» »

Kerbal Space Program

Kerbal Space Program

1
...
5 6
7
8

lonewolf_ ::

Nov trip daleč stran :D
 Kerbaley 7

Kerbaley 7




Meni je pa kar zanimivo postalo sedaj, ko imam pojma ter sem prisiljen, da se vrnem nazaj na planet (za več science pointov) :D
R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit 1070 Ti | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
Mortar Titanium | XFX CoreV2 450W | Enermax Fulmo ST

dottor ::

Jaz sem zdej odigral eno. Do lune in nazaj (dejansko mi je prvič uspelo pridet nazaj) :)
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

BigWhale ::

Jaz sem zadnjic naredil en ship, ki ji imel stiri MK1 konzerve gor in vsaka je imela neodvisni pogon. Potem, ko sem jih spravil v orbito, sem jih locil in dobil stiri manned plovila. Izkazalo se je, da je game zastekal in iz enega plovila potem nisem mogel vec v space center.

A je kdo ze probaval kaj podobnega?

dottor ::

Jaz se si zadal v sandboxu pridet na vse planete in lune. Iz domačega planeta, pa po možnosti nazaj na "zemljo".
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

lonewolf_ ::

Igraj raje scenario. Tam boš "prisiljen" priti nazaj s podatki, ker če jih transmitaš, zgubiš nekaj science pointov.
R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit 1070 Ti | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
Mortar Titanium | XFX CoreV2 450W | Enermax Fulmo ST

lonewolf_ ::

Evo sem že nazaj z Jool-a :))

 Pristanek skoraj na tarčo

Pristanek skoraj na tarčo



 Nekaj pointov za odklep novih stvari

Nekaj pointov za odklep novih stvari

R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit 1070 Ti | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
Mortar Titanium | XFX CoreV2 450W | Enermax Fulmo ST

Nagi Bator ::

Kul. Fajn da nekdo prilima slike. Pristal pa izgleda nisi nikjer :)

particle ::

Sej na joolu ne morš, ker nima trdne površine, in je plinasti orjak :)

Nagi Bator ::

Ima pa 5 lun, ki delujejo precej trdneje, ko priletis v njih brez dovolj goriva.

jest10 ::

Nagi Bator je izjavil:


Zdaj cakam na novo verzijo z, mislim da, dvemi novimi planeti, potem me bo verjetno spet prijelo.

O teh planetih se govori že toliko časa...
Jaz sem trenutno opustil igranje, ker je postalo dolgčas. Če/ko bo kaj novih planetov, poizkusim znova.

dottor ::

Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

BigWhale ::

Zdej je ze 1.0.2 :>

antonija ::

probal 1.0.3. Kar nekaj stvari, ki so ile prej samo v modih, so sedaj v igri. Dodan career mode, kjer se je treba dejansko potrudit da lahko kaj naredis. Implementiran science, nove training misije, se vedno obstaja sandbox mode. Pa seveda je treba omenit da so v igri po novem kometi in druge letece skale, ki jih je mozno trackati, srecati in ujeti:
 How to catch a comet... like a boss! :)

How to catch a comet... like a boss! :)



Glede na prejsnje (kvazi) beta verzije, mi je trenutna zelo vsec. Izzivi, nov content, fizika je baje popravljena... Bomo vidli koliko casa bojo novosti "drzale" in kdaj se spet vsega naucim in postane dolgocasno.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Truga ::

Aero je precej boljsi, in dejansko nemors brez planiranja v vesolje vrect prakticno cesarkoli. Se vedno pac ni FAR, ampak to niti ni cilj igre (use FAR :P)

Grafika se je tud precej spremenila v zadnjih nekaj verzijah, glavna razlika je pa kot si rekel, career. Prej je bil KSP samo simulacija raket/sandbox, zdaj je pa proper igra z misijami, progressionom, itd.

BTW, asteroid lahko zahaklas (http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki... ) in si ga prineses nazaj, ce mas dost goriva. Pol ga pa rudaris (http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki... ) in delas iz tega fuel (http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki... )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

BigWhale ::

Jaz sem vceraj se spet mal igrackal po dolgem casu. Kadar testiram streaming na Twitch iz Linuxa, ponavadi pozenem KSP.

