Forum » Pomoč in nasveti » Vračilo preizkušenega artikla preko Mimovrste
Vračilo preizkušenega artikla preko Mimovrste
Rusty77 ::
Zdravo! Mene zanima če lahko artikel katerega sem kupil preko Mimovrste tudi vrnem čeprav je bil paket odprt vendar nič strgano ali obrabljeno?
Hvala za odgovore
Hvala za odgovore
St235 ::
Odvisno, če ga vračaš zato, ker si ga preizkušal potem ne.
Pravice kupca na daljavo so definirane v zakonu o varstvu potrošnikov in je osnovno vodilo, da so določbe op vračilu blaga namenjene temu, da se izenači pravice kupcev v fizični trgovini s tistimi, ki kupujejo na daljavo.
Pravice kupca na daljavo so definirane v zakonu o varstvu potrošnikov in je osnovno vodilo, da so določbe op vračilu blaga namenjene temu, da se izenači pravice kupcev v fizični trgovini s tistimi, ki kupujejo na daljavo.
kixs ::
Js sem enkrat uporabil to varianto. Pac izdelek ni bil po mojem okusu in sem ga brez problema vrnil nazaj. Embalaza je bila seveda odprta. Bilo pa je pred kaksnimi petimi leti pri Enaa.
šernk ::
jst sem dobil od mimovrste hladilnik za grafično na katerem je bil pod zaščitno folijo črn prstni odtis in sem kot takega potem tudi vrnil. nič niso komplicirali.
Nisem vračal zaradi tega ampak zato ker hladilnik ni pašal na mojo grafično čeprav je bila napisana da paše. Po sliki se mi je zdelo da ne paše, ampak drugi je bil dobava 7-10 dni, ker sem rabil nujno sem rekel probam.
Nisem vračal zaradi tega ampak zato ker hladilnik ni pašal na mojo grafično čeprav je bila napisana da paše. Po sliki se mi je zdelo da ne paše, ampak drugi je bil dobava 7-10 dni, ker sem rabil nujno sem rekel probam.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Han ::
Če prav razumem, te moti, da si prejel artikel, kot kaže v brezhibnem stanju, a v odprti embalaži.
Tudi s tem moraš danes računat, saj imamo kupci, ki nakupujemo v spletnih trgovinah, pravico vrniti preizkušen izdelek, seveda nepoškodovan, v brezhibnem stanju...
Načeloma bi moralo v takšnem primeru na spletni strani jasno pisati "odprta embalaža". Včasih se tudi za oznako "zadnji kos" skriva odprta embalaža.
Tudi s tem moraš danes računat, saj imamo kupci, ki nakupujemo v spletnih trgovinah, pravico vrniti preizkušen izdelek, seveda nepoškodovan, v brezhibnem stanju...
Načeloma bi moralo v takšnem primeru na spletni strani jasno pisati "odprta embalaža". Včasih se tudi za oznako "zadnji kos" skriva odprta embalaža.
dope1337 ::
Afaik ima mimovrste taksno politiko, da lahko vrnes izdelek v 14 dneh ne glede na vzrok (preveri za vsak slucaj v pogojih poslovanja).
Ce to velja, bos v najslabsem primeru placal embalazo (ce je unicena oz. je nimas vec) ter stroske posiljanja (lahko tudi osebno neses na lokalno poslovalnico).
Pa velik srece.
P.S. Imho bi morali vsi trgovci za smotrne proizvode (za elektroniko vsekakor) omogociti potrosniku vrnitev blaga (ter posledicno vrnitev kupnine) en mesec po nakupu (v zda to lepo deluje recimo).
Ce to velja, bos v najslabsem primeru placal embalazo (ce je unicena oz. je nimas vec) ter stroske posiljanja (lahko tudi osebno neses na lokalno poslovalnico).
Pa velik srece.
P.S. Imho bi morali vsi trgovci za smotrne proizvode (za elektroniko vsekakor) omogociti potrosniku vrnitev blaga (ter posledicno vrnitev kupnine) en mesec po nakupu (v zda to lepo deluje recimo).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
šernk ::
Afaik ima mimovrste taksno politiko, da lahko vrnes izdelek v 14 dneh ne glede na vzrok (preveri za vsak slucaj v pogojih poslovanja).
nimajo nobene takšne politike, ampak to je uzakonjeno pri nas za vse nakupe na daljavo.
14 ali 15 dni za sporočit da izdelek vračaš in nato še 30 dni da izdelek dejansko vrneš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
P.S. Imho bi morali vsi trgovci za smotrne proizvode (za elektroniko vsekakor) omogociti potrosniku vrnitev blaga (ter posledicno vrnitev kupnine) en mesec po nakupu (v zda to lepo deluje recimo).
za nakup na daljavo to imamo že 10 let. Ne ravno mesec dni ampak osnovna je enaka.
