» »

Zakaj se ne izloča tovornih vozil iz prometa, če je sneg?

Zakaj se ne izloča tovornih vozil iz prometa, če je sneg?

«
1
2

TheJack ::

Danes se peljem v službo. Dohitim kolono, spredaj je tovornjak. Sneži čedalje močneje. Tovornjak vozi 30 km/h. Pridemo do rahlega hriba, tam nas že čaka drug tovornjak, ki se je zakopal in s tem zaprl en pas. Tovornjak pred nami manevrira, skuša pri mimo. Seveda ne pusti mimo nikogar drugega. Končno pride mimo. Vozi 30 km/h in manj. Umakne se ne. Vozi naprej, dokler bo šlo, bo šlo, potem bo pa še on zaprl en pas.

Pridem v službo. Preberem na netu, da je na cestah ogromno zapor, zaradi ustavljenih tovornih vozil. Kličem na prometni center (1970) in vprašam, zakaj se tovornih vozil ne izloča iz prometa. Ker ni potrebe, mi pravi gospa na drugi strani. WTF?!? Gospa, kdo pa je odgovoren za izločanja tovornih vozil iz prometa? Dolga tišina. Seveda, nihče ni odgovoren, tako kot v naši državi nihče ni odgovoren za nič. Jaz bom pa danes spet prišel ob polnoči domov, ker bom (tako kot lansko leto) čakal par ur zaradi "ustavljenega tovornega vozila".

/end rant

WarpedOne ::

Ustavljeno tovorno vozilo se je ustavilo, ker se je izločilo iz prometa.
Šofer ima pa žal crknjeno kristalno kuglo, da bi vedu kaka je cesta tri ovinke naprej.
Še vedno smo pa dovolj svobodna država, da tri snežinke še ne pomenijo avtomatsko prepoved tovornega prometa.

Bi bil zelo vesel, ko zjutraj nebi bilo toplega frišnega kruheka v trogovini?
Pol bi pa rantal, kako so vsi mehkužni in se zarad treh snežink že vse ustavi in kako so to mehke lule da niso nič sposobni.

/end rant
Are you not tired of being wrong again and again?

imagodei ::

Avtobusi so tudi neke vrste tovornjaki. Se morajo tudi izločat iz prometa ob vsakem najmanjšem sneženju.
- Hoc est qui sumus -

r3dkv1c4 ::

imagodei je izjavil:

Avtobusi so tudi neke vrste tovornjaki. Se morajo tudi izločat iz prometa ob vsakem najmanjšem sneženju.

oh no, avtobus je kot ratrak in verjemi, da mora biti resnično slabo spluženo , da se avtobus ustavi.
Nekako tako je to, če se ustavi avtobus potem tudi avtomobili nimajo kaj počet na cesti.

Pa nehaj blodit o izločanju avtobusov ob sneženju!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

TheJack ::

WarpedOne je izjavil:

Ustavljeno tovorno vozilo se je ustavilo, ker se je izločilo iz prometa.


Na ostale bedarije v tem topicu niti ne bom odgovarjal, na tole pa bom. Tovornjak se je sredi ceste izločil iz prometa?! Ta je pa dobra. Še dobro da se ne izloči iz prometa na avtocesti na prehitevalnem pasu. "Izločil" se je iz prometa zato, ker naprej ni mogel. Ker se je zakopal. Kar se tovornjakom v snegu rado zgodi. Če bi se hotel izločiti iz prometa, je bilo postajališče dobesedno 12 metrov naprej.

imagodei ::

r3dkv1c4 je izjavil:

imagodei je izjavil:

Avtobusi so tudi neke vrste tovornjaki. Se morajo tudi izločat iz prometa ob vsakem najmanjšem sneženju.

oh no, avtobus je kot ratrak in verjemi, da mora biti resnično slabo spluženo , da se avtobus ustavi.
Nekako tako je to, če se ustavi avtobus potem tudi avtomobili nimajo kaj počet na cesti.

Pa nehaj blodit o izločanju avtobusov ob sneženju!!!

Vidim, da ti je sarkazem detektor crknil...
- Hoc est qui sumus -

TheJack ::

Mimogrede. Vidim, da je govora o "najmanjšem sneženju" in o "treh snežinkah". Jaz ne vem, kje točno ste vi in kakšne so razmere tam. Jaz govorim o močnem sneženju in močno zasneženi cesti. IMHO taki, na kateri prikoličarji nimajo kaj početi.

francek1 ::

Eni očitno ne razumete, kaj pomeni "prilagojena hitrost". Vsak voznik zase ve, v kakšnem stanju je vozilo, on sam itd. Pričakovat, da bodo v takih razmerah vsi vozili rally je iluzorno. Na naših cestah manjka strpnosti....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

WarpedOne ::

@thejack:
Jup, in vtakšnem sneženju se razmere na cesti spreminjajo v roku nekaj 100 m.
Ustrezni prostori za izločanje so pa med sabo oddaljeni tudi več 10km.
Šlepar *ne sme* zapeljat dol iz ceste na prvo mal širšo bankino, ker se bo v 95% enostavno prevrnil in/al ugreznil v neutrjeno zemljo.
Hkrati ne smejo parkirat na parkiriščih pred trgovinami itd.

In kam se naj sedaj skrijejo? Poženejo krila in kra.kra.kra?
Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: TheJack ()

imagodei ::

@TheJack,

mogoče manjka podatek, koliko je bilo na cestišču zapadlega snega.
- Hoc est qui sumus -

Invictus ::

Zanimivo da v Avstriji s tovornjaki nimajo problemov.

