Forum » Igre » Kerbal Space Program
Kerbal Space Program
Truga ::
https://kerbalspaceprogram.com/
A kdo kle igra to, in zakaj ne? Glede na "naravo" foruma bi mislil da bo folk kle zagrabu. Je res da je še na nivoju alpha verzije, ampak igra je neizmerno zabavna. Na linku je na voljo free verzija, ki je zadnja free verzija programa, preden je zadeva ratala plačljiva. (0.13, zadnja verzija pa je 0.18).
Upravljaš vesoljski program/agencijo tipa NASA, z dokaj realistično fiziko (minus spodobna aerodinamika, ki v trenutni verziji samo hiter hack, update soon™). Zaenkrat je na voljo samo sandbox mode (resourcov imaš neomejeno), kar pomeni da je edina "omejitev" fizika. Igra se "dogaja" na planetu Kerbal, ki je precej podoben zemlji, samo vse je približno 11x manjše, in da lokalna populacija niso ljudje, ampak palčki z velikimi zelenimi glavami.
Igra tudi ne zgleda slabo (razen textur planetov, ki so zaenkrat bolj kot ne placeholderji), narejena je s pogonom unity3d 3. Prehod na verzijo 4 je v delu, prinesel pa bo verjetno multithreading (manj štekanja pri velikih konstrukcijah), in pa seveda native linux verzijo (sicer trenutno skoz wine dela normalno).
Pa še par random screenshotov:
Pa se en video demo verzije:
A kdo kle igra to, in zakaj ne? Glede na "naravo" foruma bi mislil da bo folk kle zagrabu. Je res da je še na nivoju alpha verzije, ampak igra je neizmerno zabavna. Na linku je na voljo free verzija, ki je zadnja free verzija programa, preden je zadeva ratala plačljiva. (0.13, zadnja verzija pa je 0.18).
Upravljaš vesoljski program/agencijo tipa NASA, z dokaj realistično fiziko (minus spodobna aerodinamika, ki v trenutni verziji samo hiter hack, update soon™). Zaenkrat je na voljo samo sandbox mode (resourcov imaš neomejeno), kar pomeni da je edina "omejitev" fizika. Igra se "dogaja" na planetu Kerbal, ki je precej podoben zemlji, samo vse je približno 11x manjše, in da lokalna populacija niso ljudje, ampak palčki z velikimi zelenimi glavami.
Igra tudi ne zgleda slabo (razen textur planetov, ki so zaenkrat bolj kot ne placeholderji), narejena je s pogonom unity3d 3. Prehod na verzijo 4 je v delu, prinesel pa bo verjetno multithreading (manj štekanja pri velikih konstrukcijah), in pa seveda native linux verzijo (sicer trenutno skoz wine dela normalno).
Pa še par random screenshotov:
Pa se en video demo verzije:
- spremenilo: Truga ()
DOOM_er ::
bravo res klanjam se ti veliki lord.
Drugače pa, precej zabavna igra je bilo kar nekaj funny momentov
Drugače pa, precej zabavna igra je bilo kar nekaj funny momentov
Robots will steal your job. But that's OK
Ghenghiz ::
plemeniti bo zadostovalo, veliki lord je prevec uradno.
Upam, da bodo dodali se multiplayer.
Ena super ideja za multiplayer je bila, da je cold war simulacija kjer, na primer, parkiras geostacionarni vremenski satelit nad soigralcevo bazo in potem spijoniras za prototipi raket. Career mode je ze napovedan, kjer bi lahko potem v multiplayer tekmoval za neodvisne financerje z izdajanjem napihnjenih PR izjav...
Upam, da bodo dodali se multiplayer.
Ena super ideja za multiplayer je bila, da je cold war simulacija kjer, na primer, parkiras geostacionarni vremenski satelit nad soigralcevo bazo in potem spijoniras za prototipi raket. Career mode je ze napovedan, kjer bi lahko potem v multiplayer tekmoval za neodvisne financerje z izdajanjem napihnjenih PR izjav...
UNIVERZUM ::
Kakšen nasvet kako prit v orbito? Sicer grem 400km od planeta pa pod pravim kotom (270 stopinj) in primerno hitrostjo 550m/s+ pa vseeno treščim nazaj na planet ne da bi naredil krog okoli njega. nikakor ne dosežem 2300m/s (to naj bi bilo dovolj za orbitiranje).
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Smurf ::
A je ta igra slucajn kaksen spinoff programa Orbiter (open source space simulator klik), izgled ima sumljivo podoben.