K pozabis na nove zadeve in da tudi padala ne delujejo vec tako kot so delovala vcasih, Valentino nekajkrat ubijes preden ti uspe pristati. :))

antonija ::

Truga je izjavil:

BTW, asteroid lahko zahaklas (http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki... ) in si ga prineses nazaj, ce mas dost goriva. Pol ga pa rudaris (http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki... ) in delas iz tega fuel (http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki... )
Ce pogledas tisto sliko se kr fajn drzim za asteroid :) Potem sem ga pa peljal v orbito okrog Kerbala. Potem je pa edino kar mi je padlo na pamet, da ga spustim v atmosfero 8-) BUM!!! (skupaj z mano)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Rokomah ::

Sem čisto novi v KSP. Igra je super, vendar se še vedno (zelo ) lovim.
Najprej mi povejte kateri so potrebni modi, ki jih priporočate za optimalno igranje?

antonija ::

Ce si cisto nov si ne namescat nobenih modov, te bojo samo motili/ovirali napredek.

Ko bos pa lahko komfortno letal (recimo da ti ne bo noben problem sesatavit rakete in pristati na munu, minmusu (ali obeh) in se varno vrniti nazaj ali pa za foro izvesti kaksen docking ali dva okrog kerbina (zelo osnovni cilji ki jih bos kmalu obvladal) si pa namesti Kerbal Engineer Redux. Ta mod ti kaze veliko podatkov (o plovilu, o orbiti, o planetu/luni ki "te drzi", itd.) in te bojo na zacetku motili, kasneje jih bo pa super za videt.

In ce se bos kdaj lotil kaksnih vecjih projektov, ki bojo zahtevali veliko ponavljanja (grindanja; recimo da bi moral dockat nekaj-10 istih kosov v orbiti), si pa namesti enega od modov za samodejno letenje (mechjeb je zelo popularen).

Od tukaj naprej pa vecina modov samo se siri nabor delov in njihove funkcionalnosti... dodatni moduli za vesoljske postaje, za postaje na planetih, za rudarjenje in pridelavo goriva, vecji motorji za specificne potrebe, itd.

Obstaja sicer nekaj zelo zanimivih modov ki igro naredijo se tezjo (recimo mod za realisticno komunikacijo, kjer moras najprej imeti okrog kerbina dovolj satelitov da lahko kadarkoli komuniciras s svojimi plovili, ne pa samo takrat ko imajo line-of-sight do tvoje space centra na kerbinu; isto velja za lune in vsa druga telesa v igri). Potem so modi ki dodajo se zunanje planete.

Amapk vse to pride na vrsto ko bos obvladal osnove. Da znas sestavit ucinkovite rakete, da znas ucinkovito vzleteti in doseci orbito, da ti ni problem usklajevanja orbit in dockanja, da ti ni problem prehodov med visjimi/nizjimi orbitami (let na mun/munmus in nazaj), cisto brez modov se da tudi komete loviti in jih pripeljati v kerbinovo orbito, lahko poskusis se z letanjem s krili (meni nikoli ni bilo vsec v KSPju, ampak ko vidis mozakarja ki pritrdi krila na komet in pristane z njim enako kot z jadralnim letalom...


Pa ko bos vse to pocel bos dobil filing koliko goriva (ozirmoa delta v-ja) potrebujes za manever, kar je eden od kljucnih skillov v KSP.

Pa cisto nic ti ne bo skodilo ce si pogledas videote od Scotta Manleyja na temo Kerbala (tudi drugi so zanimivi). Takrat bos sele lahko videl cesa ti verjetno ne bo nikoli uspelo narest v tej igri :)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

antonija ::

Sm malo premislil glede modov in sem se odlocil, da ti Kerbal Engineer ne more skoditi v zacetku, samo med letanjem ga imej izkljupljenega (oz. ga imej zato, da vsake toliko preveris koliko delta-v ti je se ostalo). Ko bos pa sestavljal rakete ti bo zelo pomagal, ker ti bo sproti pisal koliko delta-v ima vsaka stopnja in koliko celotno plovilo.
Pa obvezno si preberi osnove o delta-v, ker brez tega bos letal naokrog kot slepa kura.

Ko ti bo to slo, si pa poglej se delta-v map za kerbolovo osoncje. Potem ti bo hitro jasno kam se lahko prides (engineer ti tudi med letanjem lahko kaze koliko delta-v imas se v rezervarjih. Pa preden se spravis letat na Eve ali Duno si na hitro preberi se malo o faznih kotih ("phase angles") in njihovih vrednostis za potovanje med planeti, ker drugace bos obrabil gumb za warp :)

Pa obvezno pogledat youtube od Scotta Manleya, ker v njih izves ogromno o ucinkovitosti posameznih manevrov, kje jih je najbolje izvajat, itd.