Najbrž zato ker striktno zahtevajo da imajo zimsko opremo. Se pravi vse zimske gume. Ne tako kot pri nas ko čez mejo spuščajo tovornjake s čisto zlizanimi letnimi gumami. Vsem tovornjakom naj bi napisali konkretno kazen, pa bi bil mir ...

Če pač šofer ne vem kam se pelje, pa to ni krivda države v kar se bo spet izjalovila debata ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TheJack ::

WarpedOne je izjavil:

@thejack:
Jup, in vtakšnem sneženju se razmere na cesti spreminjajo v roku nekaj 100 m.
Ustrezni prostori za izločanje so pa med sabo oddaljeni tudi več 10km.
Šlepar *ne sme* zapeljat dol iz ceste na prvo mal širšo bankino, ker se bo v 95% enostavno prevrnil in/al ugreznil v neutrjeno zemljo.
Hkrati ne smejo parkirat na parkiriščih pred trgovinami itd.

In kam se naj sedaj skrijejo? Poženejo krila in kra.kra.kra?


Spet bom odgovoril le WarpedOne-u (in imagodeiu). Razumem,kaj praviš. Ampak se ne strinjam. Zasnežena cesta ni tako kot potres ali pa cunami. Ki prideta brez opozorila. Močno sneženje se je za danes napovedovalo že vsaj od vikenda. Sneg ni nikogar presenetil. Tovornjaki (govorim o tistih velikih prikoličarjih) danes sploh ne bi smeli na cesto, oziroma bi morali biti policija in oblast dovolj pametni, da bi jih ustrezno, na ustreznih mestih izločali iz prometa. Časa za pripravo na kaj takega so imeli dovolj.

imagodei: uradnih podatkov nimam, ampak takole laično se mi je zdelo cca. 20 cm.

r3dkv1c4 ::

Invictus je izjavil:

Zanimivo da v Avstriji s tovornjaki nimajo problemov.

Najbrž zato ker striktno zahtevajo da imajo zimsko opremo. Se pravi vse zimske gume. Ne tako kot pri nas ko čez mejo spuščajo tovornjake s čisto zlizanimi letnimi gumami. Vsem tovornjakom naj bi napisali konkretno kazen, pa bi bil mir ...

Če pač šofer ne vem kam se pelje, pa to ni krivda države v kar se bo spet izjalovila debata ...

Jih nimajo, dvomim??
Ko sneženje pride do te mere, da se ceste ne da plužit, se tam pojavijo, kar grozne težave.
Nikjer nisem zasledil, da bi bila tudi krivda na strani cestarjev, ker niso sposobni odstranit par snežink.

TheJack ::

Aja, še nekaj sem se spomnil. Lansko leto sem na cesti ob prvem močnem sneženju čakal tri ure, da so odstranili tovornjak. Komur nese spomin tako daleč se bo spomnil, da so lansko zimo ljudje (se mi zdi da na primorski avtocesti) čakali v kolonah 11 ur. Zaradi "ustavljenih tovornih vozil", seveda. Takrat se je nato postavljalo vprašanje, kdo je bil za to odgovoren in kdo bi moral tovornjake izločati iz prometa. Odgovorni so seveda valili krivdo drug na drugega, kar je v naši državi stara in spoštovana tradicija. Ampak zanimivo. Lansko leto sem stal tako na cesti le enkrat, na začetku. Kasneje nič več, čeprav je bila zima huda in snega dovolj. Zakaj? Ker tovornjakov ni bilo več na cesti oz. so se ustrezno opremili. Ker je šla policija v akcijo in jih na kritičnih odsekih izločala iz prometa. Vse se da, če se hoče. Ampak zakaj je treba vsako leto znova?

Redkvica, na živce mi greš s temi klicaji in vprašaji. In pol sem jaz nervozen...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

WarpedOne ::

Zasnežena cesta ni tako kot potres ali pa cunami. Ki prideta brez opozorila.

Niso redka enako močna/močnejša sneženja, ki cesto samo zmočijo in *ne* povzročijo problemov.
Dokler ne pogruntamo kristalnih kugel *ne moremo vnaprej* vedet kako zelo huda bo zadeva na kakšnem konkretnem ovinku.

Če hočeš s predpisom vnaprej določat, kdaj tovorni promet nad tolk in tolk skupne teže in tolk in tolk osne obremenitve ne sme potekat, moraš predpisat kakšna kje je 'mejna' napoved padavin/temperature/vlažnosti/vetra/xyz ko so dovoljeno prelomi v prepovedano in kdo ma certifikat da takšno napoved izda.
Nucaš še birokrate, ki bodo obravnavali pritožbe, ko bo takšna prepoved izdana, cesta bo pa samo mokra ali obratno, ker napoved ' ni zgledala huda', na nekem ovinku je blo pa 'lokalno mal huje' in je šel šlepar počez čez cesto, en jack je pa pol skakal po forumih, kako da niso prepovedal prometa.
Prepoved bo hkrati povzročila gospodarsko škodo, tut kakšna resna posledica se lahko iz tega porodi (ja, ogroženo življenje, ker je nekomu nekje nečesa zmanjkalo, ker tovornjak dopoldan zarad tvoje prepovedi zadeve ni smel pripeljat).

Birokracija naredi več problemov kot koristi. Še najmanj problematičen je dvig minimalnih zahtev za pnevmatike tovornih vozil.
Are you not tired of being wrong again and again?

TheJack ::

WarpedOne je izjavil:

Zasnežena cesta ni tako kot potres ali pa cunami. Ki prideta brez opozorila.