Truga ::
Univerzum, 2 "catcha" sta.
1. catch je, z orbito upravljas dalec najlazje, in najbolj efektivno tako, da jo manipuliras, ko si na nasprotni strani planeta, kjer bi jo rad zmanipuliral.
Recimo: Ce hoces na eni strani planeta imet visjo orbito, potem na drugi strani planeta das gas v smer, v katero letis (zelen krogec brez krizca). Sepravi, ko prvic pobegnes iz atmosfere, moras burnat proti obzorju v isti smeri kot letis, pa bos dvignil orbito na drugi strani ven iz planeta.
2. catch je, planet se vrti proti vzhodu (90). Ti vzletas proti zahodu (270), kar pomeni da imas ze iz starta okoli 350m/s manj kot bi mel ce bi vzletal proti vzhodu. To se _precej_ pozna.
Kar se tice doseganja orbitanja, najboljs naredis tko da vsaj prvih 10km letis direkt gor, da cim hitreje prides skozi gosti del atmosfere, potem pa se pocasi zacnes nagibat proti 90. Ko spravis najvisjo tocko orbite (apoapsis) do neke zgledne visine (100km je kar uredu, 200km je se lazje), zacnes pa zgat na obzorje v smeri kamor letis, da dvignes se najnizjo tocko (periapsis). Atmosfera se sicer konca sele pri 70km, ampak ze nad 35 je komaj kaj zraka, tako da lahko ze tam letis skoraj vodoravno.
Kot zanimivost: ceprav ima enako maso, je planet in vse v bliznji okolici priblizno 11x manjse od zemlje. Delta-v za pobegnit iz atmosfere je "zgolj" okoli 4.5km/s.
Smurf: Ne. Orbiter je, kolikor poznam (bolj ne, sicer), simulacija, to pa je igra. Je pa seveda podobno, vesolje deluje samo na en "nacin".
1. catch je, z orbito upravljas dalec najlazje, in najbolj efektivno tako, da jo manipuliras, ko si na nasprotni strani planeta, kjer bi jo rad zmanipuliral.
Recimo: Ce hoces na eni strani planeta imet visjo orbito, potem na drugi strani planeta das gas v smer, v katero letis (zelen krogec brez krizca). Sepravi, ko prvic pobegnes iz atmosfere, moras burnat proti obzorju v isti smeri kot letis, pa bos dvignil orbito na drugi strani ven iz planeta.
2. catch je, planet se vrti proti vzhodu (90). Ti vzletas proti zahodu (270), kar pomeni da imas ze iz starta okoli 350m/s manj kot bi mel ce bi vzletal proti vzhodu. To se _precej_ pozna.
Kar se tice doseganja orbitanja, najboljs naredis tko da vsaj prvih 10km letis direkt gor, da cim hitreje prides skozi gosti del atmosfere, potem pa se pocasi zacnes nagibat proti 90. Ko spravis najvisjo tocko orbite (apoapsis) do neke zgledne visine (100km je kar uredu, 200km je se lazje), zacnes pa zgat na obzorje v smeri kamor letis, da dvignes se najnizjo tocko (periapsis). Atmosfera se sicer konca sele pri 70km, ampak ze nad 35 je komaj kaj zraka, tako da lahko ze tam letis skoraj vodoravno.
Kot zanimivost: ceprav ima enako maso, je planet in vse v bliznji okolici priblizno 11x manjse od zemlje. Delta-v za pobegnit iz atmosfere je "zgolj" okoli 4.5km/s.
Smurf: Ne. Orbiter je, kolikor poznam (bolj ne, sicer), simulacija, to pa je igra. Je pa seveda podobno, vesolje deluje samo na en "nacin".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
Smurf ::
Kolikor se spomnem si imel tudi v Orbiterju mode za letenje (spaceshuttle, fiktivna letala itd.).
Truga ::
Si lahko gradil svoja letala in rakete, letel na lune in planete (and beyond)? Pa "zemlja" je v KSP tud nek planet z nemogoco maso, glede na velikost (razen, ce ma mogoce neutronium core) :P
Sicer kot sem rekel orbiterja ne poznam ravno, ampak verjetno je zelo podoben, glede na to da je "realisticna vesoljska igra/simulacija".
Sicer kot sem rekel orbiterja ne poznam ravno, ampak verjetno je zelo podoben, glede na to da je "realisticna vesoljska igra/simulacija".
