Forum » Kaj kupiti » vračilo miške g502
vračilo miške g502
Rok Woot ::
Pri funtech-u sem kupil miško logitech g502, naročil sem prek spleta, prevzel pri njih. Lahko miško vrnem? Doma sem jo samo odpakiral in priklopil. Nažalost mi miška sploh ne ustreza, je premajhna! Sem pač hotel zamenjat g5, pa sem se uštel.
zee ::
Ne vem, lahko poklices v trgovino, ki je se vedno odprta, in pojasnis tvojo tezavo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Rok Woot ::
Hmm sem klicu, so rekl naj mjail pošlem, že komplikacije. Na strani pa piše:
"Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni."
Je to res? Ker Jaz sem miš priklopil na pc, torej je rabljena...
- v primeru, da je embalaža odprta in ponovno zalepljena, znaša najmanj 8,00 EUR za manjše izdelke, oziroma 15,00 EUR za tiskalnike, notesnike, zaslone in ostale podobne ali večje izdelke.
Zadnjič kupujem tam.
"Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni."
Je to res? Ker Jaz sem miš priklopil na pc, torej je rabljena...
- v primeru, da je embalaža odprta in ponovno zalepljena, znaša najmanj 8,00 EUR za manjše izdelke, oziroma 15,00 EUR za tiskalnike, notesnike, zaslone in ostale podobne ali večje izdelke.
Zadnjič kupujem tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rok Woot ()
korenje3 ::
kupil sem novega mercedesa. samo priklopil sem ga in malo sprobal in sem ugotovil da mi preveč ustreza pa bi ga rad vrnil...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Rok Woot ::
Ja in? Pač prideš pa vzameš drugega. V zda to laufa, kupiš superge nosiš dva dni, ne ustraza, vrneš. Kle pa da sem do zdej že 700€ tm zapravu, pol me pa jebejo zaradi ene miške, mislm pa v rit nej si jo zatlačjo, pa še unih 8€ povrh.
Sem mislu, da dve uri po nakupu pač prideš ke, rečeš, da ni uredu in vzameš drugo. Ko sprobat jo pa tam tako in tako nemoreš. Jo bom pač v smeti ruknu pa kupil g400s.
Sem mislu, da dve uri po nakupu pač prideš ke, rečeš, da ni uredu in vzameš drugo. Ko sprobat jo pa tam tako in tako nemoreš. Jo bom pač v smeti ruknu pa kupil g400s.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rok Woot ()
korenje3 ::
v embalaži nepoškodovano lahko vračaš kolikor te je volja.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Shark-357 ::
In kaj, oni naj tebi vrnejo denar, rabljeno odprto miško, ki je nihče ne bo kupil več po polni ceni pa kaj v rit si vtaknit al kaj? najbolje da vsi vzamemo nekaj pri njih malo uporabljamo vrnemo in vzamemo 100% kupnino, po enem mescu pa naj razglasijo bankrot. Eni ste resno omejeni.
heero ::
jaz je nebi vzel nazaj. kako so ljudje lahko leni da ne morejo do trgovine in kupiti kar jim pase kaj se bojite trgovcev al kaj po netu narocijo in jim nepase in bi radi vrnili hahaah prav zaradi teh svatvari ne narocujem prek interneta grem v trgovino pred trgovcem odprem in pregledam blago ce je moznost jo tudi preizkusim in se odlocim kaj bi
Rok Woot ::
Ja vrni jo na logitech. V zda lahko trgovina vrne produkt nazaj na podjetje. Mislim, kako so vsi prijazni ko kupuješ in neprijazni ko ne. Pogledajo naj koliko imajo profita od mene, pa da še nikoli nisem kompliciral in pričakujem, da se bodo do mene, tako tudi obnašali. Mi pa mislijo zaračunati 8€ za menjavo miške, katere še izdelava ni 8€. To je pa fer al kaj? In to 2 uri po nakupu.
Ja no, če jo v trgovini odpreš je načeloma isti problem. Sploh pa neger samo zato, ampak da pokličem ke, uni pa komplicirajo. Preberite na strani, pošljite pisno.... Ko kupujem takih zapletov ni. Unih 8€ bi jim še dal, če bi takoj zrihtal.
Pač ja, če hočem vrnit miško 1 ura zajebancije = 75€-8€. Iz tega pridem do sklepa, da je še najbolje da jo vržem v koš in naročim novo.
