Forum » Na cesti » Razlika med pnevmatiki
Razlika med pnevmatiki
Ashrack ::
Na tej strani so sledece gume in me zanima kaj je razlika med njimi:
http://www.gume-direkt.com/cgi-bin/rsho...
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 94V XL XL
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 91V
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 91H
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 94H XL XL
http://www.gume-direkt.com/cgi-bin/rsho...
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 94V XL XL
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 91V
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 91H
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 94H XL XL
....
mailer ::
Se ti splača kupiti kitajske gume? Presodi sam. Tukaj imaš test.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()
Hayabusa ::
http://www.mimovrste.com/vsebine/1083/4...
http://www.goodyear.eu/si_si/tire-advic...
H,V sta hitrostna razreda
91,94 nosilnost, xl je extra load (povečana nosilnost).
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
"Extra Load tyres are designed to be used at higher pressures than normal tyres. They have the same maximum load capacity as a normal tyre with the same Load Index but achieve this at a higher pressure. Normal tyres are inflated to pressures between 2 bar and 2.5 bar. They reach the maximum load capacity as specified by the Load Index when inflated to 2.5 bar (35psi) Eg for a Load Index of 94 this is 670kg. Extra Load tyres can be inflated to pressures up to 2.9 bar (41psi) and actually have a lower load capacity at the same pressure as a normal tyre with the same Load Index. To get the 670kg load capacity for a Load Index of 94, an Extra Load tyre must be inflated to 2.9 bar. At 2.5bar it will only have a load capacity of 595kg."
http://www.goodyear.eu/si_si/tire-advic...
H,V sta hitrostna razreda
91,94 nosilnost, xl je extra load (povečana nosilnost).
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
"Extra Load tyres are designed to be used at higher pressures than normal tyres. They have the same maximum load capacity as a normal tyre with the same Load Index but achieve this at a higher pressure. Normal tyres are inflated to pressures between 2 bar and 2.5 bar. They reach the maximum load capacity as specified by the Load Index when inflated to 2.5 bar (35psi) Eg for a Load Index of 94 this is 670kg. Extra Load tyres can be inflated to pressures up to 2.9 bar (41psi) and actually have a lower load capacity at the same pressure as a normal tyre with the same Load Index. To get the 670kg load capacity for a Load Index of 94, an Extra Load tyre must be inflated to 2.9 bar. At 2.5bar it will only have a load capacity of 595kg."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
Blinder ::
Se ti splača kupiti kitajske gume? Presodi sam. Tukaj imaš test.
test česa je to? penisa? V tem testu ni videt nobene goodride gume.
Imaš pa tle test kitajskega avtomobila
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
RejZoR ::
Na testih večkrat pogrnejo tud brand name gume, tko da resno, je smiselno šparat na gumah kar enega proizvajalca za katerega niti sliša še nisi? Osebno vedno vzamem najboljše gume na testu. Dejansko so gume edino kar drži avto na cesti...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mailer ::
test česa je to? penisa? V tem testu ni videt nobene goodride gume. Imaš pa tle test kitajskega avtomobila
Ti moraš bit pa res en id**t. Pa kaj on kupuje, avto al gume?
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()
Blinder ::
Če kar tako obsojaš goodride gume. Jaz jih ne poznam ampak pomoje niti ti jih ne poznaš in niti ne veš iz katere drzave so. O poreklu bi se tudi dalo diskutirat, če je pomembno kje so inzenirane, kje so proizvedene, kje ima sedez podjetje.. Niso vse nepriznane gume zanič.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
RejZoR ::
Roko na srce, večinoma so. Boš gamblal svoje življenje in življenje drugih na nečem, ki je potencialno lahko dobro ampak najverjetneje ni? Če ti rata dobit kje kakšne pozitivne teste, go for it, do takrat pa vsaj sam raje ne bi...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
dottor ::
Kot je RejZoR reku se z gumami ni za igrat. Sam za zimske uporabljam Sava Eskimo S+ in so se mi prejšnjo sezono ko sem jih kupu odnesle super. Celo zimo sem se z njimi vozu vsak dan v Postojno, kjer je blo snega na pretek in gume so z odliko opravljale svoje delo. Tudi na avtocesti ko je snežilo ko zmešano in niso mogli tako hitro in sproti plužit in posipavat sem z avtom brez večji težav prišel iz Kopra v Postojno in nazaj. Tudi pri silovitejšem brenzanju gume niso pretirano drsele. Teh kitajskih gum pa bi se na veliko izogibal.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Blinder ::
Pa je kej z savinih gum? Milsim, nam slovencem in ostalim ex-yu so verjetno dobre gume, za ostale pa so verjetno na nivoju kitajskih.
