» »

Razlika med pnevmatiki

Razlika med pnevmatiki

1
2
»

Dust ::

Sem se zdele spomnu. Enake gume kot mam jst so dajal, verjetno se dajejo na nove kije optime. Verjetno si ne bi prvoscl klump dajat na tak avto, kaj mislis?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dust ()

black ice ::

Kolega je dobil na novem Peugeotu Savine S3, pa zaradi tega niso nič bolj kvalitetne. Point: tebi ustrezajo, meni pač ne.

Blinder ::

Kaj pa nobenga ne skrbijo popokane gume, da bi jih razneslo? 4 let stare naprimer pa ze nekatere imajo razpokice majhne.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

M-XXXX ::

Blinder je izjavil:

Kaj pa nobenga ne skrbijo popokane gume, da bi jih razneslo? 4 let stare naprimer pa ze nekatere imajo razpokice majhne.

Pa ne po 4 letih pravilnega skladiščenja takrat ko se jih ne uporablja. In po 8 ne....

Dust ::

Razpokice majo lahko po ze po dveh letih, sm vidu na nekem kombiju, so mele pa za sabo precej kilometrov. Baje pa to ni nevarno za eksplozijo. Pezoji majo savine samo za Slovenijo, pa se to ne letnih ce se ne motim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dust ()

GrimReaper ::

Eden z bolsim avtom se bo tud hitrejs ustavu kot jst. Nej pol se drazji avto kupm?

Zdej bom sicer offtopic, ampak en 20 let star AX (s pogojem da ima izpravne zavore) se ustavi enako hitro kot nov športni avto.
Prvi v bistvu še prej, ker se vozi s precej manjšo hitrostjo.
Zavorna pot pri 100km/h bo vedno nekje 36-41m, pa daš lahko ne vem kakšne diske, čeljusti in ploščice gor.
Sicer se 5m morda sliši veliko, ampak nisem še videl da bi kdo gledal ta podatek pri nakupu avtomobila. Drugače imaš v AM testih.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

čuhalev ::

GrimReaper je izjavil:

Eden z bolsim avtom se bo tud hitrejs ustavu kot jst. Nej pol se drazji avto kupm?

Zdej bom sicer offtopic, ampak en 20 let star AX (s pogojem da ima izpravne zavore) se ustavi enako hitro kot nov športni avto.
Prvi v bistvu še prej, ker se vozi s precej manjšo hitrostjo.
Zavorna pot pri 100km/h bo vedno nekje 36-41m, pa daš lahko ne vem kakšne diske, čeljusti in ploščice gor.
Sicer se 5m morda sliši veliko, ampak nisem še videl da bi kdo gledal ta podatek pri nakupu avtomobila. Drugače imaš v AM testih.

No ja, to drži, če imaš pogoje, pri katerih ABS ne pride do izraza.

Dust ::

Zdej sm se pa jest nasmejov. Ocitno se nisi bremzov brez ABSa v mokrem.

Blum ::

Adijo avto brez abs po mokrem, če ne znaš impulzivno zavirat, ne glede na gume.

GrimReaper ::

Na ABS sem pozabil ja, ampak ponavadi se testira v suhem, tut AM 100% tako testira.

V mokrem pa res ne rabiš ABS-a, niti se mi na novem avtu kjer ga imam ni sprožil na mokrem.
S tastarim brez ABS sem ga edino enkrat na snegu zasral (poteral po ulici do 80 potem pa stopil na bremzo), in je šel avto samo naravnost.
Če voziš previdno, ga pa tud na snegu ne rabiš.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

gruntfürmich ::

Dr_M je izjavil:

Vazno, da je velik col. Na fetlnah pa hrenovke, ker za gume ni.
Pol se pa pobje cudijo, zakaj gre avto v trske.

točno tko. za felge, spojlerje, spuščanje, vsakotedensko pranje se vedno najde dnar, ampak ko pa pride do zimskih gum, pa so dobre najcenejše. pa še izgovor da se lahko vsako leto nove kupijo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

theBill ::

TOP je izjavil:

Dust je izjavil:

To je seveda dalec od dejstva, sploh ne ves kako.
Kitajci so pri izdelavi tam nekje, kot so bili pri nas nekje po drugi svetovni vojni.


