» »

Bulata moti Supervizor

strani: « 1 2

enadvatri ::

amigo_no1 ::

Taisti Bulat je bil direktor ISPja K2.net, če se kdo še spomni 8-).
https://slo-tech.com/novice/t129804

Zgodovina sprememb…

enadvatri ::

Pa eden glavnih težakov v zgodbi o razkritju ranljivosti GSM omrežij, med drugim.

Tero ::

enadvatri je izjavil:

Pa eden glavnih težakov v zgodbi o razkritju ranljivosti GSM omrežij, med drugim.

link?
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

#000000 ::

najbolj važno je da je dotični predsednik slovenskega združenja ponudnikov dostopa do interneta (SISPA) spet eno združenje ki samo čaka na priliko da bo začelo obirat narod.

Daedalus ::

Bulat je trol... in to konkretno težke sorte.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

enadvatri ::

Daedalus je izjavil:

Bulat je trol... in to konkretno težke sorte.


Se strinjam.

enadvatri ::

Tero je izjavil:

enadvatri je izjavil:

Pa eden glavnih težakov v zgodbi o razkritju ranljivosti GSM omrežij, med drugim.

link?


To si pa res nisem mislil, da bo potrebno.

Preberi si ta članek in me ne trolaj.

Prilagam še njegove odzive s foruma.

korenje3 ::

a še ponuja dostop do interneta? kokr je meni znano ne vem če je imel več kot 10 strank :p
se ga spomnem še iz irca, ko sm se pogovarju z njem :p
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

jype ::

Ignorirajte ga.

Looooooka ::

Jezus Kristus.
Pogledas mal njegve poste na http://twitter.com/darkob pa skor skup pades.
Pa on je mokre sanje vsake oblasti.
Ce bi vsi tko razmisljal kot on sploh ne bi blo treba podtikat totalitarnih clenov v zakone.

Timurlenk ::

jype je izjavil:

Ignorirajte ga.

ignorirajmo vse norce


zagotovo bojo dali mir in šli proč
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Daedalus ::

Pogledas mal njegve poste na http://twitter.com/darkob pa skor skup pades.
Pa on je mokre sanje vsake oblasti.
Ce bi vsi tko razmisljal kot on sploh ne bi blo treba podtikat totalitarnih clenov v zakone.


IMHO uvod v kampanjo proti Supervizorju/KPK. Eni pač ne morejo brez, da ne bi nekomu lezli v šupak.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BlueRunner ::

enadvatri je izjavil:

Zanimivo, kako nekatere moti preglednost poslovanja države.

Bulat bi lahko kot sekretar na direktoratu, ki pripravlja nov ZEKom, malo pometel pred svojim lastnim pragom, preden kritizira druge. Zasebno ali pa sluzebno.

Zgrazanje o "institucionaliziranem kukanju v sosedov lonec" ima tako "na domacem pragu", v osnutku ZEKom, po katerem bodo morali operaterji APEK-u posredovati vse pogodbe o sluznosti. Torej bo APEK, kot predmet javne evidence, po zakonu moral voditi javno evidenco koliko je kdaj dobil ali dobiva od katerega operaterja za kanale, jarke, zice in ostalo infrastrukturo.

Nova zbirka zaradi lepsega in odlicen nacin kako kukati v tuje perilo. Iz glave lahko nastejem 3 razloge zakaj je ta zbirka, ki se jo vzpostavlja brez kakrsnih koli varovalk, skodljiva za varnost drzave. Potem pa, ko bo cez leto ali pet let informatizirana in (strogo v duhu ZDIJZ) enostavno in brezplacno dostopna sleherniku, bo pa jik in stok, ter znova pljuvanje po tistih, ki dejansko pocno to, za kar so placani - razkrivajo in preiskujejo korupcijska tveganja.


Torej, Darko. Zakaj ne pometas tudi pred lastnim pragom? Ti je to odvec? Bos raje cez nekaj let, ko bo tudi to informatizirano, civknil, da se pa to res ne bi smelo delati?

celada ::

Določene skandinavske države razkrivajo mnogo več kot razkriva tale supervizor pa jim gospodarsko precej bolje laufa kot nam. Kot vem na Norveškem lahko vsak za vsakega pogleda koliko davka je plačal čez leto.
Kot zanimivost Hrvaška je uvedla sedaj javno listo neplačnikov davka pa se nihče ne razburja.
Asus p5q-pro, 1,5 TB Segate Baraccuda , Sapphire Ati radeon 4850
Core 2 Duo E8400 4Gb rama

enadvatri ::

Edini motiv, ki ga vidim je osebna zamera in zato poizkus diskreditacije. Ugibajte, komu ...

