Slo-Tech

» »

Zakaj se ne izloča tovornih vozil iz prometa, če je sneg?

Zakaj se ne izloča tovornih vozil iz prometa, če je sneg?

1
2
»

WarpedOne ::

Tle ni srž bolečine dejanska 'obraba' cest ampak izstavljen račun za že izvedeno pluženje, ki je z vidika plačnika tega računa bilo čisto preveč temeljito in prehitro, da bi blo dvakrat manj in kasnejše pluženja čist ok. Pa seveda pol cenejše.
Are you not tired of being wrong again and again?

r3dkv1c4 ::

imagodei je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

Nekateri se pritožujejo, da se pogodbenik s svojim traktorjem preveč žene za občinskimi financami in da gre prehitro na cesto, zaradi česar cestišče tudi bolj poškoduje.

To je druga plat medalje.

Seveda pa obstajajo moderni plugi, ki imajo spodnje "rezilo", ki prihaja v stik s cesto, zaščiteno z trpežno gumo oz. sorodnimi umetnimi masami, ki se počasi izrabljajo in med drugim tudi absorbirajo udarce zaradi neravnega cestišča, s čimer se zmanjša prenos teh udarcev na vozilo in na mehanizem za upravljanje z "lopato".

DARS ima kar sodobno opremo, to z gotovostjo trdim.
Razen lokalnih "traktor" plugov lahko rečem, da imajo plužne službe kar dobro opremo.

Dejstvo je, da so AC pri nas slabo splužene, ker imamo premalo vozil, ki skrbijo za pluženje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

r3dkv1c4 ::

http://vreme.space.si/cestne_kamere.php...

za vse, ki se želite prepričat o spluženih cestah.

Kot da ni bilo plugov.

imagodei ::

francek1 je izjavil:

Kdor zdrsne vs ceste, si je sam kriv. Spet smo pri neprilagojeni hitrosti. To lahko trdim po 35 letih vožnje brez nesreče.

Kolega, si pa orenk brcnil v kamen. Jaz tukaj ne razpravljam o odgovornosti. Govorim o možnih prihrankih, ki se tičejo nas vseh. Gasilce, ki rešujejo vozila iz jarka, plačujemo vsi. Takisto "hijape", ki dvigujejo prevrnjene avtobuse in vlačilce. Vsi plačujemo intervencije reševalcev, pa stroške morebitnega bolnišničnega zdravljenja in rehabilitacije. Na tem nivoju je absurdno govorit o tem, da so si vozniki sami krivi za nezgode.

Danes zvečer bomo pri poročilih spet poslušali o nesrečah in zaporah cestišča. Treba je preračunat, ali je res tako božjastno drago zagotoviti, da so poleg AC prevozne vsaj še magistralne in lokalne ceste oz. ali dobimo višje stroške povrnjene v obliki znižanih stroškov odpravljanja nesreč.

francek1 je izjavil:

Čakalne dobe so pa itak vkalkulirane v vsak prevozniški posel. A se je po ukinitvi carinskih mej kaj pocenilo? Po tvoji teoriji bi se moralo...

Brez dvoma so se znižali stroški avtoprevozniku, verjetno tudi trgovcu. Najbrž pa je ohranil (ali celo povišal) maržo, tako da ti te pocenitve nisi občutil.
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

r3dkv1c4 je izjavil:

http://vreme.space.si/cestne_kamere.php...

za vse, ki se želite prepričat o spluženih cestah.

Kot da ni bilo plugov.

Katero sliko točno misliš? Ne vidim nobene take. Razen na Korensko sedlo morda res ne bi rabil rinit kak tovornjak, avto pa komot.
Katera glavna cesta ni prevozna z zimskimi gumami?

r3dkv1c4 ::

Utk je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

http://vreme.space.si/cestne_kamere.php...

za vse, ki se želite prepričat o spluženih cestah.

Kot da ni bilo plugov.

Katero sliko točno misliš? Ne vidim nobene take. Razen na Korensko sedlo morda res ne bi rabil rinit kak tovornjak, avto pa komot.
Katera glavna cesta ni prevozna z zimskimi gumami?

kje sem pa navedel neprevoznost cest?

poglej si AC od lj proti kopru.....primer ivanje selo.
Tam ni bilo pluga že zelo dolgo časa.

Utk ::

Ja, morda pol ure, mora 2 ure, v vsakem primeru se da normalno čez prit.

francek1 ::

Ne razumem kako enim ni jasno, da sredi zime ceste ne morejo biti splužene v nulo.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

WarpedOne ::

Od črnuč do bežigrada sem se peljal cca 10minut, lagano sportski med 30 do 50 zaradi prometa spredaj. V tem času se mi je uspelo na strehi avtomobila nabrat za dober centimeter snega. Je treba posebej poudarit da se na premikajoče se vozilo ne oprime ves zapadel sneg?

