» »

The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

««
6 / 30
»»

m0f0x ::

@Pesimist

Ja, Witcher 1 je super za preigrat. Sem ga lani spet preigral, samo zato, da sem imel save game za Witcher 2.

Izi ::

Glede multiplayerja se strinjam z Tr0nom. V tej igri multiplayerja ne sme biti.
Multiplayer vedno podaljša razvoj igre, podraži igro in seveda prinese mnogo dodatnih bugov, ki vplivajo tudi na singleplayer.
Zaradi multiplayerja je treba na igro čakati nekaj dodatnih mesecev, plačati nekaj € več in trpeti še večjo nestabilnost in dodatne napake, ki jih v današnjih igrah tako ali tako kar mrgoli.

V Dragon Age Inkviziciji se nisem multiplayerja niti dotaknil, kupiti sem ga moral pa vseeno. In ko sem gledal patch loge se je polovico vseh popravkov nanašalo na multiplayer. Koliko časa in denarja je šlo za nekaj, kar verjetno ni probal nihče. Vsaj jaz ne poznam nikogar, ki bi vsaj enkrat zagnal muliplayer v Inkviziciji.

suhi ::

Pesimist je izjavil:

Studiram ce bi sel witcher 1 in 2 playat ali samo the movie varianto gledo iz youtuba. Cutscene in malo connected gameplay.
Grafika in animacije so big putoff za mene pri takih igrah. Samo vidim da majo remastered edicije ki ne zgledajo tak slabo sploh. Vsej 2jka ne.

Ni nobenih 'remastered edicij' enke ali dvojke. Dvojka niti ne vem, zakaj bi jo potrebovala, jaz jo ravnokar preigravam in na max settings izgleda super za letnik 2011. Enka pa...hja, če ti je grafika pomembna in se špila prej nikoli nisi lotil, ti bržkone ne bo dogajal. Je le letnik 2007, 8 let starosti pa se seveda pozna. Poleg tega je combat zelo nevsakdanji in je marsikoga odvrnil od igranja že ob izidu. Je pa res, da imaš za grafiko kup modov, ki jo polepšajo, za boj pa obstaja Full Combat Rebalance Mod, ki ga (baje) zelo izboljša. PC ftw :)

Pesimist ::

Te pa enhanced edicija. I guess da je to same shit. Vendar sem ze v taki fazi ko mi igranje ne pomeni vec tolko. Oziroma isto uzivam ali mogoce celo bolj, ce na twitchu gledam enega ko dela palythrough ali na youtube movie variatno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

suhi ::

Ni glih isto no, remastered pomeni po definiciji izboljšanje grafike in/ali zvoka, enhanced je pa čist prosto po prešernu kak si kateri dev razlaga. Je pa res, da si dandanes tudi remastered nekateri razlagajo zelo ohlapno :D

Pesimist ::

sem probal zdaj 1ko in 2ko. Glede 1ke moram samo rect! Wow. Kake kontrole te to so sploh?
Annoying je predvsem preklaplanje figting styla da sploh lahko poskodujes sovraga, predvsem ko te oba napadeta, strong in fast. To nebom mogo spilat, bom raje gledo, pa dvojko samo spilal. Tisto je standard.

ahac ::

V Dragon Age Inkviziciji se nisem multiplayerja niti dotaknil
Potem pa ne moreš vedt, če ni slučajno ful fajn. :P
Saj pravim... ni ME3 (tisto je super coop), ampak zanič pa tud ni. Je čisto na nivoju nekaterih F2P iger in tudi financira se iz prodaje MP-only itemov. Zarad tega ni špil nič dražji.
Je pa res, da ne bi bilo katastrofe, če bi bil brez in tudi ni potrebe po tem, da bi Witcher dobil MP.

Glede 1ke moram samo rect! Wow. Kake kontrole te to so sploh?
Annoying je predvsem preklaplanje figting styla da sploh lahko poskodujes sovraga, predvsem ko te oba napadeta, strong in fast.

