Forum » Problemi človeštva » Končno podhranjeni spregovorijo - DURS
Končno podhranjeni spregovorijo - DURS
Mr.B ::
Namreč, takoj ko je bilo mogoče sem se zavzel za prekinitev vseh IT pogodb z zunanjimi izvajalci.
A veš koliko samozvanih IT-jevcev zna odpreti CMD, ter koliko od teh zna interpretirati output vpisanega ukaza ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
darkolord ::
Sem preveč radikalen?Ne, samo preveč... otročji (drugi izrazi bi bili že žaljivi).
Dodam še št. 4 v tvojem stilu: vse državne ustanove se odklopi od državnega napajanja pa naj si financiranje same zrihtajo v tujini.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
AndrejO ::
P.S., moje mnenje: 1. poslovanje vseh družb v državni lasti naj bo popolnoma transparentno. Če jim to ne diši zaradi poslovnih skrivnosti, pa naj se družbe same potrudijo za prodajo;
To je sicer a) neumnost in b) nevarna neumnost b) še večja neumnost.
a) Poslovanje d.d. je za njegove delničarje po definiciji popolnoma transparentno. Če večinski delničar država ni sposobna z uporabo običajnih nadzornih mehanizmov te podatke pridobiti in jih potem javno objaviti, potem ne stokaj temveč stori kaj na to temo. Pri vas imate več besede pri temu, kot pa ima te besede povprečen volilec.
b) Ko je govora o potankostih prihodnjih strateških odločitev, si bi lastniki - delničarji sami sebi kopali luknje, če bi objavljali poslovne skrivnosti. Npr. "za nakup podjetja X smo rezervirali Y miljonov". Potem ti pa to konkurenca pograbi priložnost in ti načrtovan nakup pred nosom spelje za malo več, kot si lahko privoščiš. Itd... primerov na temo kakšen idiotizem to povzroči, imaš dovolj.
c) Podetja se nimajo kaj truditi za prodajo. To je kardinalna neumnost, saj je to tako, kot bi rekel, da se mora najemnik stanovanja truditi, da bo prevzel lastništvo stanovanja. To je dejansko začetek slovenske tajkunizacije, ko so podjetja začela same sebe odkupovati od svojih lastnikov in se tako za svoje "direktorje" prihvatizirati. To je bila izključno krivda nadzornih organov in lastnikov, ki so bili navadni diletanti, če ne kriminalci. Sedaj, ko so posledice vsem vidne, so takšni predlogi, milo rečeno, čudni.
Rešitev za to, kar bi reševal s transparentnostjo, ni razkrivanje perila podjetij, temveč sprejetje strategije upravljanja (ta definira kaj so strateški interesi lastnika kapitala in kakšen "performance" tega kapitala se pričakuje) in potem preprosto prste stran. Holding Slovenija d.d. je izvedljiva stvar, samo ne tako, da neka vlada potrjuje neke kadrovske razpise z nekimi Miškoviči. Zadeva ima veliko hakeljcev, ampak v zrelih demokracijah je izvedljiva, ker volilci hitro kaznujejo Erjavce.
Koliko časa bo demokracija v Sloveniji še zorela, ne vem. Bi pa bilo potrebno nekje po poti ukiniti strankokracijo v kateri poslanec nima svobodne volje, temveč je objektivno prisiljen v poslušnost strankarskem "šefu".
Strici v Sloveniji niso v ozadju. So kar lepo v ospredju, ko razlagajo kako bodo dali navodila "svojem nadzorniku" ali pa kako bodo "njihovi poslanci" glasovali pri tem ali onem predlogu zakona.
To je preverzija demokracije in kapitalizma, za večino volilcev očitno sprejemljiva, za ostale pa izgleda celo zaželjena.
2. država naj čim manj storitev (zase) najema na trgu. Konkretno: IT firme je treba odklopit od državnih jasli, IT support in razvoj naj delajo javni uslužbenci sami. Enako na čim več ostalih podtočjih;
3. čimveč storitev naj se najema v tujini. Slovenska podjetja je trrba odklopit od državnegs napajanja, naj se znajdejo na trgu.
Še malo bolj konkretno, naj začne najemati več snažilk, naj najema lastne kuharje za catering, itd...
Rak rana v Sloveniji je do skrajnosti zmanipuliran sistem (ne)javnih naročil. Država bi lahko v veliko primerih dejansko privarčevala in postala bolj "vitka", če bi našli recept kako odbalkanizirati javna naročila in jih iz sistema prijateljskega subvencioniranja spremeniti v učinkovito orodje nižanja režijskih stroškov delovanja javne uprave in javnega sektorja.
