» »

zarošene šipe, klima

zarošene šipe, klima

«
1
2

TheJack ::

Peljam se po cesti, minding my own business. Kakšno je vreme, lahko vidite vsi ki ste v Sloveniji in ste blizu okna. Skratka peljem se, nenadoma pa vuuš, ne vidim nič. V desetih sekundah so bile šipe popolnoma zarošene, hvalabogu sem vozil počasi po lokalni cesti in sem varno ustavil. WTF just happened?! Pogledam dol, klima je izklopljena (avtomatska klima, če se smem pohvaliti). Skušam jo prižgati nazaj, ne gre. Vzamem navodila od avta (audi A3, če se smem pohvaliti), kjer črno na belem piše, da se klima izklopi, čim temperatura pade pod pet stopinj in se ne da vklopiti nazaj, pa še še tako pritiskaš tisti knof s snežinko.

"Kaj boš prižigal klimo, mona, pri manj kot petih stopinjah?!", bo rekel kdo med vami. Preprosto. Klima ni namenjena le hlajenju, ampak tudi razvlaževanju, kar veste vsi, ki jo imate. Če so šipe zarošene, prižgeš klimo in v petih sekundah se odrosijo.

Takole vreme je idealno za rošenje šip, ne glede na to, ali je +20, ali pa +2. Kaj točno je mislil tisti genij pri Audiju, ko se je spomnil, da se klima avtomatsko in nepovratno ugasne pri manj kot 5 stopinj C, mi ni jasno.

Pripeljal sem se do cilja s priprtimi šipami in pihanjem do konca, kot kakšen bebec in napisal tale rant. Nič več ne bom hvalil audija. Vorsprung durch Technik my ass.

black ice ::

Tole pri VAG ni nič novega. Ne vem kje si bil do sedaj.

Utk ::

Klima se ne izklopi zato, da bi tebe zajebavala, ampak zato, da ne zmrzne, poči in crkne. Ne samo pri VW, pri vseh. Če je pod 5 stopinj usmeriš topel zrak v šipo pa jo bo tudi razrosilo.

energetik ::

Ja, izklop klime ima še dodaten efekt, ker ti gre po izklopu vsa vlaga z evaporatorja v kabino, ki se potem še dodatno zarosi. Zato jaz če se le da ne uporabljam klime za odroševanje, probam samo z usmerjenim zrakom na šipe.
Sicer pa je ta logika res čudna. Meni pri Hyundaiu se sicer klima samodejno ne vklaplja pod 3°C, ampak če ročno stisnem AC knof, pa zalaufa vedno. No, pri -10 nisem preizkušal, ampak pri -2° pa sem.

Aston_11 ::

Sicer ne vem, kaj pomeni snežinka pri Audiju, VW ima pri avtomatski klimi gumb za odroševanje šipe, ta pa dela vedno. Ali je pri tem vklopljena klima pri 5 stopinjah in manj, ne vem, ali samo greje grelc, ki je vgrajen in ima svoj 1kW moči. V glavnem opravi svojo nalogo. Se mi pa zdi, da je meja sicer 4 stopinje. Pri toplem avtu pa sloh ne bi smel biti problem, saj greje zadeva, da pa bi imel pri 5 stopinjah na zunanjo temperaturo nastavljeno, bi pa tudi moral biti zmogljiv in odporen na mraz.

TheJack ::

Snežinka po mojem najboljšem vedenju pomeni, da je vklopljena klima, tj. kompresor. Le-tega lahko ročno vklapljaš in izklapljaš (če je temperatura nad 5 st. C). Če pustiš na "auto", pa sistem sam presodi, ali bo klimo prižgal ali ne.

Moj audi gumba za odroševanje šip nima. ima gumb za odmrzovanje šip, torej tole:


Seveda sem prejle, ko sem stal ob cesti, najprej pritisnil ta gumb. Bilo je bolje, čisto pa rošenja ni preprečil.

Nisem pa vedel (kot je napisal Utk), da je izklop namenjen varovanju same klime, da ne poči. Tudi tega, kar je napisal energetik, nisem vedel. Bom od sedaj naprej probal z izklopljeno klimo in ventilator do konca v šipe (brez da bi klimo sploh prižigal).

duque ::

imaš mogoče star kabinski filter? Lahko da je vlažen in se stekla tudi zaradi tega hitro zarosijo.

TheJack ::

duque je izjavil:

imaš mogoče star kabinski filter? Lahko da je vlažen in se stekla tudi zaradi tega hitro zarosijo.


