» »

Enostavno knjigovodstvo za popoldanski sp in ostale obveznosti

Enostavno knjigovodstvo za popoldanski sp in ostale obveznosti

biasko ::

Živjo!

Čisto falen forum, ampak vseeno me zanima če je kakšen programer ali človek ki ima znanje o popoldanskem spju z enostavnim knjigovodstvom brez plačanega računovodja.

Zanima me namreč vsa papirologija.
Vem le, da je potrebno shranjevati vse izdane in prejete račune ter da je potrebno plačevati 37€ mesečnih prispevkov.

Zanima me tudi glede stroškov.

Lahko mi pišete tudi ZS.

HVALA!

St235 ::

Kaj točno rabiš programerja za računovodstvo ne vem, lahko pa postaviš konkretno vprašanje pa ti bomo odgovorili.

Drugače enostavno knjigovodstvo brez težav vodiš v excelu. Ti pa, če se s tem nisis srečal priporočam kak brezplačem šnelkurs. Plačevat za kakeršenkoli software je nateg z baterijo pri sončnem dnevu.

Drugače nekaj infomacij na splošno:
http://bazaznanja.racunovodja.com/index... - FAQ

Drugače je bil tukaj primer brezplačnih, samo so jih zgleda umaknili oziroma prodali.
http://office.blog.siol.net/2010/02/26/...
http://office.blog.siol.net/2011/03/02/...

Tako da enostavno knjigovodstvo za popoldanski s.p. lahko vodi praktično vsak, ki mu osnovnošolska matematika ne dela težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

biasko ::

Vem da je nateg plačevati računovodja za popoldanca. Zato želim zadeve obvladati sam.

Vprašanja se malce navezujejo ena na drugo:
- mesečno do 15. moram poravnati prispevek v višini 35,97 - to lahko storim preko e-vem če imam osebni certifikat? Kako poravnati v primeru da ga nimam?
- Kaj se zgodi če zamujaš s plačilom prispevka?
- Če odprem sp 16.11 ali plačam za november prispevek v celoti? Se to mogoče vidi na e-vem
- ali je prispevek prav tako strošek?
- položnca za telefon, internet je vse strošek, ki mi zmanjšuje dohodek oz dobiček
- kako je če kupim trdi disk?, kako je če kupim računalnik do 500€ in kako če računalnik nad 500€? Pod kaj pišem v knjigo? Je amortizacija važna le pri bilanci stanja?
- ali je res amortizacija za komponento nad 500€ 1/3 letno? Račun torej zavedem v celoti in pri bilanci upoštevam le 1/3?
- se glede na bilanco stanja izračuna osnova za akontacijo dohodnine v prihodnjem letu?
- katera vrednost je 500€ z DDV ali brez? (nisem zavezanec za DDV)
- če imam letos 100€ mesečni dohodek in nič izdatkov, je to 1200€ letnega dobička. Baje se preračuna 16% od 1200/12 = 16€. Kako in kdaj moram drugo leto plačevati teh 16€ akontacije za dohodnino?
- do kdaj in kako lahko oddam bilanco stanja? Je kakšen template ki ga izpolnim?

Toliko za 1x.

Hvala!

pirat ::

Mislim, da (glede na zastavljena vprašanja) vseeno potrebuješ računovodjo vsaj za prvih nekaj mesecev, ali pa vsaj za začetek ene par ur pri kakšnem svetovalcu (lahko se preko ZS javiš tudi meni). Zastavljena vprašanja dokazujejo, da tudi pri popoldancih dobri računovodje niso noben nateg, ampak so lahko v kar konkretno pomoč !