Afaik ima mimovrste taksno politiko, da lahko vrnes izdelek v 14 dneh ne glede na vzrok (preveri za vsak slucaj v pogojih poslovanja).
to ni njihova politika ampak kar lepo zakonska zahteva.
Afaik ima mimovrste taksno politiko, da lahko vrnes izdelek v 14 dneh ne glede na vzrok (preveri za vsak slucaj v pogojih poslovanja).
nimajo nobene takšne politike, ampak to je uzakonjeno pri nas za vse nakupe na daljavo.
14 ali 15 dni za sporočit da izdelek vračaš in nato še 30 dni da izdelek dejansko vrneš.
Da se ne bo kdo zafrknil, rok je 14 dni za odpoved pogodbe in od odpovedi 14 dni, da vrneš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
mat xxl ::
Ja pa ne pozabite, da imajo pravno možnost, da vam zaračunajo obrabnino. In še to, to vračilo ne velja za pravne osebe ali s.p.. Skratka, slišite kako qul je novi Ipad in bi malo potestirali, ja torej po 14 dneh javite vračam in potem čez čas že v roku vrnete . Lahko vam računajo uporabnino, mislim, da je tam do 10 % vrednosti. Ker oni tak artikel potem jasno ne morejo več prodati kot nov zapakiran in ga prodajo , kot testni artikel ali artikel z odprto embalažo seveda po kar nekaj nižji ceni, da gre .......
Imajo pa možnost da to varianto tudi odklonijo vendar vas morajo pred nakupom jasno opozoriti na to, npr software in tudi kaj drugega .....
Imajo pa možnost da to varianto tudi odklonijo vendar vas morajo pred nakupom jasno opozoriti na to, npr software in tudi kaj drugega .....
St235 ::
od kje pa spet ta neumnost?
A. Pravica do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo NI namenjena 14 dnevnem preizkušanju izdelka.
B. Plačilo odbrabnine v primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo je PROTIZAKONITO.
C. Prodajalec nima NIKAKRŠNE možnosti, da bi samovoljno omejeval to pravico, ne glede na to na kaj te opozarja pred nakupom. Relavanten je samo in le zakon, ki definira katere omejitve so.
Tole kar je napisano pred mano je kup neresnic in zavajanj in res ne razumem zakaj se ljudem ljubi take neumnosti pisat.
A. Pravica do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo NI namenjena 14 dnevnem preizkušanju izdelka.
B. Plačilo odbrabnine v primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo je PROTIZAKONITO.
C. Prodajalec nima NIKAKRŠNE možnosti, da bi samovoljno omejeval to pravico, ne glede na to na kaj te opozarja pred nakupom. Relavanten je samo in le zakon, ki definira katere omejitve so.
Tole kar je napisano pred mano je kup neresnic in zavajanj in res ne razumem zakaj se ljudem ljubi take neumnosti pisat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
cegu ::
OP bi moral povedati, kaj je izdelek. Potrošnega materiala ne moreš vračati (CDji, FLAS
H kartice), prav tako mora biti embalaža kar se da lepa.
Glede Flash kartic je še malce čudno, trdi disk lahko vračaš, SSD načeloma lahko, microSD pa je že kao potrošni material. Ne vem kje je meja.
H kartice), prav tako mora biti embalaža kar se da lepa.
Glede Flash kartic je še malce čudno, trdi disk lahko vračaš, SSD načeloma lahko, microSD pa je že kao potrošni material. Ne vem kje je meja.
twom ::
Ker oni tak artikel potem jasno ne morejo več prodati kot nov zapakiran in ga prodajo , kot testni artikel ali artikel z odprto embalažo seveda po kar nekaj nižji ceni, da gre .......V tujini imaš oznako 'open box' in zraven pripis da je šlo za vračilo in da je sicer popolnoma brezhiben izdelek in embalaža in seveda tudi z nižjo ceno. Pri nas pa še nisem slišal da bi kdo od trgovcev prodajal 'vrnjen' izdelek in da bi bila zato cena kaj nižja...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
matobeli ::
mimovrste ima dostikrat pripisano "odprta embalaža" in je izdelek za to nekaj % cenejši od redne prodaje.
technolog ::
Tole smo se pa 3 leta nazaj že pogovarjal:
Kaj se zgodi z vrnjenimi izdelki?
