» »

Mimovrste garancija / dobil okvarjen izdelek

Mimovrste garancija / dobil okvarjen izdelek

s1m0n ::

Zanima me kakšne možnosti imam ? Uveljavitev garancije ? Pa čakat 45 dni :(
Artikel ne deluje tako kot bi moral (na baterije) že iz škatle! Gre za brezžičen gamepad.

dottor ::

Pokliči jih in se zmeni. Z njimi se da res vse zmenit.

s1m0n ::

A mi lahko kdo opiše kako uveljavim stvarno napako pri mimovrste ?
Natisnem listek za vračilo kaj pa je potrebno označit ?

Magic1 ::

Pa kaj si smotan, ti je človek lepo napisal da pokliči... Itak imaš prvih 14 dni pri nakupu prek neta možnost vračila, tako da ne komplicirajo nič... Ti bi pa kar stvarno napako uveljavljal.
Magic

s1m0n ::

Sem poklical in sem dobil navodilo naj uveljavljam stvarno napako, zato sprašujem.

Clubraider ::

Vse ti na tistem listeku lepo piše.

Označiš z krizcem "vračilo blaga v garancijo" potem pa spodaj na tiste prazne črte napišeš vrsto okvare....par besed. In to je to.

Pri mimovrste sem že 5let..vse kupujem tam in karkoli sem vrnil v garancijo ni bilo nikoli nobenih problemov.

Tako, da ti bodo ta en gamepad tudi rešili brez problemov.

Še najboljše je, če ti kaj ni jasno, da greš kar v poslovalnico, če si pač kje poleg doma.

To je to.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

binez ::

Magic1 ::

Ah so ti šli komplicirat. Pokliči še enkrat, vprasaj kaj moras narediti da dobis delujoc artikel v parih dneh, glede na to da si dobil pokvarjen izdelek. Če ne dajo pametne rešitve, zahtevaj denar nazaj in kupi dugje.
Magic

s1m0n ::

Najboljše bo verjetno kar zamenjava. Torej, da označim zamenjavo za enak izdelek. Pod opombe pa opišem kaj je narobe... Glede na to, da izdelek ne izpolnjuje navedenih lastnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Clubraider ::

s1m0n je izjavil:

Najboljše bo verjetno kar zamenjava. Torej, da označim zamenjavo za enak izdelek. Pod opombe pa opišem kaj je narobe...

Ja samo, da ti nebodo potem rekli, da si ti pokvaril kaj.
Daj raje vračilo blaga v garancijo in ti bodo itaq zamenjali z novim.

Ne razumem zakaj je to problem.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

s1m0n ::

Problem je, da se čaka pa čaka pa izdelek komaj dobiš še uporabljat ga nisi mogel!
Ter izdelek ne izpolnjuje lastnosti, ki so navedene. Če gre za brezžičnega mora tudi brezžično delovat na baterijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Magic1 ::

Ker komplicirajo, pač uveljavi stvarno napako. Stvarne napake se mora ugodit v osmih dneh. Napiši na list stvarna napaka in spodaj napiši, da si dobil izdelek, ki ne dela kot bi morala ter da želiš izpraven izdelek in povrnjene stroške.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Clubraider ::

Moj primer je bil tak.

Kupil sem TV.
Ki je bil v okvari. Sicer deloval,ampak je slika utripala.

Na tretji dan od nakupa sem poslal tv nazaja in sem spet na tretji dan dobil novega. Poleg tega je poštar sam prišel po TV. Se pravi vse skup je trajalo točno tri dni. Sem pa se vse lepo preko tel. prej dogovoril, pa potem jim še pisno javil na email.

To je to.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

draciel ::

Clubraider je izjavil:

Moj primer je bil tak.

Kupil sem TV.
Ki je bil v okvari. Sicer deloval,ampak je slika utripala.

Na tretji dan od nakupa sem poslal tv nazaja in sem spet na tretji dan dobil novega. Poleg tega je poštar sam prišel po TV. Se pravi vse skup je trajalo točno tri dni. Sem pa se vse lepo preko tel. prej dogovoril, pa potem jim še pisno javil na email.

To je to.


A lahko vprašam koliko si porabil za poštnino nazaj?

s1m0n ::

Verjetno nič! Oni uredijo sprejem in pride poštar po tvoj izdelek!

draciel ::

jaz sem pri enaa dobil tablični, ki ni deloval tako kot bi moral, zato sem ga pač naslednji dan po prevzemu vrnil nazaj vendar sem poštnino moral plačati sam cca 6 eur.

Če je stvar pokvarjena dvomim da se tretira kako drugače. Bo clubraider povedal..

