Forum » Loža » se malo o cpp
se malo o cpp
energetik ::
Pacienti so tako med avtomobilisti, kot med kolesarji in pešci. In to vsak dan več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
McAjvar ::
37. člen
(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.
Pa vendar se marsikateri voznik avtomobila sili prehitevati kolesarja, ker "en kolesar pa ze ne bo vozil pred mano". Tako mislecih voznikov je zal mnogo prevec, prisotni so pa povsod, zato razumem, da kolesar na nek nacin opozori voznika, da v bistvu ni dovolj prostora za varno prehitevanje, ne glede na to, kako se avtomobilist v to prepricuje.
(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.
Pa vendar se marsikateri voznik avtomobila sili prehitevati kolesarja, ker "en kolesar pa ze ne bo vozil pred mano". Tako mislecih voznikov je zal mnogo prevec, prisotni so pa povsod, zato razumem, da kolesar na nek nacin opozori voznika, da v bistvu ni dovolj prostora za varno prehitevanje, ne glede na to, kako se avtomobilist v to prepricuje.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
Gray_Warden ::
če bi mu kolesar dal prostor..torej vozil na svojemu delu vozišča, bi voznik verjetno imel več kot dovolj prostora za prehitevanje. tako ga pač nima.
Ali jaz lahko vozim po sredini med obema pasovoma z avtom, da me tisti zadaj ne bo šel prehitevat ker jaz menim da ni dovolj prostora? NE! Zakaj bi potem kolesar to lahko počel?
povej mi, kdaj si nazadnje videl kolesarja, ki se je na primernem mestu ustavil in spustil dolgo kolono vozil naprej? jaz nisem niti enega še videl! Vedno so gonili naprej po sredini ceste, kot da je njihova. Golazen na cesti pač, ki samo ovira promet, brez da bi pomislilil da so se po zakonu dolžni umakniti.
Ali jaz lahko vozim po sredini med obema pasovoma z avtom, da me tisti zadaj ne bo šel prehitevat ker jaz menim da ni dovolj prostora? NE! Zakaj bi potem kolesar to lahko počel?
povej mi, kdaj si nazadnje videl kolesarja, ki se je na primernem mestu ustavil in spustil dolgo kolono vozil naprej? jaz nisem niti enega še videl! Vedno so gonili naprej po sredini ceste, kot da je njihova. Golazen na cesti pač, ki samo ovira promet, brez da bi pomislilil da so se po zakonu dolžni umakniti.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
McAjvar ::
Gray_Warden je izjavil:
če bi mu kolesar dal prostor..torej vozil na svojemu delu vozišča, bi voznik verjetno imel več kot dovolj prostora za prehitevanje. tako ga pač nima.
Kot receno, v to se prenekateri voznik avtomobila prepricuje. Sej je mel dost. Sej bi lahko on zabremzal. Sej bi lahko odvil, namest da se je po ograji razlimal.
Gray_Warden je izjavil:
Ali jaz lahko vozim po sredini med obema pasovoma z avtom, da me tisti zadaj ne bo šel prehitevat ker jaz menim da ni dovolj prostora? NE! Zakaj bi potem kolesar to lahko počel?
Na to vprasanje je bil ze veckrat dan odgovor v tej temi. Manj voznikov se bo odlocilo nevarno prehitevati avtomobil pred sabo, zato avtomobilistom tega ni treba poceti. Se pa vseeno najdejo tudi kaksni taki, potem pa beres o nesrecah tipa "prehiteval v skarje".
Gray_Warden je izjavil:
povej mi, kdaj si nazadnje videl kolesarja, ki se je na primernem mestu ustavil in spustil dolgo kolono vozil naprej?
Vceraj, Hradeckega cesta. Tam nocem prehitevati kolesarjev, ce nasproti vozijo druga vozila, ker je cesta precej ozka. Kolesar je na lezecih policajih, kjer je prehod za pesce, zapeljal dol s ceste in pocakal ob robu ceste. Se mi ne zgodi sicer prevec pogosto, ampak se pa in ker si ze vprasal...
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
Gray_Warden ::
verjemi, je večja verjentost da je moral telefonirat ali pa si hlače popravit ali pa da je videl kako luštno punco, kot pa da se je namenoma umaknil. ker če se je, je to že pravi čudež.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Rippy ::
Gray_Warden je izjavil:
če bi mu kolesar dal prostor..torej vozil na svojemu delu vozišča, bi voznik verjetno imel več kot dovolj prostora za prehitevanje. tako ga pač nima.
Dobro je imeti približno (oziroma moraš) 1m bočne razdalje med kolesarjem in vozilom. Zdej na marsikateri cesti je to možno le če kolesar pade v grabo :). Voznik mora skoraj v vsakem primeru zapeljati na nasprotni smerni pas. Verjetno ima pa vsak, ki se je kdaj vozil s kolesom spomine, ko ga je tovornjak (ali 3 en za drugim) prehitel in ni bilo dovolj prostora, da se on (zaradi gostote prometa) ali ti umakneš. Precej adrenelinski "šport" in ihmo skoraj je najbolje stopiti s kolesa in počakati, da gre mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rippy ()
St235 ::
Gray_Warden je izjavil:
verjemi, je večja verjentost da je moral telefonirat ali pa si hlače popravit ali pa da je videl kako luštno punco, kot pa da se je namenoma umaknil. ker če se je, je to že pravi čudež.
Edini od naštetih razlogov za kaj bi se ustavil, je zadnji. Vse ostalo vozniki (pa ni važno česa)in še kaj zraven veselo opravijo med vožnjo. Ponavadi kar ene tri stvari hkrati.
McAjvar ::
@Gray_Warden
Kaj zdaj, najprej hoces en primer, potem pa ni dober, ker [nekaj poskusov izgovorov, zakaj primer ne more biti dober oziroma je kategoriziran kot cudez in posledicno zato ne velja].
Lustnih punc tisti moment ni bilo videt (tudi sam se rad ozrem za njimi).
Kaj zdaj, najprej hoces en primer, potem pa ni dober, ker [nekaj poskusov izgovorov, zakaj primer ne more biti dober oziroma je kategoriziran kot cudez in posledicno zato ne velja].
Lustnih punc tisti moment ni bilo videt (tudi sam se rad ozrem za njimi).
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
Gray_Warden ::
lepo da je ustavil, čeprav na neprimernem mestu. Celo na prehodu za pešce.
Potem pa se oglašajo ljudje ki trdijo da se mora kolesar ustaviti le na primernem mestu, drugače ima pravico voziti po levi strani svojega pasu. Na regionalkah je to najmanjši problem, saj ima ob cesti TRAVO. S kolesom se pa ja brez problema umakneš povsod no dejte no:D samo želeti se moraš umakniti in se boš umaknil. Lahko pa veselo kažeš sredi ceste razlog zaradi katerega goniš kolo -> svojo rit.
Vse pohvale človeku ki je imel toliko soli v glavi, da te je spustil naprej.
Potem pa se oglašajo ljudje ki trdijo da se mora kolesar ustaviti le na primernem mestu, drugače ima pravico voziti po levi strani svojega pasu. Na regionalkah je to najmanjši problem, saj ima ob cesti TRAVO. S kolesom se pa ja brez problema umakneš povsod no dejte no:D samo želeti se moraš umakniti in se boš umaknil. Lahko pa veselo kažeš sredi ceste razlog zaradi katerega goniš kolo -> svojo rit.
Vse pohvale človeku ki je imel toliko soli v glavi, da te je spustil naprej.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Truga ::
Gray_Warden je izjavil:
lepo da je ustavil, čeprav na neprimernem mestu. Celo na prehodu za pešce.
