» »

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste!

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste!

1 2
3
4 5

ZaphodBB ::

Sam sem lani preko Amazona pri nemškem AVIDES kupil RAM (2x2GB DDR2 800), ko je prišla pošiljka sem prejel samo eno ploščico.

Okoliščine so bile takšne (artikel, cena,...), da nisem bil povsem prepričan če sem res naročin 2x2GB. Po pritožbi sem brez izgovarjanj in driblanj v dveh dneh dobil 50% kupnine vrnjene.

Tudi sam sem pri Mimovrste pustil par stotakov, pa po prebiranju te teme ne bom več.

MihaPR podi svojim šefom povedat, da se glede reklamacij pametni trgovci NIKOLI ne kregajo s strankami v javnosti. Lahko ste lumpi, ki nategujete vse po vrsti. Ampak ko stranka enkrat začne o teh zadevah govorit javno je edina možnost, ki jo imate da ji nemudoma ustrežete in si strošek zapišete pod "marketing expenses".

Za storitveno podjetje, kot je MV je tovrstna priložnost, da javno razglasite da bo stranka dobila nov izdelek brez jebanja edinstvena reklama.

Razlaganje, kako testirate in pregledujete vse izdelke je neumno. Ker vam tega ne bo verjel noben pameten človek, ki je kdaj delal v trgovini/logistiki/podobnih dejavnostih. Pa četudi je res.

No hotel sem samo povedat, da mojega denarja ne boste več videli.

Bedaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Furbo ::

Hmm, če bi si človek ustvarjal mnenje samo na podlagi te teme, bi pomislil
-da se v Mimovrste vrnejo prav vsi artikli
-da dobiš vse pokvarjeno
-da so noro dragi

pa vendar so najbolj uspešna spletna trgovina pri nas in promet jim samo raste.

Da bi se narod množično izrekal, kako ne bo nekje kupoval, ker je prebral tole temo, fenomen. Bi še kdo pomislil, da ima vsak od teh lastno spletno trgovino, ali imamo res kar naenkrat toliko sočutja v Sloveniji?

Jaz sem doslej še vse v redu prejel in tudi eno vračilo je šlo brez težav in bom še kupoval.
Lp,f

ZaphodBB ::

@Furbo: Eni smo sočutni s strankami, ti si pa očitno s trgovcem.

Ni moja poanta, da bodo zaradi tega propadli. Je pa moja poanta, da bodo zaradi sodelovanja v tej temi in rezultata tega sodelovanja, več izgubili kot so pa prihranili s takšno storitvijo. In za to bom poskrbel jaz osebno in še par drugih tu gori.

Še enkrat, razumem da pri reklamacijah so lahko okoliščine nenavadne, ampak pameten človek požre tudi morebitna izsiljevanja nekaterih strank, zato da naredi dober vtis.

Zidarju in SCTju je tudi tako dobro šlo, da niso jebal žive sile. Vse dokler jim enkrat ni šlo več tako dobro.

listje123 ::

Na mimo vrste bi to še nakak lahko izpelu in dobil denar nazaj,a pri big bangu nimaš šanse da bi kej dobil nazaj.

ZaphodBB ::

@tajki: Med drugim tudi zaradi tega BB crkuje in zato od mene že zelo dolgo niso videli dinarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

djordjevic ::

Človek dobi občutek, da pri nas še res niso slišali za Customer Care & Support. ;(
No grave is deep enough to keep us in chains.

amigo_no1 ::

tajki
BB kot fizična trgovina za razliko od MV nima prodaje na daljavo.

3man ::

amigo_no1 je izjavil:

tajki
BB kot fizična trgovina za razliko od MV nima prodaje na daljavo.

http://www.bigbang.si/ - ima torej

Furbo ::

ZaphodBB je izjavil:

@Furbo: Eni smo sočutni s strankami, ti si pa očitno s trgovcem.

