» »

letne gume - kombinacija

letne gume - kombinacija

1
2
3 4

gruntfürmich ::

med 15 in 16'' verjetno ne bo razlike, raje kupi varčne gume.
med 16' zimske in 18' letne pa nekako opažam razliko v prid manjši porabi manjših koles...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

bendDspoon ::

Počasi se je začela nabava zimskih gum, kaj priporočate...trenutno jih gledam pri siluxu http://www.silux.si/gume-pnevmatike in se mi zdijo dokaj ugodno. Najverjetneje bom kupil sama eskimo, vendar se zelo hitro obrabijo, ali obstaja kaj boljšega v podobnem cenovnem razredu?

RejZoR ::

Počakaj na teste ane. Itaq jih izdajo vsako leto pred sezono. Recimo z Goodyear UltraGrip nikoli ne moreš zgrešit, ker so vedno v vrhu na vseh testih. Druga stvar pa je če šparaš na gumah...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Blinder ::

gruntfürmich je izjavil:

med 15 in 16'' verjetno ne bo razlike, raje kupi varčne gume.
med 16' zimske in 18' letne pa nekako opažam razliko v prid manjši porabi manjših koles...


Obseg bi moral bit enak. Če daš kako nehomologirano dimenzijo pa če ima ta manjša 3% manjši obseg, je tudi izmerjena poraba za 3% manjša. Goriva naprimer porabiš toliko kot prej, ampak kolesa se večkrat zavrtijo in števec pokaže, da si prevozil daljšo razdaljo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

gruntfürmich ::

sj verjetno je obseg enak. dimenziji sta tudi homologirani. pač imam 18'' težke valarje za poleti in manjše 16'' platišča za zimo, in se na porabi pozna...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

šernk ::

Par procentov je lahko različen obseg homologiranih gum. popolnoma isti namreč ne more bit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

GrimReaper ::

RejZoR je izjavil:

Počakaj na teste ane. Itaq jih izdajo vsako leto pred sezono. Recimo z Goodyear UltraGrip nikoli ne moreš zgrešit, ker so vedno v vrhu na vseh testih. Druga stvar pa je če šparaš na gumah...

Zimskim še zaupam, ampak letne pa vsaj naslednjih 10 let ne kupim več iz Goodyear koncerna.
Imam Dunlop Sport Maxx RT in so popolnoma zanič. Enako sem bral za Goodyear EfficientGrip Performance.
In kje boš potem šparal, če še velikim spodleti.
Edino pri Conti pomoje ne morš falit s katerimkoli modelom in dimenzijo, veljajo za najboljše za osebna vozila. Tudi sam sem se s TS830 in PremiumContact5 prepričal v to.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Buggy ::

Zimskim še zaupam, ampak letne pa vsaj naslednjih 10 let ne kupim več iz Goodyear koncerna.

zanimivo...vsako leto kupim nov par letnih pnevmatik, pa sem bil do sedaj najbolj zadovoljen ravno z GoodYear Eagle F1 Asimmetry 2 v dimenziji 225/45/17.
Za razliko od zimskega Contija 205/55/16 TS850 ki ga imam od lanske sezone in je super, sem bil z letnimi Conti SC3 v dimenziji 225/45/17 popolnoma razocaran in jih GY E F1 Asimmetric 2 v mojem primeru/avtu, poseka po celi crti :S

GrimReaper ::

Jah, zgleda je to bolj loterija. Največji problem je, ker 1 mesec stare gume kar nekaj izgubijo na ceni (prej ne morš vedt, ker nove se nobene ne obnašajo dobro), in jih tud ne morš kar menjat.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

miraldi ::

GrimReaper je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Počakaj na teste ane. Itaq jih izdajo vsako leto pred sezono. Recimo z Goodyear UltraGrip nikoli ne moreš zgrešit, ker so vedno v vrhu na vseh testih. Druga stvar pa je če šparaš na gumah...

Zimskim še zaupam, ampak letne pa vsaj naslednjih 10 let ne kupim več iz Goodyear koncerna.
Imam Dunlop Sport Maxx RT in so popolnoma zanič. Enako sem bral za Goodyear EfficientGrip Performance.
In kje boš potem šparal, če še velikim spodleti.
Edino pri Conti pomoje ne morš falit s katerimkoli modelom in dimenzijo, veljajo za najboljše za osebna vozila. Tudi sam sem se s TS830 in PremiumContact5 prepričal v to.