Ja no, če jo v trgovini odpreš je načeloma isti problem. Sploh pa neger samo zato, ampak da pokličem ke, uni pa komplicirajo. Preberite na strani, pošljite pisno.... Ko kupujem takih zapletov ni. Unih 8€ bi jim še dal, če bi takoj zrihtal.
Pač ja, če hočem vrnit miško 1 ura zajebancije = 75€-8€. Iz tega pridem do sklepa, da je še najbolje da jo vržem v koš in naročim novo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rok Woot ()
54j0 ::
Če je res takšna, kot si jo opisal (praktično nerabljena, izpravna, z računom in garancijo) in je ne bodo želeli nazaj, jo kupim. Seveda ti ne morem ponuditi cene, kot je v trgovini, a vseeno... Če te bo zanimalo - zasebno sporočilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 54j0 ()
Rok Woot ::
Pač nikoli več ne kupim pri njih, pokličem in mi prodajalec (ki se niti ne predstavi) reče preberite si na strani... Kakor hočjo, do sedaj sem bil zadovoljen in sem zadnjih par let kupoval tam, bom šel pač drugam. Sem šel na stran, naročil najdražjo miš od logitecha in pač nažalost nisem zadovoljen.
sandmat ::
Pač nikoli več ne kupim pri njih, pokličem in mi prodajalec (ki se niti ne predstavi) reče preberite si na strani... Kakor hočjo, do sedaj sem bil zadovoljen in sem zadnjih par let kupoval tam, bom šel pač drugam. Sem šel na stran, naročil najdražjo miš od logitecha in pač nažalost nisem zadovoljen.
srce zlato, trgovine zaračunavajo to in to je normalno. Nekako je logično, ker ne morejo kreditirat vsakega izdelka zaradi izmišljevanja. zanimivo pa mi je, da kupuješ miš za 80€ in je pred tem ne preizkusiš. Jaz kupujem miši za enak način, samo moje stanejo okoli 3€. Isto Logitech - priporočam!
Rok Woot ::
Kako vsakega, saj sem kupil že mnogo izdelkov, pa nisem nikoli kompliciral. Če tega njihov prodajalec neve, si je pa sam kriv. Pa če kupim miš in hočem vrnit čez dve uri, pa nemorem. Moram poslati mail, račun, se zglasiti tam, posredovati moj tekoči račun... Zaradi dveh nalepk. Ja sej če bi pa ti svojo hotel vrnit, za 3€, bi mogu pa še 5€ doplačat, da bi jo lahko sploh vrnil. Pač na stvareh, ki mi omogočajo hitrše delo, monitor, tipkovnica in miš, pač ne šparam.
In ja, sem užaljen!
In ja, sem užaljen!
medenko ::
Ja in? Pač prideš pa vzameš drugega. V zda to laufa, kupiš superge nosiš dva dni, ne ustraza, vrneš. Kle pa da sem do zdej že 700€ tm zapravu, pol me pa jebejo zaradi ene miške, mislm pa v rit nej si jo zatlačjo, pa še unih 8€ povrh.
Sem mislu, da dve uri po nakupu pač prideš ke, rečeš, da ni uredu in vzameš drugo. Ko sprobat jo pa tam tako in tako nemoreš. Jo bom pač v smeti ruknu pa kupil g400s.
In kako boš to isto miško prodal kot novo naprej? Povej, dobiš nobelovo nagrado.
radmannsdorf ::
Hmm sem klicu, so rekl naj mjail pošlem, že komplikacije. Na strani pa piše:
"Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni."
Je to res? Ker Jaz sem miš priklopil na pc, torej je rabljena...
- v primeru, da je embalaža odprta in ponovno zalepljena, znaša najmanj 8,00 EUR za manjše izdelke, oziroma 15,00 EUR za tiskalnike, notesnike, zaslone in ostale podobne ali večje izdelke.
Zadnjič kupujem tam.
A si jim ti sploh poslal mail?? Al ti je to težko, na forumu pisat o tem pa ni težko? Mam občutek da ti še odgovorili niso, pa jih že pošiljaš nekam???
Rok Woot ::
Hmm sem, pa res niso odgovorili. Mogoče jih pa res prehitro obsojam, pa imajo to na strani samo, zaradi težavnih strank.
amacar ::
Ja in? Pač prideš pa vzameš drugega. V zda to laufa, kupiš superge nosiš dva dni, ne ustraza, vrneš. Kle pa da sem do zdej že 700€ tm zapravu, pol me pa jebejo zaradi ene miške, mislm pa v rit nej si jo zatlačjo, pa še unih 8€ povrh.