Niso redka enako močna/močnejša sneženja, ki cesto samo zmočijo in *ne* povzročijo problemov.
Dokler ne pogruntamo kristalnih kugel *ne moremo vnaprej* vedet kako zelo huda bo zadeva na kakšnem konkretnem ovinku.

Če hočeš s predpisom vnaprej določat, kdaj tovorni promet nad tolk in tolk skupne teže in tolk in tolk osne obremenitve ne sme potekat, moraš predpisat kakšna kje je 'mejna' napoved padavin/temperature/vlažnosti/vetra/xyz ko so dovoljeno prelomi v prepovedano in kdo ma certifikat da takšno napoved izda.
Nucaš še birokrate, ki bodo obravnavali pritožbe, ko bo takšna prepoved izdana, cesta bo pa samo mokra ali obratno, ker napoved ' ni zgledala huda', na nekem ovinku je blo pa 'lokalno mal huje' in je šel šlepar počez čez cesto, en jack je pa pol skakal po forumih, kako da niso prepovedal prometa.
Prepoved bo hkrati povzročila gospodarsko škodo, tut kakšna resna posledica se lahko iz tega porodi (ja, ogroženo življenje, ker je nekomu nekje nečesa zmanjkalo, ker tovornjak dopoldan zarad tvoje prepovedi zadeve ni smel pripeljat).

Birokracija naredi več problemov kot koristi. Še najmanj problematičen je dvig minimalnih zahtev za pnevmatike tovornih vozil.


Ne strinjam se. Ni tako težko ugotoviti, kdaj bodo razmere take, da prikoličarji na cesti nimajo kaj iskati. Kot sem videl in napisal v prejšnjem postu, jim je to lansko leto po prvih bluzenjih kar dobro ratalo. Še boljši dokaz je ravno današnji dan. Močno sneženje se je za četrtek napovedovalo že kar nekaj dni. Jaz sem vedel, kako bo, pa nisem vremenoslovec. In glej, glej. Če pogledaš novice, skorajda cela Slovenija stoji "zaradi zdrsov tovornih vozil". Res neverjetno in vsako leto enako. Seveda se bodo zdaj usuli komentarji, pa naj tebe zaposlijo cestarji, če si tako pameten. Neumnost. Vsak, ki ima dve čisti, ter spremlja vreme in napoved, je vedel, kako bo danes. naj me vrag, če cestarji in policaji niso. Ampak seveda, nekdo se mora ojunačiti (ni treba nobenega zakona, ki bi natančno predpisoval, kdaj izločati, le pooblastila odgovornim, da sami presodijo) in začeti izločati. In potem seveda prevzeti odgovornost. Kaj hujšega! Da bi pri nas kdo prevzel odgovornost za kaj in opravil svoje delo. Da le ne bom jaz za kaj kriv. Raje glavo v pesek, storiti nič in kasneje valiti krivdo na druge, najraje kar na tovornjakarje same, ker se niso "samoizločili". Sicer pa je to še en simptom, zakaj Slovenci nismo sposobni imeti lastne države. Celo zgodovino so nam vladali drugi, nam nikoli ni bilo treba odločati in prevzemati odgovornosti za nič (berite Mazzinija). Zato danes naša država "deluje" tako, da vsi stalno valijo krivdo drug na drugega in tiščijo glave v pesek. Nihče noče storiti nič, če ne dobi jasnega ukaza v obliki zakona ali pravilnika, ki ne dopušča nobenega prostora za interpretacijo in za razmišljanje s svojo glavo, ali pa v obliki direktnega (pisnega!) naređenja nadrejenega, na katerega se potem lahko sklicuje. V družbi, kjer nihče noče prevzeti odgovornosti za nič, se tudi nič ne stori in nič ne naredi. Močno upam na evropsko superdržavo, da nam bodo Nemci spet natančno povedali, kaj moramo delati. Takrat bomo spet zadovoljni in veseli, nikoli nič krivi in odgovorni. Stvari se bodo spet postavile na svoje mesto.

r3dkv1c4 ::

thejack>.... na ustreznih mestih izločali iz prometa. Časa za pripravo na kaj takega so imeli dovolj.

kam pa po tvoje?

Kako bi se morali pripravit?

ne klobasat na pamet, potrebujejo kakšen dober predlog ampak sem prepričan, da ga ti nimaš!!!

the jack kot kaže je imel invictus prekleto prav, ko je izjavil:"Če pač šofer ne vem kam se pelje, pa to ni krivda države v kar se bo spet izjalovila debata ..."


a si ti zamudil na delo?

Ker glede na napovedi, bi lahko šel kakšno uro prej od doma in te teme ne bi bilo!!!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: TheJack ()

WarpedOne ::

Jaz sem vedel, kako bo, pa nisem vremenoslovec

You knew Jack Shit.
Are you not tired of being wrong again and again?

r3dkv1c4 ::

thejack>"Redkvica, na živce mi greš s temi klicaji in vprašaji. In pol sem jaz nervozen..."

jih bom poizkusil spustit, da te le ne delam nervoznega, ker te lahko infarkt.

energetik ::

r3dkv1c4 je izjavil:

thejack>.... na ustreznih mestih izločali iz prometa. Časa za pripravo na kaj takega so imeli dovolj.

kam pa po tvoje?

Kako bi se morali pripravit?
Sneženje je bilo napovedano. Dovolj bi blo par patrulj policije na vsaki AC, ki bi spremljali stanje. Takoj ko bi se sneg začel oprijemat ceste, bi na primernem AC počivališču izločali tovornjake.

