» »

Kerbal Space Program

Kerbal Space Program

particle ::

Ja, sem ugotovil ... the hard way. Well, back to the drawing board! :D

Truga ::

dottor ::

A je komu uspelo it okoli in okoli Kerbala s turbo motorjem in pod višino 30.000m? Jaz sem danes proval pa pridem do 3/4 poti. Uporabljam pa 3 Turbo Jet motorje in 11 letalskih rezervoarjev. 4 od rezervoarjev so na vrhu in ko se spraznijo jih odpnem. Je kakšen trik kako pridet brez raketnega pogona in pod višino 30km okoli planeta?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Truga ::

Uporabi navadne (raketne) rezervoarje in samo sprazni ven oxidizer (desn klik v hangarju lahko zdaj nastavi kok hoces cesa met). Tisti majo velik vec fuela not. Also, uporabljaj en sam motor, sej ne rabis tok thrusta. En turbojet je 150+kN.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Nagi Bator ::

Kot je Truga povedal. Gre pa seveda cist lepo tud z normalnimi jet fuel rezervoarji. Stirje so dovolj,
samo en motor, dosti air intejkov, pa velika dolzina kril. Zgleduj se po jadrilicah ali po U-2.
Pocasi do 15k, sele tam pa zacnes pospesevat, da ne trosis brezveze goriva. Potem probas drzat visino konstantno nad 20k.
Gre pa verjetno tudi brute force varijanta z mocnim jet letalom. Picis pod kotom kakih 45° - gas do daske.
Ko zmanjka kisika izkljucis motorje in glajdas v visino tudi preko 70k, pades spet dol in potem tako "skaces".

dottor ::

Hvala. Bom poskusu tako.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Nagi Bator ::

Nekaj takega, sam z malo vec oblikovalske zilice, ce le gre. Tole je bil zdaj na hitro skupaj vrzen avijon. Nestabilen :)
Vzel sem 5 tankov goriva, za vsak slucaj, pa ne bi rabil. Potrosil pa manj kot enega do severnega pola,
ceprav se tu na sliki lih ne trudim z efektivnostjo. Dalje se mi pa ne da.

dottor ::

Danes izšel NASA meteorit, ki poleg nasinih "komponent" prinaša še meteorite ki grozijo Kerbalu :)
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

bzzero ::

popravkov/dotatkov je kar precej :) Je že kdo imel čas in sprobal? Jaz sem na hitro poskusil opreti moj zadnji career save, pa mi ga je naložilo v sandbox mode, pa še 2 sondi mi je spremenilo v zvezdni prah. Potem nism imel časa raziskovat kako/zakaj. Bom pač začel novo kariero :8)

dottor ::

Jaz sem se igračkal malo z novimi pogoni. Morem za vikend malo sprovat kakšnemu meteoritu spremenit orbito.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

particle ::

Jaz sem uspešno utiril asteroid v kerbinovo orbito, in imam nov satelit :P

Mipe ::

So že dodali sončna jadra?

Truga ::

Ni dost time warpa da bi se opazlo da delajo.

Mipe ::

Arf. Sem hotel preizkušat različne načine vesoljskih poletov... menda so jadra še najbolj obetavna za medzvezdne polete. Ali pa z laserjem, v KSP bi zgradili laserske postaje, ki bi potem z laserskimi snopi poganjala jadra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

dottor ::

O kakšnih jadrih je govora?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Truga ::

Takih ki jih das na vesolsko ladjo, so veliki par kilometrov, in lovijo energijo iz sonca. Isto ko veter, sam da soncev veter.

Also, popolnoma neuporabni, ker je pospesek se za par magnitud nizji od ionskega pogona (pa ze ta je precej mocnejsi v KSP kot v resnici).

jype ::

A se ti kam mudi? :)

Truga ::

Meni ne, ampak gont KSP 4 ure na 4x physwarpu zato da ion nardi svoje je ze dost tecno.

Z jadri bi trajal pa 4 mesce. :P

BigWhale ::

Si kr predstavljam kapitana na vesoljski ladji s soncnimi jadri:

"Sail unfolded. Buckle u.... eh, never mind."

:>

Mipe ::


http://xkcd.com/1356

Zdaj že obvladam orbitalne manevre brez MechJeba! Samo kaj, ko še nisem pogruntal dizajna vzletne rakete... vedno je ali preveč ali premalo goriva za misijo. :|

Truga ::

Prevec je uredu. Problem je samo premalo. Dokler nisi omejen z denarjem, anyway.