Pa ne pozabit da KSP niti ni toliko igrica, kot je dokaj natancen simulator orbitalne mehanike v fizikalno nemogocem vesolju 8-) Poznavanje osnov orbitalne mehinake ti bo zelo zelo olajsalo igranje in naredilo vse ksupaj veliko bolj zabavno. https://xkcd.com/1356/
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

phantom ::

Je kar nekaj modov, ki so zame nepogrešljivi in te pri napredovanju nič ne ovirajo.

  • TextureReplacer: Omogoča zamenjave tekstur skyboxa, planetov, partov, navballa, doda odseve v vizirjih skafandrov in odsevne parte ter personalizira Kerbalčke
    (nastaviš jim lahko različne obraze, različne obleke za pilote, inženirje, znanstvenike in turiste).

  • Chatterer: popestri dogajanje s predvajanjem zvokov klepeta med Kerbalčki, zvokom lopute ob vstopu/izstopu iz plovila, dihanja na vesoljskih sprehodih ...

  • EVE: doda oblake na Kerbinu in Laythe, peščene viharne na Duni, Eve je v celoti zavita v gosto meglo. Vendar je tudi precejšen zalogaj za grafično kartico in utegne kar precej znižati FPS (odvisno od nastavitev).

  • Navball Docking Alignment Indicator ali naprednejši Docking Port Alignment Indicator: precej poenostavita dockanje, predvsem poravnavanje plovila ob dockanju.

  • Kerbal Alarm Clock: dodaš lahko alarme, ki zamrznejo time warp in izpišejo opozorilo. To je nepogrešljiv mod, kadar vodiš več misij hkrati, saj se ti lahko mimogrede zgodi, da si skoncentriran na trenutno plovilo in čisto pozabiš na druga plovila in pozabiš izvesti kakšen manever ali pa ti ta strmoglavijo.

  • Transfer Window Planner: prikazuje optimalne trenutke za potovanje na druge planete in ti omogoča dodati alarme za le-te v Kerbal Alarm Clock.

  • Kerbal Engineer Redux: Nepogrešljiv mod pri izdelavi plovil. Med gradnjo ti prikazuje zmogljivost plovila, kot je delta-v za posamezne stopnje, TWR, čas gorenja motorja ... Gradnja raket za daljše misije je brez tega moda praktično loterija. Med letom ti ta mod (če ga imaš inštaliranega na plovilu ali inženirja notri) prikazuje številne uporabne podatke o plovilu, orbiti ipd.

  • RCS Build Aid: Prikazuje navore pri pozicioniranju RCS-blokov.

~
~
:wq

Rokomah ::

Hvala za info.
Trenutno imam največje težave s sestavljanjem plovil.
Kako vem koliko potiska v atmosferi in v orbiti je dovolj za različne misije?
Več ali manj na slepo sestvaljam rakete. Ali je tukaj kakšen system ali pravilo?

phantom ::

Rakete v realnosti imajo TWR okoli 1.2--1.3 ob vzletu, in tudi v KSP od 1.0 naprej, ko so predelali aerodinamiko, je tam nekje optimalno (včasih je bil zrak gost kot žele in si rabil tam nekje 1.8). Ko gre raketa višje in je že precej nagnjena in je zračni upor že precej majhen, recimo okoli 20 km višine in naprej, pa je dobro, da je TWR višji, tam nekje okoli 2.0, dokler ne dosežeš orbite. Za po vesolju pa ni toliko pomemben, odvisno, koliko imaš potrpljenja, koliko se ti da čakat za izvedbo manevrov.

Načeloma nekje med 0.5 do 1.0 za orbiterje. Pri deep space plovilih (misije na druge planete, predvsem bolj oddaljene, Moho, Jool, Dres ...) pa je na račun višjega delta-v smiselno uporabiti LV-N in tako žrtvovati TWR (jaz imam ponavadi TWR 0.1--0.3 za takšna plovila).

