Forum » Loža » Kje dobiti solidne letne gume in seveda katere vzeti ?
Kje dobiti solidne letne gume in seveda katere vzeti ?
Brane2 ::
Sem ravnokar dal tehnični skozi, a se je zataknilo pri gumah.
Za en car rabim 175/70-R13 za drugi pa 185/60-R14
Nisem zainteresiran za kaj iz Schumaherjeve osebne zbirke, rad bi le solidne gume, ki sem jih, če je treba pripravljen plačati nekaj več. Če ni treba, toliko bolje.
Vem, da so vsake toliko neke primerjalne tabele in podobno, a za letos je ne najdem.
Ja, še to. Načeloma zimskih gum ne kupujem, ker pri nas ponavadi ni toliko snega tako dolgo, da bi me to sekiralo in mi ni treba nujno vedno biti na cesti. M+S pa se mi zdi dober kompromis, ker mi je po dosedanjih izkušnjah gledano bila največja sila ravno na mokri cesti, obenem pa to za gume ni prehud kompromis.
Grem torej na sistem letne gume+ ketne...
Zanima me izbira gum in placa za premontažo.
Aja, pa ena od aster ima neke male 13" feltne ( od golfa ?) V glavnem, če ima kdo kje kak dober naslov za poštene jeklene 14" feltne za Astro za "male pare" ( lahko rabljene, a seveda dobre), bi me tudi t zanimalo.
Za en car rabim 175/70-R13 za drugi pa 185/60-R14
Nisem zainteresiran za kaj iz Schumaherjeve osebne zbirke, rad bi le solidne gume, ki sem jih, če je treba pripravljen plačati nekaj več. Če ni treba, toliko bolje.
Vem, da so vsake toliko neke primerjalne tabele in podobno, a za letos je ne najdem.
Ja, še to. Načeloma zimskih gum ne kupujem, ker pri nas ponavadi ni toliko snega tako dolgo, da bi me to sekiralo in mi ni treba nujno vedno biti na cesti. M+S pa se mi zdi dober kompromis, ker mi je po dosedanjih izkušnjah gledano bila največja sila ravno na mokri cesti, obenem pa to za gume ni prehud kompromis.
Grem torej na sistem letne gume+ ketne...
Zanima me izbira gum in placa za premontažo.
Aja, pa ena od aster ima neke male 13" feltne ( od golfa ?) V glavnem, če ima kdo kje kak dober naslov za poštene jeklene 14" feltne za Astro za "male pare" ( lahko rabljene, a seveda dobre), bi me tudi t zanimalo.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Primoz78 ::
Jaz kupujem pri vulkanizerstvu Lašič (Brežice)...posljejo tudi po hitri posti...in se vedno sem vsaj za 15-20% ceneje skoz...pa tudi feltne majo (nove ne rabljene) in so precej cenejse kot pri original zastopnikih...poskusi poklicat.
Lp Primoz
p.s. M+S= Mud + Snow...
Lp Primoz
p.s. M+S= Mud + Snow...
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Primoz78 ()
Brane2 ::
Se pravi "M+S" so zimske ? Sem vedno mislu, da gre za gume optimizirane za Mokro ali Suho cesto...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Jackal ::
gume optimizirane za Mokro ali Suho cesto...
LoooL
M+S = Mud and Snow
[Edit] Ups - sem videl da me je Primoz prehitel pri razlagi.
Drugače če zadnji dve leti uporabljam letne gume Dunlop SP30 (13", 175/70), pa sem na mokrem zelo zadovoljen, na suhem pa tudi ni neke pretirane obrabe.
En kolega ima Michelinke podobnih dimenzij in vedno jamra, da se ob dežju začne drsat po cestah... Baje dela Michelin te nove gume iz neke koruze.
Drugače boš ša verjetno največ informacij dobil na Avtomobilizem.com
Walking the way is something completely different than imagining the way.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jackal ()
hooger ::
Kaufmann ::
Obstajajo tud gume ki imajo navidez letni-gladek profil in so klasificirane kot all-season, nekatere pa imajo celo še oznako M+S. Yokohama AVS-dB so all-season, nevem pa če imajo tudi M+S oznako.