G
Kaj te moti pri njih?

Jaz sem namreč po 10.000km z Goodyear Eff.Grip Perfomance zadovoljen. Na mokri cesti so res bomba, pa nisem sanjač čez ovinke ;-)
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

GrimReaper ::

Na cilj se vsekakor da prit cel, prvih 500km pa še to ni nujno, ampak nove gume so slabše kot prejšnje že precej stare Bridgestone ER300.
Po dežju moraš precej pazljivo, čez ovinke nekje 60-70% napram suhem, ampak tudi po suhem ne primejo 100%.
Za ostrejšo vožnjo pa sploh niso, v prvi sploh ne dobijo oprijema, se speljuje kot bi imel 200 namesto 100 konj, obrati gredo gor, pospešuje pa ne, šele potem ko daš v drugo. Res zanimiv efekt, ki ga doslej še nisem videl, niti na 8 let starih gumah.
V glavnem, za normalno vožnjo so zadovoljive, ampak problem je ta, da so to striktno športne gume. Pa tudi ko se že povsem ogrete, ni niti 5% izboljšanja.

Pomoje če bi že zdej dal zimske TS830, da bi bolje prijele, 15. oktobra pa vsekakor.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

RejZoR ::

Jezst itaq gledam samo, da ima najboljši oprijem na suhi in mokri cesti ter v snegu/ledu če gre za zimsko. Poraba, obraba in glasnost so mi tretja briga.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

miraldi ::

GrimReaper je izjavil:

Na cilj se vsekakor da prit cel, prvih 500km pa še to ni nujno, ampak nove gume so slabše kot prejšnje že precej stare Bridgestone ER300.
Po dežju moraš precej pazljivo, čez ovinke nekje 60-70% napram suhem, ampak tudi po suhem ne primejo 100%.
Za ostrejšo vožnjo pa sploh niso, v prvi sploh ne dobijo oprijema, se speljuje kot bi imel 200 namesto 100 konj, obrati gredo gor, pospešuje pa ne, šele potem ko daš v drugo. Res zanimiv efekt, ki ga doslej še nisem videl, niti na 8 let starih gumah.
V glavnem, za normalno vožnjo so zadovoljive, ampak problem je ta, da so to striktno športne gume. Pa tudi ko se že povsem ogrete, ni niti 5% izboljšanja.

Pomoje če bi že zdej dal zimske TS830, da bi bolje prijele, 15. oktobra pa vsekakor.



Ah daj ne sanjaj zimske gume bolje prijele od vrhunskih letnih ;((.

Goodyear Eff.Grip so pravo nasprotje tega kar pišeš.

Pri istem ovinku kjer grem po suhem 80kmh, grem v dežju brez težav 100kmh. Tako, da Eff.Grip ga res kraljuje na morki cesti.

Spodkopavanje v prvi? Sem že večkrat pohodil prvo in se pnevmatike nič ne vrtijo v prazno(2.0i 140KM). Imaš optiko pošlihtano???


Goodyear je še vedno TOP pnevmatika tako kot Continental in recimo Michelin.

Samo še vprašanje kaj bom kupil za zimo. UltraGrip 9 ali Continental TS830..
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

krneki0001 ::

Sam imam gume ki se obnesejo odlično tako v snegu, kot na suhem in mokrem ter v blatu in na kamnitih, skalnatih podlagah. Tudi v res hudem nalivu s 5cm ali več vode na cestišču je bil avto normalno vodljiv pri 130km/h. Po snegu do sedaj še nisem nikjer ostal, poleti po makadamskih cestah pridem do vsake obale in plaže.

Ampak nekateri, ki sem jim gume predlagal in so jih imeli, z njimi niso zadovoljni. Drsele so na mokrem, v ovinkih niso držale, na snegu poraz,...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Mesar ::

To pa zato ker niso meli iste radkape, v bistvu je vseeno kake gume maš dokler maš dobre radkape.
Your turn to burn!

krneki0001 ::

Mesar je izjavil:

To pa zato ker niso meli iste radkape, v bistvu je vseeno kake gume maš dokler maš dobre radkape.