TheJack ::

energetik je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

thejack>.... na ustreznih mestih izločali iz prometa. Časa za pripravo na kaj takega so imeli dovolj.

kam pa po tvoje?

Kako bi se morali pripravit?
Sneženje je bilo napovedano. Dovolj bi blo par patrulj policije na vsaki AC, ki bi spremljali stanje. Takoj ko bi se sneg začel oprijemat ceste, bi na primernem AC počivališču izločali tovornjake.


Dobro povedano.

francek1 ::

Pa kaj eni flancate o tem, da je naloga Policije, da izloča tovorna vozila. To ima na avtocestah v rokah DARS! Na stranskih pa bi se morali tovornjakarji izločat sami. Preberite si Z A K O N O PRAVILIH CESTNEGA PROMETA (ZPrCP). Poznat bi ga moral vsak voznik.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

WarpedOne ::

Takoj ko bi se sneg začel oprijemat ceste, bi na primernem AC počivališču izločali tovornjake.

Preveri kapaciteto teh počivališč in št. tovornjakov na AC cesti.
Čez prst, jih lahk na počivališče parkiraš 10% vseh. Ostali pa v jok in na drevo?

Komot je tkole pavšalno pametovat, ko pametovanju ni treba prestat test realnosti.
Anything goes in a pub.
Are you not tired of being wrong again and again?

TheJack ::

r3dkv1c4 je izjavil:

>

a si ti zamudil na delo?

Ker glede na napovedi, bi lahko šel kakšno uro prej od doma in te teme ne bi bilo!!!


Nisem zamudil, ker sem šel prej od doma. Hkrati je to tudi odgovor WarpedOne-u, da sem vedel jackshit. Temo sem vseeno napisal, ker vas nisem hotel prikrajšati za svoje modre misli.

r3dkv1c4 ::

energetik je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

thejack>.... na ustreznih mestih izločali iz prometa. Časa za pripravo na kaj takega so imeli dovolj.

kam pa po tvoje?

Kako bi se morali pripravit?
Sneženje je bilo napovedano. Dovolj bi blo par patrulj policije na vsaki AC, ki bi spremljali stanje. Takoj ko bi se sneg začel oprijemat ceste, bi na primernem AC počivališču izločali tovornjake.

Nehaj s takimi bedarijami...kam bi ti parkiral 500 in več tovornjakov, ko se začne sneg oprijemat?!

Dejstvo je, da se sneg pri nas začne takoj oprijemat, ker cestne službe ne opravljajo svojega posla in dejstvo je, da pri nas nimamo dovolj ustreznih parkirišč, na katera bi lahko izločili tovornjake.

energetik ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Nehaj s takimi bedarijami...kam bi ti parkiral 500 in več tovornjakov, ko se začne sneg oprijemat?!
Na odstavni pas, kot ponavadi počnejo.

OK, ne da se nič naredit. Bolje, da ene 2 tovornjaka zapreta celo AC in potem je 500 tovornjakov "izločenih" na voznem in prehitevalnem pasu, a ne. ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

imagodei ::

TheJack je izjavil:

imagodei: uradnih podatkov nimam, ampak takole laično se mi je zdelo cca. 20 cm.

Kje? Na avtocesti?! To je totalen fail zimskih služb! Se ne mislim z nikomer pregovarjat, ampak če je dopustno, da imamo na hrbtenični cestni povezavi 20 cm snega, potem je nekaj hudo narobe!

Enako tudi, če gre za glavne ceste. 20 cm je neprevozno, razen če imaš terenca ali verige. Če se pričakuje od voznikov, da bodo sami skrbeli za pretočnost prometa pri 20 cm snega na cesti, naj se to jasno zapiše v zakone - kadar gre za polnjenje proračuna imamo zapisan vsak drek.

Vsako leto imamo iste teme. Zame je nedopustno, da pravilniki (zakonodaja?) določajo, da gredo zimske službe na ceste šele pri 10 cm snega (ali je 12, ne spomnim se točno - avtoceste so že itak izvzete iz tega in bi morale biti vedno solidno urejene). S tako ureditvijo nikomur nikoli ne moreš očitati slabo opravljenega dela in nihče nikoli ni kriv - ker je šel cestar plužit cesto šele, ko so namerili 10cm, je morda prišel na drugi konec svojega rajona šele ko je tam zapadlo 20 cm snega. Če pa res orenk pada in mora zagotavljati čiste glavne ceste, pa lahko morda kakšno ulico ali manj pomembno lokalno cesto zamede do koliko? 25, 30 cm? Nima veze, ker cestar je na cesti in cestna služba opravlja svojo dolžnost.

Namesto tega bi morali imeti določene maksimalno dovoljeno višino snežne odeje na posameznih tipih ceste: na AC npr. max 7cm, na magistralkah max 13 cm, na lokalnih cestah max 15 cm, na glavnih mestnih cestah takisto 15 cm, na stranskih mestnih cestah 17, po raznih manjših ulicah do 20cm. Številke so, jasno, potegnjene iz riti in bi v končni verziji morale temeljiti na nekih realnih zmožnostih.

Zgolj na ta način lahko potem rečemo, da cestarji niso opravili svoje službe: če bi bilo na lokalni cesti 20 cm snega, ko bi ga moralo biti max 15. Potem pa naj se organizirajo kot vejo in znajo - magari, če gredo na cesto, ko zapade 7cm snega, zato da bodo še zadnje metre magistralke očistili še preden bo zapadlo 15 cm snega.