Odlično vprašanje, na katerega nisem pomislil. Pošteno povem, da me število filtrov na mojem avtu zmede. Ne vem, koliko jih je. Nazadnje so mi menjali filter nafte, olja in še enega, velikega in pravokotnega. Je to ta? Poleg teh treh obstajajo vsaj še eni trije (ugibam), recimo za mašino, za klimo....itd.

Se zanesem na mehanika, da bo preveril in zamenjal tiste, ki jih je treba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

Sami ::

energetik je izjavil:

Ja, izklop klime ima še dodaten efekt, ker ti gre po izklopu vsa vlaga z evaporatorja v kabino, ki se potem še dodatno zarosi. Zato jaz če se le da ne uporabljam klime za odroševanje, probam samo z usmerjenim zrakom na šipe.
Sicer pa je ta logika res čudna. Meni pri Hyundaiu se sicer klima samodejno ne vklaplja pod 3°C, ampak če ročno stisnem AC knof, pa zalaufa vedno. No, pri -10 nisem preizkušal, ampak pri -2° pa sem.


Pri meni na Oplu je enako sem testiral že pri -10 stopinj in se vklopi, pozimi jo vklopim le ko se avto pošteno ogreje, da nebi prišlo do kakih poškodb.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zheegec ::

To bo nekaj narobe pri tvojem avtu. Pri Alfi imam še senzor vlage in ko se zarosi sam vključi klimo in usmeri v šipo, da se odrosi. Tudi pri minusu zunaj.
Mogoče menjava filtrov pomaga...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

mihec87 ::

Loputa za dotok zraka deluje? Sicer ne ne audiju pri nas ko loputa ni delal je bila skos zaprta avta nisi odrosil pa da si bog razen sprednje šipe (ker si pač dal da toplo piha po njej) po stranskih ter zadnjih pa je tekel kondenz dol..

shadeT ::

Jaz pa res pri svoje C2 nisem niti najmanj pozoren na topel/mrzel avto, če se mi šipa močno zarosi, in topel zrak ne pomaga dovolj, pritisnem gumb ki je namenjen temu in klima vedno zalaufa in jo odrosi v nekaj sekundah. Potem ugasnem in po potrebi spet prižgem. Pri čisto vseh temperaturah.

Guess I was lucky?

mn ::

TheJack je izjavil:

duque je izjavil:

imaš mogoče star kabinski filter? Lahko da je vlažen in se stekla tudi zaradi tega hitro zarosijo.


Odlično vprašanje, na katerega nisem pomislil. Pošteno povem, da me število filtrov na mojem avtu zmede. Ne vem, koliko jih je. Nazadnje so mi menjali filter nafte, olja in še enega, velikega in pravokotnega. Je to ta? Poleg teh treh obstajajo vsaj še eni trije (ugibam), recimo za mašino, za klimo....itd.

Se zanesem na mehanika, da bo preveril in zamenjal tiste, ki jih je treba.


Močno rosenje je običajno problem pri starem kabinskem filtru. Pomaga tudi redno čiščenje stekel. Nenazadnje pa tudi to, da imaš stalen dotok zunanjega zraka in ne kroženje notranjega.

TheJack ::

mn je izjavil:



Močno rosenje je običajno problem pri starem kabinskem filtru. Pomaga tudi redno čiščenje stekel. Nenazadnje pa tudi to, da imaš stalen dotok zunanjega zraka in ne kroženje notranjega.


Nisem imel prižganega kroženja zraka. Bom pa ob priliki preveril, če je slučajno odpovedala kakšna loputa, ki spušča zunanji zrak noter.

Hayabusa ::

Kabinski filter se ponavadi menja/očisti vsaj 1x na leto (spomladi) oz ko se zamaši...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

chucki ::

Mogoče ti kje voda zamaka in imaš posledično vlago v avtu... Potipaj malo pod tepihi...
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

energetik ::

chucki je izjavil:

Mogoče ti kje voda zamaka in imaš posledično vlago v avtu... Potipaj malo pod tepihi...
Še enkrat - ko po delovanju klime le-to izklopiš, se nekaj časa rosi veliko bolj, kot če prej ne bi laufal klime. To je vzrok rošenja pri OPju, ne pa filter. Traja kar ene 15min, da se evaporator klime posuši in ne prispeva dodatne vlage v kabino. Filter pa je itak pred vsem tem (pečko in evaporatorjem), tako da se lahko namoči le, če bi od zunaj kaj zamakalo.