Jah... combat je bil daleč najslabša stvar v enki, pa tudi v dvojki ni ravno genjalen (čeprav je velik boljš kot v enki). Poleg tega ima pa še čudno nihanje težavnosti, čudne kontrole (vsakič, ko sem po nekaj časa šel nazaj špilat sem moral googlat, da sem obnovil znanje) in par bedarij pri shranjevanju...
To me tudi najbolj skrbi pri trojki: lahko je ogromen svet, zanimiv story, itd. ampak če combat ni dober, mu vse to nič ne pomaga.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Lonsarg ::

Meni je imel pa Wither 1 zelo inovativen fightning skill, čeprav tisti trije fightning styli so bli mal too much. Ločitev na silver in železni meč pa je itak ena top zadev v tej igri(kar se tiče bojevanja).

Dvojka je odpravila group fightning style in dodala možnost hitanje več sovražnikov z strong in fast zamahaom, kar je že bolj klasičen pristop, ki ga ima več igre. Poleg tega tudi še veliko drugih izboljšav, skratka ohranili so inovativnost enke in odstranili "too much" zadeve. Ker pa mi je alkimija rahlo boring mi je blo v dvojki všeč, ker si se lahko odločil in nič vlagal v razvoj alkimije ampak raje več v druge veje, upam da to ohranijo.

Je pa res da bom preživel v vsakem primeru, ker meni je fightning samo en del RPGja, niti slučajno glavni.

Multiplayer pa tako, če je igri naknadno dodan naj bo, čeprav v takih igrah je to "don't bother you will not make aditional money" Če pa kaj vpliva na tako single-player oriented igro pa jo vedno pokvari nikoli izboljša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Izi ::

V Witcher 1 je imel daleč najbolj napredno bojevanje in meni tudi najboljše. Ena redkih iger, kjer si dejansko rabil znanje. Timing je bil bistven, nisi smel zamahniti niti prehitro niti prepočasi. Če si dobro lovil timing so bili comboti ubijalski in mečevanje je bilo pravi užitek. Z divjim tipkanjem po miški nisi mogel zadeti niti enega udarca.

V Witcher 2 pa so že tako poenostavili bojevanje, da je že skoraj na ravni arkadnih iger. Malo si se kotalil naokoli in malo naključno tapkal po miški in je šlo. Prav nobenega znanja ni bilo več potrebno.

In Witcher 3 zaenkrat ne zgleda dosi bolje kot drugi del. Divje mahanje in malo skakanja naokoli. Ko bi le šli nazaj na taktično bojevanje iz prvega dela.

suhi ::

Če igraš W2 na Dark/Insane težavnosti verjemi, da tvoj pristop button-mashinga z malo rolanja naokoli ne deluje. Moraš prav tako taktično in premišljeno pristopit k boju, ker si po dveh neblokiranih udarcih že mrtev. Za uspešno izveden riposte (kontra iz bloka) pa rabiš še boljši tajming kot v enki, kjer je bilo vse skupaj bolj stvar rutine. Ko si osvojil tajming, do konca W1 praktično nisi imel več problemov. Sicer je bilo tudi meni bojevanje v enki čisto simpatično, ko sem se ga navadil, ne bi pa rekel, da je nek višek naprednosti.

Pesimist ::

pa kaj nima dvojka tako opevanega dark souls, bloodborne fight sitema? Ker sem pricakoval nekaj takega zato je w1 čisti šok.

dolenc ::

Jaz sem enko obrnu kak mesec nazaj, tko da deloma razumem boje igranja v 2015 :). Kar dolgo traja, da notri padeš, začetek je res siv, bojevanje je mal štorasto ... Ampak te posrka svet vase, kmalu dobiš občutek, da karkol narediš in kljub temu da napreduješ gre vse v K, špil je res proper odrasla vsebina, kjer ni dobrega in slabega, bl k ne slabo pa še slabš, zgodba počasi postaja zanimiva, nekje čez polovico, da špil v višjo brzino. Pomaga tudi nabiranje kart :). Se splača pomatrat na začetku, ni zastonj eden boljših rpgjev.

