Forum » Igre » Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 2)
Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 2)
oo7 ::
Še za film bi lahko porabili njo če je že posodila glas Lari Croft :)
Drugače pa že obstaja tema za film Tomb Raider (2017) :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
vostok_1 ::
lol, saj nova Lara ni nič manj seksualni objekt od stare Lare (kakor bi jo hotel prodati marketing od Crystal Dynamics)samo malce manjše zize so ji narisali. Ravno ženske pišejo o temu
To je vse krivda SJWjev, ki so praktično zasluženi za večino negativnih trendov v kulturi dandanes. Obravnavat jih je potrebno kot stekle živali...zadrževat se čim dlje od njih, če pa zaidejo v naselje, nemudoma poklicat lovca.
Še 2013 verzije nisem začel. Čeprav jo mam že dolgo časa na pcju.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
vostok_1 ::
Looks decent. Vsaj konstantnega stokanja ni.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
vostok_1 ::
2:52 my god!!
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
vostok_1 ::
Niiice...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
yayo ::
JamesBond ::
A vam vredu dela? Meni šteka, ko premikam kamero. Sem šel samo zaradi tega špila nadgradit na windows 10, da sem zalaufal v dx12 mode pa še kar šteka. V benchmarku mi sicer kaže 54fps average, min fpsji so pa bogi. Grafična je 280x.
D3m ::
Probaj posodobiti igro in uporabi nov crack.
Pa grafične gonilnike tudi posodobi.
Pa grafične gonilnike tudi posodobi.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
JamesBond ::
Gonilnike sem posodobil, igra ima baje vse updejte do 8. avgusta. Saj mogoče je pa normalno da ne dela gladko na very high.
oo7 ::
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration PS4 reviews
IGN - 9.3
Gamespot - 9
Metro - 8
God is a Geek - 9.5
CGMagazine - 8
Trusted Reviews - 4/5
The Telegraph - 5/5
Eurogamer Italy [Italian] - 9
Hobby Consolas [Spanish] - 92/100
Gameblog [French] - 8
Attack of the Fanboy - 4.5/5
IGN - 9.3
Gamespot - 9
Metro - 8
God is a Geek - 9.5
CGMagazine - 8
Trusted Reviews - 4/5
The Telegraph - 5/5
Eurogamer Italy [Italian] - 9
Hobby Consolas [Spanish] - 92/100
Gameblog [French] - 8
Attack of the Fanboy - 4.5/5
vaščan ::
Ja mislim da mi bolj cuka.
280x je prešvoh za sposobne fpsje na very high pri 1080p hudiča še 280x crossfire komaj žene igro na 60fps very high.
cuka ti pa zaradi tega ker imaš premalo rama na grafični spusti texture na high ali medium boš videl razliko.
Saj drugače igra na medium ali high ne izgleda dosti slabše.
Na dx12 meni deluje bolj tekoče kot na dx11.
vaščan ::
Sem naredil še en hiter test
Uporabljam take nastavitve zato da 3gb rama na grafični na zabije in, da dela čim bolj tekoče.
dx12 ati 7950 aka 280 povprečje gameplay ne benchmark okrog 40fps
dx12 crossfire 7950 imam lock na 60fps ne gre pod to.
Se pravi tvoja 280x bi imela na teh nastavitvah gameplay povprečno okrog 45-50fps.
In mora delat glatko brez zatikanja ali kolcanja vsaj meni dela.
Za 60fps gameplay boš moral na medium spustit.
Uporabljam take nastavitve zato da 3gb rama na grafični na zabije in, da dela čim bolj tekoče.
dx12 ati 7950 aka 280 povprečje gameplay ne benchmark okrog 40fps
dx12 crossfire 7950 imam lock na 60fps ne gre pod to.
Se pravi tvoja 280x bi imela na teh nastavitvah gameplay povprečno okrog 45-50fps.
In mora delat glatko brez zatikanja ali kolcanja vsaj meni dela.
Za 60fps gameplay boš moral na medium spustit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vaščan ()
D3m ::
Pa pravi, da nima torej ima nekje težave.
Sem mu že svetoval naj posodobi igro za zadnjim patchom in crackom.
Sem mu že svetoval naj posodobi igro za zadnjim patchom in crackom.
|HP EliteBook|R5 6650U|
PredatorX ::
vaščan ::
Fora je v delovanju dx12 je api ki je full bolj napreden optimiziran z njim lahko dostopaš bolj direkt do gpuja obvlada razne zadeve. Hec je v tem da so developerji dx11 prignal do samih mej velikokrat se zgodi v igrah kjer je veliko reči za zrisat da se gpu in cpu ne dohajat več in je dx11 ozko grlo in bi morali developerji res engin noro noro optimizirat da bi šla zadeva skoz.
