Forum » Loža » Mali avto in otrok/dojenček
Mali avto in otrok/dojenček
l0g1t3ch ::
Večkrat in za relacije 20 do 30km ter dva zadaj je blo povsem OK. Seveda govorimo za 5 vratnega accenta.
Pa potrebno je poudariti, da imajo današnji "malčki" (rio, polo,...) večjo medosno razdaljo kot accent, da sploh ne govorimo o golfovem razredu.
Pa potrebno je poudariti, da imajo današnji "malčki" (rio, polo,...) večjo medosno razdaljo kot accent, da sploh ne govorimo o golfovem razredu.
blackbfm ::
Ok ti je zato ker si tako navajen. Jaz sem poleti uporabljal fotrov avto, ki niti ni nič kaj ekstra, nek suv wannabe citroen c crosser, ampak je vseeno luksuz. Ko sem se čez čas usedel v svojega jajčkastega piđoja sem mislu da furam gokart
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
jype ::
blackclw> Ok ti je zato ker si tako navajen.
Grozno, ja.
Hitro kupit trajekt (sploh ne veš, kaj zamujaš).
Grozno, ja.
Hitro kupit trajekt (sploh ne veš, kaj zamujaš).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
l0g1t3ch ::
Za stik z sodobnimi avti furam še Mazdo 6 karavan in kot pravim v mojem pogrešam dobro zvočno izolacijo in pa avtomatsko klimo.
blackbfm ::
Grozno, ja.
Hitro kupit trajekt (sploh ne veš, kaj zamujaš).
Jz vem kaj zamujam, sam za trajekt ni financ
para! ::
Kaj pa je narobe z vsakemu svoje?
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
krneki0001 ::
Večkrat in za relacije 20 do 30km ter dva zadaj je blo povsem OK. Seveda govorimo za 5 vratnega accenta.
Pa potrebno je poudariti, da imajo današnji "malčki" (rio, polo,...) večjo medosno razdaljo kot accent, da sploh ne govorimo o golfovem razredu.
Relacija 20 do 30km je 20 do 30 minut vožnje. Probaj sedeti zadaj v accentu, pa se pelji 200km ali več.
Sam delam ogromno kilometrov (4x LJ-MB-LJ - kar je približno 1000km + služba vsakodnevno in še kaj zraven, tako da je okoli 1300km na teden), pa verjemi, da se za to kilometrino ne usedem več v osebni avto, ki je manjši od 4.5 metra. Večji avto bolje odnaša luknje na naših cestah in je definitivno bolj udoben. Poleg tega imaš zaradi norcev na cesti vsaj meter in pol havbe pred seboj za varnost.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
jype ::
nebivedu> Probaj sedeti zadaj v accentu, pa se pelji 200km ali več.
Zakaj? :)
para!> Kaj pa je narobe z vsakemu svoje?
Predvsem to, da se mnogi bojijo bit brez avtomobila samo zato, ker bi bili v družbi lastnikov velikih avtomobilov videti revni, depriviligirani, izobčeni, kar pomeni da si bo eventuelno velika večina lastila napravo, ki je ne potrebuje. To je sicer super za proizvajalce avtomobilov, malo manj super pa za tiste izmed nas, ki si moramo utirati pot skozi promet v krajih, skozi katere se vsak dan vsi omenjeni drenjajo s svojimi avtomobili (ker ko si zapravil denar za avto seveda ne moreš več plačevati še za druge oblike osebnega prevoza).
Zakaj? :)
para!> Kaj pa je narobe z vsakemu svoje?
Predvsem to, da se mnogi bojijo bit brez avtomobila samo zato, ker bi bili v družbi lastnikov velikih avtomobilov videti revni, depriviligirani, izobčeni, kar pomeni da si bo eventuelno velika večina lastila napravo, ki je ne potrebuje. To je sicer super za proizvajalce avtomobilov, malo manj super pa za tiste izmed nas, ki si moramo utirati pot skozi promet v krajih, skozi katere se vsak dan vsi omenjeni drenjajo s svojimi avtomobili (ker ko si zapravil denar za avto seveda ne moreš več plačevati še za druge oblike osebnega prevoza).
francek1 ::
Dečki, ne govorit neumnosti, kako se v mali kišti pelješ enako kot v pravem avtu. Ne tudi zanemarit varnosti...tisti liter ali dva goriva več je vreden nog, ki ti jih v mali kišti odtrga, verjemite! Sam sem trenutno v VW multivanu avtomatiku , ki ima 180 konjev in ne bi nikoli več menjal za kaj manjšega, predvsem pa nižjega (prej imel ML-a, pa ni bil nekaj, da bi hvalil...).
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
jype ::
francek1> Ne tudi zanemarit varnosti...tisti liter ali dva goriva več je vreden nog, ki ti jih v mali kišti odtrga, verjemite!
Kolk nog ti je pa že odtrgalo?
In ali to pomeni, da ker se ti voziš v močnem velikem avtomobilu, moramo ostali za osebni prevoz kupiti težka tovorna vozila, da bomo varni pred teboj?
Manjši avtomobil ko imaš, manjša nevarnost si za vse ostale.
Kolk nog ti je pa že odtrgalo?
In ali to pomeni, da ker se ti voziš v močnem velikem avtomobilu, moramo ostali za osebni prevoz kupiti težka tovorna vozila, da bomo varni pred teboj?
Manjši avtomobil ko imaš, manjša nevarnost si za vse ostale.
l0g1t3ch ::
@francek1
kaj boš pa naredil ko si bom jaz kupil avtobus, tak pravi desemetrski ?
Potelj bo tvoj multivan malček proti mojemu busu in le glej, da se kje ne nastaviš.
kaj boš pa naredil ko si bom jaz kupil avtobus, tak pravi desemetrski ?
Potelj bo tvoj multivan malček proti mojemu busu in le glej, da se kje ne nastaviš.
sumoborac ::
para!> Kaj pa je narobe z vsakemu svoje?
Predvsem to, da se mnogi bojijo bit brez avtomobila samo zato, ker bi bili v družbi lastnikov velikih avtomobilov videti revni, depriviligirani, izobčeni, kar pomeni da si bo eventuelno velika večina lastila napravo, ki je ne potrebuje. To je sicer super za proizvajalce avtomobilov, malo manj super pa za tiste izmed nas, ki si moramo utirati pot skozi promet v krajih, skozi katere se vsak dan vsi omenjeni drenjajo s svojimi avtomobili (ker ko si zapravil denar za avto seveda ne moreš več plačevati še za druge oblike osebnega prevoza).
Ma ubistvu ti privoscim da ti nekoc zivljenska situacija nakaze to, da se bos moral voziti vsak dan 50km+ v eno smer v sluzbo (po moznosti v sredisce lj), doma te bojo pa cakali otroci plus zena... pol bos pa ti njim pojasneval zakaj te poleg 8 ur sluzbe se dodatne 4 ure ni domov in si skupaj z familijo vsega skupaj 1 uro (ker zvecer grejo otroci spat in niso pokonc do 21.00+)? Uf... to bi bila trago-komedija prve kategorije ;)
Aja...in ko so otrci stari dobre 3 leta in ze znajo govort in prides ob 18h domov in te na vratih pocakajo in uprasajo kdo si ti bo zagotovo srce zaigral od vse ljubezni ki jo bos zacutil tisti trenutek...
Druga varjanta je sevada da bos kupil majhen avto (ampak potem si ti eden izmed unih, ki si lasti napravo ki je ne potrebuje ;)) in bos namesto v 12 urah doma v 9-10 urah. Seveda pa upam da bo tvoj hrbet zdrzal vsa prestavljanja otrok v/iz avta in vso udobno voznjo z brcanjem v hrbet in posebno zvocno prestavo, ki ti jo bodo otroci zagotovo namenili.
Kaj bos pa naredu ko bos dobil npr 3 otroka ali bohtipokloni trojcke? Vozil v Yarisu? Uf...please make a video... z veseljem pogledam dve leti zivljenja v taksnem avtu :D
Sumoborac
Prid sm al pa tm ostan...
jype ::
sumoborac> ti privoscim da ti nekoc zivljenska situacija
sumoborac> Kaj bos pa naredu ko bos dobil npr
Kaj boš pa ti naredu, ko boš moral 7 milijonov kubikov drv z Urala pripeljat do Postojne?
sumoborac> z veseljem pogledam dve leti zivljenja v taksnem avtu :D
Avtomobila nimam. Yaris je "družinski avto", ki si ga v splošnem deli 5 ljudi in pokrije potrebe po osebnih avtomobilih za vse hkrati. Ni mi težko vzet taksija, če je nuja, večino časa pa tako jaz kot otroci preživimo brez avtomobila.
