» »

Republiški testi

Republiški testi

bigmacbizdej ::

Pozdravljeni,

v ponedeljek pišem teste v NM za B kat, jih je kdo delal sedaj ali jih bo v kratkem pa bi podelil kako mnenje o polah? septembra naj bi bile v celoti nove pole kot jaz vem. Kje naj dam poudarek pri učenju? Zadostuje pregled pol al je treba knjigo vzet v roke? Hvala za vsa mnenja! Lp

zee ::

Knjigo bo treba vzeti v roke in jo prebrati. Cepcev je na cesti ze tako vec kot prevec.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Nvidia Geforce GTX 1080

anketar ::

ti kr knjigo v roke pa se nauč tko kot je treba, ne se piflat, to znanje rabš do konca lajfa, ne pa da pridš sred nesemaforiziranega križišča pa nimaš pojma kdo ma prednost. al pa da povzročš nesrečo al pa kej hujšga zarad neznanja

GupeM ::

Odvisno je tudi od tega koliko spremljaš promet ko se voziš z drugimi. Sam sem kot otrok in kot najstnik vedno spremljal kako vozijo starši in tudi spraševal zakaj je imel v nekem križišču prednost nasproti vozeči voznik, ko smo mi zavijali levo in zakaj v drugem križišču temu ni bilo tako. Tako da sem križišča in prometne znake poznal že zelo zgodaj. Če tega ne razumeš potem preberi celo knjigo.

Sam sem te stvari le preletel, če je kje kakšna zadeva ki je nisem poznal. Druga stvar so pa predpisi, ki se jih s tem ne moreš naučiti. Recimo minimalni profil na gumah, omejitev po cestah kadar imaš zadaj prikolico do 750kg, nad 750kg,... To pa je najbolje preštudirati knjigo, ker lahko greš čez vse pole pa določenih stvari ne boš zasledil nikjer in se bojo v tvoji poli pojavile prvič.

LordiBoy ::

pole so že nove ponekod( Krško,Brežice,..), tako da se kr uč!

bigmacbizdej ::

Aha, potem pa imam eno neumno vprašanje glede kolesarskih stez...če zavijam levo ali desno in s tem sekam pot kolesarju, ima kolesar prednost. Če pa smo v križišču enakovrednih cest in vozim naravnost, kolesar pa je moj "levi", vendar pelje po kolesarski stezi. zakaj imam v tem primeru prednost, kljub temu, da mu sekam smer vožnje? desno pravilo?
Lp

s6c-gEL ::

desno pravilo?

Da.

http://www.tecajcpp.com/cpp/krizisca.php
V križišču enakovrednih cest ima prednost tisti, ki prihaja z desne strani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

dottor ::

Kolesarji in pešci imajo vedno prednost.
Intel i7 920@3.5GHz |Asus P6T|
2x4GB+2x2GB|ASUS R9 280X@1200/7200|
Asus Xonar D2|Antec NEW 750W

ZaphodBB ::

Namesto kolesarja si predstavljaj avto - po CPP sta enakovredna, pa boš dojel.

@dottor: lol? Sej zaenkrat še ne veljajo jypetova pravila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

bigmacbizdej ::

Aha hvala, vseeno si bom še mal prebrala vse to! Potem je tudi prehod za kolesarje enako kot prehod za pešce? ima kolesar tam VEDNO prednost?

dottor ::

Kolega gre naslednji teden pisat republiški test, pa me je prosu če mu pole najdem, da jih malo preleti, pa me zanima če ima kdo kak link kje jih dobit?

PS: Jaz sem izpit naredu že kar nekaj let nazaj, tako da gre dejansko za kolega.
Intel i7 920@3.5GHz |Asus P6T|
2x4GB+2x2GB|ASUS R9 280X@1200/7200|
Asus Xonar D2|Antec NEW 750W

šernk ::

Če pa smo v križišču enakovrednih cest in vozim naravnost, kolesar pa je moj "levi", vendar pelje po kolesarski stezi.


če pelje po kolesarski stezi in gre kolesarska čez cesto ima prednost, če kolesarskega prehoda ni, velja pa desno pravilo in imaš ti prednost.

da prehod za kolesarje in pešce sta si načeloma enakovredna in imajo oni vedno prednost (ob tem velja povdariti, da kolesar na prehodu za pešce nima prednosti, saj tam sploh nima kaj delat - mesto kolesarjev je na kolesarski stezi, kjer ima prednost pred avti, ali pa ob desnem robu ceste, kjer pa je avtu enakovreden)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

s6c-gEL ::

Potrebno je tudi poudariti, da kolesar pešec nima absolutne prednosti, še vedno mora pogledati, če lahko varno prečka ceste/križišče.
Pravim zato, ker opažam na cesti raznorazne zombije, telefon v roki, slušalke v ušesih in vidi/sliši točno toliko kot gluh furmanski konj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

bigmacbizdej ::

dottor je izjavil:

Kolega gre naslednji teden pisat republiški test, pa me je prosu če mu pole najdem, da jih malo preleti, pa me zanima če ima kdo kak link kje jih dobit?

