Prijavi se z GoogleID

» »

enaA vs. Mimovrste

enaA vs. Mimovrste

strani: 1 2 »

broken/link ::

piše. Ampak kot kupca me res ne briga, ali imajo izdelek v skladišču1, v skladišču2, v skladišču355, ali je doma pri enemu izmed zaposlenih. vse kar želim je to, da dobim čimprej izdelek, ki sem ga naročil. tako bi pa ob naročilu moral biti samo še dodatno pozoren, v katerem skladišču ga imajo.

denabiker ::

Kupil pri obeh trgovinah že precej stvari. Zelo zadovoljen. Nobenih pripomb.

b00mer ::

Fantje drzte pesti, js nameravam odpret trgovino in takih tezav ne boste imeli!

acrobatmax ::

Lep pozdrav! Na forum sem se prijavil, da napišem svoje mnenje o trgovini enaA.

Tako kot je že v začetku teme več uporabnikov napisalo imam tudi sam izkušnjo s sicer korektnim potekom naročila v trgovini enaA vendar izjemno arogantnim odnosom, ko je pršlo do reklamacije. Veliko je zgovarjanja na krivdo pooblaščenih serviserjev in prelaganja odgovornosti, kar je tudi posledica tega, da zaposleni v enaA, ki komunicirajo s strankami ne poznajo ali zavajajo glede pravilnega postopka vračanja izdelka v reklamacijo in uveljavljanja garancije o čemer sem bil na primeren način obveščen preko njihovega pooblaščenega serviserja DC sistemi, preko njih pa bolj balkanskega pristopa prerekanja s stranko na osebnem nivoju, ki za tako podjetje kot je enaA ni niti najmanj primerno.

Zgodovina sprememb…

dj_uro ::

Ne vem kako vi urejujete stvari, vendar pri meni vse štima... vsaj pri EnaA.
S tistim malo ''močnejšim'' prodajalcem se na videz poznava iz Medvod in sva zmeraj na ''ti''... in še nikoli ni ničesar kompliciral..

lp
vw-klub.si

shadeX ::

Enkrat ko sem vračal neko zadevo na enaa, so imel do mene tudi zelo aroganten odnos..

LeQuack ::

Tudi sam lahko potrdim tak odnosi pri reklamaciji. Ko kupuješ je vse v redu, ko imaš reklamacija postaneš sovražnik #1.
Quack !

acrobatmax ::

V konkretnem primeru so zatajili vsi, tako telefonistka, ki je v imenu te trgovine izpostavljena kot oseba za pomoč strankam, kot tale ta "močnejši".
Imel sem to "čast", da sem na licu mesta spoznal tudi Aljošo Domijana - direktorja enaA, ki po svojih reakcijah ob moji razlagi problema ni ravno spominjal na osebo, ki je odgovorna za delovanje podjetja in je v prvi vrsti branil interes trgovine pred interesom stranke (ki je vsaj v večini EU pomemben faktor pri poslovanju podobnih trgovin kot je enaA), krivdo pa valil na vse mogoče, na POOBLAŠČENI servis, na konkretne zaposlene v tem servisu in tudi na proizvajalca izdelka- Phillips.

Ves zaplet sem tudi posnel v besedi in sliki zgolj zato, ker sem imel občutek glede na odziv telefonistke, da se tudi osebno ne bo mogoče brez prerekanja dogovoriti za uveljavljanje reklamacije.

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Torej na koncu nisi rešil nič? Kaj je sploh bilo narobe v tvojem primeru?

Cervantes ::

acrobatmax je izjavil:

V konkretnem primeru so zatajili vsi, tako telefonistka, ki je v imenu te trgovine izpostavljena kot oseba za pomoč strankam, kot tale ta "močnejši".
Imel sem to "čast", da sem na licu mesta spoznal tudi Aljošo Domijana - direktorja enaA, ki po svojih reakcijah ob moji razlagi problema ni ravno spominjal na osebo, ki je odgovorna za delovanje podjetja in je v prvi vrsti branil interes trgovine pred interesom stranke (ki je vsaj v večini EU pomemben faktor pri poslovanju podobnih trgovin kot je enaA), krivdo pa valil na vse mogoče, na POOBLAŠČENI servis, na konkretne zaposlene v tem servisu in tudi na proizvajalca izdelka- Phillips.

Ves zaplet sem tudi posnel v besedi in sliki zgolj zato, ker sem imel občutek glede na odziv telefonistke, da se tudi osebno ne bo mogoče brez prerekanja dogovoriti za uveljavljanje reklamacije.

