» »

The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

««
18 / 30
»»

Lonsarg ::

lopov je izjavil:

Men gre na živce bug(?) z bombami -- naredim en tip, uničim monster nest ter porabim vse bombe. Če grem v inventory so bombe še zmeraj v slotu, le 0/2 piše. Dokler jih ne dropam iz slota niti ne morem craftat novih ker mi reče, da ta item že imam.

Al jaz kaj narobe delam? IMO W1/W2 nista poznala takšnega obnašanja :/

Hehe, to je pa ko tutoriale ne preberete, saj so samo par stavkov dolgi:)

Vglavnem ja, W3 ima totalno novo mehaniko bomb in potionov. in sicer vsak potion je možno samo enkrat craftat in nato enkrat upgradat.

Potem pa jih z meditacijo polniš in sicer en bogi alkohol ti ponuca da napolne VSE potione in bombe, ki si jih porabil.

lopov ::

Se posipam s pepelom, razen filmov extras materiala nisem niti povohal :P

Tr0n ::

Nekaj za krajsanje casa do patcha. :)



Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Berserker ::

Izi je izjavil:

Kako se zadeve hitro obrnejo. Bolj ko igram bolj sem razočaran.
Na začetku kaže na odličen RPG, na polovici vse skupaj zvodeni, proti koncu ostane samo še običajna konzolastična avantura s sicer odlično zgodbo, od RPGja pa ne ostane prav nič.

Tudi nič še ne kaže, da bo popravek 1.05 kaj kmalu zunaj, sem pa iz stotin bolj ali manj besnih postov na uradnem forumu nekako izluščil kako naj bi čudno pridobivanje izkušenj sploh pravilno delovalo v igri.

Če je quest sive barve (6 ali več levelov nižje) ne dobiš od njega nobenih izkušenj.
Če je quest zelene barve (+-5 levelov od našega) dobiš v celoti predvidene izkušnje.
Če je quest rdeče barve )6 ali več levelov višje) dobiš močno zmanjšano število izkušenj za okoli -90%.

Kateri idiot se je to spomnil ni jasno, še manj pa je jasno čemu bi vse to sploh služilo.

Da questi prenizkega levela ne prinašajo izkušanj je praksa v MMORPGjih, kjer lahko en in isti quest delaš v neskončnost. In da bi previsokim levelom preprečili, da bi z lahkoto v nekaj minutah farmali quest prenizkega levela tam ne dobijo nič izkušenj.

Kaj ta MMORPG praksa dela v Single player RPGju, kjer vsak quest lahko narediš samo enkrat, ni jasno prav nobenemu.
Če v Witcher 3 raziskuješ ozemlje si za to kaznovan. Če poleg raziskovanja delaš še stranske queste si dvakratno kaznovan.
In če hočeš malo testirati opremo in svoje sposobnosti in narediti kakšen rdeč quest si pa spet kaznovan.

Če hočeš najhitreje levelati in ves čas dobivati polno število XP moraš delati izključno samo glavno quet linijo. Par stranskih qustov ali preveč pobitih sovražnikov, te bo igra takoj udarila s kaznijo in ti za nekaj časa odrekla nove izkušnje.
In to naj bi bil RPG? Saj niso resni. Ko sem to prebral je CD Project Red v mojih očeh izgubil vso kredibilnost.

Ker so tako zakomplicirali z level in izkušnjami se je na koncu vse skupaj popolnoma pokvarilo in na neki točki tisti, ki delajo preveč stranskih questov in preveč raziskujejo, prenehajo dobivati izkušnje tudi od zelenih questov. To se je zgodilo tudi meni. Zadnjih 6 dni nisem dobil prav nobene izkušnje od kateregakoli questa ne glede na barvo.

Ta del sicer mislijo popravuti v 1.05 popravku, ampak kolikor razumem bo še vedno ostala bedarija, da sivi questi ne prinašajo nič izkušenj, rdeči pa skoraj nič izkušenj.

Ker je poleg tega inventar hudo nepregleden in 99,9% vseh predmetov v igri popolnoma neuporabnih, vse je preveč avtomatizirano, napitke narediš samo enkrat v celi igri, potem se sami polnijo in vseh 1000 različnih alkimističnih sestavin v igri nima nobenega smisla več in zato ni čudno, da polovica PC igralcev uporablja mode za povečanje teže, povečanje denarja in si izkušnje dodajajo ročno preko konzole.
Če je že tako malo RPG elementov v igri potem je najbolje, da še tiste ki so izklopiš in igraš samo še popolni "story mode".

