Forum » Na cesti » Vrhunska signalizacija slovenskih cest
Vrhunska signalizacija slovenskih cest
Unknown_001 ::
...ali pa so postavljeni na neki čudni višini da se je treba mal naprej perpognit, da ga opaziš.
Glej signalizacijo vnaprej, ne pa šele ko si tik ob njej.
Ja govort je eno, v praksi pa imaš en kup drevja nasranga okol, stavb ki ustvarjo nepregledne zavoje in potem znak nekje tam gor na enem zidu nabit. Da ga pa opaziš moraš pa prej mimo kake škarpe ali zida ki ga zakriva peljat, potem imaš pa mogoče ene 10m da ga opaziš. Imaš dosti cest, ki so tako nepregledne, da moraš stalno bult ko sokol, da pravi čas opaziš znak.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
m0LN4r ::
Ta varianta Maribor, nato oznaka 70, je vrhunec neumnosti. Zakaj so sploh šli postavitev table za naselje, če ni nikjer naselja (hiš)? Sam bi pustil tablo omejitev 70 km/h (če je potrebna), znak za začetek naselja pa bi postavil na začetku naselja, ne pa X metrov prej. Podobnih neumnosti, ki zgolj po nepotrebnem upočasnujejo promet in dušijo dinamiko vožnje je po Sloveniji ogromno. Se vidi, da manjka en organ, ki bi razsojal sporne prakse postavljanja prometnih znakov. Teh pa je po mojem mnenju preveč in so posledično neproduktivni. Kajti večja verjetnost je, da boš upošteval en znak za omejitev hitrosti, kot pa 3 različne na 100 m razdalje. Res pa je, da v Sloveniji manjka tudi zdrave pameti in se pričakuje, da bo vse predpisano. Potem pa pridemo tja, da se naselje (znak za naselje) zaradi ene osamljene hiše podaljša za 200m, kar pomeni 200 m več omejitve 50 km/h na ravni, pregledni cesti. In omejitve se noben ne drži, dokler se ne najde en poštenjak, ki vozi 50 km/h ali rajši še malo manj (za rezervo) v času prometne konice. Za njim pa vrsta nestrpnežev, ki ne upoštevajo varnostne razdalje in začnejo prehitevati v škarje ob prvi priliki. Potem se pa sprašujemo kdo je bil kriv za nesrečo? Nestrpnež, počasni voznik ali postavljalec neživljenske table. Zakon je sicer jasen, zdrava pamet pa govori drugače.
PS: primer je izmišljen.
PS2: Manj tabel na cesto je rešitev.
Nestrpnež in zdrava pamet nimata veliko skupnega, to je res.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mare2 ::
Unknown_001 je izjavil:
Ja govort je eno, v praksi pa imaš en kup drevja nasranga okol, stavb ki ustvarjo nepregledne zavoje in potem znak nekje tam gor na enem zidu nabit. Da ga pa opaziš moraš pa prej mimo kake škarpe ali zida ki ga zakriva peljat, potem imaš pa mogoče ene 10m da ga opaziš. Imaš dosti cest, ki so tako nepregledne, da moraš stalno bult ko sokol, da pravi čas opaziš znak.
Lahko daš kak primer?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Ja govort je eno, v praksi pa imaš en kup drevja nasranga okol, stavb ki ustvarjo nepregledne zavoje in potem znak nekje tam gor na enem zidu nabit. Da ga pa opaziš moraš pa prej mimo kake škarpe ali zida ki ga zakriva peljat, potem imaš pa mogoče ene 10m da ga opaziš. Imaš dosti cest, ki so tako nepregledne, da moraš stalno bult ko sokol, da pravi čas opaziš znak.
Lahko daš kak primer?
Evo banalen primer: med šubičevo in aškerčevo, kjer slovensko cesto štimajo pa je sedaj enosmerni promet. Malo pred aškerčevo imaš križišče iz 2h enosmernih cest ki si gresta nasproti. Znak za obvezno smer je pa postavljen tako da ga vidiš šele, ko se zravnaš z cesto po kateri je speljan enosmerni promet ampak takrat si že v prekršku. Niso mogl postavt nasprot znaka al je obvezna smer levo ali desno namesto onih za naravnost, ki so za stebrom skriti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
kiFni ::
Unknown_001 je izjavil:
...ali pa so postavljeni na neki čudni višini da se je treba mal naprej perpognit, da ga opaziš.
Glej signalizacijo vnaprej, ne pa šele ko si tik ob njej.
Ja govort je eno, v praksi pa imaš en kup drevja nasranga okol, stavb ki ustvarjo nepregledne zavoje in potem znak nekje tam gor na enem zidu nabit. Da ga pa opaziš moraš pa prej mimo kake škarpe ali zida ki ga zakriva peljat, potem imaš pa mogoče ene 10m da ga opaziš. Imaš dosti cest, ki so tako nepregledne, da moraš stalno bult ko sokol, da pravi čas opaziš znak.