In jst bi res rad, da se ta pravica ukine. Ne želim, da mi trgovina poturi izdelek, na katerega se je stekala maščoba 28 dni od nekoga, ki se ne umiva, kot nov. Če bi to hotu, bi kupu rabljeno. In skoraj en mesec uporabe je zame rabljeno.
Prov skor vedno, k sm kako tehnično robo kupoval prek mimovrste, so bli znaki uporabe. Ne vem, a je tega na sploh tok, al pa majo sam pr men v bazi zabeležen, da nikoli nisem težil zaradi tega.
Kaj se zgodi z vrnjenimi izdelki?
In jst bi res rad, da se ta pravica ukine. Ne želim, da mi trgovina poturi izdelek, na katerega se je stekala maščoba 28 dni od nekoga, ki se ne umiva, kot nov. Če bi to hotu, bi kupu rabljeno. In skoraj en mesec uporabe je zame rabljeno.
Prov skor vedno, k sm kako tehnično robo kupoval prek mimovrste, so bli znaki uporabe. Ne vem, a je tega na sploh tok, al pa majo sam pr men v bazi zabeležen, da nikoli nisem težil zaradi tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: technolog ()
Bellzmet ::
Ja mimovrste vsaj pri nekaterih (pri vseh?) napiše odprta emalaža. Pri drugih trgovinah tega še nisem opazil...pa ljudje sigurno tudi drugje vračajo izdelke...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
dope1337 ::
No ... če je uzakonjeno, še toliko bolje potem.
Me pa moti, da je samo za nakupe na daljavo recimo. Upal bi si trditi, da bi morali nam potrošnikom omogočiti koristenje omenje pravice za vse tehnične izdelke (če ne celo za vse izdelke - recimo Lidl ponuja vrnitev izdelka v neomejenem roku; morm rečt, da se tega še nikoli nisem poslužil, tako da nevem kako je s tem v praksi).
Zavedam se pa, da je slovenski trg zelo majhen ter da bi s tem posledično trgovce to močno prizadelo.
Me pa moti, da je samo za nakupe na daljavo recimo. Upal bi si trditi, da bi morali nam potrošnikom omogočiti koristenje omenje pravice za vse tehnične izdelke (če ne celo za vse izdelke - recimo Lidl ponuja vrnitev izdelka v neomejenem roku; morm rečt, da se tega še nikoli nisem poslužil, tako da nevem kako je s tem v praksi).
Zavedam se pa, da je slovenski trg zelo majhen ter da bi s tem posledično trgovce to močno prizadelo.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Bellzmet ::
Ja tiste, ki bo "močno prizadelo" bojo pač zaprli trgovino in ostanejo tisti, ki jih to ne prizadene tako. Pač tako kot povsod drugje v poslu.
pijavka ::
Navezava na lansko temo - Vračilo tablice in doplačilo za drugo - Mimovrste, ko je prijatelj imel podobno dilemo.
Najprej je poslal nekaj emailov, kjer so mu odgovorili, da žal ne more vrniti uporabljene tablice. Po klicu tja so mu rekli podobno. Odpravil se je osebno tja, ker je zaposlenemu na recepciji rekel, da vrača izdelek. Ta ni nič kompliciral, rekel je, da mora nekaj izpolniti in da bodo izdelek preverili. Čez nekaj dni je dobil kupnino nazaj.
Najprej je poslal nekaj emailov, kjer so mu odgovorili, da žal ne more vrniti uporabljene tablice. Po klicu tja so mu rekli podobno. Odpravil se je osebno tja, ker je zaposlenemu na recepciji rekel, da vrača izdelek. Ta ni nič kompliciral, rekel je, da mora nekaj izpolniti in da bodo izdelek preverili. Čez nekaj dni je dobil kupnino nazaj.
111111111111 ::
Jaz sem vrnil v 8 dneh brez težav in nisem niti napisal razloga. Sem pa izdelek zapakiral nazaj v embalažo in poslal oni pa so mi poslali denar na račun.
stara mama ::
Vsak ki vraša izdelek.... ker ga pač malo testira in noče obdržat...
se naj vpraša kako bi bilo, če bi on potem kupil tist izdelek
(nekdo je tu odpiral temo ker na telefonu ni bilo folije in je zganjal cel halo).
se naj vpraša kako bi bilo, če bi on potem kupil tist izdelek
(nekdo je tu odpiral temo ker na telefonu ni bilo folije in je zganjal cel halo).
Thuban ::
saj je na internetu dovolj reviewvov vsega možnega. Google najde svašta, prav tako youtube. Ne vidim razloga da bi se nekaj kupil, zato da se "sproba".
Vseeno pa je vračilo pri nakupu preko interneta možno. Ker se pogosto zgodi, da neka stvar ne deluje tako kot je bila oglaševana...