Na začetku sem bil navdušen nad to igro, nekje do level 20. Ko pa spoznaš vse neumnosti, ki so jih vnesli v igro, vse kaže da zaradi prilagoditve konzolašem, pa ocena pade iz začetnih 9/10 na trenutnih 5/10. Več si igra trenutno ne zasluži, dokler moderji ne bodo vse skupaj temeljito predelali in iz konzolaške avanture morda celo nazaj uspeli narediti RPG igro.

Glavni quest je sicer fino enkrat preigrati, ker zgodba je res vrhunska, ampak sama igra kot RPG je pa v trenutnem stanju pod kritiko. RPGja praktično ni, če pa že poskušaš igrati malo po RPGjevsko pa si močno kaznovan.

Če smo čisto pošteni Witcher 3 ni prav nič bolj RPG kot GTA V. AMpak pri GTa V sem vedel, kaj bom dobil in nisem bil razočaran. Tukaj pa sem razočaran, ker Witcher 1 in 2 sta bili odlična RPGja z dobro zgodbo, v 3. delu pa je ostala samo še dobra zgodba.

Najhuje je, da so se tako trudili z velikim in odprtim svetom, naredili so pa popolnoma linearno igro, ki te kaznuje takoj ko malo zapustiš začrtano glavno linijo zgodbe in tako je svet precej neizkoriščen, stotina stranskih questov pa bolj kot ne popolnoma odveč.


Večina te šare je namenjeno temu, da jih raztaviš v osnovne surovine (na začetku dobiš občutek iz minecrafta, kjer ima vsaka surovina nek namen), ampak kasneje ugotoviš da rabiš zgolj kovine, leder in dele pošasti ostalo je placeholder.

Witcher se nikoli ni smatral kot polna rpg igra, ampak kot akcijska avantura z rpg elementi, nekje na nivoju Mass Effect, zato bodo pravi rpg navdušenci kr konkretno orazočarani, ali pa tudi ne, če so pričakovali igro na nivoju Witcher 1,2.

Na koncu se vprasaš čemu ves ta ogromen svet? Odgovoril bi da je namenjen sami zgodbi in lore-u, triologijo smatram bolj kot podaljšek knjige, manj pa kot igro, ki jo igram zaradi igralnosti. Vse stranske queste sem naredil, ker so mi bili zanimivi, ne pa zaradi bildanja karakterja in farmanja boljših predmetov.

Pri igranju Witcher 3 moraš imet enak namen kot si jo imel za igranje Witcher 1. Namreč bolj razmišljaš prej ugotoviš kako revna je v bistvu igra, imaš zgolj meč in nekaj magije, nimaš izbire poklica, rase, spola, kraftaš zgolj oklep in meča, večina opreme je placeholder, v resnici imaš zgolj tri vrste opreme (bear, cat in griffin sete).

Zgodovina sprememb…

Izi ::

Berserker je izjavil:

Večina te šare je namenjeno temu, da jih raztaviš v osnovne surovine (na začetku dobiš občutek iz minecrafta, kjer ima vsaka surovina nek namen), ampak kasneje ugotoviš da rabiš zgolj kovine, leder in dele pošasti ostalo je placeholder.

Witcher se nikoli ni smatral kot polna rpg igra, ampak kot akcijska avantura z rpg elementi, nekje na nivoju Mass Effect, zato bodo pravi rpg navdušenci kr konkretno orazočarani, ali pa tudi ne, če so pričakovali igro na nivoju Witcher 1,2.

Na koncu se vprasaš čemu ves ta ogromen svet? Odgovoril bi da je namenjen sami zgodbi in lore-u, triologijo smatram bolj kot podaljšek knjige, manj pa kot igro, ki jo igram zaradi igralnosti. Vse stranske queste sem naredil, ker so mi bili zanimivi, ne pa zaradi bildanja karakterja in farmanja boljših predmetov.