Nope, zato ker nekateri radi pretiravajo in jim potem niso nobene gume dobre. Ene se znucajo v 15.000km, druge postanejo trde, tretje drsijo v dežju,...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

aiko ::

Buggy je izjavil:

Zimskim še zaupam, ampak letne pa vsaj naslednjih 10 let ne kupim več iz Goodyear koncerna.

zanimivo...vsako leto kupim nov par letnih pnevmatik, pa sem bil do sedaj najbolj zadovoljen ravno z GoodYear Eagle F1 Asimmetry 2 v dimenziji 225/45/17.


+1

jih imam na avto v isti dimenziji in do sedaj nimam pripomb

MrStein ::

eric_cartman je izjavil:


IMHO prodaj ti dve gumi, kot je že bilo napisano, pa kupi 4 nove.

Heh, kaj pa bo kupec s "kompletom" dveh gum? ;)

pamž je izjavil:

sem dvakrat zletu s ceste par let nazaj (slabe gume pa brzina) tko de dam sam še preverjeno ornk gume gor ( ka ti pomaga avto ko se drži ceste če ni gum)Priporočam mal stisnt pa nabavt ornk.

Zgleda, da je to vzorec:
- "Saj ni važno kake so. Guma je guma."
- Bum!
- "Od zdaj vozim le z dobrimi gumami."

(vprašanje je le glasnost tega bum-a...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

theBill ::

Ja to je učenje z poskusi in napakami, podobno kot opice.

Učenje z uvidom, torej predvidevanje vnaprej oziroma učenje iz izkušenj drugih je mnogo bolj napredno, pa zgleda tudi mnogo bolj redko.

Olórin ::

MrStein je izjavil:

eric_cartman je izjavil:


IMHO prodaj ti dve gumi, kot je že bilo napisano, pa kupi 4 nove.

Heh, kaj pa bo kupec s "kompletom" dveh gum? ;)



ne moreš si mislit koliko ljudi škrtari in kupi po 2 gumi. Boljši dve iz povsem izrabljenih starih pa da zadaj.

MrStein je izjavil:


Zgleda, da je to vzorec:
- "Saj ni važno kake so. Guma je guma."
- Bum!
- "Od zdaj vozim le z dobrimi gumami."

(vprašanje je le glasnost tega bum-a...)


Če je voznik še vedno v tako velikem kosu, da je zmožen voziti je to seveda možno. Žal se lahko zgodi, da lahko vozi samo še svoj voziček. Ampak hej..prišparal pa je, da si je potem lahko voziček kupil..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Najbolj zanimivo je ob prvem snegu, ko vidiš avtomobile ljudi "visokega" sloja, kako stojijo pred obijem in podobnimi trgovinami, kjer njihovi lastniki kupujejo poceni nalite gume.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

haha ja. ne bom pozabil kako je nekoč nek drag audi se mučil na parkirišču, pa se ni premaknil niti za centimeter. Jaz pa sem takrat z mojim strojčkom in continentalkam speljal kot da je asfalt in poletje.

samo tako pač je, butalcev se ne da spremenit. edino če bi povsem prepovedali montažo tako slabih gum na vozilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

MrStein ::

Olórin je izjavil:

MrStein je izjavil:

eric_cartman je izjavil:


IMHO prodaj ti dve gumi, kot je že bilo napisano, pa kupi 4 nove.

Heh, kaj pa bo kupec s "kompletom" dveh gum? ;)



ne moreš si mislit koliko ljudi škrtari in kupi po 2 gumi. Boljši dve iz povsem izrabljenih starih pa da zadaj.

Hotel sem povedati, da se s tem problem le preloži iz enega žepa v drugi. (pred prodajo ima "problem dveh gum" prodajalec/avtor te teme, po prodaji pa kupec - globalno gledano se problem ni rešil, le premaknil na drugo lokacijo/osebo)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

krneki0001 ::

Problem je da tudi na 4x4 avtomobilih delajo to, da kupijo samo po 2 novi gumi. Tam je pa potem problem, ker morajo imeti vse 4 enak obseg, da 4x4 normalno deluje.

