Forum » Kaj kupiti » prejel sem poškodovan artikel na mimovrste!
prejel sem poškodovan artikel na mimovrste!
nesmrten ::
Prejel sem matično ploščo s poškodovanimi pini na socketu 775. takoj sem šel na pošto in poslal izdelek nazaj in po mailu dobil odgovor da se zahtevek zavrne???
Z računalništvom se ukvarjam že 9 let. Matično sem samo vzel iz embalaže... Ne morem verjet, da se lahko zgodi kaj takega!
Kaj sploh narediti v takšnem primeru? zraven je bila stranka in moja partnerica...
Lep pozdrav vsem
Z računalništvom se ukvarjam že 9 let. Matično sem samo vzel iz embalaže... Ne morem verjet, da se lahko zgodi kaj takega!
Kaj sploh narediti v takšnem primeru? zraven je bila stranka in moja partnerica...
Lep pozdrav vsem
- premaknil iz Pomoč in nasveti: Gandalfar ()
delfin ::
Koliko je meni znano, lahko v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, vrneš vsak artikel, v roku 8 ali 15 dni in to ne glede na razloge. Seveda zahtevaš vrnitev plačanega znaseka. Svetujem ti, da na svoji upravni enoti pokličeš tržnega inšpektorja, mu opišeš primer in ga prosiš za nasvet.
RejZoR ::
Je bil na socketu zaščitni pokrovček? Vsaka nova plata ima v socketu zataknjen zaščitni pokrovček, ki ščiti pine ptred poškodbami.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
MihaPR ::
@nesmrten:
Zdravo, če prav razumem je torej prišlo do zavrnitve tvojega zahtevka pri reklamaciji nedelujočega izdelka? Matična plošča je verjetno še v garanciji, glede na to, da je nova. Lahko poveš št. zahtevka, bomo preverili, kaj se dogaja.
Hvala in LP
@miharejc za mimovrste=)
Zdravo, če prav razumem je torej prišlo do zavrnitve tvojega zahtevka pri reklamaciji nedelujočega izdelka? Matična plošča je verjetno še v garanciji, glede na to, da je nova. Lahko poveš št. zahtevka, bomo preverili, kaj se dogaja.
Hvala in LP
@miharejc za mimovrste=)
<a href="http://www.twitter.com/miharejc">@miharejc
</a> za <a href="http://www.twitter.com/mimovrste">
@mimovrste=)</a>
</a> za <a href="http://www.twitter.com/mimovrste">
@mimovrste=)</a>
MihaPR ::
@Nesmrten: hvala za dodatne informacije, se javimo.
<a href="http://www.twitter.com/miharejc">@miharejc
</a> za <a href="http://www.twitter.com/mimovrste">
@mimovrste=)</a>
</a> za <a href="http://www.twitter.com/mimovrste">
@mimovrste=)</a>
RejZoR ::
Staljene pine? Kako zaboga lahko stališ pine na novi plati? Smells like factory defect.
To večtočkovno čekiranje včasih tud odpove, sem videl že precej izdelkov, ki so bili novi, zapečateni, pa so bili ali poškodovani ali je kaj manjkalo. Sploh pa neka AsRock plata z integrirano grafiko ni ravno stvar na kateri bi navijal s tekočim dušikom, kjer pa je možno talit pine, če pretiravaš z voltažo. Tko da to spet odpade.
To večtočkovno čekiranje včasih tud odpove, sem videl že precej izdelkov, ki so bili novi, zapečateni, pa so bili ali poškodovani ali je kaj manjkalo. Sploh pa neka AsRock plata z integrirano grafiko ni ravno stvar na kateri bi navijal s tekočim dušikom, kjer pa je možno talit pine, če pretiravaš z voltažo. Tko da to spet odpade.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
djordjevic ::
Mhm, ko sem nazadnje kupoval prenosnik, je bil šele tretji ok (pri prvem se je po ohišju nekaj premetavalo, pri drugem pa je bil proč visel delček, kjer se vtakne kabel od napajalnika). Glede na to, da je potem ves postopek trajal dober mesec, sem kar izgubil zaupanje v mimovrste. Počasi sicer spet naročam stvari, ampak priznati moram, da se zdaj vedno malce bojim, ali bo z naročilom vse ok.
No grave is deep enough to keep us in chains.
jype ::
Jaz naročam pri mnogih trgovcih in pri mnogih se mi tudi zgodi, da je kdaj kaj narobe.
Glede na to, koliko pri mimovrste prodajo, se mi ne zdi neobičajno, da se občasno pojavijo zoprni primeri. Glede na to, da so se oglasili tule na forumu in se bodo (upajmo) portudili uredit situacijo, se mi zdijo precej napredni glede na slovensko povprečje.