Potem pa se oglašajo ljudje ki trdijo da se mora kolesar ustaviti le na primernem mestu, drugače ima pravico voziti po levi strani svojega pasu. Na regionalkah je to najmanjši problem, saj ima ob cesti TRAVO. S kolesom se pa ja brez problema umakneš povsod no dejte no:D samo želeti se moraš umakniti in se boš umaknil. Lahko pa veselo kažeš sredi ceste razlog zaradi katerega goniš kolo -> svojo rit.
Vse pohvale človeku ki je imel toliko soli v glavi, da te je spustil naprej.
Sej mas ti tud ob cesti travo. Me kar tam prehit.
McAjvar ::
A zdaj je ze ustavil na neprimernem mestu - na prehodu za pesce. Kdo in kje je to napisal?
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
Gray_Warden ::
po desni se ne sme prehitevati. nikoli.
mcajvar
65. člen
(ustavitev in parkiranje)
(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:
1. na prehodu za pešce, pločniku ali v območju za pešce. Če je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno parkiranje na pločniku, mora biti za pešce zagotovljen najmanj 1,60 m širok del pločnika, ki ne sme mejiti na vozišče;
6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo 4., 7., 9., 10., 12., 16., 18., 19. ali 20. točke četrtega odstavka tega člena
Kolesar je storil prekršek v vrednosti 80 eur.
mcajvar
65. člen
(ustavitev in parkiranje)
(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:
1. na prehodu za pešce, pločniku ali v območju za pešce. Če je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno parkiranje na pločniku, mora biti za pešce zagotovljen najmanj 1,60 m širok del pločnika, ki ne sme mejiti na vozišče;
6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo 4., 7., 9., 10., 12., 16., 18., 19. ali 20. točke četrtega odstavka tega člena
Kolesar je storil prekršek v vrednosti 80 eur.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
St235 ::
Kolesar je na lezecih policajih, kjer je prehod za pesce, zapeljal dol s ceste in pocakal ob robu ceste.
A je torej zapeljal na prehod in od tam na pločnik, ali pa je prehod za pešce postavljen sredi niča in je lahko tako zapeljal na bankino?
Gray_Warden ::
nevem, ni jasno povedal. napisal je da je čakal ob robu ceste kjer je prehod za pešce, kar je prekršek.
Vseeno pa sem napisal da vsaka čast kolesarju, da je vsaj spustil voznika avta naprej. Malo je takih.
Vseeno pa sem napisal da vsaka čast kolesarju, da je vsaj spustil voznika avta naprej. Malo je takih.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
McAjvar ::
Tam je preko celega cestisca en vecji lezeci policaj, tako da nihce ne more ne zapeljati nanj. Preko le-tega je speljan prehod za pesce. Kolesar je, ko je zapeljal gor, nato zavil dol s ceste in pocakal za cesto. Kaj je pocel potem, ne vem, ker sem peljal dalje.
@Gray_Warden
Slabo beres. Napisal sem "Kolesar je na lezecih policajih, kjer je prehod za pesce, zapeljal dol s ceste in pocakal ob robu ceste." Tam, kjer so lezeci policaji, je tudi prehod za pesce. Tam je kolesar zapeljal dol s ceste. Pocakal je ob robu ceste. Kje sem napisal, da je ustavil NA prehodu za pesce ali plocniku?
@Gray_Warden
Slabo beres. Napisal sem "Kolesar je na lezecih policajih, kjer je prehod za pesce, zapeljal dol s ceste in pocakal ob robu ceste." Tam, kjer so lezeci policaji, je tudi prehod za pesce. Tam je kolesar zapeljal dol s ceste. Pocakal je ob robu ceste. Kje sem napisal, da je ustavil NA prehodu za pesce ali plocniku?
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
St235 ::
Tam je preko celega cestisca en vecji lezeci policaj, tako da nihce ne more ne zapeljati nanj. Preko le-tega je speljan prehod za pesce. Kolesar je, ko je zapeljal gor, nato zavil dol s ceste in pocakal za cesto. Kaj je pocel potem, ne vem, ker sem peljal dalje.
@Gray_Warden
Slabo beres. Napisal sem "Kolesar je na lezecih policajih, kjer je prehod za pesce, zapeljal dol s ceste in pocakal ob robu ceste." Tam, kjer so lezeci policaji, je tudi prehod za pesce. Tam je kolesar zapeljal dol s ceste. Pocakal je ob robu ceste. Kje sem napisal, da je ustavil NA prehodu za pesce ali plocniku?
Kako pa potem pelješ po tisti cesti in kaj vse je mogel narediti bogi kolesar, da je lahko zapeljal gor, glede na to da nihče ne more zapeljati nanj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
McAjvar ::
nihce ne more ne zapeljati nanj
Sem poboldal keyword. Double negative pa to.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
Truga ::
Vceraj, Hradeckega cesta. Tam nocem prehitevati kolesarjev, ce nasproti vozijo druga vozila, ker je cesta precej ozka. Kolesar je na lezecih policajih, kjer je prehod za pesce, zapeljal dol s ceste in pocakal ob robu ceste. Se mi ne zgodi sicer prevec pogosto, ampak se pa in ker si ze vprasal...
Tocno na tej cesti jaz velikrat peljem za kaksnim kolesarjem. Omejitev je sicer 40, ampak vecina vozi 50-60 tam, tko da prehitet se ga ne upam, ker vidljivost niti ni najboljsa. Na eni strani ceste bajte, na drugi savje..
Ampak se pa enkrat na par mescov najde kdo k se mi pol na rit nalepi in zacne prov lepo trobit. Kot da kolesarja ne vidi.
Seveda se vecina umakne, eni hitro drugi pa ko vidjo da ga nemors prehitet, ne marajo pa da vozis za njim :P
@Gray, ce kolesarja na vsak nacin cimprej hoces prehitet, valda da se ti ne bo umaknu. Se mu ni treba, si ga itak prehitel brez tega...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
Gray_Warden ::
Danes, ko sem se peljal iz službe, sem doživel naslednje:
Bila je relativno ozka ulica, ravno dovolj prostora za 2 avta, to je pa to. Nasproti mi je peljal kolesar, za njim pa se je približeval avto. ker sem pričakoval kaj se bo zgodilo, sem vožnjo upočasnil in se pomaknil skrajno desno kolikor je pač bilo prostora. in res se je zgodilo kar sem predvideval.... kolesar se je nekako čudno ustavil, avto ki pa je vozil za kolesarjem, pa se je začel nekako drenjati med mojim vozilom in kolesarjem.
Če jaz ne bi ustavil avta, bi se verjetno končalo tako, da bi bila barva na avtu opraskana ko bi se umikal imbecilu ki je na silo prehitel kolesarja. Kolesar je bil sicer na varnem, saj je ustavil in se naslonil na zid.
v tem primeru priznam da bi bilo daleč najbolje če bi kolesar vozil po sredini da bi tisti zadaj počakal na možnost _varnega_ prehitevanja kolesarja. Sem moral doživeti, da sem dojel da niso vsi tako strpni do kolesarjev kot sem pričakoval. Je pa res da tip ki je prehtieval kolesarja, je bil italijan...tako da boljše vožnje od njega itak ni za pričakovati (zato sem takoj začel upočasnjevati in se umikati).
Se posipam s pepelom.