Haha, Aljoša... včasih sva bila sodelavca... več ne povem..>:D

Zgodovina sprememb…

acrobatmax ::

Torej, izdelek sem želel dat v reklamacijo, ker ni deloval (imel sem vse potrebne papirje).
Ker sem hkrati tudi naročil drug izdelek sem ob osebnem prevzemu na Savski cesti s seboj vzel tudi izdelek v okvari. Ko sem omenil reklamacijo in mu pokazal izdelek me je tale ta "močnejši" posmehljivo odslovil s tem, da je vse o tem napisano na internetu in da bi si to lahko sam prebral ter da moram izdelek sam odpeljat na pooblaščeni servis (eden od njih je DC sistemi na Tbilisijski) kamor sem tudi odnesel ta izdelek.
Tam mi je zaposleni povedal, da za ta konkreten izdelek oni na tak način (z osebno dostavljenim okvarjenim izdelkom) niso odgovorni za popravilo in mi faktografsko pokazal, kašen je proces vrnitve tega izdelka v reklamacijo, kjer je bilo jasno da tak izdelek lahko prevzame le prodajalec- trgovina enaA in ga nato posreduje naprej. Informativno sem poklical informacije v enaA, kjer mi je zaposlena po nekaj prerekanja priznala, da bi ta izdelek že prvikrat moral prevzeti enaA. Drugič sem se torej napotil na enaA in zahteval razlago, kdo je za to odgovoren in takrat se je začelo prelaganje odvornosti na ene in druge, da trgovina s servisom nima nič, da je zatajil servis,...
Uglavnem razlage zakaj je bil cel zaplet potreben nisem dobil, direktor enaA ki se je ustavil ob prerekanju je želel vedeti s čim se poklicno ukvarjam in tudi zahteval naj raztrgam že izpolnjen obrazec za reklamacijo ipd. kar ne sodi v noben protokol reklamacije.

Na koncu so reklamacijo sprejeli vendar z vtisom, da so mi naredili ogromno uslugo, ker ne vedo, zakaj pooblaščeni servis tega izdelka ni sprejel in mi grejo "na roko", ker da so za ves zaplet v resnici krivi na servisu, kar me niti najmanj ni zanimalo.

Na srečo je izdelek precej pred potekom roka garancije. V primeru, da bi garancijo uveljavljal zadnji teden pred potekom najbrž v enem tednu ne bi uspel vseh poti od enih vrat do drugih in poizvedovanja, kaj v tem primeru sploh lahko naredim.

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

lol.

A nismo meli v rejzorjevi temi, ravno debato da mora prodajalec (v tvojem primeru enaa), posredovati pokvarjen izdelek naprej na servis in kupca ( tebe ) ne zanima kakšen je protokol vrnitve izdelka v garancijo.

Lol, kaki šalabajzerji. Ne kupim od njih nič več.

dj_uro ::

Zanimivo... Jah, hvala bogu, da jaz z njimi nimam nikakršnih problemov, tudi ko mi je USB ključek crknil, sem lepo šel do tja osebno, mu (močnejšemu) razložil, sva sprobala in nemudoma sem dobil drug kos... end of story...
Z direktorjem nisem imel nobenih kontaktov, bi jih pa z tisto blond prodajalko... pa je vedno nekaj ''zasedena'' :))
vw-klub.si

Cervantes ::

Na mimovrste sem vedno stvari vračal brez težav ia so bili tudi sicer zelo prijazni.
Ampak to je bilo pred čehi. Kako je danes, ne vem. Ker tam ne kupujem več.
Na enaa pa sem eno reč probal naročiti z mobilne naprave, pa ni šlo skoz. Poklical sem jih in jim to povedal. Po še par poskusih in pogovorih je zadeva stekla, očitno so zadevo porihtal.
Zahvalili so se mi za sodelovanje in mi "podarili" enomesečno zastonj pošiljanje. Tako se dela!
Nisem pa pri njih še nič vračal.