PaX_MaN ::

celada je izjavil:

Kot zanimivost Hrvaška je uvedla sedaj javno listo neplačnikov davka pa se nihče ne razburja.

IP-RS je kar glasna.
Neresno trolanje JS @ https://github.com/paxman/ZDIJZovanje
Za tenorista me imajo: BSi, Policija, MF.
Kar pogreje me pri srcu!

Lakotnik29 ::

informacijska pooblaščenka RS je glasna okoli odločitve RH...

PaX_MaN ::

... ki bo ob letu osorej članica EU.
Neresno trolanje JS @ https://github.com/paxman/ZDIJZovanje
Za tenorista me imajo: BSi, Policija, MF.
Kar pogreje me pri srcu!

Lakotnik29 ::

In potem bo IP RS imela kaj z odločitvami HR?

PaX_MaN ::

Korupcija v HR + HR europarlamentarci = ?
Neresno trolanje JS @ https://github.com/paxman/ZDIJZovanje
Za tenorista me imajo: BSi, Policija, MF.
Kar pogreje me pri srcu!

Lakotnik29 ::

Ima kakšno vezo z IP RS? Ko sem nazadnje gleda v njeni pristojnosti ni bila ne HR, ne korupcija, ne europoslanci.

Zgodovina sprememb…

PaX_MaN ::

Seveda ma. Ko bo treba implementirat kako novo davčno direktivo, v katero bodo hrvatje vštulili javno objavo vseh neplačnikov ... bodo lulzi letel.
Neresno trolanje JS @ https://github.com/paxman/ZDIJZovanje
Za tenorista me imajo: BSi, Policija, MF.
Kar pogreje me pri srcu!

Matthai ::

Glede Supervizorja so stvari jasne. Transparentnost je pogoj za demokracijo, transparentnost poslovanja države povečuje svobodno gospodarsko pobudo.

Transparentnost delovanja varnostnih mehanizmov GSM pa ima za posledico večjo skrb operaterjev za zasebnost in varnost svojih uporabnikov.

Na traparije pa se nima pretiranega smisla ozirati. Nekateri so pač proti transparentnosti, a že filozof Bentham je pred približno 200 leti zapisal: "tajnost je instrument zarote, zato ne bi smela biti sistem normalnega vladanja".

Ne v 21. stoletju.
Zloraba oblasti, avtokracija in tema nikoli ne pridejo hipoma, vedno je vmesno
obdobje mračenja, ko se dan preveša v noč; biti moramo pozorni opazovalci
okolja in varuhi luči, da ne postanemo nemočni ujetniki teme. --W. Douglas

Okapi ::

"tajnost je instrument zarote, zato ne bi smela biti sistem normalnega vladanja".
Zdaj boš pa še razložil, zakaj je pri volitvah ravno obratno.>:D

O.

kuglvinkl ::

Mene skrbi zelo previden in mlačen odziv Ministrstva. Ali zaradi tako bledega odziova lahko sklepam, da niso zavezani protikorupitvnim aktivnostim in usmertivam? Minster, to hočete povedati?

In kaj je z vašim PR? Se na ministrstvu sploh ve,kdo pije in kdo plača?

BlueRunner ::

jype je izjavil:

Ignorirajte ga.

Ljudi, katerih osnovno delo in to, s cemer si sluzijo placo, je pisanje besedil zakonov, se ne ignorira. Ne v dobrem, ne v slabem.

Kot mi je nek birokrat dolgo nazaj pojasnil: moc ima tisti, ki naredi zapisnik. Ostali lahko potem samo se prestavljajo vejice.

Ali je morda kdo opazil kako tezko, ce ne skoraj nemogoce, je spreminjati vsebino zakonov, ki jih spisejo razlicni sekretarji po razlicnih ministrstvih? Kakor, da se bi za vsako ceno upirali vsaki spremembi, ker bi to pomenilo njihov oseben poraz. Poraz oziroma priznanje, da sami ne vedo najbolje.

Narcisi.