Če pa rabiš še višji delta-v, pa uporabi Near Future Technologies, imaš kup raznih ionskih pogonov, orjaških solarnih celic, reaktorje, kondenzatorje ipd. S tem lahko zlahka dosežeš delta-v po nekaj 10 000 m/s, pa tudi čez 100 000 m/s, samo TWR boš imel porazen (tam nekje 0.1 ali še manj), zato boš manevre izvajal tudi po 1 uro dolgo, kar je precej boleče, saj ni mogoče uporabiti time compressiona, ko ti laufa motor.
~
~
:wq

Nagi Bator ::

Kot pravi "antonija". Sam vsaj v zacetku dokler ne obvladas misije na Mun/Minmus ter nazaj,
ne bi namescal prav nobenih modov. Prav tako vsaj v zacetku ne bi gledal tutorialov Scott Maneleya ali bilo koga drugega.
Bodo tisti, ki ti jih ponudi igra sama cisto dovolj. Poleg tega je vsaj polovica uzitka v tej igri prav opazovanje svoje neuspesnosti ;)
Odsvetujem tudi full career mode, ce si zacetnik, saj se ti utegne igra priskutit. Spilaj science mode,
obcasno pa se za cisti uzitek poigraj s sandboxom.

BigWhale ::

Pa mors si zapomnit, da nikol ni prevec strutsov ali pa prevec boosterjev. Zmeri lahk se kak par kam vtaknes. ;>

antonija ::

Kako vem koliko potiska v atmosferi in v orbiti je dovolj za različne misije?
Več ali manj na slepo sestvaljam rakete. Ali je tukaj kakšen system ali pravilo?
Kerbal Engineer in delta-v map. Na zemljevidu bos prebral koliko delta-v potrebujes da prides do cilja in nazaj, engineer ti bo pa ob gradnji rakete povedal ce bo dovolj delta-v ali pa bos moral organizirati se rescue mission.

Pa zidaj rakete kot piramide: ogromni rezervarji in motorji za dvig iz kerbina, vmesna mansja druga stopnja za transfer do tarce in pa mickena zadnja stopnja za karkoli pocnes pri tarci (meritve, docking, pristanek/vzlet, itd.) in za pot nazaj. Bos presenecen kako malo delta-v rabis da prides reicmo iz minmusa nazaj na kerbin...
Pa kaksen solid booster ali 8 pomaga pri vzeltu, ti bo pa engineer zelo lepo pokazal, od katere tocke naprej so solid boosterji neuporabni oz. ne dodajajo vec delta-v tvojemu plovilu.

Pa kot je rekel Nagi ne zaceti s career mode, ket ti ne bo kul. Prespilaj tiste tutoriale ki so not, pa potem je se nekaj scenarijev, potem pa zacni science mode pa ce vmes dobis kaksno idejo za dobro misijo, pa v science mode se nimas vseh komponent, jo pejd probat v sandbox da vidis kako dobro ti bo slo.
Recimo pristat z enim plovilom na munu in priti nazaj z omejenim stevilom delov je vedno zabavna misija (lahko zacnes z minmusom ker je dosti lazje pridet nazaj iz njega, kot pa iz muna).
Ali pa v sandboxu sestavi ogromno asparagus staging posast, ki bo lahko pristala na eve in se dvignbila nazaj v njeno orbito).

BTW, je komu tukaj uspelo spravit plovilo na povrsje od eve in potem vsaj del plovila nazaj v orbito od eve? Pa da so od avtopilotiranja uporabili samo mode za pristat na tisti visoki planoti in za nic drugega?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Rokomah ::

Fantje, hvala za razlago.
Zelooo koristno.
Še vprašam kaj, ko pridem do novih problemov :)))

Nagi Bator ::

TW, je komu tukaj uspelo spravit plovilo na povrsje od eve in potem vsaj del plovila nazaj v orbito od eve?

Ne vem, ce se obstaja bug?! Do kaksnih 15k ali 20k - v glavnem skozi najgostejso atmosfero,
si se lahko dvignil samo z uporabo wingletov, ce si se v zacetku dvignil samo kaksnih 10 metrov od povrsja :P
Res pa je trajalo kaksne pol ure na 4x warp

Še vprašam kaj, ko pridem do novih problemov :)

"Z glavo skozi steno" je precej efektivna metoda v KSP-ju ;((

phantom ::

Ne, z novim aero modelom v 1.0 infini-glide naj ne bi bil več možen. Jaz sem prišel na površje EVE in nazaj, samo pred verzijo 1.0 in s HL Airships. Sem se dvignil z baloni na ~20 km, potem pa izstrelil v orbito.
~
~
:wq

antonija ::

Jaz sem videl videote od asparagus staginga ki pride na Eve in nazaj, ampak je vse skupaj tudi iz dokaj starih verzij, ker tisti re-entry v atmosfero od eve te v zadnji verziji skuri ko cevapcic.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Truga ::

Eve in nazaj je zdaj precej lazje, ker atmosfera ni vec narjena iz zenfa.

