» »

Vrnitev artikla

Vrnitev artikla

«
1
2

mjolnir ::

To nedeljo 7.4.2013 sem naročil SD kartico Sandisk pri spletni trgovini mimovrste. Artikel sem danes tudi dobil, a sem po odprtju opazil, da ni kompatibilna z mojo napravo. Je kakšna možnost menjave blaga? Je kdo že imel podobne izkušnje? Hvala vsem za odgovore.

lp, M

skyline ::

mjolnir ::

Ja, samo to velja za zaprto embalažo, ali se motim? Blago bi pa menjal za neko drugo.

skyline ::

Hint: zadnja vrstica besedila na tistem linku.

mjolnir ::

Ja, saj to sem pa že storil (poslal mail). Samo sem mislil, da je komu že zgodilo kaj podobnega.

mjolnir ::

Pa še to, embalaža je poškodovana, saj se je drugače ne da odpreti.

medenko ::

seveda se da odpreti, kaj si pa dobil sploh?

mjolnir ::

Naročil prek mimovrste. Ne, ne da se ker je tista blesava plastika in jo moraš prerezat, da jo lahko odpreš.

TheAmunraaa ::

O vračilu moraš najprej obvestiti Mimovrste (napiši jim mail in jim razjasni zadevo), nato pa stori naslednje:
Prijavi se na Mimovrste, pojdi pod "moja naročila" in "podrobno" pri tem naročilu, natisni obrazec za vračilo, ga izpolni, zapakiraj skupaj z izdelkom in to pošlji nazaj na mimovrste.
Počakaj da ti odgovorijo, da so paket prejeli in stvar je urejena.

Sem že večkrat vračal izdelke in še ni bilo problema.

mjolnir ::

Samo tu se gre za to, da je embalaža v kateri je izdelek prišel uničena, saj je drugače ni šlo odpreti. Gre za tisto plastično pakiranje.

Magic1 ::

Jutri dvigni telefon in jih vprašaj, načeloma ne komplicirajo.
Magic

TheAmunraaa ::

Vem za katero embalažo gre. Tud sam sem dobil RAM v tisti embalaži, ki jo enostavno moraš uničit da vn dobiš izdelek.

mjolnir ::

Mail sem jim že poslal, če mi pa do jutri popoldan ne odpošljejo jih pa še pokličem. Hvala vsem.

mjolnir ::

Spoštovani,
Embalaža je sestavni del artikla in jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Odstop od pogodbe je torej možen le, če so izponjeni vsi pogoji za vračilo blaga.

Hvala in lep pozdrav.


To sem danes dobil na mail. Je to resno konec tega, ali je možno še kaj narediti. Ima kdo s tem izkušnje?

jimyboy ::

Kako misliš da ni kompatibilna je prevelika ali premala ? Če to potem obstajajo pretvorniki 4in1 s katerim lahko v SD režo daš mini SD, Micro SD...

Ziga Dolhar ::

mjolnir je izjavil:

Spoštovani,
Embalaža je sestavni del artikla in jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Odstop od pogodbe je torej možen le, če so izponjeni vsi pogoji za vračilo blaga.

Hvala in lep pozdrav.


To sem danes dobil na mail. Je to resno konec tega, ali je možno še kaj narediti. Ima kdo s tem izkušnje?


Kdo ti je to poslal? (Ker ga bo treba pretepsti z zakonom.)
https://dolhar.si/

mjolnir ::

Poslal mi je Matjaž Tekavec, center vračil @ mimovrste.

Drugače je pa kartica prevelika.

Navodila in napotke za vračilo blaga imamo navedene na naslednji spletni povezavi http://www.mimovrste.com/info/206/vraci...
Na tej povezavi je navedeno sledeče:
"Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Ni razumljivo zakaj se je embalaža uničila zaradi izvzetja artikla, saj je pri veliki večini artiklov možno že takoj opaziti ustreznost. Ravno tako so na sami embalaži nazivi artiklov, ki nakazujejo za katero vrsto artikla, v Vašem primeru kartice, gre.
Potrebno se je zavedati, da so vrnjeni artikli, torej tisti artikli, ki v nobenem primeru niso izvzeti iz embalaži in preizkušeni, namenjeni nadaljni prodaji, zato je nepoškodovana embalaža še kako pomemben faktor.

Pa še nadaljevanje oz. še en mail, ki sem ga prejel kasneje po tistem. Se opravičujem zaradi velikosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mjolnir ()

medenko ::

ziga: po tvojem se artikli brez embalaže ne smejo prodajati, vrnejo se pa lahko?
jebo vas zakon, kdor ga je pisal je skregan z vso logiko.