Še vedno pa ne postavijo fokusa v iskalno polje, ko prideš na stran :)
Glede na to, koliko pri mimovrste prodajo, se mi ne zdi neobičajno, da se občasno pojavijo zoprni primeri. Glede na to, da so se oglasili tule na forumu in se bodo (upajmo) portudili uredit situacijo, se mi zdijo precej napredni glede na slovensko povprečje.
Še vedno pa ne postavijo fokusa v iskalno polje, ko prideš na stran :)
nesmrten ::
Pini sploh niso bili staljeni le ukrivljeni so bili in sem jim isti trenutek nazaj poslal, Prav strah me je še kdaj kaj naročit... Sem pa že naročil pri njih že kar nekaj izdelkov
(3424,71€) v zadnjem letu in pol... Do zdaj sem vedno dobil vse kot je treba...
(3424,71€) v zadnjem letu in pol... Do zdaj sem vedno dobil vse kot je treba...
Pšenični ::
"Pini sploh niso bili staljeni le ukrivljeni so bili in sem jim isti trenutek nazaj poslal, Prav strah me je še kdaj kaj naročit... Sem pa že naročil pri njih že kar nekaj izdelkov
(3424,71€) v zadnjem letu in pol... Do zdaj sem vedno dobil vse kot je treba..."
V bistvu ne vem kaj cincajo. Če čakajo, da bodo izgubili prvovrstno stranko....nej se vprašajo, koliko ljudi pri njih naroči robo v takem znesku. V takem časovnem intervalu. Poleg tega te imajo v bazi podatkov, to vedo......in dobiš tak odgovor...sramota.
Z strankami ki kupujejo večkrat, in z njimi ni problema... se tako ne dela. Ni pa moj namen, da jih učim, kaj naj naredijo sedaj.
(3424,71€) v zadnjem letu in pol... Do zdaj sem vedno dobil vse kot je treba..."
V bistvu ne vem kaj cincajo. Če čakajo, da bodo izgubili prvovrstno stranko....nej se vprašajo, koliko ljudi pri njih naroči robo v takem znesku. V takem časovnem intervalu. Poleg tega te imajo v bazi podatkov, to vedo......in dobiš tak odgovor...sramota.
Z strankami ki kupujejo večkrat, in z njimi ni problema... se tako ne dela. Ni pa moj namen, da jih učim, kaj naj naredijo sedaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pšenični ()
drzni86 ::
Ma itak ti bojo zdej k so preverili da si pri njih kupil za skoraj 3500€ materijala z veseljem zamenjali tisto plato ker bodo pričakovali tvoje nadaljne nakupe... sam bi zamenjal trgovino v vsakem primeru!
J-ronimo ::
Sam sem pri Funtech nabavu SB plato in opazil opraskano hrbtišče ter naletel na sesut bios. Naslednji dan so mi plato zamenjali brez vsakršnih vprašanj.
LeQuack ::
_Enterprise_ je izjavil:
am, a niso tko računalniške komponente na mimovrste precej dražje kot drugod?
Ja kaj misliš da bo en zastonj zvijal pine? Vse se plača.
Quack !
bosmla ::
Pri drazjih stvareh lepo kamero v roke pa snemat odpiranje paketa in prvi zagon v enem kadru...
MadMax ::
Če je plato imel že kdo pred teboj, bi to pri odpiranju škatle/vrečke lahko opazil (pretrgane nalepke, zmečkane/strgane vrečke, zmečkan/scefran karton, sledovi vijačenja, ...).
V takem primeru obvezno fotoaparat v roke pa slikat vse detajle in celoto.
Do zdaj sem večinoma prejel novo-brezhibno robo, kjer pa sem posumil na težave pa so se dejansko tudi pokazale in zadeva je brez problema romala nazaj prodajalcu.
Si pa malce falil sistem vračila, saj bi moral prodajalca o nameri najprej obvestit.
V takem primeru obvezno fotoaparat v roke pa slikat vse detajle in celoto.
Do zdaj sem večinoma prejel novo-brezhibno robo, kjer pa sem posumil na težave pa so se dejansko tudi pokazale in zadeva je brez problema romala nazaj prodajalcu.
Si pa malce falil sistem vračila, saj bi moral prodajalca o nameri najprej obvestit.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
nesmrten ::
Sem jih poklical preden sem poslal. Karton je bil ok vrečka pa ni bila nič zalepljena...
elfstone ::
Par let nazaj sem imel isti oz. podoben slučaj. Na Mimovrste sem naročil plato in prav tako je imela zvite pine. Prav tako je bila zahteva po zamenjavi zavrnjena z razlogom, da sem sam zvil pine. Upam, da se tebi izide bolje.
