» »

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem.

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem.

1
2
3 4

noraguta ::

opeter je izjavil:

JAz ročno zategnem, pa četudi je zunaj minus trideset.

sej takrat ni problema, bolj okoli nula pa če pade temperatura.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Daedalus ::

ali pa držiš sklopko in normalno spelješ ko se prižge zelena


Škoda energije. Sklopko držim samo, če nisem siguren glede trajanja intervala na semaforju. Drugače je pa med rumeno -> zeleno dovolj časa pohodit sklopko in dat v prestavo. Še tolko bolj, če nisi prvi pred semaforjem.

Veš mogoče kako ti v tem primeru pomaga avtomatska ročna pri R Espacu ?


Niti ne... je pa kr fail, če nimaš backupa v primeru, da ti zavore odpovejo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

-valvoline- ::

Pr prižganem avtu je brezveze in popolnoma nepotrebno zategovat ročno,sploh pa v križišču,razn če se ne nahajaš na kšnem hudem klancu.

Gregor P ::

Tale v vsakem križišču (na ravnem) je tudi malo huda, ne vem no:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

;-) ::

Kdo še hodi na tehničnega ?

20€ podkupnine je prepoceni da bi z avtom vozo po njihovih luknjah in da mi bo ročno zategoval "med vožnjo".

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: francek1 ()

Mesar ::

A res? Kam pa voziš na tehničnega? Na pohorje kam? Al kje majo še takšne sisteme...?
Your turn to burn!

-valvoline- ::

Eh, men spustijo mim za kavico in kokakolo, pa se ne hvalim xd.
Itak skrbim da je avto vedno brezhiben, če me opozorijo da je neki treba zrihtat obvezno porihtam. Z bremzami ni heca in ce niso izpravne jaz se nebi zajebaval. Ostalo se lahko vse spregleda, bremze obvezno morjo bit zrihtane, tudi če narediš tehnični s podkupnino. Nikol ne veš keda boš pa res rabil ročno da ti dejansko reši življenje, če ti odpove delovna zavora.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

;-) ::

Praktično povsod v mariboru in v slov.bistrici.

Sem delal preko študenta na zavarovalnici oz. na dveh in na obeh je isti sitem: zavarujte pri nas, ko pride stranka in če še nima tehničnega urejenega ji ga "zrihtaš", prometne na kup, pridite jutri poremetne v mb ali bistrco keš noter in čao.

Tako se dela, poglej na cesto 30% avtov je neregistriranih...hočeš nočeš! 70% od ostalih 70% pa je tehnično neizpravnih.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: francek1 ()

Osprey ::

Recimo, da sem v zadnjih nekaj letih vsaj 3x videl avto, ki se je "odpeljal", ker ni imel zategnjene ročne. In to na navidez ravnem terenu. Ne se igrat, uporabljajte jo, zato jo imate! A niste delali vozniškega izpita? :P

;-) ::

-valvoline- je izjavil:

Eh,men spustijo mim za kavico in kokakolo,pa se ne hvalim xD.
Itak skrbim da je avto vedno brezhiben,če me opozorijo da je neki treba zrihtat obvezno porihtam.Z bremzami ni heca in ce niso izpravne jaz se nebi zajebaval.Ostalo se lahko vse spregleda,bremze obvezno morjo bit zrihtane,tudi če narediš tehnični z podkupnino.Nikol ne veš keda boš pa res rabil ročno da ti dejansko reši življenje,če ti odpove delovna zavora.



Jaz skrbim da imam avto izpraven, zato tudi to povem naglas ker mi je vseeno če jih polovijo tajkune in bo treba pač tja vozit avto. Dokler pa bo šlo tako pa ga nebom dal tja.

Mesar ::

Aja sej za podkupovanje je zanemarljivo majhna kazen ne?
Your turn to burn!

jype ::

Gregor P> Tale v vsakem križišču (na ravnem) je tudi malo huda, ne vem no:8)

Eni na bremzi in kuplngi visijo, men je pa bl komot zategnit ročno in šaltat v ler.

