Forum » Igre » Wasteland 2
Wasteland 2
sesobebo ::
Malce me cudi, da te teme tu se nisem nasel:
Wasteland 2
Brian Fargo (ustanovitelj Interplaya, stvaritelj Wastelanda - predhodnice Fallouta) in Obsidianovec Chris Avellone (nekdanji clan Black Isle studia - Fallout 2, Planescape: Torment, Icewind Dale, Alpha Protocol, New Vegas...) bosta z izbrano ekipo v naslednjem letu in pol naredial Wasteland 2.
Kar je tu posebnega je, da izdelavo v celoti, preko KickStarterja financirajo kupci sami.
Torej, ce bi kdo raje videl svoj denar porabljen za dejansko izdelavo igre, ne pa za placevanje PR in druge marketinske masinerije, mu preseda zaloznisko vmesavanje v izgled koncnega izdelka, ali pa bi mu zgolj pasalo ekipno potezno vandranje po post-nuklearni puscavi, naj si zadevo ogleda.
btw: Igra bo na voljo za Windowse/Linux/MacOS, brez DRMja, in trenutno stane zgolj 15$
Wasteland 2
Brian Fargo (ustanovitelj Interplaya, stvaritelj Wastelanda - predhodnice Fallouta) in Obsidianovec Chris Avellone (nekdanji clan Black Isle studia - Fallout 2, Planescape: Torment, Icewind Dale, Alpha Protocol, New Vegas...) bosta z izbrano ekipo v naslednjem letu in pol naredial Wasteland 2.
Kar je tu posebnega je, da izdelavo v celoti, preko KickStarterja financirajo kupci sami.
Torej, ce bi kdo raje videl svoj denar porabljen za dejansko izdelavo igre, ne pa za placevanje PR in druge marketinske masinerije, mu preseda zaloznisko vmesavanje v izgled koncnega izdelka, ali pa bi mu zgolj pasalo ekipno potezno vandranje po post-nuklearni puscavi, naj si zadevo ogleda.
btw: Igra bo na voljo za Windowse/Linux/MacOS, brez DRMja, in trenutno stane zgolj 15$
vorantz ::
To me zelo zanima, kako se bo izteklo.
Si že predstavljam prve vtise, ko bo otročad jokala kaka stara jajca so to :P
Si že predstavljam prve vtise, ko bo otročad jokala kaka stara jajca so to :P
ABX ::
Danes sem prvič slišal za to igro, kolega ki je tudi oboževal Fallout mi jo je omenil.
Tako sem jim nakazal 20$ na zaupanje. :)
Tako sem jim nakazal 20$ na zaupanje. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
Beto so obljubili za Oktober.
Čeprav sem v dvomih če to začet takoj igrat ali počakat da konča beta.
Čeprav sem v dvomih če to začet takoj igrat ali počakat da konča beta.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
oo7 ::
http://wasteland.inxile-entertainment.c...
Sem jo mislil kar kupit pa nažalost nimajo paysafe
Bom pa potem saj bo sigurno na Steamu.
Sem jo mislil kar kupit pa nažalost nimajo paysafe
Bom pa potem saj bo sigurno na Steamu.
oo7 ::
Wasteland 2 beta soon to be "distributed through Steam
http://www.pcgamesn.com/indie/wasteland...
http://www.pcgamesn.com/indie/wasteland...
sesobebo ::
da. beta naj bi startala konec oktobra (menda so nekaterim posebej izbranim izbrancem beta verzijo ze poslali v pregled, in potrdilo, da je primerna za sirso javnost), dostop do nje pa bojo (kolikor vem samo preko steama) imeli vsi ki so vlozili dovolj denarja na kickstarterju, ali pa dostop dokupili za ~$20.
edit: vec podrobnosti je v najnovejsem 37. updejtu:
http://www.kickstarter.com/projects/inx...
edit: vec podrobnosti je v najnovejsem 37. updejtu:
http://www.kickstarter.com/projects/inx...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sesobebo ()
oo7 ::
Sem bil na njihovi strani ampak imajo samo Paypal. Jaz preko neta in tudi na Steam-u plačujem samo preko Paysafe kartic se mi zdi še najbolj varno.
ABX ::
ah ... zdaj vidim da si to napisal par postov gor.
Smetim temo. :)
Smetim temo. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
sesobebo ::
oo7 ::
Se pravi jo zdaj ne bo možno kupiti na Steamu, ko bo beta?
sem malce povprasal naokrog; na zacetku bete se je vsekakor ne bo dalo kupiti, morda pa kasneje - morajo se premislit.