Pri igranju Witcher 3 moraš imet enak namen kot si jo imel za igranje Witcher 1. Namreč bolj razmišljaš prej ugotoviš kako revna je v bistvu igra, imaš zgolj meč in nekaj magije, nimaš izbire poklica, rase, spola, kraftaš zgolj oklep in meča, večina opreme je placeholder, v resnici imaš zgolj tri vrste opreme (bear, cat in griffin sete).

Se strinjam.
Sicer pa odkar sem namestil XP fix mod je spet užitek igrati. CDPR je verjetno hotel da se igra konča nekje ko je Geralt level 35 in da šele čisto na koncu igre lahko uporabiš ta boljšo opremo, ampak igra je mnogo bolj zanimiva, če ves čas enakomerno napreduješ in končaš nekje pri level 50. Odločitev, da sivi questi ne dajejo nič izkušenj je zelo zelo slaba.

Tezaab ::

Kaj tocno pocnete z vsem lootom, ki ga dobite? Jaz prodajam orozje in oklepe (pri obeh vrstah kovacev), ne vem pa tocno kaj bi z ostalim. Nekaj stvari gre sproti za alkimijo, ampak rozice itak ne tehtajo veliko. Vecji problem so materiali za oklep/orozje, pa tiste surovine, ki so v zavihku "other" (za katere pise, da jih lahko prodas ali pa razstavis na prafaktorje). Za materiale in other niti ne vem kje bi to ucinkovito prodal.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Tr0n ::

Nic, ker sem si instaliral over 9000 weight mod in lahko vse obdrzim. Denar pa je, tako kot pri vseh SP RPGjih, tezava samo na zacetku, potem pa ne ves, kaj bi z njim sploh pocel. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Izi ::

Tezaab je izjavil:

Kaj tocno pocnete z vsem lootom, ki ga dobite?

Zadeva je popolnoma enostavna.
Oklepe in orožja vse sproti prodajaš.
Knjige in listine prebereš in vse sproti prodaš.
Vse kar je v zadnjem oddelku "Junk" robe tudi vse prodaš.
Ostalo (rožice in materiale za craftanje) pa si vedno od vsakega zadrži približno 20 kosov, višek pa vedno prodajaj.

Pa ne razmišljaj preveč komu kaj prodaš, ker denarja ne boš nikoli rabil toliko kot ga imaš. Najbolje, da vedno skočiš (fast travel) do enega in istega prodajalca (Loan Shark) pri vzhodnih vratih Novigrada, ki odkupuje praktično vse, denarja pa mu nikoli ne zmanjka.
Loan Shark je najboljši merchant v igri in praktično ne rabiš hoditi k nobenemu drugemu.

Tezaab ::

Hvala za nasvet. Edini problem je, da zaenkrat še nisem prišel do njega, ampak to je (predvidevam) le eno plavanje okrog cestne zapore in nekaj jahanja stran.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Tr0n ::

Patch 1.05 na GOG.com.

SimstrX ::

Tudi Steam že patcha...;)

Tr0n ::

Je kje changelog? Ne najdem na GOG. :)

Highlag ::

Scheduled at 18:45 ;((

Prvič vidim da je kaj planirano.
Never trust a computer you can't throw out a window

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Highlag ()

Izi ::

Patch 1.05 changelog

Spisek je predolg, da bi ga prilepil sem.
1.05 sem naložil in preizkusil. Deluje :D
Probal sem en siv quest in sem res dobil nekaj malega izkušenj, ampak hudo malo. Bom verjetno kar nazaj naložil tisti XP fix mod ;)

Lonsarg ::

Jao, v vsakem špilu se najdejo "wanna do max level" ekstremisti. No vi imate mode, meni pa je logično, da lažji quest prinese manj izkušenj. Sicer se strinjam da je boljša rešitev da vsak nadaljni level rabi veliko več EXP, ampak to kar so pri Witcher 3 naredili ima praktično isti učinek.

Skratka petek je iz šihta pršu, zdaj pa spet malo se sproščat v Witcher 3, brez kakršnegakoli sekiranja koliko XP mi da kak quest.