Je pa zanimivo koliko na *strošek* vpliva zivljenjska doba gum ter poraba goriva. Vzdrzljiva guma z nizko porabo goriva ki stane 150€ te lahko vseeno pride na koncu ceneje kot ena za 50€.
Je pa zanimivo koliko na *strošek* vpliva zivljenjska doba gum ter poraba goriva. Vzdrzljiva guma z nizko porabo goriva ki stane 150€ te lahko vseeno pride na koncu ceneje kot ena za 50€.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Dr_M ::
Vazno, da je velik col. Na fetlnah pa hrenovke, ker za gume ni.
Pol se pa pobje cudijo, zakaj gre avto v trske.
Pol se pa pobje cudijo, zakaj gre avto v trske.
dottor ::
Osebo sem full zadovoljen z njimi. Na enem praznem parkirišču sem poskusu z njimi it počez ampak brez ročna ni šlo. Na nekih kitajskih gumah pri kolegu si samo zamotav v polno in dal gas pa je pometalo za tabo. Oboje gume so ble nove in vrteli smo se istočasno na istem parkirišču. Je pa res da je mene verjetno ESP držal na miru.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
RejZoR ::
Pa je kej z savinih gum? Milsim, nam slovencem in ostalim ex-yu so verjetno dobre gume, za ostale pa so verjetno na nivoju kitajskih.
Je pa zanimivo koliko na *strošek* vpliva zivljenjska doba gum ter poraba goriva. Vzdrzljiva guma z nizko porabo goriva ki stane 150€ te lahko vseeno pride na koncu ceneje kot ena za 50€.
Osebno na Savine ne dajem kej dost. Razen če se v testih obnesejo dobro. Enkrat vem da so se kar solidno, niso pa nek biser.
Michelin Alpine, Goodyear UltraGrip in Fulda Kristall Montero so bile skoraj leto za letom v vrhu. Vredestein je bil tud večkrat odlično ocenjen, sploh v deževnih pogojih s smrekastim profilom, ki je nekako holy grail gum za dež, ker sam po sebi zmanjšuje aquaplaning. So pa kao mal glasnejše in imajo višjo porabo ampak mene to ni nikoli brigalo. Važno da avto držijo na cesti kot se zagre...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Blum ::
Dunlop, continental, good year, michelin, po tem vrstnem redu. Drugo zame ne obstaja. In dokler bom vozil ne bom dal niti ene priložnosti Kitajcem ali drugim iks proizvajalcem. Sploh pa ne nekim novim nepreizkušenim proizvodom. Pač moje mnenje, saj gre iz mojega žepa.
Edit: Razlika med naštetimi gumami je v nosilnosti in hitrostnem razredu.
Edit: Razlika med naštetimi gumami je v nosilnosti in hitrostnem razredu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blum ()
RejZoR ::
Zato pa je najbolje za dano sezono odpret ADAC test in pogledat kaj je trenutno najbolje. In pač vzameš tisto. Oz nekaj kar je ocenjeno znotraj "zelo dobro".
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Dr_M ::
Michelin Alpine, Goodyear UltraGrip in Fulda Kristall Montero so bile skoraj leto za letom v vrhu.
Ne pozabit Continental, ki so vedno na prvem ali drugem mestu na adac testih. UltraGrip je pa ze nekaj casa zgolj nekje v povprecju. Zame so bile sicer katastrofalne.
Brias ::
superca so ... v smislu imajo dovolj profila ko jih kupis ... potem jih se eno sezono vozis poleti da ti profil vukanizira .... in jih imas lahko 20+ let ...