Nevem, ocitno se nisi se vozu po trdih in polizanih gumah.

Hocem pa samo rect, da gima nexen mogoce res ni vrhunska (temu primerna je cena) je pa dovolj dobra za vse nas, garantirano. Sicer pa tudi ni kitajska, ampak je korejska firma, mislim da z vec kot 50 letno tradicijo.

Lahko da imajo 50 letno tradicijo sam ne v evropi ampak doma.


Aha, potem so tudi japonske Bridgestone zate šrot, ker niso iz evrope?

Blazz ::

ljudje... ne kupujte poceni noname gum in z fail testi na adacu. Šparat na gumi je največja neumnost. Potem ko zaradi zdrsa razbiješ avto in imaš ohoho škode te pa peče vest.. da ne govorim tudi o poškodbah voznika in sovoznikov ter ostalih udeležencev v prometu...

WarpedGone ::

Hocem pa samo rect, da gima nexen mogoce res ni vrhunska (temu primerna je cena) je pa dovolj dobra za vse nas, garantirano.

Kakšna točno je guma, ki je "dovolj dobra za vse nas"?

Takšna, s katero se ti uspe peljat naravnost po AC?
Takšna, s katero ti uspe speljat ovinek na suhi cesti brez posebnosti s hitrostjo enako omejitvi?
Takšna, kjer lahko zapelješ tudi čez kakšno centi ali dva globoko lužo brez da te zasukne al pa vsaj zaplešeš?
Takšna, kjer avto uspe speljat ovinek kljub nepričakovanemu listu sredi ovinka?
Takšna, kjer se ustaviš pol metra "dovolj zgodaj" namesto pol metra prepozno?
Takšna, kjer nasprotni avto sredi ovinka zgrešiš za 5 centimetrov namesto da ga čelno nabašeš?

Čisto vsaka plastika je dovolj dobra za prvo, za zadnje je pa problem čisto vsaka guma, le da so nekatere manjši drugi pa večji problem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Dust ::

GrimReaper je izjavil:

Na ABS sem pozabil ja, ampak ponavadi se testira v suhem, tut AM 100% tako testira.

V mokrem pa res ne rabiš ABS-a, niti se mi na novem avtu kjer ga imam ni sprožil na mokrem.
S tastarim brez ABS sem ga edino enkrat na snegu zasral (poteral po ulici do 80 potem pa stopil na bremzo), in je šel avto samo naravnost.
Če voziš previdno, ga pa tud na snegu ne rabiš.


I proved my point. Zdej pa govoris cist drugac. Gume po tvojm morjo bit top, zdej pa govoris, da ne rabis ABS, ce previdno vozis, govoris o bremzanju na suhem, v idealnih pogojih. Na suhem ni bila nikol problem zavorna pot. Dokazujes kar jst ze skos govorim, pac prilagajas hitrost in nacin voznje razmeram na cesti. Torej so nexen pnevmatike vec kot dovolj. Se pa drzijo tudi v mokrem zelo dobro, dosti vec kot smes vozit cez ovinke. Tako, da v cem je pol stos? Guma zadostuje mojim potrebam in tudi potrebam velike vecine voznikom. Ce bi zbrisal nexen dol in napisal nevem dunlop in bi jo ti uporabljov ne bi mel pripomb.
Ti pa povem offtopic neki o absu. Pomaga zelo ko moras bremzati v sili, ljudje govoriljo o postopnem bremzanju, rad bi to vidu v praksi kako bo on postopno bremzov ko mu mulc skoci na cesto, zaklenejo se kolesa avto pa leti naprej, sploh ce so tanke al pa trse gume. V vecino primerov je bols abs dejstvo. Lahko ti pa tudi z absom avto podobno zdrsi, kot je ze meni na zlizanem asfaltu s starimi gumami, ampak se ga je dalo normalno kontrolirat in izognit oviri. Brez abs sem preprican, da bi sel naravmost not takrat.