PS: Jaz sem izpit naredu že kar nekaj let nazaj, tako da gre dejansko za kolega.


Partis :) maš tam pole iz 2012, drugače pa maš na vozniski-izpit.com primere novih testov, ampak to so primeri...novih ne moreš dobit :)

dottor ::

On rabi ta zadnjo verzijo... Vseeno hvala.
Intel i7 920@3.5GHz |Asus P6T|
2x4GB+2x2GB|ASUS R9 280X@1200/7200|
Asus Xonar D2|Antec NEW 750W

Tr0n ::

Ni jih. Saj ce nastudiras knjigo pa resis pole iz 2012 (+ itak imas obvezen tecaj CPP), potem ni problema.

dottor ::

Hvala. Mu bom reku naj prime knjigo v roke :)
Intel i7 920@3.5GHz |Asus P6T|
2x4GB+2x2GB|ASUS R9 280X@1200/7200|
Asus Xonar D2|Antec NEW 750W

Lakotnik29 ::

šernk je izjavil:

Če pa smo v križišču enakovrednih cest in vozim naravnost, kolesar pa je moj "levi", vendar pelje po kolesarski stezi.


če pelje po kolesarski stezi in gre kolesarska čez cesto ima prednost, če kolesarskega prehoda ni, velja pa desno pravilo in imaš ti prednost.

da prehod za kolesarje in pešce sta si načeloma enakovredna in imajo oni vedno prednost (ob tem velja povdariti, da kolesar na prehodu za pešce nima prednosti, saj tam sploh nima kaj delat - mesto kolesarjev je na kolesarski stezi, kjer ima prednost pred avti, ali pa ob desnem robu ceste, kjer pa je avtu enakovreden)


Kakšen prehod za kolesarje? a prehod za bele avtomobile s črko G v tablici imamo tudi?

Prehod za kolesarje kot takšen ne obstaja. Ravno tako v primeru križanja kolesarske steze in ceste veljajo splošna pravila CPP. Lep primer popolne ignorance in nepoznavanja prometnih predpisov je pri Narodni galeriji, ko si kolesarji ki pripeljejo po Cankarjevi cesti domišljajo da imajo prednost pri prečkanju Prešernove, kljub jasno postavljenem znaku križanje s prednostno cesto.

Ena in edina izjema, ki jo pozna CPP je kadar vozilo zavija DESNO in pri tem seka kolesarsko stezo. Takrat pa ima kolesar prednost.

bigmacbizdej je izjavil:

Aha, potem pa imam eno neumno vprašanje glede kolesarskih stez...če zavijam levo ali desno in s tem sekam pot kolesarju, ima kolesar prednost. Če pa smo v križišču enakovrednih cest in vozim naravnost, kolesar pa je moj "levi", vendar pelje po kolesarski stezi. zakaj imam v tem primeru prednost, kljub temu, da mu sekam smer vožnje? desno pravilo?
Lp


Da, kolesar ima prednost. Kadar zavijaš desno in sekaš kolesarsko stezi ima prednost kolesar, ki vozi v isti smeri kot ti. To je posebej določeno v zakonu. Kadar zavijaš levo in kolesar pelje iz nasprotne smeri pa velja splošno pravilo srečanja, kjer velja, da ima prednost vozilo, ki vozi naravnost. Torej v tem primeru kolesar.

Ja, v zadnjem primeru velja desno pravilo, kar pomeni, da imaš prednost pred kolesarjem. Enako bi imel pred tabo prednost kolesar ki pripelje po desni cesti. (desno pravilo). To, da je na kolesarski stezi ne igra popolnoma nobene vloge. Kolesarska steza je površina namenjena kolesarjem, kjer pa veljajo enaka pravila kot na vzporedni cesti (če ni z znakom drugače določeno). Edina izjema je že prej omenjeno zavijanje desno.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Kakšen prehod za kolesarje?


križanje kolesarske steze s cesto. Kar vem ni potrebno da je križišče. No nekako ne najdem člena, ki bi o tem govoril. Vse kar sem našel je, da kolesar ob prehodu kolesarske steze čez cesto nima prednosti, če prednostna cesta zavija.

primer tu: http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/o_...

glede prehoda za kolesarje pa vse kar najdem v zakonu je slednje:
zprcp
45. Člen:
(2) Voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce in kolesarje.


in 41. Člen:
(1) Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja pooblaščena uradna oseba, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj.