Sem preveč radikalen?
Nisi, ampak mislim, da pravih vzrokov za težave tudi nisi zadel.
Karaya 52 ::
...da je tisto, čemur ti rečeš socializem, najcenejše možno razširjanje možnosti za vse, ki niso imeli sreče, da izkoristijo potencial na področju, kjer niso hendikepirani. Podobno kot ti, v resnici.
To se da urediti s štipendiranjem sposobnih. "Brezplačna univerza za vsakega" je pa zapravljanje denarja in časa, kar tudi dokazuje rekordno število brezposlnih diplomantov med državami EU. Visoko šolstvo je pač biznis. Več kot bo študentov, več profesrojev bo imelo službe in to se tega zelo dobro zavedajo. Sploh pa je slovensko visokošolstvo postala ena velika pralnica možganov. Tovarna enoumja.
Sem preveč radikalen?
Še kaj dosti bolj blagega ne bo šlo skozi. Čas za to je že mimo. Za začetek bi lahko v supervizor vnesli podatke za leto 2012.
jype ::
Karaya 52> "Brezplačna univerza za vsakega" je pa zapravljanje denarja in časa, kar tudi dokazuje rekordno število brezposlnih diplomantov med državami EU.
Ne, ni. Če so kriteriji za vpis na univerzo neustrezni, to pač ne pomeni, da je brezplačno javno šolstvo neumnost.
Karaya 52> Sploh pa je slovensko visokošolstvo postala ena velika pralnica možganov. Tovarna enoumja.
Smešno, da to reče nekdo, ki slovenskega visokega šolstva sploh ne pozna.
Ne, ni. Če so kriteriji za vpis na univerzo neustrezni, to pač ne pomeni, da je brezplačno javno šolstvo neumnost.
Karaya 52> Sploh pa je slovensko visokošolstvo postala ena velika pralnica možganov. Tovarna enoumja.
Smešno, da to reče nekdo, ki slovenskega visokega šolstva sploh ne pozna.
Karaya 52 ::
Ko postaviš kriterije, že potegneš črto, kar je v nasprotju s tvojo "najširšo možnostjo za vse":
najcenejše možno razširjanje možnosti za vse, ki niso imeli sreče, da izkoristijo potencial na področju, kjer niso hendikepirani.
poweroff ::
Sem preveč radikalen?Ne, samo preveč... otročji (drugi izrazi bi bili že žaljivi).
Dodam še št. 4 v tvojem stilu: vse državne ustanove se odklopi od državnega napajanja pa naj si financiranje same zrihtajo v tujini.
Ja, ampak potem naj velja še 5. storitve države naj si državljani financirajo v tujini (policija, gasilci, urgenca, varnost poslovnega okolja, prostorsko načrtovanje in umeščanje avtocest,...).
Mislim... če smo del EU in če smo sprejeli načela prostega pretoka blaga in storitev (na referendumu, večinsko!) potem ne vidim zakaj bi morala posle dobivati samo domača podjetja???
Hočem pa povedati, da mi gre totalno na k**** stalno vpitje o tem, da se mora gospodarstvo znajti na trgu, ko to preprosto ni res. Slovensko gospodarstvo v večinskem delu živi od državnih poslov. Pomemben del slovenskega gospodarstva na trgu v pogojih resne mednarodne konkurence ni sposobno preživetja.
Tolk o neoliberalnem vpitju.
Za začetek bi lahko v supervizor vnesli podatke za leto 2012.
Ja, lahko bi. Pa ata pa mama bi tudi lahko... pogrela mleko pa dala otročka ajat. Vse bi lahko naredil nekdo drug, ane?
Zadeva je preprosta. Supervizor ni naš "core business". Obseg finančnih sredstev, ki jih imamo na voljo pa se je zmanjšal. Zato pač razporejamo vire po prioritetah. Stvari z nižjo prioriteto bodo prišle na vrsto, ko bo čas za to. Tako preprosto je to.
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poweroff ()
darkolord ::
Slovensko gospodarstvo v večinskem delu živi od državnih poslov.Ne, to pa ni res, niti približno.
potem ne vidim zakaj bi morala posle dobivati samo domača podjetja???Zakaj pa bi jih morala samo tuja???
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
poweroff ::
Končno konstruktiven prispevek na to temo.
Res je. Država ni sposobna uporabljati običajnih nadzornih mehanizmov. Ker jih noče politika.