Šimpanz ::

Res je čudno, da lahko vrneš artikel z poškodovano embalažo (al pa sploh brez), če pa kupiš isti artikel pa v jok.

Utk ::

To je pač tveganje internetne trgovine, kot je tveganje fizične, da jo bojo cel dopoldan ogrevali pa ne bo nihče prišel. Jebiga.

Anney ::

Meni se je v Bigbangu zgodilo podobno, kupim fotoaparat in dve kartici (katere mi da prodajalec), ko pridem domov raztrgam embalažo kartice (drugače ne gre), in ugotovim da kartica ni kompatibilna s fotoaparatom. Nesem nazaj in ni noben nič kompliciral,so mi takoj zamenjali, ena zaprta, druga raztrgana in odprta embalaža.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

skyline ::

Šimpanz je izjavil:

Res je čudno, da lahko vrneš artikel z poškodovano embalažo (al pa sploh brez), če pa kupiš isti artikel pa v jok.


Zato pa spletne trgovine občasno prodajajo tudi artikle s poškodovano embalažo, kjer je to jasno poudarjeno v nazivu izdelka in temu primeren je tudi popust.

SplitCookie ::

Kaj za vraga si jim sploh šel govorit.

Rečeš da odstopaš od pogodbe, pošljejo ti na dom kurirja ki prevzame paket in to je to.

Nakažejo ti nazaj keš in adijo.



Sicer pa lahko tudi rečeš, da embalaže nisi uničil - si jo namreč samo odprl.


Take zadeve romajo nazaj uvozniku kateri se nato s proizvajalcem lahko zmeni za prepakiranje, če nima trgovina stroja za to že sama.
Nekih hudih stroškov tu trgovina nima.

Utk je izjavil:

To je pač tveganje internetne trgovine, kot je tveganje fizične, da jo bojo cel dopoldan ogrevali pa ne bo nihče prišel. Jebiga.



Daj ne seri. V fizični trgovini ti sploh nočejo nazaj artikla več vzeti, češ da bi to potem vsi počeli.
Zaradi takih zadev se dandanes kupuje na internetu.

Da ne omenjamo super roka za vračilo, ker ti trgovine že same rade uturijo defektiven izdelek.

Če sama trgovina nima na voljo artiklov za izposojo, katere lahko testiraš je to NJIHOV PROBLEM
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

mjolnir ::

Pa sej to mi je čudno, tudi mimovrste prodaja artikle z poškodovano/manjkajočo embalažo. Mojega pa kar nočejo vzeti. Smells like bullshit. Torej, se kaj da naredit, ali mi preostane samo prodaja kartice na bolhi?

Kaj za vraga si jim sploh šel govorit.

Ja mislil sem, da sem bom pač brez problema zmenil in da ne bodo komplicirali. To nebi bil prvi vrnjen izdelek, ki ga mimo vrste dajo v ponovno prodajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mjolnir ()

mjolnir ::

Na mimovrste spletni strani je mnogo primerov izdelkov, ki so z pomanjkljivo ali poškodovano embalažo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mjolnir ()

SplitCookie ::

Probaj še enkrat malo kasneje.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

St235 ::

mjolnir je izjavil:

Pa sej to mi je čudno, tudi mimovrste prodaja artikle z poškodovano/manjkajočo embalažo. Mojega pa kar nočejo vzeti. Smells like bullshit. Torej, se kaj da naredit, ali mi preostane samo prodaja kartice na bolhi?

Kaj za vraga si jim sploh šel govorit.

Ja mislil sem, da sem bom pač brez problema zmenil in da ne bodo komplicirali. To nebi bil prvi vrnjen izdelek, ki ga mimo vrste dajo v ponovno prodajo.


javi jim, da odstopaš od pogodbe in zahtevaj vračilo denarja. O embalaži z njimi sploh ne razpravljal. Če bodo zadevo uradno zavrnili, podaj prijavo na TIRS.

mjolnir ::

javi jim, da odstopaš od pogodbe in zahtevaj vračilo denarja. O embalaži z njimi sploh ne razpravljal. Če bodo zadevo uradno zavrnili, podaj prijavo na TIRS.

Na podlagi česa pa lahko pišem prijavo na TIRS? Problem mojega primera je to, da je embalaža odprta in samo zaradi tega nočejo menjati.

St235 ::

Zakon ne govori o temu, da mora biti embalaža nepoškodovano, to so dodali na Mimovrste.