Pri Land Rover freelanderjih se to zelo hitro pozna, ko crkne IRD in imaš 3000 evrov škode, pri ostalih avtomobilih pa počasneje, ampak v končni fazi imaš ponavadi v zadnjem difu luft, ali pa že na menjalniku in so cene kr visoke za popravilo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

GrimReaper ::

miraldi je izjavil:

Ah daj ne sanjaj zimske gume bolje prijele od vrhunskih letnih ;((.
Goodyear Eff.Grip so pravo nasprotje tega kar pišeš.
Pri istem ovinku kjer grem po suhem 80kmh, grem v dežju brez težav 100kmh. Tako, da Eff.Grip ga res kraljuje na morki cesti.
Spodkopavanje v prvi? Sem že večkrat pohodil prvo in se pnevmatike nič ne vrtijo v prazno(2.0i 140KM). Imaš optiko pošlihtano???
Goodyear je še vedno TOP pnevmatika tako kot Continental in recimo Michelin.

To glede zimskih sem se pa res še sam sebi čudil, ko sem zdej prebral. Seveda vem kaj sem takrat mislil (pač te Dunlop so se mi zdele tako slabe, ampak tako slabe pa seveda spet niso), ampak pred 30. oktobrom bi moral imeti res slabe letne, da bi bile zimske boljše.

To z 80/100km/h si najbrž mislil obratno, ker da bi šel po dežju več je pa že malo čudno, tudi z Uniroyal RainSport 3, ki naj bi bile odlične za po mokrem.
Sam grem drugače po suhem lahko 90km/h čez ovinke (pač kako ostre mislim da si lahko predstavljate, s 100km/h pa že težko rečt da je sploh še ovinek), po mokrem pa čez take okoli 80km/h, kaj več nebi rad probaval niti z najboljšimi gumami.
Tako da ja, niti niso tako slabe. Še največ kar me je zmotilo, da sem zgubil oprijem čez mokro krožno, čeprav moram rečt da sem to pričakoval že preden sem pritisnil gas, ni bilo nepričakovano, ker sem hotel poiskat tisto mejo (seveda sem to delal v krožnem brez robnikov). Ampak to možno da je povsem normalno z vsemi gumami, da če ti pohodiš gas v drugi in imaš kolesa obrnjena pod velikim kotom, normalno da bo prišlo do izgube oprijema.

Ampak vseeno me ima da bi drugo leto dal nazaj Conti PC5, da vidim če prihaja do enakih problemov, pa čeprav so ti majhni.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

gruntfürmich ::

krneki0001 je izjavil:

Najbolj zanimivo je ob prvem snegu, ko vidiš avtomobile ljudi "visokega" sloja, kako stojijo pred obijem in podobnimi trgovinami, kjer njihovi lastniki kupujejo poceni nalite gume.

si siguren da niso to avtomobili visokega ranga od ljudi nizkega sloja? (teh je namreč v sloveniji polno)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

gruntfürmich je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Najbolj zanimivo je ob prvem snegu, ko vidiš avtomobile ljudi "visokega" sloja, kako stojijo pred obijem in podobnimi trgovinami, kjer njihovi lastniki kupujejo poceni nalite gume.

si siguren da niso to avtomobili visokega ranga od ljudi nizkega sloja? (teh je namreč v sloveniji polno)


BMW X6 ni ravno avto, ki bi ga vozil nizki sloj, pa ML 500 ali audi Q7 tudi ne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

gruntfürmich ::

se še preveč ljudi najde s temi avti pa nimajo za dobre zimske gume...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

GrimReaper ::

@Miraldi:
Vzamem nazaj kar sem dobrega povedal o teh gumah, popolnoma zanič so, Dunlop Sport Maxx 205/55/16 če smo že pozabili o katerih se gre.
Preprosto med ovinki zgubljajo oprijem tudi po suhem. Pa to pri mojem 105HP, tudi v drugi prestavi (tam pri 5000 obratih) me je danes v desnem ovinku v klanec gor začelo nest proti levem pasu, še malo, pa bi res lahko podrsal nasprotni avto.
Ampak te gume imajo hitrostni razred Y za 300kmh, ne znam si predstavljat kako bi en avto ki doseže 230-250km/h končne, lahko vozil na takih gumah, to bi šlo vse po svoje.