Tr0n ::

Mene enka ni ravno prepricala in je nisem koncal, dvojko pa prav z uzitkom. :)

oo7 ::

Jaz tudi nisem končal prvega dela, ker mi gameplay nikakor ni odgovarjal. Dvojko sem pa preigral lansko leto in mi je bila super igra zato sem se tudi odločil, da bom preigral tretji del.

dolenc ::

Kašno stvar pa ste zamudel :), mislem da časovno štelanje ne dela na st, tko da previjte na 7m18.
Uglavnem po težavah z bejbo se gre klapa nabutat ...

Izi ::

Na IGN so spisali zanimiv članek o rabi magije v tretjem Witcherju.

Slaughtering With Signs: The Magic of The Witcher 3: Wild Hunt

V 2. delu smo sicer imeli podobno magijo kot jo bomo imeli v 3. delu, ampak ni bilo kaj dosti koristi od nje. Uporabljali smo jo ko smo se pač spomnili nanjo, če pa ne pa tudi ni bilo nič narobe. Vse se je dalo opraviti s kotaljenjem sem in tja in vmes z nekaj udarci meča.

V novem Witcherju pa bo uporaba magije skoraj obvezna. Tudi na najlažji stopnji je ignoriranje magije najhitrejša pot v Geraltovo smrt. Na začetku igre bo magija enako (ne)učinkovita kot je bila v 2. delu, ampak ko jo bomo začeli nadgrajevati pa bo za razliko od 2. dela tokrat postala hudo ubijalska in nepogrešljiva.
Je pa en problem. Nadgrajevati moramo mečevanje, čarovnije in alkimijo. Čim začnemo nadgrajevati nekaj bo vse ostalo hudo trpelo :D
Ability Points bodo hudo redki in prav za vsakega bo potrebno skrbno premisliti kam ga vložiti. Na vsak naš nov level dobimo eno samo točko, in pa po eno točko za vsak najdeni skrivni obelisk, ki pa bo seveda redek ko sam hudič in skrit na najbolj skrivnih področjih velikanke dežele.

Ampak če se odločiš za nadgradnjo magije lahko iz ognjenega Ignija, ki ima na začetku majhno možnost, da bo malo požgal sovražnika, narediš divji metalec ognja, ki v trenutku upepeli sovražnika.
Iz telekinetičnega Aarda lahko narediš mogočni Crowd Control urok, ki bi razmetal sovražnike daleč naokoli.
Zaščitni Quen na začetku ščiti nas in poškoduje sovražnike ko eksplodira če prejme dovolj udarcev, pa z nadgraditvijo lahko začne prejete udarce spreminjati v naše zdravje in nas med bojem ves čas zdravi.
Axii, ki na začetku malo zmede sovražnike, lahko z nadgradnjo sovražnike tako uroči, da se bodo obrnili proti svojim prijateljem in se borili na naši strani.....

Skratka magične nadgradnje drastično povečajo uporabnost in uničevalnost naše magije. Seveda bo ob tem trpelo naše slabo mečevanje, naše šibko zdravje in fizična vzdržljivost na bojišču, hitro se bomo upehali in alkimije ne bomo obvladali.
Se torej splača?
Odločitve bodo težke, ko bomo odločali ali je bolje da imamo ob vsakem udarcu meča 2% možnosti, da se bo sovražnik takoj zgrudil mrtev, ali bomo vzeli raje 5% možnost kritičnega zadetka, ki ga seveda nikoli ne bo takrat ko bi ga potrebovali ali pa bi raje v kritičnih trenutkih enega izmed sovražnikov spremenili v zvestega soborca in takoj drastično spremenili razmerje moči.
Kaj ti rabijo močnejši in bolj natančni udarci, če pa boš mrtev preden jih lahko uporabiš. Brez magije ne bo šlo. vsaj tako pravijo na IGN.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

scipascapa ::

Upajmo, da bo dost xxx :))

Lonsarg ::

Skratka isto kot enka, kejr so odločiš bodisi o hibridu, bodisi skoraj vse v eno vejo nadgradiš, seveda si uporabljal tako magijo kot meč tudi v dvojki, tudi če si nadgrajeval večinoma samo eno.