Ja, ko bo igra izšla se jo bo najbrž dalo normalno kupit na steamu kot vsako igro?
Mogoče veš ali bo še letos izid igre?
sesobebo ::
to pa ze. igra naj bi izsla enkrat v zacetku 2014 (prvotno je bilo planiroano za konec tega leta, vendar so rok premaknili -- zaenkrat pravijo da februarja), in takrat se jo bo dalo normalno kupit na steamu, gog.com, njihovi strani, pa verjetno se kje (kaksen ubuntu store, ali kaj podobnega, glede na to, da bo tudi za linux in osx).
oo7 ::
Wasteland 2 developer says beta could arrive within "2.5 weeks"
http://www.pcgamer.com/2013/11/26/waste...
Wasteland 2 Development Timeline
http://wasteland.wikia.com/wiki/Wastela...
http://www.pcgamer.com/2013/11/26/waste...
Wasteland 2 Development Timeline
http://wasteland.wikia.com/wiki/Wastela...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Wasteland 2 beta: serving up 'odd' until the very end - interview
http://www.vg247.com/2013/12/11/wastela...
http://www.vg247.com/2013/12/11/wastela...
sesobebo ::
jup, beta je tu!
http://www.kickstarter.com/projects/inx...
(opozorilo: na zacetku igre, ne vzet lopate in odkopat groba, takoj ko je konec pogreba ((: )
http://www.kickstarter.com/projects/inx...
(opozorilo: na zacetku igre, ne vzet lopate in odkopat groba, takoj ko je konec pogreba ((: )
oo7 ::
Tudi že na Steam-u se jo, da kupit a ni bilo rečeno, da bodo lahko beto igrali samo tisti, ki že prej plačali?
sesobebo ::
lepo, lepo.
ravno prav pred pillars of eternity in ravno prav za divinity: original sin-om. {:
ravno prav pred pillars of eternity in ravno prav za divinity: original sin-om. {:
ABX ::
Skoraj 1 leto po prvotnem planu, ampak ni pomembno, važno da je dobra.
Osebno je nisem še probal ker si nočem pokvarit okusa.
Osebno je nisem še probal ker si nočem pokvarit okusa.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
oo7 ::
Na Steamu je 44,99 eur in na G2A 18,50 eur.
https://www.g2a.com/wasteland-2-digital...
Se mi zdi zelo ugodna cena glede na to, da je bila Wasteland 2 na G2A še 1 teden nazaj čez 50 eur ne razumem zakaj cena tako škače dol in gor.
https://www.g2a.com/wasteland-2-digital...
Se mi zdi zelo ugodna cena glede na to, da je bila Wasteland 2 na G2A še 1 teden nazaj čez 50 eur ne razumem zakaj cena tako škače dol in gor.
Izi ::
Kljub temu, da je izid še vedno predviden za Avgust, še vedno ni znan točen datum izida.
Tukaj je en dober predogled beta verzije.
Wasteland 2 Beta Preview: Into the Desert
Beta je na voljo za igranje že od decembra (jo stalno nadgrajujejo), vsebuje pa menda okoli polovico celotne igre.
Igra se začne s pogrebom enega izmed glavnih likov iz originalne Wasteland igre iz leta 1988.
Poznavanje originalne zgodbe kljub temu ni nujno. Predstavitev likov in zgodbe jim je menda uspela odlično, brez da bi nas na začetku zasuli z preveliko količino informacij.
Takoj na začetku lahko vzameš bližnjo lopato in odkoplješ tisti grob iz "introta", kar pa povzroči, da General Vargas podivja in pobije tvojo celotno druščino. Takoj torej spoznaš, da omejitev v igri praktično ni, posledice pa so hitro usodne, če te preveč zanese.
Robusten in obsežen skill sistem oziroma mokre sanje vsakega hardcore RPG igralca.
Kot vidimo se je treba učiti uporabe prav vsakega orožja posebej. Potem je treba vedeti, da tako rekoč vsako orožje uporablja drugačno municijo, in da je municija precej omejena. Iz tega sledi, da je najbolj pametno, da se vsak član naše druščine specializira za drugačno orožje, da čim bolje izkoristimo omejene zaloge municije... (več preberi v linku, ki sem ga dal zgoraj)
Zanimivo in razveseljujoče je kako se kar naenkrat vračajo pravi RPG-ji stare šole. Dobili smo legendarni Divinity: Original Sin, kmalu pride Wasteland 2, okoli novega leta pa dobimo še Pillars of Eternity.