Res ne vem če sem veliko falil o tistem z zimskimi, pri 15-20° skoraj sigurno primejo vsaj enako če ne bolje, saj je med jesenjo tudi kak topel dan, pa ni bilo takih problemov.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

theBill ::

Kaj zaen avto? Nekaj je tudi od same lege avtomobila na cesti odvisno, če je ta zanič tudi najboljše gume ne pridejo toliko do izraza.

GrimReaper ::

Avto je Astra H hatchback, nekaj nagibanja seveda je, ker ni nič znižan, pač nekaj normalnega za nižji srednji razred.
Zimske so Conti TS830 195/65/15, pa po suhem in mokrem zelo dobro primejo. Tudi letne Conti PC5 205/55/16 sem vozil, pa so bile odlične. Drugo leto gredo tudi nazaj gor.

S temi je nekaj hudo narobe, čeprav so Made in Germany, ali je samo moja serija, ali pa vse po vrsti, seveda ne morem trdit.
Ker sem opazil že takoj pri novih, in čeprav so mi drugi zapovedovali, da mora it zaščitna plast dol (prve par km mi je celo zadek odnašalo), prav velikega izboljšanja ni bilo opazit.
V bistvu bi z lahkoto rekel da so ble še prejšnje Turanza ER300, stare 8 let!, malenkost boljše, čeprav so ble že vse plastične. Res, takih problemov kot s temi nisem imel, še v dežju sem šel veliko bolj sigurno čez ovinke.
Edine slabše, ki sem jih vozil, so ble Eskimo S3, ki sem jih tudi poleg ER300 dobil na avtu, in so šle dol po prvem tednu.
Pa na prejšnjem avtu sem imel Goodyear EfficientGrip, ki naj bi bile slabe za v dež, pa tega nisem opazil, kot je to zelo opazno pri Dunlop.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

miraldi ::

GrimReaper je izjavil:

@Miraldi:
Vzamem nazaj kar sem dobrega povedal o teh gumah, popolnoma zanič so, Dunlop Sport Maxx 205/55/16 če smo že pozabili o katerih se gre.
Preprosto med ovinki zgubljajo oprijem tudi po suhem. Pa to pri mojem 105HP, tudi v drugi prestavi (tam pri 5000 obratih) me je danes v desnem ovinku v klanec gor začelo nest proti levem pasu, še malo, pa bi res lahko podrsal nasprotni avto.
Ampak te gume imajo hitrostni razred Y za 300kmh, ne znam si predstavljat kako bi en avto ki doseže 230-250km/h končne, lahko vozil na takih gumah, to bi šlo vse po svoje.

Res ne vem če sem veliko falil o tistem z zimskimi, pri 15-20° skoraj sigurno primejo vsaj enako če ne bolje, saj je med jesenjo tudi kak topel dan, pa ni bilo takih problemov.


Meni to deluje kakor, da je z tvojimi Dunlopkami nekaj narobe. Si se kaj igral z tlakom? Podvozje in optika je poštimana?

To, da so premium zimske gume boljše od premium letnih me nikakor neboš prepričal.. Morda premium zimske vs budget letne pnevmatike. Sploh pa ne 8let stare..

GrimReaper je izjavil:

Avto je Astra H hatchback, nekaj nagibanja seveda je, ker ni nič znižan, pač nekaj normalnega za nižji srednji razred.
Zimske so Conti TS830 195/65/15, pa po suhem in mokrem zelo dobro primejo. Tudi letne Conti PC5 205/55/16 sem vozil, pa so bile odlične. Drugo leto gredo tudi nazaj gor.

