Forum » Na cesti » Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo
Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo
dzinks63 ::
Torej , padla jim je sekira v med. V slo je vožnja s prekratko varnostno razdaljo nacionalni šport. Na ta račun, se bo nabralo kazni še pa še, odlično za krpanje proračuna. Policistov bo premalo, na ta račun, bi jih lahko zaposlili še enkrat toliko in bi imeli vsi dovolj dela. Kazen 200€ sploh ni mala.
Policisti vam lahko po novem domov pošljejo položnico za plačilo kazni za prekratko varnostno razdaljo med avtomobiloma, ki spada med najpogostejše vzroke prometnih nesreč. Imajo namreč nove laserske merilnike hitrosti z videozapisom, ki poleg meritev hitrosti omogoča izvajanje meritev razdalje med voziloma, so potrdili za Žurnal24.
Merilnik bodo v kratkem predstavili tudi javnosti, kuverte s kaznijo so dobili že prvi prekrškarji. Tako je eden od njih delil svojo izkušnjo na forumu Zmaga.si: "Danes dopoldne me je poštar razveselil z lepo modro kuverto, katere pošiljatelj je bilo Ministrstvo za notranje zadeve ali po domače policija. Ob odpiranju kuverte sem kazen predvideval in seveda človeško upal na najmanjši možni znesek. Ko pa je bila kuverta odprta, me je presenetilo dejstvo, da kazen ni bila za moje spretno dirkanje ampak prekratko varnostno razdaljo med avtomobiloma, katero sem povzročil na ljubljanski obvoznici med Kosezami in Brdom. Kazen sem dobil dober teden po dejanskem prekršku, kateri znesek bom moral plačati 200 evrov oziroma polovičko, če bom spraznil denarnico v roku osmih dni."
Posnetek navaja podatke o meritvi razdalje in hitrosti med voziloma ter čas med voziloma. To je čas, v katerem vozilo prevozi razdaljo do avtomobila pred sabo. V tem primeru je bil izmerjeni čas 0,43, po zakonu pa bi moral znašati 2 sekundi.
V Zakonu o varnosti cestnega prometa piše: "Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na varnostni razdalji. Ta ne sme biti manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah. Pri hitrosti 100 km/h je varnostna razdalja tako vsaj 54 metrov, pri hitrosti 130 km/h pa znaša minimalno 72 metrov. Kadar se ob dobrih prometnih razmerah oblikuje počasnejša kolona vozil, se lahko varnostna razdalja tudi zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi."
Mesar ::
Če bodo na nadvozih... pretežno na nadvozih jih boš tak vido že od daleč, polovička 100EUR pa tudi ni tolko. Še boljše, da si vozimo tak za ritjo drug drugemu, da se sploh tablice nebojo vidle...
Your turn to burn!
Mesar ::
5 let zapora zaradi premajhne varnostne?
Bolano...
Bolano...
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
AngelOfDeath ::
5 let zapora zaradi premajhne varnostne?
Bolano...
Smrtno nevarno pa res. Kdo si ti da me lahko ogrožaš ?
edit: Slovnica
RejZoR ::
In spet kje, na avtocestah. Ko ti pa na regionalkah lezejo v rit, pa ko ti na avtocesti skačejo v škarje brez smernika, tistega pa noben klinac ne sankcionira. Sam stacionarni radarji vsakih 10 metrov pa cuzaj narod. Varnost jim je dejansko zadnja briga...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
BALAST ::
Če vozim 130km/h pa res ne morem ocenit ali sem res 72m zadaj, to je povprečna dolžina 20-ih limuzin. Kako naj ta zakon vzamem resno, če pa nimam laserskega merilca v avtu in se hkrati ne morem zanesti na gledanje števca za hitrost in preračunavanja v glavi, ker s tem bi naredil še večjo napako, saj takrat ne gledam na cesto!
