» »

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste!

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste!

1
...
3 4
5
»

zmaugy ::

Dr_M je izjavil:

Kaksen kup dreka je v tej temi.

Mel bi cene kot v nemciji, vracal bi izdelke, ker se vam kurac ni dvignil ob njih, hocete pa vedno originalno zapakirano. Potem pa kupujte v tujini.

Ja, izdelek, ki ga prodajo kot novega, mora bit brezhiben, tukaj ni debate. Ce ni brezhiben, vrnes. Ce je brezhiben, ne spili budale in ne vracaj izdelka jebote, samo zato, ker ti to zakonodaja omogoca.
Zaradi takih kretenskih idiotov so potem trgovci na slabem glasu in velikokrat nekdo cisto nedolzen najebe. Porihtajte si najprej glavo, ce imate kaj not, potem pa kupujte robo.


Tole je pa en hud BS. Veš kaj sem nazadnje dobil ko sem na enaa kupil zunanji disk? Očitno rabljen in spraskan disk. Njihov odgovor na reklamacijo "Ups, so se prodajalci zmotili in vam poslali testni primerek". In potem jajcanje po pošti, pošiljanje nazaj, čakanje na drugega. Ki je bil nov novcat ampak eSata ni delal. A misliš da sem še enkrat pošiljal nazaj?

Karkoli sem do zdaj nabavljal iz Nemčije je vedno bilo BP. To je važno, ker se mi ne da jajcat z vračanjem, saj nisem kurir. Na mimovrste so mi prodali televizor (drugega v lanskem letu) pa so manjkali vijaki za stojalo in sem potem čakal en ali dva tedna da sem jih dobil. In zadeva ni 100 % vodoravna zdaj ker verjetno še kaj drugega ni bilo ok (ker na prvem teh težav ni bilo pa je iste firme samo da je malenkost boljši). A misliš da se mi da to sranje zdaj nazaj pošiljat? Kot je rekel Leo Getz "they f... you in the...". Letos sem na mimovrste kupil pomivalni stroj, dodatki ala škatle s soljo in tabletami zmahani viseli iz vsega skupaj kot bi jih nekdo tolkel s palico, na notranji strani vrat pa neka umazanija. Šel pucat s krpo in naredil ris. Stvar je zgolj estetska, logično da nisem šel vračat. Sem si pa zapomnil.

Kupujem tam, kjer ni težav s kakovostjo in so cene konkurenčne. Pri novem pralnem stroju me naše spletne trgovine niso videle, ravno tako me ne bodo pri novem sušilnem stroju za perilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Dr_M ::

Tole je pa en hud BS.


A takoj na zacetku si opozoril, kaksen bo tvoj post? Fajn.

Meni se na kraj pameti ne pride, da bi gospodinjske aparate kupoval v internetnih stacunah. Pravzaprav vsako stvar, ki jo nabavim, jo skoraj vedno osebno prevzamem, da takoj pogledam ce vse stima. Pa se postnine ni treba placat, poleg tega, mi enako casa uzame osebni prevzem (kjerkoli v LJ), kot ce grem na posto.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

sammy73 ::

@Dr_M,

ko sem iz nemčije kupil hladilnik, sem ob nakupu dobil izrecno navodilo prodajalca, da moram hladilnik odpreti takoj, ter naj ga v primeu vidnih poškodb kar takoj zavrnem in ga bo kurir odpeljal kar nazaj.

Glede poštnine: cena je bila skupaj s poštnino bistveno nižja, kot če bi hladilnik kupil kjerkoli pri nas. Pa tudi pri nas bi mi še vedno ostali stroški prevoza, saj je bil hladilnik prvelik za v avto.

šernk ::

Meni se na kraj pameti ne pride, da bi gospodinjske aparate kupoval v internetnih stacunah. Pravzaprav vsako stvar, ki jo nabavim, jo skoraj vedno osebno prevzamem, da takoj pogledam ce vse stima. Pa se postnine ni treba placat, poleg tega, mi enako casa uzame osebni prevzem (kjerkoli v LJ), kot ce grem na posto.


torej vsak pomivalni stroj v trgovini odpreš, razpakiraš v celoti, ga sestaviš, testiraš in nato ponovno razstaviš, in ga zavaruješ?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kuglvinkl ::

A si to Gorenjev hladilnik nabavu? :)

Sc0ut ::

Tast je kupil hladilnik v Metroju (Avstrija) za cca. 250 eur, pri nas je enak stal 350:)
1231 v3, Z97 A, 8GB ram 1600mhz, 1070 GTX SLI, Seasonic 520 (zna švicat)

terencehill ::

Dr_M je izjavil:


Ko smo ravno pri Mimovrste: a se še komu zdi cena te torbe malo pretirana?