S temi je nekaj hudo narobe, čeprav so Made in Germany, ali je samo moja serija, ali pa vse po vrsti, seveda ne morem trdit.
Ker sem opazil že takoj pri novih, in čeprav so mi drugi zapovedovali, da mora it zaščitna plast dol (prve par km mi je celo zadek odnašalo), prav velikega izboljšanja ni bilo opazit.
V bistvu bi z lahkoto rekel da so ble še prejšnje Turanza ER300, stare 8 let!, malenkost boljše, čeprav so ble že vse plastične. Res, takih problemov kot s temi nisem imel, še v dežju sem šel veliko bolj sigurno čez ovinke.
Edine slabše, ki sem jih vozil, so ble Eskimo S3, ki sem jih tudi poleg ER300 dobil na avtu, in so šle dol po prvem tednu.
Pa na prejšnjem avtu sem imel Goodyear EfficientGrip, ki naj bi bile slabe za v dež, pa tega nisem opazil, kot je to zelo opazno pri Dunlop.


Jao pa kje ti najdeš, da so Goodyear EfficientGrip Performance slabe za po dežju?

Ravno letos, ko sem kupoval komplet novih pnevmatik sem izbiral med Goodyear EfficientGrip Performance in Continetal Premium Contact in izbral prve.
Jaz se z Goodyearkami vozim npr.čez isti ovinek po mokri podlagi enako hitro kakor po suhi ali celo hitreje. Bi jim dal prej slabšo oceno na suhi podlagi. Res pa tudi odvisno od avtomobila in demenzije.

Rezultati:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20...
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miraldi ()

D3m ::

MrStein je izjavil:

eric_cartman je izjavil:


IMHO prodaj ti dve gumi, kot je že bilo napisano, pa kupi 4 nove.

Heh, kaj pa bo kupec s "kompletom" dveh gum? ;)

pamž je izjavil:

sem dvakrat zletu s ceste par let nazaj (slabe gume pa brzina) tko de dam sam še preverjeno ornk gume gor ( ka ti pomaga avto ko se drži ceste če ni gum)Priporočam mal stisnt pa nabavt ornk.

Zgleda, da je to vzorec:
- "Saj ni važno kake so. Guma je guma."
- Bum!
- "Od zdaj vozim le z dobrimi gumami."

(vprašanje je le glasnost tega bum-a...)


Dokaj butast vzorec. Sem že videl nesreče pri kateri so imeli avtomobili višji rank pnevmatike. Verjetno so krive pnevmatike ;).
|HP EliteBook|R5 6650U|

theBill ::

GrimReaper je izjavil:

Avto je Astra H hatchback, nekaj nagibanja seveda je, ker ni nič znižan, pač nekaj normalnega za nižji srednji razred.
Zimske so Conti TS830 195/65/15, pa po suhem in mokrem zelo dobro primejo. Tudi letne Conti PC5 205/55/16 sem vozil, pa so bile odlične. Drugo leto gredo tudi nazaj gor.

S temi je nekaj hudo narobe, čeprav so Made in Germany, ali je samo moja serija, ali pa vse po vrsti, seveda ne morem trdit.
Ker sem opazil že takoj pri novih, in čeprav so mi drugi zapovedovali, da mora it zaščitna plast dol (prve par km mi je celo zadek odnašalo), prav velikega izboljšanja ni bilo opazit.
V bistvu bi z lahkoto rekel da so ble še prejšnje Turanza ER300, stare 8 let!, malenkost boljše, čeprav so ble že vse plastične. Res, takih problemov kot s temi nisem imel, še v dežju sem šel veliko bolj sigurno čez ovinke.
Edine slabše, ki sem jih vozil, so ble Eskimo S3, ki sem jih tudi poleg ER300 dobil na avtu, in so šle dol po prvem tednu.
Pa na prejšnjem avtu sem imel Goodyear EfficientGrip, ki naj bi bile slabe za v dež, pa tega nisem opazil, kot je to zelo opazno pri Dunlop.

Ta prva Turanza ER300 je bila fenomenalna guma, predvsem po suhem je to kr držalo in držalo. Tudi sam jih pogrešam, zdaj imajo samo neko eko Ecopia sranje.

Koliko pumpaš gume? Tovarniško predpisan tlak je dostikrat prenizek za kakšno bolj športno vožnjo.

GrimReaper ::

miraldi je izjavil:

Meni to deluje kakor, da je z tvojimi Dunlopkami nekaj narobe. Si se kaj igral z tlakom? Podvozje in optika je poštimana?
To, da so premium zimske gume boljše od premium letnih me nikakor neboš prepričal..

