» »

Proteini

Proteini

Alen716 ::

Stara zadeva, ampak pri meni ne gre za mišice, samo to da dobim potrebno dnevno količino se mi gre, ker jem pretežno zelenjavo in nekaj sadja. Tiste, ki se spoznate na te whey protein stvari in izolate, me zanima, ali to funkcionira, če večinoma ne ješ mesa? Pride pa veliko ceneje kot pa da grem po purana v trgovini glede na ceno.
  • spremenil: Alen716 ()

particle ::

To so dodatki k prehrani, in ne nadomestilo za obrok.

Alen716 ::

Ubistvu je piščanec, tuna in puran ceneje kot whey proteini.

turk1990 ::

Alen716 je izjavil:

Ubistvu je piščanec, tuna in puran ceneje kot whey proteini.


Ni ceneje. 100g belega mesa ima 20 g B.

Alen716 ::

Katere navadne whey in katere brez laktoze bi kdo priporočal iz izkušenj?

blackbfm ::

ni nekih razlik..glej sam da ima čim manj dodatkov in da ne vsebuje kakšnih čudnih sladil

GGGGG ::

Če poješ dovolj kalorij je praktično nemogoče pojesti premalo beljakovin. Sploh, če kdaj poješ še kako stročnico, kos kruha, riž...

Različne organizacije priporočajo različne vrednosti, ampak 0,8g/kg telesne teže je mislim, da največ od teh resnih priporočil. To velja za aktivne, odrasle moške. Pri 75kg torej to znese 60g beljakovin na dan.

Sadje in zelenjava v povprečju vsebujeta cca 10% kalorij iz beljakovin. Pri 2500 kalorijah na dan si že na več kot 60g beljakovin.

Stročnice imajo v povprečju kakšnih 25% beljakovin. Brokoli in kakšna druga zelena zelenjava okoli 20%...

Skratka, ne nasedaj bullshitu o proteinih. Zelo verjetno jih poješ več od najbolj napihnjenih priporočil.

blackbfm ::

A se bomo spet ponavljal.. Beljakovina iz sadja ni enaka beljakovini iz mesa. Priporočila si niso enotna. Poleg tega naj bi 0,8 veljalo za pasivnega človeka.

GGGGG ::

Raptor F16 ::

Eh...

Mal več fižona pa mogoče kako sojo vključi not pa bo čist kul, če ti meso ne "diši".
Drgač pa glede mesa, najbolše piščančje pa goveje meso, svinjsko je tud kul, sam je načeloma bolj mastno, zaradi česar se neakterim želodec obrača -_- .

Tisti praški so bolj tako tako. Mogoče boš nadomestil beljakovine, ampak kle so izključno samo surove beljakovine. Medtem ko meso ima še kake maščobe (tudi koristne, da ne bo pomote), železo, ... skratka vse kar nucaš. Pa ti praški so bol mišljeni za one, ki so že tok v tem pumpanju, da s prehrano več ne morejo dohajati potreb po beljakovinah za regeneracijo mišič.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Janac ::

Če hočeš še koristne maščobe, si pa še omega3 kapsule kupiš in si celo življenje na praških pa tabletah.

fantasycamp ::

Alen716 je izjavil:

Stara zadeva, ampak pri meni ne gre za mišice, samo to da dobim potrebno dnevno količino se mi gre, ker jem pretežno zelenjavo in nekaj sadja. Tiste, ki se spoznate na te whey protein stvari in izolate, me zanima, ali to funkcionira, če večinoma ne ješ mesa? Pride pa veliko ceneje kot pa da grem po purana v trgovini glede na ceno.


ja zelo funkcionira če ne ješ mesa, sploh super stvar če mixaš z sadjem! hitro pride v kri in je res dobra regeneracija po treningu!

Raptor F16 ::

Janac je izjavil:

Če hočeš še koristne maščobe, si pa še omega3 kapsule kupiš in si celo življenje na praških pa tabletah.


Če ne z leti pa s tableti :))

Ok, šalo na stran. To nategovanje z vitamini pa tem je tak kriminal da glava boli. Za navadnega povprečnega posameznika je to taka bedarija, da glava boli. Edino tisto z Whey-em sem enkrat probal in je super zadeva, če ti mes ne paše, sam še zmeri nč ne pomaga, če ne delaš intenzivno. Telo uporabi toliko, kolikor potrebuje in ne boš ga ti z čudežnim praškom prepričal, da bo overkill z rastjo mišic delal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

LitralSM ::

Zabluzli ste s temi tabletami.

MilanP ::

sej je kst napis da je u sadju dost proteinov za trening

po eni uri na easy teka pogoltnes 20 dek sliv, pa mas 10% RDA proteinov pa 500 kalorij

GGGGG ::

Od kje si ti dobil 500 kalorij? Deli s 5 pa boš precej bližje.

Janac ::

Po kolikšnem času začneš pridobivat na mišični masi? 1 mesec?

Po fitnesu pojem 3 tune.

Looooooka ::

Takoj, ko bos obremenil misice. Ce si suh bos moral obvezno zauziti vec kalorij kolikor si jih porabil, ce si debel mas se nekaj rezerve in bo lazje...ampak v obeh primerih bos masovno pridobitev v tezi(ker se folk tok rad tehta) verjetno opazil sele po kaksnih 2 mesecih, razen ce si seveda
a)mlad
b)na superiorni dieti z odlicno genetiko in dovolj velikimi obremenitvami
tem redkim znese tudi do kilo ali dve na mesec. Ampak jst poleg nekih hardcore bodybuilderjev(bogve kaj vse pojejo) se nisem srecal takega junaka :)

Avenger ::

Alen716 je izjavil:

ker jem pretežno zelenjavo in nekaj sadja. Tiste, ki se spoznate na te whey protein stvari in izolate, me zanima, ali to funkcionira, če večinoma ne ješ mesa?


Da. Vendar sem sčasoma prišel do spoznanja, da se raznim bolezenskim težavam izogneš tako, da vkolikor gre za "agresivno" in/ali kislo hrano (ki povzroča zakisanost), v smislu svinjine, jajc, mleka, sira, te hrane ne ješ vsakodnevno, recimo vsako jutro mleko ali jajca, vsako kosilo svinjina. Torej ne pretiravat. Pri procesirani hrani moraš bit še toliko bolj previden. Jaz wheya ne bi uporabljal vsak dan, absolutno pa raje meso, purana, piščanca, teletino, divjačino itd. Ni potrebno da so količine velike.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Moralni in ekološki vidiki prehranjevanja (strani: 1 2 3 417 18 19 20 )

Oddelek: Loža
96967427 (34380) razerznak
»

Vaje za "six pack" (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Loža
74985726 (46922) fosil
»

Zdrava dieta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25723895 (17512) friendbreez
»

Telesna teža (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1189986 (7419) Okapi

Več podobnih tem