Torej zakon, seveda bom spet batlemage z crowd control in ščitom pri magiji in dmg z meči, ker je to pač najbolj "fun" kombinacija zame. Za koga drugega je bolj fun imeti tako alkimijo da spiješ 4 potione in si bog za en fajt:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

suhi ::

V enki si lahko nabildal Geralta do levela 50 in pobral mislim da prek 80% vseh skillov v drevesu, tako da se nisi rabil odločit za hibrid, če si bil pripravljen malo grindat na Cockatricih in Basiliskih. Če me spomin ne vara v zadnjem poglavju sploh nisem vedel več, kam naj dajem točke, ker sem že itak imel vse, kar sem hotel.

V dvojki je povsem druga zgodba, tukaj pa sem moral prekleto dobro premislit, kaj bom izbral. Sem popolnoma ignoriral magijo in se osredotočil na mečevanje v kombinaciji z alkimijo in mutagenimi napoji za critical effects.

Izi ::

Nekaj najnovejših twittov izdelovalcev igre:

- Čeprav je igra že nekaj časa končana še vedno pilijo optimizacijo, da bo čim boje in hitreje delovala na naših mlinčkih.

- Quest markerji, ki ti točno pokažejo kam moraš iti za določen quest se dajo ugasniti.

- Vsak od naših magičnih skillov bo imel več različnih nadgradenj in ne samo eno.

- Geralt sicer ne bo spreten plezalec kot junak iz Assassin's Creed, ampak bo vseeno lahko splezal na kar nekaj visokih zgradb v Novigradu.
(o joj, s čim vse se ljudje ukvarjajo 8-O)

- Posameznim elementom uporabniškega vmesnika bomo lahko spreminjali velikost po želji.

Bergyb ::

Si tk dobr opisal glede magije, da ni blo treba članka nič brat, keep up the good work!

Sej pa v W2 si moral uporabit magijo, ko si se bojeval proti Kayranu :) drugač mi je pa prav prišel sam Quen, da sem lahko v miru pritiskal na attack in občasno mal skočil nazaj. Z alkemijo pa žal nisem nikoli eksperimentiral...

Me zanima, kako so kaj popravl dirkanje s konjem, največ pritožb od testerjev so dobili na ta račun, hroščev pa ni bilo veliko (januarja to).

Spet bomo švicali v prostoru, katerega bo poleg sonca grel še mlinček, sam upam, da bo po 19.5. kaj dežja.

Izi ::

Tuakaj je zanimiv članek, ki se posveti izključno dolžini igre:
Why The Witcher 3 is 25 or 200 hours long

CD Projekt Red ima v svojem studijo precej playtesterjev, pri katerih med drugim merijo tudi preigrani čas.
Dosedanji rekord "speedrun" je dosegel en playtester, ki je že podrobno poznal celotno igro in vse bližnjice, trike in skrivnosti, poleg tega je preskakoval vse dialoge in cutscene. In pa seveda je opravil samo nujne misije za glavno zgodbo brez enega samega stranskega questa. Rezultat je bil 25 ur.
25 ur za speedrun je brez dvoma najdaljša kdajkoli narejena igra, ker so do sedaj najdaljši speedruni trajali nekje do 5 ur. Povprečne PRG-je pa speedrunerji končajo v manj kot eni uri.

Čim se lotiš stranskih questov je igralni čas takoj čez 100 ur. Najdlje trenutno pa igra en playtester, ki je nabil že več kot 200 ur, pa še vedno ni končal vseh questov.

Med igralci so velike razlike. Na primer skozi uvodno poglavje (prologue) igre je najhitreje letel en tester v 40-minutah, najpočasnejši do sedaj pa je rabil 5 ur samo za uvod.