Bila je relativno ozka ulica, ravno dovolj prostora za 2 avta, to je pa to. Nasproti mi je peljal kolesar, za njim pa se je približeval avto. ker sem pričakoval kaj se bo zgodilo, sem vožnjo upočasnil in se pomaknil skrajno desno kolikor je pač bilo prostora. in res se je zgodilo kar sem predvideval.... kolesar se je nekako čudno ustavil, avto ki pa je vozil za kolesarjem, pa se je začel nekako drenjati med mojim vozilom in kolesarjem.
Če jaz ne bi ustavil avta, bi se verjetno končalo tako, da bi bila barva na avtu opraskana ko bi se umikal imbecilu ki je na silo prehitel kolesarja. Kolesar je bil sicer na varnem, saj je ustavil in se naslonil na zid.
v tem primeru priznam da bi bilo daleč najbolje če bi kolesar vozil po sredini da bi tisti zadaj počakal na možnost _varnega_ prehitevanja kolesarja. Sem moral doživeti, da sem dojel da niso vsi tako strpni do kolesarjev kot sem pričakoval. Je pa res da tip ki je prehtieval kolesarja, je bil italijan...tako da boljše vožnje od njega itak ni za pričakovati (zato sem takoj začel upočasnjevati in se umikati).
Se posipam s pepelom.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
energetik ::
Taki niso samo Italijani, ampak bi reku na uč 2/3 vseh voznikov. Še posebno kamionarji in avtobusarji so poglavje zase. LPP te ponavadi zrine s ceste s svojim zadnjim delom.
knesz ::
Gray_Warden je izjavil:
po desni se ne sme prehitevati. nikoli.
mcajvar
65. člen
(ustavitev in parkiranje)
(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:
1. na prehodu za pešce, pločniku ali v območju za pešce. Če je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno parkiranje na pločniku, mora biti za pešce zagotovljen najmanj 1,60 m širok del pločnika, ki ne sme mejiti na vozišče;
6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo 4., 7., 9., 10., 12., 16., 18., 19. ali 20. točke četrtega odstavka tega člena
Kolesar je storil prekršek v vrednosti 80 eur.
Kolesar, ki je sestopil z kolesa, je avtomatsko postal pešec. Tako, kot mora na prehodu za pešce potiskati kolo ob sebi in se ne sme peljati čez prehod.
Se pravi, ni naredil prekrška, ampak je naredil edino pravilno potezo. (mogoče je hotel čez cesto?)
solatko ::
Ob 8. uri zvečer sem se po Dunajski vračal iz Črnuč in statistika je sledeča - na levi strani 22 kolesarjev, od tega samo dva z lučjo in eden v svetlečem brezrokavniku, ostali več ali manj, temno oblečeni in praktično, za varno vožnjo, nevidni. Na desni strani, me je srečalo 7 kolesarjev, brez luči, v pravo smer, pa je bilo do Topniške 18 kolesarjev, niti eden s predpisano svetlobno opremo.
Med WTC-jem in štadionom, so trije kolesarji prečkali štiripasovnico, med avtomobili, mimo vseh pravil. Začuda so preživeli. Vse so bili mladci med 20 in 30 let starosti, nabiti z adrenalinom.
Ko sem zavil na Topniško, se mi je do križišča z Vilharjevo, v statistiko prikradlo še to 17 koles, od tega 3-je z lučjo, niti eden v svetlih oblačilih, 8 v napačno smer.
To je podatek o naših vrlih kolesarčkih, na katere vsi vozniki skačemo in jih celo lovimo po kolesarskih stezah, med dobro 15 minu trajajočo vožnjo ob 8. uri zvečer.
Ja dragi soudeleženci v prometu, kar izzivajte usodo, ob že tako sorazmerno ozki in majhni masi, da bi jo človek vedno in povsod opazil, delajte vse, da boste vidni še manj.
Sicer ne beležim bedastih situacij s kolesarji v prometu prav pogosto, danes pa sem to naredil nalašč za to temo. Če bi imel aparat za nočno snemanje, bi bil danes na youtube moj prispevek o idiotskem obnašanju naših kolesarskih mojstrov.
Potem pa ko takega nevidnega kretena, pri zavijanju v desno, snameš si pa morilec, norec in vse kar znajo naši kolesarji na tem forumu, dodati voznikom.
Med WTC-jem in štadionom, so trije kolesarji prečkali štiripasovnico, med avtomobili, mimo vseh pravil. Začuda so preživeli. Vse so bili mladci med 20 in 30 let starosti, nabiti z adrenalinom.
Ko sem zavil na Topniško, se mi je do križišča z Vilharjevo, v statistiko prikradlo še to 17 koles, od tega 3-je z lučjo, niti eden v svetlih oblačilih, 8 v napačno smer.
To je podatek o naših vrlih kolesarčkih, na katere vsi vozniki skačemo in jih celo lovimo po kolesarskih stezah, med dobro 15 minu trajajočo vožnjo ob 8. uri zvečer.
Ja dragi soudeleženci v prometu, kar izzivajte usodo, ob že tako sorazmerno ozki in majhni masi, da bi jo človek vedno in povsod opazil, delajte vse, da boste vidni še manj.
Sicer ne beležim bedastih situacij s kolesarji v prometu prav pogosto, danes pa sem to naredil nalašč za to temo. Če bi imel aparat za nočno snemanje, bi bil danes na youtube moj prispevek o idiotskem obnašanju naših kolesarskih mojstrov.
Potem pa ko takega nevidnega kretena, pri zavijanju v desno, snameš si pa morilec, norec in vse kar znajo naši kolesarji na tem forumu, dodati voznikom.
Delo krepa človeka
strup121 ::
Gray_Warden je izjavil:
po desni se ne sme prehitevati. nikoli.
mcajvar
65. člen
(ustavitev in parkiranje)
(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:
1. na prehodu za pešce, pločniku ali v območju za pešce. Če je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno parkiranje na pločniku, mora biti za pešce zagotovljen najmanj 1,60 m širok del pločnika, ki ne sme mejiti na vozišče;
6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo 4., 7., 9., 10., 12., 16., 18., 19. ali 20. točke četrtega odstavka tega člena
Kolesar je storil prekršek v vrednosti 80 eur.
haha, bravo :) legenda stari, nej kdo to shrani, ker tak post pač ne sme iti v pozabo :)
Beli_Zajcek ::
šernk ::
torej iz nevidnega kretena se spremeni v vidnega kretena kolesar podnevi?
niti ne, če vijuga med pešci, ga ne boš videl, seveda bo pa priletel v napačni smeri po pločniku, ker bo lovil zeleno luč, tako da ostanejo kreteni. niti 1x me še niso imeli možnosti zbiti s kolesom, ker se raje pri vsakem križišču ustavim oz. ko vem da me res vidi tisti z avtom, šele grem naprej.
niti ne, če vijuga med pešci, ga ne boš videl, seveda bo pa priletel v napačni smeri po pločniku, ker bo lovil zeleno luč, tako da ostanejo kreteni. niti 1x me še niso imeli možnosti zbiti s kolesom, ker se raje pri vsakem križišču ustavim oz. ko vem da me res vidi tisti z avtom, šele grem naprej.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
ko vem da me res vidi tisti z avtom, šele grem naprej.
tole je žal nedoumljivo za kakih 99,58% kur na 2 kolesih...
Zbogom in hvala za vse ribe
Beli_Zajcek ::
WarpedGone je izjavil:
ko vem da me res vidi tisti z avtom, šele grem naprej.
tole je žal nedoumljivo za kakih 99,58% kur na 2 kolesih...
Nedoumljivo za 99,58% kretenov za volanom pa je, da morajo dejansko paziti na ostale udeležence v prometu in da kljub ubijalskemu stroju nimajo vedno prednost.
