Forum » Igre » The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt

Izi ::
Še nekaj sive ekonomije, ki se jo je naučil moj Geralt:
1. Nikoli ne prodajajte školjk.
Školjk je več različnih, so junk roba, ki direktno ne služijo ničemur in če jih prodaš zanje dobiš komaj kakšno Krono.
Če pa jih odneseš do kovača, da jih "dismantla", pa bo iz prav vsake školjke prišel biser
Ene školje imajo bele bisere, druge pa črne bisere. Oboji so vredni VELIKO denarja, črni pa so bolj cenjeni.
2. Praktično se da denar (Krone) pretvoriti v izkušnje (XP).
Greš v Vivaldi banko in najameš posojilo 100 Kron. Potem posojilo vrneš z obrestmi (130 Kron) in hkrati dobiš 13 XP.
Se pravi 30 Kron plačaš za 13 izkušenj.
Zaenkrat nisem probal kako daleč gre zadeva, ampak kot kaže lahko posojilo najemaš in vračaš v neskončnost in vedno dobivaš izkušnje.
Je treba imeti kar precej potrpežljivosti in denarja, da boš pridobil kakšen level, ampak je vseeno precej hitreje kot iti v divjino na lov. Najbolje pa bi bilo kombinirati oboje.
Verjetno ima to smisel na koncu igre, za tiste fanatike, ki so se namenili Geralta spraviti do level 70
1. Nikoli ne prodajajte školjk.
Školjk je več različnih, so junk roba, ki direktno ne služijo ničemur in če jih prodaš zanje dobiš komaj kakšno Krono.
Če pa jih odneseš do kovača, da jih "dismantla", pa bo iz prav vsake školjke prišel biser

Ene školje imajo bele bisere, druge pa črne bisere. Oboji so vredni VELIKO denarja, črni pa so bolj cenjeni.
2. Praktično se da denar (Krone) pretvoriti v izkušnje (XP).
Greš v Vivaldi banko in najameš posojilo 100 Kron. Potem posojilo vrneš z obrestmi (130 Kron) in hkrati dobiš 13 XP.
Se pravi 30 Kron plačaš za 13 izkušenj.
Zaenkrat nisem probal kako daleč gre zadeva, ampak kot kaže lahko posojilo najemaš in vračaš v neskončnost in vedno dobivaš izkušnje.
Je treba imeti kar precej potrpežljivosti in denarja, da boš pridobil kakšen level, ampak je vseeno precej hitreje kot iti v divjino na lov. Najbolje pa bi bilo kombinirati oboje.
Verjetno ima to smisel na koncu igre, za tiste fanatike, ki so se namenili Geralta spraviti do level 70


Izi ::
Tale XP bug je precej bolj hud kot sem mislil.
Tisto, da naj nebi dobival XP samo za queste, ki so 6 ali več levelov nižje je bilo samo začetno ugibanje, ki je bilo napačno.
Sem osebno preveril v moji igri in ugotovil, da nekje zadnjih 4 dni nisem dobival prav nobenega XP od katerega koli questa ne glede na level. Vse kar sem dobival je bil XP od pobitih sovražnikov in od uporabe Axiija v pogovorih.
Tudi drugi poročajo o podobnem dogajanju, tako na konzolah kot na PCju.
CD Project Red je dne 27.5., ko samo kakšen quest sem in tja ni dal XP, objavil da so našli napako in da bo popravek nared v parih dneh, sedaj celih 7 dni kasneje, ko večina pri višjih levelih od questov ne dobiva prav nobenih izkušenj več, pa od njih ni nobenega glasu več. Nekaj je hudo narobe.
Bo treba igro dati na stran za nekaj časa.
Tisto, da naj nebi dobival XP samo za queste, ki so 6 ali več levelov nižje je bilo samo začetno ugibanje, ki je bilo napačno.
Sem osebno preveril v moji igri in ugotovil, da nekje zadnjih 4 dni nisem dobival prav nobenega XP od katerega koli questa ne glede na level. Vse kar sem dobival je bil XP od pobitih sovražnikov in od uporabe Axiija v pogovorih.
Tudi drugi poročajo o podobnem dogajanju, tako na konzolah kot na PCju.
CD Project Red je dne 27.5., ko samo kakšen quest sem in tja ni dal XP, objavil da so našli napako in da bo popravek nared v parih dneh, sedaj celih 7 dni kasneje, ko večina pri višjih levelih od questov ne dobiva prav nobenih izkušenj več, pa od njih ni nobenega glasu več. Nekaj je hudo narobe.
Bo treba igro dati na stran za nekaj časa.