Jaz sem sel enkrat, preden so spremenili. Iz sea level eve nazaj na kerbin. Mel sem tok velik launcher da je vse stekalo. Ne priporocam.

particle ::

Ena nočna.

ziga1990 ::

Ta igra je zakon ampak imam vprašanje ali je za vas uporaba mechjab add-ona gljufanje ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

Jaz igram samo vanilla, pa se mi ne zdi nič manj zakon.

antonija ::

Noben addon ni goljufanje. Kerbal je single player offline spil ki ima super moznosti modanja. Ce ti vanilla install ni kul, si dodaj karkoli pac rabis. Ce ti je kul avtomatizacija poletov z mechjebom, potem se igraj tako da ti bo kul.

Drugace pa tudi jaz letam precej osnoven install, od addonov imam samo engineerja, da mi sproti kaze malo vec podatkov o plovilu in o letu, komande so pa vse rocne.

Ce si pa zelo extremist si pa lahko nastimas addone za se bolj realisticno spilanje. Vem za enega ki poskrbi, da odkler nimas v orbiti dovolj satelitov, sploh nimas kontakta z KSCjem ce si na napacni strani planeta.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

ziga1990 ::

Fantje kaj je point vesoljske postaje oz zakaj se jo splača imeti?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

dottor ::

Lahko nardiš fuel station oz. jo sestavljaš in rastavljaš v orbiti. Tako da za daljše misije lahko imaš manjše plovilo in jo med orbirami povneš.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

antonija ::

Nic v Kerbalu nima poante ce smo iskreni... Kerbal je sandbox game (tudi science in tisti tanajtezji path).

Spacestation lahko sezidas da treniras docking, da nastudiras launch widowe iz kerbina za orbital randevous, lahko jo sezidas ker nimas boljsega dela, lahko sluzi kot fuel dump/supply, lahko sezidas tak space station ki se bo sel potovanje med planeti in bo na planete in lune poslal manjsa plovila, ki so pripeta na postajo, itd.

Ce ne ves kaj bi pocel poskeniraj minmus za rudami in potem na hotspotih poisci cimvisji % rude na tleh z avtom. Potem pa pripelji gor rudarsko bazo, ki bo kopala rudo in pridelovala gorivo, dodaj se en transporter ki bo iz povrsine minmusa vozil gorivo v minmus orbito, kjer bos seveda imel se eno postajo, pa ce hoces zakomplicirat lahko ograniziras se stransport med minmusom in kerbinovo orbito. Ker ce vse to naredis lahko iz kerbina lansiras ogromna plovila ki imajo skoraj prazne rezervarje, gorivo ki ga pripeljes iz minmusa je pa prakticno zastonj. Tako bos imel najbolj ekonomicna lansiranja iz kerbina ;)

Ali pa ujemi asteroid ali dva. Zmeraj je dobro imeti kaksen asteroid na zalogi v orbiti kerbina ali ene od njegovih lun.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

ziga1990 ::

aha hvala ravnokar sem malo jezen, ker mi je smet zadela postajo in jo prepolovila zdaj pa iščem način kako rešiti posadko, ker se del v katerem so vrti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

antonija ::

Posadko ni tak problem resit, ker jih lahko spravis ven iz razbitin in odfrcis do resevalnega plovila. Samo pazi ko zacnes EVA ker lahko razbitina ubije kerbala ce ga prevec udari.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

particle ::

Js mam postajo samo zato, da imam nek cilj v orbiti za dockat. Itak igram samo še sandbox, pa trenuten cilj je bil spraviti space shuttle kopijo v orbito. Pa mining na Duni občasno, sam še kar iščem način kako iz Dune privlečt neko dostojno količino surove rude v orbito.

ziga1990 ::

antonija je izjavil:

Posadko ni tak problem resit, ker jih lahko spravis ven iz razbitin in odfrcis do resevalnega plovila. Samo pazi ko zacnes EVA ker lahko razbitina ubije kerbala ce ga prevec udari.


potem sem v riti, ker tisti del se vrti prehitro zgrabit tudi ne morem bom počaka in videl. jutri bom šel asteroide lovit:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

antonija ::

Sej imas quick save/load, lahko probas in vidis kaj rata. Ce bos imel sreco bo kerbal odfrcal stran od razbitine, ti ga bos pa lepo stabiliziral, ustavil in plejal v resevalno kapsulo.

Lahko pa probas blizu pripeljat nekaj masivnega, pa cisto pocasi pridet zdraven in nezno bumpnit vrteco razbitino v upanju da se bo mogoce kaj ustavila.