UNIVERZUM ::
ja sej običajno dosežem 550m/s+ pri 13km navpičnega letenja. 270 stopinj sem šel ker sem naredil kopijo po nekem video vodiču in model je pršu do lune in nazaj jaz pa niti okol zemlje ne. No ja sedaj ko sem malce bol zoomiral ven sem ugotovil da dve kapsuli letata okol sonca XD.
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Smurf ::
Letel ja, gradil v smisli igre ne (lahko si jih pa z "sprogramiral).
Sem pa drugace preveril in ocitno gre za popolnoma samostojna igro, ki ne izhaja iz orbiterja.
Sem pa drugace preveril in ocitno gre za popolnoma samostojna igro, ki ne izhaja iz orbiterja.
Truga ::
Univerzum: 550m/s pri 13km je overkill. Daj manj gasa, bos prsparal fuel. Aerodinamika trenutno ne obstaja (nek grd hack je, boljse bo ko bo), tako da si na doloceni visini kar omejen na doloceno hitrost, kar je vec kot x samo zre vec fuela kot je potrebno. http://kspwiki.nexisonline.net/wiki/Ker... klele mas pod "Atmosphere" tabelco, katere priblizno so te hitrosti.
V orbito ti je zdaj ze ratal prit? :P
Smurf: ja, sej pravim. Vesolje pac dela samo na en "nacin" (krozis okol reci), in obe igri se trudita bit realisticni, tako da nekih blaznih razlik dejansko ne more bit..
V orbito ti je zdaj ze ratal prit? :P
Smurf: ja, sej pravim. Vesolje pac dela samo na en "nacin" (krozis okol reci), in obe igri se trudita bit realisticni, tako da nekih blaznih razlik dejansko ne more bit..
UNIVERZUM ::
ja 3x sem že zapustil planet in kapsule krožijo random po solarnem sistemu. Sem opazu da me zjebe sam let navzgor. Namreč običajno zalutam severno ali južno od ekvatorja in potem pod kotom 90/270 letim dalje. bom naredu kak screen. Na tisto kroglo spodaj se pa prav nič ne spoznam XD.
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Truga ::
Univerzum: Ce si igral kaksno letalsko simulacijo bi ti tista kugla morala bit hitro jasna:
Je namrec ubistvu navaden attitude indicator, edina razlika je, da ko zacnes ne vidis obzorja, ampak nebo (ker je raketa obrnena direkt gor, duh).
Ce nisi igral, nekateri to kuglo klicejo "umetno obzorje", ker to dejansko je. Kaze ti, v kaksnem sorazmerju je tvoje vozilo z obzorjem. Sepravi, ce vidis vse modro gres gor, ce vidis vse rjavo bos umrl, kar je pa umes pa ti dejansko kaze, kje bi bilo obzorje, ce bi bil na 0 visine nad tlemi.
Klele mas pa se pomen razlicnih indikatorjev:
Berserker: Prvi polet v vesolje, v orbito pa sploh, je ze sam po sebi dosezek. :P
Je namrec ubistvu navaden attitude indicator, edina razlika je, da ko zacnes ne vidis obzorja, ampak nebo (ker je raketa obrnena direkt gor, duh).
Ce nisi igral, nekateri to kuglo klicejo "umetno obzorje", ker to dejansko je. Kaze ti, v kaksnem sorazmerju je tvoje vozilo z obzorjem. Sepravi, ce vidis vse modro gres gor, ce vidis vse rjavo bos umrl, kar je pa umes pa ti dejansko kaze, kje bi bilo obzorje, ce bi bil na 0 visine nad tlemi.
Klele mas pa se pomen razlicnih indikatorjev:
Berserker: Prvi polet v vesolje, v orbito pa sploh, je ze sam po sebi dosezek. :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
UNIVERZUM ::
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UNIVERZUM ()
OmegaBlue ::
Huh, tole sem igral v času pred 0.13, fajn za zapravit par ur časa. Ampak nevem če je vredno dat tistih 20$ zato da jo bom drezal 2 uri.
Vsaj glede na screenshote so dodali kar veliko stvari.
Vsaj glede na screenshote so dodali kar veliko stvari.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
UNIVERZUM ::
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Truga ::
Huh, tole sem igral v času pred 0.13, fajn za zapravit par ur časa. Ampak nevem če je vredno dat tistih 20$ zato da jo bom drezal 2 uri.
Vsaj glede na screenshote so dodali kar veliko stvari.
Meni bo tale rec nadomestila Minecraft, ko dodajo se par reci not.