:) A ce ga narocis, bodo zaznali napako v komerciali? Si kdo upa placati s placilno kartico? :))) (cena bi morala biti 23evrov)

Pithlit ::

zmaugy je izjavil:

... A misliš da sem še enkrat pošiljal nazaj? ... A misliš da se mi da to sranje zdaj nazaj pošiljat? ... logično da nisem šel vračat. ...

Tebi se ne da vračat pol pa pizdiš na so barabe? Dej se zresni malo.

zmaugy je izjavil:

Kupujem tam, kjer ni težav s kakovostjo in so cene konkurenčne.

Glede na to kolikokrat si se nategnil... Ne vem, jaz se nategnem enkrat.
Life is as complicated as we make it...

anko ::

terencehill je izjavil:

Dr_M je izjavil:


Ko smo ravno pri Mimovrste: a se še komu zdi cena te torbe malo pretirana?


:) A ce ga narocis, bodo zaznali napako v komerciali? Si kdo upa placati s placilno kartico? :))) (cena bi morala biti 23evrov)


Izgleda redno spremljajo ST. Je že popravljeno. :)

zmaugy ::

Pithlit je izjavil:

zmaugy je izjavil:

... A misliš da sem še enkrat pošiljal nazaj? ... A misliš da se mi da to sranje zdaj nazaj pošiljat? ... logično da nisem šel vračat. ...

Tebi se ne da vračat pol pa pizdiš na so barabe? Dej se zresni malo.

zmaugy je izjavil:

Kupujem tam, kjer ni težav s kakovostjo in so cene konkurenčne.

Glede na to kolikokrat si se nategnil... Ne vem, jaz se nategnem enkrat.


Kot sem napisal - enostavno nimam časa za to. Kar sem napisal pa govori o tem, kdo ne izpolnjuje svojih obveznosti in se izmaže.
Ampak na koncu pač ne kupujem več tam in so oni na izgubi in jaz na dobičku.

PS: Televizor bo šel slej ko prej na steno in torej tisti vijaki in stojalo v kot na podstrešje, pomivalni stroj pač ne občudujem od znotraj kot kakšen avto in disk sem medtem kupil že nov drugje (Nemčija), tistega brez eSata pač nekako ponucam kje drugje. In zaradi tega se ne splača jajcat z vračili.
So mi pa kot prodajniku vedno smešni modeli, ki so do strank neizprosni in bi se skregali za cent, čez nekaj časa, ko jim pade prodaja, pa zapravijo na stotine evrov, da dobijo stranko nazaj - in jim ne rata vedno.

Looooooka ::

Hmm...tle pa res take zadeve nastevate, da se mam naenkrat za zlo srecnega, ker z mimovrste se nisem imel nobenega problema.
V bistvu je blo vedno tko dobr, da nisem niti razmisljal o tem, da bi sel recimo v BTC ali kaksno specializirano trgovino kupit...ker so vse v 2-3 dneh dostavili.
Prvic, da sem moral cakati je bilo pri zadnjem nakupu.Pa se to zato, ker sem narocil vec stvari in je bilo treba cakati na dostavo ene mini bedarije.
Ampak...nikoli nic popraskano, rabljeno, napacna barva...
V takem primeru bi ce mi ne bi resili problema lepo poklical drustvo za zascito potrosnikov.

Pithlit ::

zmaugy je izjavil:

Kar sem napisal pa govori o tem, kdo ne izpolnjuje svojih obveznosti in se izmaže.

Ne. Govori o temu da si ti len. In ker ne vrneš stvari/ne uveljavljaš reklamacije... oni sploh nimajo šanse napake popravit. Pol pa ti svoj žolč po njih zlivaš kao da so oni tisti ki nočejo. O ne... ti si tisti ki noče.
Life is as complicated as we make it...

zmaugy ::

Pithlit je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Kar sem napisal pa govori o tem, kdo ne izpolnjuje svojih obveznosti in se izmaže.

