» »

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste!

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste!

1
2
3 4 5

driver_x ::

Možnosti, da pride pokvarjen izdelek do kupca je precej. Sicer proizvajalci to merijo v enotah PPM (parts per million), a možnost vendarle obstaja in sem tudi sam že večkrat naletel nanjo, največkrat pri trdih diskih.

Večje stvari že precej let kupujem iz Nemčije, ker so cene precej nižje kot pri nas, se pa vseeno nabere tudi raznih malenkosti, ki se jih zaradi večje poštnine ne splača naročati od tam. Teh malenkosti je toliko, da imam na Mimivrste že od začetka VIP status. Nekoliko višja cena na MV me niti ne moti, ker imajo ostale storitve solidne: o poteku nakupa sem dobro obveščen, držijo se rokov dobave, ki so navedeni na spletni strani (v nekaterih primerih, ko dobava ni bila mogoča v dogovorjenem roku, sem bil posebej obveščen) pa tudi z menjavami izdelkov nikoli nisem imel težav. Vmes sem preizkusil tudi nekaj drugih spletnih trgovin, predvsem zaradi nekaj evrov nižje cene, a sem bil vsaj v dveh primerih precej razočaran. Enkrat je dobava izdelka, za katerega je sicer na spletni strani pisalo, da je "na zalogi" trajala več kot mesec, v drugem primeru pa izdelka sploh niso imeli in so mi potem ponujali nekaj drugega. Če bi na Mimovrste naletel na slab odziv, bi tudi sam takoj zamenjal dobavitelja.

Seveda pa tudi pri tujih trgovcih ni vse idealno. Zgodilo se mi je, da mi iz Nemčije nekega izdelka (v vrednosti cca. 600 eur) niso dobavili do roka, niti še kak mesec po predvidenem roku dobave. Prodajalec se je najprej izgovarjal, da roki na spletni strani veljajo za Nemčijo! Kasneje se na moje maile niti niso več odzivali. Nato sem svojo izkušnjo opisal na idealo.de. Takoj naslednji dan sem na PayPal dobil vrnjeno celotno kupnino, prodajalec pa me je po mailu prosil, če lahko zapis iz ideala odstranim, ampak tega nisem naredil.

mihec87 ::

Ja je pošta vmes..samo če je embalaža nepoškodovana je teško na poštarja z prstom kazat.

sammy73 dobro zate..

XsenO ::

MihaPR je izjavil:

@nesmreten: matične plošče, ki gredo naprej so preverjene in brezhibne. mimovrste=) ne sprejema poškodovanih matičnih plošč, zato je praktično nemogoče, da bi prejel matično ploščo, ki je poškodovano. To so ti pojasnili tudi iz centra za vračila pri reklamacijskem zahtevku. Če se ti karkoli pri celotnem postopku ne zdi primerno, imaš seveda možnosti uporabiti spletne forume in pravna sredstva, ki so ti na voljo, vendar se nestrinjanja veliko hitreje (in tudi učinkoviteje) reši s telefonskim klicem, kjer ti bodo sodelavci mimovrste=) na voljo za vsa pojasnila in vprašanja.

Se opravičujemo za vse nevšečnosti.

@miharejc za mimovrste=)



Matr mi gre tako "Mi smo nezmotni bogovi", obnašanje na živce. Tudi sam se bom začel izogibati nakupov iz mv (čeprav do sedaj nisem imel težav), če je to njihova operativna politika.
1 + 1 = 1

Furbo ::

Kar poizkusi kje drugje, po mojih izkušnjah je še precej slabše kupovati pri raznih zabačenih firmah.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Zheegec ::

stvar je čisto preprosta. Če je bil security seal še zaprt (čez embalažo, ponavadi srebrn), potem je najbrž poškodba med transportom ali pa krivda stranke, če je pa odprt pa pomeni, da so prodali rabljeno zadevo.
Pri matičnih ni nikoli treba prilagati raznih EU napajalnih kablov, navodil, dodajati ram (prenosnik), gravirati tipkovnic, tako da je stvar preprosta.
Če se pa zgovarjajo, da vsak artikel odprejo (LOL) pa zavračaš pošiljke dokler ne dobiš takšnega s celim sealom...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

nesmrten ::

Zheegec je izjavil:

stvar je čisto preprosta. Če je bil security seal še zaprt (čez embalažo, ponavadi srebrn), potem je najbrž poškodba med transportom ali pa krivda stranke, če je pa odprt pa pomeni, da so prodali rabljeno zadevo.
Pri matičnih ni nikoli treba prilagati raznih EU napajalnih kablov, navodil, dodajati ram (prenosnik), gravirati tipkovnic, tako da je stvar preprosta.
Če se pa zgovarjajo, da vsak artikel odprejo (LOL) pa zavračaš pošiljke dokler ne dobiš takšnega s celim sealom...