10m je dost, edino če gledaš skozi čisto majno lino ven. Kaj se voziš z oklepnikom ali tankom? Potem predvidevam, da pri zavijanju desno v križiščih nikoli ne pogledaš desno gor kakšna signalizacija in voziš na pamet.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
...ali pa so postavljeni na neki čudni višini da se je treba mal naprej perpognit, da ga opaziš.
Glej signalizacijo vnaprej, ne pa šele ko si tik ob njej.
Ja govort je eno, v praksi pa imaš en kup drevja nasranga okol, stavb ki ustvarjo nepregledne zavoje in potem znak nekje tam gor na enem zidu nabit. Da ga pa opaziš moraš pa prej mimo kake škarpe ali zida ki ga zakriva peljat, potem imaš pa mogoče ene 10m da ga opaziš. Imaš dosti cest, ki so tako nepregledne, da moraš stalno bult ko sokol, da pravi čas opaziš znak.
10m je dost, edino če gledaš skozi čisto majno lino ven. Kaj se voziš z oklepnikom ali tankom? Potem predvidevam, da pri zavijanju desno v križiščih nikoli ne pogledaš desno gor kakšna signalizacija in voziš na pamet.
Seveda pogledam ampak v tistem primeru je znak za stebrom ali zastorom gradbene jame. A misliš da se grem ruleto al bo pešec na prehodu ali ne na primer? In navadno tistih 10m ni dost če je znak zelo visoko postavljen, razen če se naprej nagneš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
kiFni ::
Dobro nima veze, mogoče so res kje slabo znaki postavljeni. Tole je tud en biser Ljubljana, Celovška, lahko bi bil samo en znak, nova omejitev 50, ali -ker je še vedno naselje, bi bil dovolj konec dovoljene hitrosti 70, in velja spet avtomatsko 50 naprej.
Še to bi rad povedal ob tej priliki, tisti ki se vozite na relaciji LJ - Medvode in imate slabo znanje CPP. Omejitev je 90 izven naselja in ne 60 od Ljublane do Medvod sploh pa ne skozi Medno, ker je naselje, Če je v Stanežičah znak za 60 to ne pomeni za celoten odsek, omejitev je tam kakih cca 50m zaradi prehoda za pešče. In velja do preklica oziroma prvega križišča.
Še to bi rad povedal ob tej priliki, tisti ki se vozite na relaciji LJ - Medvode in imate slabo znanje CPP. Omejitev je 90 izven naselja in ne 60 od Ljublane do Medvod sploh pa ne skozi Medno, ker je naselje, Če je v Stanežičah znak za 60 to ne pomeni za celoten odsek, omejitev je tam kakih cca 50m zaradi prehoda za pešče. In velja do preklica oziroma prvega križišča.
GrimReaper ::
Sem pogledal Google maps in imaš v Stanežičah za znakom 60 lepo znak za konec omejitve, tako da dileme ne bi smelo biti. Bi pa tudi, če bi znak kdo odstranil, moralo biti vsakemu jasno, da za prehodom/avtobusno potegneš kolker ti avto da.
Potem 60 čez Medno sigurno noben ne vozi zarad tiste omejitve 60 v Stanežičah, ampak pač ker jim je 50 prepočasi. Sam bi zmanjšal na 50 vsaj pred prehodi.
Tud v mojem okolišu se mi vedno zalimajo na rit v kakšnem naselju, zadnjič v dežju celo nekdo, ki drugače vozi zelo počasi in ga v suhem prehitim vsaj za 2 minuti na 12 min dolgi poti.
Sem se že peljal iz Ljubljane do Kranja, in je enak problem kot povsod drugje. Če ne drugega, dobiš kak avtobus/tovornjak, ki ne gre čez 80, prehitet je pa tut težko.
60 kot ti praviš, se pa vsekakor nismo peljali.
Tudi na splošno se izven naselij povečini kar vozi 80-90 (itak je tut to prepočasi, sam se gibljem med 100 in 120), imaš pa nekatere odseke kjer je omejitev 90 in ljudje vozijo počasi (50-60), ampak to ne samo ene par, ampak kar večina tako vozi. Kdo bi jih razumel.
Potem 60 čez Medno sigurno noben ne vozi zarad tiste omejitve 60 v Stanežičah, ampak pač ker jim je 50 prepočasi. Sam bi zmanjšal na 50 vsaj pred prehodi.
Tud v mojem okolišu se mi vedno zalimajo na rit v kakšnem naselju, zadnjič v dežju celo nekdo, ki drugače vozi zelo počasi in ga v suhem prehitim vsaj za 2 minuti na 12 min dolgi poti.