BigWhale ::

Ja, od viska glava ne boli! ;) Na career mode je stvar kr kul, ker dobis mechjeba sele ful kasnej.

Manual launch je drgac nujen za tiste vecje in nestabilne zadeve, tam mechjeb kr odpove. Isto pri dockingu. K mas pet orange tankov skupi povezanih pa je vse skupi totalno wobbly, je mechjeb cist idiot. :>

Nagi Bator ::

Meni se pa zdi MecJeb lih uporaben, ko neke stvari (ponavadi kaj ogromnega) manualno ne morem spravit v orbito.
Potem probam z MechJebom, da preverim, ce je moj skill vprasanje, al pa je kaj drugega :)
Potrebno bi bilo zakomplicirat igro. Zdaj mislim, da lahko s stirimi misijami odklenem cel techtree.
Pa nov update mi ni prevec vsec. NASA parts mi ne pasejo v igro.

jype ::

Nagi Bator> Zdaj mislim, da lahko s stirimi misijami odklenem cel techtree.

Če bi docking port dobil že na začetku, bi lahko tudi z eno samo misijo :)

Nagi Bator ::

Kot misijo mislim na izstrelitev s ploscadi, ne odhod iz orbite.
Priznam pa, da sem v dokiranju noob in ga ne uporabljam. Tud postaje nisem nikdar zgradil.

BigWhale ::

Nagi Bator je izjavil:

Potrebno bi bilo zakomplicirat igro. Zdaj mislim, da lahko s stirimi misijami odklenem cel techtree.
Pa nov update mi ni prevec vsec. NASA parts mi ne pasejo v igro.


S stirimi misijami? To pomeni, da na vsaki odletis iz Kerbina, poberes sample na enem kupu planetov/biomes in jih pripeljes nazaj?

jype ::

OK, s štirimi izstrelitvami meni ne uspe prit niti do sosednjih planetov.

BigWhale ::

Naceloma lahko takoj na zacetku prides do Mun/Munina, s prvo raketo, sam je mal silly.

jype ::

Ja, ampak do sosednjega planeta pa v štirih precej težko. No, mogoče s sondo, ki ne pride nikoli nazaj (ampak potem izgubiš ecologist conduct).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Nagi Bator ::

Namerno sem si zakompliciral game z omejitvijo samo ene misije v Kerbinovo orbito (to je bila sploh prva raketa),
ene proti Mun-u in ene proti Minmusu. S tem, da je nabiranje science points v atmosferi Kerbina no go!
No, po teh treh misijah (lih vceraj sem se igral s tretjo) - prva je bila v orbito Kerbina,
druga v orbito Mun-a in tretja pristanek na Minmusu, je to trenutni tech tree:

 techtree

techtree



Zdaj sem si rekel, da koristim samo se sonde, ker drugace bo prehitro fertig.

Zgodovina sprememb…

Mipe ::

O, fant. Tri zjutraj. Sem celo noč reševal kerbonavte... Prvemu je po misiji na Minmus zmanjkalo tako elektrike kot monopropelanta, ko sem ga šel reševat z drugim (na originalno raketo sem dal še eno kapsulo), je še temu zmanjkalo energije! Zadeva je brez sončnih celic skoraj nemogoča...

Končno sem na tretjo raketo nabasal tri kapsule, obilo tankov za monopropelant ter baterij in po več urah lovljenja nazadnje pobral izgubljena kerbonavta. :D

Gotovo obstaja enostavnejša metoda za prestrezanje ladij... Sem se res namatral tokrat.

No, z eksperimenti z Minmusa sem odklenil sončne celice. Vsaj nekaj! :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

Nagi Bator ::

Mipe je izjavil:

O, fant. Tri zjutraj. Sem celo noč reševal kerbonavte... Prvemu je po misiji na Minmus zmanjkalo tako elektrike kot monopropelanta...

Ni slabo, da se v zacetku igre bolj posvetis odklepanju spodnjega dela techtree-ja. Vsaj dokler ne odklenes dodatnih baterij.
Pred tem moras skozi pazit na tistih 50 enot stroma, ki ga premore kapsula, potem ko enkrat ostanes s tamalim motorjem, ki ne generira stroma.
Ce ti uspeva, monopropelenta in RCS motorckov sploh ne rabis vlacit na te misije.

BigWhale ::

RCSje rabis sele, ko se gres docking. Prej jih jaz nikoli nisem potreboval.