Za 185/60/14 je pomoje največ kar lahko dobiš Bridgestone Potenza RE720, potem Maxxis MA-V1(odlične za svojo ceno) in Yokohama AVS-dB.
Za 185/60/14 je pomoje največ kar lahko dobiš Bridgestone Potenza RE720, potem Maxxis MA-V1(odlične za svojo ceno) in Yokohama AVS-dB.
ni podatka
Jackal ::
BTW za letos (2007) testa letnih pnevmatik še ni, tako da si bo treba pomagat z lanskim...
Testi pnevmatik
Testi pnevmatik
Walking the way is something completely different than imagining the way.
IceIceBaby ::
Priporočam Nankang. Solidne gume za malo denarja. Vem, da se jih dobi na www.gume-direkt.com, pa verjetno še kje drugje, če ti online naročanje ne diši.
krho ::
R13 sem jaz Continental ContiEcoContact 3 kupil 1,5 leta nazaj bile so 17k, mi sploh ni žal. One Savine so prej na gladkem malo mokrem asfaltu kar precej drsele, tele pa skoraj nikoli.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Brane2 ::
jah potem pa zame "M+S" ni tako bistven, ker večino prevozim po asvaltu in bom šel kar na čiste letne gume...
On the journey of life, I chose the psycho path.
IceIceBaby ::
Se ti bolj splača ja, letne gume imajo na suhi cesti tudi pri zimskih temperaturah boljši oprijem. Če je pa sneg pa verige namontiraš pa je.
Kaufmann ::
@Brane, tiste letne z oznako m+s sem predlagal zato, ker so se dobro držijo tudi pri nizkih temperaturah, vbistvu je mal kompromis, pri poletni pripeki na gladki cesti so malenkost slabše kot običajne letne istega kakovostnega ranga.
ni podatka
kixs ::
Ljudje ne mesat gum...
Letne so letne, zimske so zimske, M+S so to kar pravijo (Mud and Snow), all season so pa celoletne.
Pri nas se uporabljajo letne za poletni cas (od 15. marca do 15. novembra), M+S pa se uporabljajo kot zimske gume.
Potem dobis M+S s snezinko, ki pomeni, da je optimizirana za sneg.
All season so pa najslabse od vseh. Niso dobre tako poleti kot pozimi.
lp
Letne so letne, zimske so zimske, M+S so to kar pravijo (Mud and Snow), all season so pa celoletne.
Pri nas se uporabljajo letne za poletni cas (od 15. marca do 15. novembra), M+S pa se uporabljajo kot zimske gume.
Potem dobis M+S s snezinko, ki pomeni, da je optimizirana za sneg.
All season so pa najslabse od vseh. Niso dobre tako poleti kot pozimi.
lp
El Barto ::
Brane tukaj si poglej KLIK.
Kar se pa gum tiče je pa kixs97 napisal.
Jaz striktno ločim kaj se bo vozilo in kdaj:
- jeseni k je zunaj pod +5°C jaz menjam gume za zimske, ponavadi kar nekaj tednov pred pradpisanim rokom (letnih je škoda da spokajo, pa še oprijema ni več pravega)
-pomladi, pa spet dokler tudi noči niso nad +5°C ne menjam, ponvadi to znese en mesec čez zakonsko ureditev
- profil pod 3 -4 mm je premalo za varno vožnjo in se stvarco itak zamenja
-gume so po 4 - 5 letih samo še za proč, neglede na profil
-pa ne preveč šparat na gumah, ker to je idina stvar ki tebe in tvoje vozilo povezuje s cesto ...
Kar se pa gum tiče je pa kixs97 napisal.