;-) ::
Nevem zakaj taki ki kupujete po 3-4k € robe na leto kupujete pri mimovrste, ker:
1. niso najbolj ugodni
2. so velikokrat zapleti (drugače nebi blo toliko tem na temo njih že samo na ST)
3. ker se v špeceriji ne kupuje računalnika (imajo od cot, do gum, računalnikov, komponent, fitnes opreme pa za nič niso specializirani).
1. niso najbolj ugodni
2. so velikokrat zapleti (drugače nebi blo toliko tem na temo njih že samo na ST)
3. ker se v špeceriji ne kupuje računalnika (imajo od cot, do gum, računalnikov, komponent, fitnes opreme pa za nič niso specializirani).
Ibrahimovic ::
Tudi jaz sem ze reklamiral 1x pri njih. Pač glede nekega prenosnika ker ni deloval kot je treba.
In posljem tja in oni naprej na servis, a vseeno niso popravili. Potem sem sel osebno tja, jim natančno razložil kako in kaj je narobe. Čez nekaj dni so mi prenosnik zamenjali z drugim po lastni izbiri. Tako da brez pripomb.
Svetujem ti pa da se oglasiš pri njih osebno in boste verjtno stvar rešili...
In posljem tja in oni naprej na servis, a vseeno niso popravili. Potem sem sel osebno tja, jim natančno razložil kako in kaj je narobe. Čez nekaj dni so mi prenosnik zamenjali z drugim po lastni izbiri. Tako da brez pripomb.
Svetujem ti pa da se oglasiš pri njih osebno in boste verjtno stvar rešili...
def0r ::
Odvisno jaz imam ravno z mimovrste samo dobre izkusnje, niso ravno najbolj ugodni ampak mi nikoli se niso kompliciral. Pri njegovem primeru razumem njega in trgovino mimovrste (ce dejansko niso poslali ze 1x uporabljene maticne plosce seveda).
3man ::
Sama drrrrrama :)
Pa saj so tudi oni ljudje in njihovi dobavitelji in proizvajalci in ti nesmrtni in evo... še jaz :) Torej se vsaketoliko zmotimo, no, pa tudi fejst zaje*** kajne. Bodo že rešili, dajte se zmenit, kot ljudje ne pa takoj jokat celemu svetu. Jaz v takem primeru še ne vidim namerne zavrnitve, le neroden odnos. To bi si seveda zapomnil in bil drugič malo bolj previden ali odločen in fertik.
Kaj pa, ko kot kupci kdaj po pomoti kaj uničimo, opraskamo ipd... in skušamo zadevo vrnit, češ "ne rabim, sem dobu za darilo pa...sorry" - torej, ko nategnemo trgovca in tega ne opazijo. Ali tudi objaviš post na omiljenem forumu v stilu "kaj naj naredim, imam usrano vest, nategnil sem mimovrste?"
:)
Pa saj so tudi oni ljudje in njihovi dobavitelji in proizvajalci in ti nesmrtni in evo... še jaz :) Torej se vsaketoliko zmotimo, no, pa tudi fejst zaje*** kajne. Bodo že rešili, dajte se zmenit, kot ljudje ne pa takoj jokat celemu svetu. Jaz v takem primeru še ne vidim namerne zavrnitve, le neroden odnos. To bi si seveda zapomnil in bil drugič malo bolj previden ali odločen in fertik.
Kaj pa, ko kot kupci kdaj po pomoti kaj uničimo, opraskamo ipd... in skušamo zadevo vrnit, češ "ne rabim, sem dobu za darilo pa...sorry" - torej, ko nategnemo trgovca in tega ne opazijo. Ali tudi objaviš post na omiljenem forumu v stilu "kaj naj naredim, imam usrano vest, nategnil sem mimovrste?"
:)
mihec87 ::
3man ja saj zaradi takih smo kjer smo..Tako da prosim tako nagravžno razmišljanje zadrži zase..
Sam če kaj poškudujem jebi ga..če ni delujoče max kar naredim je da dam v garancijo(če ne gre pač plačam)dosedaj 1 stvar, niti približno mi pa ne pride na misel da bi vrnil nazaj pod pretvezo...
Bodimo pošteni če nebi objavil na forumu bi precej verjetno bilo za mimovrste tole zaključen primer(glede na zavrnitev oz odgovor) tako pa se bo ponovno preverilo(lahko da se motim).
Žal o mimovrste čedalje večkrat slišim pripovedi o prejetem poškodovanem artiklu čeprav je embalaža nepoškodovana(tudi sam sem bil med njimi,sam se mi za 20eur ni dal jebat z njihovo tehniko nes na pošto pa nared zapisnik(v tejle temi vidim potek)mogoče bi se mogu narest bedaka pa vrnit ne ustreza mi, tako pa človek neumen piše o napaki)..