Zakaj se mu je pa klima izklopila in se kljub ročni izbiri noče več prižgati, je pa druga zadeva. Sicer pa jaz pod 10°C zunanje, probam odroševati brez klime, samo s toplim zrakom na šipo. Razen v mestni gužvi, ko imam zaradi smrada in izpuhov notranje kroženje + AC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Aston_11 ::

To prideš iz lokacije izven mesta, da prineseš sveži zrak s sabo in imaš bombulco skomresiranega domačega, da slučajno kaj mestnega ne ujagaš 8-)?

mn ::

energetik je izjavil:

Še enkrat - ko po delovanju klime le-to izklopiš, se nekaj časa rosi veliko bolj, kot če prej ne bi laufal klime. To je vzrok rošenja pri OPju, ne pa filter.


OP, če filter več kot eno leto ni bil menjan naredi najprej to. Verjemi. Sem imel podoben problem in ko sem enkrat omenil kolegu mehaniku je naprej predlagal menjavo. Sem zamenjal in stanje je bilo 100x boljše. Tole z evaporatorjem je sicer res, ampak je komaj opazno.

energetik ::

Aston_11 je izjavil:

To prideš iz lokacije izven mesta, da prineseš sveži zrak s sabo in imaš bombulco skomresiranega domačega, da slučajno kaj mestnega ne ujagaš 8-)?
Ne, vsake toliko, ko pridem na malo bolj odprto cesto odprem zunanje kroženje, ko spet padem v gužvo pa zaprem. Nočem vohati smrdljivih dizlov. V kombinaciji s klimo je zrak v kabini povsem OK za tistih 15min, ko sem v gužvi.

mn je izjavil:

energetik je izjavil:

Še enkrat - ko po delovanju klime le-to izklopiš, se nekaj časa rosi veliko bolj, kot če prej ne bi laufal klime. To je vzrok rošenja pri OPju, ne pa filter.


OP, če filter več kot eno leto ni bil menjan naredi najprej to. Verjemi. Sem imel podoben problem in ko sem enkrat omenil kolegu mehaniku je naprej predlagal menjavo. Sem zamenjal in stanje je bilo 100x boljše. Tole z evaporatorjem je sicer res, ampak je komaj opazno.
Ni komaj opazno, ampak ornk opazno. Jaz že 1,5 leta nisem menjal kabinskega, pa se mi ne rosi.
Če pa uporabljam klimo in jo izklopim, se takoj nabere na šipah kup vlage iz evaporatorja.
Enak oz. še hujši učinek je recimo pri prenosni klimi, ko iz hlajenja preklopiš na gretje in ti moker evaporator hitro segreje - ven puhne zrak ko iz đungle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Gogyto ::

The jack

tisti knof, ki si ga prilepil...
Podobnega imam jaz v Xsari picasso in ko ga stisnem, mi ravno s klimo odrosi šipo v treh sekundah... Ugašam/prižigam po potrebi.

TheJack ::

Mislim, da je bil kabinski filter menjan par mesecev nazaj. Tak dolg in podolgovat je bil, nekaj takega:




Ta je skratka nov.


Gogyto: Verjamem. Sklepam, da xsara po pritisku na tisti gumb prižge klimo. Moj audi je pri nizkih temperaturah noče, kar sem že razložil.

Vanadium ::

TheJack je izjavil:

Mislim, da je bil kabinski filter menjan par mesecev nazaj. Tak dolg in podolgovat je bil, nekaj takega:




Ta je skratka nov.


Gogyto: Verjamem. Sklepam, da xsara po pritisku na tisti gumb prižge klimo. Moj audi je pri nizkih temperaturah noče, kar sem že razložil.


to je filter zraka z motor, kabinski je taki:

TheJack ::

Evo, našel sem še članek (nisem bral, ker je predolg - bom zvečer):

http://www.audiworld.com/tech/misc2.sht...

Vanadium je izjavil:

TheJack je izjavil:

Mislim, da je bil kabinski filter menjan par mesecev nazaj. Tak dolg in podolgovat je bil, nekaj takega:




Ta je skratka nov.