Tukaj je en dober predogled beta verzije.
Wasteland 2 Beta Preview: Into the Desert
Beta je na voljo za igranje že od decembra (jo stalno nadgrajujejo), vsebuje pa menda okoli polovico celotne igre.
Igra se začne s pogrebom enega izmed glavnih likov iz originalne Wasteland igre iz leta 1988.
Poznavanje originalne zgodbe kljub temu ni nujno. Predstavitev likov in zgodbe jim je menda uspela odlično, brez da bi nas na začetku zasuli z preveliko količino informacij.
Takoj na začetku lahko vzameš bližnjo lopato in odkoplješ tisti grob iz "introta", kar pa povzroči, da General Vargas podivja in pobije tvojo celotno druščino. Takoj torej spoznaš, da omejitev v igri praktično ni, posledice pa so hitro usodne, če te preveč zanese.
Robusten in obsežen skill sistem oziroma mokre sanje vsakega hardcore RPG igralca.
Kot vidimo se je treba učiti uporabe prav vsakega orožja posebej. Potem je treba vedeti, da tako rekoč vsako orožje uporablja drugačno municijo, in da je municija precej omejena. Iz tega sledi, da je najbolj pametno, da se vsak član naše druščine specializira za drugačno orožje, da čim bolje izkoristimo omejene zaloge municije... (več preberi v linku, ki sem ga dal zgoraj)
Zanimivo in razveseljujoče je kako se kar naenkrat vračajo pravi RPG-ji stare šole. Dobili smo legendarni Divinity: Original Sin, kmalu pride Wasteland 2, okoli novega leta pa dobimo še Pillars of Eternity.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Tole bo malo daljši post, ampak bo verjetno marsikomu koristil za poznavanje Wasteland zgodbe, ki je precej razvita in iz nje črpajo ideje mnogi filmi in igre zadnjih 25 let
Wasteland 1
Sci-fi RPG zgodba se dogaja na Zemlji in je postavljena v paralelno vesolje.
Vse skupaj se začne okoli leta 1987. NATO države, kjer je Amerika, Evropa in Afrika, začno graditi vesoljsko postajo Citadel (Citadel Starstation). Na začetku leta 1998 je postaja tako rekoč končana.
Sovjetska zveza, kateri se pridružijo tudi vse države, ki niso v NATU, trdijo da gre za vojaško vesoljsko postajo iz katere lahko streljajo rakete na Zemljo. Na celem svetu ostanejo nevtralne samo še Švica, Švedska in Irska.
Konec aprila 1998 Citadel Starstation nenadoma začne oddajati klic na pomoč (distress signal). Takoj zatem ugasnejo vsi komunikacijski sateliti, kar "oslepi" obe svetovni velesili. Nastane splošna panika. Kmalu zatem začno leteti jedrski izstrelki iz obeh strani. Izbruhne jedrska svetovna vojna.
Večina sveta je uničena, kjerkoli pa se še da živeti je puščava (Wasteland). Kaj se je zgodilo s Citadel Starstation ne ve nihče. V 1. delu se ni nič pojasnilo, mogoče bo kaj več znano v 2. delu.
Od tu naprej se ne ve več kaj se dogaja drugod po svetu (zna biti, da so vsi mrtvi) in zgodba se posveti samo dogajanju na jugo zahodu ZDA oziroma na področje Arizone.
Globoko v negostoljubni Arizonski puščavi se je takrat nahajal velik strogo varovan zapor imenovan "Death Row", kjer so na smrt obsojeni jetniki iz cele države čakali na usmrtitev. Zapor je bil samozadosten in je imel zraven celo lastno elektrarno.
Kmalu po jedrski vojni v ta zapor vdrejo Ameriški vojaški inženirci (US Army Engineers), ki so bili včasih del Ameriške vojske. Vse zapornike izženejo v puščavo, kar že tako nevarno področje naredi popolnoma smrtonosno. Sami pa zavzamejo zapor in ga preuredijo v svoj center.
Vse okoliške preživele skupine povabijo, da se jim pridružijo. Sprva so bili vsi precej nezaupljivi, ampak skozi leta so predsodki izginili na koncu se vsi pridružijo inženircem v centru, ki se sedaj imenuje "Ranger Center". Sami sebe pa imenujejo "Desert Rangers". Center z leti zraste in se širi in postane najbolj vplivna ustanova celotne puščave. Prebivalci Ranger Centra na koncu verjamejo, da so edini preživeli na planetu.