Če greva po vrsti:
- mesečni pavšalni prispevek se v denarju poravna preko banke, pri kateri imaš odprt svoj transakcijski račun za dejavnost (za s.p. boš pri banki odprl poslovni račun), preko sistema e-davkov pa boš le oddal obračun teh prispevkov. Če nimaš certifikata se pač ne moreš prijaviti direktno v e-davke, ti pa priporočam, da si to čimprej urediš, ker tovrstno poslovanje z državo poteka bolj ali manj le še v elektronski obliki.. Certifikat boš rabil tudi konec leta pri oddaji davčnega obračuna, ipd...
- če zamujaš s plačilom prispevkov, potem ti DURS zaračuna zamudne obresti... Računa ti ne blokirajo ravno prvi dan po zapadlosti, ampak če pa kakšen mesec na plačaš prispevkov, se na računu pri banki hitro znajde kakšna blokada...
- prispevki se plačajo od dneva ustanovitve dalje - če boš odprl 16. v mesecu, potem boš pač za tisti mesec plačal 16/30 zneska...
- da, plačani prispevki ti znižujejo davčno osnovo oz. so seveda davčno priznani odhodek (vendar pozor: za potrebe dohodnine je to nekoliko drugače, saj je dohodnina odvisna od bruto plače posameznika, prispevki pa so pravzaprav del tvoje 'bruto plače'..
- če za opravljanje svoje dejavnosti potrebuješ internet in telefon, potem je tudi to davčno priznan strošek (v takšnih primerih se tudi računi potem glasijo na ime priimek s.p. in so običajno opremljeni z davčno številko....) Če se gremo povsem by the book bi kot zasebnik sicer moral napisati sklep, v katerem bi opredelil kolikšen delež stroškov telefona, interneta se šteje med stroške dejavnosti, kolikšen delež pa je vendarle zasebna poraba
- če kupiš osnovno sredstvo do vrednosti 500 EUR (npr. samo trdi disk) ga načeloma lahko v celoti takoj sknjižiš med materialne stroške. Če kupiš osnovno sredstvo v vrednosti nad 500 EUR opredeliš uporabno dobo tega sredstva in ga potem amortiziraš... Seveda lahko preko daljšega obdobja amortiziraš tudi osnovna sredstva cenejša od 500 EUR, ni pa to nujno...
- amortizacija je postavka izkaza uspeha, ne bilance stanja
- amortizacija je odvisna od življenjske dobe komponente, ne od njene cene. amortizacija računalniške opreme je običajno med 25-50% letno, amortizacija pisarniške opreme (stoli, mize, omare..) med 10% in 30% letno, amortizacija nepremičnin je med 2-3% letno... Amortizacija je (zato ker je davčno priznan odhodek) navzgor omejena (v praksi to pomeni, da osebnega računalnika ne moreš amortizirati hitreje kot v dveh letih (max 50% letno), lahko pa ga amortiziraš dlje - npr. tri, štiri, tudi pet let...
- osnova za akontacijo dohodnine za naslednje leto je tvoj bruto dobiček povečan za plačane prispevke za socialno varnost in da, minimalni obseg teh prispevkov v naslednjem letu je pri samostojnih podjetnikih in lastnikih/direktorjih enoosebnih družb odvisen od rezultatov preteklega leta in pri tem DURS težko pogleda skozi prste...
- če nisi zavezanec za DDV, potem zate povsod veljajo vrednosti z DDV (enako kot za končne kupce).
- pri poslovanju z gotovino pazi na maksimalne zneske, do katerih je za s.p. še dovoljeno poslovati gotovinsko, prav tako moraš v tem primeru imeti pravilnik o blagajniškem poslovanju...
- tole z dohodnino je treba bolje nastudirat.... dohodnina se nanaša na vse osebne prejemke, kar pomeni, da višina dohodnine ne bo odvisna samo od tega kakšno osnovo boš dosegel kot popoldanski s.p., pač pa moraš k temu prišteti še osebne dohodke iz redne zaposlitve (ki je verjetno nekje drugje, glede na to, da sprašuješ o popoldanskem s.p.). Višina dohodnine oz. razred v katerega boš uvrščen je odvisen od vseh tvojih prejemkov (plača pri rednem delodajalcu + bruto izid povečan za plačane prispevke iz popoldanske dejavnosti);
- bilanca se oddaja do 31.03. naslednje leto preko AJPES portala (excel template objavijo oni), davčni obračun pa se preko e-davkov oddaja DURS-u...

lpr

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirat ()

biasko ::

Hvala za izčrpen odgovor, gotovo bo koristilo še komu.

Tole me še malce bolj podrobno zanima: Če je med 1.1.2010 in 30.12.2010 moj dobiček v s.p. 1200€. Potem moram 2012 mesečno plačevati akontacijo dohodnine iz tega naslova, na kakšen način se to plačuje? Ali je to povezano z dohodkom v redni službi in ali to slučajno trgajo že od plače? ;)


Še to bi dodal, če imaš recimo prostore za popoldanski sp doma, potem lahko rečeš, 30% elektrike, 30% telefona, 30% interneta, 30% ostalih stroškov bom pisal na podjetje. Lahko pa rečeš 100% telefona in 100% interneta bom pisal na podjetje ostalo pa ne. Je za moje pojme boljše, saj imaš manj komplikacij.