šernk ::
Nedoumljivo za 99,58% kretenov za volanom pa je, da morajo dejansko paziti na ostale udeležence v prometu in da kljub ubijalskemu stroju nimajo vedno prednost.
za 99% teh mi je prav malo mar, ker sam pazim nase in me ne ogrožajo prav nič. za tisti 1% se pa bojim, da mi prileti po mojem pasu skozi ovinek, da prileti s ceste na pločnik in ga ne bom videl, itd...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
Nedoumljivo za 99,58% kretenov za volanom pa je, da morajo dejansko paziti na ostale udeležence v prometu in da kljub ubijalskemu stroju nimajo vedno prednost.
Ti seveda ne spadaš med to večino?
Zbogom in hvala za vse ribe
Beli_Zajcek ::
WarpedGone je izjavil:
Nedoumljivo za 99,58% kretenov za volanom pa je, da morajo dejansko paziti na ostale udeležence v prometu in da kljub ubijalskemu stroju nimajo vedno prednost.
Ti seveda ne spadaš med to večino?
Isto lahko rečem zate in solatkota, ki se tako lepo delata "holier than thou". Kolesarji kršijo predpise, res je. Vendar ne ubijajo. Lahko pizdakate na slovenceljski način kolikor hočete, vendar ne ubijajo. Črna kronika pa je polna avtomobilistov. Pomanjkanje pozornosti ali alkohol za volanom ubija. Statistike sicer kažejo, da je večina kolesarjev sama kriva za svojo smrt. Najde se pa cel kup pešcev in ostalih udeležencev prometa, ki so jih ubili avtomobilisti. Začuda kolesarji ne ubijejo nikogar razen sebe, pa še to v zelo malo primerih.
Sriple Tix ::
Sicer se nocem vmesavati v debate najmodrejsih izmed modrecev, toda tole je postalo resnicno zanimivo. Naj najprej povem, da imam izpit A/B od leta 1987, kolesarskega najbrz od tretjega razreda OŠ, z motorjem naredim cca. 3000 km letno (trenutno Honda CB1000R), z biciklom pa jih imam letos 4000 and still counting.
Torej, ce sem razumel prav. Kolesarji lahko krsimo predpise, ker s tem itak ubijamo sami sebe. Prav, kdor spila kamikazo v prometu brez vsakrsnega ohranitvenega nagona, naj mu bo v veselje. Ampak, tudi motoristi vecinoma pobijamo sami sebe, torej lahko tudi z motorjem sibam naokrog in se zabijam v vsakogar, ki mi prileti nasproti po moji strani, me izsiljuje z desne, nalasc vozi po sredini cestisca in podobno, saj bom s svojim preseravanjem tako ali tako ubil le samega sebe? ... nic ne namigujem, samo vprasam!
Torej, ce sem razumel prav. Kolesarji lahko krsimo predpise, ker s tem itak ubijamo sami sebe. Prav, kdor spila kamikazo v prometu brez vsakrsnega ohranitvenega nagona, naj mu bo v veselje. Ampak, tudi motoristi vecinoma pobijamo sami sebe, torej lahko tudi z motorjem sibam naokrog in se zabijam v vsakogar, ki mi prileti nasproti po moji strani, me izsiljuje z desne, nalasc vozi po sredini cestisca in podobno, saj bom s svojim preseravanjem tako ali tako ubil le samega sebe? ... nic ne namigujem, samo vprasam!
WarpedGone ::
Isto lahko rečem zate in solatkota, ki se tako lepo delata "holier than thou".
Sem že pogosto priznal da delam napake. Za razliko od mnogih tule okoli nisem nikakeršen izjemnež, ki nikoli in nikjer ničesar ne naredi narobe, ničesar ne spregleda in nikoli nima 'slabega dneva'.
Če furaš tak slabo kot debatiraš, pol ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Beli_Zajcek ::
Problem tem o kolesarjih in holier then thou posameznikih (kamor slovencelj W1 lepo spada) je, da se vedno oglasite vozniki in blazno problematizirate kolesarje. Dejstvo pa je, da zakrivijo najmanj nesreč in nikogar ne ubijejo. Celo motoristi ubijajo kot je Sriple Tix lepo spregledal v svoji svetohlinskosti. In pa motorist pri 100km/h ali več ima neprimerno več rušilne moči kot kolesar.
Sem kje rekel, da je prav, da kolesarji kršijo predpise? Bralno razumevanje 0% slovenceljstvo 100%. Vendar saj je itak vseeno. Bedaki bodo vedno hvatali krivine in iskali dlako v jajcu. Nic ne namigujem samo vprašam - kao.
Sem kje rekel, da je prav, da kolesarji kršijo predpise? Bralno razumevanje 0% slovenceljstvo 100%. Vendar saj je itak vseeno. Bedaki bodo vedno hvatali krivine in iskali dlako v jajcu. Nic ne namigujem samo vprašam - kao.
šernk ::
da se vedno oglasite vozniki in blazno problematizirate kolesarje. Dejstvo pa je, da zakrivijo najmanj nesreč in nikogar ne ubijejo.
pred kakšnim letom dni je 100m od moje hiše umrl pešec, ker ga je kolesarka zadela.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Sriple Tix ::
Beli_Zajcek je izjavil:
Celo motoristi ubijajo kot je Sriple Tix lepo spregledal v svoji svetohlinskosti.
Sriple Tix je izjavil:
... Ampak, tudi motoristi vecinoma pobijamo sami sebe,...
strup121 ::
Sriple Tix je izjavil:
Beli_Zajcek je izjavil:
Celo motoristi ubijajo kot je Sriple Tix lepo spregledal v svoji svetohlinskosti.
Sriple Tix je izjavil:
... Ampak, tudi motoristi vecinoma pobijamo sami sebe,...
sej je dobr povedal, Bralno razumevanje 0% slovenceljstvo 100% očitno to velja zanj :)
WarpedGone ::
beli zajcek:
Citat al pa si navaden hinavski lažnjivec.
Al pa samo tolk blesav, da ne veš kaj je kdo napisal in odgovarjaš kot ti pride.
In ti si potem kao varen voznik?
Problem tem o kolesarjih in holier then thou posameznikih (kamor slovencelj W1 lepo spada) je, da se vedno oglasite vozniki in blazno problematizirate kolesarje.
Citat al pa si navaden hinavski lažnjivec.
Al pa samo tolk blesav, da ne veš kaj je kdo napisal in odgovarjaš kot ti pride.
In ti si potem kao varen voznik?
Zbogom in hvala za vse ribe
solatko ::
Vozniki imamo po zakonu še posebej za pazit otroke, invalide in starejše, nikakor pa nismo vsemogočni, da bi videli v prometu čisto vse. Veliko voznikov ima zelo malo izkušenj, večinoma na relaciji služba - dom - služba - dom in občasne vožnje na dopust ali kakšen vikend obisk žlahte. Najhujši so vozniki, ki večinoma uporabljajo svoje noge ali kolo, občasno pa se prelevijo v potencialne morilce na štirih kolesih. Take opaziš, ko parkirajo vozilo (če je le možno, nepravilno), takoj ko ga zapustijo (če že ob tem, ne odprejo vrat, direktno kakšnemu pešcu ali kolesarju pred nosom) in prečkajo cesto, brez da bi se vsaj malo prepričali, da je to varno.
Za pravilno opazovanje prometa, so potrebne izkušnje, saj takrat, ko ti večina stvari poteka avtomatsko, lahko (seveda če nimaš opravka s telefonom ali radiem) posvetiš svoj pogled okolici. Poleg tega, nihče ni nezmotljiv, torej tudi še tako dober voznik, včasih naredi napako, kakšno stvar spregleda, se včasih preračuna in, v primeru, da ostali udeleženci, ne reagirajo pravočasno in pravilno, lahko pride tudi do nesreče.