Sem mislu, da dve uri po nakupu pač prideš ke, rečeš, da ni uredu in vzameš drugo. Ko sprobat jo pa tam tako in tako nemoreš. Jo bom pač v smeti ruknu pa kupil g400s.
In kako boš to isto miško prodal kot novo naprej? Povej, dobiš nobelovo nagrado.
To ni njegov problem, to je pač tveganje spletne trgovine. V vsakem primeru imaš 14 dni časa da izdelek vrneš, pa ni važno kakšne pogoje imajo napisane, če le imaš nepoškodovano embalažo, izdelek, račun vse kar pač mora biti.
Rok Woot ::
Pa sej bi mi lahka po telefonu reku. Lahko vrnete, sam res težko naprej prodamo za isto ceno, pa bi mal pojamru, jaz bi mu dal 8€ pa bi blo, a ne? Mislim, ko to pa res ni uporabniku prijazno, da moram zdej neke maile pisat, pa bančni račun dajat, pa kr neka birokracija. Kot da jim jaz kaj slabga hočem.
Drgač pa v zda lahko to vrnejo proizvajalcu in dobijo nov identičen produkt. Nevem pa kako je tukaj.
Drgač pa v zda lahko to vrnejo proizvajalcu in dobijo nov identičen produkt. Nevem pa kako je tukaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rok Woot ()
medenko ::
amacar: To ni njegov problem, to je pač tveganje spletne trgovine. V vsakem primeru imaš 14 dni časa da izdelek vrneš, pa ni važno kakšne pogoje imajo napisane, če le imaš nepoškodovano embalažo, izdelek, račun vse kar pač mora biti.
kakoo ni njegov problem, ko pa krši osnovno pravilo? pa naj se že neha vpletat zda.
kakoo ni njegov problem, ko pa krši osnovno pravilo? pa naj se že neha vpletat zda.
gddr85 ::
Čaki a ni pri spletnem kupovanju tako, da lahko v 14. dneh vrneš brez da bi navedel zakaj. In to zato, ker na daljavo ne veš kaj boš dejansko dobil. A ni tako?
Seveda nepoškodovano.
Seveda nepoškodovano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gddr85 ()
ShowDown ::
BTW: Na mimovrste so mi vedno vzeli vsak izdelek brezplačno in prijazno nazaj, četudi je bila embalaža malce poškodovana. :)
amacar ::
amacar: To ni njegov problem, to je pač tveganje spletne trgovine. V vsakem primeru imaš 14 dni časa da izdelek vrneš, pa ni važno kakšne pogoje imajo napisane, če le imaš nepoškodovano embalažo, izdelek, račun vse kar pač mora biti.
kakoo ni njegov problem, ko pa krši osnovno pravilo? pa naj se že neha vpletat zda.
Pravilo je, da lahko v 14 dneh od spletnega nakupa stvar vrne nazaj, pa nima prodajalec kaj jamrati, če je seveda izdelek tak kot sem že napisal.
shadeX ::
če le imaš nepoškodovano embalažo, izdelek, račun vse kar pač mora biti.
Zdaj mi pa povej ti kako je lahko embalaža nepoškodovana in obenem lahko dejansko poskusiš kupljen izdelek?
Po tvojem mnenju potem lahko človek naroči in potem dejansko vrne, brez da bi sploh odprl embalažo. Zakaj bi sploh to kdo naredil in se oškodoval za poštnino?
gddr85 ::
Kolker jst vem imaš pri vsakem spletnem nakupovanju možnost da izdelek nepoškodovan vrneš iz kakršnegakoli razloga, razen za vrste izdelkov, za katere specifično piše, da to ni možno.
BorutK-73 ::
DarwiN ::
Ampak dečko je osebno prevzel artikel, tko da mogoče je tle kakšna caka...
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
gddr85 ::
Nima veze. Artikel je naročen preko spleta. To ni isto kot če greš v big bang kjer ti prodajalc pred tabo odpakira miško da jo pogledaš in potem vzameš, če ti ugaja.
St235 ::
Kupljeno na daljavo (preko spleta) lahko vrneš brez razloga. V 14 dneh od nakupa moraš o tem obvestit prodajalca in v 15 dneh od obvetstila moraš izdelek vrnit. Izdelek ne sme bit rabljen, poškodovan itd...
V primeru spora je najprej prijava na Tržni inpektorat nato pa sodišče.