Sem se že peljal iz Ljubljane do Kranja, in je enak problem kot povsod drugje. Če ne drugega, dobiš kak avtobus/tovornjak, ki ne gre čez 80, prehitet je pa tut težko.
60 kot ti praviš, se pa vsekakor nismo peljali.
Tudi na splošno se izven naselij povečini kar vozi 80-90 (itak je tut to prepočasi, sam se gibljem med 100 in 120), imaš pa nekatere odseke kjer je omejitev 90 in ljudje vozijo počasi (50-60), ampak to ne samo ene par, ampak kar večina tako vozi. Kdo bi jih razumel.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
dragana ::
Najboljši nesmisel naših cest sem videl ene 14 dni nazaj v Rožni dolini. Cona 30, pol ceste popravljajo in postavijo zaradi gradbišča omejitev 40
fosil ::
Kam se pa prijavi znake, ki so ji pozabili gradbinci odstranit, potem ko so zaključili?
Primer v Ljubljani na Litostrojski na obeh straneh, tukaj in tukaj že leta ni več v gradnji, znaki pa še kar stojijo.
Primer v Ljubljani na Litostrojski na obeh straneh, tukaj in tukaj že leta ni več v gradnji, znaki pa še kar stojijo.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
AndrejO ::
Kam se pa prijavi znake, ki so ji pozabili gradbinci odstranit, potem ko so zaključili?
Inšpektorat za infrasturkturo.
Samo ne biti presenečen, če se bodo še malo lovili. V zadnjih 3 letih so jih 3x reorganizirali, ko si je politika "talala stolčke" po ministrstvih.
msjr ::
Kam se pa prijavi znake, ki so ji pozabili gradbinci odstranit, potem ko so zaključili?
Primer v Ljubljani na Litostrojski na obeh straneh, tukaj in tukaj že leta ni več v gradnji, znaki pa še kar stojijo.
Obstaja zelo velika možnost, da cesta ni dobila uporabnega dovoljenja - ergo gradnja še ni zaključena .
Točno taka situacija je bila zadnjih par miljonov let na Večni poti od ZOO do Šiške.
Ejsi_Disi ::
Kam se pa prijavi znake, ki so ji pozabili gradbinci odstranit, potem ko so zaključili?
Primer v Ljubljani na Litostrojski na obeh straneh, tukaj in tukaj že leta ni več v gradnji, znaki pa še kar stojijo.
Obstaja zelo velika možnost, da cesta ni dobila uporabnega dovoljenja - ergo gradnja še ni zaključena .
Točno taka situacija je bila zadnjih par miljonov let na Večni poti od ZOO do Šiške.
Če cesta ni dobila uporabnega dovoljenja, potem verjetno ni šel tehniči prevzem skozi. Če ni šel tehnični prevzem skozi, pomeni da cesta še ni tehnično izpravna.
Pravi naslov za odstranitev znakov bi bil na območju MOL-a -> JP LPT.
Rock n' roll ain't noise pollution!
šernk ::
Da nadaljujemo temo...ker pri nas (Goriška) so izgubili stik z realnostjo. izdelava dveh popolnoma nepomembnih krožnih za ogromno denarja je itak razred zase, ampak potem pa prideš do točke kjer gredo preurejat križišča.
Najprej gredo v prenovo ceste: Deskle - Kanal na enem odseku super si rečeš in nato začnejo v eno križišče postavljat neke otočke kjer z avtom komaj zapelješ noter. Seveda je križišče za industrijsko cono, posledično pa 50% tovornjakov zapelje po napačnem pasu če je le prost, ker drugače ga mora naciljat v centimeter da ne prime v robnik. Cesta predvidevam da več cca leto dni po zaključku gradnje še nima uporabnega dovoljenja, ker so table še vedno tam za delo na cesti. Fantastično.
Potem so pa pred kratkim šli spreminjat še v Solkanu cesto za v Brda. Kot prvo uničijo dodaten pas za zavijanje levo z nekim otokom, ki je sam sebi namen (še čakam kdaj ga bo prvi zajahal...po čudežu mislim da ga še niso), avtobusi grejo tam mimo seveda spet za milimetere, potem pa imaš pravi masterpiece postavljanja prometnih znakov.
torej kratka skica: rdeča pomeni potek prednostne ceste, črna je neprednostna. Prej je bila naravnost na črno prednostna, ok recimo da ta sprememba ni tako kritična, čeprav je nesmislena in bila čisto zapravljanje denarja.
sedaj pa pridemo do zanimive točke: avto 1 ki pripelje po prednostni od spodaj in gre naravnost na neprednostno nima prednosti pred avtom 2, ki pripelje po prednosti iz desne strani in zavija levo po prednostni cesti (desno pravilo). Zanimivo pa je, da ima avto 2 s prometnim znakom odvzeto prednost pred avtom 1, če zavija desno na neprednostno cesto. V zadnje smo se znašli v situaciji, kjer se nas je cca 5-6 avtov srečalo v tem križišču (2 od spodaj, 3 iz desne strani) in smo dejansko izpeljali križišče VSI po predpisih ampak to je bila komedija. Čakaš 2 avta iz desne, ki ti križata pot in imata prednost, potem pa tretji avto iz desne mora čakat tebe ker zavija desno namesto levo kot ostala dva, ki sta imela absolutno prednost Skratka nekdo je izgubil zdravo pamet, drugega ne morem reči.