Mipe ::

Samo kaj, ko tisti reakcijski prstani požrejo štrom... jih nima smisla vlačit gor, če nimaš veliko štroma. Alternativa temu je RCS, ki se lahko tudi rabi za fine korekcije.

Zdaj s SCANSat sondami skeniram planete in sproti gruntam transferje v druge orbite. Za zdaj še brez posadke.

Nagi Bator ::

jype je izjavil:

Ja, ampak do sosednjega planeta pa v štirih precej težko.

Skeptiki so gonilo razvoja :)
Nisem si mislil, da se da priti do Dune ze v prvi potezi, samo z osnovnimi deli, pa sem moral danes zjutraj probat...
Raketo na ploscadi sem poslikal naknadno, zato je notri Bill.

To je bila ze kaksna peta, sesta verzija rakete.
Zacuda je pri tej delovalo vse po nacrtih ze v prvo. Tudi kontrolirana eksplozija :)
 vzlet...

vzlet...



 pali Misko...

pali Misko...



 v orbiti Kerbina...

v orbiti Kerbina...



 Srecni Bob. Nihce mu ni povedal, da bo moral nazaj peš.

Srecni Bob. Nihce mu ni povedal, da bo moral nazaj peš.



BigWhale je izjavil:

S stirimi misijami? To pomeni, da na vsaki odletis iz Kerbina, poberes sample na enem kupu planetov/biomes in jih pripeljes nazaj?

Sem spregledal tole. Ja. Ampak samo s cetrto grem proti planetom, ker sem kao punucal zastavljeno kvoto treh v "sistemu" Kerbina (glej zgoraj.) Po moznosti proti Jool-u.
Sicer je to s stirimi misijami samo domneva, ampak vidis zgoraj, kaj je ostalo neodklenjeno po treh. Mimogrede - Minmus je navrgel okrog 3600 science points.
Bi pa slo preko 4000, ce bi nekako privlekel se dva science jr. in dva goo-ja s seboj. Imel sem 7 kompletov na lander-ju.

Zgodovina sprememb…

Mipe ::

7 kompletov na landerju? Nam pokažeš to čudo? Nekako ne pogruntam dizajna landerjev... no, Minmus nima nekih velikanskih zahtev, a vsaka dodatna tona oteži vse skupaj.

jype ::

Nagi Bator> Minmus je navrgel okrog 3600 science points.

A to potem pešačiš po vseh biomih, al kako ti znese (ker jaz sem imel 4 reusable landerje in ogromno cisterno goriva v orbiti, da sem vse prinesel "domov", pa sem vseeno izgubil več kot tri ure za pobiranje samplov)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Nagi Bator ::

A to potem pešačiš po vseh biomih, al kako ti znese?

Heh, ne. Skaces z landerjem iz enega na drugega. So pravzaprav dosti blizje kot si morda mislis.
Pa ne si kvarit gusta in pogledat kje so. Lahko jih lepo "kartografiras" iz orbite ter si zapomnis kje so.
Jaz vem za osem komadov na Minmusu, ce jih je vec, jih se nisem odkril.

Nam pokažeš to čudo?

Ni lih neko cudo. Vse kar je na njem, se da odklenit z najvec dvemi misijami.
 v orbiti Minmusa

v orbiti Minmusa



 prvi, ali pa eden od prvih pristankov

prvi, ali pa eden od prvih pristankov



 vrnitev domov. To je vse kar je ostalo od njega. Stored data - 47 :)

vrnitev domov. To je vse kar je ostalo od njega. Stored data - 47 :)

Zgodovina sprememb…

jype ::

Kudos za ta design. Meni ni uspelo manevrirat s takim. Saj to je čist vanilla sandbox ane? A uporabljaš joysticke?

Nagi Bator> Jaz vem za osem komadov na Minmusu, ce jih je vec, jih se nisem odkril.

Jaz sem šel po vseh "jezerih", potem sem pa na nekem wikiju izvedel, da so tudi štirje različni "hribi" gor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Nagi Bator ::

Vse je vanilla. Zato mi tudi ne pasejo NASA parts not. Je kot nek mod. Career, ne sandbox. Mis in keyboard. A joystick dela s KSP? 8-O
Ni razloga, da ne bi mogel manevrirat, saj ni nic drugace, kot s cemerkoli drugim.
Ne potrebujes niti dodatnega SAS modula za lander. Je dovolj tisti v kapsuli. Na RCS pozabi. To potrebujes samo za dokiranje, kot je ze BW rekel.
Najtezji del, je pravzaprav spravit tisti lander gor v orbito Kerbina. Vem, da sem se precej zafrkaval in spreminjal "lifter". Bom poiskal, pa slikal...