Gogyto: Verjamem. Sklepam, da xsara po pritisku na tisti gumb prižge klimo. Moj audi je pri nizkih temperaturah noče, kar sem že razložil.


to je filter zraka z motor, kabinski je taki:



Hvala lepa. Takoj pokličem mehanika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

billy ::

Pomoje je krivo to, sicer bom ugibal, ampak a je avto garažiran ali parkiran zunaj? Če slednje, filter prej odpove, ker je bolj izpostavljen vremenskim razmeram. Zato je tudi priporočljivo, da se vsi servisi tempirajo pred zimo/jeseni, da se temu primerno zamenjajo tudi filtri in ni težav čez bolj vlažna vremenska obdobja.

Je pa zanimivo, da se ne more vklopiti "razvlaževalnika" (klime), kajti četudi imaš nov filer, boš v določenih pogojih imel zarošena stekla, brez klime se ne bo dalo odrositi. Recimo če je v avtu več ljudi, pa vsi s mokrimi oblačili, ali pa na veliko dihajo :) ipd...

TheJack ::

Govoril sem z mehanikom, ki je bil mnenja, da je to, da se klime pri nizkih zunanjih temperaturah ne da prižgati, dobra rešitev, saj menda lahko v nasprotnem primeru pride do poškodb same klime (to je bilo v tem topicu sicer že rečeno).

energetik ::

Do poškodb pride IMHO zato, ker se freon v evaporatorju zaradi nizkih temperatur ne uspe povsem upliniti, zato pride delno v tekočem stanju v kompresor in ga sesuje.
Sicer pa ima zrak pri < 5°C tako nizko rosišče, da ga segretje na tistih 22°C povsem posuši in ni več hude potrebe po klimi.

billy ::

Vseeno pa je potrebnih nekaj minut, da se lahko zrak segreje :) Recimo če greš iz trgovine, avto parkiran v garažni hiši, ti si pregret, nisi sam, debata v avtu...zna biti kar dolgo problem s vlago, dokler se ne ogrejejo zadeve. Kakšen dizel pa zna imeti še posebaj probleme. Moj se recimo na regionalni cesti zagreje šele po 10km, v mestu pa sploh ne ;)

GrimReaper ::

Dons se res ni vidlo nič pri straneh. Drugače vozim pozimi brez klime, ampak sprednje steklo in polovico sprednjih stranskih mi posuši ventilacija, že 2. stopnja od 7 je zadosti.
Ogledala in zadnje steklo so pa itak ogrevana.
Med vožnjo sicer ni bil problem, ker imam cesto samo naravnost in je bilo zadost da vidim samo naprej.
Pri parkiranju sem imel pa mal problemov, sem moral do konca spustit sprednjo levo šipo da sem videl ven.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

r3dkv1c4 ::

Gogyto je izjavil:

The jack

tisti knof, ki si ga prilepil...
Podobnega imam jaz v Xsari picasso in ko ga stisnem, mi ravno s klimo odrosi šipo v treh sekundah... Ugašam/prižigam po potrebi.

Tisti "knof" ni odmrzovanje šipe kot je omenil ampak usmerjevanje zraka na vetrobransko steklo....funkcija je pa točno ta, ki si jo opisal.


....spredaj noben avto nima odmrzovanja, temveč ga imajo za zadnjo steklo.

...drugače pa za odroševanje pomaga tudi, če ob usmeritvi zraka na sprednjo steklo, odpreš še stransko steklo za par mm....in bo veliko boljše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

dottor ::

TheJack je izjavil:

Snežinka po mojem najboljšem vedenju pomeni, da je vklopljena klima, tj. kompresor. Le-tega lahko ročno vklapljaš in izklapljaš (če je temperatura nad 5 st. C). Če pustiš na "auto", pa sistem sam presodi, ali bo klimo prižgal ali ne.

Moj audi gumba za odroševanje šip nima. ima gumb za odmrzovanje šip, torej tole:


Seveda sem prejle, ko sem stal ob cesti, najprej pritisnil ta gumb. Bilo je bolje, čisto pa rošenja ni preprečil.

Nisem pa vedel (kot je napisal Utk), da je izklop namenjen varovanju same klime, da ne poči. Tudi tega, kar je napisal energetik, nisem vedel. Bom od sedaj naprej probal z izklopljeno klimo in ventilator do konca v šipe (brez da bi klimo sploh prižigal).