Ni veliko verjetnosti, da se bo to spremenilo, ker sem jaz tisti, ki se odloča, kakšno delo bom sprejel, kje bom delal in koliko časa.
sumoborac> Kaj bos pa naredu ko bos dobil npr
Kaj boš pa ti naredu, ko boš moral 7 milijonov kubikov drv z Urala pripeljat do Postojne?
sumoborac> z veseljem pogledam dve leti zivljenja v taksnem avtu :D
Avtomobila nimam. Yaris je "družinski avto", ki si ga v splošnem deli 5 ljudi in pokrije potrebe po osebnih avtomobilih za vse hkrati. Ni mi težko vzet taksija, če je nuja, večino časa pa tako jaz kot otroci preživimo brez avtomobila.
Ni veliko verjetnosti, da se bo to spremenilo, ker sem jaz tisti, ki se odloča, kakšno delo bom sprejel, kje bom delal in koliko časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
puffs ::
Ah, kot običajno je topik skonvergiral k vsevednosti in vsemogočnosti jajpa. Večina tistih ki za enako ali nižjo ceno od yarisa kupijo večji in bolj udoben avto imajo low self-esteem s katerim potem na cesti ogrožajo podivjane kolesarje kot je jajp. Dejmo raje kolesarit na morje, za nakupe in ostale drobnarije pa itak zadošča en mini ki si ga lahko deli cel blok.
sumoborac ::
Kaj boš pa ti naredu, ko boš moral 7 milijonov kubikov drv z Urala pripeljat do Postojne?
Uf...primerjava na pravem nivoju...se klanjam tvoji vsevednosti ;)
sumoborac> z veseljem pogledam dve leti zivljenja v taksnem avtu :D
Avtomobila nimam. Yaris je "družinski avto", ki si ga v splošnem deli 5 ljudi in pokrije potrebe po osebnih avtomobilih za vse hkrati. Ni mi težko vzet taksija, če je nuja, večino časa pa tako jaz kot otroci preživimo brez avtomobila.
Torej kadar je nuja so taxiji, ki so 99% dizli seveda odlična izbira. Njihovo parkiranje na kolesarskih stezah in podobne zadeve te takrat ne motijo in izkoristiš njihove usluge, posledično spadaš med tiste, ki pravtako pomagajo k "čistejši" okolici. Torej kadar je nuja je avto pač sprejemljivo prevozno sredstvo. Lepo da smo prisli na jasno ;)
Ni veliko verjetnosti, da se bo to spremenilo, ker sem jaz tisti, ki se odloča, kakšno delo bom sprejel, kje bom delal in koliko časa.
Blagor tebi da si tako dober in čudovit da se ti v sedanjih okoliščinah delo ponuja samo od sebe in imaš možnost živeti sredi Ljubljane brez prostorske stiske in možnosti kaj boš delal in koliko časa. Vsa čast ni kaj (pa ni mišljeno ironično, privoščim ljudjem, ki so uspeli). Jaz osebno moram vsak dan narediti relacijo 100km+ zato da lahko ustvarjam zasluzek, s katerim prezivim druzino. Žal mi je plača ta trenutek dovolj velika "nuja" da imam avto za kamorkoli grem od doma, saj mi pomaga pri časovni "nuji" in olajša življenje moji družini.
Če me zaradi tega uvrščaš med
Predvsem to, da se mnogi bojijo bit brez avtomobila samo zato, ker bi bili v družbi lastnikov velikih avtomobilov videti revni, depriviligirani, izobčeni, kar pomeni da si bo eventuelno velika večina lastila napravo, ki je ne potrebuje. To je sicer super za proizvajalce avtomobilov, malo manj super pa za tiste izmed nas, ki si moramo utirati pot skozi promet v krajih, skozi katere se vsak dan vsi omenjeni drenjajo s svojimi avtomobili (ker ko si zapravil denar za avto seveda ne moreš več plačevati še za druge oblike osebnega prevoza).
potem smo si na jasnem kje smo.
Sumoborac
Prid sm al pa tm ostan...
jype ::
sumoborac> Uf...primerjava na pravem nivoju...se klanjam tvoji vsevednosti ;)
Ja, je. Ker jaz nisem v situaciji, ki jo opisuješ, bi bilo _BEDASTO_, da bi se opremil zanjo. Avtor teme sprašuje po izkušnjah z avtomobili, jaz pa pravim, s čim brez težav shajam. To, da nekaterim z glave pade krona, če si morajo zavezat vezalke na čevlju, je jasno, a on ni spraševal po tem, kaj je trenutno najbolj drag in udoben avto, v katerega še lahko spraviš otroka, temveč ali se mu splača kupovat velik avto, ker pričakuje otroka. Moj odgovor je da ne, ne splača se, zaradi otroka zagotovo ne.
sumoborac> Torej kadar je nuja so taxiji, ki so 99% dizli seveda odlična izbira.
Pa kaj je s tabo? Taksijev ni 300.000 v Ljubljani, osebnih vozil je pa še več kot toliko. Če bi po Ljubljani vozili samo taksiji, so lahko zarad mene na premog, pa ne bi nikogar motilo.
sumoborac> Njihovo parkiranje na kolesarskih stezah
Taksiji ne parkirajo, temveč čakajo. Ni lepo, če blokirajo kolesarsko stezo, a imajo za to sprejemljiv razlog - družbi ponujajo vse prednosti lastništva avtomobila, brez stroškov in brez povečevanja problema stoječega prometa in onesnaževanja. Že samo dejstvo, da je povprečno število oseb v osebnem avtomobilu v Ljubljani 1.0 (in potem še par decimalk) pravi, da taksiji sploh ne morejo biti del problema.
sumoborac> Žal mi je plača ta trenutek dovolj velika "nuja" da imam avto za kamorkoli grem od doma, saj mi pomaga pri časovni "nuji" in olajša življenje moji družini.
Ja, imaš pač to smolo, da se moraš daleč vozit na delovno mesto. V tvojem primeru bi si tudi jaz moral izbrati avto, ker druge možnosti nimaš - mnogi, ki druge možnosti imajo, se pa za avto odločijo iz drugih, manj kritičnih razlogov, ter se prepričujejo, da niso oni krivi, če je zrak onesnažen, pa če vsak dan delajo prometne zamaške. Imajo vso pravico do tega, da s svojimi odločitvami vsemu prebivalstvu nižajo življenski standard.
sumoborac> Če me zaradi tega uvrščaš med
Nikogar nisem nikamor umestil, ker vsak zase dobro ve, kam spada.
Ja, je. Ker jaz nisem v situaciji, ki jo opisuješ, bi bilo _BEDASTO_, da bi se opremil zanjo. Avtor teme sprašuje po izkušnjah z avtomobili, jaz pa pravim, s čim brez težav shajam. To, da nekaterim z glave pade krona, če si morajo zavezat vezalke na čevlju, je jasno, a on ni spraševal po tem, kaj je trenutno najbolj drag in udoben avto, v katerega še lahko spraviš otroka, temveč ali se mu splača kupovat velik avto, ker pričakuje otroka. Moj odgovor je da ne, ne splača se, zaradi otroka zagotovo ne.
sumoborac> Torej kadar je nuja so taxiji, ki so 99% dizli seveda odlična izbira.
Pa kaj je s tabo? Taksijev ni 300.000 v Ljubljani, osebnih vozil je pa še več kot toliko. Če bi po Ljubljani vozili samo taksiji, so lahko zarad mene na premog, pa ne bi nikogar motilo.
sumoborac> Njihovo parkiranje na kolesarskih stezah
Taksiji ne parkirajo, temveč čakajo. Ni lepo, če blokirajo kolesarsko stezo, a imajo za to sprejemljiv razlog - družbi ponujajo vse prednosti lastništva avtomobila, brez stroškov in brez povečevanja problema stoječega prometa in onesnaževanja. Že samo dejstvo, da je povprečno število oseb v osebnem avtomobilu v Ljubljani 1.0 (in potem še par decimalk) pravi, da taksiji sploh ne morejo biti del problema.
sumoborac> Žal mi je plača ta trenutek dovolj velika "nuja" da imam avto za kamorkoli grem od doma, saj mi pomaga pri časovni "nuji" in olajša življenje moji družini.
