» »

Senzorji vožnje v rdečo luč - Maribor

Senzorji vožnje v rdečo luč - Maribor

Temo vidijo: vsi
««
2 / 10
»»

stara mama ::

Vrjetno se bojo jezni Mariborski prekrškarji hitro spravili nad te Kanglerjeve pokončno stoječe dildote.

Ker roko na srce, vsak si kdaj mal spozabi, sploh po kaki daljši vožnji na bolj topel dan ko si skoraj doma si že čist živčen.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Jst vam pravim, da bomo kmal na nivoju psov na verigi. Najbolš da prodaja samo eno in isti avto z motorjem ko ma samo hitrost do 130, saj v sloveniji več tak al tak ni dovoljeno. Oh pa če že vlagajo v kazni, naj še tut kaj vložijo v preprečevanje kaznovanja. Recimo GPS zastonj in aplikacijo, ki te opozori in ti zniža hitrost kot tempomat, dokler ti ne rukneš pedalov ZASTONJ!

Dans se sam gleda kje in kako koga kaznit, ne išče se pa vzrokov in kako teh prekrškov preprečit... if u know what i mean...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

PaX_MaN ::

m0LN4r je izjavil:

Dans se sam gleda kje in kako koga kaznit, ne išče se pa vzrokov in kako teh prekrškov preprečit... if u know what i mean...

Vzroke je čist simpl določit - nepismenost (ne zna brat znakov), retardiranost (prebranega ne zmore doumeti), motorična hendikepiranost (premočen pritisk na pedalo za plin oz. nezmožnost odvzet plin).
To je vse.

m0LN4r ::

In edina rešitev je v kazni? Če je tako kot ti praviš, ne kaznuj ampak jih upismeni, naredi jih NE-retardirane, izboljšaj jim motoričnost itd.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hruske ::

No, ne gre za to, da narod počne traparije, to jih bo počel vedno. Gre za to, da se naredi nek tehnični način, da se jim to onemogoči.

Tako kot npr. betonske pregrade med smermi na avtocestah.

Oziroma ... še nekih 10 let, pa bojo avtomobili na avtopilotih.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()

flbroker ::

Ma folk skozi nekaj joka, tole je povsod v tujini pa ni panike. Na nizozemskem še obstaja kamera za pas. Jaz bi za alkohol in rdečo predpisal odvzem izpita in 5000€ kazni ker folk vozi kot da ni normalen. Vi se sploh ne zavedate koliko prometnih nesreč se zgodi vsak dan s težkimi poškodbami ampak se o tem ne poroča ker pač ni smrtnih žrtev. Ljudi VSAK dan vozijo v UKC s poškodbami glave, hrbetnice...večinoma mlade ljudi ki so bili pod vplivom alkohola, najbolj pa nastradajo sopotniki. Še najhuje od vsega je ko nastrada nedolžen človek, torej tak ki pripelje pravilno potem pa mu en idiot odvzame prednosti ker ga je mati rodila debilnega in pripelje v ovinek prehitro, napačno prehiteva ali pa vozi pijan s kolegi zjutraj po žuranju. Grozno je kaj se dogaja, ljudje ostajajo invalidi zaradi bedarij. Smo še daleč od civiliziranega (zahodnjaškega) sveta ampak se vsaj nekaj dela. Drugod se izvajajo mnogo "hujši" ukrepi (op.: hujši za delikvente, za nas ostale pa so ravno prav) kot so policijske blokade v okolici klubov. Zapre se pot z obeh strani in vsi pripeljejo mimo blokade kjer se izvaja hitri alko-test v katerega rečeš tri besede in zazna prisotnost alkohola, tole traja 5s in promet poteka tekoče. Tako se zagotovi da se pijanci ne vsedejo za volan.

Sploh pa nobene kamere in noben sistem pa naj bo še kako represiven ne bo prinesel rezultatov dokler se ne spremeni miselnost v ljudskih glavah.