Ni moja poanta, da bodo zaradi tega propadli. Je pa moja poanta, da bodo zaradi sodelovanja v tej temi in rezultata tega sodelovanja, več izgubili kot so pa prihranili s takšno storitvijo. In za to bom poskrbel jaz osebno in še par drugih tu gori.

Še enkrat, razumem da pri reklamacijah so lahko okoliščine nenavadne, ampak pameten človek požre tudi morebitna izsiljevanja nekaterih strank, zato da naredi dober vtis.

Zidarju in SCTju je tudi tako dobro šlo, da niso jebal žive sile. Vse dokler jim enkrat ni šlo več tako dobro.


Ja saj to je problem večine tukaj, vživite se samo v eno stran.

Jaz povsem razumem tudi trgovca, da če nazaj dobi zadevo polomljeno, da težko verjame, da je tako prišlo že iz tovarne.

Kako lepo je govoriti, kako naj trgovec požre ta strošek, pa oni strošek, pa da še kaj zastonj, v isti sapi, pa jamrate, da je predrag. To ne gre skupaj.
Lp,f

s51as ::

@Furbo
Se povsem strinjam s tabo. Ampak v primeru mimovrste se res zdi kokr da se ne trudijo več za stranke ampak bolj za vtis ki ga dajejo navzven. Novi veliki prostori z razstavnim prostorm, reklame na TV, polepleni avtobusi z njihovo reklamo, sponzoranje vsake pasje procesije. Seveda je vse to ultra prekrasno lepo, ampak, kot se tudi ti zavedaš, TO stane. In ta denar, ki to plačuje, pride od teh napihnjenih cen, izsiljevanja dobaviteljev in tudi od tega, da kdaj kera stranka pač poje matično ploščo za 40 EUR. In prav zato spremljam in podpiram tale boj.
It's just me myself and I

kreki ::

Sam sem kupil že veliko na mimovrste (preko firme in osebno in več kot je napisal nesmrten) in jih moram samo pohvalit.Sem tudi že vračal opremo a je bilo zmeraj vse OK.
Je pa res da tudi pri tem podjetju niso vsemogočni.
Priklopljen na šštrom.

Timurlenk ::

tudi sam sem prek mimovrste dobil 1x nedelujočo plato in 2x nedelujoče rame


vse sem brez problema vrnil in so mi poslali novo


res pa, da že kakšna 3 leta nazaj, morda so se vmes poslabšali


Ziga Dolhar je izjavil:

Sam tolk, v morebitnem sodnem sporu (pa tudi v postopku pred upravnim organom) mnenje izvedenca, ki ga naroči ena od strank, nima narave izvedenskega mnenja.

sense

slovensko pravo makes none

Zgodovina sprememb…

Brias ::

Timurlenk je izjavil:

tudi sam sem prek mimovrste dobil 1x nedelujočo plato in 2x nedelujoče rame


vse sem brez problema vrnil in so mi poslali novo


res pa, da že kakšna 3 leta nazaj, morda so se vmes poslabšali

Ziga Dolhar je izjavil:

Sam tolk, v morebitnem sodnem sporu (pa tudi v postopku pred upravnim organom) mnenje izvedenca, ki ga naroči ena od strank, nima narave izvedenskega mnenja.

sense

slovensko pravo makes none



dobil si ker zadeva ni delala in je distributer zamenjal ...

lahko bi pa pred tabo XY kupil ta dva rama in plato, jo dal v svoj komp z pokvarjenim napajalnikom, in bi zacvrcal ... in on bi: JOJ dajmo vrnt in se naredimo francoza .... oz. Grka :)

student za 3 eur na uro bi pogledu kutijo ok vrnjeno stranki ni usec ....

cez 2 dni bi ti to kupu

ugotovil da ne samo da ne dela ampak je vidno pokurjeno...

zadevo bi vrnil ...

in dobil bi ..... prst :)

Okapi ::

Če bi si nekdo pri Mimovrste vzel minutko časa in preračunal, koliko je vredno spletno oglaševanje, bi hitro ugotovil, da je reklama, ki bi si jo na dobro obiskanem forumu naredili s hitro ugodno rešitvijo reklamacije in opravičilom stranki, vredna več kot tistih 30 evrov, kolikor bi jih stala zamenjava matične plošče. In je čisto vseeno, tudi če so povsem prepričani, da je pine skrivil nerodni kupec (ker tega pač ne morejo dokazati).