Če poenostavim naš hardware zmore več kot lahko software se pravi v tem primeru dx11 dopušča in igra namesto da bi tekla na 60+fps teče na 40fps grafična in procesor, pa se ne izrabljata 100 procent ker je optimizacija in api ozko grlo. Tko da samih razlik v grafiki ni zaenkrat, če se razvijalci prav polotijo zadeve potem bi morala igra na dx12 apiju delovati bolj glatko.
Če pa se odločijo polno podpret dx12 in vse bonbončke ki jih dopušča prvo rabiš grafično ki strojno podpira dx12 potem pa še developerje ki bodo njihov engin z nule zgradili optimiziral na dx12 in bo zadeva delovala kot je treba. Počasi se nagiba zadeva v to smer microsoft se nagiba da bodo igre za konzole in pc enake kar bo mogoče ko bo dx12 zlaufal na polno stroški za developerje se bodo full zmanjšali in dobili bomo bolj optimizirane izdelke katerim se bodo lahko posvetili več na igralnosti in manj optimiziranju za več platform. Počasi se zadeva premika v pravo smer. Ni hudič, da boš čez par let lahko dokupil najnovejšo grafično na trgu in jo priklopil zraven konzole ter poganjal igre na najvišji grafiki kot na pcju. Multigpu potencial na dx12 apiju je noro dober če bodo šli v to smer bomo lahko grafične priklapljal zraven konzol laptopov pcjov kot po tekočem traku.
Grafično kartico vemo, da lahko danes izrabimo za poganjanje raznih kalkulacij za fiziko ai ali bilo kaj možnosti za boljše igre so tukaj neomejene.
Če poenostavim naš hardware zmore več kot lahko software se pravi v tem primeru dx11 dopušča in igra namesto da bi tekla na 60+fps teče na 40fps grafična in procesor, pa se ne izrabljata 100 procent ker je optimizacija in api ozko grlo. Tko da samih razlik v grafiki ni zaenkrat, če se razvijalci prav polotijo zadeve potem bi morala igra na dx12 apiju delovati bolj glatko.
Če pa se odločijo polno podpret dx12 in vse bonbončke ki jih dopušča prvo rabiš grafično ki strojno podpira dx12 potem pa še developerje ki bodo njihov engin z nule zgradili optimiziral na dx12 in bo zadeva delovala kot je treba. Počasi se nagiba zadeva v to smer microsoft se nagiba da bodo igre za konzole in pc enake kar bo mogoče ko bo dx12 zlaufal na polno stroški za developerje se bodo full zmanjšali in dobili bomo bolj optimizirane izdelke katerim se bodo lahko posvetili več na igralnosti in manj optimiziranju za več platform. Počasi se zadeva premika v pravo smer. Ni hudič, da boš čez par let lahko dokupil najnovejšo grafično na trgu in jo priklopil zraven konzole ter poganjal igre na najvišji grafiki kot na pcju. Multigpu potencial na dx12 apiju je noro dober če bodo šli v to smer bomo lahko grafične priklapljal zraven konzol laptopov pcjov kot po tekočem traku.
Grafično kartico vemo, da lahko danes izrabimo za poganjanje raznih kalkulacij za fiziko ai ali bilo kaj možnosti za boljše igre so tukaj neomejene.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vaščan ()
krepki ::
Nekaj me zanima če kdo slučajno igra sem na 58% v mapi the lost city imam problem pri skoku z vrvjo na steno ampak namesto klinov mi zabija pušćico problem je ker potem ne moreš več ne levo ne desno,a se kje to lahko zamenja z čem lahko plezaš.
Kunte ::
Začel sem igrat Riseof the Tomb Raider na PC-ju. Ker hoče igro igrati tudi sin ne vem ali se igra lahko shranjuje vsak pod svoje ime in nastavitve?
LP Kunte
ahac ::
Ga imaš na Steamu?
Poskusi vklopit family sharing in naj on igra na svojem Steam accountu. Pri večini iger (ampak ne pri vseh) je potem tudi vse v igri čisto ločeno.
Poskusi vklopit family sharing in naj on igra na svojem Steam accountu. Pri večini iger (ampak ne pri vseh) je potem tudi vse v igri čisto ločeno.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Kunte ::
Sicer ne vem kaj je to pomeni na stemu, verjetno igranje prek neta? Našel sem opcijo shranjevanja vendar moram prej najti datoteke kjer je shranjena igra in narediti backup, da lahko potem preizkusim če deluje
LP Kunte
next3steps ::
Pomeni to, da se on na isti računalnik prijavi z drugim Steam računom, ti mu pa na svojem računu omogočiš, da on istotako na svojem igra tvoje igre.
oo7 ::
Začel sem igrat Riseof the Tomb Raider na PC-ju. Ker hoče igro igrati tudi sin ne vem ali se igra lahko shranjuje vsak pod svoje ime in nastavitve?