Mesar ::

Tisti, ki trdite da je med rumeno in zeleno dovolj časa, da date v prvo in normalno speljete niste za na cesto, niti izpita si ne zaslužite zato ker ste glavni razlog, da slovenska križišča delujejo kot da smo največji penzionisti. Rdeča, rumena, zelena... pa en spelje, pa drugi, tretji pride komaj skoz pa se čaka ko največji debili. Jaz bi dal kazni za prepočasno speljevanje pa KT pa da se polže odstrani iz cest, ne pa da povzročajo zastoje s tem nepotrebno onesnaževanje okolja in še kaj!!!!!
Your turn to burn!

jype ::

Mesar> Tisti, ki trdite da je med rumeno in zeleno dovolj časa, da date v prvo in normalno speljete niste za na cesto

Kupi si avtomatika, če ne zmoreš z navadnim avtom.

Mesar ::

Lahko za tem lojzom, ki speljuje kot babica jaz speljem tak, da sem mu ves čas na riti, tako da zgleda da obvladam menjalnik in še kaj.
Your turn to burn!

jype ::

Mislim, da lojzov problem ni šaltanje, ročna ali kuplnga, temveč mobilni telefon, šminka ali radio.

Mesar ::

Zato pa naj ima v prvi, pa svojo faco prilimano na semafor. Probaj prit z avtom čez Maribor med tednom ob 15.00, znoriš pa popiz*iš hkrati pa to v vsakem križišču večkrat.
Your turn to burn!

balocom ::

jype je izjavil:

Mesar> Tisti, ki trdite da je med rumeno in zeleno dovolj časa, da date v prvo in normalno speljete niste za na cesto

Kupi si avtomatika, če ne zmoreš z navadnim avtom.


x2, v prvo šaltaš ko se za pešče prižge rdeča luč oz. opaziš da avti ne letijo več čez križišče, če pa nisi prvi v vrsti pa šaltaš ko se prižge rumena luč. In ročno se da v tem času normalno sprostit.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Mesar ::

Ne vem zakaj bi sploh uporabljal ročno, če ni hud klanec... sicer eni ne znajo s sklopko ampak ja. Ko parkiraš pa odvisno od situacije - oziroma predvsem kako dolgo bo avto stal tam.

BTW jype, mogoče pa bo res automatik, ker tiste limo, ki jo zaj gledam sploh ne dobiš z ročnim. :D
Your turn to burn!

;-) ::

Mesar je izjavil:

Zato pa naj ima v prvi, pa svojo faco prilimano na semafor. Probaj prit z avtom čez Maribor med tednom ob 15.00, znoriš pa popiz*iš hkrati pa to v vsakem križišču večkrat.

malo umiriš stil življenja pa gre

aja mesar kaj pa ti sklopka pomaga namest ročne ? da jo kuriš pa se guncaš skoz naprej ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

jype ::

;-)> malo umiriš stil življenja pa gre

S kolesom! Da bum ts.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

;-) je izjavil:

Mesar je izjavil:

Zato pa naj ima v prvi, pa svojo faco prilimano na semafor. Probaj prit z avtom čez Maribor med tednom ob 15.00, znoriš pa popiz*iš hkrati pa to v vsakem križišču večkrat.

malo umiriš stil življenja pa gre

aja mesar kaj pa ti sklopka pomaga namest ročne ? da jo kuriš pa se guncaš skoz naprej ?


Če že hočeš tak, sej zato je sklopka, da se jo znuca in se jo menja ko se znuca.

Zakaj bi jaz umiril stil življenja zaradi drugih? Če se sam tako odločim je moja stvar, nišče pa me nebo v nič silil! In če misli nekdo tak zajebavat, bom jaz zajebaval nazaj pa naj se on umirja.

In pa če skoz bluziš pa ti tvoj čas ne pomeni nič, vrjamem, da lahko do penzije čakaš pred semaforjem jaz pa imam pač malo večje cilje.
Your turn to burn!

;-) ::

Torej kak nadomestiš ročno zavoro z sklopko ?

Mesar ::

;-) je izjavil:

Torej kak nadomestiš ročno zavoro z sklopko ?