Jaz striktno ločim kaj se bo vozilo in kdaj:
- jeseni k je zunaj pod +5°C jaz menjam gume za zimske, ponavadi kar nekaj tednov pred pradpisanim rokom (letnih je škoda da spokajo, pa še oprijema ni več pravega)
-pomladi, pa spet dokler tudi noči niso nad +5°C ne menjam, ponvadi to znese en mesec čez zakonsko ureditev
- profil pod 3 -4 mm je premalo za varno vožnjo in se stvarco itak zamenja
-gume so po 4 - 5 letih samo še za proč, neglede na profil
-pa ne preveč šparat na gumah, ker to je idina stvar ki tebe in tvoje vozilo povezuje s cesto ...
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
IceIceBaby ::
Mislim, da so v Avtomagazinu delali test oprijema letnih in zimskih gum. Letne gume veliko bolj držijo tudi pri zimskih temperaturah. Bom probal poiskat teste.
Vikking ::
Pri avtih nižjega cenovnega razreda: clioti in podobno, se sploh ne splača menjat gum. Sem pri sebi ugotovil da mi zimske gume zdržijo 3 leta s tem da vmes prestavim sprednje (pogonske) gume nazaj, in zadnje na pogonska kolesa. Ne opazim nobenih razlik da bi se zadeva kakorkoli drugače obnašala zaradi tega poleti. Razlike v gorivu je ni, je pač predvsem to odvisno od voznika, ker pač ne podiram hitrostnih rekordov skozi ovinke in sploh drugače... mi lepo znese.
Pri avtih višjega cenovnega razreda... hm ja no.. lepo zgledajo, pa sej imajo vso to elektroniko ki pomaga... predvsem pa odvisno od voznika kako vozi. Pri agresivnejši vožnjo bi se poznala razlika, verjetno.
Pri avtih višjega cenovnega razreda... hm ja no.. lepo zgledajo, pa sej imajo vso to elektroniko ki pomaga... predvsem pa odvisno od voznika kako vozi. Pri agresivnejši vožnjo bi se poznala razlika, verjetno.
Brane2 ::
Gume-direkt ma nore cene. Ampak kot vidim, ma dobavni rok 3-5 dni.
Nč, si bom sposodu gume za tehničnega z druge Astre za teh nekaj dni, dokler gume-direkt ne dobavi...
Bom pa zamenjal gume na obeh. Za tamalo zgeldajo "Kenda KR-01 Kruiser" kot optimalna izbira, za tavelko pa sem se odloču za Pirrelijeve P6...
Nč, si bom sposodu gume za tehničnega z druge Astre za teh nekaj dni, dokler gume-direkt ne dobavi...
Bom pa zamenjal gume na obeh. Za tamalo zgeldajo "Kenda KR-01 Kruiser" kot optimalna izbira, za tavelko pa sem se odloču za Pirrelijeve P6...
On the journey of life, I chose the psycho path.
El Barto ::
Aja Brane, glede čas dobave - predvideno množi z 2 in dobiš bolj pravo, vsaj jz sem nanje čakal 10 dni.
No ja pri nas vozimo Goodyear Eagle F1 (17" in 15")poleti na obed Alficah, pozimi pa Sava S3 (16" in 13"), ampak k bo treba menjat bodo pa verjetno tudi zimske Goodyear ... (nabavljene preko gume-direkt, če bodo imeli primerne cene)
No ja pri nas vozimo Goodyear Eagle F1 (17" in 15")poleti na obed Alficah, pozimi pa Sava S3 (16" in 13"), ampak k bo treba menjat bodo pa verjetno tudi zimske Goodyear ... (nabavljene preko gume-direkt, če bodo imeli primerne cene)
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
IceIceBaby ::
Jaz sem na gume-direkt dobil v treh dneh pri obeh naročilih. V nedeljo zvečer sem plačal v sredo so bile gume doma.
krho ::
Razlike v gorivu je ni, je ...
Yeah right. Sem dal lani zimske dol konec aprila, sem takjo delal 70-100km več s ~ enako količino goriva (34-36 litrov)
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Mazgajver ::
Poglej na net boš stoposto najdu neki pamtnga-obstaja ena Nemška firma(pozabu sm spletn naslov) k loh naročš gume prek neta pa ti jih zastonj prpeljejo na dom al pa v najbližji gumi servis katere dobiš na njihovem seznamu- pa ceno za montažo tut drgač pa se cene za komplet gibljejo od 40 000 sit naprej - ti pa priporočam all season gume sam glej da majo gor še oznako m+s ker je to pr ns zakonsko določen.