BigWhale ::

St235 je izjavil:


Seveda lahko. Ustava jasno določa da je vsak nedolžen dokler mu ni dokazana krivda. Konkretno v tem primeru zakon dopušča izjemo in omogoča, da se nekomu krivno naprti preko posrednega dokaza. Če pobrskaš za ustavnimi presojami tega boš videl, da je precej na široko razloženo, daje ta izjema dopustna, ker zagotavlja večjo prometno varnost in poenostavlja postopke, pri čemer je škoda za lastnika vozila manjša. Podobena interpretacija pri temu kar omenjaš z pištolo je naravnost absurdna. To da si lastnik pištole s katero je bil nekdo ubit ni niti približno dovolj za kakrešno koli krivdo, kaj šele obratno dokazno breme.


Mnja, verjetno nisem podal najboljsega primera, a vseeno, ce bo nekdo nasel tvojo pistolo potem "nisem bil jaz" verjetno ne bo dovolj, da se ne opravi bolj podrobna preiskava. Mar ne?

Zapravljati denar za 'bolj podrobne' preiskave pri prometnih prekrskih se mi pa ne zdi smiselno. In v taksnih primerih "nisem bil" tudi ne bi smel biti dovolj.

m0LN4r ::

Ja pol pa naj dajo alkotest v avto v katerega moraš pihnt in če pihneš se pač avto ne vžge oz. bilokako napravo, ki pred vžigom zazna vinjenost voznika. Pa se bo folk navadil, al bo šel peš/taksi domov al pa trezen z avtom.

Lahk bi v to vlagal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

5er--> ::

Vzameš plastenko kokte in z njo pihneš v alkotest...

fosil ::

Pri teh radarjih je zame najbolj problematično to, da bo denar od prekrškov dobila privat firma.
Jaz bi tudi šel v tak posel.
Tako je!

hruske ::

Ja, to je precej problematično, ker pri zasebnikih šteje zgolj dobiček, tako da ni redko, da se časovni intervali brez opozorila spremenijo.

Pričakujte, da boste morali ročno šteti intervale prižganih luči. Ali pa si omisliti kamero za na armaturo.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Relanium ::

flbroker je izjavil:

Ma folk skozi nekaj joka, tole je povsod v tujini pa ni panike. Na nizozemskem še obstaja kamera za pas. Jaz bi za alkohol in rdečo predpisal odvzem izpita in 5000€ kazni ker folk vozi kot da ni normalen. Vi se sploh ne zavedate koliko prometnih nesreč se zgodi vsak dan s težkimi poškodbami ampak se o tem ne poroča ker pač ni smrtnih žrtev. Ljudi VSAK dan vozijo v UKC s poškodbami glave, hrbetnice...večinoma mlade ljudi ki so bili pod vplivom alkohola, najbolj pa nastradajo sopotniki. Še najhuje od vsega je ko nastrada nedolžen človek, torej tak ki pripelje pravilno potem pa mu en idiot odvzame prednosti ker ga je mati rodila debilnega in pripelje v ovinek prehitro, napačno prehiteva ali pa vozi pijan s kolegi zjutraj po žuranju. Grozno je kaj se dogaja, ljudje ostajajo invalidi zaradi bedarij. Smo še daleč od civiliziranega (zahodnjaškega) sveta ampak se vsaj nekaj dela. Drugod se izvajajo mnogo "hujši" ukrepi (op.: hujši za delikvente, za nas ostale pa so ravno prav) kot so policijske blokade v okolici klubov. Zapre se pot z obeh strani in vsi pripeljejo mimo blokade kjer se izvaja hitri alko-test v katerega rečeš tri besede in zazna prisotnost alkohola, tole traja 5s in promet poteka tekoče. Tako se zagotovi da se pijanci ne vsedejo za volan.

Sploh pa nobene kamere in noben sistem pa naj bo še kako represiven ne bo prinesel rezultatov dokler se ne spremeni miselnost v ljudskih glavah.

Se strinjam z vsem kar si napisal, tudi z zadnjim stavkom ampak poglej eno stvar:
Kaj jim preprečuje zlorabo sistema na tvojo škodo sam za njihov profit?
Ker tu te majo totalno pod nadzorom skozi celo mesto. Nekdo nekje bo točno vedel kdaj si prišel v mesto, kje si se nahajal in kdaj si odšel.