Razumnemu jasno, da so danes ekstremne razmere in da enostavno nismo pripravljeni plačat ceno sistema cestnih služb, ki bi bil sposoben kadarkoli ornk pohendlat takšno obilico snega. "Kot družba" raje stisnemo zobe tistih parkrat na leto, ko se to zgodi, kot da bi plačevali in vzdževali potreben obseg delovnih strojev in zaposlenih, ki bi lahko kadarkoli in kjerkoli po državi sproti počistili tolk zapadlega snega. 99% časa pa gledali v zrak in čakali na močan sneg.

Vsi bi meli vse zastonj in vedno bi jim moral nekdo drug odnašat rit. Otročje.

Če kaj - bolše gume na tovornih vozilih in manj analna kaznovalna politika zaradi ustavlanja/parkiranja izven parkirnih površin.
Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

WarpedOne je izjavil:

Tle ni srž bolečine dejanska 'obraba' cest ampak izstavljen račun za že izvedeno pluženje, ki je z vidika plačnika tega računa bilo čisto preveč temeljito in prehitro, da bi blo dvakrat manj in kasnejše pluženja čist ok. Pa seveda pol cenejše.

Jah, stvar pogodbe, upam da... Verjetno se lahko sestavi pogodba, ki ni ravno super ugodna za izvajalca pluženja in ne upošteva vsakega prevoženega kilometra ampak nek pavšal. Prav tako se lahko reši z bolj natančno določenim pravilnikom. Vsaj za lokalce lahko predpišeš minimalno in maksimalno višino snežne odeje. Npr, na cesto ne smeš, dokler ni vsaj 7cm, ne sme se pa nabrat več kot 15cm na glavnih mestnih cestah. Če bo zaračunal 3 vožnje dnevno, pri čemer bo skupna zapadla količina snega 15 cm, je očitno pretiraval in se mu plača maksimalno 2 vožnji.

Dobr, zdej fantaziram, ker ne vem, kako imajo sploh določeno v pogodbah. Morda bi šel tudi kak pavšal, npr, da se mu na sezono plača toliko in toliko kilometrov pluženja, kar v hudi zimi navrže manjši profit, kot pa v mili zimi, ko morda sneg pada le 2x v sezoni. Morda se ne zdi pošteno, da bi dobil za nečloveške napore manjše plačilo, ampak po drugi strani pa dobi v sezoni, ko bo moral samo 2x v leti vstati ob 3h ali 4h zjutraj, precej velik znesek.

francek1 je izjavil:

Ne razumem kako enim ni jasno, da sredi zime ceste ne morejo biti splužene v nulo.

Med 0 cm snega in 20 cm snega je... Kakih 20 cm razlike. Razumeš?
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Utk ::

Greš pa malo počasneje, tiste pol ure dokler ne pride plug, v čem je problem? Ali pa počakaš plug. Jaz sem ga tudi že čakal, ker sem pač imel bolj slabe zimske gume, če bi imel dobre, bi šel lahko naprej. Pa kaj pol, kdo mi je bil kriv? Pa tudi če bi imel dobre zimske in vseeno ne bi mogel naprej, še zmeraj bi lahko natikal verige. Čeprav bi jaz raje počakal. Če je 20 centi snega na neki glavni cesti bo sigurno kmalu prišel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedOne ::

Verjetno se lahko sestavi pogodba, ki ni ravno super ugodna za izvajalca pluženja in ne upošteva vsakega prevoženega kilometra ampak nek pavšal.

Komot se sestavi taka pogodba, še zmeraj pa nucaš nekega izvajalca, ki jo bo podpisal. Noben v-glavi-diht izvajalec ne bo šel v pogodbo, če v njej ne bo videl profita.

Povsem nepomembna opazka - v jutranji 10 minutni vožnji v službo sm srečal točno en plug - lokalni "izvajalec" s tomo-vinkovičem je delal kolono v LJ-obrobni vasici, ko je iz ene dovozne ceste po državni(?) cesti peljal na drugo dovozno cesto - seveda skozi poln sneg s plugom v zraku.

Tudi v tem je en tak lušten zaJ, da se ceste vzdržujejo v skladu z lastništvom in se ne upošteva lokalnost. In pol dvignjeni plugi fijakajo sem in tja, iz enega peskovnika v drugega. Učinkovitost fejl.
Are you not tired of being wrong again and again?

bzzero ::

WarpedOne je izjavil:

Povsem nepomembna opazka - v jutranji 10 minutni vožnji v službo sm srečal točno en plug - lokalni "izvajalec" s tomo-vinkovičem je delal kolono v LJ-obrobni vasici, ko je iz ene dovozne ceste po državni(?) cesti peljal na drugo dovozno cesto - seveda skozi poln sneg s plugom v zraku.


Si pomislil, koliko nafte porabi traktor ali tovornjak med pluženjem? Naj šenka državi 100l nafte? Zakaj že?