Magic1 ::

Zakaj bi pa jaz plačeval dodatno, če so oni poslal nedelujoč izdelek?
Magic

Clubraider ::

draciel je izjavil:

Clubraider je izjavil:

Moj primer je bil tak.

Kupil sem TV.
Ki je bil v okvari. Sicer deloval,ampak je slika utripala.

Na tretji dan od nakupa sem poslal tv nazaja in sem spet na tretji dan dobil novega. Poleg tega je poštar sam prišel po TV. Se pravi vse skup je trajalo točno tri dni. Sem pa se vse lepo preko tel. prej dogovoril, pa potem jim še pisno javil na email.

To je to.


A lahko vprašam koliko si porabil za poštnino nazaj?



Nobenih stroškov nisem imel.

Prej sem govoril z Mimovrste, pa so mi kar preko tel. povedali, da naj samo tv dam nazaj v škatlo in da bodo poslali poštelja po tv.

Vse je bilo brezplačno.

Aja, mogoče zato, ker sem VIP kupec...to pa zdaj nevem.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

s1m0n ::

Clubraider, nima tu VIP veze! Tako pač imajo urejeno, če pošiljaš v garancijo tudi oni uredijo prevzem artikla...

Clubraider ::

s1m0n je izjavil:

Clubraider, nima tu VIP veze! Tako pač imajo urejeno, če pošiljaš v garancijo tudi oni uredijo prevzem artikla...


Aha.

No saj sem napisal, da glede tega nevem točno.
V glavnem meni je vse šlo gladko, pa zastonj seveda.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Magic1 ::

Točno tako, samo zment so moraš. Zgleda da probajo, če se ti da naprtit te stroške.
Magic

mihec87 ::

Verjetno je tudi zaradi tega ker je tv velik in ge je težje dostavi k pošti kot pa nekaj malega, al kakšni so pgoji..

Clubraider ::

Magic1 je izjavil:

Točno tako, samo zment so moraš. Zgleda da probajo, če se ti da naprtit te stroške.

Prej bi rekel, da je prišlo do kakega nesporazuma, kot pa da bi se njim šlo za tistih par evrov.

Mislim, da so na Mimovrste res prijazni in vredu ljudje. Zato so tudi uspešni, kot so.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Magic1 ::

Potem pa ne vem zakaj so ga tolk prestrašil, mogoče je pozabil omenit da je izdelek ravnokar dobil.
Magic

s1m0n ::

Bomo že uredili :)

Rečeno mi je bilo, da imam dve možnosti garancijo (se zmenijo za prevzem) ali stvarno napako (stroške pošiljanja krijem sam).
To za mene, če dobiš okvarjen izdelek ne spada ne pod garancijo in ne pod stvarno napako.

Clubraider ::

Magic1 je izjavil:

Potem pa ne vem zakaj so ga tolk prestrašil, mogoče je pozabil omenit da je izdelek ravnokar dobil.

No še en primer imam.

Enkrat sem vračal izdelek v garancijo tudi preko pošte, ko sem lastno ročno nesel na pošto in poslal. Na pošti sem samo povedal, da pošiljam na mimovrste in da stroške pošiljanja krijejo oni. Je preverila v računalniku in je to, to.

V glavnem...v vsakem primeru se lahko vse uredi brez dodatnih stroškov.

Če pa kdaj pride do kakega nesporazuma, pa se pač še enkrat pokliče, pa se še enkrat opiše primer, ali pa še najboljše jim je pisati na email. Zelo hitro odgovorijo.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

s1m0n ::

@Clubraider, pa moraš za to napisat kaj na paket ali poštar samo vzame pa je ?
Rečeno mi je bilo, da vse podatke sporočim na mail in da se dogovorimo za prevzem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Clubraider ::

s1m0n je izjavil:

@Clubraider, pa moraš za to napisat kaj na paket ali poštar samo vzame pa je ?
Rečeno mi je bilo, da vse podatke sporočim na mail in da se dogovorimo za prevzem.

Če ti Mimovrste pošljejo poštarja, potem ne rabiš na paket nič pisat.
Je pa dobro, da jih v emailu za vsak slučaj vprašaš, če moraš karkoli na paket napisati. Jaz nisem rabil.

V glavne v emailu napiši vse kako se je zgodilo, pa kaj zdaj pač želiš narediti z artiklom. So zelo vredu in ti bodo vse povedali kako in kaj.

Lp
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

darkolord ::

To za mene, če dobiš okvarjen izdelek ne spada ne pod garancijo in ne pod stvarno napako.
To je v bistvu tipičen primer stvarne napake.

s1m0n ::

Hvala za info Clubraider!

Jutri že pride poštar po paket! Na obrazec za vračilu mi je bilo rečeno naj označim garancija in pod opombe napiše, da želim nov izpraven izdelek! Na paket ni potrebno ničesar pisat!