Rešitev? Po mojem mnenju sprememba ZDIJZ, ki smo jo v pomembnem delu pomagali pripraviti tudi mi. Enega ključnih členov sem pripravil jaz. Če bo šlo čez parlament bomo pa videli. V demokraciji zakone sprejema parlament.
No, jaz se v resnici zavzemam za transparentnost odhodnih finančnih transakcij. Pa ne pozabit, da tukaj večinoma govorimo o podjetjih v 100% državni/lokalni lasti z lokalnim monopolom. Razne občinske komunale, itd. Tukaj ni nobene konkurence.
V normalnih razmerah bi to veljalo. V slovenskih razmerah pa bodo politično nastavljeni direktorji svojim botrom prisiljeni povedati, da ne morejo več poslovati tako kot prej. Da je igre konec.
V teoriji to drži, v Sloveniji pač ne. Ta opcija preprosto ni realna. Edina realna opcija je, da se čim prej proda čim več (oz. vse) in se tako raznim šerifom ter zaslužnim osamosvojiteljem odvzame dostop do brezplačnega denarja. Druga opcija je, da toleriramo počasno gnitje še naprej.
Ne vem no, jaz se bolj pristaš prvega pristopa. Rak je treba izrezati radikalno.
V končni fazi - zakaj pa ne. Sem tudi že čistil svojo pisarno. Pa to ne enkrat.
Saj to je jasno kako. Anonimen electronic bidding. Samo v Sloveniji tega pač ne bo.
Bo kar držalo. 1/4 jih živi skoraj neposredno od države, velik del ostalih pa posredno. Pa ne pozabit upoštevat paradržavnih podjetij.
Naj jih dobivajo tista, ki nudijo cenejše in kvalitetnejše rešitve.
Če so to slovenska podjetja, bi pričakoval, da bodo uspešna tudi v tujini (če so res najcenejša in najkvalitetnejša). Ampak niso.
Kdo je pa to?
a) Poslovanje d.d. je za njegove delničarje po definiciji popolnoma transparentno. Če večinski delničar država ni sposobna z uporabo običajnih nadzornih mehanizmov te podatke pridobiti in jih potem javno objaviti, potem ne stokaj temveč stori kaj na to temo. Pri vas imate več besede pri temu, kot pa ima te besede povprečen volilec.
Res je. Država ni sposobna uporabljati običajnih nadzornih mehanizmov. Ker jih noče politika.
Rešitev? Po mojem mnenju sprememba ZDIJZ, ki smo jo v pomembnem delu pomagali pripraviti tudi mi. Enega ključnih členov sem pripravil jaz. Če bo šlo čez parlament bomo pa videli. V demokraciji zakone sprejema parlament.
b) Ko je govora o potankostih prihodnjih strateških odločitev, si bi lastniki - delničarji sami sebi kopali luknje, če bi objavljali poslovne skrivnosti. Npr. "za nakup podjetja X smo rezervirali Y miljonov". Potem ti pa to konkurenca pograbi priložnost in ti načrtovan nakup pred nosom spelje za malo več, kot si lahko privoščiš. Itd... primerov na temo kakšen idiotizem to povzroči, imaš dovolj.
No, jaz se v resnici zavzemam za transparentnost odhodnih finančnih transakcij. Pa ne pozabit, da tukaj večinoma govorimo o podjetjih v 100% državni/lokalni lasti z lokalnim monopolom. Razne občinske komunale, itd. Tukaj ni nobene konkurence.
c) Podetja se nimajo kaj truditi za prodajo. To je kardinalna neumnost, saj je to tako, kot bi rekel, da se mora najemnik stanovanja truditi, da bo prevzel lastništvo stanovanja.
V normalnih razmerah bi to veljalo. V slovenskih razmerah pa bodo politično nastavljeni direktorji svojim botrom prisiljeni povedati, da ne morejo več poslovati tako kot prej. Da je igre konec.
Rešitev za to, kar bi reševal s transparentnostjo, ni razkrivanje perila podjetij, temveč sprejetje strategije upravljanja (ta definira kaj so strateški interesi lastnika kapitala in kakšen "performance" tega kapitala se pričakuje) in potem preprosto prste stran. Holding Slovenija d.d. je izvedljiva stvar, samo ne tako, da neka vlada potrjuje neke kadrovske razpise z nekimi Miškoviči. Zadeva ima veliko hakeljcev, ampak v zrelih demokracijah je izvedljiva, ker volilci hitro kaznujejo Erjavce.
V teoriji to drži, v Sloveniji pač ne. Ta opcija preprosto ni realna. Edina realna opcija je, da se čim prej proda čim več (oz. vse) in se tako raznim šerifom ter zaslužnim osamosvojiteljem odvzame dostop do brezplačnega denarja. Druga opcija je, da toleriramo počasno gnitje še naprej.