WarpedOne ::

Hmmm, sm kje napisal da bi jih moral?
Opazka/zamera leti na princip delitve dela ki takšne neumnosti vnaprej zapoveduje i.e. takšne ceste so naše, takšne pa vaše. Tipičen birokratski prijem.
Are you not tired of being wrong again and again?

Er333 ::

Tovornjakar ima svojo računico. on noče stati. On ima naročnika, ki hoče, da pride na cilj čim hitreje. Če se ustavi, se zna zgoditi, da bo prenočil v tovornjaku, namesto pri ženi. Iluzorno je pričakovati, da se bo tak človek samoizločil. Seveda jim lahko pišemo kazni (in prav je, da jim jih), ampak pomagalo ne bo. On noče ustaviti po lastni odgovornosti, ker mu bo potem šef (in žena) težil. Zakaj si stal? Pa saj ni bilo tolilo snega. Tri snežinke, itd. Ustaviti ga mora policaj (DARS... oblast, skratka) in ga izločiti, da se bo imel možnost na koga sklicevati. Saj jaz bi šel naprej šef, ampak so me izločili. Jaz nič kriv. Zakaj pa mislite, da je tisti tovornjak iz moje zgodbice sploh šel v hrib, za katerega je bilo cepcu jasno, da ga ne bo zvozil? Ni hotel prevzeti odgovornosti.

This. Šef te po radiu priganja, ti pa s tovornjakom driftaš po ovinkih...

WarpedOne ::

jup, nedoumljivo mi je, da je mnogim to nedoumljivo.
Are you not tired of being wrong again and again?

imagodei ::

Nekateri ocenjujejo, da delovni 2. januar pomeni 35 milijonov evrov prihranka (link1, link2) oz. prispeva 0,1% k rasti BDP-ja. Recimo, da ob 20% obdavčitvi to državi prinese 7 milijonov EUR.

Recimo, da pravočasno na delo ni prišla 1/5 ljudi, 1/10 ljudi je sploh ostala doma - če to linearno pretvorimo v davke, je to najmanj 700.000 EUR minusa. Upoštevajmo zamude v tovornem prometu, bistveno zmanjšan obisk trgovin, posredovanje gasilcev in cestnih služb ob zdrsih, medicinskih služb ob poškodbah (nenazadnje tudi zlomi ob padcih na neurejenih pločnikih), pa rehabilitacije, ki temu sledijo... Če smo zelo konzeravtivni, se nabere gotovo 2 milijončka škode. Pri čemer recimo niti ni upoštevan izpad trošarin za goriva zaradi zmanjšanjega prometa.

Ne mi zdaj rečt, da z ustrezno razporeditvijo sredstev ne bi mogli za 2 milijona EUR/dan zagotavljat spluženih cest? Ne mi rečt, da celokupni 24-urni stroški cestnih služb pri 100% zasedenosti znašajo več kot 2 milijona?

No, jaz sem številke potegnil iz riti, s tem naj se sicer ukvarjajo drugi. Je pa res, da bodo zimske službe ves ta sneg, ki je na cestah, tako ali drugače odstranile. Stroški bodo nastali in bodo plačani. Da se ne da razmeroma prevoznih cest zagotavljat sproti, gotovo ni problem denarja, ampak organizacije. (Danes okoli pol enih zjutraj sem imel pred hišo 30 cm novozapadlega snega, ob 7h zjutraj pa slabih 50. Očitno ob 2h in 3h ponoči zimske službe sladko spančkajo)
- Hoc est qui sumus -

Magic1 ::

Vse kar bi rabil je, da bi poslali par policijskih patrulj na nekaj cestninskih postaj, kjer bi preverjali zimsko opremo tovornih vozil. Vse, ki je nimajo, bi izločili in napisali kazen (sej je okoli 400€ če se prav spomnim). Bi bil hitro red.
Magic

r3dkv1c4 ::

Magic1 je izjavil:

Vse kar bi rabil je, da bi poslali par policijskih patrulj na nekaj cestninskih postaj, kjer bi preverjali zimsko opremo tovornih vozil. Vse, ki je nimajo, bi izločili in napisali kazen (sej je okoli 400€ če se prav spomnim). Bi bil hitro red.

človek pa saj ne živiš v 15. stoletju
Pa kaj ti misliš, da ima vsak 5 tovornjak zimske gume.....
...zdaj je pa čas, da nehaš nabijat stvari o katerih nimaš blage veze!!!!!!!!

Pojdi na cest. postajo in glej s kakšnimi gumami se vozijo tovornjaki!
Boš razočaran, ker bo imelo 99% zimske gume...
...ti najbrž vidiš samo v tem problem, zato pa nabijaš kar vse vprek.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29245834 (30272) Matako
»

Težave s tovornjakarjem (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
627880 (5073) msjr

Več podobnih tem