Tr0n ::

Weight mod pa ne dela vec, drugacna memory pozicija. :)

Izi ::

Tr0n je izjavil:

Weight mod pa ne dela vec, drugacna memory pozicija. :)
Modi so delani točno za dolčeno verzijo. Po vsakem patchu rabiš nov mod. Nov XP mod za 1.05 je ravnokar prišel ;)


Lonsarg je izjavil:

No vi imate mode, meni pa je logično, da lažji quest prinese manj izkušenj.
Moj Geralt je legendarni iztrebljevalec pošasti, ne pa računovodja quest levelov, ki mora točno vedeti kdaj lahko opravi kateri quest.
Boš videl ko boš višji level in se ti bo vse skupaj ustavilo. Če hočeš dobivati kakšne izkušnje na Skellige otočjih moraš tja priti kot level 16. Če prideš tja level 22 (kot jaz) ne boš na celotnem Skellige otočju dobil nobenih izkušenj več oziroma sedaj v verziji 1.05 dobiš po 5 XP na quest.
Če hočeš naslednjih 50 ur kolikor traja raziskovanje Skellige otokov ostati na istem levelu kot si prišel iz Novigrada potem v redu. Mojemu Geraltu pa to ni všeč. Izkušnje bi začel dobivati šele ko bi napredoval v drugo poglavje, do takrat pa imam še vsaj 50 ur igranja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

yayo ::

Ampak res, jaz ves ponosen končal quest po jamah s Keiro Metz, pridem končno ven in vidim water hag pa grifona in seveda kot Rambo v direkten spopad. Mrtev v treh sekundah... :)) Skoraj kot v Dark Souls.

Tezaab ::

Tr0n je izjavil:

Weight mod pa ne dela vec, drugacna memory pozicija. :)

Naj bi delal (ce govoris o tem), ampak ga je treba reinstalirat. Baje.

XP fix mod je posodobljen.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tezaab ()

Tr0n ::

Sem, ampak si se vedno overburden, ceprav je vrednost v UI povecana. :)

Tezaab ::

Dropni nekaj pa poberi nazaj. Isti problem je bil v 1.04, ce si bil preobremenjen ob instalaciji moda.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tezaab ()

5pellfire ::

Izi je izjavil:

Moj Geralt je legendarni iztrebljevalec pošasti, ne pa računovodja quest levelov, ki mora točno vedeti kdaj lahko opravi kateri quest.
Boš videl ko boš višji level in se ti bo vse skupaj ustavilo. Če hočeš dobivati kakšne izkušnje na Skellige otočjih moraš tja priti kot level 16. Če prideš tja level 22 (kot jaz) ne boš na celotnem Skellige otočju dobil nobenih izkušenj več oziroma sedaj v verziji 1.05 dobiš po 5 XP na quest.
Če hočeš naslednjih 50 ur kolikor traja raziskovanje Skellige otokov ostati na istem levelu kot si prišel iz Novigrada potem v redu. Mojemu Geraltu pa to ni všeč. Izkušnje bi začel dobivati šele ko bi napredoval v drugo poglavje, do takrat pa imam še vsaj 50 ur igranja.

Ej, mojga quest accountanta si drapno z nexusa:PI was Thermaltaken

Tezaab ::

Hm... a so slucajno dodali nov bug? Nekako se spomnim, da sem naredil en greater blue mutagen (imam ga v inventarju), kar pomeni da sem tudi naredil tri normalne - zdaj mi pa za normalnega pravi, da ga ze imam in ga ne morem narest...

Workaround je sicer to, da trenutnega dropnes in potem kasneje poberes nazaj, ampak wtf...
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Izi ::

5pellfire je izjavil:

Ej, mojga quest accountanta si drapno z nexusa:PI was Thermaltaken

:D
Ti si warning077 ?

5pellfire ::

Izi je izjavil:

5pellfire je izjavil:

Ej, mojga quest accountanta si drapno z nexusa:PI was Thermaltaken

:D
Ti si warning077 ?

that be ay, by the witches naked arse:D

Izi ::

5pellfire je izjavil:

Izi je izjavil:

5pellfire je izjavil:

Ej, mojga quest accountanta si drapno z nexusa:PI was Thermaltaken

:D
Ti si warning077 ?

that be ay, by the witches naked arse:D

Hehe, vzemi kot kompliment, da sem te citiral :P

Dami ::

Tezaab je izjavil:

Hm... a so slucajno dodali nov bug? Nekako se spomnim, da sem naredil en greater blue mutagen (imam ga v inventarju), kar pomeni da sem tudi naredil tri normalne - zdaj mi pa za normalnega pravi, da ga ze imam in ga ne morem narest...