Sicer pa omejitve, poleg dobrih, prinašajo tudi cel kup, slabih posledic. Ena prvih je ta, da se vozniki nimajo kje navadit, upravljanja vozila pri večjih hitrostih (vsak kdaj malo pritisne na gas) in ob spletu nesrečnih naključij, bo ravno takrat, šlo vse narobe.
Po ugotovitvah ADAC-a, so vozniki najbolj zbrani pri višjih hitrostih, ne telefonirajo, štelajo radiev, se igrajo z otrokom ......., temveč je pogled usmerjen naprej in zbranost na vrhuncu, vprašljive pa so reakcije, v primeru, da gre kaj narobe, saj to pa lahko pridobiš, samo z izkušnjami. Noben simulator nam tega ne nudi.
Torej prvo pravilo varnega prometa je, da se vsi udeleženci obnašajo tako, kot se od njih pričakuje (kolesar brez svetlobnih teles, v dirkaški pozi, na napačni strani, je za voznika zelo slabo viden. Tudi v dirkaški pozi na pravilni strani, se ga zelo hitro spregleda, sploh, če ga nisi med bližanjem križišču prehitel). To si zapomnite vsi hitri kolesarji, ko se s 30 ali več km/h bližate križišču. Ne da bi vas voznik hotel povoziti - izsiliti, niti opazi vas ne, dokler ni prepozno. Kolesar, ki se drži pokončno, je viden z veliko več površine pa tudi dosti počasnejši je.
Tudi pri reakciji na prečkanje pešcev, je potrebna velika mera izkušenj. Avtošole pač učijo šofiranja, oziroma osnovnega upravljanja vozila v prometu, vožnje pa se s prevoženimi kilometri, naučimo sami ali s pomočjo izkušenega voznika, ki se pelje z nami.
Šola dobre vožnje je super zadeva, vendar bi jo morali obiskovati nekaj mesecev, enkrat ali dvakrat tedensko, da bi osvojili vse zakone fizike v prometu.
Tako, da kolesarji, pazite nase, to je edini napotek, če hočete doživeti stara leta. V vsakem trenutku, bodite čim bolj vidni, vozite po pravilni strani in pazite na voznike, morda vas sploh niso opazili. Vozilom na kolesarski stezi pa z veseljem odbijte stran vzvratno ogledalo, pa naj ima voznik stroške, če ne zna ustavljat po predpisih.
Za pravilno opazovanje prometa, so potrebne izkušnje, saj takrat, ko ti večina stvari poteka avtomatsko, lahko (seveda če nimaš opravka s telefonom ali radiem) posvetiš svoj pogled okolici. Poleg tega, nihče ni nezmotljiv, torej tudi še tako dober voznik, včasih naredi napako, kakšno stvar spregleda, se včasih preračuna in, v primeru, da ostali udeleženci, ne reagirajo pravočasno in pravilno, lahko pride tudi do nesreče.
Sicer pa omejitve, poleg dobrih, prinašajo tudi cel kup, slabih posledic. Ena prvih je ta, da se vozniki nimajo kje navadit, upravljanja vozila pri večjih hitrostih (vsak kdaj malo pritisne na gas) in ob spletu nesrečnih naključij, bo ravno takrat, šlo vse narobe.
Po ugotovitvah ADAC-a, so vozniki najbolj zbrani pri višjih hitrostih, ne telefonirajo, štelajo radiev, se igrajo z otrokom ......., temveč je pogled usmerjen naprej in zbranost na vrhuncu, vprašljive pa so reakcije, v primeru, da gre kaj narobe, saj to pa lahko pridobiš, samo z izkušnjami. Noben simulator nam tega ne nudi.
Torej prvo pravilo varnega prometa je, da se vsi udeleženci obnašajo tako, kot se od njih pričakuje (kolesar brez svetlobnih teles, v dirkaški pozi, na napačni strani, je za voznika zelo slabo viden. Tudi v dirkaški pozi na pravilni strani, se ga zelo hitro spregleda, sploh, če ga nisi med bližanjem križišču prehitel). To si zapomnite vsi hitri kolesarji, ko se s 30 ali več km/h bližate križišču. Ne da bi vas voznik hotel povoziti - izsiliti, niti opazi vas ne, dokler ni prepozno. Kolesar, ki se drži pokončno, je viden z veliko več površine pa tudi dosti počasnejši je.
Tudi pri reakciji na prečkanje pešcev, je potrebna velika mera izkušenj. Avtošole pač učijo šofiranja, oziroma osnovnega upravljanja vozila v prometu, vožnje pa se s prevoženimi kilometri, naučimo sami ali s pomočjo izkušenega voznika, ki se pelje z nami.
Šola dobre vožnje je super zadeva, vendar bi jo morali obiskovati nekaj mesecev, enkrat ali dvakrat tedensko, da bi osvojili vse zakone fizike v prometu.
Tako, da kolesarji, pazite nase, to je edini napotek, če hočete doživeti stara leta. V vsakem trenutku, bodite čim bolj vidni, vozite po pravilni strani in pazite na voznike, morda vas sploh niso opazili. Vozilom na kolesarski stezi pa z veseljem odbijte stran vzvratno ogledalo, pa naj ima voznik stroške, če ne zna ustavljat po predpisih.
Delo krepa človeka
energetik ::
To si zapomnite vsi hitri kolesarji, ko se s 30 ali več km/h bližate križišču. Ne da bi vas voznik hotel povoziti - izsiliti, niti opazi vas ne, dokler ni prepozno. Kolesar, ki se drži pokončno, je viden z veliko več površine pa tudi dosti počasnejši je.A res? Veš da me hoče 1/2 voznikov povoziti tudi če se pripeljem z 10km/h do križišča, še celo če hodim peš? Ja, taki vozniki me očitno _hočejo_ povoziti, sicer bi se v skladu z zakonom in logiko ustavili, preden zavijejo pred kolesarja in prek rame pogledali nazaj, če se tam slučajno ne pelje kolesar. Seveda se tega zavedam in jaz gledam avte, kako se gibljejo in imam roko na obeh bremzah.
Tako, da kolesarji, pazite nase, to je edini napotek, če hočete doživeti stara leta. V vsakem trenutku, bodite čim bolj vidni, vozite po pravilni strani in pazite na voznike, morda vas sploh niso opazili.To razmišljujoči kolesarji že počnemo, jaz bi pa dal napotek policiji, da se kdaj postavi tudi v kakšno križišče in ostro kaznuje voznike, ki očitno slabovidni posedujejo vozniško dovoljenje.
WarpedGone ::
energetik, vklopi logično enoto in nehaj kontrirat sam sebi.
Zbogom in hvala za vse ribe
solatko ::
energetik - Ne poznam niti enega voznika, ki bi namerno lovil druge udeležence po križiščih. Je pa dejstvo, če pogledaš avtomobile, je skoraj vsak drugi na telefonu in ne na cesti, nekateri imajo ohromele vratne mišice, za pogled v mrtev kot, veliko jih je, ki vozniškega izpita nebi smeli imeti, na žalost je med njimi veliko uporabnikov koles, pa se za volanom ne spomnijo, kako kolnejo druge voznike, veliko je voznikov brez izkušenj, dosti je takih, ki jim vožnja po mesnih ulicah predstavlja največji psihični in fizični problem, vendar so prisiljeni v to (javna prevozna sredstva so ali predraga ali ne zadovojijo njihovih potreb).