SplitCookie ::

Ma vrni, kaj se sploh sekiraš, sam napiši, da odstopaš od pogodbe in to je to
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Anney je izjavil:

Meni se je v Bigbangu zgodilo podobno, kupim fotoaparat in dve kartici (katere mi da prodajalec), ko pridem domov raztrgam embalažo kartice (drugače ne gre), in ugotovim da kartica ni kompatibilna s fotoaparatom. Nesem nazaj in ni noben nič kompliciral,so mi takoj zamenjali, ena zaprta, druga raztrgana in odprta embalaža.


Da nekaj razčistimo tle. Ta primer iz Big Banga je zajebal prodajalec, zato niso kompliciral. Sem že tud sam enkrat avtomatično dal zraven navadno SD kartico namesto microSD (nek fancy Samsung fotoaparat na touch je bil). In ker je bila moja krivda sem pač brez vsakega kompliciranja zamenjal stranki in se ji opravičil, ker je imela dodatno pot nazaj v trgovino.

Če pa zajebe stranka, kar je v primeru zgoraj tudi storila, jebi ga, zafrknil si. Sej imaš vsepovsod specifikacije kjer piše kakšno kartico rabiš. Če nisi tolk da se prej informiraš, pol pa si si pač sam kriv.
Očitno nihče ne pomisli kaj naj Mimovrste potem počne, če bi vsak vračal vse razfukano nazaj, ker bi se pač "zmotili" al pa jim ne bi bilo všeč. Tko just for the lulz al pa ker so bili preleni, da bi mal raziskal kaj resnično rabijo.

In še to, če moraš embalažo na vrat na nos odpret, brez da bi vizualno primerjal si si pa sploh sam kriv. Vem kako so pakirane spominske kartice, v blistre in se jasno vidi kako velike so. Če ne znaš tega primerjat z velikostjo slota za kartico pol pa ti tud ni več pomoči (ker je nemogoče, da se zmotiš med SD in microSD). Fotoaparati dandanes vsi uporabljajo ali SD ali microSD. MemoryStick in XD so se poslovili že kar nekaj časa nazaj. Če si še v dvomih prej vprašaš tle na forumu...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

nUUb ::

Mislim da je on na velikost impliciral velikost pomnilnika kartice (GB) in ne fizične velikosti (mm).
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

RejZoR ::

Hja, če se tud to ne zna razjasnit pol pa se ne čudim... če se govori v gigabajtih je to kapaciteta in ne velikost. Velika razlika.
To se da tud preverit preko specifikacij aparata do koliko podpira. AL pa mal pobrskaš po netu, ni hudič, da ni že kdo probal in objavil na kakšnem forumu. Been there, seen that. Kadar sem v dvomih vedno najdem podatke na netu. In do zdej ne pomnim, da bi kdaj zajebal.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

medenko ::

Rejzor: saj razumeš, ljudje imajo radi komot aka po liniji najmanjšega odpora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: medenko ()

RejZoR ::

Vbistvu ne, ne razumem. Ker imam redno folk, ki pride v trgovino (fizično), jim vse razložim, prinesem dobesedno do riti, izbrskam vse podatke, pokažem na razstavljenem modelu in nakoncu, ko pridemo do cene rečejo: "X trgovina na netu ima pa tolk ceno." Takrat bi najraje folku zalepil eno okol kepe. Oz jim tko napol v posmehu odgovorim če jim tam tud mogoče kdo na razstavnem aparatu vse pokaže al vidijo samo generično slikco kot jo imajo vse spletne štacune? Upam da se folk takrat mal zamisli zakaj imajo lahko spletne trgovine nižje cene. Ker s tem da daš nek šalabajszerski opis, ki je velikokrat celo napačen na spletno stran, to ne zahteva skoraj nobenega dela. Logično da se vse to kompenzira nakoncu pri stroških in cenah. Ampak folk vedno samo gleda ceno in nič drugega. V proper trgovini bi mogoče plačal kakšen evro več, pa se zdele mogoče ne bi zajebaval z napačno kartico. Oz tud če bi mu dal napačno bi jo zamenjali brez težav ker bi bila to krivda trgovine (s predpostavko, da je kupec res dal vse prave podatke oz sabo prinesel fotoaparat). Oz do tega niti ne bi prišlo, ker se bi dober prodajalec tolk temeljito prepričal, da bi zadeva delovala. Oz bi mogoče celo imel kakšno testno kartico s katero bi preveril. Folk večino časa premalo ceni res dobre prodajalce, ki te strežejo "in person". Do zdej sem videl samo stokanje kako so nesposobni, nikoli pa si noben ne vzame časa, da bi koga pohvalil, da res obvlada v nulo oz tud če ničesar ni vedel, da je nakoncu le uspel izbrskat prave podatke (vsega pač ne moreš vedit). Tega ne pomnim, da bi kdaj videl na kateremkoli forumu al pa blogu. Mal se zamislite...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Invictus ::