Seveda se takoj pojavi vprašanje kaj pomeni, ad izdelek ne sme biti rabjen. Uradna razlaga inšpektorata je, da je vračilo izdelka namenjeno temu, da se izenači pravice kupva v spletni trgovini z tistimi v fizični. Nikakor pa ni namenjeno temu, da bi imel kupce na daljajo posebne privilegije (14 dnevno testiranje izdelka na primer)
Torej je osnovno merilo ali si upravičen do menjave odgovor na vprašanje: Ali sem z izdelkom počel več kot bi počel, če bi ga kupil v trgovini? Če je odgovor da, potem načeloma nisi upravičen do vračila.
V tvojem primeru je torej vprašanje: Ali bi v fizični trgovni lahko vzel miša iz škatle in ga prijel v roko? ČE je odgovor da in je to načeloma vse kar si z njim počel potem si upravičen do vračila izdelka kupljenega na daljavo.
V primeru spora je najprej prijava na Tržni inpektorat nato pa sodišče.
Seveda se takoj pojavi vprašanje kaj pomeni, ad izdelek ne sme biti rabjen. Uradna razlaga inšpektorata je, da je vračilo izdelka namenjeno temu, da se izenači pravice kupva v spletni trgovini z tistimi v fizični. Nikakor pa ni namenjeno temu, da bi imel kupce na daljajo posebne privilegije (14 dnevno testiranje izdelka na primer)
Torej je osnovno merilo ali si upravičen do menjave odgovor na vprašanje: Ali sem z izdelkom počel več kot bi počel, če bi ga kupil v trgovini? Če je odgovor da, potem načeloma nisi upravičen do vračila.
V tvojem primeru je torej vprašanje: Ali bi v fizični trgovni lahko vzel miša iz škatle in ga prijel v roko? ČE je odgovor da in je to načeloma vse kar si z njim počel potem si upravičen do vračila izdelka kupljenega na daljavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Ziga Dolhar ::
Na srečo se ECJ in (vsaj eno) slovensko sodišče s slovenskim inšpektoratom ne strinjajo ;).
https://dolhar.si/
St235 ::
Si tako prijazen in daš vir? Ker če je res je to še en inštrument, ki je do nezavesti zlorabljen za zadovoljitev svetih potrošnikov.
Ziga Dolhar ::
Tole pravnomočno sodbo sem pred časom nalimal.
Sam ne bi govoril ravno o "do nezavesti zlorabljenem inštrumentu", brez upoštevanja zgodovine njegovega razvoja in vsebine, ki mu jo je določilo v svoji praksi ECJ (že nekajkrat citirana zadeva Pia Messner).
Je pa kolega Gašper Friškovec na to temo diplomiral - ga bom pingnil, naj se kaj oglasi tule.
Sam ne bi govoril ravno o "do nezavesti zlorabljenem inštrumentu", brez upoštevanja zgodovine njegovega razvoja in vsebine, ki mu jo je določilo v svoji praksi ECJ (že nekajkrat citirana zadeva Pia Messner).
Je pa kolega Gašper Friškovec na to temo diplomiral - ga bom pingnil, naj se kaj oglasi tule.
https://dolhar.si/
St235 ::
Meni se ravno to stališče sodišče zdi kar lepa zloraba mehanizma. Kot jaz zadevo razumem je bil mehanizem odstopa od pogodbe definiran zato, da se izenači pravice, ki jih ima kupec na daljavo z kupcem v fizični trgovni. Ni pa bil mehanizem uveden z namenom prostega testiranja izdelka.
Diploma je po vsej verjetnosti v cobissu tako, da si jo ob priliki preberem.
Diploma je po vsej verjetnosti v cobissu tako, da si jo ob priliki preberem.
Ziga Dolhar ::
https://dolhar.si/
medenko ::
Miške so pakirane v 99% v embalaži, ki se je ne da odpakirati normalno ampak so hermetično zaprte, sploh Logitech...tudi v klasični trgovini, ti noben trgovec ne bo šel miške rezati ven.
Roba ni tekstil.
Roba ni tekstil.
zee ::
Zato pred (vsakim) nakupom naredis "domaco nalogo" in si preberes kaj o izdelku, ki ga kupujes.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Ziga Dolhar ::
Zato pred (vsakim) nakupom naredis "domaco nalogo" in si preberes kaj o izdelku, ki ga kupujes.