Lonsarg ::
Glede na to, kdaj so bug odkrili se očitno le ne pojavlja tako pogosto, ampak je najverjetneje nekaj specifičnega kar ga sproži.

yayo ::
Wild at heart quest:tisti volkodlak se regenerira tako hitro, da je nemogoče ga premagati. "Priročnika o volkodlakih" pa nikjer...


Izi ::
Še par besed o današnjem 5. in 6. DLCju
Nilfgaardian Armor Set
Set legendarne (rjava) opreme level 10.
Prodajal jo bo Quartermaster v Baronovem mestu v Velenu za ceno nekje med 200 in 400 Kron po kosu.
4 kosi (obleka, hlače, čevlji in rokavice)
Elite Crossbow Set
Nilfgaardian crossbow, nič posebnega (moder), level 7 za 340 Kron bo imel isti Quartermaster v Baronovem mestu.
Skellige crossbow bo naprodaj pri kovaču na Skellige otočju v Kaer Trolde Castle.
Elven crossbow pa bo prodajal lastnik Fancy Shopa v Novigradu.
Nilfgaardian Armor Set
Set legendarne (rjava) opreme level 10.
Prodajal jo bo Quartermaster v Baronovem mestu v Velenu za ceno nekje med 200 in 400 Kron po kosu.
4 kosi (obleka, hlače, čevlji in rokavice)
Elite Crossbow Set
Nilfgaardian crossbow, nič posebnega (moder), level 7 za 340 Kron bo imel isti Quartermaster v Baronovem mestu.
Skellige crossbow bo naprodaj pri kovaču na Skellige otočju v Kaer Trolde Castle.
Elven crossbow pa bo prodajal lastnik Fancy Shopa v Novigradu.

Berserker ::
Upam da imajo v mislih za free DLC upgrejd za Kaer Morhen witcher armor, ki ga vidimo v vseh promo posnetkih te igre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()

Izi ::
Pravijo v četrtek ali petek.Uradna izjava izdelovalcev izpred 4 ure na Twitterju: "Definitely not today. That's all I can say for now."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Tezaab ::
Pravijo v četrtek ali petek.Uradna izjava izdelovalcev izpred 4 ure na Twitterju: "Definitely not today. That's all I can say for now."
Ok, potem vem, do kdaj ne smem oddat nobenega questa. Zgleda, da je cas za deratizacijo Velena.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Tr0n ::
Jp, mesto v Witcher svetu. Imas tudi Maribor orozja, armor sete etc. Veliko slavskih imen na splosno v Witcherju.

Berserker ::
Kul da je Sapkowski vključil dosti slovanske mitologije v špil, ki je napram nordijski mitologiji zapostavljena.

Izi ::
Kul da je Sapkowski vključil dosti slovanske mitologije v špil, ki je napram nordijski mitologiji zapostavljena.
Vampirji so slovanska mitologija in jih povsod kar mrgoli. Jaz bi rekel, da je ravno obratno in je nordijska mitologija zapostavljena napram slovanski.
Kakorkoli že, Skellige otočja so popolnoma nordijski. Kod da bi prišel v deželo Vikingov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Berserker ::
Kul da je Sapkowski vključil dosti slovanske mitologije v špil, ki je napram nordijski mitologiji zapostavljena.
Vampirji so slovanska mitologija in jih povsod kar mrgoli. Jaz bi rekel, da je ravno obratno in je nordijska mitologija zapostavljena napram slovanski.
Kakorkoli že, Skellige otočja so popolnoma nordijski. Kod da bi prišel v deželo Vikingov.
Nevem če si razumel. V mislih sem imel vse možne igre, kjer se zelo malokrat pojavi slovanska mitologija, referenc na nordijsko mitologijo pa imaš malo morje.