Ne vem no, jaz se bolj pristaš prvega pristopa. Rak je treba izrezati radikalno.
Še malo bolj konkretno, naj začne najemati več snažilk, naj najema lastne kuharje za catering, itd...
V končni fazi - zakaj pa ne. Sem tudi že čistil svojo pisarno. Pa to ne enkrat.
Rak rana v Sloveniji je do skrajnosti zmanipuliran sistem (ne)javnih naročil. Država bi lahko v veliko primerih dejansko privarčevala in postala bolj "vitka", če bi našli recept kako odbalkanizirati javna naročila in jih iz sistema prijateljskega subvencioniranja spremeniti v učinkovito orodje nižanja režijskih stroškov delovanja javne uprave in javnega sektorja.
Saj to je jasno kako. Anonimen electronic bidding. Samo v Sloveniji tega pač ne bo.
Slovensko gospodarstvo v večinskem delu živi od državnih poslov.Ne, to pa ni res, niti približno.
Bo kar držalo. 1/4 jih živi skoraj neposredno od države, velik del ostalih pa posredno. Pa ne pozabit upoštevat paradržavnih podjetij.
potem ne vidim zakaj bi morala posle dobivati samo domača podjetja???Zakaj pa bi jih morala samo tuja???
Naj jih dobivajo tista, ki nudijo cenejše in kvalitetnejše rešitve.
Če so to slovenska podjetja, bi pričakoval, da bodo uspešna tudi v tujini (če so res najcenejša in najkvalitetnejša). Ampak niso.
Slovensko gospodarstvo v večinskem delu živi od državnih poslov
Stepišnik?
Kdo je pa to?
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poweroff ()
darkolord ::
Tukaj ni nobene konkurence.Ne gre samo za konkurenco, gre za vse, ki so z njimi poslovno povezani. Npr, če jaz vem, da nekdo od mene nekaj nujno potrebuje, se bo moja storitev čudežno podražala. Če poleg tega vem, koliko točno si lahko zanjo privošči, še toliko bolje.
Rak je treba izrezati radikalno.Pacient sicer umre, ampak važno da ti ga ni potrebno več vzdrževati. ?
Če so to slovenska podjetja, bi pričakoval, da bodo uspešna tudi v tujini (če so res najcenejša in najkvalitetnejša).To je sklep na najosnovnejšem nivoju, ki pa seveda ni pravilen. Lahko pa mi razložiš, kako recimo zdajle (ob 22.23) v tujini kupim cenejši in kvalitetnejši še topel kruh kot pri lokalnem "nategunu"?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
PaX_MaN ::
Lahko pa mi razložiš, kako recimo zdajle (ob 22.23) v tujini kupim cenejši in kvalitetnejši še topel kruh kot pri lokalnem "nategunu"?
Internet pa kreditno maš?
Če ja, trivialno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
Karaya 52 ::
Zadeva je preprosta. Supervizor ni naš "core business". Obseg finančnih sredstev, ki jih imamo na voljo pa se je zmanjšal. Zato pač razporejamo vire po prioritetah. Stvari z nižjo prioriteto bodo prišle na vrsto, ko bo čas za to. Tako preprosto je to.
Škoda. Edini smiselni projekt komisije ste postavili na stranski tir.
darkolord ::
poweroff ::
Rak je treba izrezati radikalno.Pacient sicer umre, ampak važno da ti ga ni potrebno več vzdrževati. ?
Nisem za evtanazijo. Ampak lahko počakamo, da rak postane neozdravljiv, lahko pa ga izrežemo dokler ni prepozno.
Če je pa že prepozno, sem pa že par strani nazaj povedal kaj je rešitev.
Lepo počakamo, da pacient premine in si ne delamo utvar, da bo kdaj kaj bolje.
sudo poweroff
darkolord ::
Če greš rezat na slepo ob prvem kašlju, je mimogrede še slabše.Rak je treba izrezati radikalno.Pacient sicer umre, ampak važno da ti ga ni potrebno več vzdrževati. ?
Nisem za evtanazijo. Ampak lahko počakamo, da rak postane neozdravljiv, lahko pa ga izrežemo dokler ni prepozno.
Če je pa že prepozno, sem pa že par strani nazaj povedal kaj je rešitev.
Lepo počakamo, da pacient premine in si ne delamo utvar, da bo kdaj kaj bolje.