A za čevlje bi tudi to svetoval, če bi bili hermetično zaprti? :)
https://dolhar.si/
medenko ::
Čevlji niso hermetično zaprti + pri čevljih ima lahko trgovec ene odpakirane, saj imajo % marže, da glava peče...odpte komot prodajo z -50% pa delajo še plus....tega v računalništvu ni...in na odprto miško bi vsi radi -50%, kar je nemogoče.
first_line ::
Jaz sem pri njih kupil ene Logitech zvočnike (prej sem seveda prebral 1000k reviewow na Amazonu, teste...) in mi je bil zvok slabši kot iz enih bluetooth čina zvočnika.
Sem jim rekel da bom vrnil in so seveda rekli da ni možno nikakor, ker sem jih že odpakiral. Sem jim omenil inšpekcijo in so rekli da ni problema, naj pošljem nazaj :)
Fora da lahko vrneš pri nakupu z neta je ravno v tem, da ne moreš sprobati prej izdelka.
Sem enkrat v Merkatorju kupil ananas in je bil groznega okusa. ko sem drugi dan trgovki to omenil, je rekla da lahko zastonj vzamem drugega :)
Seveda v merkatorju še kupujem, v FunTechu pa več ne. Eni to ne razumejo.
Sem jim rekel da bom vrnil in so seveda rekli da ni možno nikakor, ker sem jih že odpakiral. Sem jim omenil inšpekcijo in so rekli da ni problema, naj pošljem nazaj :)
Fora da lahko vrneš pri nakupu z neta je ravno v tem, da ne moreš sprobati prej izdelka.
Sem enkrat v Merkatorju kupil ananas in je bil groznega okusa. ko sem drugi dan trgovki to omenil, je rekla da lahko zastonj vzamem drugega :)
Seveda v merkatorju še kupujem, v FunTechu pa več ne. Eni to ne razumejo.
sandmat ::
first_line je izjavil:
Seveda v merkatorju še kupujem, v FunTechu pa več ne. Eni to ne razumejo.
Saj imaš možnost nakupa računalniške opreme tudi v merkatorju. Predlagam, da preizkus hipoteze ananasa.
first_line ::
Računalniško opremo kupujem v tujini, ker oni tudi razumejo.
Ne vem zakaj bi za nekaj plačeval več? Eni imate fetiš na tako početje.
EDIT: pa obutev tudi naročam v tujini. Enkrat sem ene čevlje 3x menjal zaradi čudne številke in mi ni noben kompliciral, pa še zmeraj je bilo 50% ceneje, kot če bi kupil pri nas.
Ne vem zakaj bi za nekaj plačeval več? Eni imate fetiš na tako početje.
EDIT: pa obutev tudi naročam v tujini. Enkrat sem ene čevlje 3x menjal zaradi čudne številke in mi ni noben kompliciral, pa še zmeraj je bilo 50% ceneje, kot če bi kupil pri nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: first_line ()
gddr85 ::
npr. vzeto iz mlacom
Vračilo
Če z izdelki, ki ste jih kupili v spletni trgovini MLACOM.SI iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni, jih lahko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, vrnete v petnajstih dneh po prejemu na sedež podjetja Mlacom d.o.o., Drenikova ulica 36, 1000 Ljubljana ali nas o tem pisno obvestite na info@mlacom.si v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru morate najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti. Vrnili vam bomo celotni plačani znesek naročila. Dolžni ste pokriti le stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, v originalni embalaži in kompletni. Pri vračilu obvezno priložite originalni račun ali dobavnico.
Možnost vračila blaga oziroma odstopa od pogodbe ne velja v naslednjih primerih:
-če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe.
-pri programski opremi, če je potrošnik odprl pečat ali registriral ali aktiviral ključ.
kaj je tukej tako težko razumet, nikjer ne piše, da ne smeš odpret paketa, mora bit pa vse v kompletu, tako kot si dobil. Drži, al se motim?
Vračilo
Če z izdelki, ki ste jih kupili v spletni trgovini MLACOM.SI iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni, jih lahko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, vrnete v petnajstih dneh po prejemu na sedež podjetja Mlacom d.o.o., Drenikova ulica 36, 1000 Ljubljana ali nas o tem pisno obvestite na info@mlacom.si v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru morate najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti. Vrnili vam bomo celotni plačani znesek naročila. Dolžni ste pokriti le stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, v originalni embalaži in kompletni. Pri vračilu obvezno priložite originalni račun ali dobavnico.
Možnost vračila blaga oziroma odstopa od pogodbe ne velja v naslednjih primerih:
-če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe.