Workaround je sicer to, da trenutnega dropnes in potem kasneje poberes nazaj, ampak wtf...

Ni samo za mutagen, tud alkotesta recimo ne morm nardit ker ga kao že mam.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

5pellfire ::

Izi je izjavil:

5pellfire je izjavil:

Izi je izjavil:

5pellfire je izjavil:

Ej, mojga quest accountanta si drapno z nexusa:PI was Thermaltaken

:D
Ti si warning077 ?

that be ay, by the witches naked arse:D

Hehe, vzemi kot kompliment, da sem te citiral :P

No panication:))
Now ay be off slaying the wenches and ploughing the beasts ...er, khm8-O

Berserker ::

Se kaj zgodi, če grem pred Pyres of Novigrad kr direkt v Skellige? Rad bi čimprej dobil ursine armor.

Zgodovina sprememb…

Izi ::

Berserker je izjavil:

Se kaj zgodi, če grem pred Pyres of Novigrad kr direkt v Skellige? Rad bi čimprej dobil ursine armor.

V Skellige greš lahko praktično kadarkoli. Edino kar se zgodi, je da dobiš en nov glavni quest.
Priporočljiv level je 16 lahko greš pa tja nekje od level 12 naprej, če imaš zelo dobro opremo.

Pa seveda tja ne moreš kar odplavati, ampak moraš odpluti s pravo veliko ladjo, kar te stane 1000 Kron.

SPOILER:
Teh 1000 Kron za pot malo kasneje dobiš nazaj.
Ko si enkrat v Skellige pa lahko potem normalno in zastonj uporabljaš fast travel za skakanje sem in tja med Velnom in Skellige.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zoga ::

yayo je izjavil:

Ampak res, jaz ves ponosen končal quest po jamah s Keiro Metz, pridem končno ven in vidim water hag pa grifona in seveda kot Rambo v direkten spopad. Mrtev v treh sekundah... :)) Skoraj kot v Dark Souls.


Meni ga je uspelo ubit že v 25 poskusu :D

Berserker ::

Izi je izjavil:

Berserker je izjavil:

Se kaj zgodi, če grem pred Pyres of Novigrad kr direkt v Skellige? Rad bi čimprej dobil ursine armor.

V Skellige greš lahko praktično kadarkoli. Edino kar se zgodi, je da dobiš en nov glavni quest.
Priporočljiv level je 16 lahko greš pa tja nekje od level 12 naprej, če imaš zelo dobro opremo.

Pa seveda tja ne moreš kar odplavati, ampak moraš odpluti s pravo veliko ladjo, kar te stane 1000 Kron.

SPOILER:
Teh 1000 Kron za pot malo kasneje dobiš nazaj.
Ko si enkrat v Skellige pa lahko potem normalno in zastonj uporabljaš fast travel za skakanje sem in tja med Velnom in Skellige.


To vem, ker že drugič igram. Pri prvem playthroughu sem bolj z brzino igral (pomanjkanje časa) in sem zajebal konec, sedaj igram počasi, ampak bi pred Novigradom kar na Skellige odšel po oklep.

m0f0x ::

A je ta ursine armor najboljši v igri? To je tisti armor od Dwarfove žene iz "Crows ne vem kaj"?

oo7 ::

Najbrž sem zamočil en quest ?? ;(

SPOILER


Tisti quest sem že naredil, ko sem moral Triss in čarovnike spraviti z Novigrada.
Zdaj imam pa še en quest v Novigradu z Triss ona je pa že odšla z Novigrada tudi Gps jo ne najde na zemljevidu.

Izi ::

oo7 je izjavil:

Najbrž sem zamočil en quest ?? ;(

Čisto vseh stranskih questov tako ali tako ne moreš narediti, ker se pač nekateri izključujejo, nekateri pa zaradi naših odločitev enostavno izginejo.
Je pa vseeno treba paziti kdaj narediš tiste najbolj odločilne stranske queste.

SPOILER

Spraviti čarovnike varno ven iz Novigrada je že en tak stranski quest, ki popolnoma spremeni podobo mesta in vpliva na kar precej ostalih questov. Vse ostale manjše stranske queste je pametno opraviti pred tem velikim preobratom.
Triss lahko tudi prepričaš da ostane v mestu, kar pa sploh hudo vpliva na celotno zgodbo in konec. Ali jo ljubiš tako močno, da boš tvegal, da konča na grmadi?