V osnovi sem pešec, kolesar, motorist in voznik, v vsaki kategoriji se obnašam najprej tako, da sem varen sam in potem tako, da ne ogrožam drugih. V 50+ letih, mi zaenkrat to odlično uspeva, tako kar se tiče kazni, kot neudeležbo v kakršnih koli prometnih nesrečah, s krivdo ali sokrivdo na moji strani.
Dejstvo je, da je lažje narediti izpit za najkompleksnejše človekovo opravilo (kar vožnja avtomobila je, zaradi vedno drugačnih situacij - voznik je z eno nogo v zaporu, z drugo na Žalah ali UKC), celo lažje, kot izpit iz Slovenščine na maturi.
Nekatere države sprejemajo zakone o prepovedi kajenja v avtomobilu, prepovedi uporabe zvočnih in video predvajalnikov, vse z namenom, zmanjšanja upliva zunanjih dejavnikov na pozornost voznika. To se mi sicer ne zdi pametno, ko pa vidim vse tiste, ki ne dajo smerokaza, ker nimajo proste roke za to opravilo (telefon, štelanje radia, ukvarjanje z GPS napravami....., bi včasih sam predlagal, astronomske kazni za tako početje.
Zato še enkrat edini učinkovit način preživetja - s katerim koli sredstvom si na cesti, najprej pazi nase, nato na napake drugih in ko preživiš dan, zvečer na mestu, kamor gre še cesar peš, spusti nekaj kletvic, za vse tiste, ki so ti ta dan, stregli po življenju.
Pa srečno preživetje v naši inkasantsko prometni džungli.
V osnovi sem pešec, kolesar, motorist in voznik, v vsaki kategoriji se obnašam najprej tako, da sem varen sam in potem tako, da ne ogrožam drugih. V 50+ letih, mi zaenkrat to odlično uspeva, tako kar se tiče kazni, kot neudeležbo v kakršnih koli prometnih nesrečah, s krivdo ali sokrivdo na moji strani.
Dejstvo je, da je lažje narediti izpit za najkompleksnejše človekovo opravilo (kar vožnja avtomobila je, zaradi vedno drugačnih situacij - voznik je z eno nogo v zaporu, z drugo na Žalah ali UKC), celo lažje, kot izpit iz Slovenščine na maturi.
Nekatere države sprejemajo zakone o prepovedi kajenja v avtomobilu, prepovedi uporabe zvočnih in video predvajalnikov, vse z namenom, zmanjšanja upliva zunanjih dejavnikov na pozornost voznika. To se mi sicer ne zdi pametno, ko pa vidim vse tiste, ki ne dajo smerokaza, ker nimajo proste roke za to opravilo (telefon, štelanje radia, ukvarjanje z GPS napravami....., bi včasih sam predlagal, astronomske kazni za tako početje.
Zato še enkrat edini učinkovit način preživetja - s katerim koli sredstvom si na cesti, najprej pazi nase, nato na napake drugih in ko preživiš dan, zvečer na mestu, kamor gre še cesar peš, spusti nekaj kletvic, za vse tiste, ki so ti ta dan, stregli po življenju.
Pa srečno preživetje v naši inkasantsko prometni džungli.
Delo krepa človeka
Beli_Zajcek ::
WarpedGone je izjavil:
ko vem da me res vidi tisti z avtom, šele grem naprej.
tole je žal nedoumljivo za kakih 99,58% kur na 2 kolesih...
WarpedGone je izjavil:
Citat al pa si navaden hinavski lažnjivec.
Al pa samo tolk blesav, da ne veš kaj je kdo napisal in odgovarjaš kot ti pride.
In ti si potem kao varen voznik?
Evo ti odgovora. Tukaj problematiziraš kolesarje. Sicer ne vem kje se iz mojih odgovorov da sklepati na moje vozne navade, ampak ok. Verjamem, da si me želiš naslikati v čimslabši luči (pa ker si toliko želiš informacij o meni: sem voznik; lastnik volvota, predelanega na plin; vozniško dovoljenje imam že lepo število let, naredil pa sem prav tako kar nekaj kilometrov; sem tudi lastnik kolesa s katerim naredim letno cca. 1000 - 2000km; v vseh kolesarskih letih sem že dostikrat doživel smrtno nevarno obnašanje avtomobilistov/tovornjakarjev - zaenkrat se je še vselej dobro izšlo; naučil sem se obračati glavo kot sova ).
Še vseeno resnica ne bo šla stran - kolesarji niso glavni problem v prometu. Nekateri med vami tukaj že celo temo problematizirate kolesarje - sedaj ste začeli problematizirati tudi pešce. Sicer pa kaj več od solatkota itak ni za pričakovati, navsezadnje kateri normalen človek ti gre najokat in nasmetit 80+ strani zaradi VOZNIKOV, KI SE NE UMIKAJO KOLONI IN VOZIJO 5KM/H MANJ OD OMEJITVE OMGOMGOMGOMGZOMGZOMG!!!!111!!1111
Javil se je šernk, ki pozna celo primer kolesarja, ki je ubil človeka. Prav. Verjetnost, da se kaj takega zgodi seveda obstaja - navsezadnje lahko ljudje umrejo pri nesrečnem padcu na tla. Vseeno pa teh dogodkov ni blazno veliko. Dejstvo ostaja, da večino žrtev v prometu pobijejo vozniki motornih vozil.
Prav grdo mi je zavajanje, ki ste si ga nekateri privoščili v temi, ampak vseeno ugotavljam, da se obnašate tipično slovensko. Jype-u je voznik kombija odvzel prednost, potem pa je še malce zapeljal naprej (ne bom mu pripisoval zlobnih namenov - mogoče je celo mislil, da ga bo jype obvozil z zadnje strani in ne s sprednje kot si je to zamislil jype), vendar ste tako kot mnogi slovenci začeli problematizirati žrtev. Pripeljal je prehitro! Pa grdo je zabremzal! Pa na otroke ni mislil! Podobna argumentacija kot : Krilo je nosila prasica, itak je sama hotla, da jo posilijo!
Dejstvo ostaja: jype ni naredil nobenega prekrška - voznik kombija pa ga je, čeprav bagatelnega. Nevarnosti, da se jype-u kaj zgodi ni bilo - verjamem, da je izkušen kolesar. Samo kaj ko se ne konča pri takih bagatelnih prekrških. Tukaj je kombi izsilil kolesarja na ravnem, dolgem in zelo preglednem odseku. Kaj pa, če bi se to zgodilo kje malce manj pregledno? Pri manj veščem kolesarju? (ja ja, saj vem - če nisi Lance Armstrong itak nimaš kaj na cesti iskati kripl debilni, ki si avta ne moreš privoščiti ) Če se voznik kombija že tukaj izkaže, kot nekdo, ki ne upošteva drugih šibkejših udeležencev prometa, kaj bo storil v kaki popolnoma drugi situaciji. Izsilil pešca na prehodu? Ga povozil?
Vsi zagovorniki voznikov pozabljate, da vozite minimum tono, pri hitrostih, ki so navadnim kolesarjim in pešcem praktično nedosegljive. Z lahkoto razbijate zidove hiš, če se vanje zaletite, medtem ko kolesarji imitirajo komarje pri jurišu na vetrobransko steklo. Kolesarstvo je ena izmed bolj koristnih zadev, ki se jo lahko lotimo. Je poceni. Je zdrava - pri poklicih kot je moj (informatika) začneš ceniti vsako stvar, ki te odpelje od monitorja. V mestih ne delaš gneče in onesnažuješ zraka. Je pa res, da je Slovenija v zadnjih 30 letih delala vse v svoji moči, da je vsak postal lastnik svojega jeklenega konjička in se javnega ali katerikoli alternativnega prometa ne uporablja pretirano. Prav tako se je blazno povečal tudi stres in vsem se dandanes nekam mudi. Potemtakem me ne čudi, da ljudje tukaj na forumu bentijo kadar morajo voziti nekaj časa za avtomobilom, ki vozi 5km/h manj od omejitve. Seveda se taki ljudje še bolj zgražajo nad kolesarji, ki pri tistih 30km/h zanje pomenimo kvečjemu oviro na cesti.