Celo če bi vse skupaj potekalo izven dosega javnosti, bi se jim čisto ekonomsko gledano splačalo brez besed požreti tistih 30 evrov, ker je to, da ohranijo kupca, vredno več.

O.

Timurlenk ::

res je zanimivo, da se firma, ki verjetno obrača ogromne denarce potem lomi na takšnih 30 € vrednih zadevah


čist slovensko no

Sims ::

Se strinjam z Okapijem.

def0r ::

Samo vseeno se moras postaviti tudi na njihovo stran. Ali hoces da vse trgovine naivne tudi? Stranke sigurno dostikrat lazejo ceprav nimam izkusenj s prodajo.

Sims ::

Že, ampak on je kolikokrat vračal robo, da bi prišel na "sumljivo" listo? Nivo stranki pokažeš samo pri reklamacijah. Ker Ljudje po večini, ko kaj vračajo imajo že tako grenak priokus, da bo zavrnjeno ali pa kaj bodo rekli in dosti pomeni, če te ne obravnavajo kot prevaranta.

Okapi ::

Stranke sigurno dostikrat lazejo ceprav nimam izkusenj s prodajo.
Je čisto vseeno. V igri je 30 evrov in moraš preračunati, ali so več vredna tvoja načela ali dober glas o tebi. Od načel v trgovini ni dobička, od dobrega glasu pa je.

Druga stvar je, če bi kdo poskušal vrniti 30 jurjev vreden avto, češ da ga je že dobil z zaribanim motorjem.

O.

def0r ::

Vseeno dvomim da gledajo ravno tako, pacc saj sem rekel mora se na obe strani gledat kaj se je v resnici dogajalo pa se ne bo izvedlo.

Tarzan ::

Nemška tipkovnica je praktično enaka naši, samo par nalepk (za 1,5 EUR v enaa, oziroma pri mimovrste 5,5 EUR) gor daš in imaš točno isto stvar, kot jo v Sloveniji nabaviš. Ogromno laptopov je opremljenih z nalepkami, še posebej tisti nekoliko bolj eksotični in dragi. Drugače pa so razlike pri cenah laptopov še razmeroma majhne, drug hardware je v Sloveniji še dosti dražji v primerjavi s cenami v tujini.

Dragi ::

Dobro so si zaribali ime, res.

Že tista o odpiranju škatelj in pregledovanju robe je bosa, to, da pa se s stranko ki je nakupila 3,2k robe, nikoli prej povzročala težav sedaj pa želi menjavo pokvarjene plošče prepirajo kot da jih poskuša ogoljufati za 5000€ vreden PC... ta je pa sploh dobra.

Menjajte plato in si nehajte delat sramote no.

nesmrten ::

fajn

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nesmrten ()

Sims ::

Je možno, da je ista, pa poravnani pini?

nesmrten ::

Sims je izjavil:

Je možno, da je ista, pa poravnani pini?


tuk sem bil živčn, da sem pozabu power žičko prklopit :D se mi je že skor skisal... ta druga plata pa deluje...

LP vsem

Sims ::

Lepo mirno ...

jype ::

ZaphodBB> Je pa moja poanta, da bodo zaradi sodelovanja v tej temi in rezultata tega sodelovanja, več izgubili kot so pa prihranili s takšno storitvijo. In za to bom poskrbel jaz osebno in še par drugih tu gori.

Jaz bom pa zadovoljen, da se njihov PR pojavi na forumu in pojasni, kako reči stojijo.