Kdor ne misli večkrat igrati celo igro naj se pazljivo odloči katero bejbo si bo izbral za svojo izvoljenko. Triss ali Yeneffer. Kdor bo hotel obe bo ostal sam :P
Ta odločitev tudi prinese popolnoma različne konce zgodbe.

S svojimi odločitvami je treba biti zelo pazljiv. Deželo spremenimo praktično do obisti. Od izbire kralja ali kraljice v Skellige pa do izbire samega Emperorja. Vse pravzaprav nastavi Geralt. In tudi Ciri lahko umre če nismo pazljivi s svojimi odločitvami.
Najbolj zanimivo pri tem pa je, da se precej ključnih odločitev sprejme skozi stranske queste. Nekateri stranski questi se raztegnejo v dolge verige, ki se prepletajo, združijo z drugimi stranskimi questi ali pa razbijejo na več stranskih zgodb.
En stranski quest v Skellige sem delal kar 20 ur skupaj, tako je dolg.

Berserker ::

Se strinjam, nekatere odločitve, sploh glede z Ciri so ključnega pomena.

SPOILER

[spoiler] V prvem mimohodu sem sicer popolnoma zamočil odločitve (ostal sam, Ciri umre), ampak v drugo bom vrjetno po vzoru knjig obdržal Yen, Triss pa prepričal da ostane (da kasneje potem pomaga na trdnjavi Kaer Morhen, ker je ena izmed glavnih karakterjev, dvomim da sploh lahko umre). Je pa zanimivo, da če zavrneš Yennefer, ostane potem tečna do konc špila.
Upam da obstaja konec kjer bi Duny in Radovid hkrati padla, kr to bi bila kr dober konec za svobodni sever. [/spoiler]



Kaj spoiler koda ne deluje na slotech?

Zgodovina sprememb…

xxxul ::

Ne bom teh spoilerjev bral...
Ce ma kdo problem da se nocjo NPC z njim pogovarjat (blacksmiths) sm koncno nagruntu resitev (1.05 tega ni porihtu). Pomeditirajte za kako urco (bojda je krivec teleportanje).

Tr0n ::

Malo se prehitro za te spoilerje, glede na dolzino igre, tak da STOP IT! :)

dolenc ::

Neumesna, sicer še nisem daleč prišel, zaenkrat na konju z Vesamirom. Lavfam na celeronu g1840, pa r280x, ultra preset, potem pa hairworks off pa sence in travco na low in dela lepo okoli 50-60fps, so me kar fejst prestrašel z minimalnimi zahtevami, pa ni tko hudo :)

Crossfire ::

dolenc je izjavil:

Neumesna, sicer še nisem daleč prišel, zaenkrat na konju z Vesamirom. Lavfam na celeronu g1840, pa r280x, ultra preset, potem pa hairworks off pa sence in travco na low in dela lepo okoli 50-60fps, so me kar fejst prestrašel z minimalnimi zahtevami, pa ni tko hudo :)

50-60 fps? No way...Na kakšni resoluciji igraš?
Vir: http://www.guru3d.com/articles_pages/th...

Xeon na 4.0ghz z r9 290, kombinirano ultra-high, sence medium, hairworks off, 1080p, s sweet fx, vsync on, konstantnih 60fps z občasnimi padci do 50fps v mestih. Zelo zadovoljen, grafika do jaja, je pa res, da se mi gre za smooth gameplay, zaradi česar kdaj kaki setting tudi zbijem, samo da je igralnost tako kot more.

Izi ::

Tr0n je izjavil:

Malo se prehitro za te spoilerje, glede na dolzino igre, tak da STOP IT! :)

Saj ravno zaradi dolžine je nujno vedeti nekaj glavnih stvari glede odločitev, ker drugače boš vrgel stran 100 do 200 ur minimalno.
Brez enega samega prebranega spoilerja boš skoraj zagotovo zavozil igro in doživel precej uboren in žalosten konec :P

Čeprav sem v mojem prejšnjem postu dal opozorilo za spoiler iz srca priporočam vsakemu, da si tisto prebere, ker si bo prihranil ogromno frustracij in časa.