Aja, nedolžni se nimajo kaj bat...

Mimgrede, američani (zahodni svet) so za tebe civilizirani ??
Al maš v mislih francijo, sever, ipd. (ker tudi tam sem že videl svinjarije)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

blindb ::

Bob Rock je izjavil:

Seznam radarjev in kamer za rdečo luč ter lokacijski prikaz:

http://maribor.in3dview.com/

Lokacije kjer se nahajajo senzorji: Menu -> Koristne informacije -> Nadzorovana križišča (Eng: Info and help -> Supervised intersections).
Lokacije kjer se nahajajo radarji: Menu -> Koristne informacije -> Detektorji hitrosti (Eng: Info and help -> Speed detector).


Hvala! So to vsi ali še kakšni starejši itd?

Master_X ::

Mene bolj kot vsi ti razlogi in pa vse ostalo tu omenjeno, zanima (zame) praktični pomen teh em... radarjev. Zdaj kolikor je meni znano iz avtošole, je hitrost skozi križišče omejena na 50 km/h. To pomeni, da bodo te zadeve merile/zaznavale/kaznovale nad 50 km/h? Ker namreč so te superduper zadeve postavili na vseh cestah, kjer je še sploh omejitev 70 km/h.

Če je to tako, potem pa pač naj spremenijo hitrost povsod na 50 na teh cestah, ker da bom vsakih 10 metrov zaviral, pa potem pospeševal +- 20 km/h (zelo ekološko not) naj grejo v tri pm... že itak so pol centra mesta dali na 30, kjer majo 5 minut cajta se po novem pojavlja znak 40 (npr. Streliška).

V glavnem Maribor postaja avtomobilu zelo neprijazno mesto. Way to go ob:
visokih cenah bencina,
parkirninah vsepovsod,
bruh javnem prometu,
kolesarske steze samo po centru mesta kakor hitro si malo ven ne duha ne sluha,
ceste luknjaste pa dimenzionirane za fičke... itd.

Glavno da oni gradijo sredi mesta bus terminal, (ki je dizajniran tako, da šoferji avtobusov vozijo po robnikih) in očitno pihanje na dušo vsem ekozelenim (eko cona od oktobra)... samo naj se potem po glavi ne tolčejo, ko bo prodaja avtov spet za 10 % manjša, kljub konstantnim podražitvam bencina, pa bo vedno manj keša od trošarin :S.

On my way to buy a moped :) Tomosu itak baje ne gre preveč rožnato :D

PS: Malo ranta s katerim živim vsak dan, ampak predvsem me zanima odgovor na tisti prvi del, če kdo ve kaj več... ker to kar sem našel na občinski strani napisano mi pomaga nič.

Mesar ::

Kaj te skrbi sej pa bojo v roku 3 tednov vsi radari razbiti/ven spipani/neki kar se bo pac folk zneso ko bo dobil kazen domov.

Moped ne... kako krosko brez tablic :D

Sicer pa ce poznas ceste.... se niti ne rabis mimo teh količkov vozit, ko so prometne konice je to tak vse zabasano... :)
Your turn to burn!

Relanium ::

Vržeš en BMX v kuferan, parkiraš pri bauhausu pa gasa čez mesto.
Al pa en minimoto tud paše not.

Pa si dal focn nazaj ''ekološki coni'' s svojim dvotaktarjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Tilen ::

14. člen

(enakost pred zakonom)

V Sloveniji so vsakomur zagotovljene enake človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso, spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, družbeni položaj ali katerokoli drugo osebno okoliščino.

Vsi so pred zakonom enaki.


Zakaj se na teh križiščih recimo ne kontrolira tudi pešcev? Potrebujemo neko pametno metodo za avtentikacijo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

BigWhale ::

Ne razumem, ampak, a je _res_ tko tezko voziti po omejitvah in ne voziti v rdeco/oranzno luc?