(2) Določba prejšnjega odstavka tega člena se uporablja tudi na prehodu za pešce na kolesarski stezi ali drugi prometni površini.


iz tega nekako lahko razberem da ima kolesar prednost. Je pa en takšen primer v LJ tam pri večni poti, če prideš iz brda, kjer kolesarska prečka cesto kakšnih 20-30 metrov pred križiščem.

torej tu kdo ima prednost? google maps

po mojem mnenju kolesar vedno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

McHusch ::

Kolesarska ima tu znak stop.

GupeM ::

Lakotnik29 je izjavil:

Lep primer popolne ignorance in nepoznavanja prometnih predpisov je pri Narodni galeriji, ko si kolesarji ki pripeljejo po Cankarjevi cesti domišljajo da imajo prednost pri prečkanju Prešernove, kljub jasno postavljenem znaku križanje s prednostno cesto.


Tudi sam sem že opazil na tem mestu da kolesarji ne upoštevajo tega znaka. Pred časom sem se tam vsak dan vozil s kolesom in če sem začel ustavljati so me včasih celo drugi kolesarji prehiteli in šli čez (ali pa močno zavirali ob poskusu prečkanja).

Je pa zanimivo da še večkrat kot to, se mi je zgodilo da sem ustavil, nato je ustavil še voznik avtomobila in mi dal prednost, čeprav mu ne bi bilo treba. Nekaj kulture očitno tudi še vozniki premorejo/premoremo.

šernk ::

McHusch je izjavil:

Kolesarska ima tu znak stop.


huh pa res. kaj pa v centrih mest ko sta recimo prehod za pešce in kolesarska ena ob drugem?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

francek1 ::

dottor je izjavil:

Kolesarji in pešci imajo vedno prednost.

Upam, da nisi kolesar, ker drugače ne boš živel dolgo....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Lakotnik29 ::

šernk je izjavil:

Kakšen prehod za kolesarje?


križanje kolesarske steze s cesto. Kar vem ni potrebno da je križišče. No nekako ne najdem člena, ki bi o tem govoril. Vse kar sem našel je, da kolesar ob prehodu kolesarske steze čez cesto nima prednosti, če prednostna cesta zavija.

primer tu: http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/o_...

glede prehoda za kolesarje pa vse kar najdem v zakonu je slednje:
zprcp
45. Člen:
(2) Voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce in kolesarje.


in 41. Člen:
(1) Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja pooblaščena uradna oseba, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj.

(2) Določba prejšnjega odstavka tega člena se uporablja tudi na prehodu za pešce na kolesarski stezi ali drugi prometni površini.


iz tega nekako lahko razberem da ima kolesar prednost. Je pa en takšen primer v LJ tam pri večni poti, če prideš iz brda, kjer kolesarska prečka cesto kakšnih 20-30 metrov pred križiščem.

torej tu kdo ima prednost? google maps

po mojem mnenju kolesar vedno.


Motiš se, kolesar nima nikakršne prednosti kadar prečka cesto, četudi je narisana kolesarska steza. Izjema temu je ali določena z proemtnim znakom, ki vozilu odvzame prednost ali v primeru zavijanja desno. V VSEH ostalih primerih je kolesar enako vozilo kot avto in veljajo enaka pravila.

Zgoraj si navedel 41. člen, ki se nanaša SAMO na pešce. 45. člen pa govori o temu, da mora voznik na takih mestih vozit previdno, ker večina uporabnikov koles kretenov, ki ne poznajo prometnih predpisov in si bodo domišljali, da imajo prednost.

Na konkretnem primeru (situacija je enaka pri primeru, ki sem ga jaz navedel) je pismenim kolesarjem jasno povedano da nimajo prednosti.

šernk je izjavil:

McHusch je izjavil:

Kolesarska ima tu znak stop.


huh pa res. kaj pa v centrih mest ko sta recimo prehod za pešce in kolesarska ena ob drugem?

Jih spremlja tabla ali semafor, ki pove kako ravnati.

Zgodovina sprememb…

Lakotnik29 ::

Recimo primer križišča, ki sem ga omenil in je večina kolesarjev preneumnih da bi razumela kaj pomeni na glavo obrnjen trikotnik:
https://www.google.com/maps/@46.053079,...!3m4!1e1!3m2!1svka22LtoxQnpUd9Weni_yg!2e0?hl=en

Podoben primer 500m naprej:
https://www.google.com/maps/@46.054375,...!3m4!1e1!3m2!1sW5ZC2_a5QHeECXkE3rUKlw!2e0?hl=en

Zdaj pa samo še čakam na komtar kako naj pa kolesarji, ki peljejo v nasprotno smer vedo da nimajo prednosti...

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13311918 (3989) šernk
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
859894 (6963) terezijslo
»

Prednost na cesti (teorija)

Oddelek: Na cesti
101910 (1667) black ice

Več podobnih tem