Izi ::
Kako se zadeve hitro obrnejo. Bolj ko igram bolj sem razočaran.
Na začetku kaže na odličen RPG, na polovici vse skupaj zvodeni, proti koncu ostane samo še običajna konzolastična avantura s sicer odlično zgodbo, od RPGja pa ne ostane prav nič.
Tudi nič še ne kaže, da bo popravek 1.05 kaj kmalu zunaj, sem pa iz stotin bolj ali manj besnih postov na uradnem forumu nekako izluščil kako naj bi čudno pridobivanje izkušenj sploh pravilno delovalo v igri.
Če je quest sive barve (6 ali več levelov nižje) ne dobiš od njega nobenih izkušenj.
Če je quest zelene barve (+-5 levelov od našega) dobiš v celoti predvidene izkušnje.
Če je quest rdeče barve )6 ali več levelov višje) dobiš močno zmanjšano število izkušenj za okoli -90%.
Kateri idiot se je to spomnil ni jasno, še manj pa je jasno čemu bi vse to sploh služilo.
Da questi prenizkega levela ne prinašajo izkušanj je praksa v MMORPGjih, kjer lahko en in isti quest delaš v neskončnost. In da bi previsokim levelom preprečili, da bi z lahkoto v nekaj minutah farmali quest prenizkega levela tam ne dobijo nič izkušenj.
Kaj ta MMORPG praksa dela v Single player RPGju, kjer vsak quest lahko narediš samo enkrat, ni jasno prav nobenemu.
Če v Witcher 3 raziskuješ ozemlje si za to kaznovan. Če poleg raziskovanja delaš še stranske queste si dvakratno kaznovan.
In če hočeš malo testirati opremo in svoje sposobnosti in narediti kakšen rdeč quest si pa spet kaznovan.
Če hočeš najhitreje levelati in ves čas dobivati polno število XP moraš delati izključno samo glavno quet linijo. Par stranskih qustov ali preveč pobitih sovražnikov, te bo igra takoj udarila s kaznijo in ti za nekaj časa odrekla nove izkušnje.
In to naj bi bil RPG? Saj niso resni. Ko sem to prebral je CD Project Red v mojih očeh izgubil vso kredibilnost.
Ker so tako zakomplicirali z level in izkušnjami se je na koncu vse skupaj popolnoma pokvarilo in na neki točki tisti, ki delajo preveč stranskih questov in preveč raziskujejo, prenehajo dobivati izkušnje tudi od zelenih questov. To se je zgodilo tudi meni. Zadnjih 6 dni nisem dobil prav nobene izkušnje od kateregakoli questa ne glede na barvo.
Ta del sicer mislijo popravuti v 1.05 popravku, ampak kolikor razumem bo še vedno ostala bedarija, da sivi questi ne prinašajo nič izkušenj, rdeči pa skoraj nič izkušenj.
Ker je poleg tega inventar hudo nepregleden in 99,9% vseh predmetov v igri popolnoma neuporabnih, vse je preveč avtomatizirano, napitke narediš samo enkrat v celi igri, potem se sami polnijo in vseh 1000 različnih alkimističnih sestavin v igri nima nobenega smisla več in zato ni čudno, da polovica PC igralcev uporablja mode za povečanje teže, povečanje denarja in si izkušnje dodajajo ročno preko konzole.
Če je že tako malo RPG elementov v igri potem je najbolje, da še tiste ki so izklopiš in igraš samo še popolni "story mode".
Na začetku sem bil navdušen nad to igro, nekje do level 20. Ko pa spoznaš vse neumnosti, ki so jih vnesli v igro, vse kaže da zaradi prilagoditve konzolašem, pa ocena pade iz začetnih 9/10 na trenutnih 5/10. Več si igra trenutno ne zasluži, dokler moderji ne bodo vse skupaj temeljito predelali in iz konzolaške avanture morda celo nazaj uspeli narediti RPG igro.
Glavni quest je sicer fino enkrat preigrati, ker zgodba je res vrhunska, ampak sama igra kot RPG je pa v trenutnem stanju pod kritiko. RPGja praktično ni, če pa že poskušaš igrati malo po RPGjevsko pa si močno kaznovan.
Če smo čisto pošteni Witcher 3 ni prav nič bolj RPG kot GTA V. AMpak pri GTa V sem vedel, kaj bom dobil in nisem bil razočaran. Tukaj pa sem razočaran, ker Witcher 1 in 2 sta bili odlična RPGja z dobro zgodbo, v 3. delu pa je ostala samo še dobra zgodba.
Najhuje je, da so se tako trudili z velikim in odprtim svetom, naredili so pa popolnoma linearno igro, ki te kaznuje takoj ko malo zapustiš začrtano glavno linijo zgodbe in tako je svet precej neizkoriščen, stotina stranskih questov pa bolj kot ne popolnoma odveč.