Je pa zanimivo: v občini, kjer živim, imajo pogodbe z zasebniki. Živimo precej "bogu za hrbtom", mimo naše hiše gre cesta proti kmetijam, ki vsako jutro oddajajo mleko. Niti enkrat se še ni naredilo, da bi bilo ob 7h zjutraj na cesti več kot 10 cm snega. Ravno nasprotno, običajno ga je precej manj. Nekateri se pritožujejo, da se pogodbenik s svojim traktorjem preveč žene za občinskimi financami in da gre prehitro na cesto, zaradi česar cestišče tudi bolj poškoduje. No, kmeti, ki živijo od prodaje mleka, so mu na moč hvaležni, da lahko s cisternami odpeljejo mleko do zbirnega mesta.
- Hoc est qui sumus -

mn ::

In potem seveda prevzeti odgovornost. Kaj hujšega! Da bi pri nas kdo prevzel odgovornost za kaj in opravil svoje delo. Da le ne bom jaz za kaj kriv. Raje glavo v pesek, storiti nič in kasneje valiti krivdo na druge, najraje kar na tovornjakarje same, ker se niso "samoizločili"


Tale del mi je pa fantastičen. Najprej pizdiš, da nihče noče prevzeti odgovornost, potem pa da od tovornjakarjev pa res ne moremo pričakovati, da bodo prevzeli odgovornost. Fantastično. Fenomenalno.

Glej, če se že poudarjamo odgovornost je vsak voznik najbolj odgovoren za svoje obnašanje v prometu. Vključno s tem kdaj ne bo šel na cesto. Ne pa nek cestar.

Pa ne rečem, da je prisilno izločanje napačno, niti da je pravilno samo tale argument ki sem izpostavil je zelo slab.

r3dkv1c4 ::

TheJack je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

>

a si ti zamudil na delo?

Ker glede na napovedi, bi lahko šel kakšno uro prej od doma in te teme ne bi bilo!!!


Nisem zamudil, ker sem šel prej od doma. Hkrati je to tudi odgovor WarpedOne-u, da sem vedel jackshit. Temo sem vseeno napisal, ker vas nisem hotel prikrajšati za svoje modre misli.

Ne dvomim v tvojo obširno modrino, pa vendar mislim, da ne modruj pri stvareh, za katere nimaš pojma.

V določenih stavkih se strinjam s teboj ampak je stvarno neizvedljivo......to je pa druga tema.

francek1 ::

Vsi imate toliko za povedat oz. kritizirat, ne povezujete pa tega s stroški. Me zanima kdo bi bil zadovoljen, ko bi bil drugo leto cestnine in vinjete 100% dražje???
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

TheJack ::

Na lokalni cesti. S tem da je bilo težko presoditi, ker se je usuvalo, kot bi se odprlo nebo (tj. točno tako, kot so napovedovali za danes!). Precej me je strah za nazaj, ne zaradi snega in same ceste, saj imam odlične zimske gume in znam voziti po snegu (se je neskromno pohvalil). Strah me je tega, da bom spet naletel na "zdrsnjeno tovorno vozilo", čakal eno uro, dva kilometra naprej še na eno, in tako dalje. Ni le teoretična možnost, se bojim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

Smurf ::

Mimogrede v tem trenutku se skorajda na vseh avtocestah izloca tovorni promet tako, da ocitno se da.

Sedaj je le vprasanje ali je bilo to smiselno naresti ze zjutraj. Ce so tovornjaki obstali potem verjetno da ja (je pa tezko take stvari predvideti v naprej).

r3dkv1c4 ::

energetik je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

Nehaj s takimi bedarijami...kam bi ti parkiral 500 in več tovornjakov, ko se začne sneg oprijemat?!
Na odstavni pas, kot ponavadi počnejo.

OK, ne da se nič naredit. Bolje, da ene 2 tovornjaka zapreta celo AC in potem je 500 tovornjakov "izločenih" na voznem in prehitevalnem pasu, a ne. ;((

odstavni pas ni rešitev, ker potem izgubi svoj pomen v določeni situaciji.
Zato se to rešitev uporabi le v totalni skrajnosti.
Treba se je zavedat, da naša cestna infrastruktura v danih(zimskih) razmerah poklekne.

Energetik zakaj vedno krivdo pripisuješ tovornjakom, ker velikokrat se zgodi, da zaglavi osebno vozilo in potem se posledično ustavi tovorni promet.
Premalo situacij poznaš, da bi lahko sodil kaj je prav in kaj ne.

imagodei ::

francek1 je izjavil:

Vsi imate toliko za povedat oz. kritizirat, ne povezujete pa tega s stroški. Me zanima kdo bi bil zadovoljen, ko bi bil drugo leto cestnine in vinjete 100% dražje???

Seveda povezujemo to s stroški. Hi-up, ki ga pokličejo, da odstrani prevrnjen tovornjak, ki leži počez po cestišču in blokira promet v obe strani, košta. Gospodarstvo je prizadeto zaradi zamud - v preteklosti smo že imeli ceste zaprte tudi po 12 ur in dlje zaradi podobnih zdrsov. Celo avtoceste smo že imeli zaprte več ur. Imaš neposredno škodo, merljivo v GDP.

Nenazadnje se pri slabo spluženi cesti dogajajo prometne nesreče s telesnimi poškodbami. Zdravljenje stane. Vem, da si nekateri želijo, da bi bilo zdravstvo plačljivo, ampak zaenkrat se to še plačuje iz skupnih žepov. Tudi dolgotrajna in draga rehabilitacija v Soči.