Vseeno pa je vračilo pri nakupu preko interneta možno. Ker se pogosto zgodi, da neka stvar ne deluje tako kot je bila oglaševana...
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
dope1337 ::
saj je na internetu dovolj reviewvov vsega možnega. Google najde svašta, prav tako youtube. Ne vidim razloga da bi se nekaj kupil, zato da se "sproba".
Vseeno pa je vračilo pri nakupu preko interneta možno. Ker se pogosto zgodi, da neka stvar ne deluje tako kot je bila oglaševana...
Točno tako ... Jz sm osebno dal čez eno 10 bluetooth zvočnikov na akumolator, samo zato ker niso držali niti približno tako dolgo kot je bilo oglaševano (recimo up to 8 hours, se je izkazalo za 4 hours na polovični glasnosti pri večini).
False advertising ofc, nihče nič kompliciral.
P.S. V ZDA so recimo na veliko na "preizkus" jemali megalomanske LCD televizorje v času SuperBowla, ter jih po SuperBowlu vračali na pune :D Zdej se mi zdi, da so v času SuperBowla naredili nekakšno omejitev glede tega xD
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dope1337 ()
Han ::
Spletni opisi in ocene niso vedno verodostojni. Ko sem pred enim letom kupoval CD/DVD/Blu-ray predvajalnik s činč audio out, WiFi in s tem povezanimi spletnimi funkcijami (audio/video streaming), sem prebral vse v zvezi s Pioneerjem BDP-170. Ko sem ga priklopil, se je izkazal za podpovprečen izdelek. Po tem, ko je mimovrste sprocesiral vračilo, so ga za isto ceno prodajali naprej kot "zadnji kos".
mat xxl ::
od kje pa spet ta neumnost?
A. Pravica do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo NI namenjena 14 dnevnem preizkušanju izdelka.
B. Plačilo odbrabnine v primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo je PROTIZAKONITO.
C. Prodajalec nima NIKAKRŠNE možnosti, da bi samovoljno omejeval to pravico, ne glede na to na kaj te opozarja pred nakupom. Relavanten je samo in le zakon, ki definira katere omejitve so.
Tole kar je napisano pred mano je kup neresnic in zavajanj in res ne razumem zakaj se ljudem ljubi take neumnosti pisat.
Torej po tvojem na Mimovrste kupiš škatlo kondomov, jih preizkusiš, ti niso bili ravno OK in jih vrneš v pričakovanju, da boš dobil ves denar nazaj ???
Nezakonito je le, če ni v naprej ob nakupu pojasnjeno ! Sem pomagal nekomu, ki ga je stranka na tak način želela izigrati (imaš ljudi, ki radi to delajo) in je potem tožil zaradi zneska 300 eur, no na koncu je izgubil na 2 stopnji in plačal še ca 600 eur stroškov nasprotni strani (naši) in imel še stroške z svojimi sodnimi stroški.
Tako, da eno je, da kupiš šedilnik, pa potem vidiš, da dimenzijsko ne gre v kuhinjo, drugo pa, da kupiš fotoaparat , ker ravno enega profi rabiš za slikat eno poroko, ga res dobro sprobaš, pokasiraš za slikanje poroke, potem pa rečeš, ja res mi ni všeč, dajte ves denar nazaj ...... in ja naslednji, ki bo kupil ta izdelek, bo noro srečen in zadovoljen, saj je ja dobro preizkušen :(
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mat xxl ()
mat xxl ::
Poišči na zvezi potrošnikov Slovenije, je bilo cca 2 - 3 leta nazaj, oni so zastopali nasprotno stranko.
Imaš pa tule pojasnila tudi državnih organov : http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od...
Imaš pa tule pojasnila tudi državnih organov : http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od...
SeMiNeSanja ::
Pred leti sem pri Merkurju preko spleta kupil prenosno klimo (ravno v času, ko je bil podoben vročinski val, kot zdaj).
Zadevo laufal 3 dni, razočaran nad izdelkom (neefektivno hlajenje, glasen). Zapakiral in odpeljal nazaj na Merkur. Sicer so vprašali zakaj vračam zadevo, drugače pa niso nič komplicirali in izplačali denar na roke.
Drugače pa je za prodajalca teško ugotoviti, ali je nekdo v spletni trgovini nabavil nek izdelek zgolj za 'testiranje' (npr. da poslika poroko in je vračilo planiral že v naprej), ali pa se je dejansko izkazalo, da izdelek ne izpolnjuje pričakovanja kupca. Še težje oz. nemogoče je ugotoviti, če ni kupec morda v tem času isti izdelek dobil kje drugje po ugodnejši ceni (npr. Ebay licitacija) in zato odstopa od pogodbe.