Looooooka je izjavil:


Ce bi vsi tko razmisljal kot on sploh ne bi blo treba podtikat totalitarnih clenov v zakone.

Poklic v katerem je, je tisti, ki v besedila vnasa te totalitarne clene. Tisti, ki lahko delujejo totalitarno, brez zakona, so drugje v javni upravi. Imajo izkljucene mozgane, namesto njih razmisljajo racunalniki, delujejo izkljucno na podlagi internih okroznic. Najlazje jih srecas pri obiskih na okencih upravnih enot.

enadvatri je izjavil:

Edini motiv, ki ga vidim je osebna zamera in zato poizkus diskreditacije. Ugibajte, komu ...

Motis se. Tudi to, kar bi morda lahko videl kot izvor neke zasebne zamere, je imel pred tem svoj zakaj in tam ni nicesar, kar bi ze takrat namigovalo na zasebno zamero. Ce precesem njegove civke, dobim med vrsticami obcutek, da je govora o osebi, ki je "na misiji" in ta "misija", se ne ujema ne z delom direktorata, ne s stalisci ministrstva, kljub temu pa vpliva na njegovo delo in s tem posledicno tudi na ucinkovitost dela direktorata.

Sekretarji tipicno niso "ljudje na misiji". Taksni naj bi bili politiki.

jype ::

Okapi> Zdaj boš pa še razložil, zakaj je pri volitvah ravno obratno.>:D

A res moram? Že spet?

Ziga Dolhar ::

Okapi je izjavil:

"tajnost je instrument zarote, zato ne bi smela biti sistem normalnega vladanja".
Zdaj boš pa še razložil, zakaj je pri volitvah ravno obratno.>:D

O.


A bo preveč arogantno in sklicevanje na lastno (ne)avtoriteto, če ti na tole polinkam en svoj članek iz Pravne prakse? :)
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Matako ::

Looooooka je izjavil:

Jezus Kristus.
Pogledas mal njegve poste na http://twitter.com/darkob pa skor skup pades.


Oho! Ta Bulat bi bil odličen Mikstone Blog lik!
/\/\.K.

kuglvinkl ::

Žiga, linkaj!

enadvatri ::

Blue, imaš res. Darko je misionar.

kuglvinkl ::

Čigav?

Invictus ::

Okapi je izjavil:

"tajnost je instrument zarote, zato ne bi smela biti sistem normalnega vladanja".
Zdaj boš pa še razložil, zakaj je pri volitvah ravno obratno.>:D

O.

Zato ker volitve niso vladanje. kaj ti tukaj ni jasno. Volitve izvolijo bodoče vladarje, ki morajo delati transparentno. Oz. naj bi ...

Kolikokrat ti moramo to še napisati?
Looking for people with the same mental disorder. Oh, already found you ...

BlueRunner ::

Lahko tudi sam svoj. Tudi ne vidim, da bi to bilo pomembno, saj je za ozek in z naravo dela (sluzbe) nekompatibilen pogled na svet samo vprasanje kdaj se bo izkazal kot skodljiv in koliksna bi lahko bila morebitna skoda.

Kar se civkov tice, je zaenkrat jasno dvoje:
- testiranje varnosti javnih komunikacijskih omrezij bi bilo smiselno, ce se bi to delalo iz komercialnega interesa, ne pa zaradi obvescanja in ozavescanja javnosti.
- vecanje transparentnosti, v duhu enostavnega, hitrega in brezplacnega dostopa do analiticnega orodja, ki ponuja vpogled v vse podatke, ki so po zakonu javni, je za komercialni interes skodljiv.

Zaenkrat vidim rdeco nit sledenja ozkem komercialnem javnem interesu in popolno ignoriranje, ce ne skoraj zanicevanje sirsega javnega interesa drzavljanov. In to s strani zaposlenega v javni upravi, kjer menim, da je del dela ravno uravnotezenje razlicnih interesov in ne ozko sledenje enemu samemu in samcatemu.