Seveda se izkaže, da niso edini preživeli.
Preživelo je malo mesto Quartz, sicer precej poškodovano od jedrskega udara, ampak prebivalcem nekako uspeva preživeti. Največji problem so jim okoliški banditi.
Preživelo je tudi malo večje mesto Needles, ki ga je sicer poplavilo, ko je bil zadet Hooverjev jez, ampak kasneje se vrne v normalne tirnice in postane samozadostno. Seveda se v mestu razvije precej čudnih kultov. Tujci niso zaželeni, edino Desert Rangers lahko prihajajo in z njimi trgujejo.
Potem pa je tu seveda še Las Vegas. Največje mesto na tem področju, za katerega nikomur ni jasno kako da ga ni zadela prav nobena izmed sovjetskih jedrskih raket.
Tukaj se naša zgodba pravzaprav šele začne. Piše se leto 2087.
V puščavi se začno dogajati čudne nepojasnjene reči oziroma kar cela serija njih in iz Ranger Centra pošljejo skupino štirih Desert Rangerjev, da razišče zadeve. Eden izmed njih smo mi in to je naša skupina. Našo druščino lahko kasneje razširimo kar na 7 članov.
Sedaj pa spoiler, ki to pravzaprav ni, ker zelo dvomim, da bo kdo še kdajkoli igral 1. del.
Skozi 1. del raziščemo preživela mesta in počasi zbiramo dokaze o veliki nevarnosti, ki grozi, da bo iztrebila še tisto malo ljudi ki živijo na Zemlji.
Gre se za predvojni AI, ki še vedno "živi" v računalnikih znotraj vojaške baze Cochise, ki je tudi preživela jedrsko vojno. Tu je vojska izvajala sumljive poskuse na ljudeh, poskušala izdelati super vojake, in bojne robote.
AI v tej vojaški bazi sedaj pospešeno izdeluje morilske vojaške robote in ljudi, ki jih seveda upravlja sam, nadgrajuje z kibernetičnimi vsadki. S to vojsko napada okoliške vasi in mesta s ciljem, da bi iztrebil trenutno svetovno prebivalstvo, ki je po njegovem mnenju hudo genetično pomanjkljivo in ni vredno preživetja. Vse nas misli nadomestiti z genetično čistimi in popolnimi predstavniki.
S pomočjo predvojnega androida Maxa naša skupina uspe zbrati vso potrebno tehnologijo in orožja, da vstopimo v vojaško bazo in ustavimo AI, kar seveda ne gre s pregovarjanjem ampak na koncu sprožimo verižno reakcijo jedrskega reaktorja in vse skupaj pošljemo v maloro.
Tu se konča 1. del.
Naša druščina raziskuje poljedelski center.
Naša druščina sredi boja. ACE z lasersko puško strelja na prostitutko, ki se še zadnjič zavrti v smrtnem plesu in umre. Vsi dobimo izkušnje.
Wasteland 2
Snake Vargas je bil eden izmed prvotnih štirih članov naše druščine iz 1. dela. Po koncu 1. dela se je vrnil v Ranger Center in hitro napredoval vse do čina generala in postal vodja Centra.
2. del se začne se z intro filmčkom, ki ga je M-Power objavil nekaj postov višje, ki na kratko še enkrat prikaže isti začetek kot v 1. delu, o jedrski vojni, inženircih, ki zavzamejo zapor in izženejo zapornike, kasneje združijo ljudi in jim pomagajo kot Desert Rangerji (vseeno je bolj razumljivo prebrati tisto kar sem opisal zgoraj v 1. delu )
Potem pa intro preide v začetek igre, ko štirje Desert Rangerji pod vodstvom Generala Varga, pokopavajo ACE-ja, ki je bil član naše druščine iz 1. dela.
Tukaj se začne 2. del.
General Varga je od kar je postal general, bolj malo zapuščal Ranger Center in se ni kaj dosti ukvarjal z zunanjim svetom. Šele smrt prijatelja ACE-ja, s katerim sta skupaj dala čez 1. del igre, in rešila svet, ga po dolgem času spet spravi ven.
Zbere skupino štirih novincev v Desert Ranger in skupaj se odpravijo na mesto kjer so našli truplo ACE-ja. Tam najdejo resonator, ki ga je mislil ACE uporabiti, da bi raziskal nek skrivnostni radijski signal.....