Na začetku kaže na odličen RPG, na polovici vse skupaj zvodeni, proti koncu ostane samo še običajna konzolastična avantura s sicer odlično zgodbo, od RPGja pa ne ostane prav nič.
Tudi nič še ne kaže, da bo popravek 1.05 kaj kmalu zunaj, sem pa iz stotin bolj ali manj besnih postov na uradnem forumu nekako izluščil kako naj bi čudno pridobivanje izkušenj sploh pravilno delovalo v igri.
Če je quest sive barve (6 ali več levelov nižje) ne dobiš od njega nobenih izkušenj.
Če je quest zelene barve (+-5 levelov od našega) dobiš v celoti predvidene izkušnje.
Če je quest rdeče barve )6 ali več levelov višje) dobiš močno zmanjšano število izkušenj za okoli -90%.
Kateri idiot se je to spomnil ni jasno, še manj pa je jasno čemu bi vse to sploh služilo.
Da questi prenizkega levela ne prinašajo izkušanj je praksa v MMORPGjih, kjer lahko en in isti quest delaš v neskončnost. In da bi previsokim levelom preprečili, da bi z lahkoto v nekaj minutah farmali quest prenizkega levela tam ne dobijo nič izkušenj.
Kaj ta MMORPG praksa dela v Single player RPGju, kjer vsak quest lahko narediš samo enkrat, ni jasno prav nobenemu.
Če v Witcher 3 raziskuješ ozemlje si za to kaznovan. Če poleg raziskovanja delaš še stranske queste si dvakratno kaznovan.
In če hočeš malo testirati opremo in svoje sposobnosti in narediti kakšen rdeč quest si pa spet kaznovan.
Če hočeš najhitreje levelati in ves čas dobivati polno število XP moraš delati izključno samo glavno quet linijo. Par stranskih qustov ali preveč pobitih sovražnikov, te bo igra takoj udarila s kaznijo in ti za nekaj časa odrekla nove izkušnje.
In to naj bi bil RPG? Saj niso resni. Ko sem to prebral je CD Project Red v mojih očeh izgubil vso kredibilnost.
Ker so tako zakomplicirali z level in izkušnjami se je na koncu vse skupaj popolnoma pokvarilo in na neki točki tisti, ki delajo preveč stranskih questov in preveč raziskujejo, prenehajo dobivati izkušnje tudi od zelenih questov. To se je zgodilo tudi meni. Zadnjih 6 dni nisem dobil prav nobene izkušnje od kateregakoli questa ne glede na barvo.
Ta del sicer mislijo popravuti v 1.05 popravku, ampak kolikor razumem bo še vedno ostala bedarija, da sivi questi ne prinašajo nič izkušenj, rdeči pa skoraj nič izkušenj.
Ker je poleg tega inventar hudo nepregleden in 99,9% vseh predmetov v igri popolnoma neuporabnih, vse je preveč avtomatizirano, napitke narediš samo enkrat v celi igri, potem se sami polnijo in vseh 1000 različnih alkimističnih sestavin v igri nima nobenega smisla več in zato ni čudno, da polovica PC igralcev uporablja mode za povečanje teže, povečanje denarja in si izkušnje dodajajo ročno preko konzole.
Če je že tako malo RPG elementov v igri potem je najbolje, da še tiste ki so izklopiš in igraš samo še popolni "story mode".
Na začetku sem bil navdušen nad to igro, nekje do level 20. Ko pa spoznaš vse neumnosti, ki so jih vnesli v igro, vse kaže da zaradi prilagoditve konzolašem, pa ocena pade iz začetnih 9/10 na trenutnih 5/10. Več si igra trenutno ne zasluži, dokler moderji ne bodo vse skupaj temeljito predelali in iz konzolaške avanture morda celo nazaj uspeli narediti RPG igro.
Glavni quest je sicer fino enkrat preigrati, ker zgodba je res vrhunska, ampak sama igra kot RPG je pa v trenutnem stanju pod kritiko. RPGja praktično ni, če pa že poskušaš igrati malo po RPGjevsko pa si močno kaznovan.
Če smo čisto pošteni Witcher 3 ni prav nič bolj RPG kot GTA V. AMpak pri GTa V sem vedel, kaj bom dobil in nisem bil razočaran. Tukaj pa sem razočaran, ker Witcher 1 in 2 sta bili odlična RPGja z dobro zgodbo, v 3. delu pa je ostala samo še dobra zgodba.
Najhuje je, da so se tako trudili z velikim in odprtim svetom, naredili so pa popolnoma linearno igro, ki te kaznuje takoj ko malo zapustiš začrtano glavno linijo zgodbe in tako je svet precej neizkoriščen, stotina stranskih questov pa bolj kot ne popolnoma odveč.