Sam če kaj poškudujem jebi ga..če ni delujoče max kar naredim je da dam v garancijo(če ne gre pač plačam)dosedaj 1 stvar, niti približno mi pa ne pride na misel da bi vrnil nazaj pod pretvezo...
Bodimo pošteni če nebi objavil na forumu bi precej verjetno bilo za mimovrste tole zaključen primer(glede na zavrnitev oz odgovor) tako pa se bo ponovno preverilo(lahko da se motim).
Žal o mimovrste čedalje večkrat slišim pripovedi o prejetem poškodovanem artiklu čeprav je embalaža nepoškodovana(tudi sam sem bil med njimi,sam se mi za 20eur ni dal jebat z njihovo tehniko nes na pošto pa nared zapisnik(v tejle temi vidim potek)mogoče bi se mogu narest bedaka pa vrnit ne ustreza mi, tako pa človek neumen piše o napaki)..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
hazy ::
Hja, žalostno, da je potrebno takšne stvari pisati tukaj.
Drugače pa v tej državi v tem času MORAŠ goljufati (npr. krasti in lagati) drugače najebeš od spredaj in od zadaj. Žalostno, ampak resnično.
Drugače pa v tej državi v tem času MORAŠ goljufati (npr. krasti in lagati) drugače najebeš od spredaj in od zadaj. Žalostno, ampak resnično.
filip007 ::
Če si vlekel plastiko pred dvigom celega 775 pokrova si jih sam poškodoval, to je se meni enkrat zgodilo, na srečo je bil en sam in sem ga s pinceto popravil.
Vrednost plate je, kok 38€ boš moral potrpeti ali pa jim utrujati malo bolj.
Vrednost plate je, kok 38€ boš moral potrpeti ali pa jim utrujati malo bolj.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
nesmrten ::
Sigurno sem delal prav, sem vsaj 30 takšnih že zamenjal :)Sem pa klical tržni inšpektorat v Celju kjer so mi povedali, da mi po zakonu morajo zamenjati ali vrniti denar, v nasprotnem primeru je rekla naj jih dam na sodišče... So pa ravno Jehove priče bile pri meni + stranka + žena in vse so verodostojne priče :) Jehove še posebej :)
Upam, da se ne bodo ubadali s temi 43€. Jaz se ne bi, če bi sam poškodoval podnožje! tak se mi pa gre za princip! Se imam za poštenega in moja beseda nekaj velja...
Lep pozdrav in hvala vsem za spodbudo :)
Upam, da se ne bodo ubadali s temi 43€. Jaz se ne bi, če bi sam poškodoval podnožje! tak se mi pa gre za princip! Se imam za poštenega in moja beseda nekaj velja...
Lep pozdrav in hvala vsem za spodbudo :)
mihec87 ::
Če si vlekel plastiko pred dvigom celega 775 pokrova si jih sam poškodoval, to je se meni enkrat zgodilo, na srečo je bil en sam in sem ga s pinceto popravil.
Vrednost plate je, kok 38€ boš moral potrpeti ali pa jim utrujati malo bolj.
Glede na napisano v zavrnitvi so pini staljeni v to pa dvomim da gre naredit z pokrovom..
vklemen ::
Da še jaz povem svojo zgodbo z Mimovrste.
Naša družba je pri njih obdobju od 2008 do 2010 kupila 4 pisarniške namizne računalnike, z monitorji, tipkovnicami, tiskalniki, miškami + ustrezno software opremo + NOD licence + 2 fotoaparata, rezalnik papirja in še bi lahko našteval...
Nakar konec leta 2010 dobimo na B2B kontaktni službeni mail (tudi fakture so bile vedno na družbo) obvestilo, da smo od zdaj VIP stranka z nekaj ugodnostmi (zastonj poštnina, posebne ponudbe itd.).
Nato v začetku letošnjega leta naredim spet naročilo za našo družbo za nekaj tehnične robe in glej ga zlomka - v predračunu mi zaračunajo poštnino. Napišem prijazni mail na mimovrste in se sklicujem na obvestilo o VIP statusu (priložim PDF print), nakar me neka gdč. Azra ali nekaj podobnega začne preko e-mailov učiti, da nismo VIP, da je lahko VIP samo fizična oseba ipd.