Ironija je ta da maš zimske gume k nimajo tega napisan pa loh fašeš kazen po drug stran maš pa nekvalitetne gume(kao zimske) k proizvajalc sam vtisne gor m+s pa ga boli k.
Ironija je ta da maš zimske gume k nimajo tega napisan pa loh fašeš kazen po drug stran maš pa nekvalitetne gume(kao zimske) k proizvajalc sam vtisne gor m+s pa ga boli k.
Brane2 ::
Kot mi je blo rečeno, ne rabiš m+s, če imaš ketne.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Aja, tista "nemška firma na netu" je www.gume-direkt.com . Sem že naročil.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
No, takole.
Gume so prišle danes, kar je sicer v redu, glede na to, da so napovedali dobavo 17.1.
Ni pa v redu to, da so bile Kenda gume tako stisnjene, da jih tip ni mogel napumpati in sem moral za vsako kupiti posebej zračnico ( €4,5 po gumi ). Očitno so bile naložene nekaj časa na precej visokem kupu med transportom.
Ni v redu niti to, da sta bili dve od petih Pirelli P6-tk z zimskim profilom, vse pa je bilo naročeno letno.
Kako bo z vračanjem in dobavi drugih, bomo še videli.
Drugače na gume same in njihov efekt nimam pripomb. Zaenkrat sta videti dobra tako P6 kot Kenda...
Gume so prišle danes, kar je sicer v redu, glede na to, da so napovedali dobavo 17.1.
Ni pa v redu to, da so bile Kenda gume tako stisnjene, da jih tip ni mogel napumpati in sem moral za vsako kupiti posebej zračnico ( €4,5 po gumi ). Očitno so bile naložene nekaj časa na precej visokem kupu med transportom.
Ni v redu niti to, da sta bili dve od petih Pirelli P6-tk z zimskim profilom, vse pa je bilo naročeno letno.
Kako bo z vračanjem in dobavi drugih, bomo še videli.
Drugače na gume same in njihov efekt nimam pripomb. Zaenkrat sta videti dobra tako P6 kot Kenda...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
V bistvu, kot kažejo izkušnje,, bi znala biti nabava prek gume-direkt kar dobra naložba, vendar se je pred tem treba pozanimati o konkretnih gumah in iti v nakup mogoče kak mesec prej, da se uredijo v tem času možne reklamacije itd.
On the journey of life, I chose the psycho path.
El Barto ::
Hm čudno, ja nič poglej na njihovi strani kako je z vračanjem, pa še prej na njihov kontaktni mail mal napiš, pa naj povejo svoje.
K sem jaz svoje GY naročal, sem napisal, da hočem gume narejene v tem letu (bil je april) in sem jih tudi dobil, gume so pa BP.
Tisto z zračnico je pa tudi čudno, jaz sem spravil enako dimenzijo gum (rabljeno in tudi precej stisnjeno zaradi ozkega platišča) na precej (preveč) široka alu platišča, sicer sem si moral pomagati z najlonsko "gurtno" in po sredini stisnit gumo, da sem jo napihnil.
K sem jaz svoje GY naročal, sem napisal, da hočem gume narejene v tem letu (bil je april) in sem jih tudi dobil, gume so pa BP.
Tisto z zračnico je pa tudi čudno, jaz sem spravil enako dimenzijo gum (rabljeno in tudi precej stisnjeno zaradi ozkega platišča) na precej (preveč) široka alu platišča, sicer sem si moral pomagati z najlonsko "gurtno" in po sredini stisnit gumo, da sem jo napihnil.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Brane2 ::
Vidiš, ni slaba ideja. Če bi to vedu, bi gurtno prinesu s sabo.
On the journey of life, I chose the psycho path.
El Barto ::
Aaaaamm, kje pa so ti to montiral, ker take stvari morjo itak vukanizerji vedt ....