Saj tudi gostinec ne zna na pamet izračunat koliko je davek pri kavi za 1,3€, pa se vsake par minut proda točno to!
RejZoR jasno da na regionalkah rine cela horda v koloni, kjer je povprečna varnostna razdalja enaka dolžini ene limuzine, to pa zato ker bi se drugače vrivali čisto vsi prepotentneži za teboj!
Če velja pravilo, da se vozi toliko hitro, kolikor se premika kolona (čeprav bo kazen za prehitro vožnjo kasiral le prvi v koloni, so ostali ravnali po splošno določenih pravilih kolone), potem velja da se pusti toliko razdalje, da izničiš možnost vrivanja oz. da ne izzivaš s 20m luknjo, kjer se bo nekdo vrinil.
Saj tudi gostinec ne zna na pamet izračunat koliko je davek pri kavi za 1,3€, pa se vsake par minut proda točno to!
RejZoR jasno da na regionalkah rine cela horda v koloni, kjer je povprečna varnostna razdalja enaka dolžini ene limuzine, to pa zato ker bi se drugače vrivali čisto vsi prepotentneži za teboj!
Če velja pravilo, da se vozi toliko hitro, kolikor se premika kolona (čeprav bo kazen za prehitro vožnjo kasiral le prvi v koloni, so ostali ravnali po splošno določenih pravilih kolone), potem velja da se pusti toliko razdalje, da izničiš možnost vrivanja oz. da ne izzivaš s 20m luknjo, kjer se bo nekdo vrinil.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
BALAST ::
Tudi če ga vrnem, s tem sem samo pustil dodatnih 3,6m prostora za vrivanje v koloni!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Isotropic ::
stejes dve sekundi od neke nepremicne reference, saj so prikazali v prispevku.
BALAST: vrni voznisko dovoljenje na najblizjo upravno enoto. Hvala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Dr_M ::
šernk ::
Problem ni v premajhni varnostni razdalji, problem je v ljudeh, ki jo povzročajo.
danes so spet policaji stali z radarjem 20m pred tablo za koncem naselja, zadnjih 300m do table je pa itak letališče, ki gre v rahel levi ovinek in širokim pločnikom na desni strani. Ampak ne...tam te oni lovijo na njihovih 50km/h, medtem ko v samem centru mesta, kjer je šola, dva prehoda za pešce in ožja cesta ni radarja skoraj nikoli, saj da tam koga ocarinijo je skoraj nemogoče.
danes so spet policaji stali z radarjem 20m pred tablo za koncem naselja, zadnjih 300m do table je pa itak letališče, ki gre v rahel levi ovinek in širokim pločnikom na desni strani. Ampak ne...tam te oni lovijo na njihovih 50km/h, medtem ko v samem centru mesta, kjer je šola, dva prehoda za pešce in ožja cesta ni radarja skoraj nikoli, saj da tam koga ocarinijo je skoraj nemogoče.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BALAST ::
Sem postal že črna ovca, samo če razmišljam v smeri da računanje varnostne razdalje malce zahtevnejši proces, kot pa ga predvideva zakon!
Varnostno razdaljo je fino upoštevat, ampak vsi vi ki mečete kamenje v taka razmišljanja, ste s tem tudi postali neracionalni! A zdaj naj vam pa verjamem da je vaša ocena pri 130km/h bolj točna od moje? To bi vedeli edino če bi imeli laserski merilnik istega proizvajalca in da je laser računalniško voden na točno določeno pravokotno površino vozila pred nami!
Varnostno razdaljo je fino upoštevat, ampak vsi vi ki mečete kamenje v taka razmišljanja, ste s tem tudi postali neracionalni! A zdaj naj vam pa verjamem da je vaša ocena pri 130km/h bolj točna od moje? To bi vedeli edino če bi imeli laserski merilnik istega proizvajalca in da je laser računalniško voden na točno določeno pravokotno površino vozila pred nami!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
BALAST ::
To je še vedno ocena, kaj imaš ti atomsko uro v glavi, pa seveda oči jastreba z vidnim kotom 180°C !