Pa tudi če veš da je prepozno, če bolnika še nekaj časa futraš z zdravili, bo v tem času lahko še marsikaj naredil. Itak že vemo, da bomo vsi umrli, a naj kar sedaj naredimo harakiri?
poweroff ::
Škoda. Edini smiselni projekt komisije ste postavili na stranski tir.
Očitno ni tako smiseln, da bi ga odločevalci (politiki, parlament) kaj resneje podprli. Ena tebi precej ljuba stranka je v parlamentu celo zganjala pravo malo "hajko" okrog tega projekta. Da ne govorim o tem koliko zakulisnih pritiskov in groženj s tožbami smo bili deležni glede Supervizorja.
Sploh se pa zadeva samodejno posodablja, res je pa, da še ni JOLP podatkov za leto 2012, ker jih je treba še uvozit v bazo. Ampak ti podatki so javno objavljeni na Ajpesu, le povezani niso s Supervizorjem. Tako da v resnici ni pretirane škode (v smislu, da podatki ne bi bili nikjer na voljo)
Bolj pomembne so nekatere druge funkcije, ki jih trenutno razvijamo. Ampak kot sem rekel - če bi imeli denar še za enega vrhunskega programerja, bi se zadeve odvijale hitreje.
A denarja pač ni, zato pač delamo s tem, kar imamo.
Poleg tega ti bo pa Mr.B razložil, da javni uslužbenci itak nič ne delajo in da se cele dneve ukvarjajo s potapljanjem gradbenega sektorja.
Kdo je pa to?
http://www.finance.si/8350270/Stepi%C5%...
No, kaj naj rečem. Tipična Slovenija.
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poweroff ()
darkolord ::
če bi imeli denar še za enega vrhunskega programerja, bi se zadeve odvijale hitreje.Ali pa ne - kar nekaj vrhunskih delavcev se v državnih službah "češka po guzi", ko ugotovijo, da to lahko počno. Ne pravim, da vsi, ampak preveč, da bi šli v take stvari brez da bi ta problem bil rešen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
AndrejO ::
Rešitev? Po mojem mnenju sprememba ZDIJZ, ki smo jo v pomembnem delu pomagali pripraviti tudi mi. Enega ključnih členov sem pripravil jaz. Če bo šlo čez parlament bomo pa videli. V demokraciji zakone sprejema parlament.
V Sloveniji zakone sprejema 10-15 ljudi od katerih jih je morda 5 v Državnem zboru. Strankokracija par excellence. Kot heretična ideja, koliko možnosti bi imela ustavna pritožba zoper volilno zakonodajo, ki legitimizira kršitve 82. čl. Ustave RS?
Same spremembe ZDIJZ mi že v času zasnove niso dišale, ker so bile mnogo bolj široke, kot pa ...
No, jaz se v resnici zavzemam za transparentnost odhodnih finančnih transakcij. Pa ne pozabit, da tukaj večinoma govorimo o podjetjih v 100% državni/lokalni lasti z lokalnim monopolom. Razne občinske komunale, itd. Tukaj ni nobene konkurence.
... takšni ciljani ukrepi. Nisem pa še pogledal trenutnega predloga. Kot predlog morda njegova predstavitev v kakšni novici tukaj?
Kar se tiče tvojih primerov, je prvi obvod, ki mi pride na misel za takšno zakonodajo, sklepanje koncesijskih pogodb in javno-zasebno partnerstvo za katerega vemo kako se ga v Sloveniji izvaja. Problem tako ne bo odpravljen, temveč transformiran. Zato bodo potrebni tudi vzporedni ukrepi pri javnih razpisih, da se ta pojav dejansko začne omejevati.
c) Podetja se nimajo kaj truditi za prodajo. To je kardinalna neumnost, saj je to tako, kot bi rekel, da se mora najemnik stanovanja truditi, da bo prevzel lastništvo stanovanja.
V normalnih razmerah bi to veljalo. V slovenskih razmerah pa bodo politično nastavljeni direktorji svojim botrom prisiljeni povedati, da ne morejo več poslovati tako kot prej. Da je igre konec.
Ne, nea bo šlo. Nastavljeni direktorji bi v najboljšem primeru svojim pokroviteljem greli stole. Bavčar in Šrot kot najbolj eklatantna primera teh "tranzicij".
Tudi prodaja tujcem ni nujno rešitev, saj v EU ni nikakršnih težav ustanoviti podjetje nabiralnik, ki služi kot obvod za prikrivanje dejanskih akterjev. Že pogosto uporabljena taktika prikrivanja ciljev lastninjenja.