nobena v tej testni dimenziji ni dosegla very good
Continental WinterContact TS830 good
Dunlop SP Wintersport 3D good
ESA-Tecar Super Grip 7 good
Goodyear UltraGrip 7+ good
Hankook Icebear W440 good
Kumho I'Zen KW23 satisfactory
Maloya Davos satisfactory
Michelin Primacy Alpin PA3 satisfactory
Nokian WRg2 satisfactory
Pirelli Winter 210 Sottozero 2 satisfactory
Semperit Speed-Grip satisfactory
Uniroyal MS plus 66 satisfactory
Vredestein Snowtrac 3 satisfactory
Yokohama W.drive satisfactory
Avon Ice Touring ST sufficient
Firestone Winterhawk 2 deficient/FAIL
Goodride SW602 deficient/FAIL
Kenda Polar Trax (KR19)deficient/FAIL
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
nobena v tej testni dimenziji ni dosegla very good
Continental WinterContact TS830 good
Dunlop SP Wintersport 3D good
ESA-Tecar Super Grip 7 good
Goodyear UltraGrip 7+ good
Hankook Icebear W440 good
Kumho I'Zen KW23 satisfactory
Maloya Davos satisfactory
Michelin Primacy Alpin PA3 satisfactory
Nokian WRg2 satisfactory
Pirelli Winter 210 Sottozero 2 satisfactory
Semperit Speed-Grip satisfactory
Uniroyal MS plus 66 satisfactory
Vredestein Snowtrac 3 satisfactory
Yokohama W.drive satisfactory
Avon Ice Touring ST sufficient
Firestone Winterhawk 2 deficient/FAIL
Goodride SW602 deficient/FAIL
Kenda Polar Trax (KR19)deficient/FAIL
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brias ()
theBill ::
Od Kitajskih naj bi bila še "najboljša" Nexen (no v bistvu so iz J. Koreje)
Drugače je pa razlika med Savo in kitajskim čigumijem. Sava je guma srednjega "economy" razreda znamke Goodyear-a, podobno kot imajo drugi koncerni ob svoji paradni znamki še mid-range, economy in budget znamke.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/wh...
In te economy in mid-range znamke se v testih uvrščajo nekje v sredino, s povprečno oceno priporočljivo, (včasih tudi kakšna preseneti z oceno zelo priporočljivo in je celo višje od dražje, premium znamke koncerna). In teh solidnih gum srednjega cenovnega razreda nikakor ne gre primerjati s kitajskimi, katere na testih ADAC redno dobivajo ocene priporočljivo z omejitvami/ni priporočljivo.
Se pa strinjam, da se pri gumah ne špara in se vzame nekaj kar je bilo na testu v top skupini z oceno zelo priporočljivo - kot že prej rečeno, če malo spremljaš teste pnevmatik se najde tudi kakšna cenejša znamka, ki tisto sezono preseneti in se po performansah uvrsti v rang premium gum.
Se mi pa zdi, da ima avtor teme klasičen "slovenski problem" - avto z ALU feltnami in 17 colskimi nizkoprofilnimi 225 gumami, za dobre gume je pa zmanjkalo denarja.
Drugače je pa razlika med Savo in kitajskim čigumijem. Sava je guma srednjega "economy" razreda znamke Goodyear-a, podobno kot imajo drugi koncerni ob svoji paradni znamki še mid-range, economy in budget znamke.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/wh...
In te economy in mid-range znamke se v testih uvrščajo nekje v sredino, s povprečno oceno priporočljivo, (včasih tudi kakšna preseneti z oceno zelo priporočljivo in je celo višje od dražje, premium znamke koncerna). In teh solidnih gum srednjega cenovnega razreda nikakor ne gre primerjati s kitajskimi, katere na testih ADAC redno dobivajo ocene priporočljivo z omejitvami/ni priporočljivo.
Se pa strinjam, da se pri gumah ne špara in se vzame nekaj kar je bilo na testu v top skupini z oceno zelo priporočljivo - kot že prej rečeno, če malo spremljaš teste pnevmatik se najde tudi kakšna cenejša znamka, ki tisto sezono preseneti in se po performansah uvrsti v rang premium gum.
Se mi pa zdi, da ima avtor teme klasičen "slovenski problem" - avto z ALU feltnami in 17 colskimi nizkoprofilnimi 225 gumami, za dobre gume je pa zmanjkalo denarja.
forplan ::
Pravkar gledam malo katere zimske gume bi nabavil, pa me zanima kaj pravite na Bridgestone 205/55R16 LM30 gumo? Vem da obstajajo že neke novejše LM32, vendar mene zanima za LM30
da se strinjam
dottor ::
Jaz bom mogu spomladi menjat moje Turanza, ki so že na koncu. Še ta 2 tedna bodo zdržale pol pa bojo itak zimske šle gor (mam na litih feltnah tako da zamenjavo opravim doma in po potrebi grem še k vulkanizerju da jih zavrti parkrat in preveri če lepo tečejo.). Bo treba počakat malo na teste letnih gum. Gre se pa za gume 205/55 R16 (če se ne motim ker iz glave se ne spovnem roba).