Seveda ne bom teh besed jemal za suho zlato, se mi pa vseeno zdi, da je to bistveno bolje od slovenskega povprečja, ki narekuje, da je pogovor s stranko omejen na telefonsko izmenjavo s študentom, ki ima pred seboj knjižico vprašanj in odgovorov.

RejZoR ::

Okapi je izjavil:

Če bi si nekdo pri Mimovrste vzel minutko časa in preračunal, koliko je vredno spletno oglaševanje, bi hitro ugotovil, da je reklama, ki bi si jo na dobro obiskanem forumu naredili s hitro ugodno rešitvijo reklamacije in opravičilom stranki, vredna več kot tistih 30 evrov, kolikor bi jih stala zamenjava matične plošče. In je čisto vseeno, tudi če so povsem prepričani, da je pine skrivil nerodni kupec (ker tega pač ne morejo dokazati).

Celo če bi vse skupaj potekalo izven dosega javnosti, bi se jim čisto ekonomsko gledano splačalo brez besed požreti tistih 30 evrov, ker je to, da ohranijo kupca, vredno več.

O.


Če imaš eno stranko (in eno reklamacijo) to še nekako drži, ker pa so ena večjih trgovin pri nas pa nimajo samo ene reklamacije. In če imajo 10 reklamacij po 30 evrov je to skupaj 300 evrov. Povej mi, kdo bo kar tako požrl 300 evrov samo zato, da jih bojo nakoncu stranke še bolj izkoriščale, ker bojo vsi vedeli, da Mimovrste itaq vse zamenja. To tud ne gre. Bodite realni no.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

LeQuack ::

Oh ne, kako težko mora biti šele Amazonu, ko imajo toliko strank.
Quack !

Nextor ::

Mimovrste je čist ok, v nasprotju z ostalimi trgovinami! Zavedajte se tega, da kupujete NOVO robo in če škatla ni originalno zaprta zadevo nemudoma reklamirajte!!! Tudi če je vse ok! Preden oddate naročilo v opomombe pripišite, da hočete originalno zaprto embelažo v nasprotnem primeru zadevo pošljete nazaj! To jas storim vedno in vedno tudi dobim original zapakirano, ker dobro vedo da, če ne bo vse ok, dobijo takoj nazaj in si delajo samo stroške!

dux ::

Sam sem imel pri amazonu 3x reklamacijo (naročil ~15x):

napačen izdelek
izdelka nisem dobil
okvarjen izdelek

V vseh primerih sem dobil odgovor na vprašanje/pritožbo v nekaj urah (v enem primeru celo v manj kot 10 minutah) in sem brez kakršnihkoli težav/izgovorov dobil nazaj denar/nov izdelek.

Tako da zdaj večino tehničnih stvari kupujem prek Amazona, za drobnarije je pa DealExtreme.
Upanje je v nasih odlocitvah

Tero ::

OK hvaa za informacijo. Mimovrste gre na sezna trgovin kjer ne kupujem.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

Phantomeye ::

Amazon. Ko se je meni pokvaril kindle, sem poklical na customer support, povedal v čem je problem. Se zmenil, da bom Kindla poslal in potem sem klical za vsak korak, ki sem ga naredil.

Poslali so mi novega Kindla, vrnili poštnino v ZDA (60€ :O, tle sem bil presenečen tudi nad UPS, ker so bli res korektni, nadzorni tam se je do mene obnašal, ko da sklepava posel. Dal roko in mi obljubil, da bodo porihtal), vrnili davek (ker sem kao kupil nov izdelek in sem moral znova plačat, pac naši -.-). Celo nekdo se je zatipkal pri vračilu, da sem malo več nazaj dobil (s čimer sem lahko posledično pokril izjemno drag faks, ki sem ga poslal s Pošte in bencin, ki sem ga porabil, da sem šel na Brnik.


Skratka, Amazon je zapravil več k 100€ stroškov + novega kindla. Brez gnjavljenja, sumičanj.