Tilen ::

Sploh ni problema vendar ne vem zakaj ne bi ubili 2 muhi na en mah in še malo preverili pešce, ki nemalokrat prečkajo pri rdeči.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

5er--> ::

Problem je, da pešec nima tablice okoli vratu.

flbroker ::

Relanium je izjavil:

Se strinjam z vsem kar si napisal, tudi z zadnjim stavkom ampak poglej eno stvar:
Kaj jim preprečuje zlorabo sistema na tvojo škodo sam za njihov profit?
Ker tu te majo totalno pod nadzorom skozi celo mesto. Nekdo nekje bo točno vedel kdaj si prišel v mesto, kje si se nahajal in kdaj si odšel.

Aja, nedolžni se nimajo kaj bat...

Mimgrede, američani (zahodni svet) so za tebe civilizirani ??
Al maš v mislih francijo, sever, ipd. (ker tudi tam sem že videl svinjarije)


Če se voziš po predpisih te nihče ne more zlorabiti, problem je ker se ljudje prepisov stežka držimo. Tile radarji so super zadeva, kar je zloraba je zmanjšanje omejitve na streliški cesti s 50km/h na 40km/h ker tam niso policaji nič zaslužili ker se folk pač vozi po predpisih. Take radarje poznajo povsod po Evropi in svetu in tole ni nič novega. Na nizozemskem nevem če obstaja cesta da na križišču ni radarja, na avtocestah so radarji povsod. Ljudje vozijo kot v simulaciji, predvsem pa zaradi tega ker so varnostno ozaveščeni in tudi ko ni gužve se vozijo kulturno. Isto belgija, nemčija, avstrija, švica, španija...

Spomnite se da je še nekaj let nazaj omejitev bila 50km/h kjer je danes 70km/h, torej smo vsi prej vozili 50km/h danes pa legalno krepko več pa še to nam je očitno premalo ko se pa ljudje toliko pritožujejo nad temi radarji. Zdaj vsaj ne rabim skrbet da bo kak štrumf skočil iz grmovja kot to ponavadi delajo ker povsod kjer bodo tile merilniki ne bo prisotnih policajev in ker so kazni visoke se ne rabim bati podivjanih ki radi dirkajo po mariborskih ulica. Vsako spremembo sprva doživljamo kot anomalijo na katero se sčasoma navadimo in brez katere si kasneje ne predstavljamo življenja. Tako je bilo z vsemi spremembami do zdaj (kajenje, parkiranje, ločevanje odpadkov...).

black ice ::

flbroker je izjavil:


Vsako spremembo sprva doživljamo kot anomalijo na katero se sčasoma navadimo in brez katere si kasneje ne predstavljamo življenja. Tako je bilo z vsemi spremembami do zdaj (kajenje, parkiranje, ločevanje odpadkov...).

Brez problema bi preživel in si tudi predstavljam zakajene kafiče, neločevanje odpadkov in modro cono. Ekomuhe, nič drugega.

Sims ::

Se je kdo peljal izvoz iz avtoceste "zrkovci"? Pa pol zaviješ proti mestu. Tam stoji en "dildo", ki je drugačen od ostalih, ima neko "masko" še gor. Tisti meri hitrost? Na oni povezavi ga ne najdem.

Invictus ::

Kaj ko bi Štajerci vozili po omejitvah in se ustavili pred rdečo lučjo? Oz. že rumeno?

Potem ta ukrep postane povsem nepomemben.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Relanium ::

Kaj pa ko bi kangler raj investiral v odštevalnike?
Že v času zkinitve utripajoče luči so nam tvezili kako pa povsod po evropi tega sploh ni in da tud pri nas ne sme bit.
Heh, se zapelješ v bližnji Gradec in jih tam spet vidiš...
In ne ne vozim preko rdeče, vsaj moja praksa to ni, priznam pa da se mi je tudi že zgodilo.
Eden mojih zelo redkih tovrstnih failov je ko sem žensko peljal ven in sem študiral na vse kaj drugega kot na rdečo luč.

Vsi smo krvavi pod kožo in vsi občasno nehote tud delamo napake.