gruntfürmich ::

Dust je izjavil:

Dokazujes kar jst ze skos govorim, pac prilagajas hitrost in nacin voznje razmeram na cesti. Torej so nexen pnevmatike vec kot dovolj. Se pa drzijo tudi v mokrem zelo dobro, dosti vec kot smes vozit cez ovinke. Tako, da v cem je pol stos? Guma zadostuje mojim potrebam in tudi potrebam velike vecine voznikom...

hja, tudi jst sem z 7 let staro gumo prilagodil hitrost tako, da sem se vozil kot po jajcih. pa vseeno menim da ni to-to.
prav tako ne delijo takšnega mnenja tisti, ki jih je zaradi slabih gum že zasukalo na cesti, in so se za las izognili katastrofi. nas je par takih in mislim da smo malce spremenili mnenje o takšnih jajc gumah in kdaj so še sprejemljive za nas, pa čeprav samo za ''prilagojeno'' hitrost...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Dust ::

Warped nek anglež je nekje tko napisov. Guma je dobra, nisem se z njo ubil. Jst bom pa tko reku, zahtevam od gume, da mi ne da neprijetnega presenecenja, da vem ko bom zapeljov v ovink tudi dosti hitreje kot bi bilo pametno bom prisel vn na drugi strani, ko bom bremzal po mokri cesti, da se bo normalno ustavlo. Uglavnm kot sm ze napisov, ce je dobra za moj stil voznje bo tudi za vasega.

Grunt ne govorim o tem, prilagodis voznjo tako da ne vozis drugmu za ritjo ko je cesta mokra. Dalec od tega da bi vozu v dzju kot po jajcih, ampak se vedno ne tako hudo kot v suhem, da ne govorim o snegu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dust ()

theBill ::

Blazz je izjavil:

ljudje... ne kupujte poceni noname gum in z fail testi na adacu. Šparat na gumi je največja neumnost. Potem ko zaradi zdrsa razbiješ avto in imaš ohoho škode te pa peče vest.. da ne govorim tudi o poškodbah voznika in sovoznikov ter ostalih udeležencev v prometu...


Fail test na ADAC-u je če dobi oznako priporočljivo z omejitvami/ni priporočljivo.

http://www.motorevija.si/cms/controls/w...

Res ne vem, a ste sploh pogledali link od ADAC testa letnih gum ali kar na pamet nabijate in pljuvate čez Nexen, pač zato ker jih ne poznate in vam ličijo na kitajce.

Nexen je na testu dobil oceno priporočljivo, edini minus, ki je izpostavljen, pa je večja obraba, in ne slabost na mokri ali suhi cesti. Če malo bolj pogledate ima na mokri podlagi boljšo oceno kot kar nekaj premium znamk, katere so dobile oceno zelo priporočljivo, in so konkretno dražje.

Torej si lahko vaše pridiganje in trolanje glede boljšega obnašanja premium znamk gum na mokri podlagi (v primerjavi s konkretno Nexen gumo iz testa) nekam zataknete.

Zheegec ::

jaz sem imel zimske Nexen (225/50/R17) in za po celem snegu nisem bil zadovoljen. po mokrem pa sploh ne. po suhem so se obnesle ok, samo so bile pa spet glasne...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Dust ::

Za zimske nimam izkusenj. Za letne, hvala theBill.

M-XXXX ::

Ko smo ravno pri gumah. Ravno danes sem šel menjat na zimske (ko sem ravno imel letni servis). Situacija z letnimi: 2 je potrebno zamenjat.

Situacija: Imel sem:
2x Michelin Super sport
2x Bridgestone potenza S001 (se mi zdi da je oznaka).

Oboje so gume najvišjega razreda in stanejo 200€+ na gumo.
Michelinke so približno pol sezone starejše od Bridgestonk. Michelinke so tudi malo boljše. Cena je bila nekje 50€ po komadu razlike (Bridgestone 200€, Michelinke 250€).