Zakaj je umrl ACE? Kdo ga je ubil? Skrivnostni radijski signal? Od kje prihaja? Kdo ga oddaja?. To bodo naša prva vprašanja
Naša druščina raziskuje puščavsko Arizono.
Slick se pripravlja na strel s šibrovko, ki ma precej širok kot delovanja (AoE)
Wasteland 1
Sci-fi RPG zgodba se dogaja na Zemlji in je postavljena v paralelno vesolje.
Vse skupaj se začne okoli leta 1987. NATO države, kjer je Amerika, Evropa in Afrika, začno graditi vesoljsko postajo Citadel (Citadel Starstation). Na začetku leta 1998 je postaja tako rekoč končana.
Sovjetska zveza, kateri se pridružijo tudi vse države, ki niso v NATU, trdijo da gre za vojaško vesoljsko postajo iz katere lahko streljajo rakete na Zemljo. Na celem svetu ostanejo nevtralne samo še Švica, Švedska in Irska.
Konec aprila 1998 Citadel Starstation nenadoma začne oddajati klic na pomoč (distress signal). Takoj zatem ugasnejo vsi komunikacijski sateliti, kar "oslepi" obe svetovni velesili. Nastane splošna panika. Kmalu zatem začno leteti jedrski izstrelki iz obeh strani. Izbruhne jedrska svetovna vojna.
Večina sveta je uničena, kjerkoli pa se še da živeti je puščava (Wasteland). Kaj se je zgodilo s Citadel Starstation ne ve nihče. V 1. delu se ni nič pojasnilo, mogoče bo kaj več znano v 2. delu.
Od tu naprej se ne ve več kaj se dogaja drugod po svetu (zna biti, da so vsi mrtvi) in zgodba se posveti samo dogajanju na jugo zahodu ZDA oziroma na področje Arizone.
Globoko v negostoljubni Arizonski puščavi se je takrat nahajal velik strogo varovan zapor imenovan "Death Row", kjer so na smrt obsojeni jetniki iz cele države čakali na usmrtitev. Zapor je bil samozadosten in je imel zraven celo lastno elektrarno.
Kmalu po jedrski vojni v ta zapor vdrejo Ameriški vojaški inženirci (US Army Engineers), ki so bili včasih del Ameriške vojske. Vse zapornike izženejo v puščavo, kar že tako nevarno področje naredi popolnoma smrtonosno. Sami pa zavzamejo zapor in ga preuredijo v svoj center.
Vse okoliške preživele skupine povabijo, da se jim pridružijo. Sprva so bili vsi precej nezaupljivi, ampak skozi leta so predsodki izginili na koncu se vsi pridružijo inženircem v centru, ki se sedaj imenuje "Ranger Center". Sami sebe pa imenujejo "Desert Rangers". Center z leti zraste in se širi in postane najbolj vplivna ustanova celotne puščave. Prebivalci Ranger Centra na koncu verjamejo, da so edini preživeli na planetu.
Seveda se izkaže, da niso edini preživeli.
Preživelo je malo mesto Quartz, sicer precej poškodovano od jedrskega udara, ampak prebivalcem nekako uspeva preživeti. Največji problem so jim okoliški banditi.
Preživelo je tudi malo večje mesto Needles, ki ga je sicer poplavilo, ko je bil zadet Hooverjev jez, ampak kasneje se vrne v normalne tirnice in postane samozadostno. Seveda se v mestu razvije precej čudnih kultov. Tujci niso zaželeni, edino Desert Rangers lahko prihajajo in z njimi trgujejo.
Potem pa je tu seveda še Las Vegas. Največje mesto na tem področju, za katerega nikomur ni jasno kako da ga ni zadela prav nobena izmed sovjetskih jedrskih raket.
Tukaj se naša zgodba pravzaprav šele začne. Piše se leto 2087.
V puščavi se začno dogajati čudne nepojasnjene reči oziroma kar cela serija njih in iz Ranger Centra pošljejo skupino štirih Desert Rangerjev, da razišče zadeve. Eden izmed njih smo mi in to je naša skupina. Našo druščino lahko kasneje razširimo kar na 7 članov.
Sedaj pa spoiler, ki to pravzaprav ni, ker zelo dvomim, da bo kdo še kdajkoli igral 1. del.
Skozi 1. del raziščemo preživela mesta in počasi zbiramo dokaze o veliki nevarnosti, ki grozi, da bo iztrebila še tisto malo ljudi ki živijo na Zemlji.