Ne. Govori o temu da si ti len. In ker ne vrneš stvari/ne uveljavljaš reklamacije... oni sploh nimajo šanse napake popravit. Pol pa ti svoj žolč po njih zlivaš kao da so oni tisti ki nočejo. O ne... ti si tisti ki noče.


1. Biti len ali ne imeti časa sta dva različna pojma.
2. Oni naj se pobrigajo, da napak ne bodo delali (kot je to primer s tujci) in jim jih ne bo treba popravljati. Beta testerje svojih storitev naj iščejo na drugem naslovu.

zmaugy ::

Dr_M je izjavil:

Tole je pa en hud BS.


A takoj na zacetku si opozoril, kaksen bo tvoj post? Fajn.



Mislim da je precej manj očitno kot pri začetku:

"Kaksen kup dreka je v tej temi."

Kaj praviš?

Pithlit ::

Če rečeš "se mi ne da" torej to v resnici pomeni da nimaš časa? Good to know.

Pa vseeno. V 30ih (oz. celo 45ih, kolikor ti jih da na voljo mimovrste) dneh ti ni uspelo najt 10 minut časa za spakirat in enkrat ob priliki odnest do najbljižje pošte (ali pa poklicat kurirja, če si že tako len)? Respect... nikoli še nisem srečala tako zaposlenega človeka. Ampak... čak mal... cajt za kle v brezveze nekaj nabijat pa le najdeš. Hmmm....
Life is as complicated as we make it...

šernk ::

ni vse v tistih 10ih minutah. kaj če disk nujno rabiš vsake 2 dni? boš 40dni brez njega, v kolikor se ga še vedno da uporabit.

mislite, da sam nesem vsako stvar nazaj če ne dela vse? ne, ker mi je enostavno lažje biti brez določenega bonbončka, kot pa brez stvari en mesec.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pithlit ::

Ja pol se pa ne pritožuj da ti nekdo stvari ne zamenja ane?

Če nekaj nujno rabiš, in pride pokvarjeno pač pošlješ nazaj še isto uro. Pol se pa vsedeš v avto (avtobus, kolo, peš, whatever) pa greš do najbljižje trgovine ki to stvar prodaja in kupiš.

Če nekaj _nujno_ rabiš... pol ne kupuješ prek spleta in s tem riskiraš da bo prišlo do takšne situacije. Preprosto zato ker do tega prihaja.
Life is as complicated as we make it...

šernk ::

zakaj prek spleta do tega prihaja? v klasični trgovini pa do tega naj ne bi moglo priti?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

zmaugy ::

Pithlit je izjavil:

Če rečeš "se mi ne da" torej to v resnici pomeni da nimaš časa? Good to know.

Pa vseeno. V 30ih (oz. celo 45ih, kolikor ti jih da na voljo mimovrste) dneh ti ni uspelo najt 10 minut časa za spakirat in enkrat ob priliki odnest do najbljižje pošte (ali pa poklicat kurirja, če si že tako len)? Respect... nikoli še nisem srečala tako zaposlenega človeka. Ampak... čak mal... cajt za kle v brezveze nekaj nabijat pa le najdeš. Hmmm....


Oprosti, ampak o meni ne veš ničesar in zato si lahko prihraniš svoje ne preveč prijazne osebne napade. Očitno pa nisi uspel zapopasti bistva mojega odgovora:

1. ki je letel na očitke o tem, kako si kupci radi muhasto izmišljamo in komaj čakamo na priložnost da bomo lahko kaj reklamirali, pakirali in pošiljali nazaj.
2. ki govori o tem, da so napake pri naših trgovcih očitno bolj pogoste kot se zdi in da so tiste izjave o "100 % prepričanosti o tem da mi vse naredimo ok" milo rečeno hudomušne.

Če boš imel še željo debatirati o mojih domnevnih negativnih osebnostnih lastnostih namesto o temi, si lahko prihraniš trud. V najboljšem primeru si bom mislil, da imaš morda osebno motivacijo za to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Pithlit ::

šernk je izjavil:

zakaj prek spleta do tega prihaja? v klasični trgovini pa do tega naj ne bi moglo priti?