Ni bilo nobenega seala...

gslo ::

jst sm si delno sicer sam kriv, vendar ko sem sestavljal svoj računalnik sem zaradi ugodne cene takrat kupil tudi 22" ekran, ki mi je doma na mizi stal v škatli, dokler nisem dobil še grafične in ramov.. bedak bedasti monitorja nisem preveril takoj in ko sem ga prvič zagnal, guess what - stuck pixli.

seveda za MV premalo da prdnejo (razredi in pogoji kolk mora bit kje pixlov, da je garancija), rok za vrnitev no questions asked pa je potekel. in sem ostal z zjebanim monitorjem, pri katerem se prav tako nisem moral znebit občutka, da so ga podturili naslednji stranki, ko ga je prva vrnila.

jst bi glavo odpru vsakmu, ki zavrnjen produkt takoj pošlje naslednji stranki. ampak, ja, niso edini k delajo tako. so pa v skupini tistih pri katerih ne naročam več nič. kolega je naročil par mesecev za mano monitor in je dobil isto defektnega. nekej velik ppm-jev je tam.

nesmrten ::

Ravnokar sem govoril z vodjo za reklamacije na mimovrste, katera mi je povedala, da bodo ploščo poslali dobavitelju, kateri bo zadevo pregledal in ugotovil ali je kdo pred njimi imel to ploščo!
To pomeni, da bo verjetno trajalo vsaj 30dni, da ugotovijo, kar pač bodo :)
In to pomeni, da bom svoji stranki novo ploščo častil JAZ...

lahko samo rečem groza...

Mene lahko kar odpišejo iz seznama rednih strank!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nesmrten ()

djordjevic ::

Jap, moj prenosnik so takrat poslali na servis, namesto da bi preprosto poslali drugega. Na servisu, zanimivo, niso slišali nobenega šklopotanja. In potem enomesečni pinkponk, dnevno klicanje, posvetovanje z inšpekcijo. Skratka, ne priporočam. S tem da - kupnino pa so bili pripravljeni vrniti takoj. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

Brane2 ::

@nesmrten
Dobro, zdaj to pa ni problem MV. Če ustrezajo zakonu, je to ta del zgodbe.

Ti pa, če si se pojavil med njimi in stranko, moraš biti tudi ustrezno pokrit, pa očitno nisi.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

djordjevic ::

Brane, odprl sem škatlo (ki je bila poleg tega sumljivo prelimana), vzel prenosnik ven, opazil šklopotanje in še isti dan najavil vrnitev in zahteval zamenjavo artikla.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Brane2 ::

Tisto se je nanašalo na post pred tvojim ("nesmrten"). Sori, sem mislu da je očitno...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

kuglvinkl ::

jype je izjavil:

Posnet mora, v enem kadru, vlom v stanovanje in tebe, ko uporabljaš napravo. Ni dovolj, da se prepozna tvoj obraz, videt se mora, da si srečen.


Nice one :)

djordjevic ::

Brane2 je izjavil:

Tisto se je nanašalo na post pred tvojim ("nesmrten"). Sori, sem mislu da je očitno...

A, sori.
No grave is deep enough to keep us in chains.

floyd1 ::

Ko smo ravno pri reklamacijah - ko sem pri Maya Maya kupil jakno, s katero je bilo sicer vse OK, le nositi je nisi smel, ker se je takoj zelo grdo zmuckala, sem ugotovil, da je težko proti trgovinam in proizvajalcu. Oni imajo plačanega izvedenca, ki je vsaj v primeru Maya Maya artiklov lepo serijsko zavračal njihovo očitno šlamparijo. Kako pokvarjeno zadrgo še zamenjajo (tudi zastonj), drago softshellko, ki je celo deklalrirana kot pohodna jakna, pa lahko naredijo iz najbolj poceni materiala, za reklamacije pa je tam sodni izvedenec tekstilne stroke, ki vse zrihta... Prvoklasne barabe.