V bistvu je ne, ampak ročne sploh ne rabiš če znaš speljati brez le te. V MB recimo na Strmi ulici... tudi z 1.0... pa sem se dost igral pa ni sklopka drsela na tistem avtu.
Your turn to burn!

Mavrik ::

Offtopic ste, šic nazaj ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Gray_Warden ::

Matev je izjavil:

Tehničnega pregleda nisem opravil - razlog je bil slabo delujoča ročna zovora.

Tehnični je bil prvič delan in ročne nisem niti enkrat orng uporabil v vsej dobi vožnje (mogoče parkrat ko sem parkiral zelo redko).

kaj je vzrok temu

razumem če bi mi šle običajne zavore

pa ne

avto štiri leta star - vse ok, ročna pa slaba


Kako imaš lahko slabo ročno? Je prav nikoli ne zategneš? Svašta.

Pelji avto k mehaniku, da ti zategne ročno. Poseg bo po vsej verjetnosti minimalen...mogoče pa ti bo moral ročno zategniti prav v bobnih ali pri ploščicah zadaj..odvisno kako ima tvoj avto narejen. Prav vsak avto mora imeti pri ročki ročne zavore vijak, kjer se da ročno zavoro zategniti. Če tisti vijak ne zategne dovolj, pa je potrebno zavoro zategniti prav pri kolesu.

Te pa je lahko sram da imaš tako slabo ročno da niti čez tehničnega ne greš. To pomeni da je tako slaba da če bi avto parkiral na klancu in zategnil ročno, bi ti avto pobegnil po klancu navzdol ker ga ročna zavora ne bi bila sposobna obdržati na mestu.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

T0RN4D0 ::

Sej maš motor za to. :) Večina ljudi ne parkira po nevem kakšnih naklonih da bi rabli ročno.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

oemdzi ::

Enkrat je dovolj, da ti pobegne in ce imas sreco naredi samo materialno skodo.

Jaz sicer za vsak primer vedno dam v prvo ce avto "visi" naprej in v rikverc ce "visi" nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

Brane2 ::

Pri ročni ni take panike. Sem padel na tehničnem iz istega vzroka.

Zajlo sem mislil zamenjat sam ( to je mogoče ura dela, če imaš potrebno orodje pa veliko manj), pa je na Corsi težk snet zadnje bobne, zato sem peljal stvar k mehaniku.

Če bi delal sam, bi pač plačal zajlo €15 in imel stvar končano v uri na domačem dvorišču, tako pa sem plačal €60 pa zgubil sem cel dan pa pešačit sem moral okrog.
On the journey of life, I chose the psycho path.

sasli ::

oemdzi je izjavil:

Enkrat je dovolj, da ti pobegne in ce imas sreco naredi samo materialno skodo.

Jaz sicer za vsak primer vedno dam v prvo ce avto "visi" naprej in v rikverc ce "visi" nazaj.


hočeš prosim definirat tale tvoj "visi" naprej in nazaj

Gray_Warden ::

T0RN4D0 je izjavil:

Sej maš motor za to. :) Večina ljudi ne parkira po nevem kakšnih naklonih da bi rabli ročno.


Že čisto običajna klančina je dovolj da avto zdrsne. Ko motor 1x preskoči, avto dobi pospešel in začne motor prav lepo preskakovati. S tem se zna lepo uničiti motor+verjetno je da se bo avto stolkel.

sasli....oemzi je lepo napisal kaj je s tem mislil. Pač da avto visi...tako da ko daš v 1. prestavo in spustiš sklopko lepo čutiš kako se vse napne da bi avto obdržalo na mestu.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

hočeš prosim definirat tale tvoj "visi" naprej in nazaj
 naprej

naprej

 nazaj

nazaj

Gray_Warden ::

prav tako jaz na semaforjih dam menjalnik iz prestave in zategnem ročne, da noge počivajo. Vi stalno držite sklopko in zavoro?!? Ali pa recimo v zastojih, ko je treba čakati 5 minut da se premakneš naprej.....

Nevem no. Jaz mislim da avto nujno potrebuje brezhibno ročno zavoro, da se ga lahko smatra kot brezhibnega in varnega.