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
vorantz ::
Ne vem zakaj se tolko usajate nad idejo izogibanja vrivanja
Boš pustil dovolj dolgo razdaljo in se ti bo nekdo direkt pred radarjem vrinu pred nos in boš fasal kazen
Še posebi med raznimi gužvami ko folk šviga z enga pasa na drugega ko zmešan
Boš pustil dovolj dolgo razdaljo in se ti bo nekdo direkt pred radarjem vrinu pred nos in boš fasal kazen
Še posebi med raznimi gužvami ko folk šviga z enga pasa na drugega ko zmešan
RejZoR ::
Varnostna razdalja sploh ni problem če:
- imaš dobre reflekse, če potuješ z enako hitrostjo kot avto pred tabo, če začneš bremzat ko je treba, se boš ustavil enako hitro kot avto spredaj.
- gledaš tud zavorne luči skozi šipo avta pred tabo, tko da veš kdaj moraš bremzat še preden začne bremzat avto, ki je dejansko pred tabo. Kar praktično negira zakasnjen odzivni čas čas.
Naj raje to učijo folk ne pa neke glupe fore z laserskim merilnikom...
- imaš dobre reflekse, če potuješ z enako hitrostjo kot avto pred tabo, če začneš bremzat ko je treba, se boš ustavil enako hitro kot avto spredaj.
- gledaš tud zavorne luči skozi šipo avta pred tabo, tko da veš kdaj moraš bremzat še preden začne bremzat avto, ki je dejansko pred tabo. Kar praktično negira zakasnjen odzivni čas čas.
Naj raje to učijo folk ne pa neke glupe fore z laserskim merilnikom...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
M-XXXX ::
- imaš dobre reflekse, če potuješ z enako hitrostjo kot avto pred tabo, če začneš bremzat ko je treba, se boš ustavil enako hitro kot avto spredaj.
Ne rečem, da to ne drži, vendar takoj ko misliš, da imaš tako dobre reflekse... No jih nimaš! Definitivno se da vozit z eno sekundo varnostne in pol ubitsvu.. Vendar enkrat se bo že pojavilo, da ne boš pozore, boš ravno pogledal na radijo, boš gledal neko drugi situacijo, imel slabše gume kot vozilo pred mano... No pa bolje, da se ne zabiješ v moj zadnji del!
M-XXXX ::
Tody ::
Rad bi vas videl heroje kako, štejete 2 sekunde vsak trenutek vožnje. 80 % bi vas padl na testu, ki mimogrede je narisan na avtocesti tam pri postojni se mi zdi. Tole je zelo butast zakon namenjen samo pobiranju denarja. Meni se je en tip zaletel v rit zaradi poledenele ceste. Pač je mel smolo in zapeljal na del ceste, kjer je bil led in se lepo zapeljal v mojo rit.Jaz sem jo imel še večjo sem se ustavil 3mm pred BMW-jem. Če tega nebi storil on se bi pa kdo drug ki se bi vrinil notri. Ergo če bi imeli 70 metrov razdalje med avti in če vemo da približno več kot 1000 avtov sigurno vsak dan potuje na relaciji Ljubljana okolica je to 70.000 m ali 70km. Torej bi bila kolona do Postojne! Pa niti ne živim tam. Sem 50 km bližje. In ja zjutraj gre vseh 1000 avtov med 7 in 9 uro v lj. Aja pa še to ostalih 20 procentov bi imeli pa tako varnostno razdaljo da vas bi vsi ostali preklel, ker bi vrjetno peljali še po prehitevalnem pasu in guess what, sigurno se bi našel kak norec ki vas bi šel prehitevat po desni. Čestitam zelo veliko ste naredili za varnost!
PaX_MaN ::
Rad bi vas videl heroje kako, štejete 2 sekunde vsak trenutek vožnje.