Bridgestonke bo treba menjat, Michelinke imajo še polno profila...

Dust ::

Lol verjetno si mel michelinke vzadi.

Zheegec ::

jaz sem imel letne Pirelli Pzero Rosso (cca 200eur po komadu) in so isto po 2 letih za stran. pač performance gume hitro pobira, sploh z mojim načinom vožnje :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Blinder ::

Kakšne gume pa kupujejo v albanji? Tam verjetno ne zapravijo eno dodatno plačo samo za imet gume priznane znamke. So jim kwangjin dovolj dobre, bridgestone michelin continental itd pa za bogataše
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

dottor ::

Pri gumah je tudi odvisno kolko kilometrov v eni sezoni nardiš z njimi. Nekdo ki na sezono nardi 5000 km bo lahko iste gume imel 5 sezon, nekdo ki na sezono nardi 20.000 km pa 2 sezoni.

PS: Zgoraj navedeni podatki niso resnični ampak uporabljeni za primerjavo.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Utk ::

Blinder je izjavil:

Kakšne gume pa kupujejo v albanji? Tam verjetno ne zapravijo eno dodatno plačo samo za imet gume priznane znamke. So jim kwangjin dovolj dobre, bridgestone michelin continental itd pa za bogataše

Jasno, ampak povej še koliko je tam mrtvih v prometnih nesrečah glede na prebivalstvo in promet, koliko pa pri nas ali pa v Nemčiji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Dust ::

Je pa sigurno to samo zaradi gum tolk vec mrtvih. Ne pa zaradi neizpravnih avtov, neresnih voznikov in zjeb. Cest?

Alien kolk delas km na leto. dve sezoni sploh ni slabo za komplet ali saj par gum.

Utk ::

Seveda ni zaradi gum. Toliko mrtvih je zaradi naroda, ki je takšen kot je. Če ne bi bil takšen, bi imel denar tudi za boljše gume, boljše ceste, in bi bilo tudi manj mrtvih.
Lahko se pa zgleduješ po njih še naprej če hočeš.

Zheegec ::

Dust je izjavil:

Je pa sigurno to samo zaradi gum tolk vec mrtvih. Ne pa zaradi neizpravnih avtov, neresnih voznikov in zjeb. Cest?

Alien kolk delas km na leto. dve sezoni sploh ni slabo za komplet ali saj par gum.

cca 35k na leto.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

M-XXXX ::

Dust je izjavil:

Lol verjetno si mel michelinke vzadi.

Enkrat ja, enkrat ne. Ne bom rekel, da je bilo z obema narejenih isto km, sam kaj veliko razlike ni bilo... Vendar glede na to kakšna razlika je v obrabi bi Michelinke moral imet v omari vsaj eno sezono :D

SkIDiver ::

GrimReaper je izjavil:

Na ABS sem pozabil ja, ampak ponavadi se testira v suhem, tut AM 100% tako testira.

V mokrem pa res ne rabiš ABS-a, niti se mi na novem avtu kjer ga imam ni sprožil na mokrem.
S tastarim brez ABS sem ga edino enkrat na snegu zasral (poteral po ulici do 80 potem pa stopil na bremzo), in je šel avto samo naravnost.
Če voziš previdno, ga pa tud na snegu ne rabiš.


Očitno ne veš kaj pomeni zaviranje brez ABS-a, če se le tega nisi učil v kontroliranih situacijah ala trening varne vožnje. Kot si ugotovil na zasneženi ulici je šel avto samo naravnost. Isto, če bi ti zablokiralo kolo bi se zgodilo na mokri in suhi cesti. Na treningu varne vožnje imajo že v prvi stopnji tečaja na začetku lepo teoretično razloženo zakaj tako in čemu v tem primeru ABS pripomore.

Ne če voziš previdno ampak, če znaš zavirati brez ABS-a. Seveda, nekdaj so vozili brez in preživeli. So pa bile tudi hitrosti manjše kot so danes.