Zadevo laufal 3 dni, razočaran nad izdelkom (neefektivno hlajenje, glasen). Zapakiral in odpeljal nazaj na Merkur. Sicer so vprašali zakaj vračam zadevo, drugače pa niso nič komplicirali in izplačali denar na roke.
Drugače pa je za prodajalca teško ugotoviti, ali je nekdo v spletni trgovini nabavil nek izdelek zgolj za 'testiranje' (npr. da poslika poroko in je vračilo planiral že v naprej), ali pa se je dejansko izkazalo, da izdelek ne izpolnjuje pričakovanja kupca. Še težje oz. nemogoče je ugotoviti, če ni kupec morda v tem času isti izdelek dobil kje drugje po ugodnejši ceni (npr. Ebay licitacija) in zato odstopa od pogodbe.
cegu ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Drugače pa je za prodajalca teško ugotoviti, ali je nekdo v spletni trgovini nabavil nek izdelek zgolj za 'testiranje' (npr. da poslika poroko in je vračilo planiral že v naprej), ali pa se je dejansko izkazalo, da izdelek ne izpolnjuje pričakovanja kupca. Še težje oz. nemogoče je ugotoviti, če ni kupec morda v tem času isti izdelek dobil kje drugje po ugodnejši ceni (npr. Ebay licitacija) in zato odstopa od pogodbe.
Niti ni pomembno. Taki kupci modo v manjšini. Če jih bo več, se bodo cene izdelkov povečevale, škodo bodo plačali drugi kupci minimalno.
technolog ::
Ne, niso v manjšini. V ameriki se na polno dogaja to, da ženska kupi večerno obleko, da jo ima za čez vikend za v klub, v ponedeljek jo pa prinese nazaj.
Ko se enkrat sistem začne zlorabljat, ni konca. Misliš, da ni folka, ki kupi grafično kartico, zato da lahko prešpila GTA V? Če rabi več kot 28 dni za to, potem pa hopla in naroči še enkrat v drugi spletni trgovini.
Ko se enkrat sistem začne zlorabljat, ni konca. Misliš, da ni folka, ki kupi grafično kartico, zato da lahko prešpila GTA V? Če rabi več kot 28 dni za to, potem pa hopla in naroči še enkrat v drugi spletni trgovini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: technolog ()
k4vz0024 ::
Trgovci so pa prisiljeni imeti internetno trgovino
Kdo pa jih sili, da prodajajo preko interneta? Kupci?
Kdo pa jih sili, da prodajajo preko interneta? Kupci?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: k4vz0024 ()
technolog ::
Zagovarjaš torej gostince, ki hrano s krožnikov servirajo naslednjemu gostu. Se pravi tisti riž ali krompir, ki ga nekdo pred tabo ni pojedel, dobiš ti na krožnik.
Kdo jih pa sili met gostilno? --- Tako nekako zgleda tale tvoj post.
Kdo jih pa sili met gostilno? --- Tako nekako zgleda tale tvoj post.
dope1337 ::
Ne, niso v manjšini. V ameriki se na polno dogaja to, da ženska kupi večerno obleko, da jo ima za čez vikend za v klub, v ponedeljek jo pa prinese nazaj.
Ko se enkrat sistem začne zlorabljat, ni konca. Misliš, da ni folka, ki kupi grafično kartico, zato da lahko prešpila GTA V? Če rabi več kot 28 dni za to, potem pa hopla in naroči še enkrat v drugi spletni trgovini.
Tam je trg dost velik ter logistika pripravljena na takšne primere. Trgovcem se to ne pozna do te mere, da bi omejili to, saj se bo našel drugi trgovec, ki le-tega ne bo.
In tam nimaš "franšiz" ala Big Bang ali Merkur, ki imata nekaj 10 poslovalnic oz. Tuš/Merkator, ki jih imata nekaj 100 . Tam se poslovalnice štejejo v tisočicah (edino Radioshack od teh večjih vem da izgublja poslovalnice zaradi nekonkurenčnosti).
Poglej si politiko Lidla, ki ima poslovalnice v tisočicah. Na vsaki blagajni ti piše: "vračilo blaga za neomejeni čas" - oz. slovnično bolj pravilno :D.