Problem je bl v tem, ker bi ljudje k so "trikrat proti filanju proračna!" v takih primerih pozabil matematiko in bi paraziti kasiral k pr norcih. Tega pa valjda nočejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
shadeX ::
AngelOfDeath je izjavil:
5 let zapora zaradi premajhne varnostne?
Bolano...
Smrtno nevarno pa res. Kdo si ti da me lahko ogrožaš ?
No no. Prej boš umrl zaradi nekoga ki bo povzročil nesrečo zaradi vinjenosti, kakor pa zaradi nesreče s prekratko varnostno razdaljo. V slednjem primeru ponavadi trpi samo pločevina.
darkolord ::
Nevem od kje vam fakin ideja, da morate vozit TOČNO NA ZGORNJI MEJI dovoljenega?
Če ne znaš štet do dve, pa pusti mal več placa pizda.
Če ne znaš štet do dve, pa pusti mal več placa pizda.
Tody ::
Darko 72 m je za 18 mojih avtomobilov. Si predstavljaš 18 Puntotov postavljenih enega za drugim? In to je šele zgornja meja! Malce več je pa potem kaj 20?
dottor ::
Ve kdo kakšen vidni kot imajo kamere v radarjih. En dan smo z družbo ob pivu razmišljali o tem. Sam vozim Alfo 156 ki ima tablico pod lučjo na voznikovi strani. Tak položaj je določil proizvajalec vozila in je naveden tudi v dokumentih. To pomeni da je tablica na "drugi stran kamere". Recimo na avto cesti je na primorski strani ena kamera za oba pasova. Recimo da sem na prehitevalnem pasu ali kamera ujame številko registracije? Prav tako me zanima pa počasni pas. Odbijač ni raven, zato je tablica nekoliko zakrita. Kamera je obrnjena malo pod kotom in ni čisto pravokotno na cestišče.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
gslo ::
varnostna razdalja? I'm all for it! ČE SE DVIGNE VOZNIŠKA KULTURA V SLOVENIJI. ženi je zadnjič nekdo, ki jo je pobral prek prevozi.org, razlagal, kako se vozi 110km/h po prehitevalnem pasu in ga boli šljiva, se nalašč ne umika "živčnim voznikom", če pa že, pa je 130km/h zgornja meja in on se bo vozil po prehitevalnem, ker si je tako razložil jebena pravila obnašanja na cesti. ZAKAJ? ker se mu ne da stalno menjat pasovov. pa tovornjaki, pa gor, pa dol,.. jaz bi tega debila verjetno refleksno na gobec.
in takih je na naših cestah več kot norcev. včasih se sprašujem, če ravno tej debilni vozniki ne proizvajajo še več norcev. da ne govorim o telefonih, speljevanju na križiščih, UPORABI SMERNIH KAZALCEV?! niti na jebeni avtocesti se ne bi potrudil namignit tistemu zadaj, da bodo skočili na prehitevalni pas?!
FUCK OFF, SRSLY. če ste motorični debili, spizdite na vlak.
in takih je na naših cestah več kot norcev. včasih se sprašujem, če ravno tej debilni vozniki ne proizvajajo še več norcev. da ne govorim o telefonih, speljevanju na križiščih, UPORABI SMERNIH KAZALCEV?! niti na jebeni avtocesti se ne bi potrudil namignit tistemu zadaj, da bodo skočili na prehitevalni pas?!
FUCK OFF, SRSLY. če ste motorični debili, spizdite na vlak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gslo ()
darkolord ::
Oberyn ::
Varnostna razdalja sploh ni problem če:
- imaš dobre reflekse, če potuješ z enako hitrostjo kot avto pred tabo, če začneš bremzat ko je treba, se boš ustavil enako hitro kot avto spredaj.