Zimske Eskimo S3+ imam 195/65 R15.
Zimske Eskimo S3+ imam 195/65 R15.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
GrimReaper ::
Sam bom zdej vsako leto s prsti preveril trdoto gume. Ampak načeloma jih tut ne bom imel več kot 4 leta.
Ker letos bi moral nujno it po nove letne gume, ampak sem se še eno leto peljal (drugo leto da sem se jest), zdej so pa že 8 let stare.
7. leto so ble res še precej dobre za svojo starost, sploh brez problemov, letos pa problemov kolker hočeš, največ po mokrem, ampak nobenega kritičnega.
Enkrat sem tud mal bolj na silo bremzal in mi ni blo jasno zakaj avto tolk časa rabi da se ustavi iz 50km/h, 100% zaradi gum in ne zaradi bremz.
Drugače v 2 leti stare Continental TS830 dam lahko prst še zelo globoko noter, v te Bridgestone ER300 pa še noht ne gre več, so enako trde kot bi imel plastiko gor.
Ker letos bi moral nujno it po nove letne gume, ampak sem se še eno leto peljal (drugo leto da sem se jest), zdej so pa že 8 let stare.
7. leto so ble res še precej dobre za svojo starost, sploh brez problemov, letos pa problemov kolker hočeš, največ po mokrem, ampak nobenega kritičnega.
Enkrat sem tud mal bolj na silo bremzal in mi ni blo jasno zakaj avto tolk časa rabi da se ustavi iz 50km/h, 100% zaradi gum in ne zaradi bremz.
Drugače v 2 leti stare Continental TS830 dam lahko prst še zelo globoko noter, v te Bridgestone ER300 pa še noht ne gre več, so enako trde kot bi imel plastiko gor.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
BALAST ::
Vsaka čast Blum, da imaš keš za menjavo gum po dveh sezonah.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Dr_M ::
Nekdo, ki dela cca 20.000km na leto, ima lahko letne in zimske gume za 3 sezone, mogoce letne za 4, zimske pa ne.
TOP ::
Na tej strani so sledece gume in me zanima kaj je razlika med njimi:
http://www.gume-direkt.com/cgi-bin/rsho...
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 94V XL XL
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 91V
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 91H
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 94H XL XL
Če si imel za tak avto,ki uporablja tele dimenzije gume pa boš še imel za ene spodobne gume ne pa neka jajca,najceneja kupit.
Ashrack ::
Se mi pa zdi, da ima avtor teme klasičen "slovenski problem" - avto z ALU feltnami in 17 colskimi nizkoprofilnimi 225 gumami, za dobre gume je pa zmanjkalo denarja.
Ne, "avtor" nima tako imenovanega "slovenskega problema" in tudi denar ni problem.
Zdaj ce se enkrat preberes moje vprasanje bos mogoce uvidel da nisem spraseval o kvaliteti doticnih gum, ampak o razliki med njimi oziroma oznakami.
Na tej strani so sledece gume in me zanima kaj je razlika med njimi:
http://www.gume-direkt.com/cgi-bin/rsho...
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 94V XL XL
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 91V
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 91H
Goodride SW608 Goodride SW608 225/45 R17 94H XL XL
Če si imel za tak avto,ki uporablja tele dimenzije gume pa boš še imel za ene spodobne gume ne pa neka jajca,najceneja kupit.
To se itaq razume da gume pod 150e za tak avto se sploh ne gleda.
....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ashrack ()
PacificBlue ::
Savine S3+ so katastrofalne za mokro podlago, predvsem moker sneg. Semperitke so v tem segmentu boljse,pa tudi obraba je manjša. Imam pa sedaj dve leti Micheline Alpine A4 in je ena izmed top pnevmatik. Za take ceste kot jih imamo pri nas so dobra izbira. Čeprav pri več kot 40 cm snega, ti lahko pomaga še samo plug.
Nexen pnevmatike pa ima foter na dzipu, sem mu takrat odsvetoval nakup pa jih je vseeno vzel. Čez poletje jih je imel tudi gor pa se niso kaj preveč obrabile, pozimi pa tudi mu dobro služijo. Izgleda, da na konc koncev ne gre za slabo pnevmatiko.
Nexen pnevmatike pa ima foter na dzipu, sem mu takrat odsvetoval nakup pa jih je vseeno vzel. Čez poletje jih je imel tudi gor pa se niso kaj preveč obrabile, pozimi pa tudi mu dobro služijo. Izgleda, da na konc koncev ne gre za slabo pnevmatiko.