-
celo na roke so mi šli, ker naj bi jaz kupil še enega kindla, pa hkrati poslal starega nazaj in bi dobil refund, ko bi stari prispel (nekaj povezano s tem, ker sem international stranka. Pac, da bi postopek hitreje stekel. Pa smo se (zaradi moje NULE na računu) zmenili, da pošljem nazaj v sklopu 30 dnevnega roka, pa da mi refundajo, pa bom pol novega naroču. Dejansko so mi vrnil denar, preden sem sploh poslal paket nazaj, da bi se kao prepričal, da ni moja krivda.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Tero je izjavil:

OK hvaa za informacijo. Mimovrste gre na sezna trgovin kjer ne kupujem.


Ah dejte no, eni pa mal pretiravate. Zato ker se je enemu pač zakompliciralo zdej kr ne boste več kupovali na Mimovrste čeprav sami niste imeli slabih izkušenj. Ker BS.
Sam sem pri njih kupil kar nekaj stvari, en USB ključek od Patriota z 10 let garancije sem reklamiral 3x (pač je crknil) in vsakič so mi brez vsake težave poslali novega. Ta tretji pa zdej dela bp že par let. Tud parkrat sem naročil kakšen izdelek in nato preklical naročilo. Enkrat je bilo za ene gume, ker jih nekaj časa niso niso dobili, enkirat pa en hladilnik za grafo, ker mi je vmes grafična krepnila in s hladilnikom ne bi imel (več) kaj počet. Ampak to se ne bi smelo in se tud ne šteje kot nekaj slabega. Pač se je stranka premislila. Tud v fizičnih trgovinah folk pušča stvari vsepovsod, ko se na poti do blagajne premislijo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

mihec87 ::

Malo off smagui na carini je obrazec katerega izpolniš ko zadevo pošiljaš- v servis,menjavo in tako ne rabiš še enkrat plačevat carine ko dobiš nazaj(no tebi je ups šel na roko)

leiito ::

Zdej sem se pa ustrašu. Če se dogajajo take stvari, kako sem kot potrošnik zaščiten pred politiki in apolitiki. Kaj če mi nekdo, kdorkoli, obljubi Slovenijo pripeljati v top 10 držav (po kupni moči in tistem faktorju sreče ali kaj že je valjda, ne po nekih nemerljivih ali irelevantnih kriterijih), ga jaz valjda volim, zjutraj sem prvi v vrsti, emocionalno investiran do grla. Potem pa matice pridejo zvite, če se tako izrazim, na koga se lahko obrnem za nadomestilo in kdo ter kako mi sploh lahko nadomesti neizpolnjena pričakovanja in razočaranje?

nesmrten ::

Zdej sem pa 100%, da je imel nekdo ploščo pred menoj, ker sem opazil danes, da je ta plata imela nalepko čez 24pinski konektor... tista, ki sem jo poslal nazaj, pa te nalepke ni imela...
Prav norca se delajo... V primeru, da ne dobim kupnine nazaj grem itak na sodišče.

amigo_no1 ::

Nextor je izjavil:

Mimovrste je čist ok, v nasprotju z ostalimi trgovinami! Zavedajte se tega, da kupujete NOVO robo in če škatla ni originalno zaprta zadevo nemudoma reklamirajte!!! Tudi če je vse ok! Preden oddate naročilo v opomombe pripišite, da hočete originalno zaprto embelažo v nasprotnem primeru zadevo pošljete nazaj! To jas storim vedno in vedno tudi dobim original zapakirano, ker dobro vedo da, če ne bo vse ok, dobijo takoj nazaj in si delajo samo stroške!

V bistvu ti plačaš poštnino (si delaš stroške), vsaj za nazaj (če si že vip in jo pri pošiljanju k tebi krije MV).

3man je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

tajki
BB kot fizična trgovina za razliko od MV nima prodaje na daljavo.

http://www.bigbang.si/ - ima torej

Če gre za nakup na daljavo oz izven poslovnih prostorov seveda lahko vrneš v predpisanem roku.
V fizičnem BB pač ne.In v tem primeru ni važno ali gre za BB ali kako drugo fizično trgovino.