Planirane reci so:
Career mode - Omejen si z budgetom. R&D, nabiranje resursov, treniranje astronavtov, itd. V lazjih difficultyjih te sicer drzava baila out (hi, NLB), v tezjih pa ce zafuras pac new game.
Komunikacije - Unmanned misije bojo odvisne od komunikacije s space centrom. Ce probe/rover/lander/whatever ne bo mogel komunicirat s space centrom ga ne bos mogel upravljat.
Discovery - Teleskopi. Planeti se bodo rendrali na backgroundu kot zvezde, s teleskopi (na tleh in v orbiti) jih bos moral najt, in zmapirat. Ob zacetku igre bojo na mapi samo vecji planeti in planeti ki so blizu. Druge planete, lune in bliznje zvezde bo treba najt.
Resursi - Kerbili jejo hrano, vodo, zrak. Poslji roverja ali pa posadko, prinesi nazaj kamne, najdi redke materjale, postavi rudnik, tovarne, odkleni boljse partse.
Postaje in baze - Postaje v orbiti (gravity wheels!), space centri na drugih lokacijah/planetih, itd..
Multiplayer - Vsaj se eno leto ne, ampak verjetno bo.
Source: https://soundcloud.com/ectweak/kerbal-q...
Univerzum: ne letet sam naravnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
OmegaBlue ::
Hm, na, until then ;) Že na minecraftu se nabira prah :D
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
UNIVERZUM ::
ok, če sem jaz prav tole razumel, moram na 2200m/s+ pospešit po AP točki (vzporedno z zemljo), ker drugače me izstreli v vesolje?
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
UNIVERZUM ::
lepa, sej do/na luno mi je zdej uspelo pridt, sam pristajam na temni strani pa se raztreščim vsakič XD
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
BigWhale ::
Zadnje cajte sem imel ful problem satelit spravit v neko stabilno orbito. Ko, koncno uspe ulovit eno tako orbito na 115km, pa ugotovim, da mi orbita decaya, konstanto 1m na orbito ... cez 60.000 orbit bo problem, k pridem do atmosfere, ful bolj drasticen :))
Drgac pa, po BARIS (Buzz Aldrin's Race Into Space) je tale game awesome! :)
Drgac pa, po BARIS (Buzz Aldrin's Race Into Space) je tale game awesome! :)
Truga ::
Ta decay mislm da je problem s floating point precisionom, in ti bo eventuelno zginu. Isto bos vidu ko bos mel vzpostavljeno tocno krozno orbito, pa ti bo Pe in Ap skakalo sem in tja tudi ko bo ladja "pri miru"... Mislim sicer da neki delajo na tem problemu.
BigWhale ::
Aha. Treba jim se povedat, da nej dajo tether unim k gredo v EVA ...
Torej next stage je ... putting something larger into stable orbit ...
Torej next stage je ... putting something larger into stable orbit ...
Truga ::
http://kspwiki.nexisonline.net/wiki/M%C...
Bigwhale: lahko lojtre postavis (mislim da so pod utility), pa ne rabis tetherja. :P
Also RCS gumb prizge jetpack. Gor/dol gres s shift in ctrl.
Synchronous orbit around the Mün is not possible, since it would have to occur at an altitude of 2970.5633375712 km, beyond the Mün's sphere of influence.
Bigwhale: lahko lojtre postavis (mislim da so pod utility), pa ne rabis tetherja. :P
Also RCS gumb prizge jetpack. Gor/dol gres s shift in ctrl.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
UNIVERZUM ::
Ok ratal mi je pripeljat postajo do lune, sem jo utiril da kroži, ampak AP in PE znaka mi tako skačeta po krožnici da ne morem videt podatkov. Na screenu se sicer vidita lepo ampak v igri je pa za znoret ko imaš hkrati 10+ oznak ki se vseskozi gibljejo. Kako naj ju umirim?
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Truga ::
Ce das time compression bi se morala umirit, ker se ustavi simulacija fizike. To je problem s float point precisionom, ko tvoja rec krozi okoli lune pri visoki visini z visoko hitrostjo..
UNIVERZUM ::
niti ni tako visoka hitrost okol 300m/s je pa res da sem 500km od lune XD
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
BigWhale ::
Berserker ::
Evo, danes se mi je posrečilo prvič poletet nad 200 000 m. Zakaj se vse operacije izvajajo preslednico, posledično se mi hkrati z odklopom pomožnih raket odpre še padalo. Ter kako zgradit stopnje, ker po nepotrebnem nosim zraven še težo praznih t400 tankov. Posledično ko prispem v orbito sem čisto brez goriva za razno manevriranje.