še kar iščem način kako iz Dune privlečt neko dostojno količino surove rude v orbito
Ce prav vidim rabis za dosezt nizko orbito okrog Dune priblizno 1500 m/s delta v. A nebi raje izbral za rudarjenje kaj z manjso porabo delta v? Ce ze mora biti blizu Dune pejd vsaj na Ike, ce ne sme biti blizu Kerbina je Gilly idealen (30 m/s delta v 8-)), drugace je pa Minmus super postojanka ze refuel pred dolgimi poleti (180 m/s delta v).

Ce pa res mora biti Duna pa baje do 5 km lahko letis s krili, od tam naprej si pa raketa...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

phantom ::

Sej če preklopiš plovilo, re-loadaš ali daš time compression se neha vrteti, razen če imaš tist persistent rotation mod. Ali se tako hitro vrti, da niti preklopit ne moreš? Še vedno mislim, da je mogoče revertat na zadnji preklop scene. Ali pa jih pač pošlji ven in upaj, da da nikamor ne udarijo in preživijo.
~
~
:wq

BigWhale ::

ziga1990 je izjavil:

Ta igra je zakon ampak imam vprašanje ali je za vas uporaba mechjab add-ona gljufanje ?


Zakaj bi to bilo goljufanje? Uporabljas tisto kar se ti pac zdi fajn. K enkrat 500x vzletis in izvedes docking se ti zdi ze mal brezveze.

Pa tudi tko, NASA ze od prvega dneva uporablja MechJeba. ;>

jype ::

Ja sam NASA tut goljufa že skos.

antonija ::

Ubistvu je NASA razvila Kerbala v 50' in so posnetki iz lune samo zanic renderji ker takrat se niso imeli tolk dobrih graficnih. Sicer so probali sfurat misijo brez mechjeba, ampak je Jebadiah vedno zajebal vzlet, pa so ga zamenjali in vklopili mechjeba. The rest is history :D
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

ziga1990 ::

ej kako spraviš asteroid E razreda v orbito okoli kerbina mi ga uspe zapeti in in naštelati center teže ampak nemorem pa hudiča premaknit se vse skupaj začne vrteti?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

antonija ::

Pri asteroidih ga najpres primes s kljuko. Tukaj je fino cimbolj "nacentrat", ni pa treba bit 100% tocen. Ko si enkrat dockan na asteroid, preklopis na "Target center of mass" (roza marker za tarco se ponavadi mickeno zamakne) in sprostis zglob na kljuki. Zelo zelo zelo zelo pocasi zmanevriras plovilo da bo pospesek obrnjen v center of mass. Ko si "dead center", zaklenes zglob. (tukaj je fino narest kratek fast forward/normal da se vsa rotacija ustavi)

Potem pa testno prizges motorje na 100% za delcek sekunde in spet nazaj na 0, da vidis ce je kaj vrtenja. Ce ga ni prevec, pocasi znavigiras v smer v katero bi rad pospesil in _pocasi_ dodajas gas. Dodajas toliko casa dokler je zadeva se stabilna (se ne zacne vrteti). (prvo testiranje na 100% gas izvajaj samo ce si res skoraj cisto scentriran)

Letanje z asteroidi ni ravno najbolj elegantna zadeva, ampak je pa povsem doable. Ce si extremist se pa lahko probas it tole:
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

ziga1990 ::

E sem raje novo postajo v orbiti sestavil z opcijo tankanja plovil samo moram še iti nekam po rudo da bo postaja imela kaj za delat:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

antonija ::

Ne vem ce je prvazanje rude v orbito ravno ekonomicno... SIcer ima isto maso kot gorivo ki ga iz rude pridelas, and ce tovoris gorivo ga lahko sproti porabljas in ni dead weight.

Samo mickeno je treba splanirat kontrukcijo modulov za na povrsino, kaksen test ali dva naredit na kerbinu ce res vse pase skupaj, potem pa gasa predelovat rudo. Pa ne pozabit dat gor ogromno baterij, ker lune in planeti imajo kar dolge noci ;)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
1
...
5 6
7
8


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

SpaceX hoče na Mars (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20726544 (17058) BigWhale
»

Orion Flight Test - danes 13.05

Oddelek: Znanost in tehnologija
344920 (3912) PrimozR

Vesoljska tekma (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
13515943 (11612) Mavrik
»

Ruska misija na Mars brez posadke praktično odpisana

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
117072 (3812) cholt45

Več podobnih tem