Jaz imam isto "tipko" na moji Alfi 156 in mi šipe hitro in temeljito odrosi. Drugače, pa če se le da, raje to opravim s samo "ventilacijo" brez klime, saj je učinek skorja isti samo malo več časa traja. Pač prej ko štartaš počakaš minutko al dve pol pa varno na pot.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Osprey ::

Čakte, čakte... meni na VW-ju klima dela non-stop, če je ročno ne izklopim. Tudi pri konkretnem minusu. In lepo pobira vlago iz šip. Prvič slišim, da se klima izklopi pri +5°C. Sem jo že kdaj vklopil tudi pri -10 zato, da pobere vlago, pa nikoli nobenega problema.

mn ::

Osprey je izjavil:

Čakte, čakte... meni na VW-ju klima dela non-stop, če je ročno ne izklopim. Tudi pri konkretnem minusu. In lepo pobira vlago iz šip. Prvič slišim, da se klima izklopi pri +5°C. Sem jo že kdaj vklopil tudi pri -10 zato, da pobere vlago, pa nikoli nobenega problema.


Samo ti zelo verjetno ni vklopil kompresorja.

energetik ::

r3dkv1c4 je izjavil:

....spredaj noben avto nima odmrzovanja, temveč ga imajo za zadnjo steklo.
Kaj da ne, vsaj pri Fordu sem videl to v živo, ima nitke v sprednji šipi, torej gretje sprednje šipe.

Osprey je izjavil:

Čakte, čakte... meni na VW-ju klima dela non-stop, če je ročno ne izklopim. Tudi pri konkretnem minusu. In lepo pobira vlago iz šip. Prvič slišim, da se klima izklopi pri +5°C. Sem jo že kdaj vklopil tudi pri -10 zato, da pobere vlago, pa nikoli nobenega problema.
Če ti gori lučka za AC, še ne pomeni, da se kompresor dejansko vrti. Sicer pa pri meni piše v navodili, da se kompresor ne vklaplja pod 3°C (pri avtomatiki). Ročno ga še vedno lahko in se dejansko vklopi (sem gledal jermenico).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

TheJack ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Gogyto je izjavil:

The jack

tisti knof, ki si ga prilepil...
Podobnega imam jaz v Xsari picasso in ko ga stisnem, mi ravno s klimo odrosi šipo v treh sekundah... Ugašam/prižigam po potrebi.

Tisti "knof" ni odmrzovanje šipe kot je omenil ampak usmerjevanje zraka na vetrobransko steklo....funkcija je pa točno ta, ki si jo opisal.


....spredaj noben avto nima odmrzovanja, temveč ga imajo za zadnjo steklo.

...drugače pa za odroševanje pomaga tudi, če ob usmeritvi zraka na sprednjo steklo, odpreš še stransko steklo za par mm....in bo veliko boljše.


Strinjam se, skoraj. Prvič, nekateri avtomobili imajo tudi na prvi šipi ogrevalne nitke. In drugič, pri meni v navodilih pri tej tipki piše, da gre za odmrzovanje stekla. To je sicer bolj semantična razlika, saj skoraj ni dvoma, da ta gumb pri vseh avtih dela bolj ali manj enako.

Gregor P ::

Pri meni nek takšen gumb s podobnim znakom (pri enem vozilu) pomeni, da vžge te ogrevalne nitke in nič drugega (pomeni, če jih spredaj nimaš, si s tem gumbom ne moreš kaj dosti pomagati. Samo bi moral iti pogledat ker lahko, da je znak čisto drugačen.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

bzzero ::

Pri vseh vozilih pri naši hiši (različne firme) je takle gumbek za odrosevanje vetrobranskega stekla. Pri vseh je način delovanja skoraj isti - klima se sama vklopi, temperatura in ventilator pa se nastavita na max. Pri enem se jakost ventilacije počasi stopnjuje, če to pritisneš pri povsem hladnem motorju. Pri vseh se steklo odrosi v max. 3 minutah. Po nekem času (sigurno ne več kot 10 minut) se reč sama ugasne in preide v normalen način delovanja.

billy ::

Eni avti še imajo dejansko odmrzovanje prednji šip. Enak način, kot je pri zadnjem, torej "mini žičke", ki grejejo šajbo, ampak je to sila redko pri nas, oz se zelo redkokdo odloči za ta dodatek.

Kar me malce čudi.

TheJack ::

Sedajle sem se spomnil, da sta v bistvu dva podobna gumba v avtu (oba imata podoben simbol): en je za odmrzovanje/odroševanje prednje šipe, en pa zadnje. Prvi odmrzuje/odrošuje sprednjo šipo tako, da besno piha vanjo, zadnji pa odmrzuje/odrošuje zadnjo šipo z žičkami.