-pri programski opremi, če je potrošnik odprl pečat ali registriral ali aktiviral ključ.
kaj je tukej tako težko razumet, nikjer ne piše, da ne smeš odpret paketa, mora bit pa vse v kompletu, tako kot si dobil. Drži, al se motim?
medenko ::
nepoškodovano tudi vrniti
Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, v originalni embalaži in kompletn
Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, v originalni embalaži in kompletn
Furbo ::
Izdelek mora biti nepoškodovan, ne pa škatla. Res pa ni treba odpirati škatle na način, kot bi se je lotil kak grizli..
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
mancini ::
Nekaj copy paste-a iz Zveze potrošnikov Slovenije:
- Ko kupujete prek spleta, imate pravico, da v 14-ih dneh po prejemu izdelka odstopite od pogodbe, četudi ni z izdelkom nič narobe
- Če z izdelkom niste zadovoljni, najkasneje v 14-ih dneh pisno obvestite trgovca, da odstopate od pogodbe ali mu v istem roku vrnite izdelek
- Vsekakor pa nepoškodovani izdelek vrnite prodajalcu najkasneje v 14-ih dneh po tem, ko ste ga obvestili, da ga ne želite več
-Podjetje vam mora najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe vrniti vsa vplačila, in vse morebitne dodatne stroške (poštnina), razen stroškov vračanja. V nasprotnem mora plačati še obresti in posebno kazen
- Slovenska zakonodaja velja le v primeru, če kupujete pri slovenskemu spletnemu trgovcu, evropska, ki ponuja podobno raven zaščite, pa velja na območju EU
Vse kar so ti napisali je pa res in nič ne komplicirajo. Potrebno jih je pisno obvestit (na ta način seveda zavaruješ tudi sam sebe in lahko potem dokazuješ kje drugje ...), embalaža mora biti nepoškodovana.
Miš pa se ne smatra kot rabljena, če ji jo ti priklopil in ugotovil, da ti ne odgovarja. Tako da za radi tega ne rabiš biti v skrbeh.
V glavnem, če kdo komplicira v tem dotičnem primeru si to ti sam. In to zato, ker ne poznaš pravil, kako vse skupaj poteka. Je tako težko porabit pol ure na internetu in se poučit, prihraniš dosti živcev.
- Ko kupujete prek spleta, imate pravico, da v 14-ih dneh po prejemu izdelka odstopite od pogodbe, četudi ni z izdelkom nič narobe
- Če z izdelkom niste zadovoljni, najkasneje v 14-ih dneh pisno obvestite trgovca, da odstopate od pogodbe ali mu v istem roku vrnite izdelek
- Vsekakor pa nepoškodovani izdelek vrnite prodajalcu najkasneje v 14-ih dneh po tem, ko ste ga obvestili, da ga ne želite več
-Podjetje vam mora najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe vrniti vsa vplačila, in vse morebitne dodatne stroške (poštnina), razen stroškov vračanja. V nasprotnem mora plačati še obresti in posebno kazen
- Slovenska zakonodaja velja le v primeru, če kupujete pri slovenskemu spletnemu trgovcu, evropska, ki ponuja podobno raven zaščite, pa velja na območju EU
Vse kar so ti napisali je pa res in nič ne komplicirajo. Potrebno jih je pisno obvestit (na ta način seveda zavaruješ tudi sam sebe in lahko potem dokazuješ kje drugje ...), embalaža mora biti nepoškodovana.
Miš pa se ne smatra kot rabljena, če ji jo ti priklopil in ugotovil, da ti ne odgovarja. Tako da za radi tega ne rabiš biti v skrbeh.
V glavnem, če kdo komplicira v tem dotičnem primeru si to ti sam. In to zato, ker ne poznaš pravil, kako vse skupaj poteka. Je tako težko porabit pol ure na internetu in se poučit, prihraniš dosti živcev.
korenje3 ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Zato pred (vsakim) nakupom naredis "domaco nalogo" in si preberes kaj o izdelku, ki ga kupujes.
A za čevlje bi tudi to svetoval, če bi bili hermetično zaprti? :)
pri čevljih ti vrže v škatlo neko reč ki preprečuje plesnitev.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59064 (7251) | Groot |
» | Vračilo preizkušenega artikla preko MimovrsteOddelek: Pomoč in nasveti | 11783 (6281) | c3p0 |
» | Vračilo blaga preko spletne trgovine (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Kaj kupiti | 39461 (25218) | scipascapa |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23386 (14768) | RejZoR |
» | Kaj se zgodi z vrnjenimi izdelki? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13179 (11134) | Dr_M |