S tlakom nisem preveč pretiraval, 2.3 in 2.1 sem imel, pa zdej so verjetno pri 2.0. Pri 2.5 se pa bojim da bi samo po sredini pobiralo.
Optiko sem nazadnje delal 2 leti in pol nazaj, je skoraj sigurno ok. Pa tudi na drugih dveh kompletih gum, oboje Conti, je blo vse v redu.

miraldi je izjavil:

To, da so premium zimske gume boljše od premium letnih me nikakor neboš prepričal..

Sredi julija sigurno ne (ok, letos je blo itak bolj švoh poletje), ampak zdaj pa povsem mogoče, danes je bilo zjutraj prekleto mraz, samo 8°.
Me ima da bi jih res v soboto že zamenjal, ker te Dunlop niso za nikamor.

miraldi je izjavil:

Jao pa kje ti najdeš, da so Goodyear EfficientGrip Performance slabe za po dežju?

To je blo leta 2009, in model brez Performance, ne govorim kako je sedaj. Test pa je prišel šele čez 2 leti, takrat je bil to povsem nov model:
http://www.motorevija.si/cms/controls/w...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

theBill ::

Ni čudno, da te nosi po cesti, če imaš tako malo napumpane. Daj spredaj 2.5 zadaj pa 2.3-2.4

Koliko je pa maksimalen tlak za tvoj avto, preden jih bo samo po sredini začelo pobirat, pa se da enostavno preverit - napumpaj in se pojdi peljat, potem pa poglej do kje so na gumi sledi od asfalta. Sled od ceste mora biti do roba gume, če rob gume oziroma stranski štofelci nimajo več sledi od ceste, potem ti jih bo pa res samo po sredini pobiralo.

miraldi ::

GrimReaper je izjavil:

miraldi je izjavil:

Meni to deluje kakor, da je z tvojimi Dunlopkami nekaj narobe. Si se kaj igral z tlakom? Podvozje in optika je poštimana?
To, da so premium zimske gume boljše od premium letnih me nikakor neboš prepričal..

S tlakom nisem preveč pretiraval, 2.3 in 2.1 sem imel, pa zdej so verjetno pri 2.0. Pri 2.5 se pa bojim da bi samo po sredini pobiralo.
Optiko sem nazadnje delal 2 leti in pol nazaj, je skoraj sigurno ok. Pa tudi na drugih dveh kompletih gum, oboje Conti, je blo vse v redu.

miraldi je izjavil:

To, da so premium zimske gume boljše od premium letnih me nikakor neboš prepričal..

Sredi julija sigurno ne (ok, letos je blo itak bolj švoh poletje), ampak zdaj pa povsem mogoče, danes je bilo zjutraj prekleto mraz, samo 8°.
Me ima da bi jih res v soboto že zamenjal, ker te Dunlop niso za nikamor.

miraldi je izjavil:

Jao pa kje ti najdeš, da so Goodyear EfficientGrip Performance slabe za po dežju?

To je blo leta 2009, in model brez Performance, ne govorim kako je sedaj. Test pa je prišel šele čez 2 leti, takrat je bil to povsem nov model:
http://www.motorevija.si/cms/controls/w...




Aja to si za prejšnji model pisal ok, potem sem te narobe razumel ;((

Ja to tanovo Efficient Grip Performance so naredili tako, kot se zagre in rezultat je odličen oprijem na mokri in suhi cesti. Res pa, da imam po 15.000 prevoženih kilometrih še 6,5mm profila.. Ampak saj se ve kako je, dobra guma se navadno hitreje obrablja. EDIno če si počasni voznik kar jaz izven naselja nisem.