Edit
A je tudi ventilček notri pustil k je pumpal, al ga je vzel ven, ker ventilček kdaj pomeni ali se da stvar napihnit al ne?
Edit
A je tudi ventilček notri pustil k je pumpal, al ga je vzel ven, ker ventilček kdaj pomeni ali se da stvar napihnit al ne?
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- spremenil: El Barto ()
Brane2 ::
Mah, kollega je priporočil enga sorodnika.
Ko sem pršu tja, tip sicer ni bil napačen, njegov fotr se je pa razkenjal ko slon.
Pa da to gumo ni možno drugače montirat in da njemu, ki dela to že 30 let in je brez noge nihče ne bo nič razlagal itd.
No, stvar sem opravil toliko ceneje in tip (jr) se je izkazal za toliko poštenega, da se bo dalo z njim kaj pametnega zmenit in mu ne mislim sikat, če ni vedu za gurtno.
BOm pa to omenu matorom kenja*u, ko bom šel montirat še zadnji dve P6tki...
Ko sem pršu tja, tip sicer ni bil napačen, njegov fotr se je pa razkenjal ko slon.
Pa da to gumo ni možno drugače montirat in da njemu, ki dela to že 30 let in je brez noge nihče ne bo nič razlagal itd.
No, stvar sem opravil toliko ceneje in tip (jr) se je izkazal za toliko poštenega, da se bo dalo z njim kaj pametnega zmenit in mu ne mislim sikat, če ni vedu za gurtno.
BOm pa to omenu matorom kenja*u, ko bom šel montirat še zadnji dve P6tki...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
IceIceBaby ::
Brane, za take primere imajo boljši vulkanizerji kompresor, ki naenkrat veliko količino zraka, da ustvari "šus". Meni tako vulkanizer montira 185 in 195 gume na 8.5" široko feltno. Do sedaj mu je še vsako uspelo zmontirat, čeprav je guma na feltni že kar precej napeta.
Azrael ::
Če je vulkanizer pozabil vzeti ven ventilček, ko je poskusil napihmiti gume, je to najverjetnejši, skoraj 100% razlog zakaj mu ni uspelo.
BTW, ali so zračnice sploh dovoljene za tvoj avto? Zračnice na avtomobilu, ki doseže in preseže 120km/h, so iahko zelo nevarne. Niso brez razlogov že več kot 30 let praktično vse avtomobilske gume tubeless.
Kaj se dogaja:
- Zračnica se ves čas tre ob notranjo steno pnevmatike, kar viša temperature pnevmatike (in jo s tem uničuje) in prej ali slej bo tudi preglodalo zračnico.
- Med zračnico in pnevmatiko nastajajo zračni žepi, ki se lahko izpraznejo pri naglem zaviranju ali ostrem zavijanju.
- Pri naglem zaviranju se lahko pnevmatika na platišču zavrti in takrat s seboj vzame še zračnico, ki ji pri tem odtrga ventilček.
Torej z zračnico se ti lahko zgodi da boš v kritičnem trenutku imel izpraznjeno gumo, kaj je enako veliko s*anje, tudi če je montirana by the book.
Če pa je majstore pri montaži, kje s pnevmatiko priščenil zračnico, kar se lahko zelo hitro zgodi, imaš že vse sestavine za bližnjo katastrofo...
Jest bi rekel tipčku malo morgen, če ne znaš zmontirati gume, tako kot je treba, grem drugam.
BTW, ali so zračnice sploh dovoljene za tvoj avto? Zračnice na avtomobilu, ki doseže in preseže 120km/h, so iahko zelo nevarne. Niso brez razlogov že več kot 30 let praktično vse avtomobilske gume tubeless.
Kaj se dogaja:
- Zračnica se ves čas tre ob notranjo steno pnevmatike, kar viša temperature pnevmatike (in jo s tem uničuje) in prej ali slej bo tudi preglodalo zračnico.
- Med zračnico in pnevmatiko nastajajo zračni žepi, ki se lahko izpraznejo pri naglem zaviranju ali ostrem zavijanju.