Ja, imaš pač to smolo, da se moraš daleč vozit na delovno mesto. V tvojem primeru bi si tudi jaz moral izbrati avto, ker druge možnosti nimaš - mnogi, ki druge možnosti imajo, se pa za avto odločijo iz drugih, manj kritičnih razlogov, ter se prepričujejo, da niso oni krivi, če je zrak onesnažen, pa če vsak dan delajo prometne zamaške. Imajo vso pravico do tega, da s svojimi odločitvami vsemu prebivalstvu nižajo življenski standard.
sumoborac> Če me zaradi tega uvrščaš med
Nikogar nisem nikamor umestil, ker vsak zase dobro ve, kam spada.
krneki0001 ::
Sumoborac ne sekiraj se zarad jypeta. On ima samo 2 ženski v življenju in to sta levanka rukič in desanka šakič. Obedve nabildane do konca. Dokler nima poštene babe se ne obračaj na njegove poglede, ker do takrat se bo vozil z biciklom in delal za računalniki. Ko bo pa odrasel (izgubil nedolžnost), bo pa drugače začel razmišljat. Še vsak je, ko je dobro babo dobu.
Jype, na biciklu se babe ne da dobr podret, na zadnjem sedežu avta pa je tudi neudobno, če jo to kak yaris al pa kakšen drug mali jajc.
Jype, na biciklu se babe ne da dobr podret, na zadnjem sedežu avta pa je tudi neudobno, če jo to kak yaris al pa kakšen drug mali jajc.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
balocom ::
@nebivedu: očitno bomo lahko začeli izbirat epic win prispevke leta 2012.
Sicer pa vsak, ki preklopi iz 4m dolgega 3 vratnega avta na 4.5m dolg avto z 4im vrati ne gre več nazaj, razn če ga vzameš kot fun car.
Sicer pa vsak, ki preklopi iz 4m dolgega 3 vratnega avta na 4.5m dolg avto z 4im vrati ne gre več nazaj, razn če ga vzameš kot fun car.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
jype ::
nebivedu> Jype, na biciklu se babe ne da dobr podret
To ni niti namen bicikla, niti moj namen, niti nima nobene zveze s pomisleki, ki pestijo avtorja teme.
balocom> Sicer pa vsak, ki preklopi iz 4m dolgega 3 vratnega avta na 4.5m dolg avto z 4im vrati ne gre več nazaj, razn če ga vzameš kot fun car.
Neumnost.
To ni niti namen bicikla, niti moj namen, niti nima nobene zveze s pomisleki, ki pestijo avtorja teme.
balocom> Sicer pa vsak, ki preklopi iz 4m dolgega 3 vratnega avta na 4.5m dolg avto z 4im vrati ne gre več nazaj, razn če ga vzameš kot fun car.
Neumnost.
noraguta ::
nehite ga že srt , katri je manjkala sam klima. dons ne znajo več nardit tacga avta. en malček ma težo avta srednjega razreda izpred 15ih let. če maš pa otroka pa nucaš najmanj suva , da bo varen. zraven pa glihtko teško spraviš voziček notr. če ste taki racionalisti s prostorom nabavte kacga trafica dobič največ za svoj denar. pa ni šanse da doseže mulc strop z barvico, tud če je 14 let star(kva pa veš mogoče bo pa retardiran).
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
krneki0001 ::
Noraguta navaden večji karavan je dovolj za dva odrasla, otroka, voziček in 2 psa. Vsaj pri nas je tako. Če pa riše po avtu, pa naj, to me ne moti, samo da je dost placa za vse kar je treba zraven peljat.
Sem pa šel iz 4.4m dolgega avta na 4.8m, ker se teh 40 cm kar orenk pozna v velikosti prtljažnika in v prostoru za noge tako spredaj kot zadaj. In zadaj za sedeže se da spravit kar nekaj stvari.
Sem pa šel iz 4.4m dolgega avta na 4.8m, ker se teh 40 cm kar orenk pozna v velikosti prtljažnika in v prostoru za noge tako spredaj kot zadaj. In zadaj za sedeže se da spravit kar nekaj stvari.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
balocom ::
balocom> Sicer pa vsak, ki preklopi iz 4m dolgega 3 vratnega avta na 4.5m dolg avto z 4im vrati ne gre več nazaj, razn če ga vzameš kot fun car.
Neumnost.
Dej mi povej, v kateri državi živiš da tako rad kolesariš, ker pri tvoji količini kolesarjenja bi te po verjetnostnem računu nekdo že moral povozit do smrti(tega ti sicer ne privoščim)?
Sicer pa ti vožnjo avtomobila nasploh odsvetujem, ker taki ljudje ne vozijo z veseljem in vso predanostjo ampak jim je to nujno zlo in zato vozijo ne skoncentrirano. Si predstavljaš zdravnika, ki se ukvarja z zdravstvom samo zaradi denarja in ne zaradi tega ker hoče pomaga/zdravit ljudi, plus da to dela (skoraj) z odporom?
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
balocom ::
nehite ga že srt , katri je manjkala sam klima. dons ne znajo več nardit tacga avta. en malček ma težo avta srednjega razreda izpred 15ih let.
Tole o teži novih avtomobilov se sicer strinjam, ampak o katri pa ne:
~podvozje ni vredno imena
~gnije
~eden redkih avtov ki ima nekatere dele podvozje štancane, vsaj za tisti čas ko so katro še delali, zato so tudi deli podvozja rjaveli in zgnili
~na švoh motor bi obesil še klimo? Ne hvala
~kvaliteta luči kot je meni znano ni glih najboljša
Da ne omenjam tega da so v revozu, v primeru da se kak vijak ni hotel žašruafat v njemu namenjeno luknjo da so ga enostavno zabili z kladivom
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Gray_Warden ::
dajte no. Dejansko zagovarjate katro??? Zakaj potem ne kupite modernega jugota, ki ima vgrajeno klimo?
katra ima eno najbol bednih podvozij kar so jih avti kdaj videli. Avto se v ovinku ziba kot barka na morju.
katra ima najslabše luči kar so jih avti kdaj videli. Svetile so povsod, razen na cesto.
Motor katre je katastrofalno slab. Nanj bi obesli še klimo?
V avtu podobnem katri bi se upali voziti okoli? In s takim avtom prevažati svojega otroka?
Res date veliko na varnost.
res je da so današnji malčki težki kot malčki izpred 15 let vendar imajo temu primerno močnejše motorje in vseeno pokurijo manj goriva. pospeški so neprimerno boljši, vozne lastnosti današnjih malčkov pa so na ravni avtov srednjega, pri nekaterih firmah celo višjega razreda izpred 20 let.
facepalm.
katra ima eno najbol bednih podvozij kar so jih avti kdaj videli. Avto se v ovinku ziba kot barka na morju.
katra ima najslabše luči kar so jih avti kdaj videli. Svetile so povsod, razen na cesto.
Motor katre je katastrofalno slab. Nanj bi obesli še klimo?
V avtu podobnem katri bi se upali voziti okoli? In s takim avtom prevažati svojega otroka?
Res date veliko na varnost.
res je da so današnji malčki težki kot malčki izpred 15 let vendar imajo temu primerno močnejše motorje in vseeno pokurijo manj goriva. pospeški so neprimerno boljši, vozne lastnosti današnjih malčkov pa so na ravni avtov srednjega, pri nekaterih firmah celo višjega razreda izpred 20 let.
facepalm.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Gray_Warden ::
res je da so današnji malčki težki kot srednje veliki avti izpred 15 let*
Why so serious?
IceIceBaby ::
Nekaj teže na avtomobilih dodajo razne varnostne ojačitve, airbagi, večje zavore itd. Tega se verjetno nihče ne brani.
Nekaj teže dodaja oprema. Jaz imam v mojem malčku digitalno klimo, park senzorje, ogrevane usnjene sedeže in podobne stvari, ki so bile 10 let nazaj domena večjih limuzin tipa bmw5. Da ne omenjam 8 airbagov in vseh ojačitev, ki omogočajo 5* na crash testih. Logično, da to prinese dodatne kile.