- gledaš tud zavorne luči skozi šipo avta pred tabo, tko da veš kdaj moraš bremzat še preden začne bremzat avto, ki je dejansko pred tabo. Kar praktično negira zakasnjen odzivni čas čas.
A to te je naučil Tom Cruise v Mission Impossible? Ali mogoče Vin Diesel v Fast&Furious?
dottor ::
Dobre reflekse? Čas ki ga rabiš da opaziš da je voznik pred tabo stopil na zavoro, da možgani to obdelajo in dajo ukaz da še ti pohodiš zavoro je pa zanemarljiv če imaš dobre reflekse?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
SeMiNeSanja ::
Če bi razumeli, da tiste dve sekundi nista namenjeni za zavorno pot, ampak upoštevata tudi to, da ti v avtu še marsikaj drugega krade pozornost (npr. menjavaš postajo na radiju, vstavljaš CD, .....), potem bi bilo vsakomur jasno, da lahko postane 2 sekundi izredno malo časa, da lahko še odreagiraš in se pravočasno zaustaviš. V dveh sekundah si tam, kjer je avto pred tabo že zaviral, ti pa si to morda šele takrat opazil. Takrat moraš potem še reagirati - kar pomeni, da boš moral bistveno bolj zavirati od tistega pred tabo, da ne bo treščilo.
Seveda se nam v praksi zdi malo absurdno dolga razdalja, da bi pri 130km/h vozil celih 72m za prednjim avtom, kar tudi ponavadi ni noben problem, če smo 100% zbrani in tisti pred nami počasi zavira. Čisto druga zgodba pa je, če tistemu spredaj npr. poči guma in ga na cesti 'okoli obrne', da se praktično v hipu zaustavi. Takrat ti tudi ABS in refleksi ne bodo veliko pomagali, če si bil zgolj 30m za njim - bognedaj, da je še spolska cesta od dežja ali celo poledica.
Seveda se nam v praksi zdi malo absurdno dolga razdalja, da bi pri 130km/h vozil celih 72m za prednjim avtom, kar tudi ponavadi ni noben problem, če smo 100% zbrani in tisti pred nami počasi zavira. Čisto druga zgodba pa je, če tistemu spredaj npr. poči guma in ga na cesti 'okoli obrne', da se praktično v hipu zaustavi. Takrat ti tudi ABS in refleksi ne bodo veliko pomagali, če si bil zgolj 30m za njim - bognedaj, da je še spolska cesta od dežja ali celo poledica.
vorantz ::
Dobre reflekse? Čas ki ga rabiš da opaziš da je voznik pred tabo stopil na zavoro, da možgani to obdelajo in dajo ukaz da še ti pohodiš zavoro je pa zanemarljiv če imaš dobre reflekse?
Ta druga točka je bolj pomembna
Gledaš dovolj avtov naprej, da vidiš predn začne ta direkt pred tabo bremzat.
Meni na ta način večinokrat uspe pribremzat samo z motorjem
Malo taknem bremzo lih da posveti za une zadi
Mehmed ::
Pithlit ::
Dobre reflekse? Čas ki ga rabiš da opaziš da je voznik pred tabo stopil na zavoro, da možgani to obdelajo in dajo ukaz da še ti pohodiš zavoro je pa zanemarljiv če imaš dobre reflekse?
A ti dejansko res misliš da ima folk vsaj približno predstavo kaj pomeni desetinka (pa je reakcijski čas večji od tega, povprečje je nekje od 1.27s do 1.5s preden noga dejansko pritisne na zavoro... pa pejte si računat kolk se avto premakne) pri 100km/h? Mal preveč filmov se gleda pa igric igra.