Bojim se, da je tukaj edina prava rešitev najprej radikalno sekanje nog in rok vseh pri koritu. Recimo z zakonodajo, ki zastavi takšne kriterije za nadzornike podjetij v večinski državni lasti, da ga ne bo živega krsta, ki bi na takšnem položaju samo pomislil na kakšno mutenje. Govorim o uvedbi novih kaznivih dejanj in razširitvah definicij obstoječih.
Npr. člani nadzornega sveta, ki ne dobijo razrešnice, so kazensko odgovorni za povzročitev škode na račun propračuna v višini prikazane izgube podjetja. Nekoliko grobo, ampak nekako v tej smeri.
Zelo nenavadno, vendar pa morda edino možno učinkovito.
V teoriji to drži, v Sloveniji pač ne. Ta opcija preprosto ni realna. Edina realna opcija je, da se čim prej proda čim več (oz. vse) in se tako raznim šerifom ter zaslužnim osamosvojiteljem odvzame dostop do brezplačnega denarja. Druga opcija je, da toleriramo počasno gnitje še naprej.
Tretja opcija je vpeljava radikalnih in drakonskih pravil, ki bi botre prikrajšala za voljne pomočnike v obliki nadzornikov in uprav.
Ne vem no, jaz se bolj pristaš prvega pristopa. Rak je treba izrezati radikalno.
Jaz tudi, si pa ne želim diskontne razprodaje samo zato, ker so druge rešitve težke. Še več, menim, da ni bistvene razlike v zahtevnosti med izpeljavo prodaj in izpeljavo sprememb zakonodaje. Koritniki se bodo vedno upirali in iskali način kako obogateti.
Še več, to, da se še včerajšnji koritniki danes nekako strinjajo z nekaterimi prodajami, me skrbi. To strinjanje vidim kot signal, da imajo plan B, ki zagotovo ne bo koristil nikomur, razen morda njim.
Še malo bolj konkretno, naj začne najemati več snažilk, naj najema lastne kuharje za catering, itd...
V končni fazi - zakaj pa ne. Sem tudi že čistil svojo pisarno. Pa to ne enkrat.
Heh. Želim si, da bi v službi počel to, za kar si plačan, ne pa to v kar si prisiljen, da svoje delo opravljaš.
Saj to je jasno kako. Anonimen electronic bidding. Samo v Sloveniji tega pač ne bo.
Zakaj pa ne? Seveda je to težko spraviti mimo koritnikov, vendar druge možnosti preprosto ni. Še nekdo iz Patrie je na sodišču izjavil nekaj na temo "sprejeta poslovna praksa v Sloveniji" (ne spomnem se kje je bil citat naveden).
To je pravzaprav nujno za kakršen koli premik v normalizacijo države. Če zatesniš eno luknjo, bo samo čez druge več teklo. Zatesniti je potrebno vse ali vsaj čim več njih.
darkolord ::
Npr. člani nadzornega sveta, ki ne dobijo razrešnice, so kazensko odgovorni za povzročitev škode na račun propračuna v višini prikazane izgube podjetja. Nekoliko grobo, ampak nekako v tej smeri.Potem pač ne bo prav nikogar, ki bi to funkcijo hotel prevzeti. Še najmanj pa kvalitetni kadri, ki bi si mislili samo "you wish".
AndrejO ::
Npr. člani nadzornega sveta, ki ne dobijo razrešnice, so kazensko odgovorni za povzročitev škode na račun propračuna v višini prikazane izgube podjetja. Nekoliko grobo, ampak nekako v tej smeri.Potem pač ne bo prav nikogar, ki bi to funkcijo hotel prevzeti. Še najmanj pa kvalitetni kadri, ki bi si mislili samo "you wish".
Vprašanje je samo zakaj neki ne bi dobil razrešnice in, če se bi na sodišču lahko pokazalo vzročno zvezo med (ne)delom nadzornika in povzročeno izgubo. Saj ni govora o avtomatizmih, je pa govora o ukrepih, ki prostor sprostijo za profesionalce, ki vedo kaj počno in vedo, da napaka ni naklep.
Ne spremeni moj grob opis smeri v kaetro bi razmišljal v dokončno in edino možno rešitev. Npr. kompromis bi bil prepoved zavarovanja za odškodninske zahtevke za člane nadzornih svetov in uprav. Tako ne boš prišel v bizaren položaj, kjer zavarovalnica poravna miljonsko odškodnino naloženo nekdanjem članu uprave, ko ga toži podjetje, ki je dejansko za njega osebno vplačalo zavarovalno premijo.