Ne govorim da so računovodje čisto brez pomena, je pra res, da ko se naučiš teh nekaj osnov, mislim da lahko popoldanski sp brez problema vodiš sam.

Hvala!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: biasko ()

BigWhale ::

biasko je izjavil:

Vem da je nateg plačevati računovodja za popoldanca. Zato želim zadeve obvladati sam.
... ...
- do kdaj in kako lahko oddam bilanco stanja? Je kakšen template ki ga izpolnim?


Vem, da je nateg placati nekoga, ki mi bo polozil ploscice v kopalnici. Zato zelim zadeve obvladati sam.

- a moram kupiti tudi lepilo? Je Uhu dost dobra zadeva?

Killermode ::

BigWhale je izjavil:

biasko je izjavil:

Vem da je nateg plačevati računovodja za popoldanca. Zato želim zadeve obvladati sam.
... ...
- do kdaj in kako lahko oddam bilanco stanja? Je kakšen template ki ga izpolnim?


Vem, da je nateg placati nekoga, ki mi bo polozil ploscice v kopalnici. Zato zelim zadeve obvladati sam.

- a moram kupiti tudi lepilo? Je Uhu dost dobra zadeva?

Raj uzam sam lepilo mal bolše kvalitete ploščice niso tko zelo pomembne.

St235 ::

Kot sami vidite gre za splošna vprašanja, na katera je relativno enostavno dobit odgovor brez da nekomu plačuješ 100€ na mesec. Ravno tako so za novo ustanovlčjene S.p.je na voljo brezplačna izobraževanja. Da o temu, da polovico omenjenih vprašanj računovodja sploh ne bo odgovoril, ker mu ni v opisu del in nalog.

Če smo pri analogiji z ploščicami: Boljša primerjava bi bila plačat nekomu, da ti pove kolk ploščic kupit. Lahko se potrudiš in zmeriš sam, lahko pa preprosto skeširaš in vse naredijo drugi.

Tole me še malce bolj podrobno zanima: Če je med 1.1.2010 in 30.12.2010 moj dobiček v s.p. 1200€. Potem moram 2012 mesečno plačevati akontacijo dohodnine iz tega naslova, na kakšen način se to plačuje? Ali je to povezano z dohodkom v redni službi in ali to slučajno trgajo že od plače? ;)


Akontacija dohodnine od rednega dela (plača) se trga že pri plači. Ti plačuješ akontacijo samo od s.p. Se pa pri končne mizračunu dohodnine seveda upoštevajo vsi prihodki (plača +s.p.) in seveda vse vplačane akontacije.

Ali izpolnjuješ pogoje za Ugotavljanje davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov? To precej olajša vse postopke.

Tukaj je več o tem: http://mladipodjetnik.si/podjetniski-ko...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

biasko ::

Se opravičujem ker nisem mogel prej odpisati.

Upam, da nisem s stavkom "Vem da je nateg plačevati računovodja za popoldanca" koga užalil. Želel sem samo povedat, da 40€ na mesec plačati za računovodjo, ki ti zabeleži 10 računov, res malce pretirano. Pripravljen sem tudi plačati računovodju neko normalno ceno, da mi pove osnove vodenja knjig, ampak tistih par računov pa sem zmožen sam zabeležit.


Komentraju o ploščicah se izognem ker tema ni temu namenjena.

Lakotnik29 hvala, si bom pogledal in odgovorim

LuiIII ::

Ja za popoldanski s.p. je zadeva glede računovodje res nekoliko nerodna, sploh če imaš res malo prihodkov. Ko sem sam imel popoldanski s.p. sem računovodji lepo dal vse izdatke in izdane račune nekje v januarju in mi je nato lepo naredil bilance. dal sem mu do 100€ in zgodba je bila gotova. Seveda pa je zadeva drugačna, če imaš malo več izdanih računov.
Sedaj, ko imam "polni" s.p. in seveda DDV zavezanec, je pa računovodja kar fina reč. Sploh če ti zna, poleg samega računvodskega dela, dati še kakšen nasvet ali pa opozorilo. Se lahko kar fino pozna pri plačilu davkov.

biasko ::

Ja v bistvu bi res lahko ugotavljal davčno osnovo z upoštevanjem normiranih odhodkov, ampak mislim, da imam sploh sedaj na začetku več stroškov kot 25%, tako da mislim, da bi bilo vseeno bolje upoštevati dejanske odhodke. Če prav zastopim je 25% vsega prihodka tretiranega kot odhodek, dodatno pa stroškov ne morem več ustvarjati. Najbrž lahko ta status vsako leto zamenjam?

