::
OK, se mi zdi, da sem bom odločil za Pirreli P6 V. Stane 70 EUR na gume-direkt, ocene so pa top, tko da...
Vikking ::
ADAC-ov test letnih gum za 2008 pravi:
175/65 R 14 T:
Besonders empfehlenswert: Pirelli Cinturato P4, Continental, EcoContact 3, Fulda EcoControl, Kumho Solus KH17
Empfehlenswert: Yokohama C.drive, Maloy Crono 465t, Firestone Multihawk, Goodyear DuraGrip, Dunlop SP 30, Semperit Comfort Life, Hankook Optimo K715, Bridgestone B 250
Bedingt empfehlenswert: Barum Brillantis, Vredestein T-Trac Si
Nicht empfehlenswert: Sava Perfecta, Tigar TG 621, Avon CR322 Enviro, Trayal T 400
195/65 R 15 V:
Besonders empfehlenswert: Pirelli P6, Bridgestone Turanza ER300, Vredestein Sportrac 3, Dunlop SP Sport Fastresponse
Empfehlenswert: Nokian V, Hankook Ventus prime K105, Barum Bravuris 2, Uniroyal rallye 550, Goodyear Excellence, Firestone Firehawk TZ200 FS, Fulda Carat Progresso, Continental PremiumContact 2, Ceat Tronado, Yokohama C drive, Maloya futura Sport V, Michelin Energy Saver
Bedingt empfehlenswert: BFGoodrich Profiler 2, Toyo Proxes CF1
Nicht empfehlenswert: Wanli S1095
Še Video kako je potekal test. Verjamem da AMZS ni sposoben opravit takšnega testa.
175/65 R 14 T:
Besonders empfehlenswert: Pirelli Cinturato P4, Continental, EcoContact 3, Fulda EcoControl, Kumho Solus KH17
Empfehlenswert: Yokohama C.drive, Maloy Crono 465t, Firestone Multihawk, Goodyear DuraGrip, Dunlop SP 30, Semperit Comfort Life, Hankook Optimo K715, Bridgestone B 250
Bedingt empfehlenswert: Barum Brillantis, Vredestein T-Trac Si
Nicht empfehlenswert: Sava Perfecta, Tigar TG 621, Avon CR322 Enviro, Trayal T 400
195/65 R 15 V:
Besonders empfehlenswert: Pirelli P6, Bridgestone Turanza ER300, Vredestein Sportrac 3, Dunlop SP Sport Fastresponse
Empfehlenswert: Nokian V, Hankook Ventus prime K105, Barum Bravuris 2, Uniroyal rallye 550, Goodyear Excellence, Firestone Firehawk TZ200 FS, Fulda Carat Progresso, Continental PremiumContact 2, Ceat Tronado, Yokohama C drive, Maloya futura Sport V, Michelin Energy Saver
Bedingt empfehlenswert: BFGoodrich Profiler 2, Toyo Proxes CF1
Nicht empfehlenswert: Wanli S1095
Še Video kako je potekal test. Verjamem da AMZS ni sposoben opravit takšnega testa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
perci ::
No, ampak rezultati so bolj ali manj isti kot AMZS. Skratka, Energy saver res prihrani tiste dva deci bencina, je tiha in se ne obrablja, ampak probleme ima z osnovno lastnostjo (oprijemom s cestiščem).
zee ::
jaz sem se odločil za Bridgestone Turanza ER300. Naročil pa bom iz gume-direkt. bi vzel Pirellija pa moje dimenzije zgleda nimajo (185/60 R15).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Brane2 ::
No, ampak rezultati so bolj ali manj isti kot AMZS. Skratka, Energy saver res prihrani tiste dva deci bencina, je tiha in se ne obrablja, ampak probleme ima z osnovno lastnostjo (oprijemom s cestiščem).
Hmm, če prav berem ADACove teste, je stvar dobila najvišje ocene, pa neki ni videt, da bi imela probleme z oprijemom.
Kje sem kaj spregledal ?
Je pa red, da te ADACove ocene niso čisto intuitivno jasne brez dodatne razlage skale ( ki je ne najdem):
Tole je link na test pnevmatik dimenzije 185/65 R14 :
ADAC Reifentest
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Brane2 ::
Še eno vprašanjce o dobaviteljjih.
Sedaj, kot je videti, gume-direkt.de nima več toliko boljših cen od konkurence, pravzaprav je dostikrat dražji.
Recimo na mimovrste.com dostikrat najdeš nižjo ceno za isti model. Največkrat gre za nekaj evrov ampak v primeru "Michelin Energy Saverja" je razlika veliko večja- EUR90+ vs EUR60+, pa me zanima, če gre tu res za isti izdelek.
Dostikrat sem slišal od prevoznikov, da se gume za cenejše trge dejanjsko razlikujejo od gum za "zahod".
S tem v zvezi me še zanima, kako je z gume-direktom in ostalimi. Gume-direkt je včasih imel še knof, preko katerega si lahko izbral poreklo in starost gume ( če je bilo na voljo več izbir) sedaj tega ni več, pri mimovrste pa tudi nobene informacije o poreklu gume, razen tega da gre za "slovenske dobavitelje", kar je lahko koneckoncev kdorkoli, tudi gume-direkt - ker imajo po novem firmo tudi v SLO...
Sedaj, kot je videti, gume-direkt.de nima več toliko boljših cen od konkurence, pravzaprav je dostikrat dražji.
Recimo na mimovrste.com dostikrat najdeš nižjo ceno za isti model. Največkrat gre za nekaj evrov ampak v primeru "Michelin Energy Saverja" je razlika veliko večja- EUR90+ vs EUR60+, pa me zanima, če gre tu res za isti izdelek.
Dostikrat sem slišal od prevoznikov, da se gume za cenejše trge dejanjsko razlikujejo od gum za "zahod".
S tem v zvezi me še zanima, kako je z gume-direktom in ostalimi. Gume-direkt je včasih imel še knof, preko katerega si lahko izbral poreklo in starost gume ( če je bilo na voljo več izbir) sedaj tega ni več, pri mimovrste pa tudi nobene informacije o poreklu gume, razen tega da gre za "slovenske dobavitelje", kar je lahko koneckoncev kdorkoli, tudi gume-direkt - ker imajo po novem firmo tudi v SLO...
On the journey of life, I chose the psycho path.
jRk0 ::
Toyo Proxes T1R. zelo dobra plus cena je prilicno ugodna, sem zadovoljen =)
You fuck up once, you loose two teeth.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 83133 (53915) | slemarko |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 104342 (76755) | gruntfürmich |
» | Zimske gume Vredestein Wintrac (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 17569 (12104) | SuperVeloce |
» | katere gume? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 9432 (8412) | Pyr0Beast |
» | Ketere letne gume? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13611 (11982) | tengo |