djordjevic ::

Prijava na tržni inšpektorat. Preverjeno pomaga. Ravno na primeru Maya-Maye. In točno tako se je začelo - izjava izvedenca (copy paste template s podpisom in žigom). Ko se je TIRS obrnil na trgovino, so čudežno vrnili kupnino. Banda jedna.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Duhec ::

Naj en naredi spletno stran z vnosom (bar koda, naziv, model, napaka ...) in iskanjem reklamacij artiklov, ki jih posamezniki naredijo nazaj do štacun/dobaviteljev... morebiti se hitreje odkrije, kdo še 1x proda/ja reklamiran izdelek kot novega. :P

Ziga Dolhar ::

Sam tolk, v morebitnem sodnem sporu (pa tudi v postopku pred upravnim organom) mnenje izvedenca, ki ga naroči ena od strank, nima narave izvedenskega mnenja.
https://dolhar.si/

RejZoR ::

Bar koda je enaka na vseh artiklih. Dejansko bi morali zavesti serijsko številko, da bi se to lahko spremljalo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Duhec ::

Ja, seveda, mislim sem na serijsko, napisal pa bar. Leta... :)

MihaPR ::

Uporabniku @nesmrten sem želel pomagati, da bo hitreje prišel do rešitve, če stopi v neposreden stik z oddelkom vračil na mimovrste=). Matična plošča naj bi k njemu šla nepoškodovana, on trdi da je prejel poškodovano. Nesporazum, kateremu je gotovo treba priti do dna.

M.
<a href="http://www.twitter.com/miharejc">@miharejc
</a> za <a href="http://www.twitter.com/mimovrste">
@mimovrste=)</a>

Tarzan ::

Sem tudi sam bil VIP stranka, ampak ravno v tem letu, ko se je s tem debiliranjem začelo, so cene šle gor, kvaliteta storitve pa dol. Odprla se je poslovalnica v Ljubljani, cene so šle gor, gor, gor, prejel sem katalog mikavnih izdelkov, cene ostudno previsoke - celo Big Bang je bil cenejši.

Če je kaj res cenejšega, mogoče še nabavim pri mimovrste, drugače raje pogledam pri enaa, kjer so neprimerljivo cenejši (pa še vedno imajo določene artikle predrage).

Sam zdaj večje nakupe opravljam iz Nemčije in moram reči, da sem več kot zadovoljen. Z vračilom blaga nisem imel težav, če ni evropske garancije, kot recimo pri trdih diskih Samsung, so ga lepo po pošti dobili, preverili in poslali novega. Brez večjih kolobocij in preseravanja. Poleg vsega pa DHL privleče robo v enakem času, kot Mimovrste ali Enaa, mogoče največ kak dan kasneje. Sicer je poštnina nekoliko dražja, ampak če nabavljaš hardware tako da se vsaj malo pozanimaš o cenah, prišparaš 19 EUR že z enim ne preveč dragocenim produktom, ostalo ti gre samo v plus.

Pa se sprašujejo zakaj smo še vedno v recesiji, Nemcem pa nekako ratuje vleči Evropski voz. Nekateri smo jim "pustili" že kakih 10.000 EUR. In še bomo, dokler se okrog tega kaj ne spremeni.

Alencica ::

Amazon bi ti poslal novo robo. mimovrste=) naj se gre solit, posebej, če drži tisto, da si kupil za 3000 robe pri njih, zdaj ti pa težijo zarad 40 eur.

GrimReaper ::

nesmrten je izjavil:

Zheegec je izjavil:

stvar je čisto preprosta. Če je bil security seal še zaprt (čez embalažo, ponavadi srebrn), potem je najbrž poškodba med transportom ali pa krivda stranke, če je pa odprt pa pomeni, da so prodali rabljeno zadevo.
Pri matičnih ni nikoli treba prilagati raznih EU napajalnih kablov, navodil, dodajati ram (prenosnik), gravirati tipkovnic, tako da je stvar preprosta.
Če se pa zgovarjajo, da vsak artikel odprejo (LOL) pa zavračaš pošiljke dokler ne dobiš takšnega s celim sealom...



Ni bilo nobenega seala...