KuhaR ::

Včeraj sem ob prevzemu naročenega blaga, zraven prinesel še pokvarjen disk brez računa, kupljen lani avgusta. Fant za pultom je disk vzel, poiskal račun in izpisal nalog. Tako se posluje. Trgovina Mimovrste na Jesenicah.
Vodno hlajen že od 1999.
1:i7-4770K@4.5/AsrockZ87OCF/16GB2666/GTX 1080/MX500 500GB/SS X-1050/DefineXLR2
2:FX-8350@4.5/AsusFX990R2/8GB2133/AMD290/EVO840 256GB/XFX PRO-650W/AI-6B/Mugen

dr.Akula ::

A je pri EnaA (dostava na dom, plačilo po povzetju) treba še kaj dodatno plačati poštarju, ali imajo s pošto sklenjeno pogodbo tako kot Mimovrste in se plača samo tisto kar je na računu?
ni podatka

dr.Akula ::

Okej našel odgovor na njihovi strani (http://www.enaa.com/CMSLayout1.asp?CMSI..., odstavek 'PLAČILO PO POVZETJU Z GOTOVINO'). Torej okoli 1€ dodatno za plačat.
ni podatka

Arctander ::

Berem zdaj pogoje, ki jih je linkal dr.Akula. Zaračunajo 10€, če ne prevzameš pošiljke na pošti in se ta vrne nazaj k njim. To je izgleda novo, včasih tega niso imeli v pogojih. Toda ali je to sploh zakonito?

Stroški vračila sigurno niso 10€, sploh ker imajo pogodbo s pošto, kjer so cene bistveno nižje, kot če bi pošiljala fizična oseba (vem iz prve roke, ker imamo pri nas tudi pogodbo s pošto in so cene poštnine krepko nižje v primerjavi s tistimi na poštnem okencu. EnaA ima glede na količino pošiljk sigurno še dodatne rabate).

cekr ::

Arctander je izjavil:

Berem zdaj pogoje, ki jih je linkal dr.Akula. Zaračunajo 10€, če ne prevzameš pošiljke na pošti in se ta vrne nazaj k njim. To je izgleda novo, včasih tega niso imeli v pogojih. Toda ali je to sploh zakonito?

Stroški vračila sigurno niso 10€, sploh ker imajo pogodbo s pošto, kjer so cene bistveno nižje, kot če bi pošiljala fizična oseba (vem iz prve roke, ker imamo pri nas tudi pogodbo s pošto in so cene poštnine krepko nižje v primerjavi s tistimi na poštnem okencu. EnaA ima glede na količino pošiljk sigurno še dodatne rabate).


To je zato, da se ljudje ne bi zafrkavali. To je varovalka za neresne ljudi.
Najlažje je nekaj naročiti potem se pa čez en dan premislit.
Taki osebki samo pripravljajo teren, da bo enkrat konec s "po povzetju".
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Arctander ::

Jasno mi je, zakaj so to uvedli. Se mi pa zdi sporno, da zaračunajo več, kot so dejanski stroški vračanja paketa.

Vprašanje tudi, če je to združljivo s pravico o odstopu od nakupa na daljavo.

pirat ::

Saj dejanski stroski vracanja paketa niso samo postnina za nazaj.
Med stroske lahko stejes tudi delo skladiscnika, da je paket pripravil za posiljanje, da je izpolnil interne papirje za racunovodstvo, da je paket poslall, itd. .. in potem ko dobi paket nazaj ponovno stroske povezane s storniranjem prihodkov (storno racuna), popravki DDV, paket nazaj razpakirat in vrniti v skladisce, pregledati ce je res neposkodovan, itd...
skratka, 10 EUR za zajebavanje z neprevzemom posiljke sploh ni pretiran znesek...

radmannsdorf ::

zakon gor al dol. če tam piše 10€, si vsak lahko to prebere preden kaj naroči, in če ne prevzame paketa, si zasluži kazen. oni v naročilo pa verjetno ne silijo nobenega, tist k se pa norca dela..

tomaz- ::

Kako pa zaračunajo teh 10€, če naročiš s plačilom po povzetju??

Han ::

Sporno je tudi zaračunavanje odvoza odpadne električne in elektronske opreme, trenutno v znesku 15,25 €. To postavko lahko izbereš npr. ob nakupu hladilnika. Ko klikneš na "Več o odvozu opreme", te vrže na začetno stran enaa.com. Kolikor vem, so dolžni npr. star hladilnik odpeljati brezplačno!

Siddh ::

Zakaj bi bili dolžni odpeljati staro elektroniko zastonj?


GTX970 ::

http://dne.enaa.com/E-svet/E-druzba/EU-...
Piše da bodo morali trgovini sprejeti, ne tudi brezplačno odpeljati.

Kako je z e-trgovinami ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Arctander ::

pirat je izjavil:

Saj dejanski stroski vracanja paketa niso samo postnina za nazaj.
Med stroske lahko stejes tudi delo skladiscnika, da je paket pripravil za posiljanje, da je izpolnil interne papirje za racunovodstvo, da je paket poslall, itd. .. in potem ko dobi paket nazaj ponovno stroske povezane s storniranjem prihodkov (storno racuna), popravki DDV, paket nazaj razpakirat in vrniti v skladisce, pregledati ce je res neposkodovan, itd...
skratka, 10 EUR za zajebavanje z neprevzemom posiljke sploh ni pretiran znesek...