Master_X ::

Glejte vsi, ki ste tako zelo pametni o omejitvah pa rdečih lučeh... odgovoril tako ni noben na tisto kar sem vprašal, ker očitno tako ni nikjer podatkov o tem super zastavljenem projektu... Sicer bomo pa hitro ugotovili katera hitrost se meri.

Meni ni problem vozit po omejitvah, tudi v rdečo ne vozim. Tudi ti radarji pa kateri drugi mi načeloma niso problem. Problem zame je v omejitvi skozi križišče, ki je iz meni neznanih razlogov (CPP) na cesti kjer je omejitev 70 postavljena na 50 (gre se za čas ko ni rdeče, ampak je zelena). Ker zdaj si pač vozil glede na razmere (tako kot bi naj vedno na cesti) in če si mel v križišču kakega živčkota, ki je zavijal čez tvoj pas in je že bil pol na tvojem pasu si pač upočasnil, če pa je križišče prazno pa pač pelješ skozi 70... Ne vem kateri policaj bi te šel ustavljat/merit hitrost, ker si peljal tistih 20 m 70. Zdaj bo to očitno problem, ker zgleda da so te zadeve nastavli točno zaradi te hitrosti? Drugače ne razumem zakaj so nastavljene pred križišči. Po mojem neumnost in zadeva postavljena za kasiranje denarja.

Kako so te hitrosti porihtane v drugih državah ne vem, imam premalo izkušenj, pa načeloma me ne zanimajo druge države. Samo da bom moral zdaj na tistih par cestah v MB, kjer je hitrost omejena na 70 (in so tudi primerne za tako hitrost) skozi vsak zeleni val upočasnjevat pa pospeševat vsakih par metrov, da mi ne bo neka naprava skasirala ne vem kolk 100 evrov za 20 čez omejitev (mam enih šest križišč na poti opremljenih s tem kolk sem videl)... pa hvala lepa a ne. Potem pa naj dajo kar povsod 50 omejitev, bomo vsaj vedli pri čem smo.

francek1 ::

Pri merjenju v zadnjo stran vozila se zastavlja še eno vprašanje; kako zaboga bodo dokazali; da je prekršek storil lastnik vozila?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

St235 ::

BigWhale je izjavil:

St235 je izjavil:


Seveda lahko. Ustava jasno določa da je vsak nedolžen dokler mu ni dokazana krivda. Konkretno v tem primeru zakon dopušča izjemo in omogoča, da se nekomu krivno naprti preko posrednega dokaza. Če pobrskaš za ustavnimi presojami tega boš videl, da je precej na široko razloženo, daje ta izjema dopustna, ker zagotavlja večjo prometno varnost in poenostavlja postopke, pri čemer je škoda za lastnika vozila manjša. Podobena interpretacija pri temu kar omenjaš z pištolo je naravnost absurdna. To da si lastnik pištole s katero je bil nekdo ubit ni niti približno dovolj za kakrešno koli krivdo, kaj šele obratno dokazno breme.


Mnja, verjetno nisem podal najboljsega primera, a vseeno, ce bo nekdo nasel tvojo pistolo potem "nisem bil jaz" verjetno ne bo dovolj, da se ne opravi bolj podrobna preiskava. Mar ne?

Zapravljati denar za 'bolj podrobne' preiskave pri prometnih prekrskih se mi pa ne zdi smiselno. In v taksnih primerih "nisem bil" tudi ne bi smel biti dovolj.


Saj v tem je fora. Če najdejo tvojo pištolo, potem izvedejo preizkavo. Če ugotovijo prekršek s tvojim avtomobilo potem preiskave ni ampak si direktno kriv. Kot že napisano pa ni dovolj izjava nisme kriv, ampak moraš vspostavit utemeljen sum.

AndrejS ::

Nekdo ti ukrade avto, po MB ga slika 10 radarjev - ti dobiš kazen - avta pa ti policaji niso sposobni poiskati in vrniti.
Lepe zakone imamo.