P.S. Tudi tam so izjeme, da ne boš mislil. Artikle, ki so v akciji oz. imajo kakšen poseben status, ne moreš kar tako vrniti (edino, če je stvarna napaka). Ti to lepo povejo na blagajni.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dope1337 ()
twom ::
Po moje mora resna spletna trgovina imeti pravilnik in komisijo ki preveri stanje vrnjenega artikla. V primeru da so sledovi uporabe (in ne da nekdo odpre, priključi in ugotovi da mu ne ustreza) naredi zapisnik in "kupcu" vrne zmanjšano kupnino. Naslednjemu kupcu pa proda po temu primerno nižji ceni in s primernim opisom.
Vse se da če je želja, samo naše trgovce boli tista stvar na k
Vse se da če je želja, samo naše trgovce boli tista stvar na k
St235 ::
od kje pa spet ta neumnost?
A. Pravica do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo NI namenjena 14 dnevnem preizkušanju izdelka.
B. Plačilo odbrabnine v primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo je PROTIZAKONITO.
C. Prodajalec nima NIKAKRŠNE možnosti, da bi samovoljno omejeval to pravico, ne glede na to na kaj te opozarja pred nakupom. Relavanten je samo in le zakon, ki definira katere omejitve so.
Tole kar je napisano pred mano je kup neresnic in zavajanj in res ne razumem zakaj se ljudem ljubi take neumnosti pisat.
Torej po tvojem na Mimovrste kupiš škatlo kondomov, jih preizkusiš, ti niso bili ravno OK in jih vrneš v pričakovanju, da boš dobil ves denar nazaj ???
Nezakonito je le, če ni v naprej ob nakupu pojasnjeno ! Sem pomagal nekomu, ki ga je stranka na tak način želela izigrati (imaš ljudi, ki radi to delajo) in je potem tožil zaradi zneska 300 eur, no na koncu je izgubil na 2 stopnji in plačal še ca 600 eur stroškov nasprotni strani (naši) in imel še stroške z svojimi sodnimi stroški.
Tako, da eno je, da kupiš šedilnik, pa potem vidiš, da dimenzijsko ne gre v kuhinjo, drugo pa, da kupiš fotoaparat , ker ravno enega profi rabiš za slikat eno poroko, ga res dobro sprobaš, pokasiraš za slikanje poroke, potem pa rečeš, ja res mi ni všeč, dajte ves denar nazaj ...... in ja naslednji, ki bo kupil ta izdelek, bo noro srečen in zadovoljen, saj je ja dobro preizkušen :(
Kaj ko bi dokazal, da si naredil vsaj osnovno šolo? Inštrument vračila izdelka kupljenega na daljavo NI namenjen preizkušanju izdelka. To sem napisal v točki a. In točno o tem govori primer TIRS. To komu si ti kaj svetoval pa je sploh iz riti potegnjeno.
Drugače pa zakonska določila glede nakupa na daljavo veljajo neodvisno od tega kaj se zmišla prodajalec. Prodajalec NE SME in je protizakonita, če kakorkoli omejuje pravice določene s zakonom.
In če bi v življenju kaj delal na to temo bi vedel, da obstaja sodba (linkana tudi na tem forumu) točno o nakupu in vračilu fotoaparata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
SloBiscuit ::
Imaš 14 ali 30 dni da vrneš. Ker je bilo preko interneta kupljeno kupec ne more testirati oz videti izdelka zato lahko tudi vrneš če je paket že odprt. vsaj tako so mi pravili enkrat eni iz druge spletne trgovine (nekaj podobnega). samo glej da boš priložil vse kar je bilo notri ^^
neznanec555
mat xxl ::
Lakotnik29, povej samo katero stopnjo izobrazbe imaš in pa ali meniš, da se zakoni vedno v praksi izvajajo tako od črke, do črke ???
Pa še enkrat prodajalec LAHKO prodaja blago na daljavo z določenimi omejitvami , seveda mora stranko vnaprej o tem seznaniti, na stranki, kupcu pa je, ali so za njo te omejitve še sprejemljive ali ne več !
Vse naprej od tu, pa potem rešuje sodišče .............
Pa še enkrat prodajalec LAHKO prodaja blago na daljavo z določenimi omejitvami , seveda mora stranko vnaprej o tem seznaniti, na stranki, kupcu pa je, ali so za njo te omejitve še sprejemljive ali ne več !
Vse naprej od tu, pa potem rešuje sodišče .............
St235 ::
Lakotnik29, povej samo katero stopnjo izobrazbe imaš in pa ali meniš, da se zakoni vedno v praksi izvajajo tako od črke, do črke ???
Pa še enkrat prodajalec LAHKO prodaja blago na daljavo z določenimi omejitvami , seveda mora stranko vnaprej o tem seznaniti, na stranki, kupcu pa je, ali so za njo te omejitve še sprejemljive ali ne več !
Vse naprej od tu, pa potem rešuje sodišče .............