- Pri naglem zaviranju se lahko pnevmatika na platišču zavrti in takrat s seboj vzame še zračnico, ki ji pri tem odtrga ventilček.
Torej z zračnico se ti lahko zgodi da boš v kritičnem trenutku imel izpraznjeno gumo, kaj je enako veliko s*anje, tudi če je montirana by the book.
Če pa je majstore pri montaži, kje s pnevmatiko priščenil zračnico, kar se lahko zelo hitro zgodi, imaš že vse sestavine za bližnjo katastrofo...
Jest bi rekel tipčku malo morgen, če ne znaš zmontirati gume, tako kot je treba, grem drugam.
Nekoč je bil Slo-tech.
Brane2 ::
Brane, za take primere imajo boljši vulkanizerji kompresor, ki naenkrat veliko količino zraka, da ustvari "šus". Meni tako vulkanizer montira 185 in 195 gume na 8.5" široko feltno. Do sedaj mu je še vsako uspelo zmontirat, čeprav je guma na feltni že kar precej napeta.
Saj je imel tak kompresor. Sem bil zraven, ko se je matral, pa ni šlo. Guma je bila tako ozka, da sta bila obroča kakih 5 cm narazen.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Če je vulkanizer pozabil vzeti ven ventilček, ko je poskusil napihmiti gume, je to najverjetnejši, skoraj 100% razlog zakaj mu ni uspelo.
Tip je zamenjal ventil z novim, sem videl.
On the journey of life, I chose the psycho path.
El Barto ::
Takole:
- fora z gurtno obstaja, odkar obstajajo tubeless gume
- ogromna razlika je če se odstrani sam ventil iz gumijastega stebla (v mojem primeru je to pomenilo takojšen uspeh, po 15 min neuspehov)
- sicer obstaja še več različnih for kako gumo spraviš gor - npr. porineš jo na eno rame platišča, ter jo potem med pihanjem potegneš še na drugo rame in stvarca se v trenutku namesti, pa sigurno obstajaji še druge finte ...
- večina tubeless (zdajšnig gum) ne sme imeti zračnice (piše na sami gumi)
- pa cena gume vseeno nekaj pove o kvaliteti ...
Če bi se kakemu vulkanogledalcu zataknilo že pri montaži gume, bi se samo zahvalil za sodelovanje in pobasal robo ter šel drugam.
Jaz takega primera še nisem doživel, a sem se že velikokrat pogajal kako bodo uteži za balansiranje nameščene na aluminjastem platišču (nabita na rob ali lepljen trak). Vedno je obveljala moja (lepljen trak), ker če tip ni hotel sem mu rekel, da grem pač drugam, ampak je potem vseeno lahko stvar zrihtal po mojih želah.
Priporočilo: menjaj vulkanogledalca.
- fora z gurtno obstaja, odkar obstajajo tubeless gume
- ogromna razlika je če se odstrani sam ventil iz gumijastega stebla (v mojem primeru je to pomenilo takojšen uspeh, po 15 min neuspehov)
- sicer obstaja še več različnih for kako gumo spraviš gor - npr. porineš jo na eno rame platišča, ter jo potem med pihanjem potegneš še na drugo rame in stvarca se v trenutku namesti, pa sigurno obstajaji še druge finte ...
- večina tubeless (zdajšnig gum) ne sme imeti zračnice (piše na sami gumi)
- pa cena gume vseeno nekaj pove o kvaliteti ...
Če bi se kakemu vulkanogledalcu zataknilo že pri montaži gume, bi se samo zahvalil za sodelovanje in pobasal robo ter šel drugam.
Jaz takega primera še nisem doživel, a sem se že velikokrat pogajal kako bodo uteži za balansiranje nameščene na aluminjastem platišču (nabita na rob ali lepljen trak). Vedno je obveljala moja (lepljen trak), ker če tip ni hotel sem mu rekel, da grem pač drugam, ampak je potem vseeno lahko stvar zrihtal po mojih želah.