Zmajc ::

francek1 je izjavil:

Pri merjenju v zadnjo stran vozila se zastavlja še eno vprašanje; kako zaboga bodo dokazali; da je prekršek storil lastnik vozila?


kolikor sem videl je več kot en steber na križišče, tako da je velika verjetnost da imajo posnetek še z strani ali od spredaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

St235 ::

AndrejS je izjavil:

Nekdo ti ukrade avto, po MB ga slika 10 radarjev - ti dobiš kazen - avta pa ti policaji niso sposobni poiskati in vrniti.
Lepe zakone imamo.


Prijava vozila kot ukradenga je več kot zadosten utemeljen sum.

dexterboy ::

copy paste iz ene medmrežne strani; pa sem mislil, da je 42 odgovor na vse, sedaj pa vidim, da je to 93 8-)

Namestili bodo 23 radarjev za merjenje hitrosti vozil in 40 naprav za zaznavanje vožnje skozi križišče pri rdeči luči. Nekaj merilcev je že nameščenih
Uroš Kosi, vodja sektorja za komunalo in promet: 'To so samo radarske naprave, ki štejejo promet v posameznih križiščih.'
Zaenkrat se torej globe še ni potrebno bati, šele, ko bodo nameščeni vsi, to pa naj bi bilo do leta 2015.
Uroš Kosi, vodja sektorja za komunalo in promet: 'S tem sistemom tudi nima namena Mestna občina Maribor polniti proračuna. Če bodo vozniki upoštevali predpise, ne bo prekrškov, če pa ne bo prekrškov, pa tudi ne bo nihče nič plačal.'
Na občini zatrjujejo, da so se za posodobitev semaforizacije in ob tem namestitev radarjev odločili, ker želijo na cestah umiriti promet, predvsem pa povečati pretočnsot.
Ker občina nima denarja je s podjetjem Iskra Sistemi sklenila javno zasebno partnerstvo, ki bo prevzelo financiranje projekta, prenovo prometnega sistema, v višini 30 milijonov evrov. Kazni za prekrške bo izdajalo izključno mestno redarstvo, po pogodbi pa bo podjetje Iskra sistemi, iz proračuna, prvo leto prejelo 93 odstotkov sredstev od izdanih kazni.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

St235 ::

PAč private public partneršim. Investiotor Iskara se pač zaveda, da je toliko in toliko butlov, ki ne vozi po omjitvah, da se jim je splačalo finacirat radarje. MOM dobi varnejši promet, Iskra plačano investicijo in je to to.

dexterboy ::

Aja, pa še tole;
vsi se tukaj pričkamo o hitrostnih omejitvah pa vožnjo v rdečo pa podobno, ampak, lai je sploh kdo pomislil na to, da bo ta sistem ODVRNIL voznike, da bi sploh peljali V MESTO?
Ker ko se ti zmanjša promet, se ti posledično zmanjša vse; obiski, potrošnja, razvoj...
Želijo nekaj narediti kao dobro za mesto, ampak ga s tem dejansko izžemajo, nekako podobno kot Bine z Merkurjem in podobni primeri...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

JesusChrist ::

Vsem tistim, ki glumite "če je res tako težko voziti po predpisih": vsak šofer ve, da je treba spremljati promet pret sabo, za sabo, levo ali desno od sebe. Prav tako pešče, kolesarje itd. Torej vsem pametnjakovičem ... ko ti spremljaš na vse strani se v VSAKEM PRIMERU VSAJ ENKRAT spozabiš in prekoračiš za 10km/h KOMOT hitrost. Vsaki ki je že vozil avto to dobro ve.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

St235 ::

Jap, in vsak ki vozi avto se zaveda da je to prekršek in da bo moral plačat kazen, če ga dobijo na radar.

JesusChrist ::

St235 je izjavil:

PAč private public partneršim. Investiotor Iskara se pač zaveda, da je toliko in toliko butlov, ki ne vozi po omjitvah, da se jim je splačalo finacirat radarje. MOM dobi varnejši promet, Iskra plačano investicijo in je to to.