Povej mi najprej, če si sploh končal osnovno šolo, da take klatiš?
Zakonsko določila niso nekaj kar spoštuješ kadar ti ustreza. Če zakon določa, da je prodajalec dolžan sprejeti odstop od pogodbe sklenje na daljavo, potem to ni nekaj kar lahko omeji na podlagi pogojev poslovanja. Še več, če to stori zakon jasno omogoča pristojnemu inšpketoratu, da ga oglobi in zahteva odpravo nepravilnosti.
Prodajalec seveda lahko ima svoje pogoje poslovanja ne smejo bit pa ti pogoji v nasprotju z obstoječo zakonodajo.
A po tvoje bi lahko v splošne pogoje zapisal tudi kretenizme kot so:
Ne prodajam črncem.
Garancija za izdelke kupljene pri nas ne dajem.
Cene ob izdelkih so okvirne in se na blgajni vsakič sam spomnim koliko vam bom računal.
Rok uporabe na izdelku je informatine narave.
...
Preglagam da si prebereš ta dva člena:
23. člen
Podjetje ne sme postavljati pogodbenih pogojev, ki so nepošteni do potrošnika.
Pogodbeni pogoji iz prejšnjega odstavka so nični.
24. člen
Pogodbeni pogoji se štejejo za nepoštene, če:
- v škodo potrošnika povzročijo znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank ali
- povzročijo, da je izpolnitev pogodbe neutemeljeno v škodo potrošnika ali
- povzročijo, da je izpolnitev pogodbe znatno drugačna od tistega, kar je potrošnik utemeljeno pričakoval ali
- nasprotujejo načelu poštenja in vestnosti.
Pogodbene pogoje je treba razlagati v povezavi z drugimi pogoji v isti pogodbi ali v drugi pogodbi med istima strankama in ob upoštevanju narave blaga oziroma storitev in vseh drugih okoliščin v zvezi s sklenitvijo pogodbe.
Če so izpolnjeni pogoji iz prvega odstavka tega člena, se šteje za nepošten pogodbeni pogoj zlasti določba:
- po kateri lahko podjetje odstopi od pogodbe v vsakem primeru;
- s katero se potrošnik odpove pravici do uveljavljanja določenih ugovorov (npr. ugovor zaradi ničnosti, spodbojnosti, neizpolnitve ali nepravilne izpolnitve pogodbe);
- po kateri cena ni določena ali ni dovolj določena;
- ki izključuje odgovornost za škodo, ki jo je podjetje ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročila namenoma ali iz malomarnosti;
- s katero si podjetje zagotovi neprimerno dolg rok za izpolnitev potrošnikovega naročila;
- s katero se podjetju dovoljuje, da enostransko spremeni pogodbene pogoje, ki so bistveni za pogodbeno razmerje;
- po kateri si podjetje pridrži pravico odločati, ali je dobavljeno blago v skladu s pogoji iz pogodbe;
- s katero se določi pogodbena kazen v korist podjetja;
- s katero lahko podjetje prenese svoje pogodbene obveznosti na tretjo osebo, ki v pogodbi ni bila navedena po imenu;
- s katero se na potrošnika prenese dokazno breme, ki ga po veljavnem pravu nosi podjetje;
- ki izključuje ali omejuje odgovornost podjetja za primer smrti ali poškodb potrošnika, ki so posledica dejanja ali opustitve podjetja;
- ki od potrošnika zahteva plačilo nesorazmerno visokega nadomestila v primeru, ko potrošnik ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti;
- ki podjetju omogoča, da brez primernega odstopnega roka odstopi od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas;
- ki podjetju omogoča, da enostransko in brez navedbe razlogov spremeni lastnosti blaga ali storitev, ki so predmet pogodbe;
- ki podjetju omogoča, da ceno blaga ali storitev določi ali zviša ob dobavi, potrošniku pa ne daje možnosti odstopa od pogodbe, če je tako določena cena previsoka glede na ceno, dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe;
- ki podjetju daje izključno pravico razlage pogodbenih določil;
- ki potrošnika zavezuje k izpolnitvi vseh pogodbenih obveznosti tudi v primeru, ko podjetje ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti;
- ki omejuje ali izključuje potrošnikove pravice do pravnega varstva, zlasti še določbe, ki potrošniku omejujejo dostop do dokaznega gradiva;
- ki daje podjetju pravico do podaljševanja pogodbe sklenjene za določen čas, kadar je rok, v katerem lahko potrošnik izrazi željo, da ne bo podaljšal pogodbe, nerazumno kratek;
- ki omejuje obveznost podjetja, da spoštuje obveznosti, ki so jih prevzeli njegovi zastopniki.