Ja, vem da se da speljevati s sklopko saj to sam prakticiram praktično vedno....samo vseeno ročno zavoro uporabljam precej pogosto, še posebej ko avto parkiram...kjerkoli. Sem že vide kako je nekomu avto pobegnil saj je bila ročna preslaba, motor pa ni bil zmožen zadržati avta na klancu.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Aja, pa ni nujno da tiročna crkne zaradi neuporabe.


Tudi verjetno se mi ne zdi. Bolj je verjetno to, da daš samozateznemu mehanizmu priložnost da se zategne, kot se pakne obrabljajo.

Vsaj pri meni je zajla za ročno vedno zarustala in totako,d a je pač zaradi staranja in trenja ob kojekakvih vibracijah itd preperel ovoj in je voda prišla not. Sicer je notri mast ampak ta ima ob prisotnosti vode in po možnosti šesli zelo omejen učinek.
On the journey of life, I chose the psycho path.

T0RN4D0 ::

To ko se eni čudite zakaj eni držijo sklopko in drugi ne je posledica tega, da pri nekaterih avtomobilih noge bolj ali manj počivajo tudi na sklopki, pri drugih si pa z vso težo gor obešen in ti hitro dojadi.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

oemdzi ::

sasli je izjavil:

oemdzi je izjavil:

Enkrat je dovolj, da ti pobegne in ce imas sreco naredi samo materialno skodo.

Jaz sicer za vsak primer vedno dam v prvo ce avto "visi" naprej in v rikverc ce "visi" nazaj.


hočeš prosim definirat tale tvoj "visi" naprej in nazaj


"visi" = nagnjen zaradi neravnega terena

sasli ::

oemdzi je izjavil:

sasli je izjavil:

oemdzi je izjavil:

Enkrat je dovolj, da ti pobegne in ce imas sreco naredi samo materialno skodo.

Jaz sicer za vsak primer vedno dam v prvo ce avto "visi" naprej in v rikverc ce "visi" nazaj.


hočeš prosim definirat tale tvoj "visi" naprej in nazaj


"visi" = nagnjen zaradi neravnega terena

no visi že razumemo, zanima me kako razumeš ti naprej in nazaj

oemdzi ::

Ja naprej visi ce je prvi del avtomobila na nizji visinski tocki od zadnjega dela in pri "visenju" nazaj ravno obratno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

sasli ::

oemdzi je izjavil:

Ja naprej visi ce je prvi del avtomobila na nizji visinski tocki od zadnjega dela in pri "visenju" nazaj ravno obratno.


hahahaha, lahko naslednjič poskusiš pa daš v 3. naprimer ko ti bo avto visel naprej pa brez ročne :))

Gray_Warden ::

lol:D

Poleg dajanja v prvo in vzratno prestavo je nujno potrebno tudi zategovanje ročne. Kompresija motorja ne zmore vsega. Kaj če se recimo nekdo zaleti v vaš parkiran avto? Motor ga vsekakor ne bo zadržal na mestu....
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

oemdzi ::

hahahaha, lahko naslednjič poskusiš pa daš v 3. naprimer ko ti bo avto visel naprej pa brez ročne


ponavadi vice hitro pokapiram, no tegale pa ... prosim razlozi :D

GupeM ::

Če avto "visi" naprej se da v rikverc in obratno.

oemtzi je napisal ravno obratno.

Kar se pa tiče zategovanja ročne pred semaforjem pa točnno tako kot je balocom napisu. Namesto da držiš sklopko plus zavoro pač za en zob zategneš ročno. Toliko da se ti avto ne premakne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

sasli ::

oemdzi je izjavil:

hahahaha, lahko naslednjič poskusiš pa daš v 3. naprimer ko ti bo avto visel naprej pa brez ročne


ponavadi vice hitro pokapiram, no tegale pa ... prosim razlozi :D


ravno obratno se dela pravilno, če visi avto navzdol daš v vzvratno prestavo in ne prvo

oemdzi ::

jao jst sm si to neki po svoje razlagu te prestave :D no dobr da rocno zategnem vedno in povsod :))

Gray_Warden ::

v kolikor imaš dobro ročno, je skoraj vseeno kaj storiš s prestavami. Prestave so v tem primeru bolj...za vsak slučaj če ročna slučajno popusti.