I’m out.
:3
:3
Dust ::
Kar se "iks" znamk gum tice. Sam uporabljam letne nexen 215/55 r17 in sem nadvse zadovoljen. Sem agresiven voznik, tudi v mokrem. Kupil sem jih ker so bile pac 50 procentov ceneje kot zvenece firme. Od sedaj naprej ne nataknem nic druzga na avto kot nexen. Pred tem sem mel na avtu Pirelli p7. Za kitajske firme pa ne vem. Verjetno pa zadostujejo minimalnim potrebam vecine voznikov. Pac treba je kompromis narest.
Dr_M ::
Potem se pa samo zdis sam sebi agresiven. Nexem gume so med najslabsimi.http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
Dust ::
Ne, sem agresiven. 1. To je samo en model gume, pa vseno je dobu normalno vceno. Pa ne mi s temi grafi, jst uporabljam gume vsak dan on sem z njimi zadovoljen. 2. Nova ching yong guma je bolsa kot top evropska ko je malce izrabljena. Dejstvo. Potem pa menimo gume vsak mesec. Pac prilagodis voznjo glede na vse razmere.
Dr_M ::
sem z njimi zadovoljen
Lepo, da si zadovoljen, pa to se vedno ne pomeni, da so to dobre gume.
Nova ching yong guma je bolsa kot top evropska ko je malce izrabljena. Dejstvo.
To je seveda dalec od dejstva, sploh ne ves kako.
Kitajci so pri izdelavi tam nekje, kot so bili pri nas nekje po drugi svetovni vojni.
akasa ::
Savine s3+ so sam za 2 sezoni pa še to če se vozijo pozimi(govorim da se da po snegi normalno vsot, ker 3. sezono je že tak tak če je sneg).. potem enostavno zgubijo svoje lasnosti... če so pa stare kake 4 lete so pa na mokrem k na ledi :P ... sam sm to sezono vozo googyear ultragrip 7+ pa ni blo nekih težav, čeprou so ble že bolj boge.. sam bi pa zbrau kake alpin 4, ultragrip 8 al pa savine s3 če bi delo velik km, da jih bi v 2eh sezonah zvozo...
Aja pa pr gumah se nesplača šparat! bolš dat 20€ več za gume k pa met razbit avto al pa da nardiš kakšno nesrečo ;)
Aja pa pr gumah se nesplača šparat! bolš dat 20€ več za gume k pa met razbit avto al pa da nardiš kakšno nesrečo ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: akasa ()
Dust ::
To je seveda dalec od dejstva, sploh ne ves kako.
Kitajci so pri izdelavi tam nekje, kot so bili pri nas nekje po drugi svetovni vojni.
Nevem, ocitno se nisi se vozu po trdih in polizanih gumah.
Hocem pa samo rect, da gima nexen mogoce res ni vrhunska (temu primerna je cena) je pa dovolj dobra za vse nas, garantirano. Sicer pa tudi ni kitajska, ampak je korejska firma, mislim da z vec kot 50 letno tradicijo.
Dr_M ::
Nevem, ocitno se nisi se vozu po trdih in polizanih gumah
Caki, najprej pravis malce izrabljene gume, zdej pa trde in zlizane?
Tudi ce je korejska firma, jih bi dal mogoce na nekaj 100 evrov vreden avto.
Dust ::
Dobro, ne tok dobesedno jemat. Pac gume stare dve tri sezone. Jih imam pa ze vec kot eno leto na avtu vrednem malce vec kot 100 evrov (visji srednji razred), pa sem se vedno ziv. Guma je dobra v sujem in v mokrem. Edin ocitek bi ji dal da se pri visokih hitrostih malenkost cuti vibracije, prej tega ni blo ko sm mel pirelli. Samo to govorimo 170kmh+. Mogoce je centriranje samo krivo. Kot sm ze reku, ce je dovolj dobra guma zame je tudi za vecino voznikov. Prisparov sm pa verjetno 300 evrov.
TOP ::
To je seveda dalec od dejstva, sploh ne ves kako.
Kitajci so pri izdelavi tam nekje, kot so bili pri nas nekje po drugi svetovni vojni.
Nevem, ocitno se nisi se vozu po trdih in polizanih gumah.
Hocem pa samo rect, da gima nexen mogoce res ni vrhunska (temu primerna je cena) je pa dovolj dobra za vse nas, garantirano. Sicer pa tudi ni kitajska, ampak je korejska firma, mislim da z vec kot 50 letno tradicijo.