Mipe ::

Aha, torej je bolje brez RCS in SAS modulov? Zanimivo.

No, zdaj imam en problem... na začetku kariere tisti struti še niso na voljo, zato uporabljam girder segmente. Vendar samo eden ni dovolj, potisniki začnejo opletati... kako povežem drugi segment, recimo pri vrhu glavne in stranske rakete? Zdi se, da sploh ne "poklapa"... samo za tistega prvega, preko katerega je stranska raketa pripeta na glavno.

Nagi Bator ::

Aha, torej je bolje brez RCS in SAS modulov?

No, za sam lander ne rabis dodatnega SAS-a, medtem ko na celi raketi s katero gres v orbito, pa bos verjetno rabil vsaj enega,
da bos lahko obracal stvar, ko ne bodo delovali motorji. Razen na zacetku, ko se ne posiljas gor v orbito nekih monstrumov.
No, zdaj imam en problem...

Daj neko sliko, bo lazje razumet. Sam tiste girder-je uporabljam minimalno ali pa sploh ne.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Nagi Bator> A joystick dela s KSP?

Ja. Kar noro - zadnjič sem prvič dockal z dvema stickoma. A whole new world!

Nagi Bator> Je dovolj tisti v kapsuli.

OK, jaz sem zgleda to igral par verzij nazaj, ker pri meni tega še ni bilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mipe ::

Daj neko sliko, bo lazje razumet. Sam tiste girder-je uporabljam minimalno ali pa sploh ne.

Hm, čudno, tokrat je "prijelo"... enkrat prime, enkrat pa ne. :|

BigWhale ::

Nagi Bator je izjavil:

Aha, torej je bolje brez RCS in SAS modulov?

No, za sam lander ne rabis dodatnega SAS-a, medtem ko na celi raketi s katero gres v orbito, pa bos verjetno rabil vsaj enega,
da bos lahko obracal stvar, ko ne bodo delovali motorji. Razen na zacetku, ko se ne posiljas gor v orbito nekih monstrumov.


Sploh za na Minmus ne rabis nic posebnega. Ce si na Minmusu stuck na tleh, lahko prides nazaj v orbito samo z astronavtom, lander pa dol pustis. :>

Nagi Bator ::

BigWhale je izjavil:

Ce si na Minmusu stuck na tleh, lahko prides nazaj v orbito samo z astronavtom, lander pa dol pustis. :>

Kaj sele Gilly. Tam sam prdnes, pa koncas v orbiti ;)

BigWhale ::

Se kdo kaj igra? Sedaj, ko je na voljo Science, contracts in se polno enih novosti.

dottor ::

Malo sme opustil igranje, bi pa proval začet karijero malo da vidim do kje pridem. Sicer pa se v sandboxu malo igračkam do planetov pridet...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Nagi Bator ::

Sem zacel na novo, ker je pac nova verzija in dodane te pogodbe, pa me je hitro minlo.
Potem sem si rekel, zdaj bom pa probal delat le "testne" pogodbe (ko se enkrat pojavijo) in samo tako prezivet, pa me je spet pograbil dolgcajt.
Zdaj cakam na novo verzijo z, mislim da, dvemi novimi planeti, potem me bo verjetno spet prijelo.
Malo so se ustrelili v nogo s temi zadnjimi verzijami. Nam, ki igramo ze nekaj cajta je igra prelahka - ti NASA parts so jo naredili cisto enostavno,
ostalim, ki jo sele zacenjajo igrati pa neresljijva uganka. Sam kaj, ko je spil ze toliko "star", da ne pridobiva vec novih playerjev, s tem pa je tudi manj $$$. And still in alpha :)

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Vecina ljudi ne kupuje early access spilov.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Na svidenje, Pluton, pozdravljen Kuiperjev pas (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8127232 (21937) bMozart
»

Krstni polet Oriona uspel (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9532115 (27941) BigWhale
»

Orion Flight Test - danes 13.05

Oddelek: Znanost in tehnologija
3410542 (9534) PrimozR
»

Rusija ob izstrelitvi izgubila tri satelite Glonass (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12132751 (28369) CaqKa

Več podobnih tem