@Rejzor ...

saj to je tvoje delo da stranki razložiš ... Tudi če potem ne prodaš. Bomo te prišli spraševat in te bomo na koncu pobožali po glavi, kako priden si bil ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ziga Dolhar ::

RejZoR je izjavil:

Vbistvu ne, ne razumem. Ker imam redno folk, ki pride v trgovino (fizično), jim vse razložim, prinesem dobesedno do riti, izbrskam vse podatke, pokažem na razstavljenem modelu in nakoncu, ko pridemo do cene rečejo: "X trgovina na netu ima pa tolk ceno." Takrat bi najraje folku zalepil eno okol kepe.


... kaj pa če bi, glede na to, da si za stranko ŽE porabil svoj dragoceni čas in se je stranka zgleda odločila, da bo kupila artikel (hudiča, s teboj se je spustila v pogajanja glede cene!), raje ponudil konkurenčno ceno in vsaj nekaj zaslužil?

Tko, win-win situacija. Stranki eno "okoli kepe" in vztrajanje pri svojih antikonkurenčnih načelih je win-lose situacija.
https://dolhar.si/

WarpedGone ::

raje ponudil konkurenčno ceno in vsaj nekaj zaslužil?

Ta "nekaj" je komot negativen kar tvoj nasvet vrže v smeti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ziga Dolhar ::

Potem je že a-priori nekonkurenčen in se je nadvse nespametno podal v prodajo. Ker pa se je, naj ne joka zaradi informiranih in racionalnih potrošnikov.

Hudiča, fakin trgovecje!
https://dolhar.si/

WarpedGone ::

To absolutno drži.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::


Ta "nekaj" je komot negativen kar tvoj nasvet vrže v smeti.


Pri trenutnih maržah. Ne, ni

Cena robe je za vse trgovine enaka in jo določa uvoznik.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

medenko ::

Ziga Dolhar je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Vbistvu ne, ne razumem. Ker imam redno folk, ki pride v trgovino (fizično), jim vse razložim, prinesem dobesedno do riti, izbrskam vse podatke, pokažem na razstavljenem modelu in nakoncu, ko pridemo do cene rečejo: "X trgovina na netu ima pa tolk ceno." Takrat bi najraje folku zalepil eno okol kepe.


... kaj pa če bi, glede na to, da si za stranko ŽE porabil svoj dragoceni čas in se je stranka zgleda odločila, da bo kupila artikel (hudiča, s teboj se je spustila v pogajanja glede cene!), raje ponudil konkurenčno ceno in vsaj nekaj zaslužil?

Tko, win-win situacija. Stranki eno "okoli kepe" in vztrajanje pri svojih antikonkurenčnih načelih je win-lose situacija.


V Mercatorju, Šparu itd tudi se pogajaš?

Brias ::

RejZoR je izjavil:

Vbistvu ne, ne razumem. Ker imam redno folk, ki pride v trgovino (fizično), jim vse razložim, prinesem dobesedno do riti, izbrskam vse podatke, pokažem na razstavljenem modelu in nakoncu, ko pridemo do cene rečejo: "X trgovina na netu ima pa tolk ceno." Takrat bi najraje folku zalepil eno okol kepe. Oz jim tko napol v posmehu odgovorim če jim tam tud mogoče kdo na razstavnem aparatu vse pokaže al vidijo samo generično slikco kot jo imajo vse spletne štacune? Upam da se folk takrat mal zamisli zakaj imajo lahko spletne trgovine nižje cene. Ker s tem da daš nek šalabajszerski opis, ki je velikokrat celo napačen na spletno stran, to ne zahteva skoraj nobenega dela. Logično da se vse to kompenzira nakoncu pri stroških in cenah. Ampak folk vedno samo gleda ceno in nič drugega. V proper trgovini bi mogoče plačal kakšen evro več, pa se zdele mogoče ne bi zajebaval z napačno kartico. Oz tud če bi mu dal napačno bi jo zamenjali brez težav ker bi bila to krivda trgovine (s predpostavko, da je kupec res dal vse prave podatke oz sabo prinesel fotoaparat). Oz do tega niti ne bi prišlo, ker se bi dober prodajalec tolk temeljito prepričal, da bi zadeva delovala. Oz bi mogoče celo imel kakšno testno kartico s katero bi preveril. Folk večino časa premalo ceni res dobre prodajalce, ki te strežejo "in person". Do zdej sem videl samo stokanje kako so nesposobni, nikoli pa si noben ne vzame časa, da bi koga pohvalil, da res obvlada v nulo oz tud če ničesar ni vedel, da je nakoncu le uspel izbrskat prave podatke (vsega pač ne moreš vedit). Tega ne pomnim, da bi kdaj videl na kateremkoli forumu al pa blogu. Mal se zamislite...