To s sealom je tko, sam se ne spomnim kdaj sem dobil nazadnje škatlo s sealom, prvič je vprašanje če sploh v tovarnah dajejo zaščitne nalepke gor, vsaj pri platah tega še nisem zasledil, pa mam ene 5 škatel od plat doma, še vrečke znotraj škatle kolker se spomnim niso zaprte, al pa je čez navaden kos selotejpa, tko da pri platah ne morš vedt če si dobil že odprto.
Potem večkrat sem že dobil (pa ne samo pri Mimovrste) tako škatlo, kjer se dobro vidi da je bla že odprta, ker je z rokami praktično ne moreš drugače odpret, to so vse tiste ki se odpirajo iz strani.
Sicer pa če zadeva ne izgleda da bi bila uporabljena in normalno dela, se s tem ne obremenjujem.
Avtera oz. kakršenkoli že dobavitelj pa škatel pomoje ne odpira, ker je garancijski list nalepljen zunaj škatle.
Potem imaš pa še izdelke s priloženimi slovenskimi navodili. Tko da edino za procesorje in diske si lahko 100% da niso bli nikol odprti.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Kurzweil ::

Se že v naprej opravičujem za offtopic ampak, se pa nanaša na mimovrste... razlika v ceni za prenosnik HP ENVY 17-2090EL
da nebom delal reklame recimo v splošnem ceneje.si cema tega prenosnika: 1040€
... in isti prenosnik na mimovrste: 1568€

po njihovem motu bi rekel da gre za sodobn nakup... nemorem verjet razliki v ceni še vedno

MadMax ::

Ah, blu ray, dvakrat večji disk, HDMI in še pa še pa po tvoje ni vredno nič?
Niso vse japke enake.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

SlimDeluxe ::

@nesmrten: zakaj pa nisi pine sam poravnal?
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS

TOP ::

MihaPR je izjavil:

@nesmreten: matične plošče, ki gredo naprej so preverjene in brezhibne. mimovrste=) ne sprejema poškodovanih matičnih plošč, zato je praktično nemogoče, da bi prejel matično ploščo, ki je poškodovano. To so ti pojasnili tudi iz centra za vračila pri reklamacijskem zahtevku. Če se ti karkoli pri celotnem postopku ne zdi primerno, imaš seveda možnosti uporabiti spletne forume in pravna sredstva, ki so ti na voljo, vendar se nestrinjanja veliko hitreje (in tudi učinkoviteje) reši s telefonskim klicem, kjer ti bodo sodelavci mimovrste=) na voljo za vsa pojasnila in vprašanja.

Se opravičujemo za vse nevšečnosti.

@miharejc za mimovrste=)

To kar si tukaj napisal bi moralo tako tudi biti sam žal ni.Imel sem podoben primer sam z ekranom LCD in kupljen pri vas.Bil je že rabljen,zato ne piši da vi preverjate,ker ne drži.Na LCD škatli je še celo ostala spremnica od prejšnjrga naročnika,moja pa kar čez prilepljena,še vedno hranim slike,sam jih pa ne bom dajal,ker ni moj cilj zdaj nekoga žalit.Zato se bom strinjal z NESMRTNIM,da je verjetno že kdo prej bil lastnik tiste plate sam pač on je bil pošten in napisal kaj je narobe.

Pithlit ::

SlimDeluxe je izjavil:

@nesmrten: zakaj pa nisi pine sam poravnal?

Kupiš nekaj kot novo in moraš potem doma še popravljat zato da dela?!? S katere lune si pa ti padel?

Če ne dela kot je oglaševano gre po hitrem postopku nazaj. Če se prodajalec kaj usaja... gre vse skupaj po hitrem postopku na UVP. Ni alternative temu. Sploh. Nima veze kolk ti obvladaš 'krivljenje pinov'.
Life is as complicated as we make it...

s51as ::

Jutri menda dobim pošilko izdelkov, ki so bili dobavljivi v 1 tednu (info na spletni strani) točno 1 mesec od dneva naročila in plačila predračuna. Pri poizvedovanju mi je osebje res odgovorilo na vsa vprašanja, v stilu da so info na spletni strani informativne narave po dosedanjih izkušnjah, skratka vtis kot bi kupoval na bolšjem sejmu.
Je bil pa to prvi tak nakup, do sedaj je vse delovalo krasno kot v pravljici, imam tudi VIP že dolgo časa.