Izi ::
A je že patch 1.05 danes nisem še nič gledal?
Saj sem zgoraj napisal, da danes verjetno ne bo nič. Jutri pa imajo Poljaki nek cerkveni praznik, ki je v tej hudo verski državi državni praznik in dela prost dan. Potem pa bo že kmalu vikend.
Uradna izjava danes je bila, da bodo delali tudi čez vikend če bo treba.
In če to izjavo prebereš med vrsticami pomeni, da imajo hude težave s popravkom in da bo popravek verjetno zunaj šele naslednji teden

Sicer pa kakšne probleme imaš, da rabiš popravek?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

oo7 ::
A je že patch 1.05 danes nisem še nič gledal?
Saj sem zgoraj napisal, da danes verjetno ne bo nič. Jutri pa imajo Poljaki nek cerkveni praznik, ki je v tej hudo verski državi državni praznik in dela prost dan. Potem pa bo že kmalu vikend.
Uradna izjava danes je bila, da bodo delali tudi čez vikend če bo treba.
In če to izjavo prebereš med vrsticami pomeni, da imajo hude težave s popravkom in da bo popravek verjetno zunaj šele naslednji teden
Sicer pa kakšne probleme imaš, da rabiš popravek?
Včeraj sem prebral tole o XP in potem sem malo bolj spremljal. Sicer, ko sem pobijal pošasti sem dobival nekaj malo XP, ko sem pa naredil quest pa nisem dobil nič XP se pa ne spomnim če je bil ta quest mogoče sive barve

Pa v inventoriju če sem preveč hitro tipkal mi je igra ene 2x zamrznila.
Drugih problemov pa na srečo nimam.

yayo ::
Moj problem, sedaj, ko sem v velenu, je da kamorkoli grem raziskovat naletim na sovrage, ki so pet levelov višje in jih nikakor ne morem pokončat. Ogromno enega izgubljenega cajta za nič, edini quest na mojem nivoju xpja (5) je trenutno tista witch katero je srečala Ciri. Drugače ? lokacije obvladam, če so tam kakšni banditi, ogri ali nekkerji, beštije levela 10 so off limits. Kot pravim, zguba igričarskega časa, ker zgubiš po uro ali več, da končno uvidiš,, da ne gre in ne gre...

Lonsarg ::
Zato pa pamet v roke pa par main questov naredit, pa spotoma boš odkril še par nizkih side questov ter boš lvl10 v par urcah. Ta igra te pač ne vodi za roko in IMO to je dobra ne slaba lastnost...

lopov ::
Dve obskurni zadevi (sem še bolj zadaj, komaj lvl 5) -- splača se pogledat malo večja podrta drevesa in štore, skoraj zagotovo je skrito nekaj denarja.
Danšnji DLC ne sledi številčnemu zaporedju, namestil se je DLC5, nato pa preskoči na DLC13.
Pa iz prve roke povem da če se shrani pozicijo z naloženim DLC, nato pa ga izključiš (jaz v GOG galaxy), se posneta pozicija ne bo naložila in opozori, da manjka ta in ta DLC.
Danšnji DLC ne sledi številčnemu zaporedju, namestil se je DLC5, nato pa preskoči na DLC13.
Pa iz prve roke povem da če se shrani pozicijo z naloženim DLC, nato pa ga izključiš (jaz v GOG galaxy), se posneta pozicija ne bo naložila in opozori, da manjka ta in ta DLC.