Seveda, če ni široke slike in vsak "računovodja" gleda samo v svoj tošelj, se zdijo stroški pluženja cest nenormalno visoki. In ker tudi sestavljalci proračuna niso zmožni pogledat preko plank, verjamem, da prihranki iz naslova zmanjšanja števila prometnih nesreč v resnici niti ne zakrožijo nazaj v sredstva za vzdrževanje cest.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

energetik ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Energetik zakaj vedno krivdo pripisuješ tovornjakom, ker velikokrat se zgodi, da zaglavi osebno vozilo in potem se posledično ustavi tovorni promet.
Premalo situacij poznaš, da bi lahko sodil kaj je prav in kaj ne.
Jasno da so tudi avti z letnimi krivi, ampak takega navaden AMZS tovornjaček potegne vstran in je to to. S šleparjem je pa malo več dela. Sicer pa - če šlepar ne more več spelat, ko se ustavi, nima kaj delat na cesti. Treba bi bilo lastnikom prevozniških firm nabiti hude kazni, če ne bi imeli ustrezne opreme. Saj vemo, kakšne gume majo šleparji. Nalite letne, zlizane do žic.

WarpedOne ::

Nekateri se pritožujejo, da se pogodbenik s svojim traktorjem preveč žene za občinskimi financami in da gre prehitro na cesto, zaradi česar cestišče tudi bolj poškoduje.

To je druga plat medalje.

odstavni pas ni rešitev, ker potem izgubi svoj pomen v določeni situaciji. Zato se to rešitev uporabi le v totalni skrajnosti.


Tole tudi.
"Odgovoren tovornjakar", ki ustavi na odstavnem pasu samo zato, ker ga je strah da bo nekje v prihodnosti obtičal na cesti, tvega konkretno kazen - ustavlanje in parkiranje na odstavnem pasu, ogrožanje varnosti na AC itd, itn.

ampak takega navaden AMZS tovornjaček potegne vstran in je to to.

Ta AMZS na točno lokacjo dostavijo s helikopterjem? Ko je na cesti vse počez, stoji tudi rešilec.

Saj vemo, kakšne gume majo šleparji. Nalite letne, zlizane do žic.

Tole je še najbliže jedru problema.
Are you not tired of being wrong again and again?

mihec87 ::

francek1 je izjavil:

Vsi imate toliko za povedat oz. kritizirat, ne povezujete pa tega s stroški. Me zanima kdo bi bil zadovoljen, ko bi bil drugo leto cestnine in vinjete 100% dražje???


Malo manj mimo v žep pa bo dovolj cekinov brez podražanja cestnine/vinjet...

Utk ::

Pa kaj bi zdaj radi? Dvakrat na leto je tak dan, in takrat je pač kak zdrs, so what? Cesta se ne pluži prej ko je 10 centi gor, ker nimaš kaj plužit, samo škodo lahko delaš. In 10 centi ni nič, sploh na prometnih cestah, kjer se itak zvozi. Po drugi strani pa nekje kjer ni dost prometa na čist nepomembni cesti, lahko plug očisti do nule, pa bo čez eno uro 10 centi in bo tovornjak obstal, nekdo pa zamudil v službo, pa kaj naj zdaj, plug čisti vsake pol ure povsod? Poglejte si na žurnal, po MB par centi snega in je cesta že "katastrofalna". Kdor se po tisti cesti ne more normalno vozit naj vrne izpit, hvala lepa.

WarpedOne ::

Še prej pa zamenja gume.
Kje so sedaj modrine, ki v drugih temah hvalijo oprijem letnih gum na mrzli mokri cesti (i.e. zima)?
Are you not tired of being wrong again and again?

francek1 ::

imagodei je izjavil:

francek1 je izjavil:

Vsi imate toliko za povedat oz. kritizirat, ne povezujete pa tega s stroški. Me zanima kdo bi bil zadovoljen, ko bi bil drugo leto cestnine in vinjete 100% dražje???

Seveda povezujemo to s stroški. Hi-up, ki ga pokličejo, da odstrani prevrnjen tovornjak, ki leži počez po cestišču in blokira promet v obe strani, košta. Gospodarstvo je prizadeto zaradi zamud - v preteklosti smo že imeli ceste zaprte tudi po 12 ur in dlje zaradi podobnih zdrsov. Celo avtoceste smo že imeli zaprte več ur. Imaš neposredno škodo, merljivo v GDP.

Nenazadnje se pri slabo spluženi cesti dogajajo prometne nesreče s telesnimi poškodbami. Zdravljenje stane. Vem, da si nekateri želijo, da bi bilo zdravstvo plačljivo, ampak zaenkrat se to še plačuje iz skupnih žepov. Tudi dolgotrajna in draga rehabilitacija v Soči.

Seveda, če ni široke slike in vsak "računovodja" gleda samo v svoj tošelj, se zdijo stroški pluženja cest nenormalno visoki. In ker tudi sestavljalci proračuna niso zmožni pogledat preko plank, verjamem, da prihranki iz naslova zmanjšanja števila prometnih nesreč v resnici niti ne zakrožijo nazaj v sredstva za vzdrževanje cest.

Kdor zdrsne vs ceste, si je sam kriv. Spet smo pri neprilagojeni hitrosti. To lahko trdim po 35 letih vožnje brez nesreče. Čakalne dobe so pa itak vkalkulirane v vsak prevozniški posel. A se je po ukinitvi carinskih mej kaj pocenilo? Po tvoji teoriji bi se moralo...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

TheJack ::

mn je izjavil:

In potem seveda prevzeti odgovornost. Kaj hujšega! Da bi pri nas kdo prevzel odgovornost za kaj in opravil svoje delo. Da le ne bom jaz za kaj kriv. Raje glavo v pesek, storiti nič in kasneje valiti krivdo na druge, najraje kar na tovornjakarje same, ker se niso "samoizločili"


Tale del mi je pa fantastičen.