Are there multiple Save slots?
I plan on playing a playthrough with my wife and I, but I'd like a seperate save space for me to play when she's not around. Does RoTR have this feature?
Yes there is.
You can manually save from the menu, just press start when you're in game. So just pick load game from the start menu when you want to load another save. Just like in the previous TR2013
Vir: http://steamcommunity.com/app/391220/di...
ahac ::
Obstajata 2 verziji te igre na PCju in od tega je odvisno s katerim programom (legalno) downloadaš igro:
1) Steam
2) Windows 10 Store
Ker je bilo na Windows Store prodano samo 2% kopij igre sem sklepal, da imaš Steam. Če je tako, potem ja najbolj priporočljivo naredit drug Steam account za sina (to pomeni, da ima tudi svoje achievemente, ločen friend list, vse se shrani v cloud in avtomatsko prenaša med računalniki, ne rabiš mu dajat svojega passworda, itd).
Seveda je pa še tretja verzija, ampak piratstva na tem forumu ne podpiramo...
1) Steam
2) Windows 10 Store
Ker je bilo na Windows Store prodano samo 2% kopij igre sem sklepal, da imaš Steam. Če je tako, potem ja najbolj priporočljivo naredit drug Steam account za sina (to pomeni, da ima tudi svoje achievemente, ločen friend list, vse se shrani v cloud in avtomatsko prenaša med računalniki, ne rabiš mu dajat svojega passworda, itd).
Seveda je pa še tretja verzija, ampak piratstva na tem forumu ne podpiramo...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
dronyx ::
Kot vidim lahko nekatere že preigrane lokacije (recimo vhodi v jame itd.) odpreš šele ko dobiš kasneje v igri ustrezno opremo. Ali se da kako na zemljevidu tako lokacijo označiti, da veš kam se je potrebno še vrniti?
dronyx ::
Malo sem pozabil ampak a ne kaže na zemlevidu, ko si na tistem delu mape?
Mislim da je označeno tisto, kar odkriješ. Ne vem pa če se da ločit kaj si že preigral in do česa še nisi imel dostopa, ker ti manjka neka dodatna oprema (recimo v jami prideš do nekega dela, ki je zaprt in potrebuješ puščico z vrvjo). Meni bi prav prišlo da bi si na zemljevidu označil, kam bi se rad še vrnil.
Se pa igri vidi, da je narejena za konzole, kjer so razvijalci omejeni s številom gumbov. Recimo mene moti da ni gumba za počep in svetilko ter da to Lara počne kar avtomatično.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
vostok_1 ::
Ta čas gre prekleto hitro. Can somebody please press the half-speed button, ktnxbye
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
yayo ::
Mah, kao slavje za dvajsetletnico a so prekleto pazili, da ne bi v ospredje prišle klasične igre, ki so ustvarile ikono in legendo. Cela zadeva je samo promocija reboot franšize. Kompozitor glasbe prvih iger je moral sam dobiti sponzorja, da je lahko priredil koncert z London Philarmonic Orchestra, pa še to mu je Square Enix prepovedoval dolga leta, do konference s programerji, igralci in ostalimi, ki so delali na originalnih Core Design Tomb Raiderjih pa je prišlo le zahvaljujoč delu ruskega fana originalnih iger, ki študira v UK...
yayo ::
Tukaj je en res odličen članek o vzponu in padcu Core Design in njihove Lare Croft.
20 years on, the Tomb Raider story told by the people who were there
How Lara Croft lived and died in Derby.
20 years on, the Tomb Raider story told by the people who were there
How Lara Croft lived and died in Derby.
oo7 ::
You can now play the impressive fan remake of Tomb Raider 2
The team behind a fan remake of Tomb Raider 2 has released a playable demo.
Tomb Raider - Dagger of Xian demo gameplay (Ultra settings)
Dobro so polepšali igro z leta 1997 :)
The team behind a fan remake of Tomb Raider 2 has released a playable demo.
Tomb Raider - Dagger of Xian demo gameplay (Ultra settings)
Dobro so polepšali igro z leta 1997 :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
yayo ::
Engine je iz Anniversary, če se ne motim. Žal gre le za demo prvega levela dvojke. Upam, da bodo uspeli narediti kompletno igro.
GrimReaper ::
Na Youtube piše UE4 engine.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tomb Raider 2 - Film (strani: 1 2 3 )Oddelek: Sedem umetnosti | 18017 (551) | oo7 |
» | Tomb Raider (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 65655 (16536) | oo7 |
» | Shadow of The Tomb Raider (Tomb Raider 3) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 32357 (6699) | oo7 |
⊘ | Tomb Raider (2017) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Sedem umetnosti | 64565 (44483) | ahac |
» | AMD pokazal svojo najhitrejšo grafično kartico Radeon R9 Fury X2 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 56522 (49701) | Napajalc |