Ejga no. Razmisli.

V fizični trgovini lahko ti stvar pregledaš. Vsaj v grobem. Če se kasneje izkaže da ne dela oddaš v garancijo.

V spletni trgovini... no ja... tega ne moreš. Niti v grobem. Naročiš. Pregledaš ko pride k tebi domov (v najboljšem primeru čez en dan... v nekem normalnem primeru 3-4 dni... včasih pač več) in če stvar ni po tvojem okusu (ali pa če ti lunine mene ne pašejo) pač pošlješ nazaj.

Seveda se kažini dogajajo tudi v fizičnih trgovinah. Kakor tudi s spletnimi trgovinami velikokrat ne fališ nič.

zmaugy je izjavil:

Oprosti, ampak o meni ne veš ničesar in zato si lahko prihraniš svoje ne preveč prijazne osebne napade. Očitno pa nisi uspel zapopasti bistva mojega odgovora:

Res je. O tebi vem bore malo. Pa vendar si ti izjavil da se ti ni dalo vračat blaga. Kaj naj si mi mislimo ob tem? Da te spletne trgovine nalašč okrog prenašajo ali da si ti prelen da bi stvari uredil kot se gre?

Sicer, da ne bo pomote, ti skoraj verjamem da vse skupaj vzame preveč časa. Ampak to ni opravičilo za zlivanje žolča na določene trgovine. OK, mogoče nisi 'len'. Mogoče si se nerodno izrazil. Mogoče pa čisto res nimaš časa (vem, tudi jaz imam prekleto malo prostega časa).

Ko smo pa že pri osebnih napadih... lahko začneš pri sebi in nehaš mene žalit. Čist resno. Če ti ni jasno zakaj, si pa malenkost bolj pozorno preberi kaj pišem.
Life is as complicated as we make it...

Šimpanz ::

Ej sori v zadnjem letu sem nabavljal TV pa sušilc pa tega ne moreš pogledat v trgovini. Plačaš pa greš iskat v skladišče. Odpiraš pa itak doma ko ga pripelješ ali ti ga pripeljejo.

zmaugy ::

Pithlit je izjavil:

šernk je izjavil:

zakaj prek spleta do tega prihaja? v klasični trgovini pa do tega naj ne bi moglo priti?

Ejga no. Razmisli.

V fizični trgovini lahko ti stvar pregledaš. Vsaj v grobem. Če se kasneje izkaže da ne dela oddaš v garancijo.

V spletni trgovini... no ja... tega ne moreš. Niti v grobem. Naročiš. Pregledaš ko pride k tebi domov (v najboljšem primeru čez en dan... v nekem normalnem primeru 3-4 dni... včasih pač več) in če stvar ni po tvojem okusu (ali pa če ti lunine mene ne pašejo) pač pošlješ nazaj.

Seveda se kažini dogajajo tudi v fizičnih trgovinah. Kakor tudi s spletnimi trgovinami velikokrat ne fališ nič.

zmaugy je izjavil:

Oprosti, ampak o meni ne veš ničesar in zato si lahko prihraniš svoje ne preveč prijazne osebne napade. Očitno pa nisi uspel zapopasti bistva mojega odgovora:

Res je. O tebi vem bore malo. Pa vendar si ti izjavil da se ti ni dalo vračat blaga. Kaj naj si mi mislimo ob tem? Da te spletne trgovine nalašč okrog prenašajo ali da si ti prelen da bi stvari uredil kot se gre?

Sicer, da ne bo pomote, ti skoraj verjamem da vse skupaj vzame preveč časa. Ampak to ni opravičilo za zlivanje žolča na določene trgovine. OK, mogoče nisi 'len'. Mogoče si se nerodno izrazil. Mogoče pa čisto res nimaš časa (vem, tudi jaz imam prekleto malo prostega časa).

Ko smo pa že pri osebnih napadih... lahko začneš pri sebi in nehaš mene žalit. Čist resno. Če ti ni jasno zakaj, si pa malenkost bolj pozorno preberi kaj pišem.


Mislim da sem v nekaj postih povedal vse potrebno za razumevanje mojega stališča.
Nadaljevanje bi bila izguba časa.