+1
+3
+3
+7

St235 ::

medenko je izjavil:

Ziga Dolhar je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Vbistvu ne, ne razumem. Ker imam redno folk, ki pride v trgovino (fizično), jim vse razložim, prinesem dobesedno do riti, izbrskam vse podatke, pokažem na razstavljenem modelu in nakoncu, ko pridemo do cene rečejo: "X trgovina na netu ima pa tolk ceno." Takrat bi najraje folku zalepil eno okol kepe.


... kaj pa če bi, glede na to, da si za stranko ŽE porabil svoj dragoceni čas in se je stranka zgleda odločila, da bo kupila artikel (hudiča, s teboj se je spustila v pogajanja glede cene!), raje ponudil konkurenčno ceno in vsaj nekaj zaslužil?

Tko, win-win situacija. Stranki eno "okoli kepe" in vztrajanje pri svojih antikonkurenčnih načelih je win-lose situacija.


V Mercatorju, Šparu itd tudi se pogajaš?


Eden najpogostejših in najbolj butastih argumetnov v debatah o cenah.

Ne, pri nakupu štruce kruhav merkatrju se ne pogajam. In to zato ne, ker vem, da prodajalec na drugi strani nima popolnoma nikakršnih pooblastil, da bi se lahko karkoli pogajal. Njegova naloga je za točno x,xxEUR prodat štruco kruha.

Popolnoma nekaj drugega pa so trgovine kjer prodajalec dejasnko ima možnost prilagajat ceno (komercialni popust) ali celo butične prodajalne kjer je prodajalec lastnik.

In prodajalec ki tega ne razume, lahko celo življenje prodaja edino kruh v merkatorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

medenko ::

Budasti je bil tudi tvoj argument, prodajalec nima pooblastil, hahhahahahahahaa....
Pišete, kakor vam odgovarja, to vemo.

St235 ::

Aja, a po novem imajo prodajalci, ki v merkatorju prodajajo kruh možnost sami oblikovat ceno za svoje izdelke in ponujat komercialne popuste, tako kot na odelku tehnike?

Me res zanima kje take debilizme najdeš.

medenko ::

Saj pravim, pišeš kakor ti odgovarja. Prodajalci v rač. trgovinah nimajo pravite karkoli spreminjati cen, kakor tudi drugje nimajo. Folk se je preveč razvadil in to je to.
Če misliš, da če si nek študentek prava in več vreden, se motiš.

Nanthiel ::

V trgovinah s tehniko imajo prodajalci neko mejo, kakšen popust lahko dajo (če stranka fejst "gnjavi"), ali pa pokličejo nadrejenega, ki to lahko. Se da zmenit.

St235 ::

medenko je izjavil:

Saj pravim, pišeš kakor ti odgovarja. Prodajalci v rač. trgovinah nimajo pravite karkoli spreminjati cen, kakor tudi drugje nimajo. Folk se je preveč razvadil in to je to.
Če misliš, da če si nek študentek prava in več vreden, se motiš.


če misliš. da si več vreden zato ker govoriš neumnosti, vso srečo v življenju.

Prodajalci v računalniških trgovinah, še posebej butičnih, kjer je prodjalec dostikrat tudi lastnik seveda imajo možnost prilagajat ceno. Še zadnji trgovec v merkator tehniki ima možnost ponudit kak procent popusta.

Tudi če prodajalec te možnosti nima, lahko to mirno pove kupcu, ne pa da se napihuje z izjavami kako bo koga okoli kepe.

mjolnir ::

No, pa da malo ustavim tale boj. Danes sem šel v Ljubljano na prevzemno mesto za mimovrste in se vse zmenil, ter dobil zamenjavo izdelka brez problema. Super odnos iz njihove strani.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22756588 (4775) Groot
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9237059 (2028) tomaz-
»

Vračilo preizkušenega artikla preko Mimovrste

Oddelek: Pomoč in nasveti
4711030 (5528) c3p0
»

vračilo miške g502 (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
7110800 (6087) svecka
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38073767 (64417) St235

Več podobnih tem