Če pa imaš ročno tako kot stvaritelj te teme, pa je nujno da menjalnik daš v pravo prestavo na klancu...vendar je včasih še to premalo. Četudi je klanec mogoče majhen se mogoče nekdo zaleti v avto, zaradi česar bo šel avto potem po klancu navzdol.
Why so serious?

kixs ::

Najboljsi so tisti, ki pred semaforjem v stojeci koloni drzijo nogo na zavori. Ce je to ponoci, mi gredo tiste zavorne luci ze kar malo na zivce. Ne pri vseh avtih, ampak nekateri imajo res mocne. Sam pa uporabljam ler in rocno - ce je potrebno, na ravnem in v stojeci koloni, navadno ni.

Najslabse je imeti tehnicnega pozimi, recimo takrat, ko so temperature okoli nicle. Ce imas gumice na zajli preperele, kar navadno v nekaj letih so, imas lahko tezave z zamrzovanjem zajle. Pa zajle niti niso tako poceni. Original 1kom navadno nad 30€, neoriginal pa pol manj. Najboljse je itak menjat obe.

Ales ::

Veliko teh, ki pri semaforju visijo/visimo na zavori ima avtomatika. Vsaj pri novejših vozilih je to pomoje največkrat vzrok. Je vseeno lažje stisnit običajno zavoro, kot pa ročno.

Glede tehničnih - ročno zavoro se pri avtomatikih še redkeje uporablja, kot pri mehanskih menjalnikih in se še raje umaže/zarusta. Saj je logično, če je nikoli ne uporabljaš pri speljevanju na klancih in redko ali nikoli pri parkiranju. Sam sem se zato navadil, da jo pri parkiranju vseeno vsake toliko časa uporabljam in da občasno tudi ustavim z njo v kaki mirni ulici ali na parkingu. Pač da spucam zadevo in preverim delovanje.

Pred tehničnim tudi vedno vsaj na kratko ustavljam z njo. Čeprav stric tam tudi proba spucat zadevo že ko je avto na valjih, če vidi, da ni bila dolgo uporabljana in da ni takoj čisto ok. Prvič me je tako spravil čez, potem sem pa postal sam bolj pozoren.

BigWhale ::

Mesar je izjavil:

Zato pa naj ima v prvi, pa svojo faco prilimano na semafor. Probaj prit z avtom čez Maribor med tednom ob 15.00, znoriš pa popiz*iš hkrati pa to v vsakem križišču večkrat.


Se tri kolege nabutaj v avto, pa bo manj avtov po cestah. Kaj se pa sam vozis. Prav ti je.

Relanium ::

Pri semaforju je res najbolje zategnit ročno, če stojimo dlje časa.
- Noga na sklopki - bognedaj, vse skupaj ne bo dočakalo lepih kilometrov,
- noga na nožni zavori pa rahlo zvija diske, če so vroči, sicer ponavadi ni to tak hud problem,
hitro pa se zvijejo kaki bolj športni diski. Ja pol pa trese pa ne bremza tak ko bi moglo pa je cel hudič
(kaj si pa moral tako stiskat vroče bremze pa vsem zadaj svetit s štop lučmi).

St235 ::

Potem imajo pri avtomatskih menjalnikih zavore in menjalnik kakih 10.000km življenjske dobe?

Bom prec to povedal fotru, da v bistvu že 140.000 kilometrov vozi z zvitimi diski in zjebanim mejalnikom.

Pa moj avto bo moral tudi na servis, ker ima že 120.000km pa nikoli ne dajem iz brzine pri semaforjih.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
597006 (5235) IL_DIAVOLO
»

Ugasnjen avto v prestavi leze naprej

Oddelek: Na cesti
366367 (4340) mikhaair
»

Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11726730 (24780) BigWhale
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15144440 (32663) INSIDE
»

Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24928990 (20926) ;-)

Več podobnih tem