BigWhale ::

Racunovodja naceloma tudi skrbi, da pravocasno placujes davke, prispevke, da imas pravocasno oddana porocila na ajpesu in tako naprej. Hkrati je pa racunovodja za vse te papirje tudi odgovoren in na njih podpisan. Poleg vsega ti pa zna se svetovati.

Nekdo ti ze lahko na hitro pove nekaj malenkosti in te nauci toliko, da bos za tistih deset racunov spravil papirje skupaj. Na koncu bos pa po nasvete hodil na razne forume kjer se bodo ljudje po moznosti se skregali, ker bo eden razlagal eno, drugi pa drugo in vsak bo trdil, da moras narediti po njegovo, ker je tako bolje. :)

Ce ti je 40 EUR za racunovodske storitve ni prevec. Sedaj bos na koncu leta zelel bilanco, dal bos ~120 racunov, ki jih bo treba vnesti in potem narediti bilanco in racunovodski servis ti bo zaracunal 500 EUR. :)

biasko ::

Kje piše, da bilance ne morem sam narediti? Sej pravim, večja podjetja računovodja ni tak strošek v primerjavi s tem kako lahko pomaga pri izračunu davkov ipd.. Kolikor pa sem seznanjen pa tudi računovodja ne odgovarja, da so tvoje knjige točne, ker na koncu si še vedno ti podpisan in garantiraš, da je vse OK. Se motim?

St235 ::

Hkrati je pa racunovodja za vse te papirje tudi odgovoren in na njih podpisan.

Štos stoletja. Ti in samo ti (s.p.) odgovarjaš za račune, računovodja ne nosi nobene odgovornosti in ni pod nič podpisan.

bisako, si bil kaj na Dati? Vem, da periodično organizirajo predavanja za novoustanovljene s.p. (jutri je eno) pa tudi o računovodstvu jih imajo nekaj. Ravno tako mislim, da ima JAPTI vsako leto razpis za vouchersko svetovanje, ki ti omogoča brezplačne tečaje. Se strinjam, da ti to vsekakor pobere nekaj časa, sam po drugi strani pa potem prihraniš tistih 40€ na mesec (če uspeš najt tako poceni računovodjo) pa še točno veš pri čem si.

Glede Normiranca: Ja, če imaš to potem so stroški 25% prihodkov. Nič več in nič manj. Vodit rabiš pa samo evidenco izdanih računov (nobene bilance, nobenih stroškov). Tako, da je dosti bolj enostavno ob enem pa seveda ne moreš nabijat stroškov. Kaj ti bolj ustreza najbolj veš sam.

knesz ::

BigWhale je izjavil:

Hkrati je pa racunovodja za vse te papirje tudi odgovoren in na njih podpisan.

Z vsem ostalim se strinjam, ampak tukaj me je pa že Lakotnik prehitel. Računovodja ni nič odgovoren, odgovoren je s.p. sam.
Osebno si kot popoldanski s.p. sam vodim finance, le bilance mi naredi računovodkinja, ker najde čuda in pol nekih olajšav, za katere še slišal nisem. To me pride 130€/leto. Res pa je, da moraš za tak način kar poznati neke osnove, kot je knjiženje prejetih/izdanih računov, potni nalogi, temeljnice ipd., ter treba je skrbeti za pravočasno plačane prispevke, ddv, akontacijo... Medtem, ko mi pa v d.o.o. niti na misel ne pride, da bi sam vodil računovodstvo.

Sims ::

Je nekako logično, da "onega tam" ne zanima kdo ti vodi računovodstvo, ali sam, ali mama, ali servis. Pa vendar na pogodbi od računovodskega servisa ne piše: "Za napake ne odgovarjamo in se vnaprej opravičujemo". Če zajebejo so še vedno odgovorni do tebe. Pač relacija S.p. rač. servis ... Ali?

knesz ::

Če zajebejo, boš ti državi oz. tistemu, ki je zaradi računovodske napake oškodovan, sam plačal. Na tebi pa je, da potem proti računovodju vložiš zasebno tožbo. Za napake računovodstva si odgovoren ti kot s.p. ali d.o.o.

pirat ::

biasko je izjavil:

Kje piše, da bilance ne morem sam narediti?