Zgodovina sprememb…

Sims ::

Kak je pa sedaj status? Dobil si novo, ki si jo ponovno naročil ... Za ono, ko si nazaj poslal je pa kako? Čakaš odgovor?

nesmrten ::

RejZoR je izjavil:

Okapi je izjavil:

Če bi si nekdo pri Mimovrste vzel minutko časa in preračunal, koliko je vredno spletno oglaševanje, bi hitro ugotovil, da je reklama, ki bi si jo na dobro obiskanem forumu naredili s hitro ugodno rešitvijo reklamacije in opravičilom stranki, vredna več kot tistih 30 evrov, kolikor bi jih stala zamenjava matične plošče. In je čisto vseeno, tudi če so povsem prepričani, da je pine skrivil nerodni kupec (ker tega pač ne morejo dokazati).

Celo če bi vse skupaj potekalo izven dosega javnosti, bi se jim čisto ekonomsko gledano splačalo brez besed požreti tistih 30 evrov, ker je to, da ohranijo kupca, vredno več.

O.


Če imaš eno stranko (in eno reklamacijo) to še nekako drži, ker pa so ena večjih trgovin pri nas pa nimajo samo ene reklamacije. In če imajo 10 reklamacij po 30 evrov je to skupaj 300 evrov. Povej mi, kdo bo kar tako požrl 300 evrov samo zato, da jih bojo nakoncu stranke še bolj izkoriščale, ker bojo vsi vedeli, da Mimovrste itaq vse zamenja. To tud ne gre. Bodite realni no.


Sam je že šok, da dobiš pokvarjeno ploščo, kaj šele, ko ti rečejo, da si jo ti poškodoval? Mene je tako šokiralo, da sem ostal brez besed za ene 2 sekundi...

Sims je izjavil:

Kak je pa sedaj status? Dobil si novo, ki si jo ponovno naročil ... Za ono, ko si nazaj poslal je pa kako? Čakaš odgovor?

Čakam njihov "strokoven" odgovor. Baje so jo poslali dobavitelju in oni tudi čakajo odgovor...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nesmrten ()

Phantomeye ::

mihec87 je izjavil:

Malo off smagui na carini je obrazec katerega izpolniš ko zadevo pošiljaš- v servis,menjavo in tako ne rabiš še enkrat plačevat carine ko dobiš nazaj(no tebi je ups šel na roko)


ne spomnim se dobro, kva je bil že razlog. pomoje to, da je dejansko šlo za NOV nakup.

SlimDeluxe ::

Phantomeye je izjavil:

Skratka, Amazon je zapravil več k 100€ stroškov + novega kindla. Brez gnjavljenja, sumičanj.

Kot prodajalec moraš pri oblikovanju prodajne cene upoštevati tudi vse stroške reklamacij.
Tako da, teh 100€ je bilo predvideno že v sami ceni, saj npr. na 1 stranko z reklamacijo je 1000 strank brez reklamacije in vsak je plačal 0,10 € več, da so pokrili zgubo s tabo.
Mi npr. tega ne rabimo ker praktično nimamo reklamacij, imamo pa probleme z neprevzemanjem paketov, tako da pri nas določen % pri marži je žal na račun takih primerov.
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS

sammy73 ::

LeQuack je izjavil:

Oh ne, kako težko mora biti šele Amazonu, ko imajo toliko strank.


Znani so primeri, ko je amazon stranko enostavno pobrisal, ker je imela preveč zamenjav in reklamacij izdelkov.

GrimReaper ::

nesmrten je izjavil:

Zdej sem pa 100%, da je imel nekdo ploščo pred menoj, ker sem opazil danes, da je ta plata imela nalepko čez 24pinski konektor... tista, ki sem jo poslal nazaj, pa te nalepke ni imela...
Prav norca se delajo... V primeru, da ne dobim kupnine nazaj grem itak na sodišče.