Bi pa z veseljem probal tudi novi komplet Continetal Premium Contact pnevmatik, tako za primerjavo :) Zimske bodo verjetno kar ContiWinterContact TS 850 šle gor.
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

GrimReaper ::

Zdej mislim da res bo, 2.5 in 2.4 bar sem jih napolnil, imel pa sem 1.8/1.7. 2 meseca nazaj sem jih na 2.1/2.0, nisem vedel da se tako hitro praznijo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Olórin ::

GrimReaper je izjavil:

Zdej mislim da res bo, 2.5 in 2.4 bar sem jih napolnil, imel pa sem 1.8/1.7. 2 meseca nazaj sem jih na 2.1/2.0, nisem vedel da se tako hitro praznijo.


zavore ti ne blokirajo, ABS ti ne deluje, gume se ti prehitro praznejo na 1.7 bara...


s tvojim avtom je resno nekaj narobe. popravi ga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

GrimReaper ::

Ti si resno bolan, poišči si pomoč.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Olórin ::

Ti samo glej da se najin pleh slučajno ne sreča na cesti zaradi tvojega neizpravnega vozila, pa bo vse vredu.

WarpedGone ::

V takšnih primerih, pametnjakoviče podučim: "ko se mi boš zalimal v rit in bom ugotovil da imaš ### gume, boš fasal ene par krepkih okrog kepe".
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Če se komu zalimaš v rit, to nima toliko veze z gumami, kot pa z varnostno razdaljo in dobrim voznikom. Torej bi moral na gobec vsaj 3/4 vseh voznikov.
Jaz se ti upam vozit za ritjo na plastičnih gumah, seveda z ustrezno varnostno, pa se ne bom zabil vate.

D3m ::

Zanimivo razmišljanje WarpedOne, kako pa veš kaj je zanič guma? Znamka, profil, barva?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

sandmat ::

energetik je izjavil:

Če se komu zalimaš v rit, to nima toliko veze z gumami, kot pa z varnostno razdaljo in dobrim voznikom.

energetik je izjavil:

Jaz se ti upam vozit za ritjo na plastičnih gumah, seveda z ustrezno varnostno


direktno korelacijo si v drugem stavku izpostavil, v prvem pa praviš, da nima veze.

lahko posplošimo, da tudi zavore in ostala oprema niti nimata veze toliko kot dober voznik in varnostna razdalja? :)

če se peljem po plastičnih valjih brez zavor dol po klancu to niti nima veze, če je voznik dober in varnostna razdalja neskončna.

še huje, če je varnostna razdalja neskončna in cesta ravna, ti niti krmiliti ni treba. Je pa za slednje potreben dober voznik, da z normalnim avtomobilom pripelje do te ceste sredi arizone. :)

D3m ::

Italijanski Pirelli s 143-letno tradicijo v roke Kitajcem

Ne vem kaj naj rečem. Pirelli ali Preperelli. :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

WarpedGone ::

Če se komu zalimaš v rit, to nima toliko veze z gumami, kot pa z varnostno razdaljo in dobrim voznikom. Torej bi moral na gobec vsaj 3/4 vseh voznikov.
Jaz se ti upam vozit za ritjo na plastičnih gumah, seveda z ustrezno varnostno, pa se ne bom zabil vate.

Whatever, dokler se mi *ne* zalimaš v rit, si good to go.

Če/ko se mi zalimaš, bo pa že dejstvo da stvar ni odšpilala kot bi morala, in bom enostavno presodu kaj si mislim o tvojih gumah.
Me not like it, your pain.

Zanimivo razmišljanje WarpedOne, kako pa veš kaj je zanič guma? Znamka, profil, barva?

Beri zgoraj - ko si se mi zalimal v rit, je neki šlo narobe. Al gume al pa šofer. Obakrat bo odgovarjal šofer.
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

Prej bi rekel GSM ali pa ljubica v avtu.
|HP EliteBook|R5 6650U|

WarpedGone ::

Glede pirelija ... ne mislm špilat generala po bitki ampak me tudi dosedaj ni prepričal. Burleska v F1 je bila le še sol na rano.

Prej bi rekel GSM ali pa ljubica v avtu.

== šofer.
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

Moraš imeti jeklene živce, da se upreš ljubici.
|HP EliteBook|R5 6650U|
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28783136 (53918) slemarko
»

Nove gume: kaj izbrati, oziroma je še kje ceneje? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13543681 (29016) beta1
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382104345 (76758) gruntfürmich
»

Obraba letnih pnevmatik? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6217869 (16251) GrimReaper
»

Zamenjati ali ne zamenjati stare pnevmatike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10537088 (34681) GrimReaper

Več podobnih tem