Poleg tega pa so avti v zadnjih cca 20, 25 letih zrasli za eno številko. Novi VW Polo je zunaj skoraj enako velik kot Golf 2 in skoraj 30cm daljši od originalnega Golfa. Kljub praktično enakim zunanjim meram, bolj izkoriščeni notranjosti in neprimerno boljši opremi tehta približno toliko kot Golf 2.
Nekaj teže dodaja oprema. Jaz imam v mojem malčku digitalno klimo, park senzorje, ogrevane usnjene sedeže in podobne stvari, ki so bile 10 let nazaj domena večjih limuzin tipa bmw5. Da ne omenjam 8 airbagov in vseh ojačitev, ki omogočajo 5* na crash testih. Logično, da to prinese dodatne kile.
Poleg tega pa so avti v zadnjih cca 20, 25 letih zrasli za eno številko. Novi VW Polo je zunaj skoraj enako velik kot Golf 2 in skoraj 30cm daljši od originalnega Golfa. Kljub praktično enakim zunanjim meram, bolj izkoriščeni notranjosti in neprimerno boljši opremi tehta približno toliko kot Golf 2.
jype ::
balocom> Dej mi povej, v kateri državi živiš da tako rad kolesariš, ker pri tvoji količini kolesarjenja bi te po verjetnostnem računu nekdo že moral povozit do smrti(tega ti sicer ne privoščim)?
Kolesarjenje je najbolj varen način prometne udeležbe na udeleženca na prepotovani kilometer (varnejše od vožnje z letalom, vlakom in pešačenja, ki sledijo). Kolesarjeva varnost je izključna odgovornost kolesarja, varnost ljudi v osebnih vozilih pa vključuje odgovornost ljudi, ki upravljajo ostala prometna sredstva. S kolesom zapeljat s ceste za preprečit nesrečo je trivialno (in ob pravilni uporabi otroškega sedeža in čelade brez resne nevarnosti za poškodbe), z osebnim vozilom pa pogosto nemogoče, sicer pa težko in zelo nevarno, ne glede na pasivne varnostne mehanizme v vozilu.
balocom> Sicer pa ti vožnjo avtomobila nasploh odsvetujem, ker taki ljudje ne vozijo z veseljem in vso predanostjo ampak jim je to nujno zlo in zato vozijo ne skoncentrirano. Si predstavljaš zdravnika, ki se ukvarja z zdravstvom samo zaradi denarja in ne zaradi tega ker hoče pomaga/zdravit ljudi, plus da to dela (skoraj) z odporom?
Vozim tako kot tudi pilotiram - zbrano in z vsem zavedanjem, da so življenja drugih ljudi v mojih rokah - kot je vidno tudi na posnetku, ki je že bil objavljen na tem forumu. Mnogi bi rekli, da je moja vožnja dolgočasna, ker pač niso mentalno sposobni upravljanja z nevarnimi stroji in niso sposobni zbrano vozit defenzivno in po predpisih, vključujoč zavedanje, da so ostali udeleženci nevarni nesposobneži, za katere je v kritičnih situacijah treba poskrbeti z dodatno varnostno razdaljo in puščanju odprtih možnosti izogibanja. Če te posnetek nadčloveške vožnje zanima mi povej, ga bom poiskal.
nebivedu> Noraguta navaden večji karavan je dovolj za dva odrasla, otroka, voziček in 2 psa. Vsaj pri nas je tako.
Pri nas je pa Yaris dovolj za dva odrasla, dva otroka in enega psa (oziroma štiri odrasle in enega psa, kadar v avtomobilu ni otroških sedežev), skupaj s prtljago za teden dni (pri dojenčkih je bila na strehi še truga za prenosne posteljice in posteljnino). Če gremo s kolesi gre pes v eno prikolico, otroka v drugo, prtljaga pa v torbe in nahrbtnike.
Ne morem rečt, da je taka vožnja zame, za psa ali za otroke neudobna, glede na to da do zdaj še ni bilo glasnih protestov, prav tako pa se z največjim veseljem kolesa drži tudi partnerka.
Kolesarjenje je najbolj varen način prometne udeležbe na udeleženca na prepotovani kilometer (varnejše od vožnje z letalom, vlakom in pešačenja, ki sledijo). Kolesarjeva varnost je izključna odgovornost kolesarja, varnost ljudi v osebnih vozilih pa vključuje odgovornost ljudi, ki upravljajo ostala prometna sredstva. S kolesom zapeljat s ceste za preprečit nesrečo je trivialno (in ob pravilni uporabi otroškega sedeža in čelade brez resne nevarnosti za poškodbe), z osebnim vozilom pa pogosto nemogoče, sicer pa težko in zelo nevarno, ne glede na pasivne varnostne mehanizme v vozilu.
balocom> Sicer pa ti vožnjo avtomobila nasploh odsvetujem, ker taki ljudje ne vozijo z veseljem in vso predanostjo ampak jim je to nujno zlo in zato vozijo ne skoncentrirano. Si predstavljaš zdravnika, ki se ukvarja z zdravstvom samo zaradi denarja in ne zaradi tega ker hoče pomaga/zdravit ljudi, plus da to dela (skoraj) z odporom?
Vozim tako kot tudi pilotiram - zbrano in z vsem zavedanjem, da so življenja drugih ljudi v mojih rokah - kot je vidno tudi na posnetku, ki je že bil objavljen na tem forumu. Mnogi bi rekli, da je moja vožnja dolgočasna, ker pač niso mentalno sposobni upravljanja z nevarnimi stroji in niso sposobni zbrano vozit defenzivno in po predpisih, vključujoč zavedanje, da so ostali udeleženci nevarni nesposobneži, za katere je v kritičnih situacijah treba poskrbeti z dodatno varnostno razdaljo in puščanju odprtih možnosti izogibanja. Če te posnetek nadčloveške vožnje zanima mi povej, ga bom poiskal.
nebivedu> Noraguta navaden večji karavan je dovolj za dva odrasla, otroka, voziček in 2 psa. Vsaj pri nas je tako.
Pri nas je pa Yaris dovolj za dva odrasla, dva otroka in enega psa (oziroma štiri odrasle in enega psa, kadar v avtomobilu ni otroških sedežev), skupaj s prtljago za teden dni (pri dojenčkih je bila na strehi še truga za prenosne posteljice in posteljnino). Če gremo s kolesi gre pes v eno prikolico, otroka v drugo, prtljaga pa v torbe in nahrbtnike.
Ne morem rečt, da je taka vožnja zame, za psa ali za otroke neudobna, glede na to da do zdaj še ni bilo glasnih protestov, prav tako pa se z največjim veseljem kolesa drži tudi partnerka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
l0g1t3ch ::
@jype
Dober si da toliko prekolesariš oz prekolesarite. Sam si odkrito rečeno nebi upal početi tega, še kadar sem sam s kolesom na cesti mi je stalno po malo neprijetno ker gledam kdaj bo nekdo pripeljal preveč pri robu ali pa prehiteval v škarjice, da ne omenjam voženj mimo izvozov kjer te najraje kar spregledajo.
Pač jaz ob ob tem kako stoji promet pri nas ne bi vozil otroka za sabo v prikolici, ki ne nudi nobene zaščite pa še povsen na tleh je.
Dober si da toliko prekolesariš oz prekolesarite. Sam si odkrito rečeno nebi upal početi tega, še kadar sem sam s kolesom na cesti mi je stalno po malo neprijetno ker gledam kdaj bo nekdo pripeljal preveč pri robu ali pa prehiteval v škarjice, da ne omenjam voženj mimo izvozov kjer te najraje kar spregledajo.
Pač jaz ob ob tem kako stoji promet pri nas ne bi vozil otroka za sabo v prikolici, ki ne nudi nobene zaščite pa še povsen na tleh je.
noraguta ::
dajte no. Dejansko zagovarjate katro??? Zakaj potem ne kupite modernega jugota, ki ima vgrajeno klimo?
prav brihten pa nisi. si kdaj kaj nalagal va jugo ali katro?
katra se v ovinkih ne ziblje ampak se nagne, uspešno pa pošira tudi negrbine. vse kar je bilo treba merkat pri njej je bila točka zdrsa ker zavijalne krivulje nista bile povsem simetrične(zaradi zamaknjene zadnje preme). Avto se je pa vozil kraljevsko glede na vgrajeno tehnologijo.
za nalagat je bila spet svoj "fenomen" zaradi ravnega dna. danes večina karavano srednjega razreda niti neve kaj je to. pustimo malčke obstrani.
pa ne pravim , da si želim katre nazaj ampak da bi morala it filozofija avtov prej v tej smeri kot pa gre sedaj. sorry ne 600 kr za zmečklive cone , klimo ter airbag je preveč in toliko so pridelali manj uporabni avtomobili dandanes.