Priporočilo: menjaj vulkanogledalca.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Brane2 ::
Saj v bistvu bi lahko dal not zračnico in jo napumpal, pač da guma "sede", nato bi jo pa izpumpal, snel in ponovil vajo z gumo, ki bi takrat že sedela na eni strani feltne.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
- večina tubeless (zdajšnig gum) ne sme imeti zračnice (piše na sami gumi)
Sem šel pogledat. Nič ne piše. Sploh pa na tamali Astri ne mislim kaj dosti komplicirat s tem.
- pa cena gume vseeno nekaj pove o kvaliteti ...
Zagotovo. Ampak za manj kritične zadeve ni treba vedno imeti gum za formulo 1, sploh ker so pa dražji modeli ekonomsko nevarni.
Kaj ti koristijo drage gume, če jih potem vlečeš do plešavosti, da bi jih imel čimdlje ?
Zaenkrat se tele kende čisto dobro držijo na avtu s 75 km. Sploh, ker jih lahko za ta denar brez problema zamenjam vsako leto, če je treba in se ne sekiram.
Bom probal dat skozi kako malo bolj zahtevno vožnjo, da jih ocenim malo bolje.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Koliko je normalna tarifa za menjavo gume ( s tem da staro obdrži) ?
Jaz sem plačal €50 za 10 gum.
Jaz sem plačal €50 za 10 gum.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Gwanaroth ::
Žbogar v Gorici mislim, da ima 1.200 SIT/gumo montaža + 400 SIT če pustiš gumo pri njemu za uničenje.
Montaža mogoče malce draga, ampak tip je pa res masterpiece v svoji stroki.
Priporočam.
Montaža mogoče malce draga, ampak tip je pa res masterpiece v svoji stroki.
Priporočam.
Lights often keep secret hypnosis..
Azrael ::
V razmislek. Avtomobili Wartburg 353 (50PS, uradna maksimalna hitrost 125km/h), čeprav veljajo za simbol zaostalosti DDR, so že vsaj od leta 1974, imeli vsi, ko so prišli iz tovarne, serijsko namontirane tubeless gume. Tako da...
Nekoč je bil Slo-tech.
Brane2 ::
Ja, Wartburg je bil čista revolucija:
Prvi bencinar z vsemi kvalitetami dizla :
- traktorski ropot motorja
- nezgrešljiva dizel "aroma" izpuha
- aerodinamika, ki buta v zrak kot lopar po žogici.
Prvi bencinar z vsemi kvalitetami dizla :
- traktorski ropot motorja
- nezgrešljiva dizel "aroma" izpuha
- aerodinamika, ki buta v zrak kot lopar po žogici.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
WarpedGone ::
Simpatična debata, morm priznat, ampak dejmo se držat teme, prosim. Gume.
Hvala.
Hvala.
Zbogom in hvala za vse ribe
Brane2 ::
Saj se poskušam. Moj point je ta, da ni nujno da je tubeless boljši samo zato, ker ga je imela neka serija Wartburgov.
On the journey of life, I chose the psycho path.
flipflop ::
Jst mam neke Fulda gume še od lanske zime, skozi celo poletje in tudi letošnjo zimo, še ne vem a bi menjal za letne ali ne, najbrž ne bom. Sm pa zadovoljen z njimi, niso nevarne, za normalno vožnjo čisto v redu primejo, cena je bila pa 40k skupaj z montažo.
dejansan ::
eno ?
pri vulkanizerju ali pa v trgovini kupiš gume ali ti morajo vzeti stare in oni poskrbeti za uničenje,...
isto naj bi bilo z oljem, akumulatorjem
kdo kaj ve o tem?
pri vulkanizerju ali pa v trgovini kupiš gume ali ti morajo vzeti stare in oni poskrbeti za uničenje,...
isto naj bi bilo z oljem, akumulatorjem
kdo kaj ve o tem?
dejansan
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 83134 (53916) | slemarko |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 104344 (76757) | gruntfürmich |
» | Zimske gume Vredestein Wintrac (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 17569 (12104) | SuperVeloce |
» | katere gume? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 9432 (8412) | Pyr0Beast |
» | Ketere letne gume? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13611 (11982) | tengo |