Evo slike (ni moj avto, nimam tako grdega avtoradia):



Zgoraj levo od trikotnika je gumb za zadnjo šipo (in za ogrevanje špeglov), spodaj nad gumbom "AUTO" pa gumb za prednjo šipo. Pod gumbom "AUTO" vidite gumb za vklop/izklop kompresorja klime.

r3dkv1c4 ::

energetik>Kaj da ne, vsaj pri Fordu sem videl to v živo, ima nitke v sprednji šipi, torej gretje sprednje šipe.


mi zaupaš tip vozila ford, ker tega pa res še nisem videl.

billy je izjavil:

Eni avti še imajo dejansko odmrzovanje prednji šip. Enak način, kot je pri zadnjem, torej "mini žičke", ki grejejo šajbo, ampak je to sila redko pri nas, oz se zelo redkokdo odloči za ta dodatek.

Kar me malce čudi.

ne dvomim, da obstaja opcija ampak meni logično je, da je moteče na vidnem polju.....zato mi je to novo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

reeves ::

Me pa res čudi, da vas večina še ni slišala za električno ogrevanje sprednje šipe. Ni nič moteče, daleč od tega. Se moraš res potruditi, da sploh vidiš nitke. Pa niti ni tako redko pri nas, samo se sploh ne opazi. Vem za kolega, ki ima VW passat 1,9TDI (ne vem točno ker letnik, mislim da okoli 2003 - 2005) in ima to.

MadMax ::

Tudi jaz vem za pasata, da ima.
Hudo praktično za pozimi. Bi raje imel kakor pa gretje sedežev. Pravzaprav primerljivo z gretjem volana 8-)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

GrimReaper ::

Sem tudi sam enkrat gledal katalog enega avta z opremo za doplačilo, in je bilo res ogrevanje sprednjega stekla na izbiro. Nemci imajo sigurno vsi to na voljo, Korejci pa vprašanje.
Če imaš denar je to seveda na prvem mestu dodatne opreme.
Žičke pa logično da ne morejo bit tolk vidne kot zadaj, nimam pa pojma kako jim je to ratalo, niti nisem videl avta da bi imel to, mora bit pa okol 1000€ za doplačilo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Utk ::

Gretje prednje šipe ima ford (kater pač ima), pa potem dražji modeli ostalih, in skoraj nihče drug. To je sicer bolj redko od radarskega tempomata, tako da ne tega omenjat kot neko normalno opremo.

dzinks63 ::

Ford lahko ima :

Drugače pa to ponavadi spada pod zimski paket, gretje zunanjih ogledal, brisalcev, prednje šipe, sedežev, ...

reeves ::

Ja, res je praktično. Sprednja šipa vedno suha ne glede na klimo, ogrevanje ali temp.
Žičke so tanjše kot las in približno 1 cm narazen. Moraš res od blizu pogledat in fokusirat pogled prav na šipo.

BorutK-73 ::

dzinks63 je izjavil:

Ford lahko ima :

Drugače pa to ponavadi spada pod zimski paket, gretje zunanjih ogledal, brisalcev, prednje šipe, sedežev, ...


To sem jaz imel na Ford orionu z vso opremo. Super stvarca dokler dela. Se radi pretrgajo kontakti ko čistiš šipo od znotraj.

reeves ::

Tole pa najbrž ne bo držalo. Sprednje steklo je triplex in žičke se nahajajo v srednji PVB plasti.

PINki ::

mn je izjavil:

Nenazadnje pa tudi to, da imaš stalen dotok zunanjega zraka in ne kroženje notranjega.
Mene pa zanima kdaj je koristna ta funkcija? 1x sem jo uporabil preden sem prišel v en oblak dima (nekaj so kurili) in ni nič pomagalo. V avtu je še vseeno smrdelo. Mogoče sem tudi prepozno pritisnil (nekaj sekund preden sem zapeljal v dim).

Hayabusa ::

Npr poleti se kabina pri vklopljeni AC prej ohladi, če stojiš v kakšnem predoru ali v deževju.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zamrzovanje šip od znotraj (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8722953 (9944) bambam20
»

Klimatska naprava (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6811386 (9130) bambam20
»

Audi A4 B8.5 - rošenje stekel? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
507362 (5671) MostWanted
»

Problem z rošenjem stekel

Oddelek: Na cesti
419422 (7999) energetik
»

Kondenz nujno!

Oddelek: Na cesti
244686 (3993) alexa-lol

Več podobnih tem