Pokličem omenjeno svetovalko in ji poskusim razložiti, da smo že 2 leti zelo redna njihova stranka, da so fakture in naš račun na B2B bili vedno na našo družbo in da smo tudi kot družba prejeli obvestilo, da smo zdaj VIP. Ampak ne - tudi po telefonu je bila dotična gdč. skrajno arogantna in me podučevala, da naj ji dam ime fizične osebe na katero se bo prenesel VIP status ipd., tako da sem ji potem samo še rekel naj kar stornira naročilo in da bomo robo drugje naročili. Poslal sem tako še preko e-pošte storno naročila pa sem še na ta e-mail prejel pametovanje dotične osebe.
Naročilo smo nato izvedli pri EnaA.com in pri njih nabavljam stvari od takrat in so mi pred kratkim tudi prvega netbooka brez problema zamenjali, zaradi napake na zamenjanem pa v manj kot tednu dni brez komplikacij povrnili kupnino.....skratka odnos in odzivnost 100:1 napram Mimovrste. Pa tudi cenovno so pri EnaA.com generalno bistveno ugodnejši.
Skratka mene (in tudi naše družbe) pri Mimovrste.com več ne vidijo....
LP
Naša družba je pri njih obdobju od 2008 do 2010 kupila 4 pisarniške namizne računalnike, z monitorji, tipkovnicami, tiskalniki, miškami + ustrezno software opremo + NOD licence + 2 fotoaparata, rezalnik papirja in še bi lahko našteval...
Nakar konec leta 2010 dobimo na B2B kontaktni službeni mail (tudi fakture so bile vedno na družbo) obvestilo, da smo od zdaj VIP stranka z nekaj ugodnostmi (zastonj poštnina, posebne ponudbe itd.).
Nato v začetku letošnjega leta naredim spet naročilo za našo družbo za nekaj tehnične robe in glej ga zlomka - v predračunu mi zaračunajo poštnino. Napišem prijazni mail na mimovrste in se sklicujem na obvestilo o VIP statusu (priložim PDF print), nakar me neka gdč. Azra ali nekaj podobnega začne preko e-mailov učiti, da nismo VIP, da je lahko VIP samo fizična oseba ipd.
Pokličem omenjeno svetovalko in ji poskusim razložiti, da smo že 2 leti zelo redna njihova stranka, da so fakture in naš račun na B2B bili vedno na našo družbo in da smo tudi kot družba prejeli obvestilo, da smo zdaj VIP. Ampak ne - tudi po telefonu je bila dotična gdč. skrajno arogantna in me podučevala, da naj ji dam ime fizične osebe na katero se bo prenesel VIP status ipd., tako da sem ji potem samo še rekel naj kar stornira naročilo in da bomo robo drugje naročili. Poslal sem tako še preko e-pošte storno naročila pa sem še na ta e-mail prejel pametovanje dotične osebe.
Naročilo smo nato izvedli pri EnaA.com in pri njih nabavljam stvari od takrat in so mi pred kratkim tudi prvega netbooka brez problema zamenjali, zaradi napake na zamenjanem pa v manj kot tednu dni brez komplikacij povrnili kupnino.....skratka odnos in odzivnost 100:1 napram Mimovrste. Pa tudi cenovno so pri EnaA.com generalno bistveno ugodnejši.
Skratka mene (in tudi naše družbe) pri Mimovrste.com več ne vidijo....
LP
Brias ::
zaščitni pokrovček je bil gor, vendar so bili pini urivljeni...
verjetno je nekdo pred tabo kupil, pokrivil in vrnil kao da mu ni vsec in zamolcal da je pokrivil ...
oni valda majo history serijske stevilke ...
samo ce priznajo da so povrsno pogledali oz. ( 10000000000000% ne dvignili plastike da preverijo pine ... ) bodo napako placali oni ...
fair play bi pa bil da preverijo ...
3man ::
3man ja saj zaradi takih smo kjer smo..Tako da prosim tako nagravžno razmišljanje zadrži zase..
Oh mihec87, se opravičujem ampak moram še mal gravža delit tudi s tabo, čeprav je namenjen nesmrtnemu. ;)
Očitno nobena stran ne more prav veliko dokazat. Ko pride do opisane situacije te iz tega ne reši nihče razen zaupanje v ljudi. Zaupanje MV, da ne pošiljaš izdelka nazaj iz ljubega miru in tvoje zaupanje, da so dali nekomu preverit plato in da ta res misli, da si nekaj stalil (morda so to opazili na zadnji strani plate, če ti pini ali okoliški pini segajo na drugo stran vezja). Brez obojestranskega zaupanja, da nihče ne goljufa te tudi sodišče ne reši, kaj šele Jehove priče :P
Torej, pokliči jih in se pogovori. Valda boš v glasu iz MV prepoznal ali ima voljo za rešitev problema ali ne in če ne, zahteval nadrejenega ipd. In obratno - valda bodo iz tvojega glasu (baje tvoja beseda nekaj velja) lahko razbrali ali nakladaš ali pa misliš resno in bodo zato hitreje rešili ponovni reklamacijski zahtevek.