Tr0n ::
Cisto ok sta bila DLCja poimenovana.
setup_the_witcher3_dlc5_2.0.0.30.exe
setup_the_witcher3_dlc6_2.0.0.30.exe
setup_the_witcher3_dlc5_2.0.0.30.exe
setup_the_witcher3_dlc6_2.0.0.30.exe

lopov ::
Ne vidiš tukaj, poglej v mapo, kjer maš nameščeno:
Edit: meni je danes preko GOG galaxy namestil nek popravek, okoli 6 Mb je bilo prenešenega.
I:\GOG Games\The Witcher 3 Wild Hunt\DLC>dir /b DLC1 DLC13 DLC2 DLC3 DLC4 DLC5
Edit: meni je danes preko GOG galaxy namestil nek popravek, okoli 6 Mb je bilo prenešenega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lopov ()

SimstrX ::
Če koga zanima imam višek Witcher 3 na Gog servisu, vključno z Wastelandom 2 če koga zanima... Oboje imam že na Steamu, tako da ne rabim.
lp, simstrx
lp, simstrx

Tr0n ::
Neuradni Quest XP fix je že na voljo: http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/...?
Ah, modding community to the rescue. :)
Ce pred vikendom ne bo uradnega patcha, bomo kr to poinstalirali.

scipascapa ::
A izkušnje sploh kar pridobijo na "teži"? Da si močnejši, hitrejši itd? A je čisto vse odvisno od vrste meče, katera olja im signse imaš?
V Velenu je ogromno sovražnikov, bitij, ki imajo rdečo glavo nad sabo, kar pomeni, da jih sploh ubiti ne moreš?
V Velenu je ogromno sovražnikov, bitij, ki imajo rdečo glavo nad sabo, kar pomeni, da jih sploh ubiti ne moreš?

yayo ::
Igram na Death March težavnosti, vse kar je do 3 levele višje od mojega lika se da ubiti, kar je več pa je že problem, čeprav redno uporabljam olja in napitke. Najhuje je, ko srečaš sovraga za katerega nujno potrebuješ neko posebno deratizacijsko sredstvo, npr imam na standby quest v katerem se miniboss avto-regenerira, jaz pa nimam formule za olje, ki bi to preprečilo. Pri lažjih težavnostih ga je baje mogoče ubiti, če ga dovolj hitro poškoduješ ampak na DM ni govora. Takih sem včeraj srečal tri, in mi je minil cel večer v eksperimentiranju z raznimi taktikami, neuspešno,žal. Tako, da bom upošteval Azgardov nasvet - sem pa se bal, da bodo, če bom nadaljeval main quest, nekateri stranski zginili.

Izi ::
Neuradni Quest XP fix je že na voljo: Fix Exp for quest
Ah, modding community to the rescue. :)
Ce pred vikendom ne bo uradnega patcha, bomo kr to poinstalirali.
Ta mod sem že včeraj gledal in dejansko deluje tako kot je treba. Ima tudi unistall možnost, da ga lahko takoj odstraniš.
Ne samo da popravi XP bug, ampak ti izkušnje prinašajo tudi sivi questi in igra končno deluje tako kot je treba.
Moder je dodal še dve verzije istega moda in sicer, da ti vsi questi prinašajo 20% več izkušenj ali pa 20% manj.
20% več nima smisla, ker če ti sivi questi prinašajo izkušnje boš tako ali tako hitro presegel priporočeni level za glavni quest. Tisti, ki ti prinaša 20% manj XP povsod pa bo Geralta verjetno držal nekje na isti ravni kot če sivi questi ne bi prinašali izkušenj.
Jaz bom uporabil kar normalno verzijo moda. Tako bi igra tudi morala delovati, če ne bi CDPR dobil neke nore ideje o kaznovanju tistih, ki delajo stranske queste in raziskujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Izi ::
scipascapa je izjavil:
A izkušnje sploh kar pridobijo na "teži"? Da si močnejši, hitrejši itd? A je čisto vse odvisno od vrste meče, katera olja im signse imaš?
Na vsak level dobiš eno ability točko, Vitality se ti tudi opazno poveča, pa seveda lahko uporabljaš boljšo opremo, ki ima vsa level omejitev.
Leveli so torej tisti, ki te naredijo močnejšega in ne oprema. Opreme sploh ne moreš obleči brez ustreznega levela. Ability točke so tudi bolj pomembne kot najboljša oprema, brez dovolj visokega Vitalitya pa bi umrl po enem udarcu tistih sovražnikov nad level 30.