Lahko da imajo 50 letno tradicijo sam ne v evropi ampak doma.Če bi res bil agresiven vozač,kot sam sebe omenajš potem bi že vedel katera guma je dobra in katera ne.
GrimReaper ::
če so pa stare kake 4 lete so pa na mokrem k na ledi :P
Da še za 6 let stare dodam, ki sem jih vozil samo kak teden, ker sem jih dobil na avtu.
Te so pa na suhem slabše kot nove top gume na mokrem, če bi rekel da so tako kot nove na snegu bi pa verjetno že mal pretiraval, ampak nebi bil daleč stran.
Z Nexen se strinjam, da mora bit boljša kot 8 let stare top znamke, ampak tam 4-6 leta stare top gume bi se pa že komot primerjale.
Zame, ki delam samo 7k km na leto, se mi splača vzet najboljše gume, pa magari če so najslabše glede obrabe, pa da jih imam ene 4-5 let. So pa zadnja leta na prvih mestih največ Continentalove.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Dust ::
Spet bom reku, dovolj dobra, ocitno ne razumete. Ce bi jo mel pa za dirkanje po progi pa verjetno me bi bla kos continentalu recimo. Razumes zdaj?
black ice ::
Dobro, ne tok dobesedno jemat. Pac gume stare dve tri sezone. Jih imam pa ze vec kot eno leto na avtu vrednem malce vec kot 100 evrov (visji srednji razred), pa sem se vedno ziv. Guma je dobra v sujem in v mokrem. Edin ocitek bi ji dal da se pri visokih hitrostih malenkost cuti vibracije, prej tega ni blo ko sm mel pirelli. Samo to govorimo 170kmh+. Mogoce je centriranje samo krivo. Kot sm ze reku, ce je dovolj dobra guma zame je tudi za vecino voznikov. Prisparov sm pa verjetno 300 evrov.
Hvala za pošteno dozo smeha. :)
GrimReaper ::
Če govorimo o letnih, so glede na zgornji test Nexen res povsem dobre, sej imajo + tako za suho kot mokro.
Bolj je problem če voznik ne ve kdaj jih mora zamenjat, ker Nexen najbrž ne zdrži enako dolgo kot Continental.
Še enkrat si dobro poglejte test:
http://www.motorevija.si/cms/controls/w...
Niso ravno čunga lunga gume.
Bolj je problem če voznik ne ve kdaj jih mora zamenjat, ker Nexen najbrž ne zdrži enako dolgo kot Continental.
Še enkrat si dobro poglejte test:
http://www.motorevija.si/cms/controls/w...
Niso ravno čunga lunga gume.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Dust ::
Grim kajj govoris na pamet moje pireli so ble stare okol 4 leta. Na suhem so ble vredu. Na mokrem pa katastrofa. Pac sm prilagodu vozno. Nexen so neprimerljivo, neprimerljivo bolse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dust ()
GrimReaper ::
Sej sem napisal najbrž.
Iz izkušenj vem samo za Savo da glede let ne zdrži niti približno enako kot top firme.
Iz izkušenj vem samo za Savo da glede let ne zdrži niti približno enako kot top firme.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Dust ::
Black ice pojma nimas. Verjetno mas na svojmu kliotu gume 175 ene bolse firme, vozis kot stara baba in potem se tukaj smejes gumam nexen. Guma je zame dobra in se enkat cenejsa od vrhunskig. Tuki bom zaklucu debato ker nima smisla. Probaj potem pa govor.
black ice ::
Do sedaj sem skušal eno sezono privarčevati na gumah in je za las zmanjkalo, da bi me (pre)drago stalo. Enkrat je dovolj. Mogoče je zate dobra, zame pač ni, ker se vozim tudi izven poligona.
Javi se, ko bo testosteron popustil.
Javi se, ko bo testosteron popustil.
Dust ::
Ce so gume obrabljene je res nesmiselno sparat, zamenat cim prej. Zakaj bi kupil se enkrat drazje gume ce so te zadosti, da se en meter prej ustavim na mokrem? Ni to sparanje, pac zadostujejo. Eden z bolsim avtom se bo tud hitrejs ustavu kot jst. Nej pol se drazji avto kupm?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 546316 (1371) | Ghost7 |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 82575 (53357) | slemarko |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 103737 (76150) | gruntfürmich |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36356 (31253) | m0LN4r |