Vendar znova: za uspešno obsodbo pred sodiščem bo vedno moral biti dokazan naklep. Izven tega je možna samo (uzakonjena) objektivna odgovornost.
AndrejO ::
T-h-o-r ::
uf, matthaia je kar takoj zasul plaz kritik, ko pove resnico - velik del slovenskega "gospodarstva" obstaja samo zato, ker dela posle z državo in državnimi firmami, na trgu pa te firme niso sposobne preživeti
najbolj hecen primer tega bi lahko bila mura, ki sicer neposredno ni ničesar proizvajala/opravljala za državo, ampak je vseeno živela od pomoči, ki so jo 20 let metali v firmo
imo bi lahko za državo delale samo firme, ki bi jim takšno sodelovanje predstavljalo manj kot polovico posla
večini firm, ki sodelujejo z državo, pa to sodelovanje predstavlja tam 80-90 % posla
najbolj hecen primer tega bi lahko bila mura, ki sicer neposredno ni ničesar proizvajala/opravljala za državo, ampak je vseeno živela od pomoči, ki so jo 20 let metali v firmo
imo bi lahko za državo delale samo firme, ki bi jim takšno sodelovanje predstavljalo manj kot polovico posla
večini firm, ki sodelujejo z državo, pa to sodelovanje predstavlja tam 80-90 % posla
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
poweroff ::
če bi imeli denar še za enega vrhunskega programerja, bi se zadeve odvijale hitreje.Ali pa ne - kar nekaj vrhunskih delavcev se v državnih službah "češka po guzi", ko ugotovijo, da to lahko počno. Ne pravim, da vsi, ampak preveč, da bi šli v take stvari brez da bi ta problem bil rešen.
Res je. Ampak prvi problem je kako takega človeka motivirat. Odpustit ga je težko, če mu začneš težit ti hitro ven potegne kakšnega Kaloha ali podoben kader, ki vestno opravlja visoko kvalificirano delo (menda). Prerazporedit človeka znotraj JU je tudi mali podvig. Največji problem je pa takega človeka spodobno plačat in mu zagotovit kvalitetno opremo. V JU velja, da navaden zaposleni ne sme imeti boljšega računalnika kot minister, če mu daš pa spodobno plačo, bo pa Mr.B začel takoj vpiti o visokih dohodkih javnih uradnikov.
Tako da ne vem zakaj jamranje. Naj ima še naprej najvišjo plačo in najboljši računalnik predsednik vlade, državni uradniki pa naj bodo dežurni krivci za odločitve politikov. Pol se pa čudimo, da je zadeva na avtopilotu, ki pelje proti tlom.
sudo poweroff
Mr.B ::
Matthai, ns skrbi
S Svojo filozofijo kot si ti vzgledi član JU&JS, bo o tem brez skrbi imel knedel v grlu. Ker 5.6 miljarde za Banke + ostale 3 miljarde za plače JU&JS naslednje leto ne boš doživel. No doživel boš pa sanacijo plačnega neskladja med JU&JS in dejanskim gospodarstvom.
S Svojo filozofijo kot si ti vzgledi član JU&JS, bo o tem brez skrbi imel knedel v grlu. Ker 5.6 miljarde za Banke + ostale 3 miljarde za plače JU&JS naslednje leto ne boš doživel. No doživel boš pa sanacijo plačnega neskladja med JU&JS in dejanskim gospodarstvom.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mavrik ::
Prosim nehajte z osebnimi napadi. Za tisto mate gostilne.
The truth is rarely pure and never simple.
VaeVictis ::
BTW glede Stepišnika je KPK že dala hiter odgovor: KPK o Stepišniku: Če se minister izloči, težave ni
IMHO je edina možnost, da se kaj spremeni je, da se enostavno državna podjetja čim prej prodajo....
Poleg tega bi bilo pa prav, da tudi uradniki začnejo odgovarjati za svoje slabo delo, sploh v primerih kjer s svojim slabim oz. počasnim delom škodijo gospodarstvu!
IMHO je edina možnost, da se kaj spremeni je, da se enostavno državna podjetja čim prej prodajo....
Poleg tega bi bilo pa prav, da tudi uradniki začnejo odgovarjati za svoje slabo delo, sploh v primerih kjer s svojim slabim oz. počasnim delom škodijo gospodarstvu!
poweroff ::
Ja, tak je pač zakon. Jaz sem sicer mnenja, da bi bilo smiselno zakon spremeniti.
Kar se tiče odgovornosti državnih uradnikov - se absolutno strinjam. Žal je državnega uradnika izredno težko odpustiti ali kako drugače sankcionirati. Še tiste zakonske možnosti, ki obstajajo, jih vodstvo dostikrat ne zna pravilno uporabiti.