Samo, če ste koleriki in se ne morete zadržati ter zlahka izgubite živce, ne krivite ostalih udeležencev. Nikar ne prihajate s takimi abotnimi izgovori, da kolesarji načrtno provociramo voznike, ker logika na katero s tem namigujete je, da smo potem kolesarji sami krivi, če neki kolerik zgubi živce in povzroči nesrečo. Za svoja dejanja je odgovoren vsak sam. Na forumu lahko pišete karkoli (s pridom izkoriščam tudi jaz ). Povzročite nesrečo in sodniku povejte , da vas je kolesar/pešec sprovociral, pa boste videli kako bo šlo.
Žal je kultura vožnje v Sloveniji nizka. Sam sem imel priložnost živeti nekaj časa v Franciji in ena izmed prvih stvari, ki sem jo začutil je večja sproščenost na cestah. V bistvu se ne da niti dobro pojasnit - gre za občutek, ki ga dobiš tam. Vsekakor se prej nisem niti zavedal, navajen tukajšnjega prometa, da lahko vozimo tudi drugače, manj živčno. Sicer ne pomeni, da nisem videl izjem, ampak vseeno je bila vožnja tam manj naporna. Podobno je bilo tudi v ZDA, ampak kaj ko se na koncu vrneš v ljubo Slovenijo med naše ljube voznike. Potem ko pa prideš domov, ti pa ljubi vozniki poskušajo opravičiti zakone močnejšega, ki veljajo na naših cestah, še na internetnih forumih.
solatko ::
Beli_Zajcek - Ti si že dolgo navajen velči stavke iz konteksta. Vedno imaš pripravljene pripombe na posamezne stavke razpravljalcev. Daj enkrat poste preberi v celoti. Nihče ne problematizira obnašanja šibkejših členov v prometu - to delaš ti, z opisovanjem obnašanja voznikov. Glede na statistike, da je v letu 2009 bilo več kot pol mrtvih kolesarjev, tudi krivcev za nesrečo, lahko mirno ugotovimo, da za svojo varnost naredite, veliko premalo.
Preberi si podatke videnega na poti iz Črnuč, do doma (beležila jih je žena, kot sovoznica, ravno za potrebe tega foruma) in potem trdi, da smo dejansko vozniki tisti, ki delamo na cestah pizdarije (sploh tisti izkušeni, ki smo ob veliko prevoženih kilometrih, brez nesreč, imamo pa en problem, da se zavedamo nevarnosti, srečevanja počasnih kolon, večkrat sem sicer napisal, da ko dohitim počasno kolono, se prilagodim, obdržim varnostno razdaljo in omogočim tistim, ki bi radi hitreje, da me varno prehitijo. Takih voznikov v kolonah praktično ni - oglej si vsakodnevno dogajanje na cestah in bodi pošten, ter priznaj, da imam prav), en post zgoraj pa sem napisal glavne pomanjkljivosti, pri obnašanju voznikov. Največji problem je, pomanjkanje vozniških izkušenj in početje stvari, ki v samo šofiranje ne spadajo - podobno kot tipkanje po telefonu, nekaterih kolesarjev...
Če bi odločal v prometu, bi najprej uvedel pravilo, da o sposobnosti šofiranja, odloča lečeči zdravnik, ki zdravstveno stanje spremlja skozi večino časa. Moral bi imeti pristojnost, da ob nevarnih zdravilih, kroničnih zasvojenostih, psihičnih težavah in podobnih bolezenskih stanjih, pacientu prepove upravljanje vozila, tako kot mu določi bolniški stalež, ko za delo ni primeren. Obvezen bi bil obisk lečečega zdravnika, vsaj enkrat letno.
Drugo kar bi storil, bi vozniški izpit razdelil v tri obvezne preizkuse:
1. Vožnja in obnašanje na mestnih cestah
2. Vožnja in obvladanje vozila na regionalnih cestah
3. Vožnja na AC
Izpit bi se delal v treh dneh, najmanj 1 uro vožnje, če pa bi padel v počasno kolono, pa bi se lahko izpitna vožnja za posamičen preizkus, ponovila, brez dodatnih stroškov. Šele, ko bi opravil vse tri preizkuse, bi dobil dovoljenje in zraven zeleno tablico L, kar je mednarodna oznaka za voznika, začetnika. Tablico, bi moral imeti vsak voznik, vsaj tri leta po opravljenem izpitu.
Lahko pa bi vozniki, ki niso v treh letih nabrali dovolj izkušenj, tablico obdržali, saj je to neposredno sporočilo, ostalim udeležencem, da je v vozilu, neizkušen voznik in bi ostali bolj z razumevanjem gledali na napake, ki jih tak voznik stori.
Strogo, z odvzemom prometnega sredstva, bi kaznoval vse udeležence, ki prometnih sredstev ne bi imeli opremljenih s predpisanimi svetlobnimi znaki ali jih ob zmanjšani vidljivosti, nebi uporabljali.
Kolesarji izven naselij, bi morali obvezno uporabljati svetleči brezrokavnik.
V križiščih, bi (zaradi varnosti kolesarjev) vse kolesarske steze opremil z znakom, nimaš prednosti. Sedaj se namreč dogaja, da je voznik prisiljen, zaradi slabo speljanih križišč, pri večini vključevanj na glavno cesto, prisiljen zapreti kolesarsko stezo. Pa ne gre za to, da bi vozniki sedaj množično zapirali kolesarske steze, temveč za varnost samih kolesarjev.
Pri vožnji kolesarja v nasprotno smer, bi tak kolesar moral prečkati križišče tako, kot na prehodu za pešce, torej peš.
Precej čudno se počuti voznik, ki pogleda mrtev kot, ko obrne glavo, je pa pred vozilom kolesar, ki po napačni smeri vožnje, pripelje cca 25 km/h. Vozniki z izkušnjami, take zadeve predvidevamo, voznik brez izkušenj pa reagira lahko tudi narobe in namesto zavore, pohodi plin. Seveda ni v takem primeru voznik nič kriv, je pa to zanj vsekakor stresna izkušnja.
V neki drugi temi na forumu, sem napisal, da je neumnost prav vsaka smrtna nesreča pešca ali kolesarja, v večini primerov, bi ti dve vrsti preživeli, ob pametnejšem obnašanju in večji pazljivosti, glede napak močnejših udeležencev.
Velikokrat na prehodu za pešce, kljub prednosti, ki mi jo daje zakon, počakam, da je popolnoma jasen namen voznika ali me bo spustil, torej me vidi in upošteva mojo prednost ali gre za objestnega, lahko tudi neizkušenega voznika, ki ni pozoren na ostali promet in me praktično ne opazi. Če bi vedno uveljavljal svojo zakonsko prednost, tako v avtu, na motorju ali peš, bi bil že nekaj stokrat mrtev ali polomljen.