Gre se za predvojni AI, ki še vedno "živi" v računalnikih znotraj vojaške baze Cochise, ki je tudi preživela jedrsko vojno. Tu je vojska izvajala sumljive poskuse na ljudeh, poskušala izdelati super vojake, in bojne robote.
AI v tej vojaški bazi sedaj pospešeno izdeluje morilske vojaške robote in ljudi, ki jih seveda upravlja sam, nadgrajuje z kibernetičnimi vsadki. S to vojsko napada okoliške vasi in mesta s ciljem, da bi iztrebil trenutno svetovno prebivalstvo, ki je po njegovem mnenju hudo genetično pomanjkljivo in ni vredno preživetja. Vse nas misli nadomestiti z genetično čistimi in popolnimi predstavniki.
S pomočjo predvojnega androida Maxa naša skupina uspe zbrati vso potrebno tehnologijo in orožja, da vstopimo v vojaško bazo in ustavimo AI, kar seveda ne gre s pregovarjanjem ampak na koncu sprožimo verižno reakcijo jedrskega reaktorja in vse skupaj pošljemo v maloro.
Tu se konča 1. del.
Naša druščina raziskuje poljedelski center.
Naša druščina sredi boja. ACE z lasersko puško strelja na prostitutko, ki se še zadnjič zavrti v smrtnem plesu in umre. Vsi dobimo izkušnje.
Wasteland 2
Snake Vargas je bil eden izmed prvotnih štirih članov naše druščine iz 1. dela. Po koncu 1. dela se je vrnil v Ranger Center in hitro napredoval vse do čina generala in postal vodja Centra.
2. del se začne se z intro filmčkom, ki ga je M-Power objavil nekaj postov višje, ki na kratko še enkrat prikaže isti začetek kot v 1. delu, o jedrski vojni, inženircih, ki zavzamejo zapor in izženejo zapornike, kasneje združijo ljudi in jim pomagajo kot Desert Rangerji (vseeno je bolj razumljivo prebrati tisto kar sem opisal zgoraj v 1. delu )
Potem pa intro preide v začetek igre, ko štirje Desert Rangerji pod vodstvom Generala Varga, pokopavajo ACE-ja, ki je bil član naše druščine iz 1. dela.
Tukaj se začne 2. del.
General Varga je od kar je postal general, bolj malo zapuščal Ranger Center in se ni kaj dosti ukvarjal z zunanjim svetom. Šele smrt prijatelja ACE-ja, s katerim sta skupaj dala čez 1. del igre, in rešila svet, ga po dolgem času spet spravi ven.
Zbere skupino štirih novincev v Desert Ranger in skupaj se odpravijo na mesto kjer so našli truplo ACE-ja. Tam najdejo resonator, ki ga je mislil ACE uporabiti, da bi raziskal nek skrivnostni radijski signal.....
Zakaj je umrl ACE? Kdo ga je ubil? Skrivnostni radijski signal? Od kje prihaja? Kdo ga oddaja?. To bodo naša prva vprašanja
Naša druščina raziskuje puščavsko Arizono.
Slick se pripravlja na strel s šibrovko, ki ma precej širok kot delovanja (AoE)
boset ::
Spremljam že od začetka, vmes sem igral prve faze beta izidov. (velik hroščov); mislim, da je že blo enih 6 updejtov.
Zarad vmesnih updejtov nisem več igral (ker si moral vsakič od začetka it)
zadnji build beta pa kaže že na bolje! Okolje in interface čisto spremenjeno (na bolje seveda)
Izid so že prestavljali in to ni nič novega glede na preteklost. Upam da bojo kmalu spedenal špil do konca ker je dober!
Splača se počakat na final verzijo!
Zarad vmesnih updejtov nisem več igral (ker si moral vsakič od začetka it)
zadnji build beta pa kaže že na bolje! Okolje in interface čisto spremenjeno (na bolje seveda)
Izid so že prestavljali in to ni nič novega glede na preteklost. Upam da bojo kmalu spedenal špil do konca ker je dober!
Splača se počakat na final verzijo!
Main Desktop:
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
Izi ::
Delček intervjuja z Brianom Fargom, veteranom igričarske industrije, odgovornim med drugim za RPG klasike kot so Fallout, Wasteland in The Bard's Tale.
Vprašanje:
Kako težko je pri izdelavi doseči ravnotežje, da bo igra všeč tako old-school ljubiteljem prvega Wastelanda, kot pritegniti nove ljubitelje serije?