Tut jest lahko potrdim da Mimovrste prodaja vrnjeno robo kot novo. Sicer sem 100% prepričan samo za fan kontroler, ker je povzročal šum ventilatorjev, ga je nekdo vrnil. Potem so ga pa meni poslal, se je lepo videlo da je bil že uporabljen, tko da sem še jest nazaj poslal.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

mat xxl ::

Sam kupujem monitorje, prenosnike ipd., samo originalno zapakirane ali pa že odpakirane vendar z garancijo za 0 mrtvih pixlov. Ker občasno tudi kaj prodam dalje sicer malo imam tudi kar nekaj strank, ki kupuje notesnik in napiše v naročilo pogoj originalno zapakiran z vsemi seali in seveda tako naročim dalje in sem še vesel, blago prevzamem in škatlo brez dela predam naprej in stranka mi potrdi, da je prejela originalno zaprt izdelek.

69charger ::

Res je,tudi jaz sem enkrat prejel zanič,že odprt RAM. Sem poslal nazaj in so normalno sprejeli a kaj ko je potem denar do mene hodil 4 tedne. Drugače sem a že kar nekaj na mimovrste kupil in je vse v redu.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

dronyx ::

Okapi je izjavil:

Če bi si nekdo pri Mimovrste vzel minutko časa in preračunal, koliko je vredno spletno oglaševanje, bi hitro ugotovil, da je reklama, ki bi si jo na dobro obiskanem forumu naredili s hitro ugodno rešitvijo reklamacije in opravičilom stranki, vredna več kot tistih 30 evrov, kolikor bi jih stala zamenjava matične plošče...

Verjetno gre tudi pri njih za princip. Meni se ne zdi pošteno, da bi nekoga drugače obravnavali samo zato, ker je dal svoj primer na spletni forum.

To, da Mimovrste odpre in preveri vsak izdelek se mi zdi pa absurdno. Jaz nočem, da mi oni karkoli preverjajo in odpirajo, ker pri taki količini izdelkov enostavno tega niti teoretično ne morejo početi, še manj imajo usposobljen kader za kaj takega, ki bi lahko strokovno ugotavljal, ali je matična plošča nepoškodovana. Nenazadnje lahko elektroniko uničiš že s statično elektriko, brez da karkoli fizično poškoduješ.

flipflop ::

Tisto je verjetno bilo mišljeno za plošče, ki so vrnjene in ne da kar vsepovprek odpirajo.

oemdzi ::

Ah dejte no, eni pa mal pretiravate. Zato ker se je enemu pač zakompliciralo zdej kr ne boste več kupovali na Mimovrste čeprav sami niste imeli slabih izkušenj


Gre se za to, da smo nekateri pri marsikaterem izdelku spregledali tistih par eur vec, ker smo bili sveto prepricani, da se nam pri mimovrstah kaj takega ne more zgoditi. Zdaj ko berem tale absurden primer, vidim da tu obstaja isto tveganje in bom raje od sedaj naprej tvegal pri tistih trgovinah ki so vsaj cenejse, to jih je pa itak vsaj tretjina...

Pyr0Beast ::

Hmm. Mimovrste da gre dobro ? No, kakor kdaj ...

Naročil zadevo ki je bila na zalogi. Pričakoval sem da dobim že v roku istega tedna, nato povprašam kako in kaj ter dobim mail da pride čez 10 dni
Čakam 10 dni in nič
Pošljem mail in zvem, da bo zopet čez 10 - 14 dni ...
Čakal sem en mesec vse skupaj nato skenslal naročilo.

Artikli iz naročila #333333 še niso na voljo, še vedno se trudimo
>>Žal imamo slabe novice - tvoje naročilo še ni pripravljeno za pošiljanje, saj nekateri artikli še niso na voljo.

etc...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 473 74 75 76 )

Oddelek: Kaj kupiti
3763673092 (2014) igor0203
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8025302 (16628) technolog
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22450134 (33161) franci0
»

EnaA - Zakaj dvojna poštnina? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6215749 (13920) bauci

Več podobnih tem