To, da si že 30 plat zamenjal ne pove nič. Če se do sedaj nisi zmotil obstaja večja verjetnost, da si se ravno tokrat - ni pa nujno :) Tudi oni so rešili že na tisoče podobnih zahtevkov, zato zagotovo ne vseh pravično in lahko, da je en tak tvoj. Zato poklič pa se zmen.
Na obeh straneh lahko pride do napake, kajne.
Mihec87, konec gravža :P
Aja, še to, MV skoraj zagotovo ni uvozila te plate. Če ti ne rešijo se obrni na uvoznika, on je nosilec garancije v Sloveniji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 3man ()
MaterVola ::
Kaj ni po zakonu prodajalec 6 mesecev od prodaje dolžan dokazati, da ti je prodal brezhibno zadevo?
imagodei ::
> "Kaj ni po zakonu prodajalec 6 mesecev od prodaje dolžan dokazati, da ti je prodal brezhibno zadevo? "
Kva?! Urlpls.
Kva?! Urlpls.
- Hoc est qui sumus -
jype ::
Posnet mora, v enem kadru, vlom v stanovanje in tebe, ko uporabljaš napravo. Ni dovolj, da se prepozna tvoj obraz, videt se mora, da si srečen.
mihec87 ::
3man ja saj zaradi takih smo kjer smo..Tako da prosim tako nagravžno razmišljanje zadrži zase..
Oh mihec87, se opravičujem ampak moram še mal gravža delit tudi s tabo, čeprav je namenjen nesmrtnemu. ;)
Očitno nobena stran ne more prav veliko dokazat. Ko pride do opisane situacije te iz tega ne reši nihče razen zaupanje v ljudi. Zaupanje MV, da ne pošiljaš izdelka nazaj iz ljubega miru in tvoje zaupanje, da so dali nekomu preverit plato in da ta res misli, da si nekaj stalil (morda so to opazili na zadnji strani plate, če ti pini ali okoliški pini segajo na drugo stran vezja). Brez obojestranskega zaupanja, da nihče ne goljufa te tudi sodišče ne reši, kaj šele Jehove priče :P
Torej, pokliči jih in se pogovori. Valda boš v glasu iz MV prepoznal ali ima voljo za rešitev problema ali ne in če ne, zahteval nadrejenega ipd. In obratno - valda bodo iz tvojega glasu (baje tvoja beseda nekaj velja) lahko razbrali ali nakladaš ali pa misliš resno in bodo zato hitreje rešili ponovni reklamacijski zahtevek.
To, da si že 30 plat zamenjal ne pove nič. Če se do sedaj nisi zmotil obstaja večja verjetnost, da si se ravno tokrat - ni pa nujno :) Tudi oni so rešili že na tisoče podobnih zahtevkov, zato zagotovo ne vseh pravično in lahko, da je en tak tvoj. Zato poklič pa se zmen.
Na obeh straneh lahko pride do napake, kajne.
Mihec87, konec gravža :P
Aja, še to, MV skoraj zagotovo ni uvozila te plate. Če ti ne rešijo se obrni na uvoznika, on je nosilec garancije v Sloveniji.
Gravž je letel na tisto svinjarijo ki jo očitno nekateri izvajajo/te, štorasti pol pa picajzlasti ko ne vem ka..pa nazaj robo vračat pod pretvezo ne rabim več..
Zadaj se nima kaj stalit kvečjemu odlotat-za kar je zelo mala možnost oz bi prej odpovedalo še kaj drugega..
Jasno da lahko pride do napake na obeh straneh, na kateri, je problem dokazat in to se z pridom izkorišča..
Zanimivo je samo to da je precejkrat slišat za MV kako pride zadeva zjebana že iz škatle(tudi ko sam naletiš na nekaj takega, ter se preganjaš z pametnim operaterjem no thnx-niso edina trgovina z it robo)...Pač še imajo veljavo neke spletne trgovine..
Me zanima kako dolgo je poteklo od vrnjenega artikla pa do zavrnitve?
nesmrten ::
@mihec87 pini niso staljeni le ukrivljeni so bili... in kot sem povedal, jih nisem ukrivil jaz, saj sem ploščo le vzel iz škatle! takšna je že bila... kot sem že povedal imam priče, ki lahko potrdijo, da sem takšno dobil... Nemorem pa vrjet, da mimovrste prodaja mačka v žaklju... brez, da bi vizualno pregledali zadevo preden jo prodajo... jaz preden kaj prodam vedno preverim, če zadeva deluje. Vem, da imajo pri mimovrste veliko dela, pa vseeno bi morali imeti nekoga ki zadeve preveri, saj bi se tako zaščitili, pa tudi nas.