Morda pa le ni dobro, da se na taksna delovna mesta zaposljuje ljudi "iz industrije". Ze morda res, da s seboj prinesejo izkusnje, vendar dvomim, da si zelimo taksne, kot jih prinasa Bulat. Vsaj po mnenjih, ki jih javno izraza, si jih jaz ne.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Zato ker volitve niso vladanje. kaj ti tukaj ni jasno. Volitve izvolijo bodoče vladarje, ki morajo delati transparentno.
V resnici je precej smešno to samovoljno določanje, kaj mora biti transparentno in kaj mora biti tajno. Nekdo mora javno povedati, katero znamko skret papirja uporablja, da ga ne bi obtožili korupcije, drugi pa lahko v tajnosti serje v tujem gozdu. Does not compute.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Karaya 52 ::

Ce kupi wc papir z javnim denarjem, mora ravno tako povedati katere znamke je, tudi ce serje pod sosedovo smreko. Mislim, da je to dobro merilo. Nebi si pa zelel, da so transakcije privatnega sektorja javne, to pa spominja na bivsi totalitarni rezim, kjer je ena agencija imela pregled nad financnimi tokovi.
"I find myself more and more relying for a solution of our problems on the
invisible hand which I tried to eject from economic thinking twenty years ago."
John Maynard KEYNES

Timurlenk ::

morajo pa biti javne transakcije privatnega sektorja z javnim sektorjem, kjer je največ lopovščin
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Timurlenk ::

naša telovadnica, ki je bila zgrajena z javno-zasebnim partnerstvom (na istem mestu so pred tem porušili staro)

je v nevarnosti



ker gre firma, ki jo je gradila in je delni lastnik v stečaj in gre telovadnica v stečajno maso
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Okapi ::

morajo pa biti javne transakcije privatnega sektorja z javnim sektorjem, kjer je največ lopovščin
Ker lopovščin med transakcijami znotraj zasebnega sektorja ne more biti, ne?

O.

Karaya 52 ::

Ne delaj se neumnega, zasebni denar je zasebni, naj kurijo svojega ce zelijo. Javni je pa od drzavljanov, ne minististrov in uradnikov.
"I find myself more and more relying for a solution of our problems on the
invisible hand which I tried to eject from economic thinking twenty years ago."
John Maynard KEYNES

enadvatri ::

Karaya 52 je izjavil:

Ce kupi wc papir z javnim denarjem, mora ravno tako povedati katere znamke je, tudi ce serje pod sosedovo smreko. Mislim, da je to dobro merilo. Nebi si pa zelel, da so transakcije privatnega sektorja javne, to pa spominja na bivsi totalitarni rezim, kjer je ena agencija imela pregled nad financnimi tokovi.


Transakcije javnega sektorja, v kolikor niso med drugimi subjekti javnega prava, niso in nikoli ne bodo javne.

Da so pa uničili tisto agencijo, je škoda, ker bi bil javni (gospodarski) sektor veliko bližje fokusu drobnogleda!

Karaya 52 je izjavil:

Ne delaj se neumnega, zasebni denar je zasebni, naj kurijo svojega ce zelijo. Javni je pa od drzavljanov, ne minististrov in uradnikov.


Načeloma da. Vendar, kaj ko je bilo 3/4 kapitala še do nedavnega v državni lasti ...

Zgodovina sprememb…

PaX_MaN ::

Karaya 52 je izjavil:

Ne delaj se neumnega, zasebni denar je zasebni, naj kurijo svojega ce zelijo. Javni je pa od drzavljanov, ne minististrov in uradnikov.

Potemtakem bi moral zbrisat pol KZ.
Neresno trolanje JS @ https://github.com/paxman/ZDIJZovanje
Za tenorista me imajo: BSi, Policija, MF.
Kar pogreje me pri srcu!

NeMeTko ::

Karaya 52 je izjavil:

Nebi si pa zelel, da so transakcije privatnega sektorja javne, to pa spominja na bivsi totalitarni rezim, kjer je ena agencija imela pregled nad financnimi tokovi.


Če ti pride davčni inšpektor v firmo, se bo lahko do obisti napasel po vseh transakcijah podjetja. Torej to nima popolnoma nobene veze s totalitarnostjo režima.

Kar se pa tiče Supervizorja, pa se mi zdi, da ta prikazije zgolj vrh ledene gore, oz. senco tega vrha. Saj je zanimiv podatek, kdo si je najbolj napolnil žepe iz javnih sredstev, vendar ta podatek veliko premalo pove, da bi lahko kdorkoli presojal o racionalnosti trošenja denarja ali morebitni korupciji.
Za tako presojo bi morali imeti še vpogled v podatke o tem, kako je do določenih naročil prišlo, kdo je še konkuriral in na osnovi česa je na koncu bil izbran ponudnik A in ne B.