Hvala.

Drugače se pa zavedam težave argumenta, ki ga mogoče nisem dovolj natančno razložil. Računati na to, da se bodo tovornjakarji samoizločevali, je IMHO noro. Par let nazaj sem vozil iz Gorice po stari cesti (avtocesta je bila seveda zaradi vetra zaprta, ker je bila pač tako genialno projektirana, da projektant v tistem koncu res ni pričakoval vetra). Od Ajdovščine par kilometrov naprej se začne hrib, po katerem potem eventuelno prilezeš do avtoceste Koper - Ljubljana. Veter je bil tak, da mi je avto kar malo premikalo. No ja, tisti, ki ste s tistega konca veste o čem govorim, ostali itak ne veste, ker se takega vetra ne da predstavljati, dokler ga ne doživiš. Snega ogromno. Prvi v koloni je bil tovornjak prikoličar. Peljali smo se celo mimo policajev, ki niso storili nič. Gremo v hrib, kjer nas v nasproti smeri že čaka še en prikoličar, ki se je zakopal. In zaprl en pas ceste. In seveda se na istem mestu, le da v nasprotno smer, zakoplje še "naš tovornjak". In sta tako zaprla cesto. Jaz in še en sva še prišla mimo. Drug nihče. Sklepam, da so ostali tam do pomladi. Kaj čem s to (sicer zelo zanimivo) zgodbico povedati? Tovornjakar ima svojo računico. on noče stati. On ima naročnika, ki hoče, da pride na cilj čim hitreje. Če se ustavi, se zna zgoditi, da bo prenočil v tovornjaku, namesto pri ženi. Iluzorno je pričakovati, da se bo tak človek samoizločil. Seveda jim lahko pišemo kazni (in prav je, da jim jih), ampak pomagalo ne bo. On noče ustaviti po lastni odgovornosti, ker mu bo potem šef (in žena) težil. Zakaj si stal? Pa saj ni bilo tolilo snega. Tri snežinke, itd. Ustaviti ga mora policaj (DARS... oblast, skratka) in ga izločiti, da se bo imel možnost na koga sklicevati. Saj jaz bi šel naprej šef, ampak so me izločili. Jaz nič kriv. Zakaj pa mislite, da je tisti tovornjak iz moje zgodbice sploh šel v hrib, za katerega je bilo cepcu jasno, da ga ne bo zvozil? Ni hotel prevzeti odgovornosti.

mihec87 ::

Utk je izjavil:

Pa kaj bi zdaj radi? Dvakrat na leto je tak dan, in takrat je pač kak zdrs, so what? Cesta se ne pluži prej ko je 10 centi gor, ker nimaš kaj plužit, samo škodo lahko delaš. In 10 centi ni nič, sploh na prometnih cestah, kjer se itak zvozi. Po drugi strani pa nekje kjer ni dost prometa na čist nepomembni cesti, lahko plug očisti do nule, pa bo čez eno uro 10 centi in bo tovornjak obstal, nekdo pa zamudil v službo, pa kaj naj zdaj, plug čisti vsake pol ure povsod? Poglejte si na žurnal, po MB par centi snega in je cesta že "katastrofalna". Kdor se po tisti cesti ne more normalno vozit naj vrne izpit, hvala lepa.


Ob močnem sneženju je 10centi predno spluži traso je na koncu trase že 20centi...Avtocesta je vsako leto problem ob malo močnejšem sneženju in zadeva ni tako nedolžna..

Utk ::

Vseeno je ali je 10 ali 20. Tovornjak bo obstal, pa če bo šel 10 minut za plugom, če prav sneži, avto z zimskimi gumami bo pa po avtocesti šel naprej tudi po 20 centi snega. Pač malo počasneje. Lahko se pa ustavi na pumpi in čaka plug.
Lahko pa kdo pokaže državo kjer se tovornjaki po hribih normalno vozijo med največjim sneženjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mihec87 ::

francek1 je izjavil:

imagodei je izjavil:

francek1 je izjavil:

Vsi imate toliko za povedat oz. kritizirat, ne povezujete pa tega s stroški. Me zanima kdo bi bil zadovoljen, ko bi bil drugo leto cestnine in vinjete 100% dražje???

Seveda povezujemo to s stroški. Hi-up, ki ga pokličejo, da odstrani prevrnjen tovornjak, ki leži počez po cestišču in blokira promet v obe strani, košta. Gospodarstvo je prizadeto zaradi zamud - v preteklosti smo že imeli ceste zaprte tudi po 12 ur in dlje zaradi podobnih zdrsov. Celo avtoceste smo že imeli zaprte več ur. Imaš neposredno škodo, merljivo v GDP.

Nenazadnje se pri slabo spluženi cesti dogajajo prometne nesreče s telesnimi poškodbami. Zdravljenje stane. Vem, da si nekateri želijo, da bi bilo zdravstvo plačljivo, ampak zaenkrat se to še plačuje iz skupnih žepov. Tudi dolgotrajna in draga rehabilitacija v Soči.

Seveda, če ni široke slike in vsak "računovodja" gleda samo v svoj tošelj, se zdijo stroški pluženja cest nenormalno visoki. In ker tudi sestavljalci proračuna niso zmožni pogledat preko plank, verjamem, da prihranki iz naslova zmanjšanja števila prometnih nesreč v resnici niti ne zakrožijo nazaj v sredstva za vzdrževanje cest.