LP!
LP!
nesmrten ::
3man ja saj zaradi takih smo kjer smo..Tako da prosim tako nagravžno razmišljanje zadrži zase..
Oh mihec87, se opravičujem ampak moram še mal gravža delit tudi s tabo, čeprav je namenjen nesmrtnemu. ;)
Očitno nobena stran ne more prav veliko dokazat. Ko pride do opisane situacije te iz tega ne reši nihče razen zaupanje v ljudi. Zaupanje MV, da ne pošiljaš izdelka nazaj iz ljubega miru in tvoje zaupanje, da so dali nekomu preverit plato in da ta res misli, da si nekaj stalil (morda so to opazili na zadnji strani plate, če ti pini ali okoliški pini segajo na drugo stran vezja). Brez obojestranskega zaupanja, da nihče ne goljufa te tudi sodišče ne reši, kaj šele Jehove priče :P
Torej, pokliči jih in se pogovori. Valda boš v glasu iz MV prepoznal ali ima voljo za rešitev problema ali ne in če ne, zahteval nadrejenega ipd. In obratno - valda bodo iz tvojega glasu (baje tvoja beseda nekaj velja) lahko razbrali ali nakladaš ali pa misliš resno in bodo zato hitreje rešili ponovni reklamacijski zahtevek.
To, da si že 30 plat zamenjal ne pove nič. Če se do sedaj nisi zmotil obstaja večja verjetnost, da si se ravno tokrat - ni pa nujno :) Tudi oni so rešili že na tisoče podobnih zahtevkov, zato zagotovo ne vseh pravično in lahko, da je en tak tvoj. Zato poklič pa se zmen.
Na obeh straneh lahko pride do napake, kajne.
Mihec87, konec gravža :P
Aja, še to, MV skoraj zagotovo ni uvozila te plate. Če ti ne rešijo se obrni na uvoznika, on je nosilec garancije v Sloveniji.
Gravž je letel na tisto svinjarijo ki jo očitno nekateri izvajajo/te, štorasti pol pa picajzlasti ko ne vem ka..pa nazaj robo vračat pod pretvezo ne rabim več..
Zadaj se nima kaj stalit kvečjemu odlotat-za kar je zelo mala možnost oz bi prej odpovedalo še kaj drugega..
Jasno da lahko pride do napake na obeh straneh, na kateri, je problem dokazat in to se z pridom izkorišča..
Zanimivo je samo to da je precejkrat slišat za MV kako pride zadeva zjebana že iz škatle(tudi ko sam naletiš na nekaj takega, ter se preganjaš z pametnim operaterjem no thnx-niso edina trgovina z it robo)...Pač še imajo veljavo neke spletne trgovine..
Me zanima kako dolgo je poteklo od vrnjenega artikla pa do zavrnitve?
V življenju še nisem uničil zadeve in jo pol nazaj pošiljal! Nisem jst star mulec 14let, da bi se s takimi stvarmi ukvarjal... Bom pa dal na sodišče pa naj tam odločijo ali imam prav ali ne... Meni se gre samo za princip. Malo je čudno, da po dveh letih poštenega sodelovanja z MV jamram za 43€ vredno plato ali ne? Definitivno grem stran, zaradi takšnih ponižujočih domnev!
MihaPR ::
@nesmreten: matične plošče, ki gredo naprej so preverjene in brezhibne. mimovrste=) ne sprejema poškodovanih matičnih plošč, zato je praktično nemogoče, da bi prejel matično ploščo, ki je poškodovano. To so ti pojasnili tudi iz centra za vračila pri reklamacijskem zahtevku. Če se ti karkoli pri celotnem postopku ne zdi primerno, imaš seveda možnosti uporabiti spletne forume in pravna sredstva, ki so ti na voljo, vendar se nestrinjanja veliko hitreje (in tudi učinkoviteje) reši s telefonskim klicem, kjer ti bodo sodelavci mimovrste=) na voljo za vsa pojasnila in vprašanja.
Se opravičujemo za vse nevšečnosti.
@miharejc za mimovrste=)
Se opravičujemo za vse nevšečnosti.
@miharejc za mimovrste=)
mihec87 ::
Mislim da ni tako absolutno nemogoče da nebi izdelek prišel iz tovarne nepoškodovan, če bi bilo tako potem nikoli nebi nihče dobil defektnega izdelka že iz škatle, kar je nemogoče saj se praktično dogaja dnevno da gdo potegne poškodovan oz celo nedelujoč izdelek iz škatle-kar je dokaj normalno za takšno proizvodnjo....
Še gdo vmes preverja matične(če ja kaj če se je tam zalomilo)?