Če gre Bulatu v nos, da vidimo senco vrha ledene gore, potem ne vem, kaj bi šele rekel, če bi nekdo ustanovil neodvisno neprofitno organizacijo, ki bi sama zbirala 'informacije javnega interesa' in jih objavljala. Pa bi bilo dovolj, da bi se ukvarjala zgolj s sto največjih dobičkarjev in analizirala postopke dodelitve poslov in racionalnost izbire dobaviteljev. Morali bi začeti že pri samih razpisnih pogojih, ki so postali že dobesedno absurdni, če ne celo perverzni. Oglejte si enkrat kakšen javni razpis - 10 strani birokratskih potrdil in pogojev, na koncu pa en odstavek v katerem povedo, da se kupuje 10 rolic skretpapirja. Edino, kar še manjka, je da bi še napisali, kako se mora imenovati ponudnik, vendar to nekako skrijejo v tistih 10ih straneh potrdil in dokazil o usposobljenosti. Za 'državljana' je tak način javnih naročil skregan z vsako logiko. Ko gremo kupovati avto, tudi najprej definiramo naše zahteve glede avtomobila, čisto na koncu pa preverimo še, če je bilo na kakšnem forumu slišati kaj slabega o prodajalcu.
Še bolj bizarno pa vse skupaj postaja, ko država kupuje 'high-tech' zadeve - šteje pa izključno najnižja cena. To je podobno, kot če bi kupoval skretpapir in vzel dvoslojnega namesto troslojnega. Na koncu pa 'uporabnik' ponuca 3x toliko papirja in je ves 'prihranek' fuč.
Zadnje čase so se uveljavili razpisi v smislu 'ker že imamo nekaj proizvoda A, morajo biti ponujeni proizvodi od istega proizvajalca'. Kaj pa če drug proizvajalec ponuja praktično isto, po ceni, s katero bi lahko zamenjal vse že obstoječe proizvode in še bi se prihranilo?
Ali ste že kdaj opazili javni poziv kakšne državne ustanove, da bi radi primerjali in testirali določen tip proizvodov, ki bi ga nato kupili? Jaz ga vsekakor nisem - na tem področju kraljujejo dvorni dobavitelji, ki se že dolgo pred samim razpisom vse dogovorijo, alternativne ponudnike pa se tudi slučajno ne vabi v bližino korita.
Če govorimo recimo o informatiki, bi morala država stremeti k temu, da se, kjer je le možno, uporabljajo standardne rešitve. Namesto tega vidiš v razpisih čedalje več zahtev po podpori nekih proprietary protokolov, ki jih implementira izključno en proizvajalec - na koncu pa se te protokole niti ne uporablja, ampak so zgolj sredstvo za odganjanje konkurentov od korita.
Mnogo je malih podjetij, ki bi z veseljem tudi pristavila piskrček k proračunskim sredstvom, pa se že takoj prestrašijo, ko vidijo, kakšno goro nekih dokazil morajo zbrati. Na koncu, ko se enkrat spravijo skozi kalvarijo zbiranja vseh teh dokumentov, fašejo pa hladen tuš, češ da niso 'usposobljeni'.

Ob takšnem pristopu do javnega naročanja, je morda bolj jasno, zakaj trdim da Supervizor predstavlja zgolj senco, ne pa dejansko stanje. Žal je ni inštitucije, ki bi si upala izračunati, koliko proračunskega denarja država vsako leto izgubi zaradi takega načina naročanja. Bi pa bil to zelo zanimiv podatek.

Okapi ::

Ne delaj se neumnega, zasebni denar je zasebni, naj kurijo svojega ce zelijo.
Zakaj je potem toliko joka o davčnih oazah? Pa o tajkunih? O povezanih podjetjih? Missing traderjih? Poštnih nabiralnikih? Plačilni nedisciplini?

Če zasebno podjetje oškoduje drugo zasebno podjetje, vsaj posredno čutimo posledice vsi. Tudi če zasebni lastnik oškoduje svoje lastno zasebno podjetje, marsikdaj posledice čutimo vsi.

O.

Ziga Dolhar ::

kuglvinkl je izjavil:

Žiga, linkaj!