Nikjer, bilance seveda lahko narediš sam. Ampak, glede na vsebino vprašanj, zastavljenih na začetku te teme, tega ne priporočam.

lp

St235 ::

"Za napake ne odgovarjamo in se vnaprej opravičujemo". Če zajebejo so še vedno odgovorni do tebe. Pač relacija S.p. rač. servis ... Ali?


V bistvu to piše v pogodbi in potem ti ostane samo civilna tožba v kateri moraš dokazat večjo malomarnost ali namen.

Bisako v bistvu pd črto prideš to tistega kar sem omenil na začeku:
Ali plačaš nekomu tretjemu in s tem nimaš dela. Sam potem niti ne veš kaj točno se dogaja in kaj bi lahko bilo bolje/slabše. Odgovornost je pa še vedno tvoja.

Ali pa vložiš nek začetni trud in se naučiš kako se zadeva pelje. Za nove podjetnike je na voljo tako individualno kot skupinsko svetovanje. S tem tudi če bo kdaj zadeva zrasla do te mere, da ne boš imel časa ali volje sam vse delat, pridobiš znanje, ki ti bo še kako prav prišlo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BigWhale ::

Ce racunovodski servis ne prevzame odgovornosti za papirje, ki jih oddaja, potem naj se ne imenuje racunovodski servis ampak naj se preimenujejo v podjetje za izpolnjevanje obrazcev.

Stvar mora potekati nekako tako, da se racunovodja podpise na papirje, ki jih stranka (ali pa kar racunovodja v imenu stranke) oddaja pristojnim sluzbam. V primeru kakrsnih koli napak pa pristojna sluzba gnjavi racunovodjo in ne lastnika podjetja oziroma samostojnega podjetnika.

Ce dejansko pride do kaksne kazni zaradi napacno oddanih papirjev, obracunanih davkov, plac, ... ..., potem je tudi odvisno od kazni. Kaznuje se tako pravno osebo, kot tudi odgovorno osebo. Ce je na bilanci podpisan racunovodja kot odgovorna oseba potem se kaznuje racunovodjo.

Nevem no, ce stvari ne potekajo tako in ce racunovodski servisi ne sprejemajo odgovornosti za svoje delo, potem si poiscite druge.

pirat ::

Vsi računovodski servisi sprejmejo svoj del odgovornosti, zato sta na bilancah tudi vedno podpisana obadva - tako direktorjev podpis kot računovodjin.

In odgovornost direktorja je, da je računovodji dostavil vse dokumente (da ni 'skril' par izdanih računov), da je dokumente dostavil pravočasno (ne tri tedne po zakonskem roku za oddajo obračunov), da so bile službene poti za napisane potne naloge dejansko opravljene, da se oprema kupljena na ime podjetja dejansko uporablja za potrebe podjetja, itd....

Odgovornost računovodje pa je, da te papirje pravilno sknjiži, da pravočasno odda vse obračune DURS-u, AJPES,u itd... da direktorja opozori na morebitne napake, nepravilnosti, mu svetuje in daje sprotne informacije glede višine davkov, obveznosti, itd...

In glede na to, v katerem od zgornjih dveh odstavkov pride do 'težav' se tudi dejansko deli odgovornost med računovodjo in direktorja... in zato vse bilance na koncu podpiše tudi direktor - ker samo on namreč 100% ve katere dokumente je dejansko računovodskemu servisu sploh dostavil...

mikic007 ::

Preprosto je. Za tako majhen (in celo dopolnilni sp) se ne splaca najemati nikogar. Prvi 2 leti vlozis nekaj vec dela (sploh pri sestavljanju bilance ti kak dan ne uide), potem pa to znas in gre vse lepo gladko in brez tezav. Malo spremljas spremembe (se prijavis npr. na Dato za prejemanje obvestil).

Za zacetek lahko mogoce koga dobis, da ti razlozi te zadeve, kaksnega studenta ali koga, ki je to ze pocel. Obicajno so tisti, ki to pocnejo ze nekaj casa, dobro podkovani.

Durs pa spet ni nek bavbav, meni so veliko svetovali (no, po tistem, ko sem to zahteval in zatezil, da racunovodski servis ni obvezen, denar pa zelijo oni). Tudi ce zamujas, poklices svojega referenta in ti vse lepo obrazlozi, zamudne obresti placas, ko gre res predalec, beri mesece (ceprav, v danasnji situaciji se to lahko tudi spremeni).