Še gdo vmes preverja matične(če ja kaj če se je tam zalomilo)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Master_Yoda ::
@nesmreten: matične plošče, ki gredo naprej so preverjene in brezhibne. mimovrste=) ne sprejema poškodovanih matičnih plošč, zato je praktično nemogoče, da bi prejel matično ploščo, ki je poškodovano. To so ti pojasnili tudi iz centra za vračila pri reklamacijskem zahtevku. Če se ti karkoli pri celotnem postopku ne zdi primerno, imaš seveda možnosti uporabiti spletne forume in pravna sredstva, ki so ti na voljo, vendar se nestrinjanja veliko hitreje (in tudi učinkoviteje) reši s telefonskim klicem, kjer ti bodo sodelavci mimovrste=) na voljo za vsa pojasnila in vprašanja.
Se opravičujemo za vse nevšečnosti.
@miharejc za mimovrste=)
Tole pa me precej odvrne od nakupa cesarkoli pri Mimovrste.
Vsako plato odprejo in preverijo da dela ? Mogoce tudi vsak Procesor, RAM, Graficno ?
Kako naj kupci vejo da si usluzbenec/sef/sin od sefa ni sestavil super racunalnika, ga uporabljal par tednov vmes malo navil (da je mel 5 FPSjev vec od vseh drugih za frajerisenje po forumih), ter zapakiral nazaj v skatlo in mimovrste proda kot novo.
Oziroma en kupec skuri plato, in jo vzamejo v garancijo, proizvajalec jim zavrne uveljavnjanje oni pa potem prodajo to plato naprej drugemu kupcu, da niso na zgubi.
Potem pa lahko recejo, da je bilo sprobano in je delalo pri njih in kupec ne more uveljavljati garancije ?
BALAST ::
Jasno da ima na koncu vzdevka kratico "PR", ta kratica pomeni da mora ta oseba uporabljat vse možne vzvode, da se popravi določena napaka.
Če imajo pa v podjetju tako politiko, kot je recimo pri SOLO d.o.o. (spletna trgovina) se pa na vsak način izogibajo kakršnem povračilu ali zamenjavi in hočejo diskreditirat slehrnega kupca, ki zakašlja.
Če imajo pa v podjetju tako politiko, kot je recimo pri SOLO d.o.o. (spletna trgovina) se pa na vsak način izogibajo kakršnem povračilu ali zamenjavi in hočejo diskreditirat slehrnega kupca, ki zakašlja.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Brane2 ::
Ti argumenti tipa " mi ti ziher nismo poslali pofavlane robe, ker jo pred pošiljanjem vendo preverimo" so bedni.
Enako lahko reče stranka, da robo vednio preveri po odprtju in da je torej ziher, da je bila slaba, ker jo je pač preverila.
Zakaj bi tu prodajalcu verjeli bolj kot kupcu ?
Poleg tega, prodajalec zamolči eno "malenkost"- med njim in kupcem je poštar- pri teh nakupih pa rizik slabega, nasilnega ali celo kriminalnega dela poštarja pa nosi prodajalec, ne kupec. Razen če ni bilo posebej dogovorjeno drugače, pa še to nisem ziher da se da v takih primerih.
Sploh pa ne razumem, zakaj je pametno, da vsako škatlo odpreš.
Proizvajalec ima svoj QC, ki je ziher boljši od tvojega, kjer je bolje da neusposobljen, nezainteresiran in slabo plačan študent NE odpre škatle.
Če je nsi odprl in je bla "mint" ti vsaj nihče ne more reči, da si ti kaj zašuštral.
Enako lahko reče stranka, da robo vednio preveri po odprtju in da je torej ziher, da je bila slaba, ker jo je pač preverila.
Zakaj bi tu prodajalcu verjeli bolj kot kupcu ?
Poleg tega, prodajalec zamolči eno "malenkost"- med njim in kupcem je poštar- pri teh nakupih pa rizik slabega, nasilnega ali celo kriminalnega dela poštarja pa nosi prodajalec, ne kupec. Razen če ni bilo posebej dogovorjeno drugače, pa še to nisem ziher da se da v takih primerih.
Sploh pa ne razumem, zakaj je pametno, da vsako škatlo odpreš.
Proizvajalec ima svoj QC, ki je ziher boljši od tvojega, kjer je bolje da neusposobljen, nezainteresiran in slabo plačan študent NE odpre škatle.
Če je nsi odprl in je bla "mint" ti vsaj nihče ne more reči, da si ti kaj zašuštral.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 909191 (1075) | _Denny_ |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59127 (7314) | Groot |
» | enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 30774 (22100) | technolog |
» | EnaA - Zakaj dvojna poštnina? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18865 (17036) | bauci |