Še vedno trdim, da vozniki in ostali udeleženci lahko pričakujemo, da se vsi drugi morajo obnašat po predpisih, realnost je pač taka, da se ne (ne samo vozniki), da smo v različnih kategorijah, različno ogroženi, zato je edina možnost preživetja, da pazimo nase in popravljamo napake drugih, saj niti ne vemo, kje je vzrok tega njihovega obnašanja, mimo dogovorjenih standardov. Predvsem pa apeliram, na šibkejše udeležence, da v vsaki situaciji poskrbimo, za svojo vidnost.
Ob upoštevanju teh napotkov, bi se počasi tudi prometna kultura dvignila na željeno raven.
Tebi pa še enkrat - odgovarjaj in komentiraj celotne poste, saj niso lektorirani in dejansko lahko kakšen stavek odstopa od željenega namena, celotni posti pa, ponavadi odražajo drugačno sliko željenega pisanja.
Preberi si podatke videnega na poti iz Črnuč, do doma (beležila jih je žena, kot sovoznica, ravno za potrebe tega foruma) in potem trdi, da smo dejansko vozniki tisti, ki delamo na cestah pizdarije (sploh tisti izkušeni, ki smo ob veliko prevoženih kilometrih, brez nesreč, imamo pa en problem, da se zavedamo nevarnosti, srečevanja počasnih kolon, večkrat sem sicer napisal, da ko dohitim počasno kolono, se prilagodim, obdržim varnostno razdaljo in omogočim tistim, ki bi radi hitreje, da me varno prehitijo. Takih voznikov v kolonah praktično ni - oglej si vsakodnevno dogajanje na cestah in bodi pošten, ter priznaj, da imam prav), en post zgoraj pa sem napisal glavne pomanjkljivosti, pri obnašanju voznikov. Največji problem je, pomanjkanje vozniških izkušenj in početje stvari, ki v samo šofiranje ne spadajo - podobno kot tipkanje po telefonu, nekaterih kolesarjev...
Če bi odločal v prometu, bi najprej uvedel pravilo, da o sposobnosti šofiranja, odloča lečeči zdravnik, ki zdravstveno stanje spremlja skozi večino časa. Moral bi imeti pristojnost, da ob nevarnih zdravilih, kroničnih zasvojenostih, psihičnih težavah in podobnih bolezenskih stanjih, pacientu prepove upravljanje vozila, tako kot mu določi bolniški stalež, ko za delo ni primeren. Obvezen bi bil obisk lečečega zdravnika, vsaj enkrat letno.
Drugo kar bi storil, bi vozniški izpit razdelil v tri obvezne preizkuse:
1. Vožnja in obnašanje na mestnih cestah
2. Vožnja in obvladanje vozila na regionalnih cestah
3. Vožnja na AC
Izpit bi se delal v treh dneh, najmanj 1 uro vožnje, če pa bi padel v počasno kolono, pa bi se lahko izpitna vožnja za posamičen preizkus, ponovila, brez dodatnih stroškov. Šele, ko bi opravil vse tri preizkuse, bi dobil dovoljenje in zraven zeleno tablico L, kar je mednarodna oznaka za voznika, začetnika. Tablico, bi moral imeti vsak voznik, vsaj tri leta po opravljenem izpitu.
Lahko pa bi vozniki, ki niso v treh letih nabrali dovolj izkušenj, tablico obdržali, saj je to neposredno sporočilo, ostalim udeležencem, da je v vozilu, neizkušen voznik in bi ostali bolj z razumevanjem gledali na napake, ki jih tak voznik stori.
Strogo, z odvzemom prometnega sredstva, bi kaznoval vse udeležence, ki prometnih sredstev ne bi imeli opremljenih s predpisanimi svetlobnimi znaki ali jih ob zmanjšani vidljivosti, nebi uporabljali.
Kolesarji izven naselij, bi morali obvezno uporabljati svetleči brezrokavnik.
V križiščih, bi (zaradi varnosti kolesarjev) vse kolesarske steze opremil z znakom, nimaš prednosti. Sedaj se namreč dogaja, da je voznik prisiljen, zaradi slabo speljanih križišč, pri večini vključevanj na glavno cesto, prisiljen zapreti kolesarsko stezo. Pa ne gre za to, da bi vozniki sedaj množično zapirali kolesarske steze, temveč za varnost samih kolesarjev.
Pri vožnji kolesarja v nasprotno smer, bi tak kolesar moral prečkati križišče tako, kot na prehodu za pešce, torej peš.
Precej čudno se počuti voznik, ki pogleda mrtev kot, ko obrne glavo, je pa pred vozilom kolesar, ki po napačni smeri vožnje, pripelje cca 25 km/h. Vozniki z izkušnjami, take zadeve predvidevamo, voznik brez izkušenj pa reagira lahko tudi narobe in namesto zavore, pohodi plin. Seveda ni v takem primeru voznik nič kriv, je pa to zanj vsekakor stresna izkušnja.
V neki drugi temi na forumu, sem napisal, da je neumnost prav vsaka smrtna nesreča pešca ali kolesarja, v večini primerov, bi ti dve vrsti preživeli, ob pametnejšem obnašanju in večji pazljivosti, glede napak močnejših udeležencev.
Velikokrat na prehodu za pešce, kljub prednosti, ki mi jo daje zakon, počakam, da je popolnoma jasen namen voznika ali me bo spustil, torej me vidi in upošteva mojo prednost ali gre za objestnega, lahko tudi neizkušenega voznika, ki ni pozoren na ostali promet in me praktično ne opazi. Če bi vedno uveljavljal svojo zakonsko prednost, tako v avtu, na motorju ali peš, bi bil že nekaj stokrat mrtev ali polomljen.
Še vedno trdim, da vozniki in ostali udeleženci lahko pričakujemo, da se vsi drugi morajo obnašat po predpisih, realnost je pač taka, da se ne (ne samo vozniki), da smo v različnih kategorijah, različno ogroženi, zato je edina možnost preživetja, da pazimo nase in popravljamo napake drugih, saj niti ne vemo, kje je vzrok tega njihovega obnašanja, mimo dogovorjenih standardov. Predvsem pa apeliram, na šibkejše udeležence, da v vsaki situaciji poskrbimo, za svojo vidnost.
Ob upoštevanju teh napotkov, bi se počasi tudi prometna kultura dvignila na željeno raven.
Tebi pa še enkrat - odgovarjaj in komentiraj celotne poste, saj niso lektorirani in dejansko lahko kakšen stavek odstopa od željenega namena, celotni posti pa, ponavadi odražajo drugačno sliko željenega pisanja.
Delo krepa človeka
Beli_Zajcek ::
Pa kaj si ti zadet? Ne odgovarjaj, je retorično vprašanje. 16 mrtvih kolesarjev in okoli 250 pobitih s strani voznikov, ampak ne! Problem smo kolesarji in pešci.
Solatko, boš spet solatil in smetil ter jokal 80+ strani kako smo pešci in kolesarji grdi grdi in ne upoštevamo pravil ter se mečemo ubogim voznikom po kolesa?
Solatko, boš spet solatil in smetil ter jokal 80+ strani kako smo pešci in kolesarji grdi grdi in ne upoštevamo pravil ter se mečemo ubogim voznikom po kolesa?
Beli_Zajcek ::
Itak, da se. Če se ne vržem vsaj enkrat dnevno nisem zdrav. Pol se pa smejem ko morajo bogi vozniki akrobacije izvajat. Pa ostali pešci in kolesarji isto.
WarpedGone ::
Se pravi ti nikoli 20+ po kolesarski v kontra smer?
Priden.
Priden.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19600 (7896) | Invictus |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40786 (35657) | St235 |
» | Republiški testiOddelek: Loža | 6050 (5307) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 49993 (45946) | floyd1 |