Izi ::

Hunting Monsters in The Witcher 3



Bojevanje je hitro ko sam hudič in prav nič ne spominja na RPG. Tisti s slabimi refleksi smo ga najebali ;)
Geralt kot naspidirana skokica poskakuje po ekranu tako hitro, da ga komaj spremljam, kaj šele da bi igral tako hitro.
Moram reči, da mi tole popolnoma arkadno bojevanje ni prav nič všeč, vse bolj se odmikajo od odličnega bojevanja v prvem delu, ampak če bo zgodba v redu se bom že nekako prebil tudi skozi te arkadne dele igre, verjetno na najlažji težavnosti :P

Izi ::

Še malo glede Geraltove brade.

Geraltu bo brada rasla ko bo mineval čas in tudi vsakič ko se bo premaknil na novo lokacijo se mu bo podaljšala.
Dolžina ima kar precej različnih stopenj in če ne boš šel do brivca bo prišla skoraj do Gandalfove dolžine. Potem pa če prav razumem se rast ustavi, da se ti ne bo vlekla po tleh če boš predolgo v divjini :))

Ker pa so nekateri igralci zelo občutljivi na videz svojega junaka je na voljo tudi zastonjski DLC, imenovan "Beard and Hairstyle DLC", ki ga moraš naložiti, da preprečiš rast brade. Tako bo Geralt vedno ostal "lep" z default videzom 8-)
Ne vem zakaj ni ta opcija že v meniju in rabiš DLC, da nekaj izklopiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Bergyb ::

Izi je izjavil:

Hunting Monsters in The Witcher 3



Kaj si ti ja nor, kolk kav bo treba spit, da boš mel dost hitre reflekse...

Prvo se bom optimistično lotil default težavnosti, kasneje pa vrjetn pristal na najlažji :)

Pesimist ::

to bolj spominja na assasin creed unity gameplay kot witcher 2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Lonsarg ::

Težko videt kaj je pritiskal kaj so pa avtomatske animacije, ampak tko po filingu bi rekel da je zadeva zelo podobna Witcher 2 po fightu.

Tr0n ::

Gone gold ... aww yeah!

CD PROJEKT RED, creators of The Witcher series of games, announce The Witcher 3: Wild Hunt going GOLD

"We worked so damn hard over the past three years to bring you this game," said Adam Badowski, Head of Studio, CD PROJEKT RED. "From the corrupt nobles in Novigrad to ancient monsters lurking in deep forests, to the bustling cities, colorful ports and breathtaking vistas; all the people, all the places -- we literally spent tens of thousands of hours to turn all that into an adventure that will kick your ass and make you want to come for more," adds Badowski. "The Witcher 3: Wild Hunt has gone GOLD and will soon be yours!" he concludes.

Garnering over 200 prestigious awards before launch, The Witcher 3: Wild Hunt is CD PROJEKT RED's most ambitious endeavour up to date. Set within a truly open world, the game puts you in the role of a wandering bounty hunter and monster slayer, Geralt of Rivia. In The Witcher, you take on the greatest contract of your life -- tracking down the Child of Prophecy, a living weapon that can alter the shape of the world.

The game is scheduled to launch May 19th, 2015, on Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, Windows PC, and PlayStation(R)4.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Tr0n ::

Tr0n ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Tr0n ::

Izi ::

Zanimivi so tile trije deli, še posebej tretji. Kar nekaj novih stvari sem se naučil.

Vse ima svoj fiksen level, ki se nič ne dviguje z našim levelom, tudi questi in če preveč vandraš naokoli lahko že ob level 5 dobiš level 30 quest, ki ga moraš seveda pustiti za kasneje.
Skilli če prav razumem imajo tudi level omejitev kdaj se lahko naučiš kakšnega in najvišji skill je level 50.
Geralta pa bomo lahko nabildali vse nekje do level 60, če bomo opravili vse kar se da. In tudi ob level 60 se še vedno ne bomo mogli naučiti vseh skillov.
In menda bo bolje se naučiti manj različnih skillov in tiste do popolnosti, kot pa vse samo na pol.

Še nekaj zanimivosti, ki jih verjetno še nismo omenili tukaj:
- Za višino nagrade pri questih, kjer je razpisana nagrada, bomo lahko barantali. In to z direktnim vpisovanjem številke. Če bomo preveč grabežljivo postavili previsoko ceno bo NPC prekinil barantanje in potem bomo lahko samo še sprejeli najnižjo možno nagrado. Do kje lahko gremo bomo morali sami oceniti glede na premoženjsko stanje NPC-ja.