Ma voim mondeota, ampak sam koncept avta je proti katri uporabniški fail. pa z obema sem bil v franciji. je pa res da ne vozim tja otroke vsak dan tako , da sem lahko rahlo offtopic.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
jype ::
l0g1t3ch> pri nas
You don't really have to, odkar smo v EU.
l0g1t3ch> ki ne nudi nobene zaščite
You'd be surprised. Roll-cage kvalitetne prikolice zdrži vse živo, sile, ki pri tem delujejo na otroke, so pa primerljive s silami, ki delujejo na otroke pri trkih v avtomobilih. Seveda se ne smeš s prikolico zaletet v avto, ampak glede na to da s kolesom itak voziš drugače in drugje, da izlete planiraš tako, da voziš po praznih cestah in da na kolesu slišiš norce že od daleč in se lahko umakneš, so tudi tveganja precej nižja. S psom je večji križ, pa po 7 letih še vedno ni utrpel nobene nesreče.
Poleg tega infrastruktura in mentaliteta povprečnih voznikov hitro napredujeta (ja, prepočasi). Če se pet let nazaj še ne bi upal z otroci s kolesom na Krk, je danes že 80% poti s kolesom prevozne po praznih cestah, kjer je hitrost avtomobilov omejena na 50 km/h ali manj, ali pa je na voljo ločena površina za kolesarje. Pot v Istro je precej bolj zoprna, zato tja s kolesi ne hodimo (več). Vožnja iz Ljubljane do Baške vzame dobrih 12 ur s postanki in še vedno omogoča udobno postavitev šotora pri dnevni svetlobi. Včasih je bila največja težava lokalno prebivalstvo, ki je v nepregledne ovinke vedno vozilo "omejitev+5", a si se hitro navadil umikat s ceste ob zvoku avtomobila in že nekaj časa je tega vedno manj.
Ista pot z avtomobilom običajno traja tri do štiri ure s postanki vred in omogoča potovanje tudi ponoči (čeprav s sodobnimi LED lučkami, ki so močnejše od avtomobilskih luči, tudi nočno kolesarjenje ni več tak problem) in je bistveno bolj komot, hkrati pa popolnoma prazna - po poti ne vidiš ničesar zares zanimivega, ne govoriš z nikomer, ne vohaš Gorskega kotarja in ne požanješ lubenice, aplavza in nasmehov od deklet v kučicah na bivšem Titovem mostu ali čokolade od policistk na Brodu na Kolpi.
l0g1t3ch> Pač jaz ob ob tem kako stoji promet pri nas ne bi vozil otroka za sabo v prikolici
Za po mestu je otroški sedež precej manj neroden, a v primeru nesreče tudi nevarnejši. Prikolica je izjemno dobro vidna in izstopajoča naprava in v moji karieri se je niti v mestu (začuda) še nihče ni spravil nevarno prehitevat, kaj šele, da bi se vanjo zaletel.
Kljub temu vsakodnevnega kolesarjenja z otroci skozi naša mesta ne morem priporočati (to v Ljubljani sicer počne več znancev, ki ne jamrajo o pretirano slabih izkušnjah) - vsakodnevna vožnja skozi bolje urejena mesta s strpnejšimi vozniki pa je vsekakor nekaj običajnega. Izkusil sem že Frankfurt/M in Roskilde, za nekaj dni pa tudi Berlin, Ottawo in Enschede in vse izkušnje so bile izjemno pozitivne, pa tudi Irkutsk in Moskvo, kjer si tudi psa ne bi drznil peljati s kolesom.
Vedno, ko avtomobilisti izjavijo "vsakemu svoje", me malce stisne pri srcu, ker mi je jasno, da sem jim po naravi fizike in socialnih normativih vedno podrejen - a po drugi strani razumem, da mora država skrbeti za infrastrukturo, ki demokratični večini zagotavlja ekonomsko eksistenco, "rekreativne površine" pa brez večje škode za to isto večino zanemarja. To ustvarja pozitivno povratno zanko za avtomobiliste (hitrejše, udobnejše in varnejše ceste = več avtomobilov = še hitrejše in udobnejše ceste) in negativno povratno zanko za kolesarje (hitrejše ceste in višje omejitve za avtomobile = manj kolesarjev = še manj nove kolesarske infrastrukture). K sreči premik hitrega prometa na avtoceste ustvarja bistveno boljše pogoje za kolesarjenje na dolge proge v velikem delu tega konca evrope.
You don't really have to, odkar smo v EU.
l0g1t3ch> ki ne nudi nobene zaščite
You'd be surprised. Roll-cage kvalitetne prikolice zdrži vse živo, sile, ki pri tem delujejo na otroke, so pa primerljive s silami, ki delujejo na otroke pri trkih v avtomobilih. Seveda se ne smeš s prikolico zaletet v avto, ampak glede na to da s kolesom itak voziš drugače in drugje, da izlete planiraš tako, da voziš po praznih cestah in da na kolesu slišiš norce že od daleč in se lahko umakneš, so tudi tveganja precej nižja. S psom je večji križ, pa po 7 letih še vedno ni utrpel nobene nesreče.
Poleg tega infrastruktura in mentaliteta povprečnih voznikov hitro napredujeta (ja, prepočasi). Če se pet let nazaj še ne bi upal z otroci s kolesom na Krk, je danes že 80% poti s kolesom prevozne po praznih cestah, kjer je hitrost avtomobilov omejena na 50 km/h ali manj, ali pa je na voljo ločena površina za kolesarje. Pot v Istro je precej bolj zoprna, zato tja s kolesi ne hodimo (več). Vožnja iz Ljubljane do Baške vzame dobrih 12 ur s postanki in še vedno omogoča udobno postavitev šotora pri dnevni svetlobi. Včasih je bila največja težava lokalno prebivalstvo, ki je v nepregledne ovinke vedno vozilo "omejitev+5", a si se hitro navadil umikat s ceste ob zvoku avtomobila in že nekaj časa je tega vedno manj.
Ista pot z avtomobilom običajno traja tri do štiri ure s postanki vred in omogoča potovanje tudi ponoči (čeprav s sodobnimi LED lučkami, ki so močnejše od avtomobilskih luči, tudi nočno kolesarjenje ni več tak problem) in je bistveno bolj komot, hkrati pa popolnoma prazna - po poti ne vidiš ničesar zares zanimivega, ne govoriš z nikomer, ne vohaš Gorskega kotarja in ne požanješ lubenice, aplavza in nasmehov od deklet v kučicah na bivšem Titovem mostu ali čokolade od policistk na Brodu na Kolpi.
l0g1t3ch> Pač jaz ob ob tem kako stoji promet pri nas ne bi vozil otroka za sabo v prikolici
Za po mestu je otroški sedež precej manj neroden, a v primeru nesreče tudi nevarnejši. Prikolica je izjemno dobro vidna in izstopajoča naprava in v moji karieri se je niti v mestu (začuda) še nihče ni spravil nevarno prehitevat, kaj šele, da bi se vanjo zaletel.
Kljub temu vsakodnevnega kolesarjenja z otroci skozi naša mesta ne morem priporočati (to v Ljubljani sicer počne več znancev, ki ne jamrajo o pretirano slabih izkušnjah) - vsakodnevna vožnja skozi bolje urejena mesta s strpnejšimi vozniki pa je vsekakor nekaj običajnega. Izkusil sem že Frankfurt/M in Roskilde, za nekaj dni pa tudi Berlin, Ottawo in Enschede in vse izkušnje so bile izjemno pozitivne, pa tudi Irkutsk in Moskvo, kjer si tudi psa ne bi drznil peljati s kolesom.