Pithlit ::

Zakaj pa ne? Ko plačaš je tvoj in imaš vso pravico stvar pregledat če je res taka kot ti misliš. Konec koncev... pameten trgovec ti bo to dovolil tudi preden plačaš.

*edit* @Printer
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

nesmrten ::

tado6 je izjavil:

Jaz sem z mimovrste.si zelo zadovoljen. Prvovrstna podpora in dobra uporabniška izkušnja. :)

Jaz sem tudi bil zelo zadovoljen, do ne davnega ...

Utk ::

Jaz sem ziher že dobil kakšno vrnjeno stvar od mimovrste, pa zato je sigurno ne bi nazaj pošiljal, če normalno dela in izgleda. Ampak ko enkrat nekaj ne bo delalo, in če bojo tako komplicirali, bom sigurno z njimi zaključil. Če so preneumni, da bi našli stranke, ki vračajo brez veze, si naj kupijo program, ki to dela, normalnim strankam pa naj ne težijo. Ker je to edina in zadnja prednost (če je še) pred cenejšimi, tujimi in domačimi. Drugač lahko tudi na Solu kupujemo.

bajsibajsi ::

Pithlit je izjavil:

Zakaj pa ne? Ko plačaš je tvoj in imaš vso pravico stvar pregledat če je res taka kot ti misliš. Konec koncev... pameten trgovec ti bo to dovolil tudi preden plačaš.


Daj ne bluzi no. Zagotovo ti preveris vsako stvar v trgovini, mar ne? Od susilca za lase za 15 evrov, mikrovalovne pecice za 60 evrov,... pa do hladilnika za 700 evrov. Verjetno prides direkt z mokrimi lasmi v trgovino, v kateri si najbrz kr s tvojim potencialnim susilcem posusis lase, medtem ko cakas, da ti mikrovalovna odtaja zmrznjen rogljicek, katerega si malo prej kupila (in ugriznila, da si preverila ce je zagotovo dober)...bla bla.. Kakorkoli ze, preprican sem da sama vedno temeljito preverjas vsak artikel pred odlocitvijo za nakup ze v trgovini. Se dobro da imamo toliko pametnih trgovcev... in pa seveda strank. O_o

Pithlit ::

Osebno preverim artikel samo vizualno. Da je pač res enak tistemu razstavljenemu ki sem ga 'kupila'. Če je kaka manjša zadeva, recimo sušilec za lase ali kak palični mikser, celo preizkusim delovanje (v grobem, torej a zadeva sploh 'zalaufa').

Bolj detajlno preizkušanje se začne doma. Če se kje zalomi gre pač stvar na servis. Nikakor pa ne zahtevam od prodajalca zamenjave (če na servisu ne znajo/zmorejo popravit pač oni zamenjajo... ali pa, v primeru BB, dajo darilni bon v protivrednosti izdelka tako da lahko kupiš karkoli drugega iz njihove ponudbe).

Ti se pa lahko še naprej delaš norca. Re ne vem zakaj jaz nimam problemov s trgovinami. Se mi še ni zgodilo da mi prodajalec ne bi dovolil v grobem pregledati artikla.
Life is as complicated as we make it...

nesmrten ::

Danes sem jih klical in so mi rekli da so v tovarni odobrili zamenjavo :) se pravi, da je bila njihova napaka (tovarniška).
Res je, da so mene prvo obtožili, da sem ploščo pokvaril ... Vendar se je izteklo dobro.
Ostajam še vedno zvesti kupec pri mimovrste. Nisem pa zadovoljen s tem , da sem moral čakati en mesec za dobropis... Upam, da se mi je ta izkušnja zgodila zadnjič.


Lep pozdrav vsem in hvala za spodbudne komentarje :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nesmrten ()

mihec87 ::

Me prav zanima kolikšna bi bila možnost za tak razplet če nebi pojamral tukaj..

sammy73 ::

Torej za v prihodnje veste: če pride do sranja, takoj objaviti tukaj.

Pyr0Beast ::

No, saj ni bilo težko

http://www.mimovrste.com/artikel/425002...

Je pa trajalo ...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 450 51 52 53 )

Oddelek: Kaj kupiti
2647419805 (1879) tetriandoch
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8018818 (10144) technolog
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22441061 (24088) franci0
»

EnaA - Zakaj dvojna poštnina? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6212456 (10627) bauci

Več podobnih tem