Kar se tiče odgovornosti državnih uradnikov - se absolutno strinjam. Žal je državnega uradnika izredno težko odpustiti ali kako drugače sankcionirati. Še tiste zakonske možnosti, ki obstajajo, jih vodstvo dostikrat ne zna pravilno uporabiti.
sudo poweroff
Gregor P ::
Tale "izločitev" hm no ja ...
... morda bi bilo najboljše, da vsak javni/državni funkcionar pred nastopom funkcije sporoči nadrejenim, KPK ipd. za katere posle njegovega podjetja z državo se želi prijaviti oz. kateri posli so že v teku (+ izločitev itd. morda da nekdo drug določi njegovega "pooblaščenca" v teh poslih).
... morda bi bilo najboljše, da vsak javni/državni funkcionar pred nastopom funkcije sporoči nadrejenim, KPK ipd. za katere posle njegovega podjetja z državo se želi prijaviti oz. kateri posli so že v teku (+ izločitev itd. morda da nekdo drug določi njegovega "pooblaščenca" v teh poslih).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
poweroff ::
Ne boš verjel. Temu se reče omejitve poslovanja, in funkcionarji so le-te KPK dolžni prijaviti.
Koliko pa prijavljajo, je pa drugo vprašanje. Lansko leto smo naredili analizo teh podatkov in odkrili kar nekaj primerov nedovoljenih poslov (zavezanci tudi sploh niso prijavili, da imajo v lasti podjetja za katere veljajo omejitve). No, s premetavanjem podatkov Ajpesa in Supervizorja smo jih kar precej polovili. Za 1,4 mio. je bilo teh poslov, ki so sedaj nični.
Seveda pa take določbe ne veljajo za javne uslužbence.
Koliko pa prijavljajo, je pa drugo vprašanje. Lansko leto smo naredili analizo teh podatkov in odkrili kar nekaj primerov nedovoljenih poslov (zavezanci tudi sploh niso prijavili, da imajo v lasti podjetja za katere veljajo omejitve). No, s premetavanjem podatkov Ajpesa in Supervizorja smo jih kar precej polovili. Za 1,4 mio. je bilo teh poslov, ki so sedaj nični.
Seveda pa take določbe ne veljajo za javne uslužbence.
sudo poweroff
Gregor P ::
Je npr. Stepišnik (kot javni funkcionar) to storil? Torej prijavil svoje posle prej? Ali se je samo izločil? Ker meni izločitev medtem ko še vedno praktično nadziraš pooblaščenca ni ravno neka huda zaščita pred morebitnimi zlorabami.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
Verjetno se razume, da bo KPK v tem primeru ukrepala sama od sebe (po uradni dolžnosti preverila vse skupaj), saj se ne gre kar za nekega minornega funkcionarja, ampak ministra naša države ... pričakujem preveč?
Bo sedaj nenadoma rajši vnašala podatke v supervizorja za nazaj?!?
Bo sedaj nenadoma rajši vnašala podatke v supervizorja za nazaj?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
poweroff ::
Lej, najbolje, da se s Karayo zmenita kaj naj KPK dela. On pravi, da je Supervizor najpomembnejši, ti pa, da je tale zadeva.
Pol pa pokličita Klemenčiča, pa mu povejta kaj sta se zmenila.
Pol pa pokličita Klemenčiča, pa mu povejta kaj sta se zmenila.
sudo poweroff
Gregor P ::
He he saj sem dal zlobnega smeška poleg no
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Karaya 52 ::
Ne vem zakaj problematizirate Stepišnika. Tip je dvignil roko, rekel: "izločam se, grem na kavo". Ko se je vrnil s kave pa je njegova firma že imela 350k€ državne subvencije v žepu. Tako preprosto je to in vesel sem, da je KPK ugotovila poštenost v tem dejanju. Morali bi ga še postaviti za zgled vsem ostalim.
arnecan1 ::
Prilepljen link, kako dela davkarija v Belgiji. Jankoviću je zato v Sloveniji kar fajn in korupcija zanj seveda ni problem.
http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/d...
http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/d...
Fritz ::
Tole je bistveno boljši primer
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Preseljevanje in moralne dileme (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14155 (11688) | bluefish |
» | Obdavčitev dela v Avstriji (strani: 1 2 3 4 … 17 18 19 20 )Oddelek: Loža | 230871 (101430) | PersonaRuda |
» | Delo v tujini nasveti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 52037 (22173) | DOOM_er |