Razumem racunovodje in vem, da so pomembni, ampak po drugi strani pa pri majhnem sp cena je previsoka, hkrati pa je logicno, da se jim ne da ukvarjat za 10€ na mesec z nikomer. Zmotno pa je prepricanje, da ti lahko pri 1200€ letnih prihodkov karkoli bistvenega prihranijo.

*se to, moje mnenje je, da bi take osnove moral znati vsak podjetnik, celo navaden drzavjan. V soli bi morali imeti osnove racunovodstva, bi vsaj ljudje bolje razumeli davke in delovanje drzave...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mikic007 ()

St235 ::

Odgovornost računovodje pa je, da te papirje pravilno sknjiži, da pravočasno odda vse obračune DURS-u, AJPES,u itd... da direktorja opozori na morebitne napake, nepravilnosti, mu svetuje in daje sprotne informacije glede višine davkov, obveznosti, itd...

Maš kakšen vir za tole? Namreč edina odgovornost, ki jo nosi računovodja je zaradi večje malomarnosti ali namerne napake. Medtem ko ostalih napak, pa četudi je to napaka pri vknižbi bremeni naročnika (podjetje).

@nny ::

Tabel, ki jih zgoraj omenja Lakotnik29, niso prodali, le Financam je potekla pravica za prodajo. Jaz sem jih naložila, ko so bile še zastonj in mirno rečem, da so vredne tistih 15€. V eni datoteki je vse knjige, ki so potrebne za vodenje enostavnega računovodstva. Avtor je imel na strežniku tudi predlogo za bilanco in poslovni izid, a očitno strežnik ne dela.

Pri izbiri računovodskega servisa je dobro izbrati takega, ki ima finančno zavarovanje odgovornost. O kaotičnem stanju na tem področju dovolj pove podatek, da računovodski servis lahko odpre tudi nekdo brez izobrazbe. Torej previdnost ni odveč. Računovodjo se lahko najame tudi za svetovanje - na uro. Pirat tu zgoraj si je že zaslužil najmanj eno pijačo.

mikic007 ::

Kolikor vem, racunovodja potrebuje licenco. Vsaj tako je bilo se 2 leti nazaj.

Se enkrat, ce imas zelo malo racunov in vse skupaj kot dopolnilno dejavnost, se je bolje nauciti sam. se da, obstaja nekaj dobrih forumov, zal pa ni nikjer veliko informacij na enem mestu - priloznost za zelo obiskano spletno stran ;-).

Pithlit ::

biasko je izjavil:

Kje piše, da bilance ne morem sam narediti? Sej pravim, večja podjetja računovodja ni tak strošek v primerjavi s tem kako lahko pomaga pri izračunu davkov ipd.. Kolikor pa sem seznanjen pa tudi računovodja ne odgovarja, da so tvoje knjige točne, ker na koncu si še vedno ti podpisan in garantiraš, da je vse OK. Se motim?

Lej. Račune in stroške vpisuj sam. Konec leta (oz do 30. Marca naslednje leto) pa bukvo odnesš do najbljižjega računovodskega servisa kjer ti naredijo bilanco in vse skupaj predajo DURS-u (in ajpes-u). To te stane tam nekje 100€.

Za bilanco odgovarja računovodski servis... za račune pa seveda ti. Ti, s tem ko ti računovodski servis naredi bilanco, z DURS-om in AJPES-om načeloma sploh nimaš nobenih stikov. Lahko pa seveda tistih 100€ prišparaš in vse nardiš sam... ampak se kar pripravi na raznorazne težave in težavice ki ti bodo, če ne drugega, najedale živce. Vsaj od začetka.
Life is as complicated as we make it...

St235 ::

Se strinjam, samo je za vsakega podjetnika dobro da te osnove računovdstva dela sam, zato da razume kako stvari stojijo. Popolnoma logično, da direktor d.o.o. z 100 zaposlenimi in več 100 vhodnimi in izhodnimi računi mesečno tega ne bo delala sam. Popoldanski s.p. z 20 računi v celem letu je pa druga zgodba.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odprtje normiranega spja (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16439754 (14629) Recordman
»

Delo po delu

Oddelek: Loža
276463 (5283) St235
»

Odprtje s.p. -ja

Oddelek: Pomoč in nasveti
4112159 (11082) BlaY0
»

Popoldanski s.p.

Oddelek: Loža
910182 (9679) username
»

Postal bom podjetnik, kako naprej (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5522915 (17547) K0K0

Več podobnih tem