Pri zavorah brez ABS-a je tehnika; zaviraj, popusti zavoro, popravi položaj vozila, zaviraj, popusti zavoro, .... Tako zaviraš, če pride do blokiranja koles, ker pri zaviranju v sili enostavno nisi sposoben prilagodit zavorne sile preko pedala zavore do te mere, da kolo ne zablokira.

WarpedGone ::

Seveda, nekdaj so vozili brez in preživeli. So pa bile tudi hitrosti manjše kot so danes.

So preživeli a v znatno manjšem deležu. Najdejo se tudi primerki, ki so preživi strel v glavo pa vseeno to še ne velja za posebej priporočljiv šport.

Če voziš previdno, ga pa tud na snegu ne rabiš.

Če voziš previdno ne rabiš niti zavor, niti varnostnega pasu, niti vetrobranskega stekla.
Vse to ti hudo koristi, ko stvari nehajo upoštevat tvoje plane in želje, čeljust zgubi nadmorsko višino, srce pa preskoči takt...
V takih momentih nobena guma ni več dost dobra, so le slabe in slabše. Zakaj bi že zbral slabše, če lahko zberem "slabe"?
Zbogom in hvala za vse ribe

dottor ::

Če ti voziš previdno še ne pomeni da vozijo tudi tisti pred tabo, za tabo in na nasprotnem voznem pasu.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dottor ()

Relanium ::

GrimReaper je izjavil:


S tastarim brez ABS sem ga edino enkrat na snegu zasral (poteral po ulici do 80 potem pa stopil na bremzo), in je ĹĄel avto samo naravnost.
ÄĆe voziĹĄ previdno, ga pa tud na snegu ne rabiĹĄ.


Ammm nope!!
ABS po snegu je ravno največja pizdarija, ker se ti kolo kotali čez sneg.
V primeru blokade boš pa tist sneg pred teboj tiščal in se dostikrat celo prej ustavil.
Spet odvisno od pogojev, ampak dejstvo je da ABS ni tako superiorna stvar kot jo nekateri prikazujejo.
Samo v nekaterih pogojih, pa še to se da simulirat.

80 je pa za po snegu vsekakor brzina, pa nima veze ABS al ne, esp, 4-pogon, nima veze kaj maš, ker je preveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

darkolord ::

ABS po snegu je ravno največja pizdarija, ker se ti kolo kotali čez sneg.
V primeru blokade boš pa tist sneg pred teboj tiščal in se dostikrat celo prej ustavil.
Ja, ustavil se boš v grabnu ali pritljažniku vozila pred teboj.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Relanium ::

darkolord je izjavil:

ABS po snegu je ravno največja pizdarija, ker se ti kolo kotali čez sneg.
V primeru blokade boš pa tist sneg pred teboj tiščal in se dostikrat celo prej ustavil.
Ja, ustavil se boš v grabnu ali pritljažniku vozila pred teboj.

Ja kako, če maš pa na račun pluženja snega pred seboj krajšo zavorno pot?
Itak pa če maš mal občutka spustiš pa mal zaviješ in spet stisneš.
Občutek!!
Logično pa je, da se boš po snegu vozil počasnej, torej boš imel več časa izpeljat vse manevre.
Večina ljudi žal nima občutka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

negot ::

abs- največja prednost je v tem, da med zaviranjem upravljaš z volanom, brez njega zavore blokirajo in greš samo naravnost, tako da je abs z vidika varnosti velik napredek, lp :)

GrimReaper ::