Life is as complicated as we make it...
dottor ::
Recimo pri 130km/h (kolkr je dovoljeno peljat po avtocesti) oz. 36,1m/s prevoziš v reakcijskem času 1,5 sekunde (če uzamemo višjo mejo) 54,15m. Z dobrimi refleksi prideš na 50m Tisti ki smo opravljali varno vožnjo smo vidli kakšne so zavorne poti pri 30 alpa 50km/h (sicer po mokrem). Kar se suhega tiče na vozniski-izpit.com navajajo podatek:
Kar pri 130km/h pomeni 84,5m po formuli. To hitrost prevoziš v 1,56 sekunde kolkr znaša reakcijski čas (približno povprečje). Če imaš srečo in je avto pred tabo bolj površno stisnu na zavoro ti pa si zatolku nogo nanjo se boš ustavil brez dotika. Če je situacija obnjena pa bo treba izpolnit euro obrazec in upat da ni nihče poškodovan.
za 30km/h...(30*30)/100=9/2= 4,5m
za 40km/h...(40*40)/100=16/2= 8m
za 50km/h...(50*50)/100=25/2= 12,5m
za 60km/h...(60*60)/100=36/2= 18m
Kar pri 130km/h pomeni 84,5m po formuli. To hitrost prevoziš v 1,56 sekunde kolkr znaša reakcijski čas (približno povprečje). Če imaš srečo in je avto pred tabo bolj površno stisnu na zavoro ti pa si zatolku nogo nanjo se boš ustavil brez dotika. Če je situacija obnjena pa bo treba izpolnit euro obrazec in upat da ni nihče poškodovan.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Mavrik ::
Saj na varni vožnji ti tudi pokažejo zaviranje s pribl. 100 km/h na 0 tako da se nekdo pred tabo začenja ustavljati. Pač moraš biti posebne vrste idiot da misliš, da je možno varno ustaviti če se pred tabo kaj nenadoma zgodi pri povprečnih varnostnih razdaljah na naših avtocestah.
The truth is rarely pure and never simple.
dottor ::
Na avtocesti te lahko reši odstavni pas. Zatolčeš brenzo in če je le mogoče zaviješ desno na odstavni.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Gregor P ::
... kjer se že nahajam jaz s še hitrejšim reakcijskim časom
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Brane22 ::
Kar se reakcijskih časov in podobnih zadev tiče, je tle treba upoštevati različne varnostne faktorje.
Recimo to, da bo enačba držala tudi ko se boš usedel za volan v ne najboljši formi, po prekrokani noči ali nekoliko zaspan.
Zato ni pomembno toliko v katerem času si sposoben reagirati v peak formi in ob optimalnih parametrih, ampak na kaj se da pri tebi računat v 99,99% situacij.
Kar se meritev tiče, pozdravljam, če ne bodo pikolovske, tako kot so bile na začetku z radarji.
Če bo to uprabljeno za lovljenje pacientov in popravljanje praktičnih norm vožnje večine, super.
Recimo to, da bo enačba držala tudi ko se boš usedel za volan v ne najboljši formi, po prekrokani noči ali nekoliko zaspan.
Zato ni pomembno toliko v katerem času si sposoben reagirati v peak formi in ob optimalnih parametrih, ampak na kaj se da pri tebi računat v 99,99% situacij.
Kar se meritev tiče, pozdravljam, če ne bodo pikolovske, tako kot so bile na začetku z radarji.
Če bo to uprabljeno za lovljenje pacientov in popravljanje praktičnih norm vožnje večine, super.
dottor ::
Če bojo šli v milimetre merit pa bodo goreli...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Krele ::
Subjektivna ocena razdalje in časa proti eksaktnemu merilniku... Lahko samo upaš da nisi, čeprav se ti zdi da 2.5s za nekom, le 1.9s.
Obstaja cel kup vsakdanjih situacij, kjer je 2s pravilo prekršeno, ne da bi na to imel vpliv, npr. kot je že bilo rečeno, nekdo te prehiti in zapelje tik pred tabo, nekdo se vključi na AC tik pred tabo, nekdo malo zavre in preden se odzoveš, si lahko nekaj časa pod 2s...