oo7 ::
Sem včeraj probal in naredil 1 quest in mi je štelo XP točke tako, da mi ni treba čakati na patch 1.05

5pellfire ::
Neuradni Quest XP fix je že na voljo: Fix Exp for quest
Ah, modding community to the rescue. :)
Ce pred vikendom ne bo uradnega patcha, bomo kr to poinstalirali.
Ta mod sem že včeraj gledal in dejansko deluje tako kot je treba. Ima tudi unistall možnost, da ga lahko takoj odstraniš.
Ne samo da popravi XP bug, ampak ti izkušnje prinašajo tudi sivi questi in igra končno deluje tako kot je treba.
Moder je dodal še dve verzije istega moda in sicer, da ti vsi questi prinašajo 20% več izkušenj ali pa 20% manj.
20% več nima smisla, ker če ti sivi questi prinašajo izkušnje boš tako ali tako hitro presegel priporočeni level za glavni quest. Tisti, ki ti prinaša 20% manj XP povsod pa bo Geralta verjetno držal nekje na isti ravni kot če sivi questi ne bi prinašali izkušenj.
Jaz bom uporabil kar normalno verzijo moda. Tako bi igra tudi morala delovati, če ne bi CDPR dobil neke nore ideje o kaznovanju tistih, ki delajo stranske queste in raziskujejo.
Ja, tale mod (normal xp progression) bo zgleda bolj kot ne obvezen dodatek, da ne bo treba non-stop quest
levela čekirat.

oo7 ::
Tale Gwent je kar nekej
Zberem si 22 kart in ko začnem igrat mi, da najslabše. Pa tudi, ko imava z nasprotnikom isto število kart na mizi jih ima on še vedno več tam kjer piše na začetku 10

Zberem si 22 kart in ko začnem igrat mi, da najslabše. Pa tudi, ko imava z nasprotnikom isto število kart na mizi jih ima on še vedno več tam kjer piše na začetku 10


Tezaab ::
Nekatere karte so take, da ti iz kupa neizbranih kart potegnejo vse karte z istim imenom. Ravno vceraj me je en v Oxen...neki sesul kot kanto, ko je dal na mizo iz roke neko str-5 melee karto, ta pa je iz kupa potegnila se dve.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Dami ::
Največji smeh (not) je to, k ti z eno karto (dead skull) uniči celo vrsto tvojih. Mi še zaj ni jasno zakaj ni samo ene, tako kot ponavadi.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Izi ::
Največji smeh (not) je to, k ti z eno karto (dead skull) uniči celo vrsto tvojih. Mi še zaj ni jasno zakaj ni samo ene, tako kot ponavadi.Tista karta se imenuje Scorch in si jo čim prej nabavi. Jaz imam kar po 3 v vsakem decku kart

Ampak jo moraš igrati pazljivo, ker ta karta uniči vse najvišje karte na celem bojnem polju tako nasprotnikove kot tvoje. Moraš najprej pregledati, da ne boš uničil preveč svojih kart.
Poleg Scorcha so najmočnejše karte tiste, ki imajo sliko očesa. To je vohunska karta, ki jo podtakneš nasprotniku in tudi točke gredo nasprotniku, ampak za tisto eno karto potem ti dobiš dve nove karte iz tvojega kupčka in imaš potem takoj eno karto več kot nasprotnik, kar je huda prednost.
Število kart je samo na začetku 10. Če imaš dober kupček, malo sreče in dobro igraš imaš lahko naenkrat v igri tudi po 15 krat in se potem samo igraš z nasprotnikom.
Tretje nujne karte so pa tiste s trobento, ki ti v celi vrsti podvojijo moč vseh tvojih kart. tudi te imam kar po 3 v vsakem decku.
Seveda pa boljši nasprotniki uporabljajo enako taktiko. Najhujši so tisti, ki imajo veliko vohunskih kart. Scorche pa imajo tudi ponavadi vsi boljši igralci zato na začetku nikoli ne smeš prihajati vem z višjimi kartami kot nasprotnik. En Scorch in boš ostal brez vseh najvišjih kart.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