Dons sem prvič letos probal Continental TS830 195/65/15 2 let stare 8mm profila po mokrem.
Res je občutna razlika napram 8 let starim letnim Bridgestone 205/55/16, ki so bile že kot plastika.
Po mokrem bi rekel da so boljše kot Bridgestone po suhem.
Se spomnim da sem z letnimi enkrat probal zabremzat iz ene 60 in je šel avto samo naravnost, je že skoraj zmanjkalo križišča. Ampak to sem v bistvu zarad bremz probal, ker so me tut nekaj zajebavale, ampak očitno so ble gume krivec. In nasploh za vse težave letos so ble v glavnem gume krive. Takoj ko sem jih dal aprila gor sem opazil občutno poslabšanje glede na lansko leto:
-pri prestavljanju iz prve v drugo je obračalo volan
-gume so se vrtele v prazno pri speljevanju v dežju, avto je potresaval
-avto je enkrat v dežju celo pri speljevanju v drugi prestavi tresel
V poletnih mesecih je bilo pa še:
-malenkost zdrsnil pri 100km/h čez ovinek po suhem
-avto je za kratek čas prekinil pospeševanje v drugi prestavi pri okoli 70km/h in 4000rpm, kjer ima največji navor
-malo mi je odneslo zadek, ko sem en težek 90° ovinek (gladek asfalt) speljal s 60km/h

7. leto če mi verjamete ali ne, ni bilo nobenih teh problemov. Mogoče zato ker je imel prejšnji lastnik avto 6 let garažiran.
Res pa da so ble verjetno že dost slabše kot nove, ampak proti 2 leti in pol starimi Goodyear, ki sem jih mel na prejšnjem avtu, res nisem opazil razlike.
Prejšnji avto sem drugače prodal z dvema kompletoma Goodyear gum in dvema kompletoma platišč, rabljene komaj 2 sezoni in vseh 8 še 7mm profila. Tega ne naredim nikol več.

S Continental pa mislim da se avto ne more hitreje ustavit.
Edino za po ovinkih jim nisem najbolj zaupal, se kar pozna da so ožje. Pa ne gre tukaj samo za 10mm razlike, zimske gume so dost bolj okrogle, že če gledaš avto od zadaj nekam smešno zgledajo, pomoje zato da bolj režejo v sneg.
Ker kontaktne površine imajo samo 130-140mm, letne 205 pa 180-185mm. Širino gume sem tud pomeril in je 200 proti 215.
No ja, pozimi itak nerad divjam, dons zvečer po mokrem sem šel recimo lepo 80.

Sem pa zdej za skoraj pol leta dober, ponavadi jih menjam 20.-30.10. in 15.3.-15.4., odvisno kolk huda je zima.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

theBill ::

Sicer je zunaj že nov model TS850, ampak Conti TS830 so še vedno ene boljših zimskih gum.
http://www.motorevija.si/cms/controls/w...

RejZoR ::

UltraGrip 8 je že drugo leto med najboljšimi. Sploh glejte poudarek za mokro cesto, ker tisto je realno najbolj pomembno. Ker ceste so pozimi načeloma splužene ampak mraz in mokro cestišče naredi svoje. Pa najboljše so bile v primeru aquaplaninga.

Jezst imam sicer še UltraGrip 7+, kupljene 3 sezone nazaj za takrat nov avto. Bile so takrat tud med najboljšimi. Jih pa menjam za letne in zimske ter delam relativno malo kilometrov, tko da so še v zelo dobrem stanju.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

mailer ::

Za avtorja teme in ostale sem danes slučajno naletel na tole. Je govora o kitajskih gumah.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

denabiker ::

Glede Sava eskimo S3+ je takole iz mojih izkušenj (montirane na več različnih službenih avtov). Edino dobre so v snegu, vse ostalo je slabo povprečje. Čez čas pa se še v mokrih pogojih moraš voziti po jajcih, ker ni več solidnega oprijema.
Z nekaterimi smo imeli težave - tresenje. Smo peljali na novo centriranje in ni bilo rešeno tresenje. Smo morali zamenjati gume. Verjetno tovarniška napaka.
Sam osebno bi izbral gume od vodilnih proizvajalcev. Poceni gum pa tak ni za kupovat.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1977183068 (8260) koyotee
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28744886 (15668) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38262686 (35099) gruntfürmich
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16819668 (14565) m0LN4r

Več podobnih tem