Kar nikakor ni res.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

St235 ::

dexterboy je izjavil:

Aja, pa še tole;
vsi se tukaj pričkamo o hitrostnih omejitvah pa vožnjo v rdečo pa podobno, ampak, lai je sploh kdo pomislil na to, da bo ta sistem ODVRNIL voznike, da bi sploh peljali V MESTO?
Ker ko se ti zmanjša promet, se ti posledično zmanjša vse; obiski, potrošnja, razvoj...
Želijo nekaj narediti kao dobro za mesto, ampak ga s tem dejansko izžemajo, nekako podobno kot Bine z Merkurjem in podobni primeri...


imaš prav, center ljubljane je praktično propadel od kar so prepovedali promet.

JesusChrist je izjavil:

St235 je izjavil:

PAč private public partneršim. Investiotor Iskara se pač zaveda, da je toliko in toliko butlov, ki ne vozi po omjitvah, da se jim je splačalo finacirat radarje. MOM dobi varnejši promet, Iskra plačano investicijo in je to to.

Kar nikakor ni res.


Če je edini faktor, ki se spremeni hitrost, potem je počasnejši promet varnejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

JesusChrist ::

Ne vem kako ti naj razložim, ampak počasnejši promet ne pomeni varnejšega prometa. Varnejši promet je odvisen od papkov na cesti. In zaradi omejitve bodo omenjeni papki bodo povzročili za enkrat več prometnih nesreč. Zakaj? Ker bo nepotrebnega bremzanja, menjavanja pasov in podobnih sutiacij precej precej več kot do sedaj, kar je recept za nesrečo na ptujski, brigadah, tržaški pa še kje.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Matija82 ::

Reakcijski čas ninjeti ? Utopično je misliti, da ne bo bremzanja toda hitreje se na to situacijo odreagira pri nižji hitrosti.

JesusChrist ::

promet se je zdaj gibal med 70 in 90. povečini okrog 70. ampak zdaj majo ljudje v glavi zapisano bojazen pred kaznimi in so dosti bolj vezani na števec in na gledanje le tega. to pa privede le še do počasnejšega reakcijskega časa, ker ne bo tolko spremljanja ceste, ampak le spremljanje števca, da bo denarnica varna pred kaznimi.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

s51as ::

Govorite pa glih tko, kot da po cestah sami nesposobneži vozijo. Omejitve je treba spoštovat pa je. Zelo redko doživim da, kdo v naselju vozi bistveno pod 50, če pa že je gotovo to kak turist, ki ga Garmin fura po najkrajši poti na morje... Veliko več vidim tistih, ki v naselju prehitevajo tiste, ki vozimo 50. Jaz se strinjam s postavitvijo radarjev in se ne strinjam z vandalizmom nad radarji.
It's just me myself and I

St235 ::

JesusChrist je izjavil:

Ne vem kako ti naj razložim, ampak počasnejši promet ne pomeni varnejšega prometa. Varnejši promet je odvisen od papkov na cesti. In zaradi omejitve bodo omenjeni papki bodo povzročili za enkrat več prometnih nesreč. Zakaj? Ker bo nepotrebnega bremzanja, menjavanja pasov in podobnih sutiacij precej precej več kot do sedaj, kar je recept za nesrečo na ptujski, brigadah, tržaški pa še kje.


že če vse, ki niso sposobni avta vozit z konstantno predpisano hitrsotjo odstranimo iz prometa bo ta veliko varnejši. če ne drugega zato ker ga bo pol manj.

Zakaj bo pa več remzanja in menjavanja pasov veš pa samo ti. Mogoče zato, ker folk konstantno vozi prehitro in ogroža druge, sedaj pa bo to še bolj izrazito? Upam, da jih čim prej pospravijo s ceste.