Odgovor:
Če sem odkrit to ravnotežje za nas ni pomembno. Igra je bila financirana s strani old-school RPG ljubiteljev in ti so naša ciljna skupina. To so ljudje, ki jih moramo zadovoljiti in zato naš cilj ni pritegniti veliko množico novih igralcev.
Ne sramujemo se hardcore taktičnega bojevanja in dolgih dialogov med pogovori. Smo pa v uvodni del dodali nekaj učenje ter razlage in novi vmesnik je tudi toliko intuitiven, da bodo novinci imeli lažje delo, kot če bi začeli s katero RPG igro iz 80. let.
Moja filozofija je bila od nekdaj osredotočanje na hardcore igralce, ostalo pride samo od sebe. Tudi ko smo izdali prvo Fallout igro se nismo prav nič ukvarjali s tem kako pritegniti nove RPG igralce.
Lepo in presenetljivo iskrem odgovor.
Skratka izdelovalcem Wasteland 2 dol visi za vse novodobne razvajene konzolaše, ki zase mislijo da so igralci. In prav je tako. Igra bo seveda samo za PC (Windows, Linux in Mac OSX)
Vprašanje:
Kako težko je pri izdelavi doseči ravnotežje, da bo igra všeč tako old-school ljubiteljem prvega Wastelanda, kot pritegniti nove ljubitelje serije?
Odgovor:
Če sem odkrit to ravnotežje za nas ni pomembno. Igra je bila financirana s strani old-school RPG ljubiteljev in ti so naša ciljna skupina. To so ljudje, ki jih moramo zadovoljiti in zato naš cilj ni pritegniti veliko množico novih igralcev.
Ne sramujemo se hardcore taktičnega bojevanja in dolgih dialogov med pogovori. Smo pa v uvodni del dodali nekaj učenje ter razlage in novi vmesnik je tudi toliko intuitiven, da bodo novinci imeli lažje delo, kot če bi začeli s katero RPG igro iz 80. let.
Moja filozofija je bila od nekdaj osredotočanje na hardcore igralce, ostalo pride samo od sebe. Tudi ko smo izdali prvo Fallout igro se nismo prav nič ukvarjali s tem kako pritegniti nove RPG igralce.
Lepo in presenetljivo iskrem odgovor.
Skratka izdelovalcem Wasteland 2 dol visi za vse novodobne razvajene konzolaše, ki zase mislijo da so igralci. In prav je tako. Igra bo seveda samo za PC (Windows, Linux in Mac OSX)
Zmajc ::
Delček intervjuja z Brianom Fargom, veteranom igričarske industrije, odgovornim med drugim za RPG klasike kot so Fallout, Wasteland in The Bard's Tale.
Vprašanje:
Kako težko je pri izdelavi doseči ravnotežje, da bo igra všeč tako old-school ljubiteljem prvega Wastelanda, kot pritegniti nove ljubitelje serije?
Odgovor:
Če sem odkrit to ravnotežje za nas ni pomembno. Igra je bila financirana s strani old-school RPG ljubiteljev in ti so naša ciljna skupina. To so ljudje, ki jih moramo zadovoljiti in zato naš cilj ni pritegniti veliko množico novih igralcev.
Ne sramujemo se hardcore taktičnega bojevanja in dolgih dialogov med pogovori. Smo pa v uvodni del dodali nekaj učenje ter razlage in novi vmesnik je tudi toliko intuitiven, da bodo novinci imeli lažje delo, kot če bi začeli s katero RPG igro iz 80. let.
Moja filozofija je bila od nekdaj osredotočanje na hardcore igralce, ostalo pride samo od sebe. Tudi ko smo izdali prvo Fallout igro se nismo prav nič ukvarjali s tem kako pritegniti nove RPG igralce.
Lepo in presenetljivo iskrem odgovor.
Skratka izdelovalcem Wasteland 2 dol visi za vse novodobne razvajene konzolaše, ki zase mislijo da so igralci. In prav je tako. Igra bo seveda samo za PC (Windows, Linux in Mac OSX)
Kapo dol.
Izi ::
boset ::
can't wait !
Main Desktop:
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
matobeli ::
Sem zamudil na kickstarterju da bi postal backer. Je bilo kje objavljeno koliko bo redna cena, oziroma ali je možno kakšno prednaročilo za igro?
Na strani imajo objavljeno samo za "early access" in je 45€
Zgleda pa hudo kul!