Truga ::
Ko si v builderju imas spodaj desno stopnje. Tam nastavis v kateri stopnji se bo nekaj zgodilo. Spodnje stopnje pridejo na vrsto prej. Ko gres z misko cez ikone se zadeva pobarva zeleno, da se lazje orientiras.
Rabis pa decouplerje, da odmetavas stvari dol.
Rabis pa decouplerje, da odmetavas stvari dol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
UNIVERZUM ::
odvisno, jaz grem do 13km in 300m/s samo navpično, pa SAS skoz vklopljen, dokler ne rabim delat spremembe smeri.
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
BigWhale ::
ASAS in SAS je cisti umor za monopropellant, ce imas raketo, kjer centri niso povsem na sredini rakete. Jaz zato ponavadi dam se krilca na raketo in RCS je izklopljen dokler je se kaj atmosfere, da krilca delajo. :)
Berserker ::
Jaz dam krilca spodaj, ampak ko je vklopljen SAS se mi raketa na začetku precej zatrese, sploh tam kjer so stopnje, ker še ni komponente, ki bi zakrila in utrdila medfazne motorje. Sicer je raketa čisto simetrična in s centrom na sredini.
jype ::
Mipe ::
Moti me, da v tej igri manjka neka bistvena funkcija, ki je tako rekoč obvezna v vesoljskih agencijah... Nek flight plan. To bi zelo poenostavilo vsaj vzlete in vzpostavljanje orbite. Tako moram vse na roko nerodno popravljat smer.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
jype ::
Mipe> Tako moram vse na roko nerodno popravljat smer.
Tak je real life. "Flight plan" je samo list papirja.
Tak je real life. "Flight plan" je samo list papirja.
Mipe ::
Vesoljskih poletov že dolgo ne vodijo več ljudje, jype. Samo računalniku dajo flight plan, pilot pa je tam le za morebitne korekcije, kot npr. za pristajalne manervre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
jype ::
Mipe> Vesoljskih poletov že dolgo ne vodijo več ljudje, jype. Samo računalniku dajo flight plan, pilot pa je tam le za morebitne korekcije.
Ja, sej, tule je isto, samo da si v tej igri ti računalnik.
Ja, sej, tule je isto, samo da si v tej igri ti računalnik.
Truga ::
Obstaja mod mechjeb, ki je ubistvu avtopilot. Ampak tisto ni fun, zna vzletet, zna pristat, zna prit na luno, na mars, you name it. Pol sam klikas pa se vse samo dogaja.. V igri pa ne bo nikol take stopnje avtomatizacije (brez modov), ker developerji nocejo risk-free igre. Nekoc, ko bo career mode bos lahko treniral astronavtke, da bojo oni vozli reci namesto tebe (in unmanned vozila bodo morala met komunikacijo s KSCjem za updejtat flight plan), ampak tam bo se vedno neka sansa za fail, ker pac.. Jeb.. :P
Sicer pa je Jebediah heroj:
Touchdown nazaj na stezi iz orbite.
Refuelanje v orbiti.
In gremo.
Adijo Kerbil.
Dobr dan Minmus.
Pristajanje z avijonom je tecno, ce nimas atmosfere.
Touchdown!
Jeb gleda domov.
Pa Kerbil ki lovi Mun po nebu.
Sicer pa je Jebediah heroj:
Touchdown nazaj na stezi iz orbite.
Refuelanje v orbiti.
In gremo.
Adijo Kerbil.
Dobr dan Minmus.
Pristajanje z avijonom je tecno, ce nimas atmosfere.
Touchdown!
Jeb gleda domov.
Pa Kerbil ki lovi Mun po nebu.
Berserker ::
Kako ti tole rata ? Mislim da 0.17 takšnih funkcije še ni. Fino bi bilo imeti save funkcijo, ker na čase lahko narediš neumnost za katero potem vržeš vsaj pol ure vstran.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Na svidenje, Pluton, pozdravljen Kuiperjev pas (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27242 (21947) | bMozart |
» | Krstni polet Oriona uspel (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 32151 (27977) | BigWhale |
» | Orion Flight Test - danes 13.05Oddelek: Znanost in tehnologija | 10553 (9545) | PrimozR |
» | Rusija ob izstrelitvi izgubila tri satelite Glonass (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 32768 (28386) | CaqKa |