Al bomo sedaj slišal idiotizem, dateh členov ne rabi spoštovat, če to zapiše v splošne pogoje in kupca seznani z njimi?
Obssesen ::
Ej fantje, ta vračila - 14 dni imaš čas, da odstopaš potem pa 30 dni, da zadevo vrneš. Jo moraš poslati ali lahko dostaviš v LJ recimo? Funkcionira b.p.? Konkretno za TV.. Nič ne komplicirajo? Amazon vem, da ne.. Samo na Mimo sam plačaš stroške.
Han ::
Lahko osebno dostaviš v katerikoli prevzemni center. Če je izdelek nepoškodovan in v originalni embalaži, ne komplicirajo. Denar dobiš nazaj v roku 14 dni.
billy ::
Tole temo bi si izposodil, ker imam podobno vprašanje, sicer glede drugega trgovca.
In sicer Tomassport. Tam sem naročil čevlje in ker je bila vrednost nakupa nad 100 eur, takrat seveda nisem plačal dostave. Oz dostave niti ni bilo, ker so naredili premik v njihovo poslovalnico in sem osebno prevzel.
Danes želim čevlje vrniti da mi zamenjajo številko in mi trgovka pove, da bom premik iz druge trgovine (ker pač tu nimajo te številke) plačal. Kar bi sicer razumel, če bi se šlo za normalen nakup, ampak jaz sem vračal zadevo kupljeno preko spleta. Na njihovem supportu so me napotili v trgovino, niso mi rekli, da v kolikor vrnem tja, moram plačati še premik.
Kar se mi zdi sila čudno, sem mislil da kupec, v primeru nakupa preko spleta in potem menjave/vračila, plača samo strošek DO trgovca, ne pa tudi nazaj.
Ali se motim?
In sicer Tomassport. Tam sem naročil čevlje in ker je bila vrednost nakupa nad 100 eur, takrat seveda nisem plačal dostave. Oz dostave niti ni bilo, ker so naredili premik v njihovo poslovalnico in sem osebno prevzel.
Danes želim čevlje vrniti da mi zamenjajo številko in mi trgovka pove, da bom premik iz druge trgovine (ker pač tu nimajo te številke) plačal. Kar bi sicer razumel, če bi se šlo za normalen nakup, ampak jaz sem vračal zadevo kupljeno preko spleta. Na njihovem supportu so me napotili v trgovino, niso mi rekli, da v kolikor vrnem tja, moram plačati še premik.
Kar se mi zdi sila čudno, sem mislil da kupec, v primeru nakupa preko spleta in potem menjave/vračila, plača samo strošek DO trgovca, ne pa tudi nazaj.
Ali se motim?
mat xxl ::
Nisi kupil preko spleta, čim si osebno prevzel.....
Vsekakor je pa nedopustno, kar ti želijo sedaj računati, saj ja služijo na marži in je kupec kralj za njih, sploh pa, ko želi le številko drugačno, kot jo je vzel. Sam bi sila razmislil, če bi še kdaj kupoval v taki trgovini s takim pristopm, kjer se ve, da so marže ogromne, sedaj bi pa radi nekaj eur prenosa iz ene na drugo trgovino vam obesili, res SRAMOTA TOMASSPORT !!!
Vsekakor je pa nedopustno, kar ti želijo sedaj računati, saj ja služijo na marži in je kupec kralj za njih, sploh pa, ko želi le številko drugačno, kot jo je vzel. Sam bi sila razmislil, če bi še kdaj kupoval v taki trgovini s takim pristopm, kjer se ve, da so marže ogromne, sedaj bi pa radi nekaj eur prenosa iz ene na drugo trgovino vam obesili, res SRAMOTA TOMASSPORT !!!
Han ::
Lahko zahtevaš vračilo kupnine in po tem znova naročiš, pa ne bodo kasirali menjave oziroma premika...
Groot ::
Nisi kupil preko spleta, čim si osebno prevzel.....
Tole seveda ne drži!! Če si nakup opravil preko spleta, se šteje, da gre za spletni nakup, ne glede na način prevzema blaga. Torej tudi v primeru, da si šel teniske iskati osebno v njihovo trgovino, se to šteje za nakup preko spleta.
c3p0 ::
V npr. Hervisu so mi že večkrat premikali, pa prvič slišim, da bi kdo to moral plačat. Tudi, če potem nisem vzel artikla.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59336 (7523) | Groot |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 38342 (3311) | tomaz- |
» | BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 82497 (73147) | St235 |
» | Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10805 (9819) | Schrei |
» | vrnitev v spletni trgovini 14 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5354 (4518) | St235 |