Zgleda da so jim res zrasle perutničke in jim je zmanjkalo spoštovanja so strank. Verjetno so zaposlili kako hordo kravatarjev, ki rišejo zanimive grafe, puščice in smeškote in grejo stvari pač malo bol dol.
Pa saj je prav tako, bojo pač prišli novi, ki bodo kupcem bolj všeč :D
It's just me myself and I

rdecaluc ::

Mimovrste me odkar zaračunajo, da osebno pridem tja iskat robo ne vidijo več. Men noben ne da bencina da do tja pridem -.-".. In ne gre se mi za tista 2€ ampak za princip.
Est modus in rebus. ,typos

SlimDeluxe ::

@Pithlit: verjetnost, da je še kaj bilo pokvarjeno, je pomoje zelo majhna, zato bi jaz osebno poizkusil poravnati pine in za 43€ ne bi šel takoj vračati, saj je očitno, da gre za profil stranke "popravi samo da dela".
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS

djordjevic ::

Ma, no way. Če stvar ni izpravna, ima da pošljejo izpravno. Brez debate.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Tarzan ::

MadMax je izjavil:

Ah, blu ray, dvakrat večji disk, HDMI in še pa še pa po tvoje ni vredno nič?
Niso vse japke enake.


Pri švabih je 1.249 EUR tak, ki ima enak disk, enak Bluray pogon in zraven dobiš še 3D očala za super duper 3D zaslon. Je pa res, da ima 2GB pomnilnika manj, ampak trenutno to ni vredno več od nekaj deset EUR. Špegli več kot odtehtajo morebitno razliko.

oemdzi ::

Jaz sem do danes kupoval na mimovrste vecino izdelkov, kjer pac ni bila cena prevec navita in to ravno zaradi tega ker sem bil preprican, da se kaj tegega ravno pri njih ne more zgoditi. Tako da sedaj enostavno ni vec razloga proti temu zakaj ne bi kje drugje kupoval ceneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

Gregor P ::

Sam že leta preko spleta kupujem v tujini (največkrat res v Nemčiji, ampak tudi v ZDA, na Japonskem, VB, Hong Kongu itd.) in imam dejansko odlične izkušnje (sploh kakšen Amazon).:)

Edino morda kakšne zares večje produkte (gospodinjske hladilnike ipd.) morda rajši kupim pri nas ravno zaradi lažjega vračila, uveljavljanja garancije, servisov (lokalnih mojstrov, ki se spoznajo na produkte, ki jih so običajno na našem trgu) ipd. vendar je tudi za te Avstrija "nevarno" blizu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MadMax ::

Tarzan je izjavil:

MadMax je izjavil:

Ah, blu ray, dvakrat večji disk, HDMI in še pa še pa po tvoje ni vredno nič?
Niso vse japke enake.


Pri švabih je 1.249 EUR tak, ki ima enak disk, enak Bluray pogon in zraven dobiš še 3D očala za super duper 3D zaslon. Je pa res, da ima 2GB pomnilnika manj, ampak trenutno to ni vredno več od nekaj deset EUR. Špegli več kot odtehtajo morebitno razliko.

Pusti zdaj švabe (pa četudi je identičen, ima sigurno švabsko tipkalico in njihova polkna, po možnosti nenadgradljiva v SLO ali ANG), dečko je primerjal "enake" zadeve v SLO trgovinah. A "enake" ni isto kot enake.
Itak je to off-topic.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Pithlit ::

SlimDeluxe je izjavil:

@Pithlit: verjetnost, da je še kaj bilo pokvarjeno, je pomoje zelo majhna, zato bi jaz osebno poizkusil poravnati pine in za 43€ ne bi šel takoj vračati, saj je očitno, da gre za profil stranke "popravi samo da dela".

Ajde. Ker so avti na tem forumu ravno prav popularni.

Kupiš nov avto. Ti ga dostavijo domov in pogrutaš da mu, recimo, ne delajo motorčki za reguliranje višine snopa kratkih luči. A popraviš (saj strošek je neznaten v primerjavi s ceno novega avta) ali ga raje pelješ nazaj pa naj oni zrihtajo kot vejo in znajo (pa magari da ti dajo drug avto)?

Sej zaradi mene ti lahko nov (a pokvarjen) space shuttle u garaži popravljaš... ampak ti ni treba. To breme pade na prodajlca oz. serviserja. Če pa si ti premisliš... pol pa mora prodajalec stvar vzet nazaj. Pri oddaljeni prodaji _brez_ debate.