Rekli boste, da naj "pač vozim (na AC ob 130kmh) subjektivno ocenjeno 3s za drugimi, pa bom sigurno nad 2s", ampak, si predstavljate AC na delovni dan ob 7.30 zjutraj, 100 metrske razdalje med vozili...??
Torej tudi če striktno spoštuješ vse prometne predpise, si sedaj lahko sem in tja v 200EUR prekršku. Vsakodnevna vožnja se spremeni v loterijo, kjer je samo od sreče odvisno, da si ne pridelaš -200EUR.
Predstavljajte si, kaj to pomeni za nekoga, ki je v situaciji, da se enostavno ne more privoščit plačat takih kazni. Doslej se je bilo inkasantstvu mogoče izognit, si se pač vedno in povsod natančno držal pravil. Tole pa ... je navadna svinjarija.
Neskončno mi grejo na živce vozniki, ki se ti prilepijo za rit in... Ampak tole bi mogoče podpiral samo, če bi vsak avto imel tudi merilnik razdalje do drugega (pa še to ti v zgoraj naavedenih primerih ne bi pomagalo) in če bi bila višina kazni odvisna od konkretne razdalje (npr pod 1s - 200EUR, pod 2s 100)
Varnost kot izgovor, da se od sedaj res nihče ne bo mogel izgoniti občasni položnici. ..."Tudi tistim, ki so se nam do sedaj s striktnim držanjem prometnih predpisov izmuznili, je odklenkalo, he he. Mama Vas!"...
Bodo merili tudi v mestih? Brane Küzmič trdi: "Če vemo, da je naš reakcijski čas od trenutka, ko zagledamo oviro, v tem primeru vozilo pred nami, ki začne zavirati, približno ena sekunda, je ena sekunda še rezerve, ki jo pri visokih hitrostih potrebujemo." Je pa treba poudariti, da to velja za avtoceste in regionalne ceste. Drugače je pri zgoščenem prometu, v mestih. Če bi tu imeli pravilo dveh sekund, bi bila razdalja prevelika, vedeti pa moramo, da če smo zelo zbrani, se reakcijski čas lahko zniža tudi do pol sekunde in tudi tu je še nekaj rezerve. Dejstvo je, da v zgoščenem prometu ne bi mogli voziti tekoče, če bi imeli varnostno razdaljo dveh sekund..."
(http://www.dnevnik.si/magazin/svet-vozi...
Obstaja cel kup vsakdanjih situacij, kjer je 2s pravilo prekršeno, ne da bi na to imel vpliv, npr. kot je že bilo rečeno, nekdo te prehiti in zapelje tik pred tabo, nekdo se vključi na AC tik pred tabo, nekdo malo zavre in preden se odzoveš, si lahko nekaj časa pod 2s...
Rekli boste, da naj "pač vozim (na AC ob 130kmh) subjektivno ocenjeno 3s za drugimi, pa bom sigurno nad 2s", ampak, si predstavljate AC na delovni dan ob 7.30 zjutraj, 100 metrske razdalje med vozili...??
Torej tudi če striktno spoštuješ vse prometne predpise, si sedaj lahko sem in tja v 200EUR prekršku. Vsakodnevna vožnja se spremeni v loterijo, kjer je samo od sreče odvisno, da si ne pridelaš -200EUR.
Predstavljajte si, kaj to pomeni za nekoga, ki je v situaciji, da se enostavno ne more privoščit plačat takih kazni. Doslej se je bilo inkasantstvu mogoče izognit, si se pač vedno in povsod natančno držal pravil. Tole pa ... je navadna svinjarija.
Neskončno mi grejo na živce vozniki, ki se ti prilepijo za rit in... Ampak tole bi mogoče podpiral samo, če bi vsak avto imel tudi merilnik razdalje do drugega (pa še to ti v zgoraj naavedenih primerih ne bi pomagalo) in če bi bila višina kazni odvisna od konkretne razdalje (npr pod 1s - 200EUR, pod 2s 100)
Varnost kot izgovor, da se od sedaj res nihče ne bo mogel izgoniti občasni položnici. ..."Tudi tistim, ki so se nam do sedaj s striktnim držanjem prometnih predpisov izmuznili, je odklenkalo, he he. Mama Vas!"...