Na strani imajo objavljeno samo za "early access" in je 45€
Zgleda pa hudo kul!
matobeli ::
Hvala za link. Še vedno se mi zdi kar draga (glede na to da je samo steam key). Mogoče pa počakam do božiča, ko bodo kakšne akcije. Ali pa tudi ne. Odvisno od odzivov igralcev v prvih nekaj dneh
oo7 ::
Kaj je razlika med Wasteland 2 in Wasteland 2 digital deluxe edition?
Na G2a je Wasteland 2 27 eur Wasteland 2 deluxe edition pa 55 eur.
Na G2a je Wasteland 2 27 eur Wasteland 2 deluxe edition pa 55 eur.
Izi ::
Kaj je razlika med Wasteland 2 in Wasteland 2 digital deluxe edition?
Na G2a je Wasteland 2 27 eur Wasteland 2 deluxe edition pa 55 eur.
Na GOG imajo Wasteland 2 Digital Deluxe Edition za 41 EUR
Zraven zastonj dobiš:
- Wasteland 1, ki jo cenijo na 1,59 EUR
- The Bard's Tale, ki jo cenijo na 7,49 EUR
- Priročnik, 99 strani, PDF format
- Muziko v MP3 in FLAC formatu
- Novelo Wasteland 1., 2. in 3. del
- Novelo Wasteland Avellone
- Knjigo Concept Art, digitalno
Nateg, če vprašaš mene. Dejansko ti vsilijo tisti 2 starinski igri, ki ju moraš pravzaprav plačati, ker je ta verzija ravno toliko dražja.
Standard edition je okoli 30 EUR in je samo igra in konec.
Ranger edition je okoli 40 EUR in je fizična škatelna verzija.
Edino smiselno je nabaviti Standardno verzijo, tisti 99 stranski priročnik je pa tako ali tako zastonj in si ga lahko že naložiš.
Tukaj je link iz uradne strani:
Digitalna verzija Wasteland 2 Priročnika
PDF format (4,03 MB) 99 strani
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Alamar ::
Kaj je razlika med Wasteland 2 in Wasteland 2 digital deluxe edition?
Na G2a je Wasteland 2 27 eur Wasteland 2 deluxe edition pa 55 eur.
Na GOG imajo Wasteland 2 Digital Deluxe Edition za 41 EUR
Zraven zastonj dobiš:
- Wasteland 1, ki jo cenijo na 1,59 EUR
- The Bard's Tale, ki jo cenijo na 7,49 EUR
- Priročnik, 99 strani, PDF format
- Muziko v MP3 in FLAC formatu
- Novelo Wasteland 1., 2. in 3. del
- Novelo Wasteland Avellone
- Knjigo Concept Art, digitalno
Nateg, če vprašaš mene. Dejansko ti vsilijo tisti 2 starinski igri, ki ju moraš pravzaprav plačati, ker je ta verzija ravno toliko dražja.
Standard edition je okoli 30 EUR in je samo igra in konec.
Ranger edition je okoli 40 EUR in je fizična škatelna verzija.
Edino smiselno je nabaviti Standardno verzijo, tisti 99 stranski priročnik je pa tako ali tako zastonj in si ga lahko že naložiš.
Tukaj je link iz uradne strani:
Digitalna verzija Wasteland 2 Priročnika
PDF format (4,03 MB) 99 strani
Zastonj je vsak pdf priročnik. Če hočeš tiskanega plus zemljevid in še par malenkosti dobiš Ranger edicijo iz UK za 35 EUR s poštnino kar je ugodno.
Edina slabost je, da je stvar že zdavnaj natisnjena in seveda ne bo vsebovala day 1 patcha, ki je pač v teh časih žal postal bedna in redna realnost. Tako, da moraš itak s steama na dan izida potegnit in inštalirat zadnjo verzijo.
Izi ::
Eurogamer je dobil finalno verzijo igre in v živo predstavil igranje od začetka
prvih 20 minut igre z zanimivimi komentarji. A ste vedeli, da je teksta v igri več kot v vseh LoTR knjigah skupaj?
prvih 20 minut igre z zanimivimi komentarji. A ste vedeli, da je teksta v igri več kot v vseh LoTR knjigah skupaj?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fallout 4 (strani: 1 2 3 4 … 60 61 62 63 )Oddelek: Igre | 540118 (4734) | oo7 |
» | Wasteland 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13054 (5965) | drvo |
» | Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 27847 (11612) | Jerry000 |
» | Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 32151 (11729) | yoco |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7348 (7064) | yayo |