Pa da ne bo pomote. Jaz z Mimovrste do sedaj nisem imela prav nobenega problema. Nasprotno... sem kupila en hišni kino komplet. Doma razpakiram, vse priklopim, ugotovim da so zvočniki vredni še manj kot materijal iz katerega so narejeni... pogledam mal po spletni trgovini in ugotovin da player prodajajo tudi brez zvočnikov. Pošljem mail in povem da je player točno tak kot sem pričakovala, zvočniki so pa crap. Prosila sem pač če lahko pošljem nazaj samo zvočnike ker bi player itak vzela isti/enak. In ni bilo s tem prav nobenih problemov. Pošljem zvočnike (poštnina že plačana) oni mi pa vrnejo razliko med playerjem in kompletom. Vse rešeno v manj kot tednu.

Imajo pa, očitno, ljudje drugačne izkušnje. Jaz sem flegmatik in se zaradi takih stvari ne razburjam. Niti se ne kregam ampak se lepo zmenim. Če se pa ne da lepo zmenit se obrnem na UVP. Vse brez kreganja in usajanja... čist na izi: "nočeš popravit? Ni blema... gremo na UVP pa se boste z njimi zmenli...".
Life is as complicated as we make it...

Gregor P ::

... če ne drugega, bi, če bi sem sam lotil zadeve, zagotovo izgubil vse pravice:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

;-) ::

XsenO je izjavil:

MihaPR je izjavil:

@nesmreten: matične plošče, ki gredo naprej so preverjene in brezhibne. mimovrste=) ne sprejema poškodovanih matičnih plošč, zato je praktično nemogoče, da bi prejel matično ploščo, ki je poškodovano. To so ti pojasnili tudi iz centra za vračila pri reklamacijskem zahtevku. Če se ti karkoli pri celotnem postopku ne zdi primerno, imaš seveda možnosti uporabiti spletne forume in pravna sredstva, ki so ti na voljo, vendar se nestrinjanja veliko hitreje (in tudi učinkoviteje) reši s telefonskim klicem, kjer ti bodo sodelavci mimovrste=) na voljo za vsa pojasnila in vprašanja.

Se opravičujemo za vse nevšečnosti.

@miharejc za mimovrste=)



Matr mi gre tako "Mi smo nezmotni bogovi", obnašanje na živce. Tudi sam se bom začel izogibati nakupov iz mv (čeprav do sedaj nisem imel težav), če je to njihova operativna politika.

MihaPR, zanimivo po forumih imate čas odgovarjat pa prckat (itak ko je toliko graj na eno trgovino v eni temi je prepozno ;) ), ko pa gre za kakšne zaplete pa ne odgovarjate na mail ažurno po poslovnem bontonu kot bi se za tako veliko spletno trgovino spodobilo - v 24urah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

nesmrten ::

SlimDeluxe je izjavil:

@nesmrten: zakaj pa nisi pine sam poravnal?


zakaj bi jih, če jih nisem ukrivil sam?
Pol pa slučajn kak pin odpade in si pol sam kriv???
Zato se ne spuščam v takšne zadeve... naj pač porihtajo...
LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nesmrten ()

nesmrten ::

Alencica je izjavil:

Amazon bi ti poslal novo robo. mimovrste=) naj se gre solit, posebej, če drži tisto, da si kupil za 3000 robe pri njih, zdaj ti pa težijo zarad 40 eur.

3424,71€+ matično ploščo, katero dobim danes... ker sem naročil enako upam, da bo vse ok...

Dragi ::

GrimReaper je izjavil:

nesmrten je izjavil:

Zheegec je izjavil:

stvar je čisto preprosta. Če je bil security seal še zaprt (čez embalažo, ponavadi srebrn), potem je najbrž poškodba med transportom ali pa krivda stranke, če je pa odprt pa pomeni, da so prodali rabljeno zadevo.
Pri matičnih ni nikoli treba prilagati raznih EU napajalnih kablov, navodil, dodajati ram (prenosnik), gravirati tipkovnic, tako da je stvar preprosta.
Če se pa zgovarjajo, da vsak artikel odprejo (LOL) pa zavračaš pošiljke dokler ne dobiš takšnega s celim sealom...



Ni bilo nobenega seala...