Kdor zdrsne vs ceste, si je sam kriv. Spet smo pri neprilagojeni hitrosti. To lahko trdim po 35 letih vožnje brez nesreče. Čakalne dobe so pa itak vkalkulirane v vsak prevozniški posel. A se je po ukinitvi carinskih mej kaj pocenilo? Po tvoji teoriji bi se moralo...


Sorry vsekal si mimo..ker prvič tema je o tovornjakih in očitno še nisi videl kako zagozden tovornjak v snegu ob poskusu splezat naprej leze na rob ceste na malenkost nagnjenem cestišču..

r3dkv1c4 ::

energetik je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

Energetik zakaj vedno krivdo pripisuješ tovornjakom, ker velikokrat se zgodi, da zaglavi osebno vozilo in potem se posledično ustavi tovorni promet.
Premalo situacij poznaš, da bi lahko sodil kaj je prav in kaj ne.
Jasno da so tudi avti z letnimi krivi, ampak takega navaden AMZS tovornjaček potegne vstran in je to to. S šleparjem je pa malo več dela. Sicer pa - če šlepar ne more več spelat, ko se ustavi, nima kaj delat na cesti. Treba bi bilo lastnikom prevozniških firm nabiti hude kazni, če ne bi imeli ustrezne opreme. Saj vemo, kakšne gume majo šleparji. Nalite letne, zlizane do žic.

Še nekje tiči zajec in v medijih se je že začel pojavljat in sicer, kdorkoli iz cestnih služb poda interviju, samo nabija statistične podatke o cestah, številu plugov in kubikih soli.
Da bi pa 1x pošteno posolili in pošteno plužili - TO PA NE!

Ta problem je kar zapleten, ker seveda je to tudi velik dobiček za nekoga.....recimo: vlečne službe, policija, reševalci, gasilci, kleparji, skratka kar veliko jih je, ki jim tak cestni režim ugaja.
Postavlja se pa vprašanje: kje začet reševat zadevo?
Pri tovornjakih, ah no oni so kar daleč zadaj v vrsti problemov.

mihec87 ::

Utk je izjavil:

Vseeno je ali je 10 ali 20. Tovornjak bo obstal, pa če bo šel 10 minut za plugom, če prav sneži, avto z zimskimi gumami bo pa po avtocesti šel naprej tudi po 20 centi snega. Pač malo počasneje. Lahko se pa ustavi na pumpi in čaka plug.


No zato se jih pa v takem da počivat..Sam pri nas mamo noje ki dajo glavo v pesek in ne vidijo problema ki se ponavlja vsako leto tudi večkrat na leto..

mn ::

Drugače se pa zavedam težave argumenta, ki ga mogoče nisem ... ... jasno, da ga ne bo zvozil? Ni hotel prevzeti odgovornosti.


S tem se pa strinjam. Ampak sem pa skeptičen do tega, da nekdo ki ni na terenu za celo državo določa kako se bomo obnašali če to ni nujno potrebno. Sploh ker dostikrat pridemo do situacij, kjer tisti ki odloča nič ne izgubi če objavi zaporo prezgodaj, in ogromno če prepozno. Pol bomo pa res imeli izločanja ob vsaki napovedani snežinki kjerkoli v državi.

Po drugi strani, na ure čakati v koloni ker se nek heroj ni izločil, ...

Utk ::

Na avtocesti ni sploh nobenga problema, je čisto vseeno ali se ustavi na voznem pasu ali odstavnem, glavno da ne leze na prehitevalnega, tam itak nima kaj delat. Najbrž se pa do konca zabaše ko mimo stoječih tovornjakov skuša prit kak frajer v SUV z zlizanimi letnimi gumami. In potem so krivi tovornjaki.

TheJack ::

mn je izjavil:

Sploh ker dostikrat pridemo do situacij, kjer tisti ki odloča nič ne izgubi če objavi zaporo prezgodaj, in ogromno če prepozno. Pol bomo pa res imeli izločanja ob vsaki napovedani snežinki kjerkoli v državi.


Zaenkrat se mi zdi problem ravno obraten...

Pa saj jaz od države&oblasti ne pričakujem, da bo naredila pomlad in da bo sneg čudežno izginil. Celo Kučan (ki seveda iz ozadja vodi našo državo) ne more nič proti Vsemogočnemu. Jasno, sneg je, zastoji bodo. Ampak kar jaz čem povedati je, da bi se dalo s pravočasnim in ustreznim ukrepanjem (med drugim tudi s pravočasnim in predhodnim izločanjem tovornih vozil) marsikatero neprijetnost preprečiti. Zakaj se moramo vsako leto "učiti" znova?!

imagodei ::

WarpedOne je izjavil:

Nekateri se pritožujejo, da se pogodbenik s svojim traktorjem preveč žene za občinskimi financami in da gre prehitro na cesto, zaradi česar cestišče tudi bolj poškoduje.

To je druga plat medalje.

Seveda pa obstajajo moderni plugi, ki imajo spodnje "rezilo", ki prihaja v stik s cesto, zaščiteno z trpežno gumo oz. sorodnimi umetnimi masami, ki se počasi izrabljajo in med drugim tudi absorbirajo udarce zaradi neravnega cestišča, s čimer se zmanjša prenos teh udarcev na vozilo in na mehanizem za upravljanje z "lopato".
- Hoc est qui sumus -
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29246570 (31008) Matako
»

Težave s tovornjakarjem (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
627972 (5165) msjr

Več podobnih tem