VaeVictis ::
Število kart je ena izmed najpomembnejših strategij v Gwentu.
Vse karte, ki ti dajejo plus karte, so must have.
IMHO must have karte:
- Spy, karta z očesom.
- Karta s križkom, da lahko iz graveyarda povlečeš karto.
Dobra karta je tudi Decoy s katero zamenjaš eno (non hero) karto.
Hero karte so tiste, ki imajo zlato obrobo.
Potem pa gre nekako takole, vržeš Spy-a, ti jo nasprotnik Decoya in ti jo potem vrže nazaj na mizo...
Enkrat sva si jo takole 2x izmenjala!
Sem pa že nakaj časa nazaj dobil eno karto, ki ubije nasprotniku najmočnejšo close quarter enoto, če je seštevek vseh 10 ali več, z decoyem jo lahko recimo večkrat uporabiš, če seveda rabiš...
Btw ta deck, kjer vrže nasprotnik eno karto in potem pridejo ven 2-3 karte naenkrat, so monsterji...
Za igrat proti monster decku so scorch ipd. karte nujne.
ps: Sem pa sedaj turnir za 9k, no ja 4500 golda, zmagal. Sasho je težko premagat, mi je šele v četrto ratal...
Vse karte, ki ti dajejo plus karte, so must have.
IMHO must have karte:
- Spy, karta z očesom.
- Karta s križkom, da lahko iz graveyarda povlečeš karto.
Dobra karta je tudi Decoy s katero zamenjaš eno (non hero) karto.
Hero karte so tiste, ki imajo zlato obrobo.
Potem pa gre nekako takole, vržeš Spy-a, ti jo nasprotnik Decoya in ti jo potem vrže nazaj na mizo...
Enkrat sva si jo takole 2x izmenjala!
Sem pa že nakaj časa nazaj dobil eno karto, ki ubije nasprotniku najmočnejšo close quarter enoto, če je seštevek vseh 10 ali več, z decoyem jo lahko recimo večkrat uporabiš, če seveda rabiš...
Btw ta deck, kjer vrže nasprotnik eno karto in potem pridejo ven 2-3 karte naenkrat, so monsterji...
Za igrat proti monster decku so scorch ipd. karte nujne.
ps: Sem pa sedaj turnir za 9k, no ja 4500 golda, zmagal. Sasho je težko premagat, mi je šele v četrto ratal...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()

VaeVictis ::
Aja še tole.
Na živce mi gre ekstremno slab inventorij, lahko bi pokazal katere iteme in koliko imaš teh itemov pri nakupovanju...
Recimo, kupuješ Misteltoe in ti pokaže, da jih imaš že 5 v inventoriju, ali pa, da bi bili vsaj itemi, ki jih še nimaš označeni z rdečo oz. kaj podobnega, ne pa da moraš gledati za vsak knjigo ali mapo, če je že imaš ali še ne.
Nujen bi bil vsaj sort po abecedi za inventorij.
Druga zadeva, ki me moti pa je, da ne moreš pisati po karti, recimo, da bi si označil kak vprašajček...
XP quest bug je pa sploh bedarije prve vrste, drek pa tak open world rpg.
Na živce mi gre ekstremno slab inventorij, lahko bi pokazal katere iteme in koliko imaš teh itemov pri nakupovanju...
Recimo, kupuješ Misteltoe in ti pokaže, da jih imaš že 5 v inventoriju, ali pa, da bi bili vsaj itemi, ki jih še nimaš označeni z rdečo oz. kaj podobnega, ne pa da moraš gledati za vsak knjigo ali mapo, če je že imaš ali še ne.
Nujen bi bil vsaj sort po abecedi za inventorij.
Druga zadeva, ki me moti pa je, da ne moreš pisati po karti, recimo, da bi si označil kak vprašajček...
XP quest bug je pa sploh bedarije prve vrste, drek pa tak open world rpg.

lopov ::
Men gre na živce bug(?) z bombami -- naredim en tip, uničim monster nest ter porabim vse bombe. Če grem v inventory so bombe še zmeraj v slotu, le 0/2 piše. Dokler jih ne dropam iz slota niti ne morem craftat novih ker mi reče, da ta item že imam.
Al jaz kaj narobe delam? IMO W1/W2 nista poznala takšnega obnašanja :/
Al jaz kaj narobe delam? IMO W1/W2 nista poznala takšnega obnašanja :/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Brezplačne igre (giveaways) (strani: 1 2 3 4 … 22 23 24 25 )Oddelek: Igre | 292255 (231) | __Devil__ |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 33956 (775) | oo7 |
» | The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 95984 (65200) | yoco |