To s sealom je tko, sam se ne spomnim kdaj sem dobil nazadnje škatlo s sealom, prvič je vprašanje če sploh v tovarnah dajejo zaščitne nalepke gor, vsaj pri platah tega še nisem zasledil, pa mam ene 5 škatel od plat doma, še vrečke znotraj škatle kolker se spomnim niso zaprte, al pa je čez navaden kos selotejpa, tko da pri platah ne morš vedt če si dobil že odprto.
Potem večkrat sem že dobil (pa ne samo pri Mimovrste) tako škatlo, kjer se dobro vidi da je bla že odprta, ker je z rokami praktično ne moreš drugače odpret, to so vse tiste ki se odpirajo iz strani.
Sicer pa če zadeva ne izgleda da bi bila uporabljena in normalno dela, se s tem ne obremenjujem.
Avtera oz. kakršenkoli že dobavitelj pa škatel pomoje ne odpira, ker je garancijski list nalepljen zunaj škatle.
Potem imaš pa še izdelke s priloženimi slovenskimi navodili. Tko da edino za procesorje in diske si lahko 100% da niso bli nikol odprti.


Vse je zapakirano.
Matične, grafične in procesorji imajo vedno gor seal. Ali je direktno na kartonu ali pa pride notri na tisti foliji. Je pa vedno nekje.

Če ga ni potem poglej ZELO dobro po foliji/kartonu ker je bil najverjetneje odstranjen.

RejZoR ::

Zelo različno. Eni imajo pečate, ki se dejansko uničijo, ko odpreš embalažo, drugi imajo samo navadno nalepko, ki se jo da z malo previdnosti odpreti in zapreti, da nihče sploh ne bi vedel.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

driver_x ::

Gregor P je izjavil:

Edino morda kakšne zares večje produkte (gospodinjske hladilnike ipd.) morda rajši kupim pri nas ravno zaradi lažjega vračila, uveljavljanja garancije, servisov (lokalnih mojstrov, ki se spoznajo na produkte, ki jih so običajno na našem trgu) ipd. vendar je tudi za te Avstrija "nevarno" blizu.


Jaz tudi otroško opremo (vozički, avtomobilski stolčki) kupujem iz Nemčije. Tukaj so razlike v cenah še večje, kot pri tehniki. Velikost embalaže vozička je čisto primerljiva s kakim hladilnikom. Se mi je pa zgodilo, da so mi enkrat poslali napačen otroški stolček. Ko sem jih o tem obvestil, so mi takoj posali DHL kurirja, ki je pri meni zadevo prevzel in mi čez nekaj dni dostavil pravilnega. Je pa tudi res, da so mi tudi iz Mimovrste enkrat kar oni poslai kurirja hitre pošte, ko sem ugotovil, da sem dobil izdelek (malo večji) z napako.

nesmrten ::

Jaz sem s takšnim odnosom izgubil zaupanje v njih. Žalostno, kaj naj rečem...

Looooooka ::

danes pricakujem paket.ocitno bo treba snemat :P

knesz ::

Looooooka je izjavil:

danes pricakujem paket.ocitno bo treba snemat :P

Z kamero naročeno na MV? :)

videc ::

Kupil na mimovrste gume za več kot 500€, plačal z gotovino, nakar mi dobavijo napačne gume. Pri vrnitvi gum (takra je bil osebni prevzem še zastonj) mi niso vrnili denarja takoj, ampak šele čez 14 dni. Ok, pač imajo takšne pogoje poslovanja, samo vseeno pusti grenak priokus. Da ne govorim o odnosu in študentih, ki delajo tam. Nikoli več, pa naj bodo še tako ugodni. Je bila predobra šola.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

driver_x ::

Meni se zdi, da se trgovci premalo zavedajo, da si s takim odnosom naredijo precej več škode, kakor koristi. Enkrat se mi je zgodilo, da sem v eni računalniški trgovini čakal na postrežbo, pred menoj pa je nekdo prinesel reklamirati trdi disk. Nehote sem opazoval dogajanje. Prodajalec je na disku skoraj z mikroskopom našel prasko (do takih prask pride skoraj vedno, ko disk porineš v nosilce) in se izgovarjal, da je disk pokvarila stranka sama. Tak odnos mi je hitro dal vedeti, da v taki trgovini nimam kaj iskati.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 486 87 88 89 )

Oddelek: Kaj kupiti
4432844996 (492) KiNgKoNgX
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22756580 (4767) Groot
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8029161 (20487) technolog
»

EnaA - Zakaj dvojna poštnina? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6217762 (15933) bauci

Več podobnih tem