Bodo merili tudi v mestih? Brane Küzmič trdi: "Če vemo, da je naš reakcijski čas od trenutka, ko zagledamo oviro, v tem primeru vozilo pred nami, ki začne zavirati, približno ena sekunda, je ena sekunda še rezerve, ki jo pri visokih hitrostih potrebujemo." Je pa treba poudariti, da to velja za avtoceste in regionalne ceste. Drugače je pri zgoščenem prometu, v mestih. Če bi tu imeli pravilo dveh sekund, bi bila razdalja prevelika, vedeti pa moramo, da če smo zelo zbrani, se reakcijski čas lahko zniža tudi do pol sekunde in tudi tu je še nekaj rezerve. Dejstvo je, da v zgoščenem prometu ne bi mogli voziti tekoče, če bi imeli varnostno razdaljo dveh sekund..."
(http://www.dnevnik.si/magazin/svet-vozi...
Massacra ::
Mah, število prometnih prekrškov je drastično upadlo in s tem priliv v blagajno. Pa so si sedaj spet nekaj POOLNOMA BUTALSKEGA zmislili, da bodo kasirali. Popolnoma Butalsko, popolnoma!!!
PurpleMoo ::
Moje mnenje je, da bodo merili in kaznovali samo tiste, ki so res pripopani na zadnji del sprednjega vozila. Takih je zelo veliko, tako na avtocestah, kot tudi na regionalnih. Se pripopa na kakšen CM razdalje, pa gre na rob cestišča, da ga ja vidiš v stranskih ogledalih. Podpiram to, da se take kaznuje.
T-h-o-r ::
varnostna razdalja v sloveniji je hec - če jo upoštevaš, se najdeta 2, ki se vrineta med tebe in tistega pred tabo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
T-h-o-r ::
Rekli boste, da naj "pač vozim (na AC ob 130kmh) subjektivno ocenjeno 3s za drugimi, pa bom sigurno nad 2s", ampak, si predstavljate AC na delovni dan ob 7.30 zjutraj, 100 metrske razdalje med vozili...??
Dejstvo je, da v zgoščenem prometu ne bi mogli voziti tekoče, če bi imeli varnostno razdaljo dveh sekund
also, tud to
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
ZaphodBB ::
Črnci prosim.
Cestnih psihopatov je spet cel kup izgovorov. Ne mi lagat, da ne znaš ocenit varnostne razdalje. Morda drži, da ne znate ocenit 72m, verjamem pa da znate ocenit 2 ali 4 metre kolikor mi ponavadi vozite za ritjo?? No to je PREMALO!!!
In za nove kazni ste si sami krivi. Če bi vozili lepo 40m za menoj, bi to lahko delali celo večnost in nikome ništa.
Ko vas jebe!
Cestnih psihopatov je spet cel kup izgovorov. Ne mi lagat, da ne znaš ocenit varnostne razdalje. Morda drži, da ne znate ocenit 72m, verjamem pa da znate ocenit 2 ali 4 metre kolikor mi ponavadi vozite za ritjo?? No to je PREMALO!!!
In za nove kazni ste si sami krivi. Če bi vozili lepo 40m za menoj, bi to lahko delali celo večnost in nikome ništa.
Ko vas jebe!
T-h-o-r ::
kakšen pa je potem postopek prehitevanja na AC? Ko prideš 72 m nekomu za rit, potem greš že takoj na prehitevalni pas? Al se mu bolj približaš in greš nato mimo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22752 (19449) | Utk |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124329 (101351) | solatko |
» | Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Na cesti | 121269 (113104) | St235 |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48769 (44164) | solatko |