Vedno, ko avtomobilisti izjavijo "vsakemu svoje", me malce stisne pri srcu, ker mi je jasno, da sem jim po naravi fizike in socialnih normativih vedno podrejen - a po drugi strani razumem, da mora država skrbeti za infrastrukturo, ki demokratični večini zagotavlja ekonomsko eksistenco, "rekreativne površine" pa brez večje škode za to isto večino zanemarja. To ustvarja pozitivno povratno zanko za avtomobiliste (hitrejše, udobnejše in varnejše ceste = več avtomobilov = še hitrejše in udobnejše ceste) in negativno povratno zanko za kolesarje (hitrejše ceste in višje omejitve za avtomobile = manj kolesarjev = še manj nove kolesarske infrastrukture). K sreči premik hitrega prometa na avtoceste ustvarja bistveno boljše pogoje za kolesarjenje na dolge proge v velikem delu tega konca evrope.
krneki0001 ::
Pri nas je pa Yaris dovolj za dva odrasla, dva otroka in enega psa (oziroma štiri odrasle in enega psa, kadar v avtomobilu ni otroških sedežev), skupaj s prtljago za teden dni (pri dojenčkih je bila na strehi še truga za prenosne posteljice in posteljnino).
Ta teden dni pomeni najbrž 200km v eno stran in teden kampiranja ali apartmaja ali hotela? Ker dvomim da bi se kdorkoli hotel vozit v yarisu en cel teden. Pomoje te partnerica živega požre, ostanke pa otroka in pes.
Midva namreč imava(sva imela) en velik in udoben avto. V njem sva bila samo 2 in sva šla na malo doljše potovanje. Potovanje je bilo dolgo skoraj 8000 kilometrov (natančno 7863km - iz ljubljane v maroko čez italijo francijo in španijo in en teden po maroku pa nazaj spet do ljubljane).
Po tem potovanju sva kupila še večji avto in še bolj udoben avto, ker je bil prejšni s 445cm celo malo premajhen in premalo udoben za tako veliko kilometrov naenkrat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
jype ::
nebivedu> Ta teden dni pomeni najbrž 200km v eno stran in teden kampiranja ali apartmaja ali hotela?
Tako je.
nebivedu> Po tem potovanju sva kupila še večji avto in še bolj udoben avto, ker je bil prejšni s 445cm celo malo premajhen in premalo udoben za tako veliko kilometrov naenkrat.
Takih potovanj z dojenčki ne delaš, če pa to počneš z dvema ali tremi predšolskimi otroci, pa si bistveno več udobja zagotoviš tako, da najameš ali kupiš RV.
Tako je.
nebivedu> Po tem potovanju sva kupila še večji avto in še bolj udoben avto, ker je bil prejšni s 445cm celo malo premajhen in premalo udoben za tako veliko kilometrov naenkrat.
Takih potovanj z dojenčki ne delaš, če pa to počneš z dvema ali tremi predšolskimi otroci, pa si bistveno več udobja zagotoviš tako, da najameš ali kupiš RV.
noraguta ::
krneki0001 je izjavil:
Pri nas je pa Yaris dovolj za dva odrasla, dva otroka in enega psa (oziroma štiri odrasle in enega psa, kadar v avtomobilu ni otroških sedežev), skupaj s prtljago za teden dni (pri dojenčkih je bila na strehi še truga za prenosne posteljice in posteljnino).
Ta teden dni pomeni najbrž 200km v eno stran in teden kampiranja ali apartmaja ali hotela? Ker dvomim da bi se kdorkoli hotel vozit v yarisu en cel teden. Pomoje te partnerica živega požre, ostanke pa otroka in pes.
Midva namreč imava(sva imela) en velik in udoben avto. V njem sva bila samo 2 in sva šla na malo doljše potovanje. Potovanje je bilo dolgo skoraj 8000 kilometrov (natančno 7863km - iz ljubljane v maroko čez italijo francijo in španijo in en teden po maroku pa nazaj spet do ljubljane).
Po tem potovanju sva kupila še večji avto in še bolj udoben avto, ker je bil prejšni s 445cm celo malo premajhen in premalo udoben za tako veliko kilometrov naenkrat.
nesmiselno kr dap za večji avtp lahko kupiš in odvrzdžeš ali prodaš naprej. hodim polet smučat v francijo pa mi je zadnja stvar vlečt smuče s seboj, razen big footk in pancerjev(pancerji so pa praktično edina oprema katero ne dobiš na hitr ker jih moraš sprobat). sicer pa ja kombi je super rešitev za te zadeve pa ga ne nucaš kupovat, ampak ga preprosto najameš.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
IceIceBaby ::
Takih potovanj z dojenčki ne delaš, če pa to počneš z dvema ali tremi predšolskimi otroci, pa si bistveno več udobja zagotoviš tako, da najameš ali kupiš RV.
jype, zaštrikal si se.
Se pravi:
- Z otroci ne smemo potovati, ker se moramo z njimi doma igrati s kockami.
- Če že potuješ, moraš najeti RV, saj ti nudi večje udobje (spanje v hotelih odpade?).
- Večji avto za večje udobje si lahko kupiš samo, če se 1x letno odpraviš na pot. Če dnevno prevažaš froce in vso opremo moraš trpeti v majhni jajčki.
jype ::
Ne!
Pravim, da je _nakup velikega avtomobila zaradi pričakovanega naraščaja_ nepotreben!
Poleg tega pravim tudi to, da se nakup avtomobila optimizira za 99% režima uporabe, ne pa za tisti 1%, zaradi katerega bi nekateri radi druge prepričali, da je nakup "velikega" nujen.
Pravim, da je _nakup velikega avtomobila zaradi pričakovanega naraščaja_ nepotreben!
Poleg tega pravim tudi to, da se nakup avtomobila optimizira za 99% režima uporabe, ne pa za tisti 1%, zaradi katerega bi nekateri radi druge prepričali, da je nakup "velikega" nujen.
krneki0001 ::
jype Ali je zate 1300km prevoženih na teden dovolj velik razlog za velik in udoben avto, al se je po tvoje treba je*at z majnim jajčkom? Poznam namreč človeka, ki se je z malimjajčkom vsak dan vozil na relaciji NM-LJ-NM in v treh letih skasiral od zlate žile do problemov s hrbtenico in podobno.
Pa vsako leto 2x po 2 tedna dolgo potovanje (od 7 do 10k kilometrov) ni ravno samo 1% namembnosti avta. Tudi z majhnim otrokom se da lepo potovati daleč. pa ker je bolj udoben avto, ga manj premetava.
P.S. Avtodomov, kombijev in podobnih zadev ne maram - niso mi všeč, še posebej ne za vožnje po kaki puščavi.
Za po takemle terenu ni ravno kombi ali avtodom za vozit
Pa vsako leto 2x po 2 tedna dolgo potovanje (od 7 do 10k kilometrov) ni ravno samo 1% namembnosti avta. Tudi z majhnim otrokom se da lepo potovati daleč. pa ker je bolj udoben avto, ga manj premetava.
P.S. Avtodomov, kombijev in podobnih zadev ne maram - niso mi všeč, še posebej ne za vožnje po kaki puščavi.
Za po takemle terenu ni ravno kombi ali avtodom za vozit
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Gray_Warden ::
nakup večjega avta zaradi naraščaja je več kot primeren.
Kam boš recimo v miniaturnega cliota dal voziček, ko je komaj prostor za prvo pomoč in trikotnik zadaj?
nakup majhnega vozila se splača le ljudem, ki kupujejo prvi avto in zato na poceni način pridejo do novega avta in pa tistim, ki avto potrebujejo samo za v službo ali trgovino.
Kdorkoli ki na leto naredi vsaj 30.000 km, pa mislim da potrebuje kaj večjega od jajca Yarisa.
Kam boš recimo v miniaturnega cliota dal voziček, ko je komaj prostor za prvo pomoč in trikotnik zadaj?
nakup majhnega vozila se splača le ljudem, ki kupujejo prvi avto in zato na poceni način pridejo do novega avta in pa tistim, ki avto potrebujejo samo za v službo ali trgovino.
Kdorkoli ki na leto naredi vsaj 30.000 km, pa mislim da potrebuje kaj večjega od jajca Yarisa.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
IceIceBaby ::
Amapk teh 99% se pri tebi očitno precej razlikuje od povprečja. Jaz in moji znanci, ki imajo otroke se precej prevažamo. To pomeni, da se otrok pelje v avtu praktično vsak dan. Ne poznam pa nikogar, ki bi se z avtom vozil samo 1x, 2x mesečno.
Zato, ker je nekaterim lažje po ravni Ljubljani lažje kolesariti pa ostali pač ne bomo kar skočili na kolesa. Vem, da si fan kolesarjenja, ampak bi ti vseeno moralo biti jasno, kako nepraktično prevozno sredstvo je kolo v slabem vremenu, povsod kjer ni same ravnine, pri raznih opravkih kot je šoping (vrečke), pri vsaki poti daljši od 5, mogoče 10km...