JesusChrist ::

Saj ni problem v omejitvi sami - problem je v ljudeh in njihovi bojazni. Jaz se brez najmanjše bojazni vsak dan čez ptujsko peljem točno 70. Problem je v tistih, ki se bodo vozili 40 ali 50 ker se bojijo. Zaradi tega prihaja do zastojev in nesreč. Tu se že xy let vozim čez omenjene ceste in jaz osebno sem bil priča samo nesrečam, ki so jih zakrivili počasni vozniki, ki so še včasih za povrh naredili kake bedarije (nenadne menjave pasov brez gledanja, čisto nepotrebno bremzanje kolko gre). Promet se je marsikdaj po ptujski recimo gibal okrog 100km/h pa ni bilo v 5 letih problemov. Čisto vedno so pa bili problemi in nesreče, ko s je promet gibal z 50 na isti cesti.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Invictus ::

Opravičevanje svojega divjanja in superiornosti zaradi počasnetov v prometu pač ne pije vode.

Zakon lepo pravi da je treba vožnjo prilagoditi razmeram na cesti. Pa ostani doma, če te ostali promet toliko moti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

s51as ::

Jah ko se srečata tisti ki gre 100 pa tisti ki gre 50, lahko računaš na kak konflikt... brez dvoma...
It's just me myself and I

Zmajc ::

Dnevno se vozim z enega konca Maribora na drug in nazaj v službo. Sindrom vožnje skozi rdečo luč je že tako vsesplošno razširjen, da je nekaj normalnega da ko spelješ pri zeleni z druge smerš še vedno vozijo vozila skozi rdečo ki je začela goreti 10+ sec nazaj. Če ne drugega se bo vsaj to zdaj nehalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

JesusChrist ::

Invictus je izjavil:

Opravičevanje svojega divjanja in superiornosti zaradi počasnetov v prometu pač ne pije vode.

Zakon lepo pravi da je treba vožnjo prilagoditi razmeram na cesti. Pa ostani doma, če te ostali promet toliko moti.


+1

Bi ostal doma, ampak kaj ko pa moram v službo. Na žalost so mi že parkrat polomili avto, ker se niso prilagajali prometu. Beri: niso držali varnostne razdalje, menjava pasu direktno v mene,...

Ne vem pa kje ti vidiš kako divjanje. Kjer je omejitev 70 in se pelješ 70 lahko očitno samo ti vidiš divjanje.

Zmajc je izjavil:

Dnevno se vozim z enega konca Maribora na drug in nazaj v službo. Sindrom vožnje skozi rdečo luč je že tako vsesplošno razširjen, da je nekaj normalnega da ko spelješ pri zeleni z druge smerš še vedno vozijo vozila skozi rdečo ki je začela goreti 10+ sec nazaj. Če ne drugega se bo vsaj to zdaj nehalo.


Res je dosti tega, ampak pazi da hkrati ne zamenjaš tistih, ki ob zeleni pridejo v križišče in tam morajo počakati, da lahko zavijajo za tiste, ki to počnejo namerno - predvsem se to dela zaradi zamika zelene, ki je med 3-5 sekundah.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Zgodovina sprememb…

AndrejS ::

Na Proletarskih brigad je že zdaj problem. Omejitev je 70 km/h , folk pa vozi med 50 in 60 km/h. Le kaj bo sedaj ko so začeli delovat ti "dildoti". Bo hitrost padla pod 40 km/h ??? Bolje bi bilo da bi ti "dildoti" merli prepočasne voznike, ki ovirajo promet !

JesusChrist ::

@AndrejS: pazi da te ne napadejo slotech naciji, ker si prehiter in se ne prilagajaš cesti. Točno taki tu pametujejo ki nimajo pojma kako se giba promet v mariboru :))

Maribor je katastrofa kar se tiče voznikov. Murska Sobota jim je lahko zgled. Tudi Kranj bi solidno ocenil. Da niti ne omenim, da v mariboru velja sindrom NEdajanja smernikov. Očitno se v mariboru prodajajo avti brez slednjih.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Zgodovina sprememb…

««
2 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6714794 (9364) jype
»

Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26155989 (45195) Oki
»

Peljem po avtocesti, zunaj piha nenormalno, dobim kazen ker ne peljem ravno v črti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11530025 (24816) Engineer_
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29249291 (43911) BlueRunner

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48682066 (74766) Gandalfar

Več podobnih tem