- Štiri težavnosti (easy, normal, hard in dark) se bo lahko spreminjalo tudi med samo igro. Težavnost bo vplivala samo na inteligenco sovražnikov, da bodo malo počasnejši in se bolj slabo izmikali. Življenjskih točk pa bodo imeli enako ne glede na težavnost.
Se pravi na nižji težavnosti bojevanje ne bo kaj hitrejše samo manj skakanja in kotaljenja naokoli bo potrebnega. Še vedno pa bo potrebno isto število udarcev preden bo sovražnik podlegel ne glede na težavnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Bergyb ::

Mogoče bomo z dodatki dobili tudi višji level Geralta, da bi prišli na magično 100. Dodatki pa znajo biti tudi daljši, kot pa nekateri novi špili.

Ja, že na začetku boš dobil queste z višjim levelom, spodbujajo, da bi te opravil tudi za tem, ko boš špil že obrnil.
Je pa zanimivo, da tudi nekateri stranski questi vplivajo na glavno zgodbo.


Aaaa, ql, pr men se bojo vsi sovražniki premikal kot želve :)

Izi ::

Bergyb je izjavil:

Mogoče bomo z dodatki dobili tudi višji level Geralta, da bi prišli na magično 100.

Če jaz prav razumem nima level nobene omejitve. Ti lahko levelaš v neskončnost, ampak ker je pač questov samo določeno število lahko prideš samo nekje do level 60, čeprav je po moje mišljeno, da bo povprečen igralec prilezel nekje do level 50. S pobijanjem sovražnikov pa ne dobivaš nič izkušenj.
Ko bo razširitev (napovedani sta 2 plačljivi razširitvi), bodo seveda novi questi in Geralt bo normalno levelav naprej.


Bergyb je izjavil:

Je pa zanimivo, da tudi nekateri stranski questi vplivajo na glavno zgodbo.

Najbolj je zanimivo, da če NE BOŠ delal stranskih questov bodo ti vplivali na glavno zgodbo.
Če jih boš delal pač sam odločiš kako se razpletejo in kako vplivajo na glavno zgodbo, če pa jih ne boš delal pa se bodo stranski dogodki zgodili sami od sebe in kot sem razumel bo to ponavadi na najslabši možen način.

In še to sem zasledil, da če ne boš sproti razreševal stranskih zgodb se bodo na neki točki v glavni zgodbi spet razrešile same od sebe in potem vse te queste izgubiš, ker so se pač že končali sami od sebe.

Izi ::

Dobre 3 tedne pred izidom je CD Projekt RED pripravil še 35 sekundno TV reklamo.



Še dobro, da je Geralt tak profesionalec, da ne zažge celega žitnega polja s svojimi magičnimi iskricami :))

m0f0x ::

Izi ::

Zemljevid v Witcerju 3
Prvih 40 sekund lahko preskočite, je video mnogo preveč skompresiran, potem pa pokaže kako zgleda zemljevid.



Ni čisto vse v enem kosu, kar je po moje še bolje, zaradi zgodbe. V tem malo spominja na Dragon Age: Inkvizicijo. Ampak področja so velikanska. Vse skupaj je menda petkrat večje kot Skyrim.

oo7 ::

Bo imela igra fast travel?

yoco ::

Ja. Seveda moraš prej odkriti del mape!

kratos ::

Kaj je tisto nakoncu pri videu, tista mapa z različnimi regijami? Ta teren/mapo ki kaže pred tem je samo "velen - no man's land" ali je vse skupaj - torej vse regije ?

Igra prav tako nebo imela nobenih nalagalnih časov, kar se seveda za open world igro tudi spodobi.

http://www.gamespot.com/articles/the-wi...

oo7 ::

Izi ::

kratos je izjavil:

Kaj je tisto nakoncu pri videu, tista mapa z različnimi regijami? Ta teren/mapo ki kaže pred tem je samo "velen - no man's land" ali je vse skupaj - torej vse regije ?