Zato, ker je nekaterim lažje po ravni Ljubljani lažje kolesariti pa ostali pač ne bomo kar skočili na kolesa. Vem, da si fan kolesarjenja, ampak bi ti vseeno moralo biti jasno, kako nepraktično prevozno sredstvo je kolo v slabem vremenu, povsod kjer ni same ravnine, pri raznih opravkih kot je šoping (vrečke), pri vsaki poti daljši od 5, mogoče 10km...
Gray_Warden ::
kolo je daleč najslabše prevozno sredstvo v vsakem možnem pogledu. Kot prvo je neudobno, kot drugo si ogrožen ves čas, kot tretje od točke a do točke b prideš hitreje le v Ljubljan, povsod drugod si z avtom hitrejši.
Kdorkoli pa avto resno uporablja, pa pač potrebuje resen avto.Yaris to ni.
Yarisa kupijo ženske za v trgovino, ljudje ki nimajo denarja za kaj boljšega ali ljudje ki kaj boljšega ne potrebujejo ker se peljejo le v trgovino in službo.
Vsak ki pa se dejasnko vozi z avtom, pa potrebuje kaj boljšega.
nenazadnje v yarisa niti otroškega vozička ne spraviš, kaj šele prtljage, otroškega sedeža in otrokšega vozička če greš na kak izlet.
Kdorkoli pa avto resno uporablja, pa pač potrebuje resen avto.Yaris to ni.
Yarisa kupijo ženske za v trgovino, ljudje ki nimajo denarja za kaj boljšega ali ljudje ki kaj boljšega ne potrebujejo ker se peljejo le v trgovino in službo.
Vsak ki pa se dejasnko vozi z avtom, pa potrebuje kaj boljšega.
nenazadnje v yarisa niti otroškega vozička ne spraviš, kaj šele prtljage, otroškega sedeža in otrokšega vozička če greš na kak izlet.
Why so serious?
noraguta ::
@Gray_Warden ti si povedal svoje že o katri da se ziba. ma pojmanimež si pa nabijaš. o vsem veš probal pa nisi nič niti katr niti kolesa. taki mi grete full na kurac.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Gray_Warden ::
sem vozil nekdaj v piceriji tisto reč. za zjokat avto.
kolo pa kakor veš vozi vsak že pri 5 letih.
renaulti in jugoti so bili dobri ker boljšega ni bilo. Če pa se je pojavilo kaj boljšega pa ljudje niso imeli denarja da bi boljše kupili.
Me zanima če bi tisti šrot tako hvalil, če bi bili v Sloveniji takrat na voljo boljši avti od pokvek kot so katrca, 5ka, yugo, zastava...
če pa ti drsneš reči, da ima katra dobro podvozje, pa se zamisli malo nad sabo :D
kolo pa kakor veš vozi vsak že pri 5 letih.
renaulti in jugoti so bili dobri ker boljšega ni bilo. Če pa se je pojavilo kaj boljšega pa ljudje niso imeli denarja da bi boljše kupili.
Me zanima če bi tisti šrot tako hvalil, če bi bili v Sloveniji takrat na voljo boljši avti od pokvek kot so katrca, 5ka, yugo, zastava...
če pa ti drsneš reči, da ima katra dobro podvozje, pa se zamisli malo nad sabo :D
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
noraguta ::
premium superior proti večini današnjih avtov, ker ni imela servota ob enem pa mehko vzmetenje jo je bilo precej naravno krotit. pa vmetenje je slušilo svojem imenu tud na malo slabših cestah ali makedamu. bilo je mojsterski kompromis med ceno in udobjem , katero je danes vozilom srednjega razreda bedosegljivo. (ja pelu sm jo v francijo). je bil pa švoh motor in manjko klime ampak to bi teh trideset let "razvoj" pridodal sicer uporabnemu vozilu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Gray_Warden ::
torej bi dobili modernega fičota, kot je to naredil fiat. Kupi si tega, če so ti oldtajmerji všeč. Ali pa prenovljenega yugota.
Ali ni na cestah že dovolj slabih avtov? Zakaj bi na trg privlekel še katro?
Ali ni na cestah že dovolj slabih avtov? Zakaj bi na trg privlekel še katro?
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> Kam boš recimo v miniaturnega cliota dal voziček, ko je komaj prostor za prvo pomoč in trikotnik zadaj?
Gray_Warden> kolo je daleč najslabše prevozno sredstvo v vsakem možnem pogledu.
Ljubljančani smo prisiljeni večino leta dihat strupen zrak samo zato, ker si nekdo umišlja, da je vožnja z avtomobilom njegova pravica. Ni. Privilegij je, ki se ga, ko postane dovolj nadležen, brez težav in hitro ukine.
Gray_Warden> nenazadnje v yarisa niti otroškega vozička ne spraviš, kaj šele prtljage, otroškega sedeža in otrokšega vozička če greš na kak izlet.
V Yaris lahko spraviš, če želiš (vem, ker sem že):
- kuhinjo
- hladilnik
- pralni stroj
- štiri odrasle s prtljago za teden dni in psa
- dva odrasla, dva otroka, voziček, prtljago za teden dni in psa
- tri odrasle in tri bicikle
- dva odrasla in osem 2U strežnikov
- enega odraslega in osemnajst gajb krompirja
- dva odrasla in kavč "manstad"
Pes je nemški ovčar.
Za pokrit špice v uporabi, ki so se nabrale v šestih letih lastništva, je bilo dovolj dobro. Če bi si privoščili večji avtomobil, bi bilo nekaj potovanj udobnejših, velika večina potovanj že zaradi goriva dražjih, vzdrževanje dražje in avto precej bolj obtolčen, kot je (vozi ga tudi babica, ki ni preveč spretna - k sreči je avtomobil plastičen na vseh mestih, s katerimi se zaletava).
Poleg tega smo si dvakrat sposodili kombinirano vozilo, ki bi si ga morali v vsakem primeru, tudi če bi imeli največji možen karavan.
Skratka, Gray_Warden, pojma nimaš.
Gray_Warden> kolo je daleč najslabše prevozno sredstvo v vsakem možnem pogledu.
Ljubljančani smo prisiljeni večino leta dihat strupen zrak samo zato, ker si nekdo umišlja, da je vožnja z avtomobilom njegova pravica. Ni. Privilegij je, ki se ga, ko postane dovolj nadležen, brez težav in hitro ukine.
Gray_Warden> nenazadnje v yarisa niti otroškega vozička ne spraviš, kaj šele prtljage, otroškega sedeža in otrokšega vozička če greš na kak izlet.
V Yaris lahko spraviš, če želiš (vem, ker sem že):
- kuhinjo
- hladilnik
- pralni stroj
- štiri odrasle s prtljago za teden dni in psa
- dva odrasla, dva otroka, voziček, prtljago za teden dni in psa
- tri odrasle in tri bicikle
- dva odrasla in osem 2U strežnikov
- enega odraslega in osemnajst gajb krompirja
- dva odrasla in kavč "manstad"
Pes je nemški ovčar.
Za pokrit špice v uporabi, ki so se nabrale v šestih letih lastništva, je bilo dovolj dobro. Če bi si privoščili večji avtomobil, bi bilo nekaj potovanj udobnejših, velika večina potovanj že zaradi goriva dražjih, vzdrževanje dražje in avto precej bolj obtolčen, kot je (vozi ga tudi babica, ki ni preveč spretna - k sreči je avtomobil plastičen na vseh mestih, s katerimi se zaletava).
Poleg tega smo si dvakrat sposodili kombinirano vozilo, ki bi si ga morali v vsakem primeru, tudi če bi imeli največji možen karavan.
Skratka, Gray_Warden, pojma nimaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
nebivedu> jype Ali je zate 1300km prevoženih na teden dovolj velik razlog za velik in udoben avto, al se je po tvoje treba je*at z majnim jajčkom?
Zarad mene maš lahko skos v garaži štiri šleparje.
Kar pa ne pomeni, da je treba _ob pričakovanju naraščaja kupit velik avto_!