Najprej gredo v prenovo ceste: Deskle - Kanal na enem odseku super si rečeš in nato začnejo v eno križišče postavljat neke otočke kjer z avtom komaj zapelješ noter. Seveda je križišče za industrijsko cono, posledično pa 50% tovornjakov zapelje po napačnem pasu če je le prost, ker drugače ga mora naciljat v centimeter da ne prime v robnik. Cesta predvidevam da več cca leto dni po zaključku gradnje še nima uporabnega dovoljenja, ker so table še vedno tam za delo na cesti. Fantastično.
Potem so pa pred kratkim šli spreminjat še v Solkanu cesto za v Brda. Kot prvo uničijo dodaten pas za zavijanje levo z nekim otokom, ki je sam sebi namen (še čakam kdaj ga bo prvi zajahal...po čudežu mislim da ga še niso), avtobusi grejo tam mimo seveda spet za milimetere, potem pa imaš pravi masterpiece postavljanja prometnih znakov.
torej kratka skica: rdeča pomeni potek prednostne ceste, črna je neprednostna. Prej je bila naravnost na črno prednostna, ok recimo da ta sprememba ni tako kritična, čeprav je nesmislena in bila čisto zapravljanje denarja.
sedaj pa pridemo do zanimive točke: avto 1 ki pripelje po prednostni od spodaj in gre naravnost na neprednostno nima prednosti pred avtom 2, ki pripelje po prednosti iz desne strani in zavija levo po prednostni cesti (desno pravilo). Zanimivo pa je, da ima avto 2 s prometnim znakom odvzeto prednost pred avtom 1, če zavija desno na neprednostno cesto. V zadnje smo se znašli v situaciji, kjer se nas je cca 5-6 avtov srečalo v tem križišču (2 od spodaj, 3 iz desne strani) in smo dejansko izpeljali križišče VSI po predpisih ampak to je bila komedija. Čakaš 2 avta iz desne, ki ti križata pot in imata prednost, potem pa tretji avto iz desne mora čakat tebe ker zavija desno namesto levo kot ostala dva, ki sta imela absolutno prednost Skratka nekdo je izgubil zdravo pamet, drugega ne morem reči.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
[D]emon ::
Signalizacija dela probleme samo vecini voznikov zato, ker se obnasajo kot da so glavni na cesti.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
jype ::
Skratka nekdo je izgubil zdravo pamet, drugega ne morem reči.Promet je urejen tako, da morajo vsi voziti skrajno previdno, kar je tudi edini pravilen način. Če se ti zdi, da si upravičen skozi vsa križišča drveti s hitrostjo, ki se tebi zdi primerna, se moraš žal sprijazniti z dejstvom, da se motiš.
šernk ::
to da avtobus komajda gre skozi križišče, to da je signalizacija idiotska in povzroča še dodatno zmedo osnovam je torej normalno. OK, nimam problemov ker se tam skozi tako ali tako ne vozim več. če imam za it na drugo stran recimo cca 1km najkrajše linije zaradi tega križišča, dveh ležečih policajev kjer se moraš itak ustavit, da normalen avto ne nasede, cone 30 in na splošno prerešetane ceste naredim raje obvoz 4km naokoli (časovno sem itak že dokazal da si tam tam), na ekologijo se pa požvižgam.
kje je ta promet urejen cca 300m naprej, kjer je izredno prometen kolesarski prehod? Ali pa 200m stran v drugem križišču kjer je vsaj 1 nesreča na mesec in so hitrosti precej višje?
Promet je urejen tako, da morajo vsi voziti skrajno previdno, kar je tudi edini pravilen način.
kje je ta promet urejen cca 300m naprej, kjer je izredno prometen kolesarski prehod? Ali pa 200m stran v drugem križišču kjer je vsaj 1 nesreča na mesec in so hitrosti precej višje?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Premik krajevne table (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13358 (11701) | BigWhale |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55751 (44957) | Oki |
» | Peljem po avtocesti, zunaj piha nenormalno, dobim kazen ker ne peljem ravno v črti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29811 (24602) | Engineer_ |
» | Omejitev na hitri cestiOddelek: Na cesti | 10710 (7044) | Opkow |
⊘ | Glavna vožnja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29724 (27932) | einstein :P |