Tista mapa, ki jo kaže na začetku je samo Velen+Novigrad mapa. (Velen in Novigrad sta združena v eno veliko mapo, čeprav sta na svetovnem zemljevidu prikazana ločeno)

Velen+Novigrad mapa je približno 3,5-krat večja kot celotni Skyrim.
Potem je še ena velikanska mapa "The Skellige Isles". To so tisti otoki na levi strani svetovnega Zemljevida. To ozemlje pa je približno enako veliko kot cel Skyrim.

Ostale ločene mape pa so manjše. Na primer v "Royal Palace in Vizima" ne bo na voljo celo mesto Vizima, ampak bomo v sklopu zgodbe obiskali samo kraljevo palačo, ki je v tem mestu.

Na začetku pa je še Uvodno poglavje, ki ima tudi svoj ločen zemljevid in iz katerega na začetku ne moremo kar takoj ven, amapak kasenje v igri pa se še vedno lahko vrnemo na uvodni zemljevid, če hočemo do konca opraviti vse queste.

Skratka če jaz prav razumem bomo imeli 2 super veliki mapi (Velen+Novigrad in Skellige Isles) in pa okoli 6 manjših ločenih področij, ki bodo razmetani naokoli po svetovnem zemljevidu.

kratos ::

Super, hvala za pojasnilo izi :) Vidim pa da je okoli teh map še ogromno prostora tako da predvidevam da planirajo tudi na dodatne DLC-je ki bodo še razširili svet in dodali queste.

Izi ::

Nekako so uspeli izračunati, da tisti dve največji mapi (Velen+Novigrad in Skellige Isles) skupaj merita okoli 136 km2. Ostale manjše lokacije tukaj niso upoštevane.
Zanimiva pa je primerjava velikosti z ostalimi igrami z velikanskimi ozemlji:

Witcher 3 - več kot 136 km2

GTA 5 - 81 km2
Far Cry 4 - 46 km2
Red Dead Redemption - 41 km2
Skyrim - 39 km2
GTA: San Andreas - 36 km2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

Angry Joe igra neko preview (ne končno) verzijo igre.
Izkaže se za popolnoma nesposobnega monster hunterja :))
Na lov se odpravi ob napačnem času, uporabi napačen meč in ko mu sodelavci pojasnijo zadeve in se končno spopade z duhcem, ga ta sesuje kot za šalo, ker ni pogledal v bestiary katere šibkosti ima duhec...

Humoren video, ki pa lepo pokaže, da z Rambo stilom v tej igri ne prideš daleč. Vsako stvar je treba razmisliti in poznati šibkosti za vsakega sovražnika posebej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Velik svet bo tole ampak daleč od največjih.

Samo primerjava z Just Cause 2 čeprav so še večje mape.

m0f0x ::

Kaj ti bo tako velik svet, če postane hitro dolgčas.

particle ::

oo7 je izjavil:

Velik svet bo tole ampak daleč od največjih.

Samo primerjava z Just Cause 2 čeprav so še večje mape.


Tole kar ti primerjaš proti Just Cause 2 je Altis. (Arma3)

oo7 ::

particle je izjavil:

oo7 je izjavil:

Velik svet bo tole ampak daleč od največjih.

Samo primerjava z Just Cause 2 čeprav so še večje mape.


Tole kar ti primerjaš proti Just Cause 2 je Altis. (Arma3)


Vem, da tista mapa ni od Witcher 3. Sem jo prilimal zato, ker pišejo Km2 od Just Cause 2.

20 največjih map v igrah, do leta 2013
https://everybitgaming.wordpress.com/20...

kratos ::

Razlika je da si imel v just cause 2 avtomobile, reaktivce, helikopterje in se ta velikost mape ne more primerjat z witcherjem kjer imaš samo konja, zato bo feel mape veliko večji pri witcherju.
««
6 / 30
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Brezplačne igre (giveaways) (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Igre
1104245271 (318) ahac
»

The Witcher 4 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11720134 (417) oo7
»

The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
40190049 (59265) yoco

Več podobnih tem