Če kupec v 14 dneh vrne izdelek na podlagi pravice o odstopu od nakupa na daljavo, imajo še več dela in stroškov. Če je bila embalaža odprta (npr. blister), takšnega izdelka ne morejo še enkrat prodati kot novega. Plus, imajo delo in stroške (bančna provizija) še z vračanjem kupnine. Pa tega ne smejo zaračunati. Zato se mi zdi sporno, da v primeru neprevzema pošiljke pa zaračunajo 10€.

Poleg tega, kot je že nekdo omenil - kako bodo to enforceali? Bodo kupcu, ki ni prevzel paketa, poslali položnico? In če ne bo plačal? Bodo šli v tožbo za 10€?

cekr ::

Ko boste imeli enkrat svojo firmo in naročili za nekoga recimo iz tujine nek izdelek potem pa ga ta sploh ne po sprejel, boste razumeli, kako je tistih 10€ pravzaprav zelo malo.
V tej ceni je sigurno še kakšno zavarovanje.

Zaradi takšnih osebkov so potem tudi druge cene višje.
Bi bilo zanimivo videt, koliko je letno takšnih dogodkov.
Kdor naredi takšno "svinjarijo", se nima nikomur za smilit.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Burckhardt ::

Glede na to da imasta oba trgovca bolj kot ne iste dobavitelje, izkušnje z garancijami ne bom opisoval, ker je pač tko kokr maš smolo/ srečo. Serviserji oz. zastopniki so isti in pravila povsod enaka. Stroški pakiranja 10ih evrov so mi tud nerelevantni saj ne kupujem cenene marmelade. Pač te stroške ukalkuliraš v končno ceno in odločanje. Zame obstaja in ostaja pomemben osebni pristop na prevzemnem mestu ker gre za trgovino na daljavo.

Ogromno nekih gadgetov sem kupil preko enaa, zato tega trgovca zelo dobro poznam. V zadnjih 6ih letih sem na enaa naročil in prevzel za več kot 5k€, bodisi zase , kolege, prijatelje. Vsakič, sleherni nakup ki se ga spominjam, je z strankami delal neki mladenič katerega imena ne poznam a je bil izjemno neprijazen, celo osoren. Vsakič se mi je za malo zdelo da sploh sodelujem s takim trgovcem, ki se ne pobriga za stranke. Žaljive geste celo poniževalne, morilski pogled, zamorjen na fertik - res usakič. Niti enkrat samkrat ga nism vidu razpoloženga. Doživeu sm marsikaj mogoče. Pred leti sm mislu, da sm mu pač antipatičn in da je z mano neki narobe, a sem kasneje opazu da tud do mnogih drugih nima bontona. Vse druge zaposlene, s katerimi sem imel kontakta lahko samo pohvalim, ampak ta tip... ne vem od kod se je vzel.

Pač obstajamo ljudje ki nam ni vseeno kako se trgovec obnaša ko mu skeširaš mesečno plačo za nekaj, kar bi mimogrede lahko kupil nekje drugje. Zaradi nizke cene sem tudi kupoval pri njih, a ne več.

Mimovrste naprimer so nekoliko dražji a so izjemno prijazni na prevzemnem mestu v btcju. Totalno obratno od enaa. tip rad govori, svetuje in se šali ne špara lepih besed, pravi trgovec in to cenim.

Gre za sodelovanje, neobvezno, nekaj kar bi g. šinkovc v gambittrejdu moral resneje vzeti. Mimovrste gledam kot na resnega evropskega trgovca, pač kvaliteto storitve nekoliko plačaš.

shadeX ::

Zdej ne vem al je bil mladenič o katerem govoriš isti pri meni kadar sem robo vračal ali ne. Ampak tudi on je bil z mano skrajno neprijazen, slabe volje.

Od takrat naročujem iz Nemčije oz. Če se mudi iz mimovrste. Z njimi nisem še mel slabe izkušnje..

technolog ::

Jst sm tud spremenu mnenje o mimovrste. Ko sem nesel miško na servis, me je sprejel res prijazen referent.
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 441 42 43 44 )

Oddelek: Kaj kupiti
2169346907 (182) bedarija
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22437648 (20675) franci0
»

Kaj se zgodi z vrnjenimi izdelki? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
547902 (5857) Dr_M

Več podobnih tem