Clubraider ::

s1m0n je izjavil:

Hvala za info Clubraider!

Jutri že pride poštar po paket! Na obrazec za vračilu mi je bilo rečeno naj označim garancija in pod opombe napiše, da želim nov izpraven izdelek! Na paket ni potrebno ničesar pisat!


Super. Lepo reši vse!
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

king67 ::

'Ker komplicirajo, pač uveljavi stvarno napako. Stvarne napake se mora ugodit v osmih dneh'

V osmih dneh so te dolžni obvestiti kako in kaj, ne pa rešiti oz. odpraviti stvarne napake.

lp,
king67

jernejl ::

V osmih dneh so te dolžni obvestiti kako in kaj, ne pa rešiti oz. odpraviti stvarne napake.


ZVPot:
38. člen
(1) Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
- odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
- ponovno opravi storitev ali
- vrne plačani znesek.

(2) Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

39. člen
(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.


Res je, da niso dolžni ugoditi potrošnikovi zahtevi v osmih dneh. Dolžni so ji ugoditi NAJKASNEJE v osmih dneh, če napaka ni sporna.
Samo če je napaka sporna, pa se lahko pogovarjamo o obvestilih, kako in kaj.

Clubraider ::

Samo ne zganjati panike okoli Mimovrste.
Super so in z njimi se vedno vse da rešiti.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

king67 ::

Priznam... Toliko bolje za potrošnika.
lp,
king67

s1m0n ::

Ma Mimovrste bo vse rešil, nastajajo drugje problemi (pošta ni prišla po paket na dogovorjen dan).
Bo se še to čakalo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

draciel ::

Ker sem že zgoraj napisal da sem sam plačal poštnino za tablični, ko sem ga vračal (pri enaa) - odstop od pogodbe v 14dneh (sicer bil je neki pokvarjen - wifi ni delal prav, vendar sem raje vrnil kot uveljavljal garancijo) , sem poštnino moral kriti sam in sicer okoli 6 eur. Ne predstavljam si koliko bi plačal če bi jim pošiljal kak televizor ali kaj podobno velikega oz. težkega.

Na mimovrste imajo isto politiko. Če odstopaš od pogodbe in vračaš izdelek, kupec krije poštnino sam.

Če je pa izdelek pokvarjen in uveljavljaš garancijo. No tukaj je pa druga stvar. Ko sem pri mimovrste kupil Samsungov monitor z napako, so k meni poslali poštarja ki je paket prevzel in odnesel. Isto ga je prinesel z popravila in to brezplačno.

kmetek ::

Magic1 je izjavil:

Zakaj bi pa jaz plačeval dodatno, če so oni poslal nedelujoč izdelek?


Ker so si morali vzeti čas in pogledati kristalno kroglo, ter specifično izbrati nedelujočega :))8-O

Heisenberg ::

pri Mimovrste se zgleda zelo pogosto dogaja da dobiš okvarjen artikel ali aktikel ki je RABLJEN! Sam sem tako dobil ze 2x rabljen artikel in 2x pokvarjenega...zgleda gre to vse po principu, da ko dobis domov ugotovis da ne dela in potem vrneš brez da to poveš in oni prodajo naprej...

draciel ::

Heisenberg je izjavil:

pri Mimovrste se zgleda zelo pogosto dogaja da dobiš okvarjen artikel ali aktikel ki je RABLJEN! Sam sem tako dobil ze 2x rabljen artikel in 2x pokvarjenega...zgleda gre to vse po principu, da ko dobis domov ugotovis da ne dela in potem vrneš brez da to poveš in oni prodajo naprej...


res je. prej al slej bo ostalo pri nekomu ki pač ne opazi da je to rabljen izdelek. trgovine pa pri tem nimajo izgube.

Clever..

s1m0n ::

No meni se je zdaj prvič zgodilo, da je artikel okvarjen. Pa tudi posumil sem, da je že bil odprt/rabljen saj je bila plastična embalaža obrnjena na hrbtno stran škatle (na glavo). Do zdaj pri več kot 40 nakupih tega ni bilo.

mihec87 ::

kmetek je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Zakaj bi pa jaz plačeval dodatno, če so oni poslal nedelujoč izdelek?


Ker so si morali vzeti čas in pogledati kristalno kroglo, ter specifično izbrati nedelujočega :))8-O


Jo ima mar kupec..?
Kot trgovec je pomoje potrebno ta rizik vkalkulirat ter izdelat strategijo kako postopat v tem primeru da je tudi kupec zadovoljen...



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
385782 (2133) DePalmo
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27045138 (39932) Okapi
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486556 (5099) Seljak
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
528891 (6313) St235
»

Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
8411539 (9642) coffeetime12

Več podobnih tem