Seveda bi bilo tudi za nas bolje, če bi kupili štiri osebna vozila in se vsak posebej z njimi vozili iz Ljubljane v Ljubljano, kot se za premožno družino spodobi. To bi zagotovo blagodejno vplivalo na dostopnost parkirnih mest v centru za tiste reveže, ki štartate zunaj Ljubljane in skušate bolne otroke pripeljat v UKC, ali pa imate opravke na kakšnih državnih uradih, ali pa ste tukaj celo zaposleni. Well, fuck you very much for bringing your crap here and giving it to me, čeprav se po najboljših močeh trudim, da je za vse vas gneče manj.
Zarad mene maš lahko skos v garaži štiri šleparje.
Kar pa ne pomeni, da je treba _ob pričakovanju naraščaja kupit velik avto_!
Seveda bi bilo tudi za nas bolje, če bi kupili štiri osebna vozila in se vsak posebej z njimi vozili iz Ljubljane v Ljubljano, kot se za premožno družino spodobi. To bi zagotovo blagodejno vplivalo na dostopnost parkirnih mest v centru za tiste reveže, ki štartate zunaj Ljubljane in skušate bolne otroke pripeljat v UKC, ali pa imate opravke na kakšnih državnih uradih, ali pa ste tukaj celo zaposleni. Well, fuck you very much for bringing your crap here and giving it to me, čeprav se po najboljših močeh trudim, da je za vse vas gneče manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
blackbfm ::
V Yaris lahko spraviš, če želiš (vem, ker sem že):
- kuhinjo
- hladilnik
- pralni stroj
- štiri odrasle s prtljago za teden dni in psa
- dva odrasla, dva otroka, voziček, prtljago za teden dni in psa
- tri odrasle in tri bicikle
- dva odrasla in osem 2U strežnikov
- enega odraslega in osemnajst gajb krompirja
- dva odrasla in kavč "manstad"
pics or it didnt happen
s51as ::
Eni res pretiravate v vse smeri. Ne vem kakšn bi bil pametn razlog, da se otroka vozi več tisoč kilometrov vsak teden? Sej pa je ja jasno da se v avtu kakršnkoli že ta je več ali manj vozi en človek. Z ženo sva se sicer zmenila da se v službo voziva skupaj, ker delava v istem mestu. Tako da v mojem primeru se voziva dva, ampak lahko priznam, da je bilo vsaj na začetku kar malo izven cone udobja, ker tisti ki vozi izgubi cca 30 minut v eno smer zaradi gneče v mestu (eno delovno mesto je v centru eno pa na obrobju mesta).
No kakorkoli že, otrok nikakor ne tlačiva v avto vsak dan, imamo travnike in gozdove 5 minut od hiše.
Vseeno mamo dovolj velik družinski avto (Zafira) da se komot kadarkoli spravimo kamorkoli, brez nekih posebnih priprav ali težav.
Lahko pa povem kaj pogrešam pri zafiri in bi zdaj pri novem avtu recimo iskal (pa samo zaradi teh pomankljivosti res ne bom).
- zatemnjena zadnja stekla (če otrok zadaj zaspi in ga sonce zbudi ni fajn)
- vgrajeni senčniki na zadnjih steklih
- vzvratno ogledalo, ki se ga usmeri na zadnjo sedežno klop (ima recimo xsara picasso, pa še veliko drugih)
- ločeni sedeži v zadnji vrsti
- brez sedežev v 3 vrsti, raje večji prtlažnik oz. prtlažnik z dvojim dnom.
Glede velikosti, bi ostal na istem, avto ima pod 4,5m in je dovol enostaven in okreten za v mesto in hkrati dovolj velik za vse potrebe, ki jih imamo kot družina.
No kakorkoli že, otrok nikakor ne tlačiva v avto vsak dan, imamo travnike in gozdove 5 minut od hiše.
Vseeno mamo dovolj velik družinski avto (Zafira) da se komot kadarkoli spravimo kamorkoli, brez nekih posebnih priprav ali težav.
Lahko pa povem kaj pogrešam pri zafiri in bi zdaj pri novem avtu recimo iskal (pa samo zaradi teh pomankljivosti res ne bom).
- zatemnjena zadnja stekla (če otrok zadaj zaspi in ga sonce zbudi ni fajn)
- vgrajeni senčniki na zadnjih steklih
- vzvratno ogledalo, ki se ga usmeri na zadnjo sedežno klop (ima recimo xsara picasso, pa še veliko drugih)
- ločeni sedeži v zadnji vrsti
- brez sedežev v 3 vrsti, raje večji prtlažnik oz. prtlažnik z dvojim dnom.
Glede velikosti, bi ostal na istem, avto ima pod 4,5m in je dovol enostaven in okreten za v mesto in hkrati dovolj velik za vse potrebe, ki jih imamo kot družina.
It's just me myself and I
blackbfm ::
- zatemnjena zadnja stekla (če otrok zadaj zaspi in ga sonce zbudi ni fajn)
Kakšna zatemnjena stekla, to je nepotreben luksuz, že sam avto je tak al tak nepotreben, froce daj na kolo pa naj brcajo (seveda nima veze če je minus). Jypetu se tak način čist obnese
s51as ::
Ja... vsak po svoje. Jaz mislim da vsak starš brez izjeme nudi svojemu otroku najbolje. Razlikujejo se seveda mnenja kaj je najbolje, ampak do tega ima vsak pravico. Sem 100% da jype ne dela ničesar zato, da bi kakorkoli škodoval svojim otrokom al pa komu drugemu, tako kot noben od nas ne.
Glede na to da je možakar, ki je odprl temo, vprašal KATERI avto in ne AVTO JA ALI NE, se je verjetno že odločil, da bo mladino okoli vozil na motorni pogon, je potem nesmislno razglabljat o tem ali prtiskat pedala ali ne.
Sem se pa ob branju jypetovih postov res zavedel da sem razvajen in da se včasih (čeprav pretečem 10km 4x na teden) vsedem v avto in se odpeljem 2 km stran v trgovino po kruh pa mleko. A bi lahko šel peš? Absolutno, ampak je pa lepo, toplo in hitreje it z avtom :D
Glede na to da je možakar, ki je odprl temo, vprašal KATERI avto in ne AVTO JA ALI NE, se je verjetno že odločil, da bo mladino okoli vozil na motorni pogon, je potem nesmislno razglabljat o tem ali prtiskat pedala ali ne.
Sem se pa ob branju jypetovih postov res zavedel da sem razvajen in da se včasih (čeprav pretečem 10km 4x na teden) vsedem v avto in se odpeljem 2 km stran v trgovino po kruh pa mleko. A bi lahko šel peš? Absolutno, ampak je pa lepo, toplo in hitreje it z avtom :D
It's just me myself and I
jype ::
s51as> je potem nesmislno razglabljat o tem ali prtiskat pedala ali ne.
Seveda ni. Samo razložil sem, da nekateri tudi to počnemo. Avtor teme sprašuje, če mora kupiti večji avto. Avto, ki mu zdaj ni premajhen, že ima, sprašuje pa po izkušnjah drugih. Mnogi mu svetujejo, da naj kupi večji avto, jaz mu pa svetujem, da naj z nakupom počaka oziroma naj se ne obremenjuje z velikostjo, ker ogromno ljudi brez najmanjših težav zmore poskrbeti za otroke z majhnim avtomobilom ali celo brez njega.
blackclw> pics or it didnt happen
4 odrasli, 4 veliki rukzaki, 1 ovčar, blizu Sofije (1 odrasel je za fotoaparatom):
Seveda ni. Samo razložil sem, da nekateri tudi to počnemo. Avtor teme sprašuje, če mora kupiti večji avto. Avto, ki mu zdaj ni premajhen, že ima, sprašuje pa po izkušnjah drugih. Mnogi mu svetujejo, da naj kupi večji avto, jaz mu pa svetujem, da naj z nakupom počaka oziroma naj se ne obremenjuje z velikostjo, ker ogromno ljudi brez najmanjših težav zmore poskrbeti za otroke z majhnim avtomobilom ali celo brez njega.
blackclw> pics or it didnt happen
4 odrasli, 4 veliki rukzaki, 1 ovčar, blizu Sofije (1 odrasel je za fotoaparatom):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51495 (34154) | GR2 |
» | Manjši družinski avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10660 (8870) | m0LN4r |
» | avto za vožnjo treh otrok (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15873 (14062) | marsovcek |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40309 (36368) | jype |
» | Majhni avti so IN (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 39140 (26080) | Grey |