Kuglvinkl & Okapi:

Tajnost in svoboda volitev v dobi informatizacije (PP 46/2010). Prispevek je sicer nastal kot nekakšen "odziv" na besede takratnega ministra Zalarja, da bo treba urihtat volitve preko internetsov. In zaradi moje jeze nad ravnanjem volilnih uradnikov ter enega od kandidatov, ki so "povedali", kako je glasovala ena od volilk, ki bi se jo dalo zlahka individualizirati.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Zgodovina sprememb…

Karaya 52 ::

enadvatri je izjavil:

Da so pa uničili tisto agencijo, je škoda, ker bi bil javni (gospodarski) sektor veliko bližje fokusu drobnogleda!


Ja, prikrita avtoritarna nagnjenja imas, ce ti se ni tega kdo povedal.

Dokler bo Slovenija svobodna drzava, bodo zelje po pregledu, kontroli nad vsemi transakcijami ostale neuslisane. Po istem principu, bi lahko policija kadarkoli vstopila v stanovanja in iskala morebitno orozje. Zagovorniki teh idej se sploh ne zavedajo kaksne pokajo.
"I find myself more and more relying for a solution of our problems on the
invisible hand which I tried to eject from economic thinking twenty years ago."
John Maynard KEYNES

Okapi ::

Tajnost in svoboda volitev v dobi informatizacije (PP 46/2010).
Samo škoda, ker je osnovna premisa članka napačna. Kritična pomanjkljivost "tajne" demokracije je izogibanje odgovornosti.

Namesto tega:
Učinkovit pritisk je mogoč le, če izraženemu glasu sledi pozitivna ali negativna (pravna, ekonomska in/ali čustvena) sankcija. Pravni sistem, ki želi zagotoviti svobodne volitve, mora tako onemogočiti možnost nadzora nad izraženim glasom. In prav temu je namenjen koncept tajnosti volitev.


bi moralo pisato takole:
Učinkovita demokracija je mogoča le, če izraženemu glasu sledi pozitivna ali negativna (pravna, ekonomska in/ali čustvena) odgovornost. Pravni sistem, ki želi zagotoviti svobodne javne volitve, mora zato onemogočiti možnost vsakršnega pritiska nad izraženim glasom.


Tudi velja omeniti, da je tajnost volitev zgodovinsko gledano večkrat omogočila manipulacije s strani oblasti (beri: ponarejanje volitev), kot preprečila maščevanje napačno glasujočim. In za povrhu se zgodovinsko gledano tajne volitve še nikoli niso kaj prida izkazale kot varovalka pred pritiska na drugače misleče. Diktature imajo vedno na voljo dovolj mehanizmov za preganjanje drugače mislečih, ni jim treba brati imen na volilnih listkih.
Ker če drugega ne, je predvolilna kampanja javna in za diktatorja je dovolj, če preganja tiste nasprotnike režima, ki se ne preprosto ne morejo skriti za tajnostjo volitev.

Skratka, nekateri tule sicer tega ne verjamete, ampak javne volitve bi prinesle več dobrega kot slabega. In to med drugim tudi zaradi mantre, ki jo sicer v nekih drugih primerih venomer ponavljate - security through obscurity.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Matako ::

Timurlenk je izjavil:

naša telovadnica, ki je bila zgrajena z javno-zasebnim partnerstvom (na istem mestu so pred tem porušili staro)

je v nevarnosti



ker gre firma, ki jo je gradila in je delni lastnik v stečaj in gre telovadnica v stečajno maso




Ne žalujte za to kapitalistično lopo! Zgrajena je na žuljih izkoriščanih delavcev. Zažgite jo do tal in na njej zgradite novo, pravičnejšo!
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Daedalus ::

Dokler bo Slovenija svobodna drzava, bodo zelje po pregledu, kontroli nad vsemi transakcijami ostale neuslisane.


Glede na trenutno stanje glede neplačevanja z zakonom predpisanih dajatev, je resno škoda SDK-ja. In konkretno mimo sekaš, če si mnenja, da trenutno početje podjetij (~pol milijarde neplačanih prispevkov) ni škodljivo.

Sam ajde, za nekatere je pač vse dovoljeno, v imenu zasebnega interesa. Pozabijo pa na javnega, valda. Kdor pa na to opozori, je pa avtoritarni rdečkar, ane? Al pa vsaj FDV-jevec, po mnenju trola Bulata.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Minister Turk pripravlja prostor za sesutje javnega šolstva (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
2648647 (3767) donfilipo

Več podobnih tem