Tr0n ::

Nimas kaj zavozit, je pac tvoja zgodba. To je ravno fora multibranchinga in razlicnih koncev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Izi ::

Tr0n je izjavil:

Nimas kaj zavozit, je pac tvoja zgodba. To je ravno fora multibranchinga in razlicnih koncev.

Tole ni Bioware zgodba. Tukaj lahko hudo zavoziš. In napaka, ki si jo storil 100 ur nazaj je lahko tako huda, da enostavno ne boš hotel nadaljevati in boš končal ali pa začel znova.

dolenc ::

Crossfire je izjavil:


50-60 fps? No way...Na kakšni resoluciji igraš?
Vir: http://www.guru3d.com/articles_pages/th...


Way.. pač ni vsega nakurjen, sej ne pričakujem tega v mestih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

Tr0n ::

Izi je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Nimas kaj zavozit, je pac tvoja zgodba. To je ravno fora multibranchinga in razlicnih koncev.

Tole ni Bioware zgodba. Tukaj lahko hudo zavoziš. In napaka, ki si jo storil 100 ur nazaj je lahko tako huda, da enostavno ne boš hotel nadaljevati in boš končal ali pa začel znova.

To se ne pomeni, da si jo zavozil. Ne mores vedno vedet, kaj bo tvoja odlocitev prinesla v prihodnosti, zato jo pac sprejmes in igras naprej. Da mi pa spoilas zgodbo, ker po tvojem mnenju dolocene odlocitve "zavozijo" zgodbo, pa ni lepo.

Ne rabim "best decision walkthrough", hvala lepa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

dolenc ::

Sicer pa, če "zavoziš" maš dober izgovor da greš čez čas še eno rundo :P

Izi ::

Tr0n je izjavil:

Da mi pa spoilas zgodbo, ker po tvojem mnenju dolocene odlocitve "zavozijo" zgodbo, pa ni lepo.

Tebi? Odgovarjal sem M-Powerju.

Je pa res čudno, da je Slo-Techov forum, ki naj bil napredna računalniška stran, en najbolj tehnično revnih forumov na www, ker se tiče naprednih možnosti, kot so skrivanje spoilerjev in vključevenje HTML kode.

Crossfire ::

dolenc je izjavil:

Crossfire je izjavil:


50-60 fps? No way...Na kakšni resoluciji igraš?
Vir: http://www.guru3d.com/articles_pages/th...


Way.. pač ni vsega nakurjen, sej ne pričakujem tega v mestih.

Dobro požira, presenetljivo. Edino, to so bolj Ultra-low nastavitve, kot pa kaj druga, brez sweetfx in vsynca ter podobnih cukrov, pa dobro, 280x še vedno best buy, tudi za nove špile.

Berserker ::

Tr0n je izjavil:

Izi je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Nimas kaj zavozit, je pac tvoja zgodba. To je ravno fora multibranchinga in razlicnih koncev.

Tole ni Bioware zgodba. Tukaj lahko hudo zavoziš. In napaka, ki si jo storil 100 ur nazaj je lahko tako huda, da enostavno ne boš hotel nadaljevati in boš končal ali pa začel znova.

To se ne pomeni, da si jo zavozil. Ne mores vedno vedet, kaj bo tvoja odlocitev prinesla v prihodnosti, zato jo pac sprejmes in igras naprej. Da mi pa spoilas zgodbo, ker po tvojem mnenju dolocene odlocitve "zavozijo" zgodbo, pa ni lepo.

Ne rabim "best decision walkthrough", hvala lepa.


Problem je, ker o koncu odločaš na podlagi navidez nepomembnih odločitvah, ki nimajo skoraj nič skupnega z 3/4 preostale igre in z igralčevo filozofijo.

Recimo jaz sem tako hudo zasral določene queste v dvojki da sem moral enkrat par ur napredka izbrisat, ker mi je špil izbrano odločitev tolmačil po svoje.

Spoilerje bi takoj zakril, če bi seveda poznal kodo.

m0f0x ::

Ni kode. Če bi vsaj ta editor imel možnost barvanja ozadja, bi lahko naredil črno ozadje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0f0x ()
««
18 / 30
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Brezplačne igre (giveaways) (strani: 1 2 3 422 23 24 25 )

Oddelek: Igre
1200292409 (385) __Devil__
»

The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
24633990 (809) oo7
»

The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
40196014 (65230) yoco

Več podobnih tem